mam podobny problem z nawiewem w voyagerze. problem jest taki ze pali mi bezpiecznik, po przekreceniu kluczyka na kablu idacym do dmuchawy od bezpiecznikow pojawia sie masa. jak porusza sie kablami ktore wychodza z klemy (dwa czerwone ) to pojawia sie i znika masa na tym kablu. nagrzewnica jest w porzadku. czy ktos mial taki problem? tak przy okazji...
Panowie, czy ktoś wie jak zdemontować nagrzewnicę w Chrysler Voyager z 1998r. Cieknie prawdopodobnie chłodniczka i nie mogę się do niej dostać. Rozkręciłem już połowę auta - całą dolną konsolę, niby wszystkie śruby odkręcona a ona ani rusz nie chce odsłonić wnętrzności??
Potrzebuję rady w zakresie wpięcia webasto w obieg nagrzewnicy w Chrysler Grand Voyager RT z 2008r., z silnikiem 3.8L V6. Moje wątpliwości w tym zakresie spowodowane się tym, że: - instrukcja ogólna montażu Webasto Thermo Top EVO sugeruje szeregowe wpięcie pompy Webasto przed nagrzewnicą wnętrza. - instrukcja montażu dla mojego samochodu (co prawda...
Witam. Posiadam chryslera V 2.5 CRD i wczoraj udało mi się zjeżdząjąc z czegoś wysokiego usłyszeć nieprzyjemny dźwięk z części środkowej auta pod podłoga. Okazało się że podczas jazdy zostawiałem za sobą ślad płynu , który raczył cały się wysączyć p Zalałem wodą włączyłem silnik i widzę szybki wyciek mniej więcej w połowie auta Podpowiedzcie czy można...
Witam. Czy orientuje się ktoś na który pin podać napięcie w panelu klimatronika 2-wu strefowego w Grand Voyager 2005 2,5CRD aby przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki włączył się sam panel klimatronika, wentylator nawiewu kabiny i (jeśli jest w małym obiegu nagrzewnicy ogrzewania kabiny) elektrozawór dając obieg wody? Przerobiłem webasto na zdalnie...
Witam serdecznie, mam taki problem posiadam Chryslera j.w., pewnego dnia zgasł 3 razy po czym zapalił się alarm set po resecie na panelu klimy nie grzeje nagrzewnica
Witam Mam problem z dmuchawą nagrzewnicy w chryslerze nie dział, albo załącza się po jakimś czasie. Ostatnio w ogóle nie chce się włączyć a jak się włączy to tylko na chwilę nie wiem czy to wina elektryki czy samej dmuchawy proszę o pomoc
Auto mam takie jak w opisie Nawet nie wiesz jakie masz auto.. Voyager w roczniku `99 to III generacja (tzw. Jajko). ZeeWolf, sterowanie nie jest "na linkę", jest tam silniczek. MrozuuuX, po pierwsze sprawdź stan płynu chłodniczego, po drugie czy węże nagrzewnicy są gorące. Nie zaszkodzi zrobienie kalibracji klap a na końcu testu. Procedura opisana...
no tak, sprawdzic alternator. a z ogrzewaniem sprawdzic czy nie jest zatkana nagrzewnica i czy sprawne jest sterowanie klapa ciepłe/zimne.
Witam ponownie,antena jest bez wzmacniacza ale kabel ma złączkę umiejscowioną na obudowie nagrzewnicy w kabinie jak otworzysz schowek pasażera i wypniesz go z ograniczników będzie na wprost oczu z żołtą klamrą mocującą ,wystarczy tylko sprawdzić przejścia miernikiem.
witam mam taki sam przypadek ale umnie nie ma komunikacji z BODy też nie pali ( zaczeło się od przetarcia przewodów na silniku i pęknięcia nagrzewnicy w samochodzie - po naprawie wiązki i potęcjometru maszyna zapalała i gasła a teraz rozrusznik nie kręci i świeci ALARM SET) silnik się komunikuje immo też tylko nie chodzi bODY sprawdziłem zasilanie jest...
ja miałem też problem podobnej postaci lecz u mnie okazało się że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą i spaliny pompował do nagrzewnicy. Natomiast z tym spadkiem obrotów to jest tak że w tych samochodach załącza się kompresor od klimy i z tym nic nie zrobisz.
Czy tak trudno odróżnić chłodziwo od wody? jak już nie ma jak inaczej to językiem. Chłodziwo ostrzejsze w smaku :) Warto sprawdzić drożność odpływu spod parownika - może część wody spływa a część stoi w zespole nagrzewnicy i stąd parowanie szyb...
Zatkany odpływ wody z nagrzewnicy ,czarny wężyk na ścianie grodziowej od strony silnika przy rurkach od klimatyzacji .
Super. Po wymianie nagrzewnicy, i pedału gazu problem powrócił. Nagrzewnica , dodam że nowa, znów cieknie. Czy jest to wina uszczelki pod głowicą ? Dzięki za odp.
Najprawdopodobniej termostat masz dobry. Silnik wyziębia ogrzewanie i nie jest w stanie uzyskać temperatury. To duży samochód i ma dużą nagrzewnicę. Powinien mieć webasto i większość egzemplarzy je miało. Odpal silnik i sprawdź czy oba węże od chłodnicy robią się ciepłe , jeśli nie to nie kombinuj z termostatem. Sprawdź czy masz webasto . Jeśli tak...
Możliwe że brudna nagrzewnica, z tymi środkami jest różnie,najlepsze wykręcenia nagrzewnicy i płukanie.ale wiem że zawsze to kupa roboty i dojście też nie łatwe.Ja poradziłem sobie w taki sposób Najpierw preparat jaki już nie pamiętam tak jak napisane było zagrzać silnik itd. , potem odkręciłem przewody które wchodą do kabiny podłączyłem wąż ogrodowy...
Najprawdopodobniej niedomagają klapy powietrza w nagrzewnicy. W moim czasami muszę przekręcić raz, dwa razy z minimum na maksimum temperatury. Widocznie gdzieś się blokuje , ale na razie nie chce mi się tam grzebać.
Znalazłem dwie firmy. Jedna z nich nigdy czegoś takiego nie robiła ,ale napisali, że podjęliby się takiego tuningu ,a koszty to około 30tyś (bez tuningu optycznego). Druga firma z tego co się dowiedziałem przekłada silniki i robi nawet samochody prototypowe oraz przeróbki wedle uznania klienta. Przykładem może być Fiat 126p bis: Tekst skopiowany ze...
Jak nie znajdziesz oryginału, a znasz się trochę na elektronice to możesz skorzystać z mojego układu. Zastosowałem go w identycznym celu w Chryslerze G.Voyager 2,5CRD. Na obrazku - ta dolna lewa część schematu: czujnik - termistor przymocowany opaską do rurki idącej do nagrzewnicy. Tak z doświadczenia: temp. załączania ok 40 st.C jest najbardziej optymalna.
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...