Chłodnica EGR do sprawdzenia. No i który to Focus ?
To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
Też obstawiam chłodnicę EGR.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Omiń chłodnicę EGR i wtedy sprawdź . Tak jak kolega wyżej napisał
Przy małym pęknięciu głowicy dopiero po pół roku zrobi się czarny osad w zbiorniczku. Jak przy ostrej jeździe pod zbiorniczkiem jest mokro to albo chłodnica EGR (płyn w wydechu) albo pęknięta\krzywa głowica.
Powiem wam że mnie się jeszcze taki przypadek nie zdarzył żeby chłodnica EGR miała przeciek . Ale tak jak tu kolega pisze to diagnostykę komputerowa nie zaszkodzi zrobić .
Słownik, aktuator, lub potocznie bączek, lub gruszka. Ale wątpię żeby dało się to kupić gdzieś oddzielnie. To występuje zwykle z całą chłodnicą, lub egr-em.
Zdemontuj Egr i zobacz czy pracuje płynnie, czy przypadkiem syf go nie blokuje. W R9M dosyć łatwo go zdemontować.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Dziękuję za zainteresowanie, jednak to nie jest ta uszczelka. Chodzi mi o prostokątną uszczelkę, która łączy chłodnicę EGR w połowie, a uszczelnia zarówno kanały wodne, jak i spalinowe.
DTC P24A7 Obwód sterujący pompy cieczy chłodzącej 1 chłodnicy recyrkulacji spalin (EGR) W zależności od identyfikatora : P24A7 11 Obwód sterujący = Zwarcie do masy P24A7 12 Obwód sterujący = Zwarcie do napięcia P24A7 13 Obwód sterujący = Nieskończona wartość oporu P24A7 29, P24A7 38, P24A7 67 Sygnałowy = Niepoprawne lub Nieprawidłowe P24A7 4B, P24A7 98...
to może cieknie chłodnica EGR? Tam nie ma EGRu
Przez chłodnice EGR jest możliwe. Nie wiem jak ją sprawdziłeś ale jeśli masz płyn to wymienić w ciemno
Jak podejrzewasz chłodnicę egr to zmostkuj obieg płynu wtedy się przekonasz.
Myślę, że ta maź to olej wymieszany z płynem. Olej pewnie z odmy lub turbiny a płyn może chłodnica EGR przepuszczać. Pewnie cały kolektor masz do czyszczenia.
Chłodnica EGR do sprawdzenia.
Sprawdź chłodnicę egr, jeżeli jest.
Kolego, to było 17 lat temu. Nie rozwiązałem tego, założyłem chłodnicę EGR zamiast tego podgrzewacza.
A olej jest w układzie chłodzenia jeśli nie to chłodnica oleju jest ok tylko chłodnica egr może być nie szczelna
To jest chłodnica spalin dla EGR. A ten wihajster przełącza by spaliny szły albo gorące allbo schłodzone.
Bardzo byłbym zadowolony, ponieważ rano (10:00) zaczynam dalej składać auto, a w pierwszej kolejności jest chłodnica EGR.
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
Na początek kontrola MAF i lewego powietrza.Potem kontrola działania EGR przy obserwacji przepływu MAF.Złe wskazania to uszkodzony MAF,EGR,zapchane kanały spalin lub (jak jest)chłodnica spalin.
285 czego ? Nie mylisz czasem wartości z przepływomierza z ciśnieniem? Jeśli tak to EGR (chłodnica EGR, kanały w głowicy) jest zatkany nie działa (nie zastępuje świeżego powietrza spalinami zmniejszając tym samym wartość która odczytuje przepływomierz).
Wymieniłem ten mały termostat ale nic to nie dało. Zacząłem bardziej kręcić silnik i temp. utrzymuje się trochę wyższa. Moim zdaniem chłodnica EGR "zabiera" tą energię cieplną.
Wyjaśnij swoje myślenie, co ma chłodnica EGR do tego, że sterownik silnika wysyła polecenie uchylenia termostatu po włączeniu dmuchawy wnętrza i to na zimnym silniku. Poprawiłem pisownię Mod.
Tak dokładnie z chłodnicy EGR. Kolego, jeżeli masz starą chłodnicę EGR, sprawdź czy tam jest dalej ta klapka. Jeżeli jej nie ma, to gdzieś musi być. Jeżeli jest dalej na miejscu a turbina po regeneracji, chłodnica EGR jest cała i linka od gruszki cała w EGR, to pewnie jakiś czujnik podciśnienia uszkodzony. Z tego co pamiętam są dwa lub trzy z łatwym...
Kup od silnika BAY. To był praktycznie AMF ale z euro4 bo zmieli pompowtryskiwacze na nową wersję ,dołożyli chłodnicę EGR i zamiast klapy gaszenia wleciała przepustnica sterowana elektronicznie.
Miałem taki problem i usterkę rozwiązałem. Za wysoki przepływ powietrza był spowodowany zatkaną chłodnicą EGR. Spaliny nie mogły się przedostać do kolektora ssącego więc płynęło więcej powietrza przez przepływomierz Dodano po 1 Miałem taki problem i usterkę rozwiązałem. Za wysoki przepływ powietrza był spowodowany zatkaną chłodnicą EGR. Spaliny nie...
Czy w tych silnikach jest chłodnica EGR?
Zawór, cięgno chłodnicy EGR lub sama chłodnica EGR. Brak błędu? Ciśnienie doładowania równo z oczekiwanym przez sterownik?
Chłodnica EGR ...
Uszkodzisz chłodnicę EGR. Jadąc bez chłodzenia jej.
Znikający płyn chłodniczy że zbiorniczka czyli zapewne użytkownik nie widzi aby pojawiła się plama/ślad pod autem po płynie chłodniczym, wstępnie chłodnica EGR /kanały (kolektory) do sprawdzenia.
Miałem ten sam problem kilka dni temu. Chłodnica EGR + turbo do wymiany.
Tak Po około 2 tygodniach rozszczelniła się cała chłodnica EGR woda zablokowała silnik na postoju. Po wymianie całego EGR problem ustąpił. Chłodnica była zabita cała taką mazią. To są skutki pseudo ekologi..
Możesz zdjąć przewody z chłodnicy EGR i je połączyć ze sobą i zrobić test. Ale w większości przypadków jest uszkodzona upg.
Szczytalem dzisiaj jeszcze raz błędy i mam "DDE zawór obejściowy chłodnica egr aktywacja" kod błędu to "485C" chodzi tu o chłodnice EGR czy o termostat EGR?
Moim zdaniem złodziejem prądu jest chłodnica EGR, a konkretnie pompa Skoro nie da się tego rozwiązać prawilnie to zamontuj przekaźnik czasowy odłączający pompę po zadanym czasie np 1-2min. Wyłączasz zapłon i pompa po 1min robi off. Ps. Wiem wiem to druciarstwo ale może działać a jeżeli działa to nie jest głupie :)
Sprawdź chłodnicę EGR jeżeli jest pęknięta daje identyczne objawy co UPG.
Chyba nie bede mial wyjscia. Myslalem, ze moze jest cos, co moglem przypadkiem odlaczyc/uszkodzic Jest taka możliwość, gdzieś niechcący naruszyłeś któreś połączenie, gaz uciekł, ale tego sam nie jesteś w stanie ani sprawdzić, ani naprawić(dobić gazu).
Najczęstszym problemem ubytku płynu w tym przypadku jest chłodnica EGR. Dostęp jest nieciekawy. Ja opuszczam sanki z silnikiem w dół dając zamiast śrub szpilki, dodatkowo demontuję wszystko z podszybia plus przód i życie staje się piękniejsze.
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Wymieniłem zbiorniczek, korek, nagrzewnice i chłodnice zaworu EGR, dolegliwości minęły. Niech Ci mechanik zrobi obejście chłodnicy zaworu EGR i zobaczysz, czy dalej będzie wyrzucało płyn.
Chłodnica EGR była odłączana .Praktycznie wszystko co możliwe było sprawdzane i nic z tego nie wynikło.Wstawiam teraz nowe tuleje i pierscienie , nowe uszczelki do kompresora.Własnie zaczynam składac.Jescze chce wymontowac chłodnice oleju i zobaczyc jak wyglądaja kanały wodne na dole .
To nie jest rdzeń od e6, ktoś Cię oszukał.... Mogę dać Ci namiar na kogoś, kto regeneruje chłodnice EGR, i mam już założonych kilka od niego. Żadna nie przecieka, oraz błędów brak.
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Na razie zaprzestałem naprawy, święta były, to jeździłem z choinką na desce rozdzielczej. Autko jeździ poprawnie (ale na pewno analizator by to zweryfikował). Mam plan, jak się ociepli, wyjąć i wyczyścić kolektor ssący, który jest na drodze spalin do cylindra, a potem sprawdzę zawór, także chyba nazywany EGR, na rurze wydechowej. Będę miał już całość...
A czy ten model posiada chłodnice egr? Dodano po 55 Jak odpalisz po postoju powachaj spaliny czy nie sa żrące Dodano po 2 Mozliwe ze plyn tam ucieka. Ale nie wiem jak tam jest ja jestem bardziej w ciężarowych. Ale w niektorych benzynach też sa chlodnice egr
Jeżeli samochód ma moc i nic się nie dzieje to może spróbuj wyłączyć kod błędu na stałe w sofcie. Takie coś to w EDC15 by przeszło. Tu chodzi o wplyw braku recyrkulacji spalin na dzialanie innych systemow zw z ekologia Dokładnie, dodatkowo w autach z chłodnicą EGR notorycznie niedogrzanie.
Chlodnica nie zabita syfem? Z chłodnicą egr wymieniles?
Na górze głowice z lewej strony masz EGR a przed nim w głębi silnika masz chłodnice EGR. Dochodzą do niej dwa węże 18mm. Uszczelka padła bo albo była pęknięta głowica albo coś spaprali (a że głowica duża to sporo rzeczy mogło pójść nie tak). Temperatura ok nie ma skoków.
Wymieniłem chłodnicę EGR jak mi zalecali. Po wymianie odkręcałem zbiornik po jednym dniu stania, ciśnienie jest. Płyn już nie znika, jest ile było. Nie odkręcam już zbiorniczka, zostawiam jak jest, wydaje się ok. Jeżdżę. Dzięki za pomoc. Zamykam. Dodano po 38 Wymieniłem chłodnicę EGR
Chłodnica egr jest wymieniona egr drozny
ubywa płynu chłodzącego prawdopodobnie przez chłodnice EGR
Zaślepiona chłodnica egr.
Bxe ma chłodnicę spalin? Jeśli ma to tu bym szukał. Chłodnice EGR
Podnioslem moc. Włożyłem turbo wtryski i chłodnice egr z innego mego busa przebieg 280 000. Spalanie 12-13.5 Nie jest to co wcześniej bylo ale lepiej niż było . Silnik zdrowy. Podejrzewam że włożenie nowych wtryskowa załatwi spadek spalania ale narazie wsadzić kolejne 5tys nie chce mi sie
Wygląda że problem jest z przepływomierzem albo EGR (brak powrotu spalin - zabite kanały ,chłodnica ,zablokowany zawór EGR ).
Wyczyściłem zwężkę, kanały do czujnika i egr. Chłodnicę egr wymyłem i nadal błąd się pojawia mniej więcej raz w tygodniu. Nie wiem czy ten błąd EDC wywala przez błędne położenie zaworu egr czy może przez któryś czujnik ciśnienia?
Bardzo twarde? Chłodnica EGR jest? Na co chorował że na termostat padło?
W osobówkach z tym silnikiem jest problem z chłodnica EGR. Nie działa gruszka która zamyka obieg płynu (chyba) i przez to spaliny nie dogrzewają układu chłodzenia. Może tu jest podobnie?
Witam, dzięki za odpowiedzi. Decyzja zapadła. Nowa chłodnica EGR. Odbieram we wtorek. Po negocjacjach 1440 PLN.
A wiesz czemu faluje? A to dlatego że myśli iż otwiera egr, to przymyka przepustnicę, i tak koło się zamyka. Według mnie doprowadzić do sprawności egr i problem zniknie. Sprawdż czy chłodnica egr nie zawalona.
Witam Turbosprężarka o zmiennej geometrii Silniczek elektryczny turbosprężarki o zmiennej geometrii M30 zarejestrował usterkę układu sterującego. Możliwe przyczyny: •Usterka mechaniczna, uszkodzenie lub zużycie. •Utworzenie się lodu w turbosprężarce o zmiennej geometrii. •Rozdzielenie się dwóch części wałka silnika elektrycznego. •Usterka...
ja mam scanie r124 euro4 zdemontowałem chłodnice egr zaslepilem wszystkie przewody wyłączyłem zawór egr zmieniłem mape silnika i jest poprawa w spalaniu oraz autko ozylo a ma przejechane 900 tys
A może postawić samochód, do przewodu zbiorniczka wyrównawczego założyć wentyl od koła samochodowego nabić trochę powietrza, żeby zrobić niewielkie ciśnienie o zobaczyć gdzie się leje? :) Ale okolica którą opisałeś wskazywałaby, że chłodnica spalin od EGR puściła do wydechu..
Cudów nie ma, albo uszczelka pod głowicą albo chłodnica EGRa.
To wyjście na chłodnicę EGR - tak naprawdę to ogrzewacz płynu, ale dość słabo działa.
Problem został rozwiązany okazało się że chłodnica EGR cieknie, po jej wymianie płyn nie ucieka
AVF nie ma chłodnicy EGR i dość słabo się grzeje A co ma niby do tego chłodnica EGR? Wątek jest o termostacie a nie o budowie silnika o takim oznaczeniu czy innym. Termostat ma prosta zasade działania.jesli temperatura plynu przekroczy ok 88 stopni C to wtedy termostat sie otwiera.Pisałem o o przejechaniu 10km, wiec chyba nic innego i kolega nie pisze...
Głupoty piszesz kolego.Jak test wyszedł ok to co ma chłodnica egr?Zobacz lepiej temp płynu ,wentylator i drożność chłodnicy.
Też wydaje się że nie. Spaliny idą z kolektora wydechowego przez zawór EGR chłodnice EGR przewodami metalowymi do kolektora ssącego. Ssący był dość zawalony ale nie na tyle aby blokować przepływ. Poza ssącym wszystko wyczyściłem.
Jak był by to tgx to obstawiał bym chłodnice spalin agr że jest wyciek płynu chłodzącego . Miałem taki przypadek i nie chciał zregenerować dpfa. Hamulec górski dziala poprawnie bo on też odpowiada za regenerację dpfa. Auto jeździ w tym problemem już któryś miesiąc i nie pobiera płynu więc wykluczam raczej chłodnicę EGR. Hamulce działa ale czy z pełną...
Problem płynu ubywającego i ciśnienia w układzie rozwiązany . Winowajcą była chłodnica EGR przez którą spaliny się dostawały do układu. Efekt taki sam jak przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Naprawa jednak dość prosta i nie aż tak kosztowna.
XPI - sprawdź chłodnicę EGR, jest pod nawiewiem.
chłodnica egr nie ma nic do tego ponieważ jak ciekła chłodnica to drgania też występowały.
Jest jeszcze chłodnica spalin do EGR. Wypadało by ją pominąć i sprawdzić czy dalej ubywa.
AGR lub chłodnica wysokociśnieniowa
Sprawdź chłodnicę spalin EGR
Sporo rozbierania, żeby wymienić pompę wody,trzeba zdemontować np. chłodnicę EGR a to dość sporo rozbiórki.
Być może chłodnica EGR przytkana?Tam czasem nie leci zasilanie przez nią?Jak termostat?Jak test na zawartość spalin?
Czyli EGR niedrożny/nie otwiera się. Więc tak.. EGR był czysty ! Lekki nagar. Chłodnica EGR bardziej zanieczyszczona... Po oczyszczeniu wszystko do kupy, montaż. Niestety znów rzuca silnikiem na wolnych, okrutny smród z wydechu.. hehe .. nie mam już do niego siły:P No to co.. odpiąłem znów przepustnice i wszystko wraca do normy - poza tym, że wypluwa...
Czy przypadkiem nie była ostatnio robiona akcja serwisowa na modyfikacje przewodów chłodzących albo wymieniana chłodnica EGR? W załączniku procedura modyfikacji układu chłodzącego. Jeśli po niej dobrze nie odpowietrzysz układu, to takie cuda z płynem w zbiorniku sie robią.
Chlodnica egr nie ma kontaktu z olejem. Wiec albo chlodnica oleju albo glowica.
Witam przekładam Silnik 471,926 Mercedesa Actrosa WDB96300510074224 do WDB9630051L944958 i tu jest 471,900.wiem że największa różnica to jest że ten teraz nowy go tak nazwę jest bez retardera więc wiąże się to z wymianą chłodnicy egr-u Turbo w zasadzie też chcę włożyć stary i sterownik chciałbym żeby został oryginałz 450 km różnica między tymi silnikami...
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
To są te przez które zapalają się te super samochody ? Przecież to w cenie złomu, przesyłka wyjdzie drożej.
Witam, mój problem polega na tym że za każdym razem auto po przekroczeniu ok 3000 obr. traci moc, nie reaguje na pedał gazu. Muszę puścić pedał i znów jedzie normalnie.Nie pokazuje ŻADNEGO błędu. Wymieniony EGR, chłodnica EGR, przepływomierz, turbina. Wymienione wtryski. Ciśnienie rewelacyjne.POMOCY!
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Witam. Chłodnica egr została ominięta. Węże są twarde a wentylator się włącza bo czujnik temp. widzi wysoką temp. głowicy. Głowica została jeszcze raz wyjęta i oddana do sprawdzenia. Okazało się że jest nieszczelna. temat rozwiązany.czekam na drugą głowicę. pozdrawiam
robiłem test głowicy i nic nie wykazało Co to jest test głowicy ? A co z chłodnicą EGR i oleju ?
Znalazłem na jednej ze stron dokładnie ten sam problem co u mnie, tam okazała się chłodniczka EGR, 100% objawów które były w tamtym przypadku są również u mnie. Jutro będzie wymieniana chłodnica EGR i zobaczymy czy problem zostanie czy zniknie.
Sprawdź instalację elektryczną od wtryskiwaczy do samego sterownika sinika. EMS 4445 Bloki: 2098547, 2098546, 2098545, 2096902, 2096901, 9000000, 2089202, 2089201, 2089200 Tytuł: Grupa cylindrów A Błąd: Trwała usterka elektryczna między grupą cylindrów A a inną grupą. Powody: Wadliwy wtryskiwacz lub przewody elektryczne wtryskiwacza. Być może usterką...
no tak, to jest chłodnica egr, czyli przez te rurki przepływa płyn chłodniczy tak??
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
Chłodnica egr to ostatnio dość awaryjny element. A wracając do tematu. Wtryski po montażu są zakodowane w sterowniku?
podaj oznaczenie silnika masz chłodnice EGR?
Witam, walczę z częstą awarią w nowszych modelach VW czyli chłodnicą spalin i EGRem. Polówka została rozebrana, wyjęty EGR z chłodniczką i czeka na wstawienie nowego. W związku z tym mam pytanie do specjalistów: Jaki symbol chłodnicy spalin/EGRu mam kupić ? Kilku róznych sprzedawców oferowało mi chłodnice/EGR o różnych symbolach: - 03L 131 512 DQ -...
chłodnica polonez polonez chłodnica uszkodzona chłodnica zamulona chłodnica
sachs silnik roweru czarna pasek lewej pisanie programu sterowania
programowanie pastylki dallas kwarc zegarkowy generator
Candy GOY1054L – wymiana programatora krok po kroku, zgodność modułu, testy serwisowe Jak sprawdzić pompę AdBlue Bosch, Continental – podłączenie przewodów, test PWM, CAN