Wiadomo jest tam chłodnica paliwa. Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Zaraz ,nie wiem jak ty to myślisz,ale według mnie to paliwo chłodzi się po to żeby nie wracało gorące do zbiornika.
on przechodzi w stan awaryjny ,aby dalej dojechać i po mojemu to nie jest przypadłość, jak na razie komputer za to odpowiada ,i można by ingerować ,ale trzeba wiedzieć jak i czym Zgadzam się. Dlatego to się nazywa rezerwa, bo wtedy komp sterujący stara się oszczędzać paliwo. Inna kwestia to wypalanie zbiornika do dna. Nie zalecam tego , gdyż silnik...
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Termistor, gdy nie jest zanurzony w paliwie, sam się nagrzewa od płynącego w nim prądu, więc nie musisz podgrzewać zapalniczka. Po prostu połącz termistor z żarówką, podłącz zasilanie i zobaczysz, że termistor się nagrzeje, a żarówka sama się zaświeci. Gdy termistor jest zanurzony, to paliwo go chłodzi, zwiększając jego oporność, i wtedy nie ma wystarczającego...
Widzę Kolego, że mało wiesz by mierzyć się z usterką. Proponuję doczytać. Lektury nie brakuje w sieci. Usterka sterownika zapewne spowodowana przez zacierający się nastawnik lub niesprawną instalację paliwową. Sterownik jest chłodzony paliwem... Przenoszę z działu dla zaawansowanych, bo wstyd.
A mogę prosić o wyjaśnienie w jaki sposób wtryskiwacze są chłodzone paliwem podczas jazdy na gazie?I pomińmy tutaj jeden wyjatek-mondeo lub escort z silnikiem zetec.A jak są chłodzone w systemach K i KE?
Nowy tłok na pewno. Honowanie nikasilu to kiepski pomysł raczej polerowanie drobnym papierem (600) by zetrzeć ślady aluminium z tłoka i trochę zniwelować rysy ale delikatnie. Będzie chodzić wiadomo straci trochę kompresji. PS Kup syntetyk i lej 1:50 . A i obowiązkowo regulacja gaźnika po naprawie. Potem korekta po 5-10 litrach spalonego paliwa. Regulacja...
Ten czujnik rezerwy to termistor o tak dobranej charakterystyce, aby nie chłodzony paliwem grzał się tak, aby zaświecić kontrolkę rezerwy
Działa normalnie na zasadzie zmiany oporności chłodzony paliwem zanurzony wysoka oporność ,wynurzony ciepły oporność mała.P
Osobiście uważam że paliwo też ma za zadanie chłodzić wtryskiwacze, a więc "chodzenie" na samym gazie (bez pompy paliwowej) jest szkodliwe dla wtryskiwaczy (chociaż trochę je chłodzi paliwo pomimo, że nie pracują). Były kiedyś np. takie rozwiązania w Audi z dodatkową dmuchawą i obudowanymi wtryskami do chłodzenia!!!!! powietrzem..... Chociaż dzięki...
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
Mając w samochodzie LPG często jeżdzimy z resztkami benzyny w zbiorniku Niedostateczny poziom benzyny skutkuje po pewnym czasie uszkodzeniem pompki paliwa jest ona smarowana i chłodzona paliwem
znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
I zatankuj powyżej połowy paliwa. Jak jest mniej wypalanie przerywa w wielu autach,chodzi chyba o chłodzenie paliwa.
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
a co sie dzieje jak jedziesz po nierównościach i czujnik jest zalewany i chłodzony paliwem co chwile?? u mnie w primerze na rezerwie 9od pierwszego zapalenia kontrolki)zrobiłem tylko 40 km i ...zdechł nawet diselek wychlał wszystko z filtra (ok ponad flaszkę)
powinno wywalić błąd zaworu-coś w stylu sygnał za słaby lub za silny. Całkowicie się mylisz. Wymiana tranzystora często jest pudrowaniem usterki. Tak naprawdę naprawy wymaga pompa. Jednym z wyjątków jest sytuacja, gdzie układ się zapowietrza i sterownik nie jest właściwie chłodzony paliwem. Drugi wyjątek, to złej jakości paliwo.
Pytanie 1 Jaką mapompę paliwa -elektryczną czy mechaniczną 2. Jeżeli elektryczną to czy ona działa ? 3. Jezeli nie działa to czy się spaliła czy odcięta układem gazowym. Jest chłodzona paliwem i zanurzona w nim ma o wiele lepsze warunki pracy niż w powietrzu ( oparach paliwa) Odpisz co na ten temat Pozdr. J.
temperatura paliwa w grupie 007 bo u mnie przy rozgrzanym silniku po przejechaniu 40km pokazuje 38. Pewnie będzie ok. Jak sprawdzę u siebie to Ci napiszę ile jest u mnie. Pompa tak się nie nagrzewa jak motor a do tego "jest chłodzona" świeżym zimnym paliwem ze zbiornika.
Jedyny problem to temp. paliwa powracającego przelewem, łączysz odpływ z dopływem za pomocą trójnika. W ten sposób eliminujesz powrót do zbiornika. Połączenie wykonujesz przed pompą wstępną i zostaje Ci jeden przewód zasilający na którym montujesz licznik zużycia paliwa. Musisz chłodzić paliwo powracające z silnika, możesz wykorzystać gotowe chłodnice,...
Przepraszam że tak długo to trwało, ale faceta u mnie nie było.Sprawa rozwiązana. Wtryskiwacz dostawał zwarcia i dlatego nie było sterowania. Teoria moja jest taka: kiedy samochód jechał było chłodzenie paliwem i wszystko działało ok. Kiedy postał wtrysk się rozgrzał od silnika i dostawał zwarcia dopóki całkowicie nie ostygł. Po wymianie wtrysku wszystko...
Powrót jest ważny. Dzięki niemu odpowietrza się instalacja, chłodzi paliwo i nie blokują się wtryskiwacze. W mojej instalacji powrót jest zapętlony - tym przewodem do zbiornika nie leci żadne paliwo - w wężu utrzymuje się mniej więcej poziom jaki jest w dużym zbiorniku - ma to na celu umożliwienie odpowietrzenia. Bez wężyka mały zbiorniczek-powrót dużego...
Pozbawiłeś chłodzenia paliwo które wraca do baku i podgrzewania tego które trafia do pompy.
Słyszałem, że nie zalecane jest odcinanie zasilania pompy paliwa ze względu na chłodzenie wtryskiwaczy paliwem, czyli ta pompa jest nienaprawialna ?
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Nie wolno odcinać pompy ze względu na chłodzenie wtrysków paliwem ale to twoje auto możesz go psuć na własne życzenie
Paliwo chłodzi wtryskiwacze.Tak mi powiedziano w serwisie.
wymien wezyki naładuj akumlator i kręć może chwile to potrwac ale zapali Jak dla mnie to szkodliwa porada... najpewniej nie zapali (nie ma tam pompy wstępnej), a może się skończyć uszkodzeniem chodzącej na sucho pompy wtryskowej (smarowanej i chłodzonej paliwem). Ojciec kiedyś próbował odpalić swoją Astrę po spadnięciu jednego z przelewów na samostarcie...
Witam, te pompy maja sterownik na pompie i chłodzony paliwem jak na sucho jechałeś to sie przegrzał i końcówka sterowania padła, nowy sterownik to około 1500zł, mógł sie też zawór zatrzeć , jak odpowietrzyć? ja używam do tych pomp zewnętrznej pompki i mimo że zalany filtr to około 10sek leci paliwo z powietrzem i po takim zabiegu zapala te pompy( ja...
Witam! Problem występuje w aucie od czasu do czasu, a czasem wogóle go niema. Wygląda tak, że po wciśnięciu gazu auto zwiększa obroty z opóźnieniem, nie przeszkadza to w jeździe, ale wprowadza pewien dyskomfort i odczucie jakby auto zamulało. Czasem zdarzy się też w czasie jazdy na równych obrotach, że wogóle tak jakby odcinało gaz, a po chwili ten...
Witam, szukam rozwiązania jak zbudować, lub zmodyfikować oryginalny czujnik rezerwy paliwa w Suzuki SV650 2001- oparty o termistor, który chłodzony paliwem zmienia rezystancje. Mam zamontowane uniwersalny licznik, w którym kontrolka rezerwy wyzwalana jest zwarciem do masy, lub podaniem napięcia +12V. Manual podaje że oryginalnym układzie podając napięcie...
Wymiana uszczelniaczy na wtryskach rozwiązała problem.
Moim zdaniem, jeżeli nie ma żadnej rezystancji na cewce to jest ewidentnie do wymiany. Nieważne od czego się uszkodził . Być może od gazu, być może wada fabryczna albo jeszcze coś innego. Moje doświadczenia z wtryskami i gazem to takie, że zbiera się na nich nagar od EGRu, kiedy są odcięte podczas pracy na gazie. Druga sprawa to taka, że jeżeli jest...
Ecodriving liczy tylko koszty paliwa. Diesel trzymany na superniskich obrotach, zwłaszzcza przy próbach zwiększania prędkości robi kosmiczne przepały i wytwarza warstwę nagaru, pomijając zarzynanie wtrysków, które są chłodzone paliwem. Hamować silnikiem trzeba umieć, bo są osoby, które wykańczają tym sprzęgło. I ciekawostka: Mimo mojego pierwotnego...
Tłok nie ma w zasadzie żadnego źródła chłodzenia. Styk z cylindrem jest praktycznie żaden, niby olej natryskiwany od spodu tłoka go chłodzi, ale też cudów nie ma. Jedynym sposobem chłodzenia denka tłoka jest wtryskiwane na niego paliwo, i w niektórych przypadkach warto wykorzystać każdą możliwość by ten tłok schłodzić. Nowa technologia nam się tworzy....
fakycznie tam jest termistor który nagrzewa się porzez prąd płynący przez żarówkę rezyrw gdy jest zanurzony w paliwie ma dużą rystancję (jest chłodzony) gdy paliwo opadnie rezystancja maleje żarówka świeci[/b]
Nie jestem pewien jak jest w Mondeo, ale w Focus'ach jedyne instalacje jakie nie niszczą silników to są z wtryskiem ciekłego gazu. Dzieje się tak ze względu na konstrukcję głowicy gdzie zastosowali ceramiczne? prowadnice zaworów, które muszą być chłodzone paliwem, bo inaczej poprostu stają zawory. Na pewno tak jest w Focusie 1.6 16v(wiadomość zaczerpnięta...
Nie mylisz się- smarowana i chłodzona paliwem. Dlatego właśnie zastanawiam się czy ktoś już próbował- to tylko takie dywagacje. A czy aby na pewno potrzebujemy wysokich ciśnień, by cały litr płynu okrążył układ pięć razy? LC wyobrażam sobie jako coś uberwydajnego- do czego nie potrzeba dziesiątek barów by wszystko współgrało. Co szkodzi 230V? Pomijając...
m2606: oczywiście, że jazda z prawie pustym bakiem jest szkodliwa - dla pompy paliwa która tym paliwem jest chłodzona, teścio już tak 2 pompy paliwa zajechał w swojej Astrze aż mu założyłem przekaźnik odcinający pompę na gazie i w końcu przestałem je wymieniać :) u siebie zresztą też zawsze zakładam taki przekaźnik
Pompy paliwa niepowinno się odłączać całkowicie ponieważ przepływające paliwo chłodzi wtryski co chroni je przed zatarciem.Lepiej mieć paliwo w zbiorniku i czasami pojeżdzić na nim (tak dla zdrowotności silnika)
najpierw zapytaj ile kosztuje regeneracja. dla porównania u mnie w mieście goście za regeneracje samej listwy wtryskowej LPG wołają 160zł. na allegro można kupić nówkę, taką samą za 149zł. jeśli jeździsz na LPG, przegoń auto w trasie na Pb czasem, żeby wtryski przeczyścić. One są chłodzone paliwem. Ja na pełny bak LPG 43l- od 380-430km przejeżdżam (na...
Rezystor równolegle z diodą led, dobrany tak, aby płynął przez niego taki sam prąd jak przez żarówkę (chodzi o wstępne nagrzanie termistora) Przykładowo: żarówka w zegarach ma 1,2W, zatem płynie przez nią 0,1 A, I=U/R, R=120Ω Może tępy się z wiekiem robię, ale możesz wytłumaczyć w jaki sposób termistor mierzy poziom paliwa Takie samo rozwiązanie...
wydaje mi sie ze jesli filtr jest troche zapchany to za nim bd duzo mniejsze i dlatego tez zmierzyłbym przed i za filtrem. To przede wszystkim wymień filtr. Jak zatkasz sobie usta skarpetą to dasz radę biec? Tak samo jest z autem. Jak jeździsz często na rezerwie to pompkę szlag trafia , bo jest chłodzona paliwem. Znajomy dzwonił do mnie po dwóch tygodniach...
... Problem tkwił w tym, że paliwo do Dieslowskich agregatów podtrzymujących zasilanie (a więc i chłodzenie rdzenia) elektrowni skończyło się po kilku godzinach... Myślałem, że tylko w Polsce kradną paliwo. :D Kilka godzin to powinno działać na samych akumulatorach.
paliwo które przez nie przepływa chłodzi wtryskiwacze Bzdura 1000 lecia za którą powinieneś dostać ostrzeżenie. Jedyny znany mi system wtrysku wielopunktowego, gdzie rzeczywiście paliwo chłodziło wtryskiwacze to systemy EEC IV i V w silnikach Zetec. Wtryskiwacze tam są rzeczywiście omywane paliwem.
Trochę wiem o czym piszę bo zajmuje się elektroniką samochodową. Widziałem już "spłynięte" po stopionym plastyku pompy paliwowe w autach wyposażonych w instalacje gazowe gdzie pompy normalnie są chłodzone przepływającym paliwem a kiedy go nie ma chłodziwa nie ma.. Tak samo kontrolka rezerwy w Matizie to bimetal chłodzony paliwem w baku. Kiedy nie ma...
Które kontrolki? A nie ma czasem sytuacji, że zupełnie bez sensu zapala się kontrolka świateł długich (granatowa), podnosi się i opada wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, poziomu paliwa?
Lampkę ? ale po co ? czyżby kolega był zwolennikiem dyskoteki w samochodzie? Wskaźnik w Audi jest dość dokładny i w moim przypadku jak widżę wskazówkę na przedostatniej działce to wiem że przezde mną jeszce jest około 50 km. Nie wnikałem nigdy w szczegóły konstrukcji czujnika ale na podstawie jego zachowania wnioskuję że jest to prawdopodobnie czujnik...
Jaki kolor ma paliwo w układzie chłodzenia?
Co do pompki, to ona powinna być zanurzona w zbiorniku z paliwem. Sama pompka kosztuje niewiele, ale musiałbyś zapewne przerobić swój zbiornik. Ta pompa po prostu jest smarowana / chłodzona paliwem. Może uda Ci się kupić pompę inną, niż od Poloneza? Według książki pompa ma tłoczyć paliwo pod ciśnieniem 0.07MPa do filtru papierowego, dalej do MULTEC'a,...
W motocyklach japońskich stosuje się czujnik rezerwy paliwa w postaci termistora. Kiedy przepływa przez niego prąd, z czasem nagrzewa się, przy czym następuje spadek rezystancji i zaczyna świecić się kontrolka. Przy wysokim stanie, paliwo go chłodzi i kontrolka nie świeci. Ludzie często naprawiają poprzez zastosowanie czujnika od Daewoo Tico itp.
Gorsze to zależy . Bo nie odłączysz przełącznikiem fizycznie napędu do sprężarki ,a jak stanie dęba to zrywa koło sprzęgła. U ciebie pewnie jest właśnie sprężarka o zmiennej wydajności bo takie rozwiązanie jest nowsze i bardziej oszczędza paliwo oraz daje stabilniejsze chłodzenie niezależne od obrotów silnika.
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż, pompka mechaniczna podciśnieniowa, wąż, zaworek zwrotny, wąż , pompka...
jeśli masz program diagnostyczny wraz z interfejsem VAG-COM to wartości temperatury płunu chłodzącego i paliwa sprawdzisz w 01 Engine, grupa 007.
Niestety przerabiałem temat ze dwa lata temu w mojej Uniawce - tylko ja miałem 1.0 fire - problem identyczny. W moim prypadku okazało się, że wtrysk się zacierał (przegrzewał), jak auto chodziło to był chłodzony paliwem i działał, jak zgasiłeś to lipa. Już nie pamiętam, czy i.e.s jest na wielopunkcie czy mono. Następnym ananaskiem, który może być odpowiedzialny...
zasada działania pompy paliwa w sam vw Pompa ma własny koszyczekk w którym paliwo jest przetłaczane w własnym obiegu nie da sie wypompowac całkowicie paliwa co ja zabezpiecza przed uszkozdeniem dotyczy inej pompy pal. zamontowanej była nie nowa ale pompa to może byc skutek należy sprawdzic filtr paliwa jazda na gazie to do wymiany dotyczy inej pompy...
Precyzyjnie bedzie silnikiem krokowym. Ale po co to masz sterować pompą - wydaje mi sie że pompa wtryskowa musi być odłaczona na czas pracy na LPG. Poza tym wtryskiwacze ? zapiekają się gdy nie są chłodzone przepływającym paliwem ? Ciekawy temat napisz coś więcej o tym!- na studiach kolega sie tym zajmował ale straciłem z nim kontakt (bo juz kilka lat...
Miałem taki przypadek w moim UNO. Uszkodzony był wtryskiwacz. Jak zapalił to już chodził, bo był cały czas chłodzony paliwem. Jak go sie zgasiło i chwile postał to dupa. Ciśnienie paliwa było ok, iskra była, napięcie na wtryskiwacz było podawane (u mnie jest sterowny masą) - a on za cholere nie chciał zapalić. Rozgrzej go i zgaś. Przygotuj sobie strzykawkę...
Witam Proponuje sprawdzić pompe paliwa na krótko. Duża szansa, iz z braku paliwa została spalona. Przepływające paliwo chłodzi pompe.
Pompa paliwa w tym aucie sterowana jest przez własny moduł nie ma przekaźnika. Komunikacja odbywa się po CAN nie zawsze ECU żąda jej uruchomienia. Na moje oko jeśli pali na plaku, silnik pracuje, to zaciera się któryś z wtryskiwaczy niestety lub pompa zaczyna koniec żywota. Diagnostyka to podstawa, parametry ciśnienia CR przy rozruchu. Sprawdzić pompę...
Ten silnik jest chłodzony na zasadzie odparowania wody z tego kibla nad cylindrem, nikt tam nie leje wody destylowanej, więc kamień jest zjawiskiem normalnym
Pompka elektryczna od diesla na ciśnienie 0.5 bara styknie tylko zrobić przelew nie koniecznie musi być regulator ciśnienia, od pompki elektrycznej do pompy wtryskowej dajesz przewodzik 8 załóżmy tuż przed pompą wtryskową trójnik zwężke (np. przewodzik 6 daje się go założyć na trójnik 8) i do baku. Po drodze oczywiście filtr paliwa na zasilaniu, tylko...
lukasz506 pierwse słysze by instalka LPG, miała za zadanie, oraz odcinała zasilanie na pompe? Owszem, wyżej już ci niektórzy wyjaśnili, ze można to samemu zrobić, ale wtryski muszą być chłodzone paliwem, w przeciwnym wypadku, jedno kosztem drugiego. W błędzie jesteś mysląc że jak pompa chodzi to do komory spalania idzie i LPG i bena. Otóż by nie odcinac...
ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu. Nawet jakby z listwy był powrót, to chłodzenie wtryskiwaczy benzyną moim zdaniem nie występuje, bo jak nie pracują to nie ma przez nie przepływu benzyny, która odbierałaby od nich ciepło.
Mam problem w Stralisie po wymianie termostatu, pojawiło się paliwo w układzie chłodzenia. Wymieniłem uszczelkę pod termostatem. Problem pozostał. Moze ktoś miał podobny problem?
Załóż sobie przekaźnik odcinający pompę paliwa. Ale jak naprawisz obecną usterkę. Wyłączysz tylko pompę - masz szanse na uszkodzenie wtryskiwaczy. One nie powinny pracować na sucho, chłodzą się przepływającym paliwem, bez tego chłodzenia je usmażysz. Po drugie, możesz mieć problem z odpalaniem, po włączeniu stacyjki pompa cały czas działa ?
Jeśli myślisz że to paliwo to nie jesteś pewien? Może to płyn chłodzenia
Bez rozkręcenia i zobaczenia w jakim stanie są podzespoły to nie ma 100% pewności. Brzmi jak zatarty na wale ale jest możliwość, że to coś z osprzętu się rozpadło albo w ogóle jeszcze coś innego ale to już weryfikacja fizyczna, nie przez forum. Nadmiar oleju jest niepokojący. Pytanie czy przelałeś sam. Jak nie, to musi być czymś rozcieńczony - płynem...
Aby pompa była dobrze chłodzona podczas swojej bezsensownej pracy na LPG, w zbiorniku musi być 1/2 paliwa a lepiej 3/4, jeżeli jest mniej chłodzenie jest marne. To chyba jakiś żart :D Może lepiej tankowac benzynę do pełna później przejechać 100 km i znów do pełna:D Zgadza się, że pompa chłodzona jest paliwem! Lecz czy to miało by znaczyć, że samochodem...
Zakładając zawór odcinający paliwo uszkodzisz sobie wtryskiwacz. Pompa ma tłoczyć cały czas benzynę - w ten sposób chłodzi wtryskiwacz. Przy instalacji LPG do silnika wtryskowego stosuje się odcięcie kluczowania wtrysków przez ECU a nie tak jak w gaźnikowcu przez odcięcie dopływu benzyny.
a czy ma jakies wejście na paliwo? To pewnie jest podgrzewacz ogrzewa paliwo płynem który chłodzi silnik
Witam. W tym aucie sygnalizacja o niskim poziomie paliwa (rezerwa) jest sygnalizowane kontrolką a czujnikiem jest termistor umieszczony w baku. Jest to termistor o następującej charakterystyce: podczas gdy jest dużo paliwa, jest on chłodzony paliwem, jego oporność wzrasta i kontrolka gaśnie na desce. Gdy paliwa jest już mało to termistor się nagrzewa,...
Na pompie paliwa jest zamontowany czujnik paliwa i termistor ( po zmostkowaniu przewodów termistora kontrolka zapala się) Termistor nagrzewa się porzez prąd płynący przez żarówkę rezerwy, gdy jest zanurzony w paliwie ma dużą rezystancję (jest chłodzony), gdy paliwo opadnie rezystancja maleje i żarówka świeci. Można również zatankować pod korek i znając...
Witam. Trafił się taki przypadek gdzie wszystko jest poprzerabiane i w efekcie pęknieta już 2 raz obudowa komputera, rozsadzona paliwem które ją chłodzi. Własciciel chce przywrócić do oryginału- takie kupił. Nie wiadomo w co ręce włożyć wszedzie po kilka przewodów paliwowych, pociętych, sztukowanych, jakieś pompki, filtry w czeluściach ramy itp. Albo...
To wszystko to ja wiem, tylko w swojej wypowiedzi w dosyć sprytny sposób pominąłeś jeden aspekt, mianowicie kwestię obciążenia termicznego wtryskiwacza. Stąd zdziwienie na temat aspektu gwarancyjnego, dlaczego? Bo wtryskiwacz chłodzi paliwo które przez niego przepływa, zmniejszając przepływ paliwa, bądź eliminując je całkowicie powodujesz jego przegrzewanie...
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Witam Odpuść sobie montowanie gazu do silnika GDI. Jak sama nazwa wskazuje jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem. Wtryskiwacze chłodzi tylko paliwo dochodzące na nie. Wiem, że wymyślili już instalacje gazowe "działające" z silnikami GDI (jakiś tam procent paliwa dochodzi na wtryski a resztę załatwia instalacja gazowa), ale stanowczo odradzam montowania...
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Nie nie musisz kupować całej pompy z obudową chyba że jak zakładałeś wcześnie uszkodziłeś oringi a jak nie to po prostu kiepskiej firmy była ta pompa może po jakiejś regeneracji. Nie mniej jednak nie należy dopuszczać do jazdy na głębokiej rezerwie ponieważ pompa ma chłodzenia paliwem a jeżeli go nie było to najnormalniej się zatarła i już. Radził bym...
Pompa nie chłodzi paliwa raczej je podgrzewa. Z dyszą Delavana nie powinieneś mieć problemów z zasysaniem paliwa ale są opisane w tym wątku rozwiązania z pompką i bez otwartego zbiornika z grzałką wg. mnie bardziej skomplikowane i trudniejsze w regulacji ale z pewnością bezpieczniejsze i mniej śmierdzące. Z czystej ciekawości te filtry to zwykłe od...
Najlepiej wymontuj pompę i podłącz na krótko do akumulatora i spróbuj przepompować paliwo z jednego kanistra do drugiego jak będzie chodziła to szukaj w elektryce może jakiś przekaźnik, albo ktoś zrobił wcześniej jakieś odcięcie niby anty kradzieżowe. A i ważne nie próbuj na sucho bo spalisz pompę, jest ona chłodzona i smarowana paliwem więc jak chodzi...
Opis: Przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa; Przerwa/zwarcie obwodu do masy -nieciągły Kod błedu: 19466
Przy takim nachyleniu paliwo nawet przy bardzo szczelnym układzie odpłynie zanim zdążą ostygnąć wtryskiwacze, może jeden tylko minimalnie puszczać i masz problem. Po zgaszeniu silnika wtryski jeszcze przez chwilę nabierają temperatury gdy nie są chłodzone przepływającym paliwem, i zwiększa się w nich ciśnienie które ułatwia odpływ. Silnik nie odpali...
Witam serdecznie :) co do odcinania pompy nie rozwiąże to problemu a może więcej szkody narobić, brak dopływy paliwa do listwy wtryskiwaczy doprowadzi do nagrzewania się wtrysków i ich uszkodzenia. potem autko przestaje jeździć na benzynie. Gdziekolwiek się nie spojrzy na schematy LPG nigdzie nie jest odcinana pompa paliwa lecz wtryski. one muszą być...
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
250 tys. km bez najmniejszej usterki pompy, jak się nie kombinuje z paliwem to nie ma problemów z pompą - takie jest moje zdanie, a koło dwumasowe to rzeczywiście jest słabe w X20DTL bo go tam wcale nie ma. Silnik ISUZU jest bardzo prymitywny i ma niską kulturę pracy - jest głośny i ma spore wibracje na biegu jałowym i też ma poważną wadę (sposób zamontowania...
Przepływające zimne paliwo skutecznie będzie chłodzić pompę, żeby utrzymała stałe 90st. przy -15 mało prawdopodobne....
zgadzam sie z tobom tak paliwo chłodzi wtryski wtedy jak przez nie przepływa a nie jak sa zamkniete. zrobiłem schemat emulatora kwestia dobrania opornikow. czy takie cos bedzie działac bo wg mnie musi. Czerwony kolor to zmiany . http://awalknek.nysa.3play.pl/emulator.b...
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Bzdura, w żadnym samochodzie tak nie działa. Znowu zmyślasz swoje teorie z pupy. W każdym samochodzie pompa po przekręceniu kluczyka w stacyjce pracuje chwilę i się wyłącza. Co prawda w większości po prostu są to układy czasowe, ale też zdarzają...
Coraz lepiej,uruchomienie pompy na sucho A czemu niby nie.Ja wiem że pompa jest chłodzona bezpośrednio paliwem ale kilkusekundowe uruchomienie jej zupełnie na sucho napewno jej nie uszkodzi,a często pozwala"czysto na słuch"określić w przybliżeniu jej stopień zużycia. Zresztą,znajdź mi Kolego taką pompę która w dobie instalacji gazowych jest prawidłowo-całkowicie...
Witam panowie co dotyczy tych pomp paliwowych to mogę podpowiedzieć odpowietrzenie jest trochę trudne ale u nas w serwisie VW jest to przerabiane i po przeróbce niema już kłopotu w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna służy do dopełniania smoka a jest to faktycznie pompa pompująca paliwo wkłada się zawór jedno kierunkowy za nim trójnik i ta pompa...
Pompa paliwa może nie nadawać się do glikolu. Są chłodzone i smarowane paliwem. O ile w przypadku glikolu smarowanie problemem nie będzie, to może być problem przy chłodzeniu. Wirniki pomp paliwowych są na ogół zamoczone w paliwie, nie wiem czy lakier izolujący uzwojenia wytrzyma dłuższy kontakt z glikolem. Jak już to pompa której wirnik jest odizolowany...
witam a ile kilomertów po wymianie tej pompy zrobiłes bo tak jak piszesz to asterka jest z gazem no i jak nie zrobisz odciecia paliwa po przełaczeniu na gaz a jest mało paliwa to pompa sie zaciera bo chłodzona jest paliwem. nie jestem pewny ale ta pompa to jest do wielopunktowego wtrysku a ty masz jednopunktowy i za duże ciśnienie paliwa podaja spróduj...
Luzy zaworowe ustawia się na zimnym. Luz zaworowy jest potrzebny do kompensacji rozszerzalności temperaturowej popychacza (jeśli takowy jest) oraz samego trzonka zaworu. Po prostu zimny zawór jest krótszy a gorący dłuższy. Z tego samego powodu gorące zawory wydechowe mają większy luz zaworowy a chłodzone powietrzem i paliwem zawory dolotowe są zimniejsze...
Witam!!Podejrzewam pompe zanurzeniowa w zbiorniku,pewnie pare razy jezdziło sie na rezerwie paliwowej bo jest,powstaja puzniej problemy z zacieraniem sie i naet całowitym spaleniem pompy,od braku paliwa gdyz paliwo chłodzi pompe w zbiorniku.To moze byc początek konca pompy.Powodzenia!!!
Jeśli masz wszystko drożne wlej mu paliwa za 50 zeta paliwem jest chłodzona pompa jeśli jest mało paliwa pompa się przetapia w jedną kluchę :) Dodano po 7 A i sprawd czy pompa jest w najniższym punkcie bo może być zle osadzona. Filterkiem do dna baku.
Zatarcie od strony wydechu prawdopodobnie zbyt wysoka temperatura. Jeśli paliwo przeciekało przez co silnik mocno łapał brud, który pogarszał chłodzenie to mogło się przyczynić do awarii. Olej lej taki jak lałeś jest prawidłowy a tani olej to nie do markowego sprzętu. Na okres docieranie 2-3 zbiorniki warto minimalnie zwiększyć ilość oleju 25 ml na...
Tymczasowo może ruszyć jeśli dasz mu zdrowego kopa w dno zbiornika. Po co szukasz na forum zamiast wyjąć zbiornik i wyciągać pompę (załóż dobrą a nie chinola) Proponowałbym jeździć z pełnym zbiornikiem paliwa i połowę stanu traktować jak rezerwę - przedłuża to żywotność pomp ,gdyż chłodzone one są paliwem a nie powietrzem.
Z tego co wiem to faktycznie prądy idące do czujnika w zbiorniku są małe, a poza tym w samym liczniku stosuje się diodę ograniczającą prąd, więc do zbiornika z paliwem dochodzi jedynie prąd ujemny. Prądy nie są wcale takie małe, przy czujniku bimetalowym jest to ponad 100 mA - pomnożone razy 12V dają już trochę mocy... ( no w każdym razie jak wstawiłem...
Można i tak. Trochę ryzykowna sprawa do tego opiłki aluminium, ale nie widzę innego rozwiązania. Mam frezarkę więc będzie pewniej. Później trzeba będzie uszczelnić bo płyta chłodzona jest na całej powierzchni paliwem.
paliwo chłodzić pojemność układ chłodzić chłodzić chłodzić ryzen
zapalona kontrolka scania wykrywacz złota nawigacja widzieć satelit
hisense 55e7nq karta graficzna
Jak podłączyć auto-stop w żelazku Zelmer? Brak przepływu gazu w podgrzewaczu Ariston po wymianie butli