Czwarty obrazek .Na lewej ścianie są 4 przekażniki, pierwszy od przodu jest od pompki.
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
Proszę wycinek schematu który posiadam:
Od zapalniczki i akcesorii (cokolwiek to jest). Odepnij i sprawdź, czy wszytko działa.
1 - czerwono-biały - stały plus, 2 - niebiesko-biały - sterownik silnika, 3 - brązowo-biały - przekaźnik zasilania sterownika silnika, 4 - brązowo-pomarańczowy - świece żarowe.
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
Tak powinno być zasilanie na tej kostce jeżeli pompka razem z pływakiem to dwa grubsze będą od pompy paliwa.Teraz tak co sprawdzić na początek najprościej bezpiecznik przekaznik jeżeli z tym będzie ok. to przewody do sprawdzenia. Dodano po 4 Sprawdzić obwód uziemienia pompy. Sprawdzić przewód zasilania pomiędzy pompą a przekaźnikiem. Sprawdzić działanie...
Zdjęcie nieostre, ale ja tam widzę paskudny zimny lut przy jednej z końcówek przekaźnika.
nie działają mi wycieraczki czasowe w Chrysler Grand Voyager przekaźniki są ok ,więc co może być przyczyną? Pozdrawiam
Gdzie znajduje się przekaźnik klimatyzacji w samochodzie chrysler voyager 99?
który podaje sygnał na przekaźnik, Tam wentylatory nie są włączane przekaźnikiem tylko modułem pod lewym reflektorem.
Cześć. Jeżeli chodzi o przekaźniki to spróbuj wpisać w Googlach,tam może coś znajdziesz. Natomiast co do świecenia na pół gwizdka tej kontrolki, to skłaniał bym się na przeczyszczeniu styków od przekaźnika do kontrolki.
Przyczyną było najprawdopodobniej zwarcie w jednej z kostek, po poprawieniu jest ok. Ale mam problem ktory byl we wcześniejszym silniku takze, Jak odpale auto jest ok silnik pracuje ok 1000 obr/min za chwile schodza do 800 obr/min ale po przejechaniu kilku km wciskając sprzegło np. przy światłach skrzyżowaniu itp. obroty nie spadają tylko trzyma ok...
Który to przekaźnik ?
Witam. Autko naprawione:) niestety to nie była wina masy tylko ktoś wcześniej grzebał w sterowniku i po prostu spartolił. Dostała się woda zrobiła zwarcie i od auto stoi ale wystarczyło wyczyścic płytkę i pali gasi trąbi:) temat mam nadzieję zakończony pozdrawiam
http://chrysler.auto.com.pl/forum/viewto...
skoro pali to pali, być może w chryslerach tak jest w innych , np a4 vectra tak nie miałem ale ok. A prąd ci dochodzi do przekaźnika?
Tak napisałem jak w Town& Country 3,8 . Jak diesel nie ma modułu to co włącza went? Tylko przekaźnik?
Witam wszystkich zainteresowanych,problem wycieraczek rozwiązany poprzez dotarcie do opisu bezpieczników i przekazników.W skrzynce bezpieczników znajdują sie dwa przekazniki które nie łączyły,po dokładnym dociśnięciu tych kostek zadziałało ,są to te dwa pierwsze na środku postaram się dodac zdjęcie ,dziekuje za zainteresowanie
Poproszę, bo nie ma wysterowania przekaźnika rozrusznika.
Raczej nie ma nic po drodze. Sprawdź gniazdo przekaźnika.
Bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłeś?
Witam Najprawdopodobniej w rozruszniku szczotki się skończyły. Proponuję podłączyć miernik (może być żarówka 12V) do rozrusznika i sprawdzić czy jest napięcie w momencie stukania przekaźnika.
zacznij od bezpieczników i przekaźników. Jedną centralkę masz koło akumulatora a drugą w środku koło otwierania przedniej maski.
Czy było coś spawane? Jeżeli tak to może nie był założony bezpiecznik przepięciowy, miałem taki przypadek z vw, acz kol wiek sprawdza przekaźniki.
Takich przekaźników jest kilka w Chrysler Voyager na pasie przednim z podobnego rocznika. Mogą mieć trochę inne nr ale to jeden pies.
schemat i sprawdzić wszystkie zasilania.Może być przekaźnik główny.
No i u mnie stało się to samo ,:) ale problemem były tylko przekaźniki :)
Spróbuj na zamknij i na otwórz dołożyć przekaźniki które na czas ruchu siłownika rozpinały by drzwi od instalacji, czasami w amerykańcach to pomaga.
P0750 - Obwód elektromagnesu LR. P0888 - Wyjście na przekaźnik /wyłączone/.
P1491 Awaria obwodu przekaźnika sterującego wentylatora chłodnicy P1684 Akumulator został odłączony w ciągu ostatnich 50 uruchomień
Historia awarii jaka ? Sam przekaźnik pompy się załancza ?
Czy przypadkiem nie masz wersji z ogrzewaniem Webasto?
Szukaj czujnika na chłonicy. To on steruje kiedy ma się włączyć wentylator.A przekaźnik jest ok. skoro załącza
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
Dwa plusy, przewody pomarańczowo-biały i różowo-fioletowy za przekaźnikami, powyżej bezpieczników. I to chyba nie jest konkretnie voyager tylko town & country, chociaż to prawdopodobnie to samo, jedynie różnica w nazwie.
Witam. Dziękuję bardzo za podpowiedz.sprawdziłem czujnik i przekaźniki wszystko sprawne.
Przekażnik tenmoże współpracowaćz czujnikiem temp. silnika.Jeśli tak to po zdieciu wtyczki z tego czujnika (np: .gdyby byłuszkodzony) przekaźnik powinien zadziałać.
rocznik 2002 silnik 2,5 dci Dodano po 4 w którym miejscu znajduje się ten czujnik temperatury silnika jestem nowicjuszem z tym autkiem bo niedawno go zakupiłem
W moim około zera odpalał - przy uwalonym przekaźniku świec.
już wiem był to przekaźnik pod maską
tak oczewiscie
W tym autku napięcie reguluje komputer, nie ma przy alternatorze regulatora napięcia. Wpis po 6 latach ! Reg. 3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
Różnie mówią o tych chińskich czujnikach. A co z diagnostyką, są jakieś błędy?
Takie zadałeś pytanie: w jaki sposob moge ominac taki przekaznik zeby dawal mi caly czas prad na wzmacniacz Musisz dołożyć tranzystor. Np. BD 139 , kolektor tranzystora do pinu 85 przekaźnika , emiter do masy , bazę do masy poprzez rezystor 1k. sygnał sterowania z radia ( REM) poprzez rezystor 4,7k do bazy.
Chrysler Grand Voyager 3.3 brak kierunków i awaryjnych czy jast do tego jakiś przerywacz czy przekaźnik jeśli tak to gdzie się znakjduje? z góry dzięki.
To niestety kopanie po kolei, zacznij od kostki stacyjki, ale sprawdź też najpierw krancówkę przy pedale sprzęgła, no i sprawdź czy przekaźnik rozrusznika ma zasilanie na styku 30, a jak ma to czego brakuje podczas przekręcania stacyjki - czy plusa czy masy na cewce. Plus na styk 30 idzie chyba z przekaźnika "Shut Down Relay"
A bezpieczniki i przekaźnik nawet o drobnostkach zapominamy
Tak to jest przekaźnik wykonawczy 70A. Tylko wymiana załątwia problem.
Witam serdecznie mam ten sam objaw a jak już doszliście to może powiecie coś bliżej o ty przekaźniku i gdzie się on znajduje. Pozdrawiam
Dzięki ale już znalazłem usterkę. Nie miałem jednego przekaźnika od zasilania głośników.
U mnie był banał zielone styki na dwóch przekaźnikach sterującymi selenoid elektrozawory dwa czarne jak otworzysz maskę sa na samej górze pod szybą blisko środka maski trochę w stronę pasażera. wystarczy mała przerwa na ułamek sekundy któregoś z tych przekaźników i wskakuje tryb awaryjny.
Sterownik silnika wraz z stacyjką i kąpletny imo wymieniony i nadal to samo. Po rozgrzaniu gaśnie i klikają przekaźniki, przestają klikać i odpala na chwile i gaśnie. Jak po włączeniu zapłonu klikają to nie zapali. Nie został podmieniony tylko moduł komfortu. Wszystkie części były podmienianie z sprawnie działających aut. Kończą mi sie pomysły. Skrzynka...
Przeczytaj opis skrzynki bezpieczników, Tam jest jeszcze przekaźnik do świateł. https://fusesdiagram.com/chrysler/fuse-b...
Witam Serdecznie Mam problem z chłodzeniem chrysler voyager CRD 2001 rok. Nie włączają się wentylatory, brak minusa na cewce przekaźnika. Wina pewnie modułu sterującego lub czujki temperatury lecz, nie mogę ich znaleźć. Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi.
Gdy otworzę drzwi a jest za zbrojony to trąbi, w skrzynce pod maską cyka przekaźnik, ale światła nie migają.
Sprawdź czy się przewód od masy wentylatora nie urwał, lub przewód plusowy, a może po prostu główny bezpiecznik zasilający przekaźnik wentylatora sie spalił.
Po sprawdzeniu na wtyczce są napięcia na każdym pinie, jednak tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem. Bez tego na samym zapłonie nie ma nic. Nawet zasilania brak. Wygląda to tak że nie ma stałego napięcia zasilania ponieważ pojawia się tylko w czasie pracy silnika. Gdzie jest sterownik silnika? Zlokalizowałem tylko na grodzi komputer skrzyni, natomiast...
Bo masz w niej uszkodzone przekaźniki, lub połączenia elektryczne, lub okablowanie.
ok widzę ż moi dwaj poprzednicy tylko sobie nabijają posty, no trudno. Problem z kierunkami już rozwiązałem używając przekaźników.
a otwieranie tylko w trzech. Drzwi kierowcy mają osobny przekaźnik otwarcia-środkowy rząd, pierwszy od lewej.
W trakcie jazdy autko zgasło i już nie odpaliło nie podawało do pompy paliwa jak podałem napięcie na ten elektrozawóe z akumulatora to zapalił -czy ktoś wie czy to może jakiś przekaźnik który można wymienić jak tak to który -czy to możne wina sterownika silnika pomóżcie
Próbowałeś zerknąć w schemat...? Dodano po 3 Cewka wtryski i czujniki zasilane z tego samego przekaźnika. Masz ugnitą wiązkę.
Czyli mam rozumieć, że plus zasilania świateł mijania mam podłączyć do plusa halogenów ? . Mi się wydaje, że w takim przypadku przy włączonych światłach mijania będą się też świecił halogeny co poskutkuje uszkodzeniem przekaźnika mam racje ?
Bezpiecznik i przekaźnik sterujący znajduje się w skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika po lewej stronie przy akumulatorze. Przekażnik oznaczony jako LBS -lewy dolny róg w skrzynce. Wyjmij przekaźnik zewrzyj odpowiednie piny w gnieździe i zobacz czy zacznie grać. Gdyby coś mogę umięścić schemat
w skrajnym rzędzie bezpieczników po prawej ( trzeci od dołu) pomiędzy przekaźnikami fuel heater relay i lift pump relay.
Pod maską nie ma skrzynki z bezpiecznikami.Przewod plusowy od przekaźnika wchodzi do wiązki ktora prowadzi do wnętrza auta.Przypuszczam że ten bezpiecznik znajduje się nad puszką z bezpiecznikami ale tam nie ma łatwego dojścia.Prowizorycznie podłączyłem plus do przekaźnika bezpośrednio z akumulatora.
Wysteruj sobie przekaźnik poprzez tranzystor sygnałem pedału z hamulca tak jak piszesz.
Heyka,mam Voyka z`96 SE TD i mam problem .Wczoraj po powrocie z pracy wszystko było o/k rano nie mogłem odpalić. Kontrolka świec żarowych zachowuje się normalnie , rozrusznik kręci a mój kolega ani myśli odpalić.Sprawdziłem napięcie na świecach no i zero.Co robić dalej?Nie słyszę żeby klikał przekaźnik .
To jest ten przekaźnik wentylatorów bo w 3,8 w rocznikach 96-00 znajduje się na podłużnicy. http://obrazki.elektroda.pl/9574034300_1... Aby sprawdzić czy wentylatory się włączają wystarczy odłączyć wtyczkę z czujnika temperatury. Wentylatory się włączają gdy pokrętło na panelu jest w pozycji nadmuchu na szyby bo wtedy włącza się sprężarka...
A czy dobrze sprawdzałem ten prąd na świecach? Jutro sprawdzę ten przekaźnik tylko czy jest jakaś metoda by to sprawdzić?
Andrzej, miałeś identyczny problem? Trzeba wymienic wtczki czy szukać konkretnych pinów ? Dodano po 3 Wypinłem wtczki kilka razy Dodano po 12 Elektryk bedzie robił drugie podejście po zrobieni dostepu do modulu i tych wtyczek. Pytał o schemat instalacji. Cieżko z tym. Znlałem tylko opis bezpiecznikow i przekaźników. Któraś wtczka odpowoada za kierunki?
Sprawdź zasilania na sterowniku i dokładnie sprawdź te zasilania co są za 15 załączone są przez przekaźnik, jak coś jakieś schematy mam do tego.
Taki program mają w ASO i jak się dowiedziałem najszybszy termin na podpięcie 17 sierpień. Serwisant podpowiedział ze może to być przekaźnik od świec lub na listwie zasilającej jakiś zaworek
Wie ktoś może gdzie dokładnie znajduje się przekaźnik webasto?
Sprawdź czy napięcie faktycznie dochodzi na świece żarowe ,u mnie przekaźnik od świec stukał po włączeniu zapłonu, jednak czasem nie podawał napięcia na świece. Objawy podobne jak opisałeś , dodatkowo po rozruchu jakiś czas nierówno pracował silnik i lekko dymił . Po rozebraniu przekaźnika okazało się że były wytopione styki.
witam mam taki sam przypadek ale umnie nie ma komunikacji z BODy też nie pali ( zaczeło się od przetarcia przewodów na silniku i pęknięcia nagrzewnicy w samochodzie - po naprawie wiązki i potęcjometru maszyna zapalała i gasła a teraz rozrusznik nie kręci i świeci ALARM SET) silnik się komunikuje immo też tylko nie chodzi bODY sprawdziłem zasilanie jest...
Wywal ten podwójny przekaźnik od świateł i wsadź pojedyńczy przerywacz kierunków od zwykłego Chryslera.
Ale reszta działa tz. nadmuch sie przełącza na szybe i na nogi , klima też działa, obroty nadmuchu też, więc nie wiem. A może ktoś wie który przekaźnik tym steruje?
Ale bzdury. W CRD nie ma sterownika wentylatorów chłodnicy jak w benzynowych. Wszystko idzie przez przekaźniki - te co widzisz na belce chłodnicy. Tylko ten jeden szary jest od świec żarowych. Zajrzyj tam bo pewnie są upalone kable .
Witam wszystkich. Proszę o pomoc podłączenia automatycznego włącznika świateł w Chrysler Voyager 2.8 CRD 2004r. Urządzenie ma dwa przekaźniki (wyjście po dwa przewody, na pozycyjne i mijania). Próbowałem podłączyć, ale nie mam schematu przetacznika świateł. Może ktoś ma schemat przełącznika, jaki przewód za co odpowiada.
Problem ze światłami rozwiązany - podczas wizyty w warsztacie elektrycznym, mechanik omyłkowo przełożył jeden z przekaźników - po przełożeniu w prawidłowe gniazdo wszystko gra. Pozostaje tylko kwestia wilgoci przy fotelu pasażera.
test zegarów nie wykazał błędów. Jeśli chodzi o instrukcje od immo to mi nigdy się lampka od immo nie świeciła i nie świeci. Mam spore podejżenia ze gdy poprzedniemu właścicielowi zakładali alarm mogli uszkodzić komputer i dali inny tylko niewiem czemu immo się teraz odezwało skoro kluczyki są testowane każdorazowo. Postanowiłem się zaopatrzyć w czytni...
Podociskaj przekaźniki w kabinie nad pedałem ręcznego lub za dżwignią otwarcia maski. Sprawdź też bezpieczniki tam założone.
Jesli od 96r wzwyz to do wymiany modul DRL(na body kompie,tam gdzie bezpieczniki i przekazniki pod kierownica.Taki niebieski duzy przekaznik)
prościej jest dojść do przekaźników central zamka śą na wierzchu i sterować masą I pięknie to wygląda, wepchnięte kable pod nogi przekaźników, profesjonalka jak.....
Zrobiony przekaźnik odcinający zasilanie na zegary. Wymontować zegary i połączyć przeciętą wiązkę jak było fabrycznie.
Witam. Napisz który to rocznik i czy napięcie na świece przychodzi, niektóre roczniki mają dwa przekaźniki od świec, czasami jeden padnie. Po rozruchu kopci czy tylko kuleje?
Witam Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Mam alarm bezpilotowy sterowany bądź plusem bądź minusem, ale centralny sterowany jest w Voyagerze masą po oporze (innym w zależności czy otwieranie czy zamykanie). Proszę o info jak mogę podłączyć alarm do tego modelu samochodu? Co zrobić żeby zadziałał? Brak jest czystego sygnału + lub -. Może jakiś przekaźnik...
Wiesz może nie musisz, ale jak by była taka możliwość jakiegoś schematu i jaki przekaźnik to by było super niechce nic spalic Pozdrawiam Bobi#1197
witam.Przy jezdzie rozłącza się coś i po podłączeniu komputera wyszło że to przekaźnik pompy wtryskowej.Proszę bardzo o pomoc w odnalezieniu go(gdzie on jest w aucie)? Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Witam. Potrzebowałbym schemat elektryczny do tego modelu, lub informacji na temat układu chłodzenia, klimatyzacji. Nie włączają sie wentylatory na chłodnicy. Gdzie może znajdować się czujnik temperatury i przekaźniki od tego wentylatora. Z góry dzięki za pomoc.
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
Czyli wilgoć robi swoje. Sprawdź na początek bezpieczniki, przekaźniki pod maską, przewody pomiędzy drzwiami, podłącz komputer będziesz wiedział co dzieje się z poduszkami.
Brak kierunkowskazów, awaryjne są bezpieczniki sprawdzone przekaźnik działa tylko na awaryjnych manetka kierunkowskazów była zamieniona z innego auta i też bark kierunków. Co może być przyczyna
Witam ,posiadam Chrysler Grand Voyager 91 3,3 V6 wersja LE od jakiegoś czasu szyby raz sie otwierają i zamykają normalnie a czasem przestaje to działać ,podejrzewam jakieś luzy na przekaźniku lub w instalacji ,lecz nie mogę znaleźć gdzie są . Może ktoś wie gdzie mam szukać sterowania szybami w przednich drzwiach. z góry dzięki .
miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt...
Sterowanie-biało/zielony z wiązki drzwi kierowcy, parametr 1,5kohm zamyka, 249ohm otwiera. Czystą masą można też wysterować przekaźniki zamka, są na body kompie
Czyli jesli mój jest z 98r. To wzmacniacza szukac pod włącznikiem świateł. Bo dzieje się dokladnie jak opisujesz przerywa na basach j jak gra głośno. Czy raczej to wina przekaźnika ? Zaznaczam ze jak włączę radio to słychać jak włączą się przekaźnik . Dzieki pozdrawiam . Dodano po 5 SOSAREK Chrysler Voyager 1998 r. 3.3 L nagłośnienie infinity
Witam Chciałem prosić o odpowiedź na pytanie co to za urządzenie i do czego służy? Znajduje się po prawej stronie pod maską nad przekaźnikami świec żarowych. Chodzi oczywiście Chryslera Voyagera 2,5 TD Z góry wielkie DZIĘKUJĘ
przekaźnik chrysler voyager przekaźnik bezpiecznik chrysler voyager chrysler voyager przekaźnik świec
bialy ekran widac haier inverter uszczelnić antenę
pyclip renault sterownik skrzyni sharan
Dlaczego szarpak w pilarce nie obraca się przy wkręconej świecy? Symbol klepsydry w quadzie Polaris - co oznacza?