Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Dzięki . W tym tygodniu spróbuję go zlokalizować . napiszę czy go znalazłem.
witam, W moim Focusie z 2003 roku mam zamontowany alarm Clifford Challenger nt3 funkcją ODIS. Od miesiąca zachowuje się bardzo dziwnie. Potrafi się samoczynnie przełączyć w tryb serwisowy. Dodatkowo w trybie serwisowym słychać odgłos tykania w czasie jazy (przypomina to przeskakiwanie licznika kilometrów w starych samochodach). To samo słychać jak włączy...
Bardzo dziękuje za pomoc ! Tryb serwisowy chyba wystarczy. pozdrawiam
spoko 1. musisz przy włączonym zapłonie wciśnąć przycisk serwisowy. zapala się led na stałe 2. przełaczasz stacyjkę 3 razy w pozycję OFF ACC alarm powinien o ile sobie przypominam wydać dźwięk syreną 3.wciskasz przycisk na pilocie alarm potwierdza przyjęcie pilota 4. wychodzisz z serwisu zapłon plus przycisk serwisowy
Witam . Mam podobny problem z alarmem Challenger ST 800 PC ver.5 lub jak znalazłem w ubogiej instrukcji przy papierach z serwisu Challenger PC ver.5. Przeszukałem już wszystkie tematy związane z alarmami challenger i niestety nic nie działa. Problem jest taki, że nie wiem jak zaprogramować pilot. Instrukcja do Challenger ST 800 PC nie działa w tym przypadku...
Żeby zaprogramować piloty musisz wejść do środka i zamknąć drzwi. Włączyć stacyjkę w pozycję zapłon. Wprowadź swój pin(jesli taki posiadasz), ostatniego naciśnięcia nie puszczasz. Po chwili usłyszysz mini głośniczek a dioda zapali sie. Puść przycisk i wyłącz zapłon. Ponownie naciśnij przycisk(dioda zacznie migać) i trzymaj do czasu usłyszenia syrenki....
Zdechła syrenka, raz działa, raz nie, raz głośno, innym razem cichutko - dżwięk. Inne funkcje OK. Ponieważ nie chcę się grzebać od strony stacyjki alarmu to : 1. Czy można rozkręcić syrenkę celem sprawdzenia podłączenia kabelków ? Syrenka ma jakiś system zabezpieczenia wewnętrznego ? 2. Czy przy tej czynności należy alarm wprowadzić w jakiś tryb serwisowy...
Wyłącznik serwisowy to tylko zwykły switch w razie potrzeby możesz zewrzeć piny w centrali, ale może być też kilka kombmbinacji wyłączenia serwisowego alarmu... Podeślij jakieś zdjęcia centrali może coś się poradzi, ale przedewszystkim sprawdz bezpiecznik syreny... Pozdrawiam....
no i się zaczęły schody.. znalazłem guzik serwisowy ale instrukcja podana przez Pana z Logic'a nie działa (10 s. guzik i potem klawisz na pilocie). Próbowałem różnych sposobów znalezionych na elektrodzie m.in. 13x guzik, raz guzik i 3x stacyjka w pozycje acc i nic.. orientuje się ktoś może jak zaprogramować pilot st800p w toyocie corolli z 2004 r. Mi...
Używam od kilku lat Challanger ST 800P, posiada funkcje: - jednoobwodowy immobilizer - antynapad - dynamicznie zmienny kod - funkcję panic - może sterować centralnym zamkiem oraz otwieranie tylko bagażnika - możliwa blokada wybranych czujników - samoczynna blokada drzwi po uruchomieniu silnika - czujniki : wstrząsowy, zbicia szyby i ultradźwiękowy -...
Jeśli to jest 800 bez żadnych literek, to CZ sterowany jest masą na przewodach: zielonym (zamykanie) i niebieskim (otwieranie). WPROGRAMOWYWANIE NOWEGO PILOTA Aby wprogramować nowego pilota należy: 1. Wejść do samochodu i zamknąć drzwi, upewnić się czy światło wewnętrzne jest wyłączone. 2. Wprowadzić system w tryb serwisowy , za pomocą transmitera lub...
z tego co przeczytałem w instrukcji to ma zarówno antynapad jak i ODIS coś właśnie w rodzaju immobilisera dotyczy challenger ST800PC v5.0 Tryb serwisowy funkcji anty-napadowej: W przypadku, kiedy chcemy pozostawic samochód w serwisie bez ujawniania PIN KODU lub nie chcemy korzystac z funkcji antynapadowej naleBy zablokowac ja trybem serwisowym. Właczenie...
Teraz już wiem. Tylko nie mogłem stamtąd odjechać. :) Mechanik był przypadkiem jednorazowym - pierwszy i pewnie ostatni raz robiłem zabezpieczanie antykorozyjne. Nauczyłem się też włączać tryb serwisowy - jakoś inni mechanicy nie mieli problemu z opanowaniem antynapadu. A tu musieli ogłupić/zawiesić system, wyłączając go przy otwartych drzwiach i masce....
Z reguły jest, ale trzeba mieć instrukcję, aby wiedzieć jak wprowadzić alarm w tryb programowania i jak włączyć/wyłączyć daną opcję. Np. w alarmach Exus w tryb programowania wchodzi się naciskając 6 razy przycisk serwisowy przy włączonej stacyjce (służy on też do odblokowania antynapadu), wtedy syrenak pika chyba 3 razy i 2 razy migają kierunki. Potem...
Witam, Zakupilem Golfa IV z alarmem challenger ST800PC, przy uzbrojonym alarmie z otwartymi drzwiami nie dzialala syrena tylko migaly swiatla awaryjne i slychac bylo piszczenie gdy weszlo sie w pole 'widzenia' czujnikow. Sciagnalem z internetu instrukcje do alarmu, i probowalem czy moze jest w trybie odblokowanym/zablokowanym lub serwisowym. Przy wlaczonym...
Znalazłem kartę widoczną na zdjęciu powyżej, wychodzi na to, że to jest Logic Can, a nie Challenger. Nie wiem, dlaczego wpisano inny model w książce serwisowej. Gdzie szukać tej centralki? Rozumiem, że to jest to szare pudełko i nie jest jakieś duże, więc zmieści się wszędzie.
Niestety mam na pewno Challengera ST800P. Nie ma on żadnych zworek ani swichów do programowania. Z pilota alarmu też się go nie programuje. Jedyną możliwością przeprogramowania jest użycie programatora serwisowego a te posiadają tylko autoryzowani instalatorzy, serwisy Nissana i Toyoty. Muszę powiedzieć że ostatnio właśnie serwis toyoty mnie mile zaskoczył...
Ok a to jest włącznik serwisowy? Jak to wygląda? Czy taki przy odpaleniu...co odcina coś i trzeba kliknąć by odpalić? Jaki orientacyjny koszt takiej roboty?
Posiadam syrenę Guardial35 z własnym zasilaniem, zamontowaną do alarmu Challenger ST800. Pytanie jest następujące - do czego służy dołączony do niej kluczyk??? Przekręcenie go w pozycję oznaczoną czerwoną kropką nie powoduje wyłączenia sygnalizacji w sytuacji gdy nastąpiło wzbudzenie... Dopiero użycie pilota lub wyłącznika serwisowego powoduje, że syrena...
Niestety wejście w tryb serwisowy polega m.in. przez naciśnięcie tego switcha. Jutro prześlę Ci na PW dokładny opis programowania. Masz Challengera PC. Pozdrawiam
słuchaj, z tego co pamietam instrukcja programowania pilotów jest błędna. Mianowicie aby zaprogramowac piloty należy włączyć zaplon i nacisnąć przycisk serwisowy, następnie wyłączasz zapłon i 3 razy przekręcasz stacyjkę w pozycję IGN - ACC. po trzecim włączeniu zapłonu powinna zawyć syrena... i już
Nissan Almera Alarm Challenger NT wersja C Witam, z dnia na dzień prawdopodobnie rozkodował mi się kluczyk NATS do dedykowanego systemu alarmu, zamontowana jednostka to wyżej wspomniany Challenger NT C, więcej danych niestety nie posiadam, ponieważ ktoś przykleił sterownik na taśmę dwustronną na etykiecie, która ulegała uszkodzeniu przy odklejaniu......
Syrenę łątwo sprawdzić :) ! Z alarmu wychodzi na nią BRĄZOWY przewód - jest to (dla daltonistów) 3 kabelek w złączce od prawej strony. Jeśli pojawi sie tam "+" 12V podczas tego gdy "ma wyć syrena" znaczy się, że jest ona uszkodzona lub WYŁĄCZONA (!) kluczykiem. Jeśli się ten plusik pojawia - diagnoza mylna - zmień fachowców 8O - Syrena jak najbardziej...
Chce zabudowac centralny zamek i szukam instrukcji serwisowej a dobrze by było znać model
Witam mam problem z alarmem w samochodzie toyota corolla E12 1,4d4d rok 2005 obecnie alarm jest w trybie serwisowym ale otwieranie z pilota powoduje czasem że dam otwarcie drzwi otwieram drzwi a mrugają kierunki ,trzeba w tedy wyjść z samochodu zamknąć pilotem i otworzyć ponownie Druga sprawa wkurza mnie zamykanie drzwi po przekręceniu zapłonu chciałbym...
U mnie kluczyk wygląda dokładnie tak samo (dokładnie takie same napisy). Z opisu sytuacji przypuszczam, że autor tematu jeździł dotychczas na układzie alarmowym w trybie serwisowym (nie trzeba wprowadzać kodu po każdym kilkuminutowym postoju silnika), a teraz po zamknięciu drzwi kluczykiem, układ przeszedł do normalnego trybu, przy którym przy każdym...
najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ włącznik serwisowo-antynapadowy, dostał zwarcia on sam, albo przewody idące do niego. włączenie zapłonu na rozbrojonym systemie i długie naciśnięcie przycisku serwisowo-napadowego powoduje wejście w tryb programowania pilotów dlatego nie możesz uzbroić alarmu, piloty zostały skasowane
Witam Co to za model autoalarm? , Pilot jest prostokątny czarny z 2 dwoma małymi przyciskami opisamymi jako II i III i jednym dużym I. Alarm zamontowany w toyocie w 1998 roku. Prawdopodobnie jakiś z modeli CHALLENGER. Ściągnołem instukcje od wszystkich CHALLENGER dostępnych na elektrodzie, ale żadem do końca nie pasuje. Podajcie co to za model i ewentualnie...
Witam, alarm który posiadasz to ST 800P v5.0 (5.4). (producent wprowadził ulepszenia - np. obsługę pilota silver dlatego większy numer) Alarm znajduje się w trybie serwisowym. Wyprowadzenie z trybu serwisowego tylko przez wprowadzenie pin kodu. Odzyskanie pin kodu tylko przez wgranie nowego oprogramowania w serwisie LOGIC. Nie ma innej opcji. Zaprogramowanie...
Możesz zawiesić jego działanie w ten sposób. Jest to tzw tryb serwisowy. Przez wpisanie pilotów do pamięci kasujesz ustawienia takich funkcji jak zmykanie zamka centralnego po załączeniu stacyjki, antynapadu i paru innych o których decyduje marka i model samochodu w którym ten alarm jest założony.
Witam!!! Alarm nie daje wprowadzić się w tryb serwisowy. Jedynie co się dzieje to po włączonym zapłonie i przytrzymaniu przycisku serw. wyje syrenka. I nic poza tym. Po "zawyciu" syrenki można jeszcze przyciskając unlock błysnąć 1-5 razy kierunkami. Raz przy jakiejś tam kombinacji na zamkniętych drzwiach i zamkach, po wyłączeniu zapłonu alarm wszedł...
mój poprzedni post został skasowany, nie wiem może źle zadałem pytanie... tak więc postaram się zadać je prościej... zepsuł/rozkodował mi sie w/w alarm, nie moge odnaleźć przełącznika serwisowego... potrzebuje rad jak go szukać lub gdzie go szukać, gdzie najczęściej jest montowany... alarm jest prawdopodobnie montowany fabrycznie (toyota yarsi 1999r.)
z tym trybem serwisowym to też tak przypuszczałem. Przewody od syreny idą lewą stroną więc domyślam się że centralka gdzieś tam może być. Nie chciałbym za dużo autka demontować. Dzięki za pomoc. Jak odszukam centralkę to napiszę jaki to typ, dalej to juz ze strony clifforda sobie instrukcję ściągnę. pozdrawiam edit: z trybu serwisowego wyszedłem za...
WWitam. Nabyłem właśnie samochód, Escort GHIA'98 i właśnie się zorientowałem, że autoalarm działa tak cicho, ze nawet złodziej by nie zauważył. Jedyne, co się dzieje po włączeniu alarmu (przez funkcję panic) to miganie reflektorów i ledwo dosłyszalny pisk. Ponieważ poprzedni właśiciciel nie był w stanie pomóc - twierdził, że jemu działało wszystko ok,...
Ok jestem po wymianie tego układu. Bateria trzyma teraz prąd ale, nie mogę zaprogramować tego pilota do samochodu bo przez trzymanie przycisku serwisowego nic sie nie dzieje. Musze poszukać innego opisu. Ale to nie to mnie martwi, po wymianie tego układu i wciskaniu guzika I brama mi sie otwiera i zamyka!!! A pilot nie był przypisany bo bramy :) Co...
Moim zdaniem aktualnie na rynku najlepsza (ale i najdroższa) jest Meta M43. W pełni profesjonalne urządzenie z dwoma wewnętrznymi przekaźnikami (jeden NC, drugi z możliwością wyboru NO-NC), czarnym okablowaniem, czytnikiem kodowanego klucza serwisowego i możliwością aktywowania funkcji antyporwaniowej łącznie z możliwością zatrzymania pojazdu po 90...
mam ten sam problem. mam centralke firmy clifford ktora przestala reagowac na piloty. prawdopodobnie to concept60 albo challenger(jakis). ulotki takich alarmow dostalem przy zakupie samochodu. na pilotach jest 4+1 przyciski (jeden duzy i 3 male i dodatkowo z boku jeden). kolo bezpiecznikow niema zadnego przelacznika. w serwisie krzykneli mi za naprawe...
Witam. Alarm zamontowany jest w fordzie focusie po 2002 ruku. Sygnalizował on słabą baterie w pilocie. Po wymianie i zaprogramowaniu tego i drugiego pilota ( drugi był uszkodzony) wszystko sprawnie działało ... na pozór. Otóż po tej operacji załączyła się opcja serwisowa która zdezaktywowała funkcję antynapadową (nie odcinało zapłonu po uruchomieniu...
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
Witam Poszukuję taniego autoalarmu do samochodu vw bora z możliwością sterowania zamkiem centralnym bez uaktywniana alarmu oraz funkcją safe lock.Moje auto ma centralny zamek lecz nie ma fabrycznego sterowania pilotem dotychczas był zainstalowany alarm challenger st800pc który posiadał w pilocie przycisk którym mogłem zamykać i otwierać drzwi bez włączenia...
Sprowadzenie samochodu z USA: Czy warto? Sprowadzanie samochodów z USA staje się coraz bardziej popularne wśród polskich kierowców. Auta z USA kuszą swoją różnorodnością, unikalnością i często atrakcyjnymi cenami. Jednak zanim zdecydujesz się na ten krok, warto zastanowić się nad kilkoma kluczowymi aspektami. Czy rzeczywiście import samochodów z USA...
Witam. Mam problem z instalacją fotowoltaiczną, dokładnie z inwerterem Fronius Symo. Mianowicie, nie pamiętam hasła do strony dashboard, konto: admin. Hasło zostało zmienione. Kliknąłem napis ,,Forgot... Bezpośrednia odpowiedź • Hasła „admin” w falowniku Fronius Symo nie da się odzyskać wyłącznie lokalnie – potrzebny jest jednorazowy „recovery key”,...
Istnieje możliwość, że region jest kodowany fizycznie w postaci zmiany wartości rezystorów lub obłożenia płyty głównej. Według jednej ze serwisówek tuner AEP-STD był stosowany do płyty BBA (bez eurozłącza), natomiast na Europę dedykowana była płyta BBE z tunerem T2 lub T2S2. Trzeba by sprawdzić w katalogach części czy były dwie różne płyty główne. Inna...
Brakujące gniazdo USB to w rzeczywistości złącze diagnostyczne RS232 (3.3V), połączone razem ze złączem diagnostycznym 3-pin na płycie głównej. Udało mi się połączyć poprzez UART, konieczne jest wciskanie ESC po podłączeniu zasilania. Niestety konsola jest zablokowana przez system challenge–response authentication. https://obrazki.elektroda.pl/2414428500_...
http://obrazki.elektroda.pl/6945964700_1... Przedstawiamy robota klasy Line Follower o nazwie Impact. Jest to ulepszona wersja Moduł z czujnikami Jest to element najdalej wysunięty od środka obrotu. Moment bezwładności jest duży (masa pomnożona przez kwadrat odległości od środka obrotu), dlatego też aby móc wysunąć daleko czujniki,...
Witam. Mam zainstalowany alarm Clifford Challenger ST 808 z Pin kodem w nissanie almerze N16. Chciałbym go wyłączyć bez wycinania. Czy da się go wyłączyć z pin kodu jeśli tak to jaka jest procedura wpisywania pin kodu. Na klawiszach panelu sterowania są cyfry 1 do 6 jak np wpisać cyfrę 7 czy 0. Niestety w tej wersji nie ma przycisku serwisowego. Przejrzałem...
Witam, w pewnym momencie w moim samochodzie padł ostatecznie akumulator (Mazda 6, 2003). Skoczyłem do pobliskiego sklepu, zakupiłem nowy, podniosłem maskę i go wymieniłem. Od tej pory jest problem z alarmem/centralnym zamkiem. Nie mogę pilotem uzbroić/rozbroić alarmu, dioda na pilocie zapala się przy przyciskaniu guzika, czasem w tym momencie mignie...
challenger schemat programator challenger challenger corolla
awaria ekspresu philips volvo silnika corolla deska rozdzielczy
pilot cosmo bateria macallister
Zamiennik silnika Mabuchi RS380S-4128 3,6V – RS-380S, RS-380SA, FK-280, kompatybilność Schemat podłączenia radia Kenwood - krok po kroku