W/g mnie fachowcy od awaryjnego otwierania samochodów i dorabiania kluczyków maja sprzęt co sprawdzi komputer w samochodzie , to droższa operacja niż wymiana kompletu z innego , ale piloty będą działały , czyli podobnie wyjdzie . W moim na noc nie założyłem pokrywy na bezpieczniki , trochę popadało. Samoczynnie włączyły się wycieraczki, światła drogowe,...
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Na aparacie są trzy łopatki, abyś nie pomylił prawidłowego włożenia. Wystarczy, że podejrzysz w jakim miejscu są wycięcia w korpusie silnika, i w taki sam sposób zamontuj aparat. Musi działać ( wystarczy wyregulować ręcznie zapłon)
Zawory, zapłon.
1,Przekręcić stacyjkę na zapłon , 2,włączyć radio 3. odczekać 1-2 godziny i wyskoczy CODE
Poszukaj na skrzyni biegów. Dawno robiłem podobne auto ale chyba dostęp do niego był po zdjęciu koła od strony kierowcy. Ma 2 piny. Włącz zapłon i zewrzyj piny w kostce. Jeśli światła zaświeca, czujnik do wymiany
Jak ci odpali to obserwuj wskazówkę od temperatury jak skoczy na max to komputer automatycznie odcina zapłon.
Witam Problem rozwiązał dopiero znajomy elektryk. Okazało się, że były przetarte izolacje w przewodzie zasilania wtryskiwaczy paliwa. Masowały się i komputer wariował, stąd odcinanie zapłonu... Drobiazg, a ile kłopotu sprawił
Przepraszam tzn wymiana samego computera tj. Engine Control Module (ECM) ten co jest na zdjeciu ? Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym immo zapisane w skrzynce SRI. co to jest immo i ta skrzynka gdzie znajduje sie. Dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam . http://obrazki.elektroda.net/1_126338281... http://obrazki.elektroda.net/79_12633837...
Tak,to praca pompy paliwa.
Spróbuj tak jak Forda, naciśnij hamulec i gaz razem, i włącz zapłon na ~30s.
Jedyna rada; jechać do tego specjalisty co zakładał gaz sekwencję. Źle podpięty na nią sygnał z zespołu zapłonu!
Centralka jest mniej więcej na środku podszybia. Musisz ściągnąć całą osłonę za kierownicą. Elektronik założy ci nową z centralnym za około 250 zł. Ale jakim sposobem odpalasz auto? Te modele mają tak, że jak nie otworzysz pilotem to ci odcina zapłon
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
Może przy kostce radia było rozejście plusa a dałeś jego wyjście pod zapłon?Przecinałeś kable?
sprawdż oporność cewek na zaworach i reduktorze-tu jest chyba problem
Witam, nie ma żadnej regulacji obrotów dmuchawy. Chodzi cały czas na najwyższych obrotach. Gdy wyłączę ją na panelu sterowania też chodzi, gaśnie dopiero gdy wyłączę zapłon kluczykiem.
Ecu siadają, ale czesciej czujniki polozenia walu lub same aparaty. Czujnik na rozrzadzie lub pod aku na skrzyni.
Zapłon przy tym czekaniu był włączony :?:
12°±2 Przy 1050 obr/min. Zapłon ustawia się przy odłączonym czujniku temp.silnika
Musisz potrzymać radyjko w tym stanie przez 60min ze stacyjką w pozycji Zapłon . Po tym czasie pojawi się CODE i wpiszesz
Jeśli masz czym mierzyć to podłącz amperomierz i obserwuj sobie jak zachowuje się pobór prądu na poszczególnych pozycjach kluczyka , pamiętając o odczekaniu chwili na przejście samochodu w standby, pozamykaniu drzwi i NIE włączaj na zapłon jeśli to diesel.
Zamykam temat, problem został rozwiązany: był przepalony przewód od akumulatora zasilający pompkę oraz zapłon.
[url=https://www.google.pl/search?q=chry...
Włącz 3 razy zapłon w ciągu 5sec. może MIL coś wymryga.
http://workshop-manuals.com/chrysler/seb... Czerwony w wiązkę idzie... Kto tam gwałcił ten silnik ?
Silver, nawet Turbo, nie da rady wykarmić tego auta. Wspomagał się pewnie benzyną ale pewnie o tym nie wiedziałeś. Co do Twojego problemu to raczej listwa LPG jest na wykończeniu.
Witam samochód podczas jazdy na autostradzie gdy jest już rozgrzany szarpie bardzo mocno silnikiem obrotu z około 4000 gwałtownie spadają o 1.500 tys i tak jak by na sekundę wypadal zapłon. Typowalem katalizator ale twój opis czujnika położenia wału bardziej pasuje .Po za tymi objawami brak innych robi to i na LPG i bp.
Witam Po kilku tygodniach uporczywego dociekania, co było przyczyną, że moj samochód nie odpala, okazało się, że jest to wina PCM, a dokladnie rezystora/tranzystora odpowiadajacego za zapłon. Poszukuję osoby, która zajmuje się naprawą PCM, czy ktos jest w stanie mi pomóc? pozdrawiam Ł.
Chodzi o to ,Ze niezgzdzają się znaki na kole pasowym i bloku siln.Poprostu widać że zapłon jest sporo za wczesny ,ale nie pokrywa się z żadnym ze znaków.Pasek rozrządu jest na swoim miejscu,silnik chodzi dobrze,więc nie ma mowy o przesunięciu o ząbek.Jeśli przekręce aparat.zapł.tak aby znaki się pokryły ,silnik chodzi żle.
Rozumiem że to sześciokrotne naciśnięcie odblokowania ma zakodować pilot? tak? Proszę o dokładniejsze wskazówki... żebym się nie pomylił. Włączony zapłon? Włączony silnik? Centralny zamknięty/otwarty?
Padnięty komputer, wypalone oporniki od zapłonu.
Słuchaj mam podobny problem tylko u mnie gubi zapłon czy rozwiązałeś swój problem?
Nie no, palił i padł. z dnia na dzień komprecha mu się nie skonczyła. Świece po kręceniu mokre czy suche? Powietrze ma? Jak mokre swiece i na pewno ma powietrze to zapłon i rozrząd jeszcze raz do przejrzenia.
Podstawa , to zrób tzw. kluczykowanie - 3 x zapłon OFF-ON , odczytaj na liczniku km kody błędów.
A sprawdzałeś map sensor?? On też odpowiada za zapłon.. Zdarza się że przekłamują a komp nie wywala błędu
Albo nie świecą bo coś dołożonego tnie zapłon. Tak czy inaczej, gdybanie bez żadnych konkretów ze strony autora
ja bym sie ogolnie skupil na udroznieniu wydechu...moze gdzies dalej byc przytkany np.szmata lub nawet wlasnym wytlumieniem. PS.co ma uklad ogrzewania sondy do zatkanego katalizatora? A gdzie tu pisze o grzaniu sondy???? Uszkodzona daje fałszywe dane, sterownik wali na bogato dawkę, opóźnia zapłon i topi katalizator
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
Witam, Opisze najpierw mój problem z ładowaniem w voyagerze: przez ok. tydzień co jakiś czas zapalała mi sie kontrolka ładowania akumulatora, problem znikał w momencie gdy wyłączałem silnik i ponownie go odpalałem. Któregoś pieknego dnia jednak 'myk' który zdawał egzamin tym razem nie wypalił, tzn. kontrolka więcej nie zgasła. Oddałem autko do znajomego...
Pompy nie słychać z wnętrza auta, na listwie wtryskowej prąd jest znikomy ale jest 0.30, ale do listwy wtryskowej biegnie Wąż paliwowy, odłączyłem go, przekręciłem kilka razy zapłon i nic nie leci, czyli pompa? I chwilę po wyjęciu tylko działała?
Skąd pojawia się u mnie masa z FCM-a na wyłączonym zapłonie ?
Brak zasilania lub informacji o przekręconej stacyjce do pozycji zapłon. Szukaj usterki naprawiając świece, nie mam dzisiaj schematu więc więcej nie pomogę.
Tak jest - paliwo po dwóch tygodniach "zwietrzało" , odstaw te zioła! Pompę słychać po przekreceniu na zapłon , ale jak wtryski podają paliwo do cylindrów , iskra jest , coś jeszcze sprawdziłes?
Chrysler Voyager poj 3.3 benzyna. Rok prod 2001 Włącza się zapłon, ale brak rozruchu. Po przekręceniu kluczyka słychać przekaźnik, ale rozrusznik nie kręci. Sprawdzone na krótko - kręci, ale nie odpala. Kontrolka immo świeci, potem na chwilę przygaśnie i tyle. Był fachowiec od kluczy, sprawdził immo niby jest OK. Po skasowaniu błędów auto odpaliło na...
Sprawdź czy dochodzi napięcie do pompy w baku oraz czy podaje pompa paliwo po zapłonie.
jutro będę rozbierał i sprawdzał czy wtryski dostają zasilanie +12v a co się z tym wiąże czy podają paliwo sprawdzę też iskrę nie wiem gdzie szukać tych czujników o których mi piszesz nawet nie wiem gdzie schowali cewkę hehehe coś czuje że czeka mnie dużo rozkręcania :) próbowałem wyświetlić błędy przekręcając 4 razy kluczykiem i za piątym zostawiając...
Najlepiej podłączyć auto pod sprzęt diagnostyczny. Może być wiele przyczyn: cewka zapłonowa, sterownik silnika, czujnik położenia wału, przerwana wiązka elektryczna, bezpieczniki, praktycznie wszystko co jest odpowiedzialne za zapłon. Należy sprawdzić dlaczego kontrolka migła lub też zaświeciła się
sprawdziłem wszystkie kontrolki w panelu i liczniku wszystkie są sprawne lampka od ,,alarm set" jest ale nigdy się nie świeciła podczas testu kontrole nawet przed awarią. Sprawdziłem kable idące do stacyjki, w sumie są trzy wtyczki dwie małe po dwa przewody i jedna duża z 8 przewodami ( znajomy ma identyczną a nie powinien mieć immo bo ma jeden kluczyk...
Radio wyrażnie napisało żeby czekać 2 hours i nie zapomnij o zapłonie. SławeK
witam jest patent ale nie daje 100%pewności musisz kolego odłączyć wtyczkę z czujnika i włączyć zapłon lub zapalić silnik w chryslerach wszystko jest wpięte pod sterownik więc powinien zapalić się chek jeżeli się zapali to czujnik jest sprawny .najlepszy patent to wizyta u elektryka samochodowego i wpięcie pod kompa to ci zaoszczędzi kasy i nerwów ja...
Ja osobiście w 96r buda zaokrąglona zresetowałem. Zapalam postojówki, przekręcam zapłon, ściągam klemę minusową na 30sek. podłączam i zresetowany. Być może, nie każdy błąd da się zresetować, ale w moim przypadku zawsze się udaje
Usterka nadal nieznaleziona. Sprawdziłem jeszcze ustawienie rozrządu i jest okej, zmierzyłem ciśnienie sprężania i jest prawidłowe na wszystkich cylindrach z różnicami do 0,5 bara, wymieniłem świece na nowe platynowe, zrobiłem próbę ze zraszaniem wodą całego układu zapłonowego i zero przebić.Zapisanych błędów w sterowniku brak i to jest dziwne bo skoro...
Witam, aż tak prosto nie jest, wiązki ok, póki co olałem, podłączyłem z plusa po stacyjce który idzie do tylnej wycieraczki klamkę bezpośrednio. Przy włączonym zapłonie da się otworzyć ;) Teraz temat rozsynchronizowania lusterek i gongu przy otwartych drzwiach mimo braku zapłonu.
kolego to jest autko z 93r też tak uważam że coś jest odłączone od serwa ale nie wiem gdzie się podłącza przewód podciśnienia, chyba go nie ma. kompresji nie sprawdziłem nie dysponuje takim przyrządem, świece mają kolor odpowiedni jak w książce napraw, są suche. świece sprawdziłem następująco wykręciłem z nie działającego cylindra 4 i wkręciłem do cylindra...
Faktycznie może się nie precyzyjnie określiłem .......... W samochodzie chrysler gv 2.5 crd rocznik 2003 kiedy nie wciśnie się sprzęgła przed uruchomieniem silnika zostaje "zablokowany" zapłon - kluczyk miękko odbija gasną kontrolki wraz z wyświetlaczem radioCD i nie kręci rozrusznik. Tak miałem dotychczas ....ale od pewnego czasu ok. 2 miesiące pojawia...
dzisiaj niestety nie odpaliłem więc wymieniłem świece ale chciałem sprawdzić czy dochodzi napięcie do świec ale nie wiem czy dobrze to robię bo mi nic nie wskazywało. Mianowicie plus od miernika wsadziłem do fajki a minus do masy i wlączylem zapłon. czy to tak się robi? jutro jadę wymienić rozrząd i termostat to napiszę czy się coś zmieniło.
Iskry pewnie brakuje, nie na wszystkich cylindrach jest i zapłony wypadają.
JEŚLI jest jeden przewód i nie ma powrotowego można spróbować odłączyć przewód od listwy paliwowej włączyć zapłon i do słoika wpuścić troche benzyny.Można też wykorzystać jeśli jest króciec do kontroli ciśnienia. Jak nic nie poleci to raczej po pompie.
Zamieszczam zdjęcie stacyjki. Przepraszam za marną jakość , ale w aparacie nie ma funkcji makro. Styki 1 i 4 zasilające. Po włączeniu stacyjki na zapłon jest przejście z jedynki na 2 i 6 , a z 4 na 3. Po przekręceniu na "start" jest przejście z 1 na 7. Brak jest przejścia na styk numer 5 , chociaż we wtyczce do stacyjki jest tam kabel! Czy aby to nie...
witam, jaki macie pobór prądu na seryjnych radiach w voyagerach? ja mam 0,5A na wyłączony radio i wyłączonym zapłonie
W warsztacie elektroniki samochodowej podpinają się jakimś testerem Dodano po 1 Przekręciłem trzy ray kluczyk na zapłon i pojawił się napis na desce: ,,donE" Może ktoś potrafi to przetłumaczyć?
np. Seo Perfect CAN , Tytan DS400CAN
Chodzi mi o podłączenia do body komputera do voyager rok 98 Z drugiej strony body komputera jest niebieska wtyczka która idzie pózniej do modułu z przekażnikami w sumie chyba tam jest główne zasilanie moze ktos ma rozpiske tej niebieskiej wtyczki potrzebuje gdzie tam są takie zasilnia jak głowne 12v i po zapłonie?
Sprawdz piny w liczniku
Ja mam podobny problem tylko silnik chodzi normalnie. Moje autko to 2,5/91' z LPG.Kiedy załączam zapłon wszystko jest ok. Po przejechaniu kilkuset metrów, wskaźnik ciśnienia oleju,temperatury. spada do zera. Nieraz dzieje się tak z ładowaniem, ale rzadko. Podczas jazdy zaczynają migać wszystkie kontrolki, impuls dostaje centralny zamek, a nieraz prędkościomierz...
Witam. Poszukuję schematu do Chrysler-a Voyager-a schemat instalacji rok 99 silnik 2.4 kat. Chodzi dokładnie o alarm i jego połączenie bo bzikuje, raz działa ok a czasem nagle odcina zapłon i nic nie można zrobić. Czy jest on sprzężony z komputerem? Jeśli ma ktoś schemat to bardzo bym był wdzięczny za niego. Można go wysłać na adres szym10(at)tlen.pl....
Pacjent to świeżo kupiony samochód - Chrysler PT Cruiser 2,0 benzyna/gaz, rocznik 2000. W momencie zakupu nie było problemów, zaczęło się następnego dnia rano. Otóż po włączeniu zapłonu, słychać z lewej strony z przodu głośny hałas, wycie i terkotanie przez kilka sekund, na 99,9% to pompa ABS, w tym momencie na zegarach mruga zielony napis "TRAC", zapala...
Przekręć stacyjkę na zapłon 5 razy w ciągu maks. 5 sekund. Zacznie ci migać Service Engine Soon! To jest kod błędu. Katalog kodów do chryslera już dawno próbowałem znaleźć , ale po konsultacji z użytkownikiem tego samego chryslera , powiedział mi że katalog błędów posiada jedynie serwis Chryslera.
Najprawdopodobniej padł moduł zapłonu sie przegrzewa lub czujnik położenia wału. Dość częsta usterka szczególnie w autkach z gazem
Nie wiem kupiłem to auto już w takim stanie. Auto kalibracji nie można wykonać bo samochód jak się nagrzeje to gaśnie, i zaczyna jak by raz na jakiś czas mieć wahniecie obrotów ślinika na benzynie. Podobno jest to wypadanie zapłonu.
Ze wzmacniaczem wszystko załatwiłem prawie. teraz radio na tapetę wchodzi, nie wiem jak to jest z fabrycznymi radiami, maja one jakąś blokadę przed włączeniem poza autem? bo zgodnie z instrukcją podpinam masę do obudowy i napięcie 12v pod pin o oznaczeniu H Radio nie startuje Coś źle jeszcze robię? Pod 12V podłączam też pin z zapłonem?
Witam serdecznie, mam Chryslera Grand Voyagera 2001 05 2.4 b z LPG i mianowicie jest parę problemów. Ciężko odpala na zimnym silniku, popracuje chwilę i się normuje, a zanim się przełączy na LPG, to przy skręcie w lewo tak jakby odcina zapłon albo paliwo i wrażenie, jakbym wyłączył kluczyk. Ale gdy prostuję koła, to momentalnie jedzie dalej, jakby nic...
sugeruję sprawdzić, podstawić, czujnik położenia wału może też coś z komputerem nie tak ale zaczął bym od tego czujnika. Są jakieś błedy?
Wtrysk pilotujacy nie służy do ustalania dawki. A określenie Początku wtrysku, za czym idzie zapłonu. Nie możesz ich zamienić miejscami.
Czy jak włączysz zapłon i na krótko odpalisz to silnik pracuje, co ty 10h grzebałeś w tym aucie? Dodano po 55 A w ogóle jak się zepsuło?
Witam, Mam pewien problem z moim samochodem. Problem dokładnie tkwi w zegarach. Otóż nie działa mi prędkościomierz. Podnosi się tylko do tak 20 na zakrętach. Prędkościomierz uległ awarii gdy jechałem 180km/h i tak zostało... Co mogę dodatkowo powiedzieć gdy wyłączę samochód wskazówka obrotomierza pozostaje powiedzmy na 1000 obrotach i zeruje się gdy...
Sprawa jest prosta, ISO co ma stały plus na styku A4 to standard zwykły, a to co ma stały plus na styku A7 to okablowane pod logikę zapłonu. I problem pojawia się głównie w konstrukcjach dalekowschodnich, gdzie producent oszczędza całe życie na czym może i nie zakłada eeproma do radia - wtedy daje znać gubienie nastaw. Bo radyjka europejskie zwykle...
Można bez żadnych konsekwencji. Brawo ! Podziwiam uzytkownika za taka bezmyslnosc ! Jest wiele rodzai przewodow zaplonowych , ktore maja inna charakterystyke i konstrukcje ! Tak przewody moga sie roznic w fizycznej budowie. Wystarczy do nowego chryslera albo mitsubishi zrobic prosty eksperyment - zakladamy zle przewody - te bez rezystora i mamy wzrost...
Witam! Ja natomiast Panowie lubię te samochody, i mnie się je dobrze naprawia, ale bez czytnika kodów usterek, schematów nie ma co podchodzić. Silniki wbrew pozorom to da się naprawić, Saturn to takie amerykańskie Daewoo i produkuje je koncern GM, natomiast Blazer też jest z GM. GM to GM, a chrysler i ford to już zupełnie inna bajka.... No fakt. GM...
Tak, świeci się stale, a potem pojawia się dźwięk - jeszcze sprawdzę to paliwo. Dodatkowo ciekawi mnie to napięcie na zaworze trzypinowym na listwie. Kod do radia jest. Ściągałem klemę, nawet zwierałem + i - na odłączonym akumulatorze.
Chrysler Grand Voyager 1996r 3.3l Witam mam pytanie w jakiej kolejności podłączyć przewody zapłonu. Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje.
Dzis sprawdzilem zasilania body i wszysko jest ok .Zauwazylem ze nie ma can takze na sterowniku silnika,panel nawiewow oraz radio ,oraz inne sterowniki Dodano po 7 Licznik wyswietla tylko bardzo slabo poziome kreski oraz wskazoowki lekko drgna gdy wlaczam zaplon
Spróbuj odczytać kod błędu ( o ile będzie). Cztery razy włącz i wyłącz zapłon za piątym razem włącz i zostaw zapłon włączony i patrz na kontrolkę z elektroniki silnika (CHECK ENGINE) powinna błyskać w określonym trybie. Długie świecenie - dziesiątki, krótkie- jedności liczby kodu błędu. Jeśli się uda to napisz jakie kody "wybłyskało"
Nie działa zapłon (nie ma iskry) i pompka . Kręci rozrusznikiem. Przypuszczam , że to wina kostki , gdyż nie ma przejścia na jednym z wyjściowych styków a napięcie wchodzi... Chciałbym się czegoś chwycić , więc proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń dotyczących tej kostki...
Chcesz schemat na ściągnięcie plastików i podpięcia się pod stacyjkę? Albo sprawdzenia po bezpiecznikach gdzie pojawi się napięcie po przekręceniu zapłonu? Lenistwo totalne.
Witam, Chrysler Voyager 2000r. 3.3 V6 raz na jakiś czas po włączeniu zapłonu nie działa dmuchawa, spalony jest II bieg, wentylator czasem działa na wyłączonym zapłonie. Czy ktoś posiada jakiś schemat ? Mam wrażenie że problem jest z podaniem gdzieś napięcia bo jak szybko włączę i wyłączę zapłon to mogę spowodować usterkę. Kostka stacyjki była odłączana...
A jaki tam jest aparat zapłonowy?
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Voyagerem 2.5 TD 2001 r. Mianowicie w tym samochodzie po przekręceniu stacyjki na zapłon nie zapala się kontrolka świec żarowych, i co za tym idzie nie uruchamia rozrusznika . Podejrzewam że winowajcą jest przekaźnik świec żarowych ale nie mogę go zlokalizować, jeśli posiada ktoś jakiś schemat był bym bardzo...
Witam Kupiłem auto z dodatkowym alarmem, webasto i czujnikami cofania. Niestety ten kto to dokładał spaprał sprawę i coś odłącza zapłon - uważam, że pomógł by mi schemat elektryki. Czy ktoś z was wie gdzie mogę go znaleźć - niestety na naszym forum dostępny schemat z 2002 roku jest nieznacznie zmieniony - czy to ten sam model?
pilotem to przez chwilę paliły się reflektory przednie i po chwili gasły. Teraz po zamknięciu już tak się nie dzieje, U mnie to jest tak: gdy najpierw wyłączę światła, a potem zapłon, to światła gasną od razu i auto jest "ciemne". Ale kiedy najpierw wyłączę zapłon, a potem przekręcę wyłącznik świateł na "0", to światła świecą jeszcze przez minutę,...
Objawy, które masz, to wg mnie efekt sprawnie działającej klimatyzacji, ale mogę się mylić. Jeżeli poziom płynu chłodzącego masz OK, to jedyna woda, jaka może się pojawić pod autem to ta, która skropliła się na parowniku klimatyzacji. Filtr przeciwpyłkowy znajduje się przed fotelem pasażera, u dołu, po lewej stronie schowka na rękawiczki. Przesuwasz...
WITAM. Opiszę bardzo dziwny problem jaki mam w swoim autku Chrysler Voyager 2.8 CRDI Zaznaczam że jest 10.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Wkładam kluczyk do stacyjki , przekręcam na pierwszą pozycję , następnie na zapłon , zapalają sie wszystkie potrzebne kontrolki z świecami żarowymi i po 3 sekundach gasnę świecę żarowe i odpalam auto....
witam,prawdopodobnie czujnik w zbiorniku.Ale najpierw trzeba zrobić test pulpitu.Wyłączyć stacyjkę, trzymając wciśnięty przycisk licznika włączyć zapłon.Pojawią się wtedy trzy tryby testu,jeden za drugim,nie będę opisywał dokładnie co się będzie działo,i dlaczego ,ale ważne jest to że wskaźniki m.in.będą się ustawiać w różnych pozycjach co wskaże nam...
Tak jak w temacie . Auto to Chrysler Voyager '92. Z góry dziękuje za odpowiedź...
Tak jak piszesz naprzemian kolejność zapłonu 1-2-3-4-5-6
Oprócz czujnika wału jest tam także czujnik wałka . Do odpalenia tego auta - potrzebne są te dwa sygnały - dopiero wówczas wysterowuje cewki.. Dobry skaner obsługujący tą markę ma w programie test wysterowania cewek , po prostu właczamy zapłon i możemy uruchamiać poszczególne cewki - jedna obsługuje dwa cylindry - obserwujemy czy jest iskra wysokiego...
Kto jest w stanie podpowiedzieć jaka jest kolejność oznaczenia cylidrów? (Nie chodzi mi o kolejność zapłonu ) Silnik 5.7 hemi
Ja akurat zauważyłem że dość często padają w tym modelu aparaty zapłonowe... Acha przyszło mi jeszcze na myśl..a jak tam pompa paliwa, i filtr? Czy te zaniki w pracy są nagłe, znaczy czy wyczyć że przerwa w pracy spowodowana raczej zapłonem czy paliwem?
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z Chryslerem Voyagerem 2.5 Crd przebieg około 240000tys km. Dzisiaj jechałem samochodem redukcja wyprzedzanie gaz do deski zmiana biegu z 4 na 5 i nagle odgłos "Puf" i samochód przestał reagować na gaz silnik zgasł. Zjechałem na pobocze wyłączyłem zapłon, przekreciłem do odpalenia odpalilem i kontynuowałem jazdę...
chrysler voyager zapłon chrysler centralnego chrysler chrysler centralne chrysler
prawego światła kalibracja belki tensometrycznej arduino zegar
Ustawianie daty i godziny w Viessmann Vitodens 050-W Wzmacniacz do kolumn Pylon Pearl 20: moc i specyfikacja