Witam, mam taki zestaw fotowoltaiczny: 2 x aku 100 Ah żelowe https://allegro.pl/oferta/akumulator-zel... 2 x panel 580 W https://allegro.pl/oferta/panel-fotowolt... i jakiś chiński regulator ładowania, pisało, że MPPT, ale to chyba...
(at)kpec rozumiem że moment rozruchu może być wyższy przy starcie , tu chodzi o prostotę i automatyzację żeby nie chodzić na działkę i włączać zasilanie jak jest słoneczny dzień a wyłączać jak jest pochmurno Jak najbardziej dobry pomysł. ,a co jeśli zainstalował bym panel 530w chiński regulator ładowania do tego stary akumulator który nie magazynował...
a po drugiej stronie mamy chińskie regulatory ładowania do solarów 10/20A 12/24V (autoprzełączające się), w których nie definiujemy pojemności aku itp. Taki regulator sam domyśla się jaka jest pojemność aku? Pewnie ładuje tym co akurat przychodzi na wejście skutecznie skracając życie akumulatora...
Uszkodzony regulator ładowania.
Dla wskazanych potrzeb chyba absolutnym minimum byłby panel 50-60W. Kol. vodiczka wyjaśnił wyżej dlaczego, wiec nie ma sensu wskazywać tych samych argumentów. Przy pogodnym poranku takim panelem da się realnie i bez problemu doładować akumulator 14-18Ah do obiadu. Minusem jest cena, bo im większy panel tym więcej trzeba zapłacić. Ale z drugiej strony,...
Dzień dobry, Posiadam stary użyteczny moduł fotowoltaiczny o mocy 105 W, napięciu otwartego obwodu 91,6 V i maksymalnym prądzie 1,68 A. Chciałbym wykorzystać go w ogrodzie do ładowania akumulatora 12 V, z którego potem zasilałbym ozdobne oświetlenie tarasiku i ścieżki w ogrodzie. Mam do tego też tani chiński regulator napięcia ładowania akumulatora...
Jak masz Boscha alternator to jakiś chiński gówniany regulator pewnie ktoś założył. I nie wzbudzi się z ecu.
To wskazuje że jest dobrze. Musisz teraz poszukać odpowiedni regulator do jednocewkowego statora .
Pomiar AC przy takich prędkościach magnesu będzie fałszywy. Musiał byś mieć miernik True RMS. Mierzyć, to na maksymalnych obrotach, bo takie będą nie raz. Jednak lepiej określić to po ilości cewek do ładowania, jak pisałem wcześniej- one wyglądają identycznie. Tak połączone, prawdopodobnie przebiją ci elementy w regulatorze, na wolnych obr. może by...
Ok ArturAVS , dziękuję za szkolenie w zakresie chińskich symboli.
Alternator (ewentualnie prądnica, w chińczykach różnie bywa) podaje na 100% za niskie napięcie. Musi mieć zwarcie na uzwojeniu. Do przewinięcia lub wymiany.
Czy zakupiony regulator jest typowy tj. dedykowany do Twego pojazdu. Na "Elektrodzie" masz schematy oraz różne rodzaje regulatorów, wystarczy znaleźć odpowiedni i podłączyć wg oznaczeń. Żółty i biały kabel jest od światła i ładowania, czarno-czerwony od zapłonu a niebiesko-biały od impulsatora. Zielony - masa (-).
Szukałem tych alternatorów jednak grafika ich jest dość uboga. Z tego co widzę to jest tam zastosowany chiński regulator wraz z szczotkami w jednym członie nakładany na komutator wirnika. Co do samego ładowania to prócz tych 14,8V jest ok, napięcie nie wzrasta przy zwiększaniu obrotów ani nie spada. Taka specyfika tych regulatorów, ogólnie 0,4V to nic...
trudna sprawa bo nie wiadomo konkretnie jaki regulator tam masz w tej chwili, ani z jakiego konkretnie modelu motoru ani samego modelu/typu regulatora, najłatwiej poszukać schemat instalacji motoru z tym regulatorem i porównać ze schematem oryginalnym twojej maszyny, a z drugiej strony nie łatwiej było by założyć oryginalny regulator, wiele lat "majstruję"...
Jakiej firmy jest ten regulator jeżeli jest to chińska podróbka to nie bedzie działało.
Mam takie pytanie.. Czy w prądnicy jest jeszcze jeden oddzielny regulator do świateł? Czy do świateł i do regulacji ładowania jest tylko jeden wspólny regulator?
Czy napięcia mierzysz sprawnym miernikiem? W tanich miernikach rozładowanie baterii 9 V skutkuje zawyżaniem wyników pomiarów. Bo o ile uzyskanie napięcia 15.5 V na akumulatorze nie jest zbyt trudne, to o napięcie 17 V trzeba się postarać. A jeśli chodzi o regulatory napięcia, to obecnie sprzedawane w większości nie posiadają układu regulacji napięcia...
Dodam od siebie, że takie regulatory można kupić gotowe za kwotę ok. 40 zł, trzeba tylko poszukać. Chińskie quady i skutery od 125 cm3 już takie mają. Rozumiem że motocykl ma światła z akumulatora i "bezmasowe" uzwojenie ładowania. Regulator ze schematu ma jedną wadę - rozładowuje akumulator gdy motocykl nie jest używany.
Witam kolegów , u mnie temat tego ładowania poszedł trochę w odstawkę na jakiś czas ale teraz mam więcej czasu i postanowiłem się tym ponownie zająć, kolega vooytas widziałem pytał również na innym forum i polecano mu zastosowanie regulatora ładowania z chińskiego skutera: http://obrazki.elektroda.pl/1139734100_1... I teraz moje pytanie: Jeśli...
Pewnie późno, ale z mojego doświadczenia wiem że te prądnice bardzo rzadko się psują, budowę tej prądnicy można porównać do dynama rowerowego, zwykle pada regulator, ten regulator ma w sobie mostek prostowniczy, o oryginał się nie pytaj na pewno min 3 stówki, powinien podejść regulator od chińskiego quada 250 tylko nie wiem jak wtedy z kontrolką ładowania,...
Masz ładowanie?. Nie masz ładowania? Czy może masz problem z miernikiem i nie wiesz???? Jakim miernikiem mierzysz? Czy podłączyłeś KABLEM masę silnika z masą regulatora i minusem AKU ??? A temat "skaczących napięć" był już wielokrotnie omawiany. Użyj szukaj.
Ten Sense również dać na plus do aku?? http://obrazki.elektroda.pl/7951731800_1... Kurcze byłem pewien że Ci już odpowiedziałem ale mój post gdzieś wcieło, nie wnikam co i kto i jak. Podłącz do akumulatora to sense, gdybyś natomiast miał oświetlenie zasilane napięciem zmiennym przy tym inny regulator to wtedy należy podłączyć sense...
Skąd wiesz ,że puszcza szpilki? Daj na wyjściu kondensator. Jeżeli ładowanie ok. To powinno pomóc. A 180zł za oryginał , to nie 300 za chińską podróbę.
Jeśli zastosuję akumulator 24V oraz panel wysokonapięciowy 400Wp lub więcej o prądzie ładowania mniej więcej 30V, to ten regulator będzie działał poprawnie? (chiński niebieski PWM 20A) tj. będzie ładował prądem 25V lub coś koło tego? Z tego, co wyczytałem na necie, to tak powinno to działać, ale widzę, że sprzedają ten niebieski PWM z samymi niskonapięciowymi...
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
A regulator to nie czasami jakiś chiński zamiennik?
ogólnie to zrób pomiar napięcia nie na przewodach razem jako + - jak napisałeś ale każdy przewód z obudową silnika ponieważ mogą to być dwie cewki jedna z napięciem do świateł a druga do ładowania aku, jeżeli potrzebujesz napięcia tylko do oświetlenia to nawet nie będziesz potrzebował żadnego układu prostowniczego
Tutaj na filmie trafiłem na taką samą przetwornice tylko ze 4000 W i jak widać odcięcie jest bardzo podobne (sam testujący się zdziwił): https://www.youtube.com/watch?v=wnLVeiIw... Czyli na to wynika, że co podają w tabeli, to jakaś fikcja. Nie mam narzędzi aby tam grzebać na PCB, więc spróbuję obniżyć napięcie ładowania na regulatorze.
Rozwiązanie z regulatorem, które proponuje Hostii się fajnie sprawdza. Trzeba trochę więcej paneli połączyć szeregowo. U mnie jest 5x285W, taki regulator(tylko DIY) i grzałka z termostatem (trochę przewymiarowana). Na 140litrów starcza prawie zawsze. Jak się mało używa, to się w połowie dnia potrafi wyłączyć termostat. Nie jestem pewien, jak dobrze...
Nie założyłeś przypadkiem chińskiego alternatora? Czasami nieoryginalne regulatory napięcia, które mają wyjście COM bądź LIN, nie chcą współpracować ze sterownikiem, pomimo że napięcia ładowania jest ok. Wyjmij regulator ze starego alternatora i włóż do nowego alternatora. A jak masz oscyloskop, to sprawdź jaki masz sygnał na odpiętej kostce regulatora...
Są w sprzedaży gotowe płytki "regulatory ładowania akumulatora". Takich chińskich wynalazków jest cała masa. Od najprostrzych z dwoma PR wieloobrotowymi po bardziej rozbudowane z wyświetlaczem i przyciskami do ustawienia napięcia progu załączenia i wyłączenia ładowania. Jeśli potrzebny Ci większy prąd ładowania to stosujesz większy przekaźnik. Przekaźnik...
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Witam! Dziękuje za zainteresowanie tematem. Jeśli chodzi o sterownik to skłaniam się do zakupu sterownika dostępnego na portalu aukcyjnym. Jest to sterownik chiński o nazwie "Hybrydowy regulator ładowania LCD Wind Solar MPPT". Jest on przystosowany do panelu do 300W i generatora do 300W Łopaty alternatora mam gotowe (samoróbka) o odpowiednim profilu...
Napięcie ładowania mierząc na regulatorze wynosi 17.3V? Upewnij się czy jest przejście pomiędzy czerwonym przewodem z regulatora a biegunem + akumulatora. Niestety nie mam serwisówki do tego Daelima, wydaje się że regulator jest identyczny jak w chińskich quadach - alternator z uzwojeniem jednofazowym "bezmasowym".
Nieliczne Panie i liczni Panowie. Temat: na łamach elektrody niejednokrotnie już poruszany, tj. jak minimalnym kosztem dorobić zasilanie awaryjne do instalacji on-grid. Instalacja on-grid: na żółto na rysunku poniżej. Materiały są kupione, instalacja jeszcze nie złożona (tzn. nie ma możliwości wymiany na inwerter hybrydiwy). Założenia działania zasilania...
Czy ktoś kupował Mppt ze znanego chińskiego portalu. jest taniej niż u nas a produkt ten sam.
Niby MPPT ale wątpię. Napięcie akumulatora ustawiałem na 12v. Próbowałem nawet dwa Aku na 24v dać ale nie dało to efektu. Podejrzewam regulator uszkodzony. A do tego chińskiego XH-M604 można bezpośrednio dać panele i akumulator bez regulatora?
Niemożliwe aby regulatory tak padały. Możliwe że: 1. Te chińskie regulatory były kompletnie niskiej jakości (lub też trojany). 2. Źle podłączony regulator lub instalacja elektryczna. 3. Cewka oświetlenia/ładowania na statorze jest uszkodzona.
Nie ukrywam że myślałem, iż przed nadmiernym naładowaniem/rozładowaniem akumulatira będzie czuwał właśnie sam sterownik. Zasadniczo tak być powinno, ale spotkałem się kiedyś z tańszymi chińskimi regulatorami, które nie miały zabezpieczenia przed rozładowaniem aku (pilnowały tylko ładowania). Dlatego przed wyborem regulatora ładowania warto sprawdzić...
Po pierwsze, to żadne AGM, zwykły ,,nalewany" akumulator kwasowy. Nie wszystkie AGM są szczelne są też takie do zalania elektrolitem. [url=https://marcinsywala.pl/jak-zalac-n... Chińskie skutery cierpią na problemy z ładowaniem (regulatory napięcia nawet nowe potrafią źle działać) i to ma pewnie miejsce w tym przypadku.
Wymieniłeś cewki? Które. Może po prostu zdechł ci regulator napięcia, albo któryś z bezpieczników. Jeśli cewki w alternatorze były do kitu (tj w nowym), bo były chińskiej jakości to właśnie to mogło ci rozwalić regulator napięcia.
Ok, rozumiem ,a co polecilibyście do12V lub 24 V (Panel 180W -36V )w zależności od wydajności, mam teraz chiński regulator pwm z lcd (ładowanie sterowanie oświetleniem) ale nie jest zbyt wydajny. Czy macie coś sprawdzonego? Ewentualnie mppt bo czytałem że lepiej się sprawdzają takie regulatory.
Nowy niekoniecznie oznacza że jest sprawny. Akumulatory jakieś chińskie, typu marki WM, potrafią być fabrycznie spierniczone.
Witam! Jeżeli mam w prądnicy cewkę masową które oryginalnie zasilała żarówkę bez akumulatora to czy mogę podpiąć ja pod regulator z chińskiego skutera i czy wystarczy mi do ładowania akumulatora który będzie zasilał ledowe żarówki z przodu i tyłu oraz ledowe kierunkowskazy i klakson czy muszę przerobić cewke na bezmasową lub/oraz zastosować inny regulator...
Problem był z chińskim zamiennikiem regulatora, okazało się że takiego regulatora o konkretnych numerach się nie znajdzie już, trzeba było dopisywać w sklepie, udało się
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Mocno wzrasta napięcie ładowania. Sprawdź czy w regulatorze nie zastosowano uproszczenia w postaci diody prostowniczej w miejscu regulatora napięcia ładowania, tak jak w tym chińskim cudzie: http://www.motelek.net/schema/spannung/r... . Taką diodę łatwo wykryć miernikiem na teście diody pomiędzy pinami w których są wpięte przewody czerwony...
W najprostszych zasilaczach TL431 pełni funkcje napięcia odniesienia i wzmacniacza błędu jednocześnie. Tu mamy zasilacz trochę bardziej skomplikowany i jako wzmacniacz błędu wykorzystuje sie poczwórny wzmacniacz LM324 zapewne dlatego że jest tu układ regulacji prądu i napięcia co wymaga co najmniej dwóch wzmacniaczy, TL431 działa jako źródło napięcia...
Ok czyli wszystko jasne, na podstawie jakiegoś tam doświadczenia z tymi alternatorami podczas regeneracji wsadzili lepszy mostek niż fabrycznie, wymienili szczotki i kółko, a regulator zostawili fabryczny. Z tego co czytałem to wszystkie zamienniki regulatorów są chińskie a oryginałów Denso brak, więc może i lepiej. Co i tak nie zmienia faktu, że ładowania...
Np. regulator napięcia od chińskiego quada lub skutera, jest regulatorem stratnym i dobrze utrzymuje napięcie w granicach 14V. Elementem wykonawczym jest tyrystor plus radiator.
Ja kiedyś w podobnym sprzęcie, zastosowałem moduł - prostownik i regulator napięcia w jednym, z chińskiego skutera, taki typowy, na chyba 4 piny. Cewka ładowania była bezmasowa, więc jeden przewód na masę, drugi do regulatora. Dalsze połączenia, zależnie od zastosowanego regulatora, ale to było masa, wyjście + do akumulatora. Sprawdził się idealnie....
Wszystko robiłem zgodnie z sugestiami. Magnesowanie nic nie dało. Sprawdziłem i miernikiem i żarówką. Próbowałem namagnesować kilkukrotnie krócej i dłużej. Bez efektu. Rozumiem gdyby prądnica dawała napięcie to można by było myśleć o regulatorze, ale skoro nie daje nic prądnica to regulator sam z siebie nie wytworzy ładowania. Okazało się jeszcze, że...
Wiesz jak działają te chińskie najtańsze regulatory, produkowane w garażu, żeby dopasować napięcie? Po prostu zwierają panel kilkaset razy na sekundę, tak aby dopasować napięcie ładowania. Energia idzie w kosmos. Zmień regulator.
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Nie ukrywam że mogłem coś pomylić odnośnie niektórych elementów i podpięcie tranzystorów. Aczkolwiek same "ścieżki" powinny być prawidłowo. Ładowanie działa jednopołówkowo na dodatnich półokresach napięcia alternatora. Czyli jako Amator elektroniki, dobrze...
Tak zastanawiam się na sensem takiej przeróbki. Czy nie lepiej i taniej pozostać przy oryginalnym rozwiązaniu Simsona. Prostownik (masz) + ELBA - koszt ok 50 zł. Masz pewne i szybkie ładowanie aku bez przeładowania. Światła przód i tył zasilone z jednej cewki (nawet bez regulatora). O jakości chińskich regulatorów lepiej nie wspominać. Pooglądałem kilka...
A nie wziąłeś pod uwagę innej kwestii? Że po prostu gdzieś masz uwaloną instalację? Urwany kabelek, zaśniedziałe przewody, rozklekotaną stacyjkę? U mnie w YBR 125, losowo przerywała na obrotach, Zwykle na wysokich. Były dni że szła jak kuna, a czasem 6tys RPM i jakby zgasła. Okazało się że stacyjka była zasyfiona,, a kable przepalone. Ale działała....
Witam buduję prosty prostownik akumulatora do ciągnika. Moje trafo ma kilka odczepów od 14V do 19V. I tu moje pytanie, czy mogę użyć regulatora napięcia z samochodowego alternatora lub z chińskiego skutera? Taki regulator można kupić za parę złotych. Wtedy mógłbym przełączając odczepy regulować prąd ładowania. A regulator by dbał aby napięcie nie było...
Istnieje taka możliwość, że ten regulator to chiński trojan - ma diodę na ładowanie. Gdybyś podłączył oświetlenie to w takim przypadku żarówki by się popaliły...
Chyba ważniejsze jest żeby regulator napięcia regulował na 14,4V.
Witam, potrzebuje pomocy w doborze regulatora napięcia do panelu słonecznego. Panel 120W ale na wyjściu miernik pokazuje 146 volt i po podłączeniu do regulatora 10A po prostu się kopci z niego. Chcę nim ładować akumulator żelowy 200 Ah. Jaki powinien być tam zastosowany odpowiedni regulator? Proszę bardzo o pomoc. Pozdrawiam. Ten panel nie nadaje się...
Witam.W moim zestawie fotowoltaicznym (2x180W) wymieniłem akumulatory kwasowe, 24V, na baterię litową. Niestety regulator podaje max. 27,2V, a li-ion potrzebują 29,7V. Przeprogramowanie nie wchodzi w grę (chiński regulator). Szukam już jakiś czas po internecie niedrogiego regulatora na ok. 20A do ładowania baterii litowych z paneli solarnych. Może ktoś...
Akumulator dowolny. Regulator też dowolny. Pasując oczywiście. Za 300 masz chińskie bez kontrolki do ładowania. A Ori kosztuje dwa razy tyle. Bez znaczenia jaki weźmiesz to system Ducati. Więc od hatza i motocykli Ducati też podejdzie.
Z tego co pamiętam nt. Simsona, to cewka oświetlenia nie była połączona z cewką ładowania. Miały oddzielnie wyprowadzone przewody. Poszukaj schematu oryginalnego połączenia i zamieść.
Bardzo często w tych chinskich ,,pojazdach" energetyczny bilans w instalacji elektrycznej jest ujemny. Oznacza to, że moc prądnicy jest zbyt mała, by zasilić wszystkie odbiorniki i jeszcze doładować akumulator. Bierze sie to z tego, że dany silnik, ze standardowym alternatorem (magnetem) jest montowany raz w układzie, gdzie światła główne sa zasilane...
Element przedstawiony na zdjęciach to rezystor mocy służący jako sztuczne obciążenie dla oświetlenia oraz regulatora napięcia. Jeśli ten drugi rezystor ulegnie uszkodzeniu, zaczynają się problemy z przepalającymi się żarówkami w oświetleniu głównym i napięciem ładowania akumulatora. W starych Hondach stosowano bardzo kiepskie rozwiązanie regulatora...
Cześć, czy jest jakiś sposób, aby zrobić z normalnego panelu fotowoltaicznego panel turystyczny? Chodzi mi o wyprowadzenie USB-C lub zwykłego USB z panelu bez regulatora PWM, MPPT, lub przerobić tak chiński niebieski PWM, aby ten nie wymagał akumulatora? (ładowałbym tylko powerbanki przez USB). Coś takiego jest zrobione w regulatorach firmy Dokio i...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Tylko że bez akumulatora to cały czas z kopniaka a moduł to tylko AC zasilany z cewki.Do DC musi być akumulator lub kawałek sprawnej instalacji żeby go podpiąć chociaż pod ładowanie po regulatorze.
W takich quadach były różne systemy ładowania.. jedne miały dwie cewki, jedna od świateł i ładowania ,a drugą od zapłonu, były tez takie gdzie miały kilka cewek :) Tu masz schemat Chińskiego skuterka...to jest wszystko na podobnej zasadzie :) http://arecki113.republika.pl/schematy/s... Regulator napięcia to taka aluminiowa...
Może ma 14,5V a miernik nie pokazuje dobrze? Sprawdzałeś innym? Raczej bym sie przyczepił do 13V, za niskie. Regulator jest nowy? Używany? Chiński?
Witam mam pytanie odnośnie zasilania świateł w Chińskim skuterku regulator mam nowy stator tez napięcie ładowania akumulatora mam znakomite 14.6V lecz napięcie zmienne które ma zasilać światła staje się zbyt duże ze wzrostem obrotów silnika.. i pali żarówki na wolnych obrotach silnika tzw. biegu jałowego jest ok. Czy może być to wina regulatora po mimo...
Konstrukcja alternatora i regulatora napięcia w chińskich skuterach dalece odbiega od rozwiązań stosowanych w samochodach i uniemożliwia proste podłączenie kontrolki ładowania. Tam nie ma obwodu wzbudzania alternatora, bo nie ma tam uzwojenia wzbudzającego, zamiast niego są magnesy stałe. Regulator jest prymitywnym regulatorem stratnym.
Co jest powodem takiego zachowania, regulator powinien doładować do zadanego progu, wyłączyć ładowanie i rozładować. A wygląda jakby przy 95% załączał/wyłączał ładowanie. Podczymuje akumulator impulsowym ładowaniem.
Nie jest prawdą ze regulatory przeciążają prądnice.Poczytaj troche ,bo jest inaczej-regulatory ograniczają moc prądu magnesowania wirnika.Typowy obwód ładowania załączam na schemaciefile:///media/Elements/Lublin/i... file:///media/Elements/Lublin/images2.jp... http://obrazki.elektroda.pl/5356963300_1...
Wniosek z tego ze te regulatory to chiński szajs nie warty centa jak niszczy akku. Byle jaki prostownik np mastervolta nadzoruje akku i ładuje w razie potrzeby i jak ma wydajność 100A to nie ładuje 100A. Są jakieś regulatory nadzorujące stan akku jak zasilacze buforowe?
Zrobiłem "działkowe"radyjko z modułu fm i zasiliłem je akku szeregowo 4x18650. Jednak nie chcę go nosić do domu celem ładowania i podpiąłem panel z regulatorem chińskiego powerbanka z solarem, którego parametrów nie znam poza wymiarami. https://obrazki.elektroda.pl/7062198600_... Niestety wydajność ładowania jest słabiutka. Chcę kupić...
Jak założyłeś chiński regulator to nie ma się co dziwić. Padają jak muchy. Wymień na porządny.
Temat wcale nie jest taki prosty jak się wydaje .Twoje poprzednie próby nie powiodły się z tego powodu że problem prawdopodobnie leży w innej usterce,bo seryjne uszkodzenia regulatorów(nawet chińskich)muszą mieć jakieś przyczyny.Najpierw spróbuj znaleźć przyczynę uszkodzenia.Przysyłam schemat regulatora z który możesz wykorzystać w całości lub w części...
Czyli od 2V do 12V , 24V nie podbija ? WOW. Właśnie nie podbija bo to PWM. Stachu, przejrzyj charakterystyki podanego sterownika ala ''MPPT''. Jakie masz podane napięcia wejścia i wyjścia ,na 12V czy 24V . Ale chińczyk kit wciska. A u nas taki chiński bałach łykają jak młode pelikany. Ale jak by pisało PWM to by nikt nie kupił, wiec podają MPPT.
chińskie bramy RTU-TCP Myślałem o tym jak już wszystko uruchomię, tym bardziej że miejsca na szynie trochę jest i router blisko. Chcę sprawdzić czy to faktycznie jest Modbus a nie jakiś wewnętrzny protokół producenta i jakim oprogramowaniem rejestrować dane z regulatora.
Poszukuje schematu chińskiego regulatora napięcia 12 V jak na foto. http://obrazki.elektroda.pl/7446896500_1...
Jakowy masz ten regulator od skutera ? Z mojej strony budowałem kiedyś dwie sztuki wedle schematu: http://obrazki.elektroda.pl/7298671900_1... Obie sztuki bardzo ładnie pracują jako ogranicznik prądu zapotrzebowanego dla akumulatora. Dokładniej na żółte podlejemy prąd z cewki ładowania następnie czerwony zielony do ładowanego aq i co...
Na tej prądnicy i regulatorze pracowało to wcześniej? Usterka pojawiła się sama, czy było coś robione? Regulator oryginał Elmot czy chiński wynalazek za 30 zł? Dysponujesz jakimiś przyrządami pomiarowymi?
Zrobiłeś głupotę nie kupując, ale zaniedbując sprzęt. Skoro uszkodzeniu uległ akumulator, to nie trzeba było dolewać wody, tylko wymienić na nowy. A nie są to jakieś kosmiczne koszta. I zamontować nowy tak, by nie był więcej narażony na uszkodzenia. Bo nie wierzę, że się nie da. A tak, uszkodzony akumulator mógł pociągnąć za sobą układ ładowania w pojeździe....
Przy takim połączeniu nie ma to prawa działać (uzwojenie alternatora wisi w powietrzu), chyba że drugi koniec zmasowałeś ale doprowadzenie "sense" jest niepotrzebne, w takim przypadku nie będzie wydajnego ładowania. Musisz mieć regulator przeznaczony do układu alternatora ze światłami z akumulatora, kilka chińskich pięćdziesiątek ma takie rozwiązanie...
Dzień Dobry Mam panel fotowoltaniczny o mocy 180W, Voc=23,1V i Isc=9,95A. Dokupiłem do niego regulator ładowania (taki chiński tani na próbę) gdzie w instrukcji jest napisane że jest na 10A, battery 12V/24V (auto) i teraz czego nie rozumiem do końca Max Solar input: 12V battery, the highest 23V; 24V battery when the highest 46V Czy oznacza to że mogę...
W tuningowym silniku masz alternator na światła z akumulatora, a w pojeździe światła ze silnika. Tak nie zadziała. Musisz przełożyć cały alternator (koło magnesowe, stator, a nawet i pokrywę zapłonu) albo przerobić pół instalacji na inny regulator i światła z akumulatora.
Witam zastanawiam się nad zamianą diody prostowniczej na regulator napięcia z chińskiego skutera lub quada. Silnik B&S 8hp, z niego wychodzą dwa kable; czerwony z dioda do ładowania akumulatora , a drugi przewód to czarny do oświetlenia. Czy jest możliwość dobrania takiego regulatora aby oba te przewody wykorzystać i założyć oświetlenie Led. Pozdrawiam.
Większość ceny to akumulator. Są one dosyć drogie. Panele też są dosyć drogie. Sam regulator ładowania nie jest taki drogi. Warto wydać trochę i mieć dobry, "inteligentny" regulator niż kombinować samemu. Te regulatory (nawet te najtańsze, chińskie) mają bardzo dużo różnych zabezpieczeń i pozwalają wykorzystać całą dostępną moc paneli (MPPT). Jeśli...
W reglerze mam kable wychodzące koloru zielonego, czerwonego, żółtego i różowego. Zielony to zapewne masa, czerwony plus(ale to do ład aku, czy np świateł??), podejrzewam, że żółty wchodzi do regulatora z cewek... Który kabel jest do ładowania akumulatora, a który 12V do podłączenia odbiornika prądu(świateł).??
Musisz mieć prąd ładowania 20 A. Mam u siebie Volt 10A ale będę musiał oddać się pośpieszyłem a w zamian zakupiłem 20A chiński taki za 50zł dzięki
Inwerter http://votronic.de/index.php/en/products... Regulator http://votronic.de/index.php/en/products... Lub chiński Tracer też bardzo dobry i dużo tańszy. Jako wskaźniki wody możesz np. to http://votronic.de/index.php/en/products...
Pomiar napięcia regulatora należy wykonać zawsze na akumulatorze. Bez akumulatora regulacja nie działa. Przewody wychodzące z silnika wszystkie trzy są od ładowania? Czy może dwa z nich są do zapłonu CDI? Przydałoby się, abyś zmierzył rezystancję pomiędzy tymi przewodami do masy i między sobą.
Witam. Robię instalację w takim skuterze i proszę o poradę jak podłączyć najefektywniej ładowanie. Z silnika wychodzi 6 kabli - dwa to zapłon CDI - a 4 na jednej wtyczce to ładowanie. Kolory - 1 zielony i 3 żółte. Zielony - masa. Żółte - na każdym jest ok. 18 V napięcia zmiennego. Jak to podłączyć żeby maksymalnie ładowało akumulator? Jak podłączam...
Całkiem możliwe przecież to ford:) Proponuję sprawdzic bezpieczniki pod maską na podszybiu. Założony był oryginalny alternator magneti, czy zamiennik chiński? Jak zamiennik to czasem wymiana regulatora na oryginalny pomaga.
Regulator ma typowy pinout. Napięcie zasilające oświetlenie masz na żółtym przewodzie. Napięcie jest przemienne, ale jeśli nie masz miernika TrueRMS nie zwracaj szczególnej uwagi na wynik pomiaru , bo na zwykłym mierniku przy napięciu odkształconym nie masz w ogóle dokładności, będzie wskazywać 10-14V przy prawidłowo pracującym regulatorze. Napięcie...
Witam posiad alternator Alternator HC-Cargo 110137 i do tego regulator napięcia IN 551 Robię przeróbkę instalacji w małym chińskim ciagniczku i po podłączeniu według schematu który gdzieś znalazłem niestety brak ładowania poszukuje schematu lecz nie mogę nigdzie znaleźć proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/5261331600_...
Nie wiem dokładnie jak tam jest, ale czasem nie jest to konstrukcja taka jak w skuterach? Jeden przewód to bylby odczep do świateł, koniec uzwojenia do ładowania (ale kondensatora?). Jednym słowem sprawdź czy to jest uzwojenie "masowe" z odczepem czy "bezmasowe". Schematy różnych regulatorów znajdziesz na http://www.motelek.net/schema/spannung/ Mam...
Nic nie zmieniałam porostu skuter przestał działać. jak podłącze kable od swiatła i ładowania akumulatora które idą do regulatora to na iskrowniku jest napięcie z akumulatora, może być to wina chińskiego regulatora napięcia ?
ale jak zrobiłeś to ładowanie bo mam akurat taki sam problem w tym samym modelu że słabnie mi wszystko na krótkich światłach a mam żarówki 2x35W i jest nowa prądnica nowy regulator i nowy rezystor. Czy wiecie panowie może dlaczego tak się dzieje z tym złomem :P
chińskie regulatory temperatury chińskie regulatory obrotów regulatory ładowania tracer
myphone dzwonki blaupunkt pobór prądu pneumatyczne zawieszenia
berges falownik peugeot expert
SABA LED32TC2200E Firmware Update Guide Czujniki temperatury w lodówkach Whirlpool z wyświetlaczem