Przyjrzyj się również szczelności dolotu - kolektor ssący, uszczelka między nim a głowicami, ewentualne pęknięcie kolektora
Włącz 3 razy zapłon w ciągu 5sec. może MIL coś wymryga.
Prosze bardzo http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... Tu dowiesz sie wszystkiego o tym cudownym wynalazku. Tego to on już się pewnie naczytał wystarczająco jak słucha dźwięków z kolektora...
Takie zadałeś pytanie: w jaki sposob moge ominac taki przekaznik zeby dawal mi caly czas prad na wzmacniacz Musisz dołożyć tranzystor. Np. BD 139 , kolektor tranzystora do pinu 85 przekaźnika , emiter do masy , bazę do masy poprzez rezystor 1k. sygnał sterowania z radia ( REM) poprzez rezystor 4,7k do bazy.
witam Miąłem dużo problemów z taką skrzynią.Żeby pomóc musisz podać kilka szczegułów.Rok samochodu,typ skrzyni (zwykła czy elektronik),jaki przebieg,i czy masz go długo
Jak odczujesz brak mocy auto dymi? Sprawdziłbym jeszcze węże od turbiny do kolektora ssącego, czy nie są gdzieś popękane...
Ok , ale nie bardzo wiem w którym miejscu jest ten czujnik.Co prawda odłączyłem zawór egr i zaslepiłem otwór w kolektorze ssącym i jest ok tylko jeszcze ten licznik
Raczej nie wtryski gazu zamontowane są w kolektorze ssącym zaraz nad pokrywą zaworów. Silnik vałka sześć garów.........
Dzika iskra, a nie instalka gazu. Masz tam duży kolektor i nie opróżnisz go szybko. I jeszcze instalke mieszalnikową.
Auto na gaz spala go ok. 20% wiecej i wynika to z samej natury gazu. Jesli masz gaznik to to bedzie b. tanie w granicach 1500-2000. Jesli to wtrysk to nawet do 7000. Jezeli masz plastikowy kolektor to musisz robic na wtrysku. Nikt Ci nie zalozy zwyklej instalacji. Jak kichnie po plastyk idzie w drzazgi. Instalacje sekwencyjne zaczynaja sie od 2500,-...
chodzi o łapę za silnikiem pod kolektorem wydechowym obok rozrusznika, która mocuje skrzynie biegów zostały ułamane śruby w tulejach łapy
wiązka cała wymieniona i sprawdzona, Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać. A co ma wspólnego stop? Kabel Wtrysku ok.
tak gwint, wezyk powienien isc od tego MAPu do kolektora ssacego, wezyk cienutki, nada sie kazdy typ
Proszę o opinie i pomoc w ustawieniach auto Voyager 3.3 auto jeździ ale strzela, lub gaśnie przy dodawaniu gazu, zwłaszcza na klimie. Kable świece nowe, szczelność kolektora ok. LPG Bingo M z red. BRC ECO S wymienione membrany.
brak mocy szczegolnie odczuwalne na 4-5 biegu max predkosc na 5 okolo 100 km sonda lambda sprawna . cis paliwa ponad 3 bar cisnienie pompy 6 bar wszystko wydaje sie w porzadku . sprezanie cylindrow srednio powyzej 11 bar potrzebuje opis bledow migowych czy to nie te same co GM opla ? dodam jeszcze ze po odkreceniu rury wydechowej od kolektora nic sie...
sprawdź szczelność kolektora ssącego tak jak koledzy ci piszą, z tych objawów które piszesz to zaciąga lewe powietrze, powinien ci jeszcze falować na obrotach. sprawdź na benzynie spryskując wszystko co jest na kolektorze ssącym sprayem do czyszczenia srzepustnicy za przepustnicą, jak zmienia obroty to tam masz wyciek
Ogólnie musisz patrzeć w okolicach tego wężyka. Może zdejmij podszybie czy jakiś plastik żeby mieć większy dostęp. EGR szukaj w okolicach kolektora wydechowego. Wychodzi na to że jest z boku głowicy z prawej strony. https://www.autozone.com/repairinfo/repa...
Help potzrebna pomoc Voyager 3.3 przerywa w czasie jazdy był w serwisie bosch. wymienili sonde przewody świece i nic się nie zmieniło. podczas jazdy jak silnik jest ciepły to bardziej przerywa. podczas postoju mozna gazowac i nic sie nie dzieje poza tym ze raz za kiedy strzeli w kolektor ssacy. jak silnik jest zimny obiawy o wiele rzadsze. po wymianie...
Miałem podobny problem w swoim Voyagerze 2,4 z 96r: gasł, szarpał, nie równo pracował, dużo palił. Wymieniłem świece i przewody cewkę i nic nie pomogło. A kilka razy zgasł mi w trudnych sytuacjach i było ciężko bez wspomagania w kierownicy i hamulcach. Okazało się, że to EGR (zawór recyrkulacji spalin) nie występowały błędy w komputerze. A wystarczy...
Jeżeli jest turbosprężarka, to wystarczy zajrzeć do jej wylotu. Lub węża którym powietrze idzie do kolektora ssącego. Jeżeli jest tam olej na ścianach. To turbo już chlapie olejem.Wbenzyniakach problem to opisane uszczelniacze A raczej pierścienie do wymiany.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Dzięki Waldek. Jeśli chodzi o czujniki pomiarowe temperatury baterii i zasysanego powietrza to w tym modelu ich nie ma jest tylko map sensor w kolektorze. Wracając do wyboru czujników znalazłem i firmy standard ,ale ze zdjęć niektórych wyglądają identycznie chyba ,że różnią się rezystancją. Oto strony z czujnikami. mój wygląda tak http://sklepjeep.redcart.pl/p/3105/13512...
Dlatego piszę że wszystkie rzeczy robię na Pb bo z lpg mija się sprawa , a co do o2 i sondy to czujnik w kolektorze ssącym to jakie ma określenie bo słyszałem o MAP sensorze czujniku o2 a w sumie to chyba już niekt do końca nie wie jak to jest... Mam schemat podciśnień i to nazywa się map... http://obrazki.elektroda.pl/4342950500_1...
Zafunduj sobie od kogoś bystrego porzadną diagnostykę z LIVE DATA włącznie. ELM itp... niewiele tu pomoże. Najbardziej miarodajna metoda to pomiar rzeczywisty ciśnienia w kolektorze dolotowym. Przy podanej prędkości będziesz miał gotową odpowiedź. Sprawdziłbym też układ paliwowy. Jeśli masz ochotę na wymiany... w ciemno to kup nowy samochód, problem...
Witam.Mam podobny problem.Mam voyagera 2,5 na monowtrysku,91r.jest w nim założone lpg(al-700 Autronic,protec digital,silnik krokowy)Problemy zaczeły sie od pompy paliwa-padła.na gazie chodził bez problemu.wczoraj rano umarł też gaz.silnik nie do odpalenia.iskra jest.po założeniu nowej pompy paliwa i filtra nie chce odpalić.Ale jak mechanik wstrzykuje...
Witam ,mam problem z odpalaniem na benzynie i na gazie. Zabrakło mi benzyny i odpalałem autko w trybie awaryjnym na gazie, Wyszła taka kiszka ze rozszczeliło mi weżyki miedzy filtrami a wtryskami i do tego jeszcze miedzy wtryskami a kolektorem. Prubowałem potem odpalic na benzynie ale nic z tego .Pewne jest ze pompa paliwa działa poprtawnie filtr paliwa...
Normalnie kolektor metalowy to i gaz zalożysz. A wracając do tematu jak masz sekwencje to sonda musi byc sprawna bo wg. sygnału z wtryskiwaczy ecu gazu podaje dawkę . A jak sonda nie działa to układ jest w trybie awarii. Dziwne tylko że check nie wywala.
jesli jestes pewien w 100% swiec i kabli zaplonowych to sprawdz egr. nie napisales w ktorego roku masz tego wojtka ale sadze, ze to nie najnowszy model => egr masz sterowanego podcisnieniem. mozna to dosc latwo sprawdzic - odpalasz silnik i sciagasz wezyk podcisnienia z kolektora ssacego sterujacy egr zatykajac jednoczesnie otwor w kolektorze. jesli...
Witam wszystkich. Po zgaszeniu silnika pojawia się iskra po upływie około 1 sek.Nieraz po jakimś czasie pojawi też następna.Przy zgaszeniu silnika na benzynie jest OK. Problem jest przy zgaszeniu silnika na LPG.Mieszanka gazowa która zostaje w kolektorze wybucha,zapalona przez iskrę w komorze po przez uchylony zawór ssący.Wyładowania były (dla pewności)...
Skrótowo jest to zawór dozujący spaliny do kolektora ssącego. Nie pamiętam jak to wygląda w VM, ale szukaj właśnie na kolektorze ssącym. Tam jest chyba siłowniczek podciśnieniowy, a pod nim stalowa rurka łącząca się z kol. wydechowym. Ten zaworek często zapycha się nagarem/olejem. Mógł paść też elektrozaworek sterujący nim. Jutro będę w pracy to spojrzę...
Witam.Panowie niedawno oddale na warsztat mojego chryslera voyagera z 94 r 2.5 td,wymienili mi uszczelki pod głowicami bo z pod jednej był wyciek.Nowe uszczelki,sroby głowic,planowanie głowic,uszczelki kolektora i krótki pasek koszt 1300 zł.Zrobiłem nim 1000 km i problem wrócił.Facet rozkłada ręce bo mówi ze wszystko zrobił dobrze.Panowie prosze o jakies...
Czy przy wymianie uszczelki pod kolektorem w Chryslerze Voyager 2,8 CRD 2005 konieczne jest wyjęcie silnika? Przecież tam nie ma dojścia.
Uszkodzony komputer od świec ? ciekawe, nie wiem może kable liche i jest przebicie. Albo gdzieś zwarcie na przewodach elektrycznych od wtrysków, albo same wtryski, trzeba sie dobrze przyjrzeć przewodom. Jeśli wyjmował kolektor to czy nie uszkodził albo źle skręcił i przewody które idą do sondy może są przepalone, bo idą blisko kolektora wydechowego,...
P0105 Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora/ciśnienia atmosferycznego - uszkodzony obwód P0520 Przełącznik ciśnienia oleju silnika - usterka P0530 Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego A/C - usterka P0235 Obwód czujnika A wspomagania turbosprężarki - usterka P2120 - Accelerator Pedal Position (APP) Sensor 1 Circuit P0651 - PCM voltage out of tolerance...
Jak pisze wyżej kol. Bieda z nędzą. Wytypowaliście? - trzeba go wylutować i pomierzyć-sprawdzić czy jest sprawny czy nie, ocenić czy npn czy pnp. Pomierz rezystancję cewki przekaźnika - policzysz prąd pobierany przez cewkę i prąd kolektora - tranzystor powinien mieć Icmax co najmniej dwu-trzykrotnie większy - i taki dobierz. Np. jeśli typ npn, prąd...
Widzę że masz za duzo wolnego czasu. Ale niech będzie ze to co piszesz to usterki. To że masz okopcone cos na czarno, to moze być efekt wyciecia kata, on ma za zadanie łapac własnie to czarne. Pompa w zbiorniku powinna załączać sie na kilka sekund po przekręceniu kluczyka, po odpaleniu nie pracuje. To ze szczypie w garazu, pewnie na zimnym silniku to...
Witam co do slabniecia silnika moge podpowiedziec ze to moze byc zawor egr zacina sie lub pozostaje otwarty.Najleprzym sposobem na przetestowanie go jast zablokowanie go np uszczelka bez srodkowej dziury wycieta np. z aluminiowej puszki .Najtanszy i najleprzy sposob po zablokowaniu przelotu do kolektora sacego zrob jazde probna jezeli widzisz efekt...
Venarnarco zmierz ciśnienie na cylindrach czy przypadkiem nie masz wypalonego zaworu i podmień wtryskiwacz albo wymień na nowy. Bo czasami może się wydawać ,że jest dobry a jak przyjdzie mu pracować na wydajności to nie daje rady i później tego taki efekt że, ma wypadanie zapłonu. 1mirek58 jeśli masz zrobioną dobrze kalibrację i będzie dalej tak pracował...
Witam szanownych kolegów. Odpuściłem remont silnika ze względu na wysokie koszty niektórych elementów np. Okazało się ,że trzeba tulejować dwa cylindry ponieważ powstały wżery po płynie gaśniczym a koszt jednej tulei to około 300zł x 2. Następnie pierścienie na wszystkie tłoki to około 600zł firmy angielskiej( już nie pamiętam jakiej) Do tego uszczelki...
bardzo ciekawa teoria zapętlania się wtrysków , ale sam widziałem wielokroć dziwicze dysze valteków, więc pogląd na ich nienaruszalność wiertłem nie jest jak widac rzadkością. Warto tu przytoczyć pochodzeni słowa "druciarz" , to patałąch któy drutował czyli zmniejszał dysze w gaźniku szukając oszczędności w paliwie. Dziś też wileu ich potmoków sądzie...
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
Dzięki za odpowiedż. Mam pytanie co do pracy tego zaworu.Do tej pory miałem śrubę zamiast attuatora.Postanowiłem to zmienić i tu zaczęły się komplikacje.Kiedy silnik jest zimny ,zapala OK na benzynce ,przełączam na LPG ,chodzi dobrze,a po przejechaniu 200-300 metrów ,silnik gaśnie i nie można go odpalić.Po kilku minutach odpala i póżniej jest wszystko...
Kanał do niczego nie potrzebny. Czujnik przykręcony jedną śrubą w obudowie skrzyni 2-3 cm od silnika, patrząc z lewej w prawo na godzinie 2 czyli po stronie ściany grodziowej. Dostępny od góry, lekko poniżej łącznika elastycznego tylnego kolektora. Akurat w Chryslerach i pochodnych dostęp do czujników i osprzętu jest zwykle dobry, czego nie można powiedzieć...
Moje auto to Chrysler Voyager rocznik 1999, silnik benzyna 2.4 (4 cylindry). Ostatnio pojawił się dość specyficzny problem z instalacją gazową. Mianowicie po zgaszeniu auta na gazie, później bardzo trudno odpala na benzynie (trzeba kręcić rozrusznikiem 3-5s) - tak mniej więcej przez czas do 1h po zatrzymaniu. Jak się dłużej poczeka to nie ma najmniejszych...
musisz zamontować dodatkowe urządzonko które po wyłaczeniu zapłonu powoduje ze silnik pracuje jeszcze przez około 1s pozwalając na dopalenie gazu pozostałego w kolektorze , pytaj o takie cos w porzadnej firmie zakładającej gaz, W BRC nazywa się to MODULAR START
voyager kolektor chrysler voyager chrysler voyager głośniki
volvo silnika obliczanie generatora migomat rolka posuwu
prosty programator 93c46 philips btm2360
Regulator obrotów: żarówka działa, silnik nie zmienia prędkości Traktorek Viking 580 - mechanizm koszący nie działa