Witam. Jaki skaner diagnostyczny kupić do ww auta typowo amerykańskiego aby wykryć wszystkie błędy z zakresu OBDII, a najlepiej z opisem i sugestią co do możliwości powstania tego błędu. Co prawda rzadko pojawia mi się błąd P0306 i zapala check ale dobrze by coś mieć co wykryje wszystkie błędy w aucie amerykańskim z silnika,skrzyni lambd.I coś niedrogiego...
Wcześniej nic nie pisales, że auto szarpie na D. Czy diagnostyka silnika i skrzyni wywala jakieś błędy? Czy poza problem z licznikiem i szarpaniem samochód normalnie jeździ i zmienia biegi? Czy w samochodzie jest zamontowana instalacja gazowa ?
Sprawdzić silniczki sterowania kierunku nawiewu Sprawdzałem, działają. Podejrzewam jeszcze komputer. Byłem wczoraj przeskanować go u mechanika (mam jeszcze problem z obrotami podczas jazdy, ujadę kawałek i się dławi, muszę go zdrowo przegazować, to wtedy idzie). Po skanowaniu wyszło kilkadziesiąt błędów, w tym kilka od sterowania nawiewem. Błędy skasowane,...
Piszesz o błędzie grzałki jednej sondy. Sprawdzałeś czy padł cały driver czy tylko jeden kanał? Próbowałeś podać 5V na wejście i obserwować wyjście obciążone np. 5W 12V żarówką? Jeśli pinout się zgadza (tego nie wiem, nie widziałem pcb), to parametry tego vnd 600 powinny wystarczyć.
A nie napisałeś jaką masz Pacifice w 3,5 przed liftem w skrzyni są dwa czujniki prędkości jeden czujnik wejścia drugi wyjścia te sygnały idą do komputera i z nich jest brana prędkość pojazdu. Sprawdź najpierw przez kluczykowanie czy pojawia się jakiś błąd ewentualnie możesz sprawdzić działanie licznika*, na wyciągniętym kluczyku długo trzymasz "patyk"...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoja packą. 2006 AWD 3.5 Mianowicie przy dodawaniu gazu auto jest zmulone i przyspiesza tak jak by na hopki. Czuc ze coś ją trzyma. Jest to wyczuwalne glownie na benzynie. Zaczęło sie jeszcze przed zalozeniem instalacji LPG. Poza tym spalanie gazu to okolo 20 litrow wiec masakra. Ostatnio zmienilem obie sondy. Po wymianie...
Witam serdecznie, mam problem z chrysler Pacyfika 3.5 LPG kreci nie odpala, komputer nie wykrywa błędów, sprawdzone czujniki walka i wału rozrządu, proszę o pomoc w tym temacie.
Potrzebuję schemat elektryki silnika. Pacjent chrysler pacifica 3.5l. A druga sprawa to jakie tam jest napięcie referencyjne na sondzie? Bo mam 4.5V i błąd P0132. Jak coś macie po wyślijcie na pw. Dzięki
Nie równa praca na wolnych obrotach. Ciśnienie sprawdzone 14 bar na każdym, map sensor wymieniony, uszczelki kolektora również, świece. Wyskakuje błąd katalizatora, może być tak przez sondę lambda?
Sterownik kupowałeś nowy oryginał czy zamiennik,czy używkę i jaki koszt zakupu tak na wszelki wypadek pytam. Mam Pacificę 4.0,l 6 biegów.
Błędy jak wyżej. Wymieniłem 3drozny zawodmr nagrzewnicy jak zaleca chrysler . Błędy od razu się pojawiają. 7F potwierdzony . Drugi oczekujący. Nie ma żadnych objawowo żeby coś nie działało. Dzisiaj podłączyłem się znowu i odczytałem wszystkie możliwe czujniki temp i problemem jest Outside temp sensor. Wskazywał Minus 14 potem minus 13. A na włączonym...
Dzięki za odpowiedź ale tyle to wiem. :) Czy bez problemu podejdzie używka, czy będzie działać bez programowania? I druga sprawa czy można założyć wspomaganie z innego modelu? Do Jeepa mało tego jest ale np do Chryslera Pacifica pełno i za nieduże pieniądze. Ktoś przerabiał temat?
Hmmm pytałeś o kolejność cylindrów. Patrząc od strony rozrządu opisałem Ci po kolei numerację. Ale skoro nie czujesz tego to daj zarobić mechanikom. Spróbuję łopatologicznie. Otwierasz maskę i pierwszy z lewej bliżej szyby to jest 1 cylinder, pierwszy z lewej bliżej przodu samochodu to jest cylinder numer 2 i tak dalej, aż do 6-tego :) Mam nadzieję...
Witam szanowne grono mam mały problem z sekwencją aeb King a w mojej okolicy żaden gazownik nie zajmuje się serwisem tych sterowników.Auto na gazie bez problemów latało ok 4 lat. Obecnie na benzynie śmiga aż miło. Na lpg na wolnych obrotach trzęsie autem zdarza się że po rozgrzaniu nie ma mocy no i tylko na lpg na wolnych obrotach czasami wypadają zapłony...
Witam, potrzebuję przerobić w Chrysler Pacifica tylne światła z UE na EU. przód ogarniam bez problemu. z tyłem mam problem bo: na terenie Stanów Zjednoczonych światło stopu i kierunkowskaz są połączone. To oznacza, że ta sama lampa służy jako światło stopu oraz kierunkowskaz. znajomy miał taką przeróbkę w profesjonalnym warsztacie, podobno założyli...
chrysler pacifica pacifica chrysler błędy chrysler
modus bezpieczniki matryca 100hz numery seryjne rozkodowanie
samsung wd90n740noa paleciak elektryczny
Funkcje systemu ABS w pojazdach Zakres ciśnienia -1 do 15 bar: zastosowania i znaczenie