bo górny wąż do chłodnicy był twardy i gorący w połowie, a dolny z chłodnicy zimny Ja ci chętnie pomogę, ale zły to nauczyciel, który za studenta rozwiązuje problem. Trochę pokombinuj i napisz, co wymyśliłeś? odpowiedź prawidłową dostaniesz na pewno.
Osobiście posiadam dwa modele euro 5 z początków produkcji czyli z 2008 roku i złego sowa nie mogę powiedzieć na te auta. Jeden z przebiegiem 1100000 u mnie 600 tys nastukane i drugie auta 930 tys u mnie od przebiegu 500 tys. Wiadomo profilatycznie wymienione sprzegło. Czujniki temperatury spalin to już nie liczę bo praktycznie co pół roku ale to groszowa...
3. Uszkodzony termostat - nie otwiera się całkowicie (najbardziej prawdopodobne) Jakby tak było to by się wentylator na chłodnicy nie włączał bo przecież czujnik w chłodnicy siedzi. Jeżeli termostat nie otwiera się całkowicie, a tylko trochę, to zmniejszony jest przepływ przez duży obieg (przez chłodnicę), ale jednak on jest i gorąca ciecz dochodzi...
Skoro elektryczny to pewnie zasilany z instalacji 12V. Załóżmy, że podgrzewacz będzie pobierał 50A. 12V*50A=600W Uważasz, że 600W da jakąś realną różnicę w temperaturze płynu? Załóżmy, że twój samochód spala 1l benzyny na godzinę (obroty jałowe) 1l benzyny to około 40MJ. Podzielone przez 1h czyli 3600s daje nam około 10kW. Część ciepła ucieknie wraz...
Dzisiaj podczas jazdy wokół komina też się zagrzał, temperatura ponad połowę poszła i zimny przewód od dołu chłodnicy. Wystarczyło zatrzymać się i na biegu jałowym przegazować silnik i termostat się otworzył w temperatura spadła. A może coś się dzieje z pompą wody? Była wymieniana pół roku temu natomiast stara rozleciała się w drobny mak, tzn dostała...
Dzień dobry wieczór, wróciłem, aby zamknąć wątek, a tu widzę drugie życie. Dobra napisz teraz. 1. Ile ci wskazuje wskazówka temperatury? 2. Czy z nawiewów wylatywała szara gąbka na deskę? 3. Czy jest różnica w temp powietrza jak zmieniasz ciepło zimno. Ad.1) Jeśli pytasz po nagrzaniu, to jest sztywne 90, termostat sprawny, płyn niedawno wymieniony,...
Wentylator nie załącza się kręci się powoli. Górny przewod od chłodnicy gorący dolny zimny. Przewody puchna węże od nagrzewnicy są gorące jak je otworzyłem leci powietrze tylko gorące, chłodnica do połowy ciepła ale nieraz wogole zimna temperatura silnika 90 /100stopni proszę o pomoc. Oze być wina nagrzewnicy bo nie wiem czy rozbierać. Z góry dzieki
Mam walnięty termostat wcale się nie otwiera i wąż między chłodnicą a pompą jest cały czas zimny nawet jak wskaźnik temperatury jest poza połową. Dzięki wszystkim za pomoc.
No siema tez mi sie nie właczał w golfie mylałem ze to czujnik albo termostat , wymieniłem wszystko i nadal nie chodził ... co sie okazało ? ze chłodnica do połowy gorąca reszta zimna zatkał sie przewód czego konsekfencją było ze czujnik był zimny bo jest na dole chłodnicy a u góry sie gotowała ;) odetkałem wszsytko i chodzi jak nalezy pzdr
Sprawdziłem i cienki wężyk przy gaźniku był ciepły gruby wąż przy chłodnicy był zimny ale jusz koło termostatu zaczą być ciepły to znaczy od termostatu do połowy był ciepły a druga połowa zimna rest wykonałem ok 65 stopniach pozdrawiam.K
Wyciekł sobie płyn do połowy skali zbiorniczka, czyli prawidłowy stan teraz jest. Przejechałem 100 kilometrów i dalej połowa skali się utrzymuje. Auto trzyma 90 stopni, ale zbiorniczek lodowaty. Nie wiem co o tym myśleć.
Po oględzinach samochodu dolny wąż od chłodnicy po 15 min jeździe zimny, węże od nagrzewnicy jeden do połowy ciepły drugi zimny. Temperatura skacze od 90 w górę i załącza się wentylator ale za ok min spada i tak w koło. Plam oleju w płynie nie ma. Wydaję mi się że to termostat ale proszę o waszą opinie. Samochód potrzebny do pracy a tu ciężkie mrozy:>....
No więc tak- auto rozgrzało się do pierwszej keski na wskaźniku temp. Ciepłe powietrze nie leci. Odkręcam odpowietrznik na nagrzewnicy, nic nie leci. Na pracującym cały czas silniku dolewam jeszcze z pół litra plynu i pojawia się on na odpowietrzniku. Oba węże do chłodnicy gorące- ale dalej leci zimne powietrze. Rozgrzewam ato do połowy skali- nic się...
Odkręciłem wąż i nie idzie. za termostat nic nie wychodzi! Po wymianie termostatu troszke się zmieniło. Uruchomiłem silnik, po 40min pracy temp była prawidłowa, do połowy skali, wystarczy, ze 500m przejechałem i już silnik zimny. Wentylator nie pracuje, a do chłodnicy płyn nie dochodzi.
Witam lodówka Bosch KGN36A91 no froost nagle zaczęła bardzo słabo chłodzić, włącza i zapala się alarm. -agregat mocno się nagrzewa, żeberka chłodnicy są tylko lekko ciepłe od góry do połowy, od połowy do dołu zimne -dla nastawy chłodziarki +4°, w środku 8-10° -w zamrażalniku dla -22°, w środku 0°-(-1°) -otwór na skropliny jest drożny kostki za parownikiem:...
Pokrętło w kabinie działa bo ewidentnie słychać po przekręceniu że lecące powietrze wydaje inny dźwięk jak w przypadku ustawienia na zimno. Brzmi tak jak brzmieć ma. U mnie na 2/3 skali pokrętła w stronę "ciepło", już wieje chłodem. Na pewno klapka przełącza na ciepłe i szczelnie zamyka "zimny" obieg ? Czujesz jakieś prężenie na pokrętle, nie powraca...
Ja mam na 20 stopni i muszę około 3 km przejechać żeby przełączyła na lpg Coś nie tak, miałem Poloneza z silnikiem 1,6 po przejechaniu ok 4 km miałem temp. ok 50 st. C. W zimie chłodnicę zasłaniałem kartonem do połowy. W lecie jak samochód stoi na zewnątrz to temp otoczenia jest wyższa. U mnie silnik nawet zimny, po osiągnięciu 2000 obr/min sam się...
nom - nie sprawdziłem nowego termostatu. Liczyłem że jak nowy to znaczy dobry i sprawny tym bardziej że nie kupiony na szrocie ale w sklepie. Pompa robi się gorąca już po kilku dobrych minutach pracy silnika a po chwili gruby wąż od niej tez ale tak do połowy. potem wszytko stoi. Chłodnica zimna no i przy termostacie gorący wężyk gruby jest ale tylko...
Wymieniłem dziś termostat na Polcar 85 stopni (poprawka - jednak termostat jest 82st jak oryginał) , ponoć jak twierdził sprzedawca do Corolli E12... Wydawało mi się, że silnik wolno się nagrzewa. Teraz wskazówka szybko osiąga połowę skali, ale powietrze leci zimne lub letnie z kratek. Gorący jest TYLKO gruby wąż chłodnicy z prawej strony. Dół silnika...
Panowie, dziękuje wszystkim za rady i podpowiedzi. Taki mały update, bo ja cały czas coś tam grzebie - sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekazniki (pewnie nie potrzebnie no ale tak zrobiłem) - multimetrem i napięciem i wszystko wyszło ok. Ale z rzeczy które może coś bardziej wniosą do diagnozy : 1) Opel stoi pod blokiem - gdy go załączam na postoju...
Koledzy pomóżcie coś bo ręce opadają :( Visco nowe behr , chłodnica dmuchana 3 razy , a temp. jak rosła tak rośnie nadal ,aby tylko górke daf zobaczył i już rośnie, górka się konczy temp. wraca do normy . Jazda z górki temp. spada poniżej połowy zegara. Że chłodnica zalepiona ? nie chce mi się wierzyć przecież ma dopiero 5lat robiony test nowego visco...
Mam taki problem z astrą 1.4, silnik cały czas ma temperaturę około 85 stopni, wydaje mi się że mała ale mrozy teraz -10 wiec nie wiem. Dochodzi nieco ponad pierwszą białą kreskę i spada troszkę poniżej czyli temperatura na stałym poziomie. Myślałem że walnięty będzie termostat ciągle otwarty ale dziś odpaliłem na postoju czekałem kilkanaście minut...
Witam! W swoim golfie 4 1.4 16v 1998r wylałem stary płyn chłodniczy za pomocą kranika pod chłodnicą a potem wymieniłem czujnik temperatury wylewając przy tym resztę płynu. Czujnik wymieniłem, kran od chłodnicy zakręciłem, wlałem nowy płyn do zbiorniczka(3 l wypił) i zostawiłem go otwartego bo tak ponoć powinno być, ogrzewanie na max, nawiew na max i...
forestx - myślę, że trochę za bardzo się obawiasz jakiś poważnych awarii. JEśli zastosujesz odpowiednią uszczelkę, to nie powinno kapać z miski olejowej. To kwestia zastosowania materiałów. A świeca płomieniowa nie zapali auta, bo wiele z nich już by płonęła. To też kwestia odpowiedniego montażu i zastosowania sprawnych komponentów. I wydaje mi się,...
Witam, zaznaczam jestem tu nowy. Mam mały problem z autkiem a mianowicie. Parę dni temu pękł mi pasek wielorowkowy i podczas dalszej jazdy (2km) temperatura zaczęła spadać. (chyba normalne brak obiegu, pompa wody stała) Założyłem nowy pasek i podczas próby zauważyłem coś dziwnego. wskazówka od wody nie rusza się wcale, stoi w miejscu dodam ze wszystkie...
witam auto to fiat Siena 1.2 EL z instalacją gazową sekwencją rok 1999 mam problem odpalając auto na zimnym silniku strasznie skacze na obrotach niekiedy aż silnik gaśnie gdy silnik się nagrzeje problem z obrotami teoretycznie znika. Lecz silnik nagrzewa się bardzo szybko i bardzo często włącza się wentylator (2 dni temu było jeszcze wszystko ok) problem...
witam zrobiłem tak: niewielka instalacja elektr. do włączania wentylatora chłodnicy z przełącznika ... jadę na próbę rozgrzać silnik ... gdy wskazówka była w połowie załączyłem wentylator, ale temperatura nadal rosła, - zatrzymałem samochód i dotykam chłodnicę (płyn/woda w zbiorniczku wrze)- co ciekawe, góra chłodnicy jest ciepła , ale dół chłodnicy...
Koleżanka mówiła, że każdy grzejnik ma problem, To, że każdy grzejnik słabo grzeje, ale nigdzie nie znalazłem wpisu, że zakręcono część grzejników, by sprawdzić, jak zachowują się pozostałe. To co zrobiliśmy sami: - odpowietrzenie kilkadziesiąt razy na różne sposoby - płukanie grzejników w wannie - zmiana ustawień pieca -kryzowanie - wymiana pompki...
No to masz w sam raz. Jak się w lecie zbytnio nie wychyla za 100C to tak bym zostawił. Jeśli chcesz sprawdzać to właśnie sam sobie odpowiedziałeś: termostat lub chłodnica albo jedno i drugie. Albo teromostat się ciut za późno otwiera(lub za mało) albo nawet jak się otworzy to chłodnica jest przytkana i przy większych prędkościach pęd powietrza(przeciwny)...
chłodnica zimno gorący silnik zimno chłodnica zimno immobiliser
robot kuchenny szczotki elektryczna tylna klapa ciśnienie układ chłodzenia
skoda fabia wiązka przewodów youtube wolno działa
Nice Spido: Sterowanie bramą jednym naciśnięciem Reset EWP w pralkach Electrolux i systemie Erasmus Without Paper