Ogólnie to turbina siada...
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Filtr powietrza jak wygląda? Turbina, wydech... Posprawdzaj podstawy.
Koledzy szykam kogos kto podjal by sie naprawy voyager 2.5 crd..wymieniona turbina ponoc wszystko sprawdzone po ofpaleniu zero dymu chodzi pieknie ale do 2.1 tys obrotow wcale nie ciagnie i kopci na czarno a pozniek idzie jak rakieta i zero dymu..juz nie mam sil..ratujcie
Chrysler vojager nie wchodzi na obroty do 2tys jest ok a później STOP nie reaguje na pedał gazu. Co się dzieje komputer nie pokazał żadnego błędu turbina też ok. proszę o pomoc.
.....I w 96ym zmodernizowali VMa dając mu w pełni elektroniczne sterowanie. Sterownik BOSCH, nie pamiętam oznaczenia, łapie błędy i wchodzi w tryb awaryjny do czasu wyczyszczenia pamięci. Bawiłem się kiedyś tymi wózkami i to cholerstwo zaraz wyłącza turbinę z byle powodu
Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji....
Zainteresowanym chciałbym dopisać tylko jaki był finał tej usterki.Otórz objawy lekkiego szarpania przy swobodnej jeżdzie spowodowane były uszkodzonym konwerterem(zużyte tarcze),sprzęgło się ślizgało a przy gwałtownym dodaniu gazu turbina się załączała i wszystko było ok.Wymiana konwertera na regerowany załatwiła sprawę.Kosz sprzęgła 500zł+olej,filtr....
Witam. Mam mały problem z doładowaniem są momenty(nawet dni) że turbo działa bezproblemowo i są momenty kiedy nie chce się załączyć .Wymieniłem przepływomierz bez skutku. Turbina raczej jest sprawna (nie jest zapieczona,cięgno chodzi w pełnym zakresie ruchu). Czy zawór EGR można jakoś wyczyścić bo już chyba tylko to mi zostało
Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji....
Nie ząłoczyłą sie turbina bo miał słabsze cisnienie spalin i niebyło czemu jej napedzać sprawdz popychacze. A rozond jest na kołach zembatych jak on juz przeszkoczy to nim raczej nie odjedziesz pozdro powodzenia
Mam mały problem z autem, nie odpala na zimnym i na ciepłym silniku, wszystkie cztery wtryskiwacze nowe, zaworek na listwie tez nowy, swiece zarowe nowe i turbina po regeneracji, nowy akumulator. Po tej wymianie i naprawie jakieś 3 mc autko spisywalo sie bardzo dobrze. gdy zaczeły sie mrozy auto również spisywalo sie dobrze, lecz okazalo sie ze akumulator...
wczoraj wieczorem jechałem do domu jakieś dwa kilometry cały czas pod górę starałem sie nie przekraczać 1500 obrotów i było ok zero dymu na sam koniec trochę docisnąłem gaz i zaczęło się taki dym że nic z tyłu prawie nie widać. zaparkowałem odczekałem 15 min. i odpaliłem znowu i zero dymu. po paru minutach wcisnąłem pedał tak do 3500 obrotów, i tak...
Widzę że masz za duzo wolnego czasu. Ale niech będzie ze to co piszesz to usterki. To że masz okopcone cos na czarno, to moze być efekt wyciecia kata, on ma za zadanie łapac własnie to czarne. Pompa w zbiorniku powinna załączać sie na kilka sekund po przekręceniu kluczyka, po odpaleniu nie pracuje. To ze szczypie w garazu, pewnie na zimnym silniku to...
Po prostu ubywa wody w zbiorniczku cały czas "bombluje".W rurę wydechową nie patrzałem.Jestem pewien że wszystko zrobiłem prawidłowo jeszcze dzisiaj jak i wczoraj sprawdzałem wszystkie węże itd.Cały czas ubywało wody w układzie chłodzenia po usunięciu błędów w komputerze,wymiany przepływomierza,zaczęła się załączać turbina której wcześniej nie było...
Wlej mu 5/40, mineralem zabijesz turbinę a przebieg nie jest wyznacznikiem zmiany oleju. Moje dwie fordowskie benzyny pracują na mobilu 10/40 bo tak przewiduje producent w naszym klimacie, jeden ma 150 tys przebiegu a drugi prawie 400 tys km i oleju nie dolewam i nigdy nie zaleje na tam mineralnego, bo to oznacza koniec silnika.
Wyczyściłem przepływomierz i błąd związany z przepływomierzem zniknął. czyli(podobno) egr można wyeliminować. Teraz pytanie co wymienić czujnik doładowania czy turbinę ?. Rażącą pisownię poprawiłem i zwracam uwagę aby pisać bez błędów. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych. 3.1.13. Zabronione jest...
Witam trzeba sprawdzić czy przy turbie wewnątrz nie puszcza oleju(zdemontować rurę i popatrzyć czy nie ma śladów oleju)ale może dołączy któryś z kolegów od turbin i się wypowie dokładniej.Pozdrawiam
Witam. Wiem, że temat był kiedyś poruszany. Auto pracuje do 2000 RPM prawidłowo, ale powyżej już katastrofa, jakby ktoś turbinę wymontował. Motor w nim to VM 2,5 TD. Kiedyś jechałem w trasę i coś mi się zdawało, że auto jakieś zmulone jest. Jak się okazało w cale mi się nie zdawało. Zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie. Nic to nie dało. Pomyślałem,...
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
W tych silnikach często zapiekają się dźwignie od regulacji doładowania turbiny, a z opisu zachowania się auta na to mi wygląda.Sprawdzić dźwignię , ma chodzić luźno bez zacięć .
Witam, wszystkich użytkowników. Posiadam Chryslera Grand Voyager 2.5TD z 2000r. Problem jest taki. Po nocnym postoju, auto ładnie przyśpiesza do pełnych obrotów silnika jest elastyczny, nie kopci. Po przejechaniu czasem kilku km, albo po zgaszeniu i ponownym zapaleni auto w ogóle nie mam mocy. na 1 i 2 biegu do 2tys/ob jest tragedia, potem słychać jak...
kolego od tego serwisu z Piły!!! To nie miejsce na autoreklame! Jezeli bylby to seriws ok to nie mialbym zastrzezen. Ale niestety jestem elektronikiem i nie polecam tego miejsca. Poza brakiem profesjonalizmu za diagnoze mozna zaplacic 900 zlotych!!! Mieli usunac wyciek oleju i kazali po kolei kupowac to uszczelke pod miske, to pod turbine itd itp. Wyciek...
znalazłem przez kluczykowanie błąd 55 i mówi to że:Kod ten jest zwykle po remoncie cooler nie jest opróżniany. Kod 50 do 55 - błąd prędkości zaostrzenie VB z uderzenia lub brudu z 50 - błąd prędkości w odwrotnej 51 - Błąd w 1. Prędkość 52 - Błąd w 2 Prędkość 53 - błąd prędkości w 3-te 54 - błąd prędkości w 4 55 - błąd prędkości w Neutralne 9 (dla przyszłości...
Witam! Otóż jestem posiadaczem od 2 miesięcy Chrysler tego co w temacie. Pewnego popołudnia jadę sobie z córką i patrzę do lusterka a za mną niebieska świeca dymna. Od tego momentu nie wiem co jest grane, najbardziej kopci przy około 2 tys obrotów, ale również jak jest ciepły to na postoju wali na niebiesko. Olej w normie spalanie normalne. Wyczyściłem...
chrysler turbina turbina chrysler voyager turbina
źródło prądowe mosfet instrukcja serwisowa zmywarki bezpiecznik wysokiego
Fiat Ducato – wentylator nie działa na niskich obrotach, rezystor, przekaźnik, diagnostyka Mercedes W212 – lokalizacja bezpiecznika sygnalizacji otwartego bagażnika, F61, F7, SAM