Błędy jakieś na kompie wyskakują po tym zgaśnięciu?
No teraz podałeś nowe dane :D Test jest jedną z najprostrzych czynności jakie można zrobić nawet samemu. Z autopsji wiem, że może mieć związek. To jedyny filtr. W sumie to najlepiej jeśli nie masz za dużo paliwa w zbiorniku to zatankuj jakiegoś golda arktycznego a dopiero później go rozbieraj. Takie coś przerabiałem na początku zimy - paliwo z FIRMOWEJ...
Można wróżyć z kuli a może poprostu cewka się nagrzewa i nie daje iskry. Sprawdzałeś?
Silnik 2,0 16V?
Najprawdopodobniej padł moduł zapłonu sie przegrzewa lub czujnik położenia wału. Dość częsta usterka szczególnie w autkach z gazem
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Niestety to częsty problem w Chryslerach. Jednakże powinien komp. zasygnalizować jakiś błąd - zaświecić się kontrolka engine !! Jeżeli tak to należy sprawdzić jego kod przez trzykrotne włączenie i wyłączenie stacyjki ( bez odpalania dość szybkie w ciągu 5-10 sek. ) błąd wyświetli się na wyświetlaczu kilometrów tak że nie trzeba podłączać kompa i płacić-mogę...
Zrób kluczykowanie 3krotne i zobacz jakie błędy wyskakują na ekraniku kilometrów.
Witam. Możliwe uszkodzenie sterowania pompy wtryskowej. Miałem kiedyś podobny objaw i to pomogło.
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Prawdziwy immobilizer rozlacza tez obwod rozrusznika. Jesli auto wczesniej chodzilo, to raczej nie ma immobilajzera. Wyglada to na jakis problem elektryczny, jakosc polaczen stykowych w Chryslerach jest raczej kiepska. Radzilbym wszystkie dostepne zlacza przeczyscic kontaktsprayem.
Samochód raczej na wolnych obrotach gaśnie.
Witam, Mam problem z chryslerem voyagerem. Przy mocny wciśnięciu pedału gazu silnik gaśnie, zaświecają się wszystkie kontrolki. Po resecie komputera za pomocą wyjęcia i włożenia bezpiecznika auto można odpalić i dalej jechać bez problemu. Nie występują inne problemy oprócz niedziałającego zamka centralnego (można go na krótko naprawić też resetując...
Trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia na szynie CR. Czy nie zawiesza się coś i ciśnienie nie jest za niskie.
W/g znalezionego w internecie opisu to błąd 400.1 opisywany jest jako "IMPROPER POWER DOWN DETECTED". Jak dla mnie to gdzieś ginie zasilanie na sterownik silnika, sprawdź czy coś nie zgniło, lub zaśniedziało.
Najpierw zmień filtr paliwa.
A może by tak najpierw podłączyć, do jakiegoś programu diagnostycznego? Od czegoś, trzeba zacząć?
Mikołaj231 gratulacje za odkop roku.. ;) Ostatni wpis w temacie sprzed 12 lat ;)
Witam, Mam problem z moim samochodem już od kilku dobrych dni, mianowicie wygląda on następująco - samochód zapala bezproblemowo przejeżdża około 5-10 km, po czym gaśnie w różnych sytucjach podczas przyspieszania, hamowania, ruszania nie ma reguły. Oczywiście po "padnięciu" nie zapala- jest to możliwe po odczekaniu kilku dobrych godzin zawsze odpalałem...
Sterownik silnika wraz z stacyjką i kąpletny imo wymieniony i nadal to samo. Po rozgrzaniu gaśnie i klikają przekaźniki, przestają klikać i odpala na chwile i gaśnie. Jak po włączeniu zapłonu klikają to nie zapali. Nie został podmieniony tylko moduł komfortu. Wszystkie części były podmienianie z sprawnie działających aut. Kończą mi sie pomysły. Skrzynka...
Dzięki Gdzie w aucie znajdę to cudo?
Może to być pompa wysokiego ciśnienia, pasowałoby się przejechać z testerem i przynajmniej zobaczyć czy jest to ciśnienie niskie, czy wysokie. Ciśnienie rzeczywiste na railu masz nawet po OBDII na elmie za 28,90zł na All....
Kolego to co masz zamontowane w samochodzie to nie jest pełne webasto tylko tak zwane dogrzewanie silnika. Po wciśnięciu PWR włączasz/wyłączasz po prostu sterowanie wentylatorem. To całe Webasto załącza się przy włączonym silniku i przycisku PWR i ustawionym na max ogrzewaniu. Jedni piszą że musi być 1/3 baku paliwa mi jednak włącza się zawsze nawet...
Za duży przelew wtryskiwaczy prawdopodobnie. [url=http://youtu.be/9erhepuMhA0]Jak nie należy tego robić
Mam podobny problem z tym ze u mnie ladowanie swieci juz ciagle... do tego padly wskazniki paliwa i temperatury oraz nie dziala otwieranie/zamykanie centralnego od wewnatrz. Sprawdzalem juz niemal wszystko :(
Autko naprawione więc temat zamykam
Słychać pompe jak pracuje
moge ci wyłaczyc immo trzeba przysłac bcm
czy to samo się dzieje na N??
Nie ma takiej potrzeby. Z reguły ta przetwornica daje się skutecznie naprawić.
Masz problem z modułem kontroli nadwozia, jest on dokręcony do skrzynki bezpieczników, we wnetrzu pojazdu, takie aluminiowe pudełko Te moduły mają pewną wadę ujawniającą się po jakimś czasie ekspolatacji, często problemem jest też zawilgocenie go, jak puści klej na łaczeniu szyby z otworem okiennym. Naprawa modułu prosta, łatwa i przyjemna.
Ok działam , jutro dam znać czy pomogło . Na razie dzięki wielkie
Witam Mój problem z vojkiem wygląda następująco.Podczas jazdy gaśnie, niezależnie od ilości przejechanych kilometrów.Nie ważne, czy jest gorąco - czy zimno. Rozrusznik kręci jak szalony, a silnik nie pali. Po jakimś czasie, trudnym do zdefiniowania, zapala bez najmniejszego oporu. Jakby ucieszony, że zrobił mi dobry kawał. Przy wywołaniu kodów błędów-przytrzymany...
Trzeba rozrónić dwie kwestie: w Voyagerach sa dwa typy alarmów. Inny na rynek europejski (Rockwell) i inny na rynek amerykański. 1) europejski Rockwell bedzie tylko w autach markowanych jako Chrysler Voyager (nie Dodge, Plymouth czy Chrysler Town&Country) i taki samochód bedzie miał kwadratowy pilot rozbrajający alarm. W tym rozwiązaniu słabym ogniwem...
Witam, pacjent Chrysler 200 3,6 l , 2015 rok benz/gaz Pierwszy objaw po przejechaniu okolo 200 metrow samochod zgasl , na benzynie . Po ponownym odpaleniu , przejechaniu kilku kilometrow ponownie zgasl , na gazie . Po ponownym odpaleniu dojechalem do domu ale poczulem spadek mocy . Rano auto nie reaguje na przycisk start-stop. Pedal hamulca jest twardy...
Witam Mam owy problem, w skrócie autko gasnie podczas jazdy tj, dojazdu do skrzyzowania, ronda itp.. obroty szaleja spadaja do 500 i w pewnym momencie gasnie. na biegu jalowym tak nie robi. zaczał wiecej palic wiec pojechalem na ustawienie gazu byla przy tym wymiana filtrow uszczelki w mixerze. tam okazało się ze czasy wtrysku paliwa sa podwojne (5,7)...
Posiadam Hrysler Sebring 2.0, diesel, 2007 r, przy dodaniu gazu jak by jakiś dźwięk policyjny, czy coś w tym stylu, co to może być, czyżby turbina, ale nie kopci i mam moc, a przy delikatnym dodawaniu gazu wszystko jest w porządku.
Witam. Mam taki problem że auto po dłuższym postoju kilka godzin (noc) trzeba go kręcić z około 5 sekund po odpaleniu przez chwilę chodzi na zaniżonych obrotach przez dosłownie 2-3sekundy jak już odpali to potem odpala bez problemu od strzała i jezdzi na benzynie i na gazie. mam dość starą instalacje gazową mozę od tego zacząć? Pozdrawiam
Witam. Mam problem z voyagerem 2.5 CRD. od pewnego czasu zaczął dymić. Autko odpala bez problemu, obroty ok 850, wszystko ok, jedyny problem to straszny dym z rury wydechowej. Po przejechaniu ok jednego kilometra dymi tak jak by się jakaś guma paliła, taka chmura że prawie nic nie widać.
Jeśli temperatura spada poniżej -10 ,podczas jazdy gaśnie mi autko ,ale zapala bez problemu i tak ostatnio dojechałem z łomży do Warszawy 44 razy się zatrzymując.Może ktoś pomioże?
Witam, posiadamy Chryslera Sebringa 2.0 CRD, jest to Diesel VW, jeszcze z pompowtryskiwaczami, bez DPF. Wiem, że sadza z rury wydechowej to urok tego typu silników, jednak w tym przypadku dymi przy każdym, nawet lekkim wciśnięciu gazu niczym stary Zetor, a wydaje mi się, że tak być nie powinno. W drugim samochodzie z Dieslem taki problem zupełnie nie...
Witajcie , proszę o pomoc , opiszę problem. Moj voyager zapala w każdą pogodę ,zawsze po nagrzaniu świec zanim" zaskoczy" zakrztusi się. W tem. powyżej 5 "C zapalam jak benzynę i wtedy sie nie krztusi . Poprosiłem mojego mechanika żeby wymienił mi elektrozawór , założył swój stary (rezerwowy) i nagle silnik zaczął palić jak nowy bez zakrztuszania, gdy...
witam, mam problem z swoim chryslerem 300c 3,5l w gazie z instalacją STAGA a dokładnie problem polega na dłuższym kręceniu rozrusznikiem około kilku sekund niczym odpali silnik, nieraz to jest ze po 2 sekundach odpali a nieraz po 5 sekund trzeba kręcić by zapalił, problem ten nie za każdym razem się objawia przeważnie tak co 3 odpalanie występuje a...
dla wszystkich zaineresowanych przyczyną wszystkich prfoblemów był przetarty kabelek od emulatora wtrysków dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
Sprawdź rozrząd.
Witam. Posiadam Voyagera 2.4 2003r. Benzyna+gaz. Kupiłem go z dwa miesiące temu. Zauważyłem że auto pali mi benzyne podczas jazdy na lpg a także lekko szarpie i skaczą obroty na biegu jałowym więc pojechałem do warsztatu od gazu. Tam wszystko sprawdzili i rozwiercili mi wtryski bo byly za male i wgrali nowe mapy. Pojechalem nim w dłuższą trase i stwierdzilem...
zgasł i nie odpala już czy odpala i gaśnie ?
typ reduktora: KME sekwencja
W pierwszej kolejności sprawdź kable od wtrysków do sterownika silnika jak auto ma instalację gazową sekwencyjną to była ingerencja właśnie w te kable.
problem rozwiązany powodem awarii był czujnik położenia wału
Map Sensor miałem walnienty - latem gasł notorycznie.
No to sprawdź co ginie jak gaśnie iskra, wtrysk
Trzeba zmodyfikować zapis w pamięci w sterowniku silnika i odłączyć immobilizer.
Dzięki za podpowiedzi !!! Próbowałem z zatkaniem zaworu przelewowego, nic nie pomogło. Jutro prowadzę auto do elektromechanika zobaczę co zdziała. Jak będę wiedział co jest grane napiszę.
W tym roku bardzo prawdopodobne że jest immo. Jak jest to raczej w kluczyku. Spróbuj rozebrać kluczyk jak jest immo to będzie w nim taka malutka kostka. Chyba że Ci kiedyś kluczyk upadł i kosteczka wypadła:)
odp 1 Tu przypuszczam ze wróżka nawet nie pomoże.sprawdź czy instalacja elektryczna "nie wchodzi" w układ kierowniczy.Pod maska i koło kolumny kierowniczej wewnątrz samochodu odp 2.Trzeba wytopić ten plastik np lutownicą i wybić klamkę (klamkę będzie trzymać tylko mała tulejka po wytopieniu plastiku rozebrać mechanizm centralnego i klamki nasmarować
Pompę mam nową jak i wtryskiwacze jeden fachowiec mi mówił że to przyczyna czujnika TPS
Został wymieniony czujnik położenia wału korbowego gdyż wcześniej gasł gdy się rozgrzał. Iska jest. Świece mokre.
problemem nie jest jedna lampka tylko wszystkie w calym aucie nie gasną. po zamknieciu pilotem tez swieca wsztskie
Ludzie z całym szacunkiem, ale niektóre wpisy to nie jest chęć niesienia potrzebującym pomocy, tylko "głupie " wpisy nie wnoszące nic konkretnego tylko jak śmiem twierdzić chęć zdobycia paru punktów. No cóż gdzie jest MODERATOR. A teraz do Kucyk71 i innych mających problem ze skrzynią DP0. Zapalenie się kontrolki ASB to przejście skrzyni w tryb awaryjny...
chrysler gaśnie gazie chrysler odpala gaśnie chrysler zapala gaśnie
ustawienia zapory biegun dioda tuner radiowy harman kardon
berry tasmota keyboardn yamaha
Sarini – jak usunąć blokadę prędkości w pojeździe elektrycznym i zwiększyć szybkość jazdy Diagnostyka wiązki elektrycznej pompowtryskiwaczy w silnikach VAG