To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
Mam dokładnie taki gaźnik jak na zdjęciach poniżej i strasznie zalewał. Do tej pory zmieniłem dyszę na 72, iglica na najwyższym rowku , zmieniłem też zawór iglicowy na oryginalny dellorto i trochę pobawiłem się pływakiem. Wcześniej nawet nie chciał palić jak był zimny bo strasznie zalewał teraz jest już znacznie lepiej ale mimo wszystko to jeszcze nie...
Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
(at)kobert4 Ja założyłem chiński gaźnik i mam te same objawy co Ty. Tylko ja mam zębatkę 36z. 44km/h i więcej nic nie da się wycisnąć. Na czeskim gaźniku osiągałem ponad 50km/h więc mówi samo za siebie. Powycinam tylko lepsze uszczelki i przeproszę czeski gaźniczek, a do chińskiego gaźnika już nie wrócę.
Co jest w nich głównie złego? A co jest dobrego ? Korodujace aluminium. Przeciekające zawory iglicowe. Fatalnej jakości guma na uszczelki. Luzujące sie wkręty - iglice wolnych obrotów. Tylko pytanie - gdzie kupić lepsze ? Jeżeli już to tajwanskie Kymco.
Chińczycy nie produkują części zamiennych do swoich "gaźników" Zestaw naprawczy do gaźników Hondy będzie pasował: http://www.bazarek.pl/produkt/3800503/ze... Cały, nowy chiński, gaźnik to około 95 zł.
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Na początek proponuje wymianę gaźnika.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Witam. Te chińskie gaźniki puki chodzą to chodzą później są z nimi problemy. Kiedyś walczyłem z podobnym problemem w jakimś skuterku i skończyło się na wymianie gaźnika na nowy. Możesz spróbować go rozebrać wyczyścić. może pomoże. Ewentualnie spróbować wyregulować skład mieszanki.
Pewnie także dość opornie zapala na rozrusznik i "odbija" przy uruchamianiu z dodaniem gazu? Kąt wyprzedzenia zapłonu zbyt wczesny, z racji konstrukcji obwiniałbym jedynie zastosowanie niewłaściwego modułu zapłonowego lub koła magnesowego.
Tak jak podejrzewasz po odkręceniu tej śrubki z gaźnika zostanie spuszczone paliwo. Warto to czasami robić jeżeli np. w paliwie pojawia sie woda.
Założyłem dzisiaj moduł PROGCDI 3.2 PLUS zamiast modułu jaki jest tam zamontowany. Sytuacja znacznie się poprawiła, a więc być może źródłem problemów jest (był) np. stały kąt wyprzedzenia (dla małych obrotów za duży) plus np. mała energia iskry przy niskich obrotach... może tak być?
Witam, mam pytanie. Mam Malaguti F12 Phantom z 2005 roku. Mam w nim chiński gaźnik, który jest do wymiany. Który będzie lepszy: gaźnik Dellorto PHBN 16mm, który mam zamówiony, czy lepiej było zamówić 17,5mm? Czy będzie jakaś różnica między nimi? Czy straci na prędkości i w ogóle? Pozdrawiam.
Tak jak poprzednik mówi membrany zapewne do wymiany bo regulacji chińskie gaźniki z tego co kojarzę to nie wszystkie posiadają. To chyba jednorazówki.
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
A przepustnica w gaźniku w ogóle się rusza? Może coś wpadło w środek i blokuje przepływ?
Witam, mam takie pytanie dotyczące chińskiego gaźnika . Ostatnio kupilem nowy gaznik do loncina 125 , i ustawiłem wmiare obroty ale głowie sie nad śrubką od mieszanki , sprawa jest taka ze po dodaniu gazu i zaraz puszczeniu manetki wkręca sie po czym obroty mu spadaja , gdy sie tak wkreca brzmi jak kosiarka . Pytanie mam jedno , czy jak odkrece jeszcze...
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
On jest nowy i wydaje mi się, że wina stoi po stronie gaźnika, bo cylinder dobrze wygląda, jest kompresja, ma moc, jak już oczywiście odpali. Dodano po 1 no wie pan to jest chiński gaźnik poza tym rozbierałem go i żadnej filozofii w tym nie ma jest tam tylko jedna dysza niestety i myślę żeby może spróbować dać iglice inaczej żeby było troszkę mniej...
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
Najlepiej spróbuj odpalić psikając nieco samostartu lub Plaka w dolot.. Nowe chińskie gaźniki to loteria
Witam, ten gaźnik jest bardzo popularny wśród chińskich kos typu "nac", membranki kupisz w sklepach budowlanych lub zamów na popularnym serwisie aukcyjnym, wystarczy wpisać tam frazę "męmbranki gaźnika Nac".
Dwa oringi, pewnie można takie gdzieś kupić, trzeba szukać. W chińskich gaźnikach stosowanych w podróbkach Hondy są takie dysze.
Mogę podrzucić zdjęcia jak chcesz poskładać ten który masz.
Nie każdy ma wiedzę: Witam, nie będę ukrywał, że nie znam się na motorowerze Romet 200, ale jako iż dostałem go od ojca, to chciałbym go ogarnąć, by zaczął jeździć. Co kolega sprawdził zanim kupił dziadowski chiński gaźnik? Na dodatek dobrał się do "naprawy" nowego gaźnika? Oryginał poddał by się dopiero po przejeździe walcem. Kolega przywiezie to...
Zmieniłem chiński gaźnik na japoński i jest wszystko ok
Dzień dobry. Odgrzebię temat gdyż mam podobny problem z silnikiem Yamaha 4AC (6E0). Silnik kapryśnie, ale jednak przepracował poprzedni sezon, w tym sezonie nawet nie zaskoczył. Znalazłem dyszę ułamaną na wysokości otworu, więc zakupiłem nowy chiński gaźnik - po zamontowaniu nawet nie zagadał. Paliwo podane pod świece sprawia że silnik odpala na kilka...
ten krócieć będzie wciśnięty czy wkręcony? - Musze popatrzeć na te chińskie gaźniki, jak się tak dało to warto spróbować. Kose kupiłem używana - nie wiem który rocznik, ale jest dość mocno sfatygowana - dałem nieduzo bo właśnie nie chciała pracować, cylinder widać ze robiony - nie wiem czy oryginał czy jakiś zamiennik, ale cos było robione bo widać...
sam nie podołasz To jest proste jak drut. Te wspaniałe "naszpikowane" elektroniką chińskie gaźniki tylko udają skomplikowane.
Wygląda jak gaźnik od piły Hecht 950 ? . tak czy inaczej chiński gaźnik.( nawet walbro produkują w chinach ) Jak się sprawuje ? jakie dokładnie modyfikacje były potrzebne ? jaki tam jest filtr i czy się mieści pod deklem oryginał od tego gaźnika?
Stihl, husqvarna kiedyś a dziś to już nie to samo. Mają m. in chińskie gaźniki ZAMA i nie wiem co jeszcze. Duże spalanie. Więc może od razu chińczyk w całości. ?? Nie znam makity, może robią na oryginałach. W stihlu wpada brud przy odkręcaniu korków, są zbyt zagłębione w zbiornik
Jeśli to zwykły siatkowy stożek to lepiej zmień to coś na normalny filtr bo będzie Ci palił jak smok, po drugie wyregulowanie gaźnika to cud.
Arturo 2773 trafna diagnoza! Po umyciu zbiornika, filtra paliwa i przewodu paliwowego kosiarka ruszyła i według mnie pracuje całkiem poprawnie. Po zalaniu 1 litrem świeżego paliwa skosiłem bez żadnych problemów ponad 400 m2 trawnika i jeszcze zostało co najmniej połowa paliwa. Rozruch jest prawidłowy oraz o otwarciu przepustnicy silnik bardzo dynamicznie...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Bardziej bym się cieszył z gaźnika Walbro niż z głowicy load&go. Jeśli jest tam chiński gaźnik to trzeba się przygotować na częste regulacje. Jaką proporcje mieszanki robisz do tego NACa? Tak na marginesie to słyszałem gdzieś, że dobrze jest namoczyć żyłkę przed koszeniem na dobę (niby się mniej rwie) próbował ktoś tego?
Chińskie gaźniki zwyczajnie szybko gubią regulację. Ciekawe jaki gaźnik siedzi w tym chińczyku Lehmann? Ale funkcja easy start by się przydała gdy trzeba odpalać piłę np. siedząc drzewie ale na drzewo lepsza lekka jednoręczna gałęziówka. :D [youtube]https://youtu.be/Oup8v5Fsnl0?t=...
Tu sie z kolegą nie zgodze ze to az taki problem jeśli ktos ma dryg nawet na chińskim gaźniku da sie to ustawić zeby naprawde dobrze jechało i nie zawsze 15 tys oznacza to remont silnika zależy jak traktowany na jakim oleju znam silniki ktore robiły po 25 tys bez znaczacego spadku osiągów
Może nie ta droga- kup chiński gaźnik za 25 zł i masz czas na szukanie. Może akurat się spodoba praca i zostanie. Ten w pile to też robiony w Chinach. Do sprawdzenia pojemność silnika i średnica przepustnicy gaźnika.
Ale jest zawór podciśnieniowy który powoduje to że gdy jest podciśnienie to paliwo wlewa się do komory pływakowej w gaźniku. Sprawdź czy dysza główna jest taka sama jak w starym gaźniku bo w tych chińskich gaźnikach to często numerów dyszy nie ma i mogą być za małe sprawdź też czy airbox gdzie jest filtr powietrza do gaźnika czy szczelny jest bo jak...
Tak to prawda, problemy są nie tylko z tymi modelami Husqvarny, ale innymi też z racji karterów z tworzywa w których często odkręcają się śruby lub trzeba wymieniać uszczelniacze. Nie wspominając o chińskich gaźnikach, pilarka gdzieś zasysa lewe powietrze i postawił bym na wymianę uszczelniaczy z łożyskami, bo to idzie w parze żeby było "drożej".
Szukasz gotowego rozwiązania czy tylko napisu na chińskim gaźniku? Jak się chce poszukać to przy pomocy przeglądarki Google na znanych serwisach można znaleźć. Gaźnik do podobnego silnika powinien działać, oznaczenie nieważne. Albo przyjedź do mnie, mam kilka podobnych, może coś dopasujemy. Mam nadzieję, że pomogłem :)
A gaźnik był czyszczony i sprawdzony pod względem szczelności?
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
A z drugiej strony: tłumik w jakim stanie? Dokładnie wyczyścić, problem gaźników powinien ustąpić.
Witam wszystkich, także piszących tu sprzedawców i dealerów, szczególnie firmy stihl i husqvarna. Posiadam prawie nie używaną pilarką stihl ms 250 z chińskim gaźnikiem ZAMA i spala 2-3 raza więcej niż stara i wyjechana 023 ale z gaźnikiem stihl. Różnica w cenie gaźnika ok 60- 100 zł ale klientowi nikt wyboru nie dał. Jak produkują w chinach to niech...
Nie rozregulujesz go ale w/g mnie to przesada. Dolna śruba trzyma cały osadnik, boczna służy do spuszczania jego zawartości. Nic nie rozregulujesz ale w/g mnie to zbędne. Przez pół roku w chłodzie nic się temu paliwu nie stało.
Jeżeli sprzęt leżał przez ten czas zalany mieszanka to przeczysc gaźnik łącznie z dysza, jeżeli jest jeszcze co ratować... Jak nie to wymiana gaźnika
powinna być w nim śrubka od ustalania położenia przepustnicy. I druga - do ustalania składu mieszanki na wolnych obrotach.
a wie ktoś jak ustawić dobrze gaźnik?? ile razy mam przekręcić tymi pokrętłami w gaźniku??
Regulujesz gaznik następująco: na rozgrzanym silniku wkręcasz śrubę regulacji mieszanki (jeśli są dwie to wybadaj która jest od jałowych) do momentu aż zacznie łapać nie równe wysokie obroty (tzw max ubogości mieszanki przy stanie jałowym) jak złapiesz ten punkt zaczynaj wykręcać śrubę delikatnie i słuchać aż silnik zacznie równomiernie pracować (max...
Przy każdej zmianie dolotu powietrza należało by wyregulować gaźnik. Czy w Twoim gaźniku nie ma śrub do precyzyjnej regulacji mieszanki?
Dostałem mały agregat 2t. Mam problem z odpaleniem. Wyczyściłem gaźnik i widzę że paliwo przelew się przez niego z tego miejsca 1109483 ...i to nie trochę tylko leje się po gaźniku. Raczej będę zamawiał nowy chiński gaźnik ale może jestem w stanie coś z tym zrobić-wyregulować iglicę? Jak. I drugie pytanie Chciałbym sprawdzić czy on w ogóle działa......
Chińczyk, nie odpala po wymianie głowicy A można wiedzieć jaki był powód wymiany głowicy?
O tych chińskich gaźnikach to mówią, że lepiej kupić nowy, niż próbować go regulować ;) ale przy takim zużyciu oleju, jeśli nie ma wycieku, to raczej czeka Cię kapitalny remont lub zakup nowego silnika.
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Masz chiński silnik z chińskim gaźnikiem, taki sam jak w innych czoperkach i czajnabajkach. Sprawdza się tu jedno powiedzenie: "Ten typ tak ma". Można pobawić się regulacją gaźnika, ale i tak będzie się dławić po szybkim otwarciu gazu..
Ogólnie te otwory służą do doprowadzenia pulsującego ciśnienia z komory korbowej do membrany pompy paliwa w gaźniku, być może oba otwory są połączone przez co sam gaźnik może być montowany w dwóch pozycjach bądź przystosowane do dwóch typów króćców. Musiał byś delikatnie dmuchnąć w jeden otwór i zobaczyć czy drugim będzie leciało powietrze.
Napisz co Ci z nich wyszło. Powodzenia. A już jeździ, w dodatku całkiem nieźle jak na takiego starocia. Teraz robię typowego chińczyka - czterosuwowego Kingwaya. Kontynuując - na jaki wymiar ustawia się w tych chińskich gaźnikach Walbro poziom paliwa w komorze?
Gaźnik chiński szkoda by było dawać do takiego silniczka oryginał.
Witam, mam problem z chińskim quadem 125. Quad nie odpala, iskra jest, świeca jest mokra, wymieniona została wiązka elektryczna oraz gaźnik, lecz quad dalej nie odpala. Ma ktoś jakieś porady?
Witam, w kosiarce z w.w.silnikiem (chińczyk, chyba loncin) mam problem w postaci falujących obrotów. Winny jest gaźnik, ale nie mogę dojść co mu dolega, wyczyściłem co się dało, ale nic nie pomogło. Niestety nie mam kompresora, więc nie mogę tego zrobić porządnie, może ktoś poradzi co jeszcze mogę zrobić, poza kupnem nowego gaźnika oczywiście? ;D Wyczyściłem...
Jeśli zbiornik jest mokry to koniecznie zmień tę uszczelkę na nową oraz wężyki paliwa. Sprawdź czy sam zbiornik paliwa nie ma uszkodzeń w okolicy tej uszczelki (wyszczerbienia itp.). Sprawdź dokładnie stan odpowietrznika czy jest drożny. Sprawdź jeszcze jak jest ułożony filtr paliwa w zbiorniku, ważne by był cały zanurzony w paliwie i nie zaciągał...
Skoro na innym gaźniku chodzi, to i na tym powinien. Chyba, że to jakiś wynalazek chiński i jakiś nadlew coś zatyka.
Posiadam prawie nie używaną pilarką stihl ms 250 z chińskim gaźnikiem ZAMA i spala 2-3 raza więcej niż stara i wyjechana 023 ale z gaźnikiem stihl. Możesz dać zdjęcie tego "oryginalnego " Stihla ile za niego dałeś?
Odkręce gaźnik i chyba poszukam podobnego, bo u producenta NortKraft gaźniaka nie można kupić bo go nie mają. Myślę, że jest to chiński gaźnik i może podejdzie od innej kosy. Ale muszę go wyciągnąc dla porównania. Trzy razy go wyciągałem i czyściłem bez efektu. Próbowałem regulacji tak jak się reguluje piły spalinowe i nic, no może delikatnie co się...
chore pieniądze rozsądnych pieniądzach Czyli ILE ? Chcesz naprawić pojazd za 20zł to zmień mu silnik na chiński. Tam gaźniki są po 40zł.
Kup Stihla i będziesz miał spokój. Nawet używkę, byle nie 'po remoncie' na allegrowych chińskich zamiennikach. Kwestia ceny, czy budżet pozwala na nowego czy nie.
Silnik przyjmie każdy gaźnik który dasz radę zamontować oraz średnica pod króciec będzie taka sama jak w starym. Reszta to kwestia regulacji oraz dobrania odpowiedniej dyszy paliwowej. Przy tej cenie, nie ma sensu mówić "ten lepszy niż tamten" bo i tak kupisz za to chiński wyrób, który niezależnie od modelu gaźnika będzie pracować z grubsza podobnie...
MoŻeMy jaśniej :P... Skoro wyciągnąłeś filtr powietrza i jest lepiej, to znaczy że filtr powietrza jest np zapchany. Bo nie dostarcza wystarczająco dużo powietrza, co dławi silnik. Względnie opcja nr 2, jest po prostu taka, że gaźnika nie wyregulowałeś. To nie jest tak, że sobie wkręcisz nowy gaźnik i od razu wszystko działa, to nie cewka, żarówka czy...
Ja bym sprawdził uszczelniacze, połączenie gaźnika z cylindrem i ewentualnie sam cylinder. Jeszcze tłumik, czy nie jest zalepiony nagarem.
Witam. Silnik jak w temacie. Objawy to brak możliwości wkręcenia na najwyższe obroty- wtedy silnik przerywa i telepie nim a po odpuszczeniu gazu potrafi strzelić w wydech. Silnik pracuje w agregacie, pod dużym obciążeniem występują wahania obrotów. Pali normalnie, chodzi na wolnych obrotach dobrze, na średnich potrafią wypadać zapłony. Co sprawdziłem-...
Problem z odpalaniem chińskiego skutera na zimnym Siema, mam problem ze swoim skuterem przerobionym na 70 cm³. Od jakiegoś czasu skuter ciężko odpala na zimno. Odpala dopiero, jak: - odepnę filtr powietrza od gaźnika, - podepnę dodatkowo akumulator z auta, - kilka razy zakręcę i popompuję paliwo. Gaźnik czyszczony, dysze przelotne, iglica sprawdzona....
Witam Mam stara kosiarkę z silnikiem Honda gxv 140. Miałem wcześnie problemy regulatorem i gaźnikiem, ale sobie poradziłem między innymi kupując chiński zamiennik oryginalnego gaźnika (w oryginalnym ukręciła mi się śrubka od regulacji). Niby chodzi ok, ale po kilku minutach pracy zgaśnie (jakby losowo) i muszę znów odpalać i za 2- 5 min znów zgaśnie....
Witam :) Jak w temacie... posiadam gaźnik z filtrem stożkowym i często muszę czyścić gaźnik jak jeżdże po błotach... filtr umyłem w płynie, wysuszyłem na kaloryferze, nasączyłem MIXOLem i teraz powiedzcie mi co zrobić aby nic się do gaźnika nie dostawało... Dzięki za odpowiedź :) PS: motor to cross 125 chiński, na japońskim gaźniku (musiałem zmienić...
Zmierz ciśnienie sprężania na wszelki wypadek - naprawiałem kilka tych crossów świeżo odebranych z salonu sprzedaży. Jeżeli będzie bez zastrzeżeń szukaj przyczyny w gaźniku. Dla pewności trzeba zdemontować wszystkie podzespoły gaźnika, umyć je dokładnie, osuszyć i ponownie zmontować. Do regulacji poziom paliwa w komorze pływakowej. Kolejna sprawa -...
W tych piłach występuje problem z uszczelniaczami na wale, dodatkowo lubi też zapychać się gaźnik, na Twoim miejscu wymieniłbym owe uszczelniacze i gaźnik, są tanie zamienniki, ja takowy posiadam (koszt 35zł) i działa jak należy :) W jakim celu ma zakładać śmieciowy chiński gaźnik skoro nie wie czy on jest przyczyną a oryginał można wyczyścić lub naprawić?...
Odkręć minimalnie śrubę L w gaźniku.
Witam, mam problem ze skuterem chińskim 50 przerobionym na 90. Iskra ma rozrząd ustawiony, zawory też. W gaźniku cały zestaw naprawczy. Nowy skuter nie chce odpalić. Jak się wyciągnie gaźnik i psika paliwo, i na płaka też nie. Proszę o pomoc i pomysły w odpaleniu.
Przy takich upałach, trzeba podregulować zawory... w tych silnikach w ogóle trzeba co 500-600 km regulować luzy zaworowe.
Witam. Od dawna nie bawię się w wymiany membran. Kupuje od razu nowy gaźnik, czasem lekka regulacja i na długo starcza. Wiem z doświadczenia, że niby chińskie za grosze i drogie niby markowe - to dalej to samo. Ja zaopatruję się w sklepie >i-ogrody -Skoczów<. Na allegro widnieją pod nickiem German. I jeszcze jedno konto mają. Ale nie pamiętam...
Po zakupie przewodów i filtra niestety dalej to samo. Oddałem do oficjalnego serwisu STIHL'a. Okazało się, że z oryginalnego gaźnika po ostatnim czyszczeniu wypadła jakaś gumka taka bardzo mała, który zmieniała tor pobierania paliwa. Doszedł jeszcze jeden problem (ale to akurat z ostatnim zatarciem silnika, który miał miejsce dzień po tym jak napisałem...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Witam, mam problem z chińską piłą, wyczyszczony gaźnik, nie dochodzi paliwo, jak zapali ładnie chodzi wkręca się na obroty i może chodzić dopóki się paliwo nie skończy. Jak ją zgaszę postoi 3 minuty to nie odpala, świeca suchutka, co może być proszę o pomoc.
Sam gaźnik stoi w w pozycji prostej. Zacząłem od uszczelnienia połączeń z króćcem i cylindrem. Przestawiłem także iglicę. Pierścieniem zaciskowym na ostatni górny rowek. Teraz było już możliwe ustawienie wolnych obrotów śrubką. Dałem minimum przy których silnik nie gasł. Przejechałem na próbę 100 km. Opróżniłem cały bak i 750 ml dolewki na stacji benz....
Chińczyki (chińskie gaźniki) "tak mają", że ten niby filtr z gąbki cały czas jest mokry od oleju i paliwa. Na jakość mieszanki to prawie nie ma wpływu, bo te obudowy filtra mają taką szczelność, że "łapie" dosyć powietrza przez te nieszczelności. Świeca wskazuje na zbyt bogatą mieszankę paliwo-powietrze (za dużo paliwa). Na pewno do tego się przyczyniła...
Wyreguluj gaźnik
Junak 901 to chiński no-name... gaźnik zapewne PZ-20 (to jest 50 czy 125?). Wolne obroty to pozycja spoczynkowa przepustnicy + regulacja dawki, no i musi być szczelne między gaźnikiem, a cylindrem.
Oj jest i to wiele rzeczy, o których ty kamiluban nie masz pojęcia. Jak choćby szmata zatykająca wlot powietrza do puszki tłumika szmerów ssania. Taki drobiażdzek... A jakość iskry nie sprawdza się na świecy, bo to bez sensu - za mały odstęp elektrod- tylko tak jak napisał BANAvanDYKE cytując serwisówkę. Zaplombowany chiński gaźnik należy odplombować,...
Gaźniki membranowe były w późniejszych wersjach. Podaje się nie wymiar zewnętrzny, a średnicę gardzieli. Czyli średnicę wewnętrzną od strony cylindra. Albo szukasz takiego samego gaźnika, skoro tego nie da się już wyremontować, ale w używanych to loteria, albo próbuj dopasować od jakiegoś współczesnego pojazdu o pojemności 125 ccm. Sprawdź też, w ilu...
Założenie chińskiego gaźnika to nie jest dobry pomysł. Skup się nad przyczyną zalewania silnika na oryginalnym gaźniku. Sprawdź czy urządzenie ssania automatycznego działa prawidłowo (zamyka się po rozgrzaniu), czy nie zaciąga paliwa przez wężyki podciśnieniowe (z zaworu paliwowego), czy układ dolotowy jest odpowiednio drożny. Należałoby sprawdzić poziom...
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
Opłaca się kupić gaźnik a nie zestaw naprawczy.
Gaźnik możesz wymienić, jest tani. W końcu to chińska podróbka silnika Hondy. Po pracy zakręcaj zawór. Te gaźniki tak mają. Tylko Ori potrafią trzymać paliwo. Te nigdy nie trzymają. A paliwo które przez gaźnik spłynie do silnika i przez pierścienie dostaje się do karteru. Więc wymień olej.
Sprawdź na starym gaźniku czy tez tak będzie samo
gaźnik chiński regulacja gaźnik chiński gaźnik chiński regulacja
power acoustik volvo silnika hasło wygasa
polar westa skoda fabia zamek tylna klapa
Skacząca głośność w słuchawkach - przyczyny i rozwiązania Wymiana karty FKP w Fortuna: wymagane dokumenty i bezpieczeństwo