A bezpieczniki pod kierownica sprawdziłeś?
Zatrzymaj sobie punkty.Jesli to model po95r.a mysle po twoim opisie,ze tak to tam jest popularne gniazdo standardu OBDII.VM,y czytalem bez wiekszych problemow KTSem BOSCHA.To powinno byc zwykle odczytanie zawartosci usterek w pamieci jedn.ster.Modele do95r mialy 2 gniazda diag.Pod maska na wiazce z komp(CHRYI)czarne i pod kierownica(CHRYII)niebieskie
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie, pod maską i pod kierownicą?
Z manetki wycieraczek ida sygnaly w postaci parametrow masowych do body comp(pod kierownica,po przeciwnej stronie bezpiecz/przekaz)Na ich podstawie body wysterowuje przekazniki
Są jeszcze dwie gumy na samym stabilizatorze też wymieniłeś?
witam a czy ktos sprawdzil komputer komfortu? tam tkwi prawdopodobnie przyczyna,stamtad idzie sterowanie na deske rozdzielcza, oraz przekazniki swiatel,centr.zamkow , wycieraczek itp. w chryslerach potrafi sie to zepsuc i potem moga byc podobne objawy. Dodam ze komputer ten znajduje sie w tylnej czesci panela bezpiecznikow,pod kierownica,metalowa puszka...
Skrzynie i abs czytasz z gniazda pod kierownica(niebieskie),silnik z gniazda na wiazce komputera silnika pod maska na lewym nadkolu(czarne z wycietym rogiem) Od modelu96 jest juzOBDIIpod kolumna kier. Dodano po 3 Niech ci mechanik nie wciska kitu,ze czytal silnik z niebieskiego gniazda pod kierownica
Jesli od 96r wzwyz to do wymiany modul DRL(na body kompie,tam gdzie bezpieczniki i przekazniki pod kierownica.Taki niebieski duzy przekaznik)
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
Jeżeli pada pompa wspomagania to najpierw słychać ją przy maksymalnym skręcie kierownicą do oporu na postoju
Jeśli na postoju samochodu przy wyłączonym silniku kierownica w lewo i w prawo ma luzy to maglownica jest do wymiany.
przyczyną były kable pod fotelem, nie były przymocowane i uległy uszkodzeniu podczas przesuwania fotela. Uszkodzona była również taśma pod kierownicą. Dzięki za podpowiedzi
Radio jest oryginalne. Wczoraj jeszcze wszystko działało jak należy a dzisiaj coś sie stało i po włączeniu świateł się wyłącza, sprawdziłem jeszcze bezpiecznik pod kierownicą ale jest dobry.
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
Dzieki za info. Dodano po 1 A ktory to przekaznik jest od swiec zarowych? Dodano po 20 ten pod kierownica czy tam gdzies pod maska ?
Klej trzeba podać na te białe plastiki od zwalniania kierunkowskazów? To te białe plastikowe zwalniacze się wycierają dlatego nie odbija? Dobrze Cię zrozumiałem? A kolego wiesz czy trzeba kierownice ściągać? Jak to oglądałem, to wydaje mi się, że wystarczy śrubę odkręcić, wypiąć wtyczkę i można przełącznik wyciągnąć?
Ciężko pracująca kierownica nie ma nic wspólnego ze skrzynią biegów, może leci z przekładni kierowniczej, to ten sam olej.
Alarm to jakiś model Prestige/Amervox, mozliwe, że AMX400. Dokop się do centralki, najprawdopodobniej jest pod kierownicą, trzeba zdjąć plastik nad nogami i odkręcić blachę za tym plastikiem
Klakson dziala?Pod kierownica jest spiralna tasma laczaca poduszke ze sterownikiem a pod siedzeniami zlacza elekt.napinaczy pasow.To trzeba sprawdzic
Witam sprawdż diodą led z opornikiem impulsy na wtryskach czy przychodzą, czujnik położenia wału czy wychodzi z niego sygnał do komputera, na wtyki do cewek przychodzi na stałe plus po przekręceniu stacyjki a nie tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem.Proponuję dokładnie sprawdzić wtyki od cewek do kompa i sterownika ASD pod względem śniedzi, braku dobrego...
Przy podlodze to komputer masz od rocznika96,w,,kanciaku,, jest na lewym nadkolu w komorze silnika i nie ma nic do wskaznikow.Pod kierownica jest body komp.do niego dochodzi sygnal predkosci a z niego do zegarow.Zeskanowac body(DRBII lub SNAP-ON(
Dwa przekaźniki(górny rząd, pierwszy i drugi od lewej) na BODY pod kierownicą to otwórz/zamknij, podanie masy na nogę sterującą pierwszego otwiera,drugiego zamyka.
o dzięki Ci przyjacielu, sugerujesz wymianę tego modułu, rozumiem że jest on pod maską koło akumulatora, tam wysledziłem bezpieczniki, czy raczej jest wew. auta pod kierownica. jutro sprawdzę wszystko , wielkie dzięki oby to było to , bo już mi voyek na nerwy działał. pozdro. :|
Następnie w zakładzie regenerującym przekładnie zmierzono moją pompę manometrem. Stwierdzono 120bar - ?!? Post dość stary... ale spróbuję zapytać kolegi czy to faktyczna wartość 120bar bo to dość dużo ale to tylko moje zdziwienie niczym nie poparte! Ale do rzeczy Voyager 2.5 td z 98' mojego ojca ostatnio miewa problemy ze wspomaganiem szczególnie na...
Witam szukałem na forum lecz nikt nie miał jeszcze takiego problemu jak ja. Proszę o pomoc lub jakiś wskazówki mianowicie dmuchawa przestała chodzić bezpieczniki są ok. dmuchawa jest ok. kupiłem drugi potencjometr do regulacji obrotami (cały panel) i nic już nie wiem gdzie szukać czy przekaźnik jest walnięty wychodzi na to że nie ma prądu w przewodach....
Są w nim dwa komputery ten w komorze silnika podłączony do filtra powietrza oraz ten w kabinie pod kierownicą który jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa ? posiadam jeszcze wersję 3,0 V6 można te komputera pod pasować aby nie kupować w ciemno ?
U mnie nie ma tych czujników.Jest tylko czujnik prędkości wejsciowy i wyjściowy.Te powyżej solenoidpacku. Tych na dole nie ma. http://www.scribd.com/doc/29093825/Plymo... Tutaj doczytałem/zobaczyłem że światłami steruje body w środku pod kierownicą bądz ten po maską.To moje prywatne auto i jak zwykle szewc w dziurawych...
Witam. Przeszukałem już całe forum, forum chryslera, google i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Kupiłem samochód w lipcu i już wtedy nie paliła się żadna żarówka na konsoli środkowej od sterowania nawiewami, podświetlanie przełączników ani przełącznik od włączania świateł oraz regulacji ich wysokości. W rezultacie jadąc w nocy muszę zapalić...
Pytalem o rocznik bo mialem kiedys goscia,ktoremu elektryk wciskal kit,ze laczyl sie z ABS,em i brak usterek.Voyager byl z roku 94 i elektryk twierdzil,ze brak bledow a podpinal sie do zlacza pod maska na lewym nadkolu.Lipa bo to gniazdo obsluguje tylko ster.silnika(CHRY1),reszte systemow-gniazdo pod kierownica(CHRY2)Jesli swieci kontrolka systemu to...
robilem ostatnio te furke z 2000r. sterowanie bralem z modulu pod kierownica ( wjazd w przekazniki), pozatym reszta rowniez nie bylo problemow, kierunki, pompa w progu krancowki w wiazce na lewym slupku tylko wglab autka -spokojnie i na luzie powinienes podejsc :)
Dokladnie jak pisze jarsaw,body comp tym steruje.Musisz zrobic scan body kompa i test ukladow wykonawczych.body dostaje info od przelacznika zespolonego za pomoca roznych wartosci rezystancji.Najczesciej jest to wina przelacznika pod kierownica ale podstawa to zczytanie usterek body komputera.Przekazniki wycieraczek sa 2-zalaczajacy i przelaczajacy...
Obserwowałem inne posty o podobnych problemach z zegarami i ładowaniem w tych samochodach (ale w żadnym z nich nikt nie wspomniał o niedziałającej klimie). Na ich podstawie doszedłem do body komputera, który znajduje się pod kierownicą. Żeby się do niego dobrać trzeba odkręcić plastik i prostokątną blachę po lewej stronie nad bezpiecznikami. Sprawdziłem...
Witam serdecznie, mam Chryslera Grand Voyagera 2001 05 2.4 b z LPG i mianowicie jest parę problemów. Ciężko odpala na zimnym silniku, popracuje chwilę i się normuje, a zanim się przełączy na LPG, to przy skręcie w lewo tak jakby odcina zapłon albo paliwo i wrażenie, jakbym wyłączył kluczyk. Ale gdy prostuję koła, to momentalnie jedzie dalej, jakby nic...
Myślę że z powodu zbyt częstej jazdy na "rezerwie rezerwy" zatarła się pompa paliwowa. Juz lepiej nie mysl.Autor tematu niech sprawdzi najpierw wszystkie bezpieczniki(pod maska w skrzynce po lewej stronie i pod kierownica za klapka)
Witam, powinno to być gdzieś przy sterowniku gazu w okolicy kolumny kierownicy. Pudełko wielkości paczki zapałek.
Witam mam Voyagera 3.3 z 96 roku problem polega na tym że gdy się rozgrzeje to na postoju jak i w czasie jazdy gdy skręce kierownicą w lewo to gaśnie i pali bezpiecznik 20 A jak patrzyłem to od bezpiecznika idzie kabel na 56 pin na sterownik skrzyni. Samochód był u elektryka nic nie stwierdził a podczas wymuszenia błędów z kluczyka pokazuje błąd 54....
No właśnie... Na pewno sprawdziłem że przewody od czujnika temp nie są ze sobą zwarte bo tak pierwsze co pomyślałem. Ogólnie jest to dziwny układ z tego co udało mi się ustalić to jeden przewód od czujnika idzie prosto do ECU a drugi wchodzi do kabiny i idzie do taśmy pod kierownicą ( taśma od poduszki i klawisze tempomatu) potem z taśmy jest przejście...
Dziękuje kolego za poświęcony czas wczoraj zamówilem nową cewke i zobaczymy czy to jest ta przyczyna po nitce do kęłbka. Mam pytanie na przyszłość czy ten model ma przekaznik na cewkę ?? Czemu pytam?? Ponieważ miałem podobny problem z nawiwem kabiny chodził tylko na 2 biegu. Na forum pisali o bezpiecznikach otermostacie pod szybą kupiłem nowy panel...
No to fajnie, że udało się koledze usunąć usterkę. Co do denerwującego "wyjca", to zlokalizować go i trochę go wytłumić (styropian, pianka lub inne pomysły), ew. wymienić na mniej męczący. Ja przy tej robocie miałem sporo problemów ze zdjęciem kierownicy. W zdecydowanej większości przypadków kierownice ściągam bez dodatkowych narzędzi (nie licząc tylko...
dziękuję za wyjaśnienia odnośnie pilota ale właśnie mi zdechł całkiem najpierw padł mi regulator napięcia po tygodniu wieczorem przyjechałem było ok następnego dnia pilot zdechł całkiem nie odwracalnie żadnej reakcji !!!!!!! :cry: ale na tych forach piszą że to problem więc wyrzuciłem centralkę pod szybą między czasie okazało się że mama jeszcze 2 skrzyneczki...
3? Wiem o dwoch... Jedna jest pod maska, a druga pod kolumna kierownicy, a 3 gdzie sie znajduje?
Mam jeszcze jedno pytanko kolego, jak można sprawdzić ten moduł?? Bo nie jestem pewny czy to akurat on:) z góry dzięki:) Dodano po 1 Chysler grand voyager 3,3 1997r wersja amerykańska z kierownicą po prawej stronie ma filtr oleju także po prawej stronie i stojąc do samochodu przodem kierownice ma z lewej strony a z prawej i lewej strony filtra oleju...
Witam Wszystkich. Na wstępie zaznaczam, że nie szukam już pomocy - piszę dla potomnych! :-D Posiadam samochód - Voyager 2,5TD z 1998 roku. Od dobrych 2 lat czasem pojawiał się problem ALARM SET. Pomagało mocne puknięcie nad zegarami i problem ustawał. ...przez 2 lata, bo wczoraj żadne pukanie pomagało. Poczytałem wszystkie możliwe fora i zebrałem informacje...
Witam. jestem posiadaczem Chrysler Voyager 98r 2.0 . Chciałbym zrobić w moim aucie sterowanie radia z kierownicy , moja wersja v Voyagera tego nie posiada. Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie. Mam oryginalne standardowe radio .
Miałem problem od kilku tygodni mój voyager 2,5 td 2000 rocznik miał duże kłopoty z odpalaniem. Jak już się udało po dłuższym kręceniu to strasznie nierówno pracował jakby na 3 baniakach. Na początku myślałem, że to świece żarowe lub filtr paliwa. Wymieniłem i świece i filtr a problem nadal pozostał choć nieco się zmniejszył tzn. trochę łatwiej zapalał...
Przedziwny problem mi się pojawił. Napisze co zrobiłem: Standardowo sprawdziłem panel klimy i czy coś tam się smaży, jest czysty i ok, nawet podlutowałem profilaktycznie, więc może zegary, zegary są przelutowane i brak zimnych lutów, no to może masa, pociągnąłem nową masę z karoserii do zegarów obu mas i bez zmian. No to może potencjometr pedału gazu,...
Tak,to praca pompy paliwa.
Sprawdź masę czy dochodzi i ma dobry kontakt. Skoro tam jest jakies małe napiecie to znaczy że prąd dochodzi tylko słaby.
Głośnik ,lewe drzwi to brązowoniebieski (-) I zielony (+). Jeżeli pozostałe szyby działają to albo przełącznik albo podnośnik.
Witam, posiadam radio KENWOOD DDX4017BT z możliwością sterowania z kierownicy (radio zamontowane w Chrysler Voyager 2003) radio posiada funkcje programowania sobie za co każdy przycisk ze sterowania ma odpowiadać. W necie znalazłem adapter do podłączenia, ale koszt ponad 400zł. Ale znalazłem tez na pewnym forum temat, gdzie koleś podłączył radio tez...
Przycisk ci się pewnie kończy bo tam nie ma żadnej elektroniki
posiadam schemat elektryki do niego
Witam potrzebuje opis działania i ewentualnie schemat elektryczny Wbasta thermo top, bądź dogrzewacza oryginalnie zamontowanego w Chrysler Voyager z silnikiem 2,5 crd z 2003 roku. Wyświetlacz urządzenia jest umiejscowiony po prawej stronie kierownicy i po włączeniu klawisza z płomieniem w sensie start na wyświetlaczu pojawia się płomień ale jest kompletna...
Witam. Pewnie chodzi o diodę przy wyłączniku świateł awaryjnych na kolumnie kierownicy (dioda z alarmu). Tak jak napisał kol. milejow przydał by sie rocznik vojtka. Czasami wystarczy przeczyścić styki na drzwiach i na słupkach drzwi. Pozdrawiam.
Z powodzeniem wystarczy sterownik z linka. Niestety trzeba podłączyć samemu odpowiednie przewody w odpowiednie miejsca, nie powinno to jednak stwarzać większego problemu domowemu majsterkowiczowi bo ten model auta jest dość dobrze opisany w sieci (podłączenie sterowania radiowego oczywiście)
Szukam schematu podłączenia elektrycznie regulowanego fotela kierowcy - Chrysler Voyager 2,5 td z 2000 r.
Witam, Mam teraz problem ze strefami nadmuchu pasażer-kierowca. Po włączeniu dmuchawy i nastawieniu na grzanie pasażera i kierowcy, ciepłe powietrze leci tylko na pasażera. Próbowałem kalibracji i w jej trakcie przez chwilę ciepłe dmucha też na kierowcę. Po skończonej kalibracji problem wraca, zimne na kierowcę, ciepłe na pasażera. Może ktoś miał podobny...
Witam szukam sprężarki klimy i przekładni kierowniczej
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
Witam, mam od kilku dni problem. Wkładam kluczyk do stacyjki i pojawia się pykanie mówiące o tym że kluczyk jest w stacyjce (czyli jest ok). Potem przekręcam kluczyk w stan zapłonu i nie ma nic, nie świecą się kontrolki, nie ma żadnej reakcji a co za tym idzie nie mogę odpalić auta. Akumulator na pewno jest dobry (sprawdzałem), rozrusznik wymieniany...
Witam wszystkich. Od dwóch alt borykałem się z problemem twardego zawieszenia w moim samochodzie Chrysler Voyager 95 (kanciak) 3.0l. Po wielu rozmowach rozważałem dwie opcje. 1.zmiana sprężyn na progresywne (jeden lub dwa zwoje mają większy skok) 2.zmiana lub kalibracja amortyzatorów 3.Wymiana wszystkich elementów gumowych w ukladzie zawieszenia (tuleje...
chrysler kierownica kierownica chrysler chrysler voyager
gałka strojenia denon stroić tuner manta zielony dioda
samsung seriatu korektor graficzny
Whirlpool BSNF 8101 OC – demontaż tylnej ścianki, No Frost, śruby Torx, wentylator Czujniki cofania sedan 1.8 2005 – brak działania, diagnostyka, montaż, typowe usterki