Właśnie o to chodziło.
Dziękuję za odpowiedź ale.to jest chlodnica oleju skrzyni mi chodzi o.chlodniczke oleju silnika
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Witam.Jakies zdjecia i dane silnika i urzadzenia.Sprawdz czy masz pelne zasilanie (bezpieczniki i wszystko co jest po drodze do silnika).Podejrzewam ze chodzi o silnik 3-fazowy?
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
A silnik pracuje poprawnie, czy nie? Jeżeli chodzi o zalanie olejem, to najprawdopodobniej uszczelka pod pokrywą zaworów jest stwarniała i tam sobie akurat znalazła upust.
Olej był kupiony superol luzem dlatego nie wiem jakie miał oznaczenie, ale mnie chodzi o to czy nie za duża jest różnica ciśnienia między zimnym silnikiem a nagrzanym bo wynosi prawie 3 atm. Na zimnym jest 4 atm. a jak się zagrzeje to spada do 1atm. prosiłbym o podanie mi odpowiedniego oleju. Jeżeli chodzi o silnik to nie tak dawno miał robiony szlif...
Witam. Ktory to rocznik,jezeli kontrolka oleju sygnalizuje dzwiekowo,to komputer sam zatrzymuje silnik,aby nie poowstaly inne uszkodzenie<kosztowene>.Sprawdz czujnik cis.oleju.
chodzi i pompę oleju w silniku. chodzi o to że do trzydziestki jest tańsza niż do 28
Poczytaj jescze o ewentualnych skutkach zalewania chodzonych silników olejem syntetycznym.
Jakiej formy włożyłeś czujnik i ile dałeś? O jakim module mówisz jeżeli chodzi o tylną wycieraczkę?
To jest film jak chodzi po rozgrzaniu My nie potrzebujemy słuchać jak on chodzi tylko faktów czyli pomiaru ciśnienia oleju.
witam, kolego szaleniec chyba odwrotnie 0-5W to olej w pełni syntetyczny, 10 W to semisyntetyk, a 15W to mineralny, teraz ocena głosności , czym jest ona poparta kolego wladekwlo?, powodzenia
Ta biała maź to normalna rzecz. Już o tym było pisane jeśli chodzi o golfa II. Dzieje się to podczas jazdy na krótkich odcinkach trasy gdyż wtedy silnik jest nie dogrzany i ta maź wytrąca się z oleju. Jeśli chodzi o ubytek płynu chłodniczego to poprestu podczas mrozów troszkę samochód oddał go poprzez silnik na zewnątrz i jest to normalne lub masz gdzieś...
przepraszam chodzi o poziom zwiększania poziomu oleju w silniku
To normalne jak deska stwierdzi ładowanie (zgaśnie kontrolkla alternatora) a nie stwierdzi prędości obrotowej silnika, i dodatkowo zobaczy, że spracował czujnik ciśnienia, to zapala kontolkę oleju i piszczy. Stan taki jest dla niej anormalny-silnik niby chodzi (jest ładowanie, jest ciśnienie) a nie ma informacji o obrotach. Zajął bym się wpierw jednym...
VW Golf 6 1.6tdi 2010r. Problem z niskim ciśnieniem oleju. Problem polega na tym, że im wyższe obroty silnika tym ciśnienie spada nawet do 0.5bar. Nowa pompa oleju, nowy olej. Silnik chodzi równo i cicho. Gdzie szukać przyczyny ? AI: Jaki rodzaj oleju został użyty? Czy jest to olej o odpowiedniej lepkości dla tego modelu silnika? Według wskazań producenta...
Dziwisz się że chodzi jak traktor jak jeździłeś bez oleju. Silnik to już pewnie kupa złomu. Do pełnej weryfikacji.
czy jest jakaś procedura przy wymianie oleju w przypadku silnika z łańcuchem rozrządu. Głównie chodzi mi o napięcie siłownika Dużo samochodów ma łańcuch rozrządu, i niema tam żadnych procedur przy wymianie oleju dotyczących napinacza łańcucha. Sam jestem w posiadaniu takiego modelu (dotyczy łańcucha rozrządu) Bo olej zawsze wymieniam sam. Jedyne co...
Jak nie zasłania widoczności w lusterkach to jeździj dalej, aż padnie turbina, silnik zacznie chodzić na oleju z silnika, wyżre wszystko i się zatrze.
Po co te dyskusje. "Podjechałam silnik chodził" może chodził na 3 cyl., dziura w tłoku, korbowód zgięty, brak ciśnienia oleju itp. Dla kobiety "silnik chodził" dla mechanika złom. Teraz pretensja.
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Porozlączaj dolot , zalej olejem silnik i odpal jako wolnossący. Jak będzie chodził ładnie i nie stukał to tylko Turbo do roboty i dolot do mycia.
trochę nie doczytałeś. Nie chodzi mi o wymianę oleju a jego poziom lub ciśnienie. Pozdrawiam. Dodano po 29 U mnie w Peugeot-cie 308 z tym samym silnikiem 120KM VTI - odpowiada to poziomowi oleju. Skoro mówisz że chodzi o poziom oleju, a oleju mam pod "górną kreskę" to coś nie tak. Wracam do pytania: czy jest w tym silniku jakiś czujnik poziomu oleju...
Wg oficjalnych szkoleń nie powinno się mieszać tylko mineralnego który ma całkowicie inną bazę. Może dojść do zważenia (nigdy nie byłem tego świadkiem). Rozumiem, że chodzi o moto 2 T z dozownikiem?
Zapytam z czystej ciekawości; Silnik zgasł zalany z wieszaku olejem napędowym O co chodzi z tym wieszakiem?
Wlej, zobaczysz. A co w sytuacji gdy silnik chodzi na 10w, ma wymienione simmeringi, nie cieknie i nie bierze oleju? Dlaczego nie "zaryzykować", i nie wlać lepszego oleju?
Czy z tym problemem z olejem w elektrykach to chodzi o to, że silnik kompresora "kąpie się" w oleju (jak w zwykłej lodówce)?
do posiadacza tego silnika .nie zalamuj sie skladaj go na czesciach ktore masz ,powinien startowac ,z tego co piszesz nie zalezy ci na tym silniku ,ale jest to dla ciebie dobra nauka i pomimo tych rys silnik bedzie chodzil a ze wezmie troche oleju ,przeciez nie o to chodzi ,chdzi o to zeby zapracowal i dal ci satysfakcje ze zlozyles istaroc chodzi ,jestem...
Witam wszystkich posiadam chrysler grand Voyager 2004r,miga na czerwono podczas jazdy kontrolka oleju na desce,stan oleju jest ok silnik chodzi normalnie, gdzie szukać tych czujników? czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik poziomu oleju ,od poziomu musi być gdzieś przy misce nie? ktoś miał taki przypadek?z góry dziękuję
A nie prościej ci kupić jakiś siłownik liniowy? Albo servo motor? Albo nawet silnik z wycieraczek od auta? To musi być coś z przekładnią, żeby się nie zamknęło samo. No i musi trzymać. Hydrauliczny OK, ale instalacja hydrauliki, ew wyciek oleju w szklarni. Olej ci się będzie też dobrze nagrzewał tam, jakaś chłodnica oleju... Chyba nie o to chodzi w...
Witam. U mnie w pracy mamy m.in Fiata Doblo 1,9 JTD. Auto nie garażowane. To, że ledwo odpalał mimo 2 miesięcznego akumulatora to jedno, ale po odpaleniu chodził jakby silnik nie miał mocy. Pomogło dolewanie do oleju napędowego dodatku Castrol , zapobiegający wydzielanie się parafiny z oleju. Na razie, po zastosowaniu tego wynalazku jest wszystko dobrze....
Odpal sprzeta i puki chodzi wyciąg bagnet od oleju lub otwórz korek wlewu oleju, jeśli bmucha dość mocno to po silniku.
Albo lipny olej i po rozgrzaniu traci właściwości albo pompa oleju, jedank jeśli już parę razy silnik chodził bez smarowania to może powstały już szkodzenia na panewkach. Najprościej zrobić pomiar ciśnienia oleju na ciepłym i zimnym silniku.
Pomiar wykonuje się na zimnym silniku. Podczas pracy silnika ten olej rozprowadzany jest po całym silniku. Zanim on całkowicie spłynie do miski olejowej to musi trochę czasu minąć. Jeżeli chodzi o komputer to błąd dotyczy ciśnienia oleju czy poziomu oleju?
A jaka pojemność ma silnik? Chodzi o zapotrzebowanie na powietrze. Czy filtr to przepuści nie pożerając przy okazji oleju.
Chodzi o to, aby deska wykryła fakt, że silnik pracuje i jaka jest korelacja w stosunku do czujnika ciśn. oleju.
Turbina do d... dmucha olejem w dolot i silnik chodzi na oleju - dlatego nie możesz zgasić. Opcja druga - gdzieś w dolocie jest dużo oleju i leszcze go silnik zjada.. Jeśli to możliwe to odłącz wąż z turbiny do intercoolera, odpal i organoleptycznie sprawdź czy turbina pluje olejem.
Witam W tych silnikach często pada turbina, jeśli chodził i nie mógł go zgasić a w silniku nie było oleju tzn. że prawdopodobnie przez turbinę chodził na oleju z silnika. Może ta regenerowana nie do końca byłą regenerowana tyko umyta. Po za tym po padniętej wcześniej turbinie nie wiadomo co się działo z silnikiem. Pozdrawiam
Najlepszy pomysł to wywalić to na złom. Silnik chodził bez oleju lub został przegrzany, nic nie da wymiana pierścieni, tylko niepotrzebnie wydasz pieniądze.
Te silniki chodzą na 0w30
Z instrukcji wynika,że to drobna usterka silnika oraz problemy z układem wydechowymi bo nie wiem czy to zbieg okoliczności czy błąd w obsłudze. hdi, adblue, Mam wrażenie że bez compa się nie obejdzie. chodzi mi o adblue.
Wszystko prawda, ale jak zrozumiałem to nie był nowy silnik z fabryki tylko używka, więc i pompa miała resztki oleju między trybami. Powinna zassać w 5 sek olej. W aukcji piszą, że pompa nowa lub po regeneracji. A regeneracja zapewne polegała na rozebraniu, wymyciu i złożeniu (zapewne na sucho). Dlatego nie zassała oleju. Nie wiadomo też czy przy montażu...
właściwie to oleju ubyło w spodzinie, silnik chodził kila minut w beczce i warstwa oleju była dość gruba na wodzie. Jutro zrobię zdjęcia, to wyjaśnię dokładnie o co mi chodzi.
Przecież w odpalaniu auta w niskich temperaturach chodzi o temperaturę auta (silnika, oleju) and nie akumulatora/jump startera? Czy nie...?
Nie chodziło mi o wkłady wymienne filtra tylko taki filtr: http://danrol-sklep.pl/pl/p/FILTR-OLEJU-...
Do wymiany sprzęgła nie potrzebujesz nic takiego (jak w zwykłym...). Co do oleju, to temperatury trzeba przestrzegać, bo to chodzi o to, żebyś nie robił stanu oleju na zimnym... Dlatego trzeba silnik uruchomić, pożąglować biegami tak, aby olej w każdy zakamarek skrzyni wlazł. Jeśli olej będzie miał 60*C, to też się nic nie stanie i wszystko będzie ok....
Wylew poniżej lewej flanszy wlew powyżej i do tyłu od niej. Powyższa fotka jest ze skrzyni od silników 1.6 i 1.8 jeśli chodzi o golfa II
Dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o ubytki oleju to są nieduże max 0.5L/10kkm. Silnik chodzi na 5W40 Valvoline. Aktualny przebieg 218kkm. Uważasz że to mimo wszystko tłoki latają? Jeździć i obserwować czy szykować się do kapitaliki remontu silnika?
A czy dało by wirowe czyszczenie oleju ?Chodzi mi o odśrodkowy filtr oleju .Były stosowane w starszych silnikach nawet 126p miał taką namiastke.Nie trzeba zmieniać wkładów a takie czyszczenie powinno wystarczyć Dodano po 2 Turbina?Musiałaby być jakaś inna dysza.Raczej kompresorek taki jak w trąbkach [klakson powietrzny]
Sam ciekawy jestem :) Wg mnie przy dzisiejszych olejach i pasowaniach silników nie wiele Ci to da, jeśli o trwałość silnika chodzi.
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Chodzi o ciśninie oleju.
Panowie o czym wy piszecie jakie preparaty jakie oleje ? Ok jest możliwość przepłukania olejem tańszym ale to sie stosuje jak masz nie zabardzo zabrudzony silnik bądz po kilku wymianach oleju. Ale jesli chodzi o dokładne czyszczenie silnika to tak jak powiedział kolega wczesniej kupujesz uszczelke pod miske i pokrywe klawiatury rozbierasz te dwa elementy...
Na jakim oleju chodzi ta pompa z Audi, bo do wspomagania potrzeba ATF?
Podaj kod silnika. 2 bary ciśnienia oleju to takie minimum na wolnych obrotach jeżeli chodzi o silniki VW. Wiec tutaj raczej będzie kwestia mechaniczna. Manometr zwykły trzeba wkręcić i zobaczyć jakie jest faktyczne ciśnienie.
o ile nie wlejesz go mniej nie trzeba nic złego się nie będzie działa, więc niby można, tylko po co. W sumie różnica jest głównie na opakowaniu (kolorowy napis DIESEL, CITY czy BENZYNA), chodzi tu o zróżnicowanie linii produktów. Prawda że ładniej wygląda jak producent ma produkt "specjalnie stworzony" do naszego typu pojazdu :P Prawda że chętniej dorzucimy...
Sprawdzałeś jaki masz squish i stopień sprężania? Airsal moim zdaniem to są jedne z najgorzej zaprojektowanych cylindrów tuningowych na świecie. Jeśli masz wydech odblokowany lub tuningowy, to seryjny gaźnik na pewno daje za ubogą mieszankę. Seryjny dozownik ma za małą wydajność na odblokowany silnik, potrzebuje dolewania oleju do paliwa. Tak w ogóle...
Jaka może być przyczyna? Jeśli chodzi o ciśnienie oleju w silniku, to przyczyna jest taka, że prawidłowo pracuje zawór regulacyjny w pompie.
Rozrząd tylko kpl. wraz z kółkami, jaki olej był w silniku ? chodzi o markę oleju.
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Czy istnieje jakiś sposób aby sprawdzic czy zachodzi taka usterka w silniku jak "dwa stany oleju"???? chodzi o zbyt wysoki poziom oleju w silniku tzn że go przybywa sprawdzić wyciągając miarkę oleju
Na to pytanie nie odpowiem ci jednoznacznie. My lejemy 15W i sprzęt chodzi.
1 +1.4 2 0.03 3 +6.01 4 0.03 Nie żebym się czepiał, ale korekty to balans silnika, którego suma ma być zero, albo blisko zera, a tu suma wychodzi 7,47 Czym to diagnozowane? Ogólnie to te silniki ładnie chodzą, ale na oleju 5w30, raz był przypadek, kolega zmieniał rozrząd, zablokował wał korbowy w otworze za misą i tak złożył rozrząd, silnik odpalał...
Witam, przepłukałem silnik samą ropą, chodził na niej 25min, i się nie zatarł, chodzi jak nowy , a oleju nie brudzi. Pozdrawiam
Człowiek pisze na forum i się nie zna pewnie chodzi o pompę oleju przecież wiadomo jaki tam jest silnik to nie konstrukcja Volvo.
Witam. Mam Vw bore 1.9 tdi 115km z silnikiem AJM. Moje pytanie: Czy można zmienić pokrywę zaworów od innego silnika. Głównie chodzi tu o separator oleju, który puszcza olej. silnik jest zalany, dużego ubytku oleju nie ma.
ciśnienie wynosi 0. chodził silnik przez 30 sekund i nic oleju na czujniku nie bylo po wykreceniu zegara.
Silnik 1.9 JTD. 188B2000 Gdzie idzie wąż od odmy.Za cholerę nie mogę dojrzeć. Jest z tyłu jakaś puszka odmy? Czy idzie bezpośrednio do komory korbowej silnika? http://obrazki.elektroda.pl/3620532000_1... Chodzi o to że wyskakuje miarka oleju na pracującym silniku. Odpala od kopa, chodzi równo.
Sprawdź czy pompa wtryskowa jest zalana olejem ??
Znaczy teraz jest stan oleju bo sprawdzam zawsze co jakiś czas.. Myślałem że chodzi ci o to czy sprawdzałem w dzień awarii..
ale może też być od poziomu oleju gdzie wpływu na nic nie będzie miał jeśli chodzi o działanie silnika. No właśnie wskaźnik poziomu oleju działa i pokazuje ful oleju a jak było mało oleju to wskaźnik też to pokazał tylko mało precyzyjnie bo pojazywał połowę stanu. Sam nie wiem.
Czy może mieć to związek z uszczelką pod głowicą, czy chodzi tu o inną uszczelkę ?
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
Jak jest już nagrzany, to na postoju silnik ma podwyższone obroty około 1000, a spaliny czuć olejem zdecydowanie. Dziś odpaliłem silnik i na zimno nie ma nic, chodzi równo, ale już nie grzałem go.
Wymiana samych popychaczy nic tu nie da chodziło mi o boczny luz w głowicy ,a to wynik zużycia sie gniazd popychaczy .
Sprawdzałem prawidłowe. Silnik chodzi ładnie , równo , nie dymi , nie bierze oleju Tylko problem z odpalaniem zimnego silnika
Silnik chodzi. Skrzynia biegów nie.
Witam Panowie, Mam Rav4 z 1999 roku, 2.0 AWD, benzynę + LPG i nie odpala na rozgrzanym silniku. Wskaźnik temperatury oleju w silniku jest w połowie skali. Wentylatory chodzą gdy włączy się klimatyzację. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki. Może ktoś się spotkał z taką sytuacją. Pozdrawiam
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Klient zapomniał dodać że auto chodziło bez oleju. Silnik lekko przytarł sie na tłokach, spadła kompresja i z tego wypadanie zapłonu Jesteś pewien że wiesz o czym piszesz?
mam ten sam problem na gorącym silniku głowica chodzi tak jak by oleju nie miała , mam przebieg 110 tys . mój dobry mechanik powiedział że to stary numer że wypadły ci zaślepki z wałka na którym są koniki co popychają pompo wtryski .Zaślepki są małe 5 mm wypadają do głowicy i leżą w niej.Przez dziury po zaślepkach ucieka ciśnienie oleju i chydrosztosy...
Czyli szukać przyczyny w świecach / module sterującym pracą silnika / czujnikach silnika / filtrach paliwa / filtrach oleju ? Gdzie jeszcze ? PS. Auto chodzi normalnie, ma moc, silnik nie kopci, chodzi równo i stabilnie, kompletnie nic nienormalnego się nie dzieje
A z jaką pompą chodzi i ile jest ton łapania?
Bardzo dziękuje za odpowiedź, o to mi chodziło. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju. Problem jest taki że zatarła się pompa oleju, nie było żadnego komunikatu na desce o braku ciśnienia a kierowce o awarii poinformowała panewka ;)
może być po prostu walnięta uszczelka pod głowica. wtedy chłodziwo może dostać sie do oleju dowiedz sie dokładnie o co mechanikowi chodziło, czy sa oznaki walniętej uszczelki ? ( znika płyn chłodzący , budyn w oleju i czy dymi na szaro)
Niestety nie udało mi się jeszcze rozwiązać problemu. Trzy razy wybrałem się do mechanika i za każdym razem przy wizycie silnik chodził idealnie. Zbliża mi się wymiana oleju, wtedy na zimnym silniku dolegliwość będzie słyszalna.
Omyłkowo sklasyfikowałem Twoją Aśkę jako 4 gen.Ale skoro jest to XEP niestety mamy tu podobny problem. Ten silnik bardzo lubi pić olej.A skoro silnik chodzi równo i zauważyłeś swąd przepalanego oleju, najprawdopodobniej nie trzymają Ci pierścienie. Tu najbardziej miarodajny byłby pomiar kompresji na cylindrach lub sprawdzanie szczelności(to już więcej...
Chodziło lepkość oleju napędowego.
Czy ktoś obecnie produkuje silniki parowe. W jakim celu? Pewno jeżeli są gdzieś potrzebne to ktoś produkuje. Jeszcze pytanie o jakie silniki chodzi - turbiny parowe są ciągle podstawą energetyki węglowej i atomowej. Stosuje się tez układy parowo-gazowe złożone z turbiny gazowej zasilanej gazem albo olejem (jak w silniku turbośmigłowym czy turbo odrzutowym)...
Skoro pokryte są mazią to wygląda na olej. A nie bierze ci oleju? Wygląda jakby gumki na zaworach puszczały a właściwie skoro tak szybko się zamulają to ich brak. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Nie wiem jak ten model ale te z 97r. Można było zrobić vag-iem adaptacje jak coś nie chciały chodzić. Ale tu to mi wygląda na ostre branie oleju
Witam, jestem posiadaczem opla omegi B 2.0 v16 i nie dawno kupiłem silnik, no właśnie przez jakies 3 miesiące było dobrze, dzisiaj zapalam samochod i pali sie kontrolka oleju. Do tego jeszcze silnik chodzi jakoś głosno i przypomina dźwięk diesla. POMOCY !!!!! oleju nie bierze (wiadomo trochę, to nie jest nowy silnik)
Przecież to oryginalny Keihin, stosowany w silnikach Morini. Jeśli chodzi o dozownik oleju, to w tym silniku olej płynie bezpośrednio do łożysk wału korbowego. W wersji chłodzonej powietrzem były dwa zaworki zwrotne na króćcu dolotowym (aluminiowym z membraną). W wersji chłodzonej powietrzem powinny być dwa zaworki zwrotne umieszczone w karterach obok...
Witam Napisz o jaki samochód chodzi czyli : marka, rocznik, pojemność i moc silnika, rodzaj paliwa (benzyna/diesel) wtedy zidentyfikujemy Twój pojazd oraz parametry oleju do Twojej skrzyni automatycznej. Jest takie stare powiedzenie..."NIE SMARUJESZ TO NIE JEDZIESZ" Każdy kto twierdzi że oleju w automacie się nie wymienia....jest....(domyśl się sam)...
Pierścieni mną razie nie wymieniaj. Kup naftę zalej i poczekaj. Pierścienie się odkleszcza i będzie chodzić. Nie ma co dodawać więcej oleju bo to tylko zrobi ci więcej nagaru. Dobry olej Stihl Husqvarna 1:50 i ma być.
Witam , Mam taki problem , zrobiłem remont silnika przy mojej 60siatce , mianowicie - wymienione tuleje , tłoki , pierścienie , tulejki korbowodowe , wał po szlifie ,panewki , nowa pompa olejowa, złozyłem silnik i po odpaleniu na manometrze cisnienie oleju wynosiło 3,5 bara ,silnik chodził z dobra godz cisnienie spadło na 3 bary lekko pzyspieszyłem...
Hej, silnik jak na razie chodzi ciśnienie oleju jak zimny prawie 4 bary. Po ciężkim dniu pracy w ostatnich upałach ciśnienie wynosi 2,4 do 2,6 bara. Chyba nie jest złe.
Witam, dziś zauważyłem dosyć mocny wyciek oleju, wygląda to tak jakby ciekło spod filtra oleju od strony silnika. Może ktoś wie jak to wyjąć (chodzi o obudowę filtra oleju) ?
chodzenie pasywny chodzenie corsair chodzenie ciecz
podłączenie komputer honda accord ładowarka wallbox czujnik dolot powietrza skoda
radio odbiera tylko jedną stację radio odbiera tylko jedną stację
Konfiguracja modemu ADSL jako routera - krok po kroku RISCO GTI: Komunikat "linia 04 alarm" i włączający się alarm