Toto na zdjęciu?
https://translate.google.pl/translate?hl... Poczytaj
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Proszę przemyć płytę sterującą i ewentualnie przepolerować zawory.
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Czy ciśnienie sprężania było mierzone? Warto też skontrolować ciśnienie oleju (zbyt duże może uchylać zawory)
Jak jesteś urodzony w czepku to .....masz szansę, ale na 99% uszkodzone zawory
Przeczyścić zawór egr
niekture przeplywomierzxe grzeja drut po wylaczeniu zaplonu i stad zaplon. lub rozgdzane zawory
Zawory, zapłon.
Witam. Jak ustawić zawory w Chryslerze Voyager 1993 rok, silnik 2.5 TD?
crysler voyager 2001 2,4 zawór EGR
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Blokady są na wałki rozrządu by nie obróciły się jak łańcuch zdejmiesz bo inaczej będziesz to wieki ustawiał a i przy okazji zawory skrzywisz . Napinacz zakładasz zamknięty , składasz wszystko i łańcuch . Na koniec naciskasz napinacz i się otwiera i wstępnie napina łańcuch . I tyle .
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
W miejscu czujnika, a wie ktoś gdzie znajduje się zawór bezpieczeństwa od oleju?
Witam zainteresowanych, po ponad roku walki z ową przypadłością ,dzięki pomocy osoby ogarniającej temat doszedłem do sedna sprawy. Powodem dziwnych zaników mocy powyżej 2000 obr był uszkodzony przewód sterowania pompą paliwa w wyniku czego komputer dostawał fałszywe dane i wchodził w tryb awaryjny. Teraz voytuś idzie jak kuna . :D Ha ha ha. Pozdrawiam.
sprubuj pierw wymienic filter paliwa a zawory gdy nie stukaja czyli luzu wielkigo nie maja
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Witam. Przeczytałem, że kupiłeś zawór przelewowy na listwę wtryskową. Posiadam Chryslera Voyagera 2.5 CRD 2001 140 KM. Czy mógłbyś mi dać jakieś namiary, gdzie mógłbym kupić sobie taki zawór? Pozdrawiam. Wiktor. P.S. Proszę o pilny kontakt, sprawa bardzo pilna. Dziękuję
Czujnik zazwyczaj montowany jest w bloku silnika lub na przewodzie.Temperatura 80st.to prawidłowa temperatura,jeśli chłodnica jest goraca po zagrzaniu silnika to znak że zawór termostatyczny działa prawidłowo.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Brak kompresji na 2 cylindrze(1atm).Uszczelka pod głowicą chyba OK(nie ubywa płynu,oleju nie przybywa z rury nie kopci).W chłodnicy nie bulgocze,z korka wlewu oleju,nie dmucha.Zdjęta pokrywa zaworów,zawory pracują. Są to zawory regulowane hydraulicznie.Co jeszcze sprawdzić?
Bardzo durze, w najgorszym przypadku pęknięty wałek rozrządu, pokrzywione zawory, popękane prowadnice zaworów, a nawet pęknięte tłoki, w najlepszym układzie, pogięte zawory, co i tak wiąże się z zdejmowaniem głowicy.
błąd p0403 gdzie szukać przyczyny zawór egr wymieniony
na 100% selenoidy to są zawory w skrzyni biegów miałem ten obiaw w dwóch samochodach koszt ok 500 zł w serwisie
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Termostat był jednak zamontowany prawidłowo. Po zamontowaniu nowej chłodnicy i kilku prób odpowietrzenia układu chłodzenia nadal jest problem zimnego parownika LPG i zimnych przewodów nagrzewnicy. Płynu w chłodnicy jest na full, termostat po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach ładnie się otwiera, góra i dół chłodnicy gorące, rury gumowe...
To jest jakiś zawór sterujący podciśnieniami, i na pewno rozładuje akumulator jeśli pracuje cały czas,
Mam taki sam problem z PT. Pompa nowa , wtryski nowe. Jutro dostanę listwę to zobaczymy. SNAP- ON diagnostyka błąd za niskie ciśnienie na listwie. Jak zatkam listwę ( zablokuje zawór przelewowy, to pali od strzała ale gaśnie po 6 sekundach) mam błąd za wysokie ciśnienie. Zawór jest nowy ze sklepu.
Witam! Problem tkiwi zapewne w ukladzie klimatyzacji pojazdu i stawialbym tu na zawór rozprężny, lub za malą ilosc czynnika w układzie.
Nie ma tam za wiele elektroniki, tam sa elektro-zawory na zewnatrz skrzyni na 4 sruby i chyba ze 3 inne sensory jesli je przelozy to powinno byc ok .
właśnie zrobiłem co napisałeś, zakończyłem prace silnika na benzynie A zawór na butli zakręcony był? Jak nie to próba niemiarodajna.
Witam w listwie wysokiego cisnienia jest tzw zawór bezpieczeństwa, przelewowy na końcu listwy jest zaworek wygląda jak sróba ,u mnie po wymianie problem ciężkiego palenia na ciepłym silniku znikł koszt 120zł
Zawór bezpieczeństwa sprawny, działa.? Trójnik manometr i podaj ciśnienie jakie masz.
Dlaczego ten oscylogram tak trochę nie po kolei. Nałóż na siebie przebiegi z głowic. Dla przykładu w MB W211 o ile dobrze pamiętam też V na 4 wałkach głowicę bez wyprzedzania przez koła miały pokrywające się sygnały na obu głowicach. Myślę, że tu też tak powinno być. Jeśli masz możliwość, nałóż na siebie sygnały 1 i 2, 3 i 4. Jak w tym silniku rozwiązana...
Witam. Jaką przyczyną jest w Chrysler Voyager 2.5 crd,że podczas jazdy samochód zgasł tak jakby się zapowietrzył,ujechał 200-300 metrów.Ponownie odpalony na samostarcie znów ujechał 200-300 metrów oraz także znów zgasł. Założyłem już zawór zwrotny.Ponownie go z ciężkością odpaliłem i przy odpalaniu bardzo czarno kopci.
Ok , ale nie bardzo wiem w którym miejscu jest ten czujnik.Co prawda odłączyłem zawór egr i zaslepiłem otwór w kolektorze ssącym i jest ok tylko jeszcze ten licznik
Parametrów nie pamiętam,powinny być jednakowe na wszystkich ośmiu zaworach
Cześć, Temat stary ale taka sama dolegliwość mnie dopadła. Poradziłeś sobie z tym problemem? Ja wymieniałem zawór na listwie CRD, sprawdzałem wtryski, czujnik położenia wału też wymieniony i dalej problem występuje.
Ok. Zakręcę zawór. Chciałbym odłączyć całkowicie zasilanie od akumulatora. Czy można tak jeździć, czy sterownik LPG musi jednak być zasilany?
Witam , jak wymienic pompe oleju w chryslerze Grand Voyager 2.5 CRD 141KM ? jest potrzeba wyciagania silnika czy jest jakies inne dojscie
Odłączenie nic nie pomogło. Udało mi się naprawić i usunąć usterkę po wymianie całej listwy zaworowej na inną razem z zaworami. Problem znikną.
sprawdż oporność cewek na zaworach i reduktorze-tu jest chyba problem
Silnik kolizyjny.Jest spory problem. Robisz to sam czy zlecasz do warsztatu? Jak dobrze pamiętam to nie ma tam zbyt wiele miejsca. Ściągnij pasek rozrządu i pokrywy zaworów. Jak wiesz jak to możesz sprawdzić czy zawory oberwały, jeżeli nie to demontaż głowic i weryfikacja zaworów.Roboty sporo i koszty.Pisałeś że masz dostęp do autodaty a tam masz schemat...
Zaznaczam że jest 21.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Voyager nie odpala ! Mogę kręcić i kręcić................ - nie odpali. Jeszcze tydzień temu odpalał tylko po przez szybkie przekręcenie stacyjki bez żadnego podgrzewania - po prostu natychmiastowe przekręcenie stacyjki. A jak chciałem zapalić tak jak prawdziwego diesla z podgrzewaniem...
Witam, czy ktoś posiada schemat instalacji silnika i lokalizację podzespołów w Chryslerze 300C takim jak z tematu. Samochód po wypadku i nie chce "gadać". Czy te autko posiada jakiś wyłącznik uderzeniowy? Dodatkowo spytam, tak z ciekawości kogoś obeznanego w CRD... Czytałem o Chryslerze, ale o 2.8, że w tym silniku na szynie CR jest jakiś dodatkowy...
Wymień osuszacz, i przeczyść układ. W układzie musi być woda, zamarza zawór rozprężny przez co na HP robi sie za duże ciśnienie i czujnik presostatyczny rozłącza sprężarkę. Ciśnienie zejdzie i tak w kółko. Pozdrawiam
witam może odgrzeje temat problemów z odpaleniem Voyagera 2,5 CRD w zimie. z treści wątków internetowych na ten temat istnieje kilka najczęstszych powodów tego problemu, od czego zacząć szukając rozwiązania uwzględniając częstotliwość występowania oraz koszty napraw: 1) zawór przelewowy, 2) świece, 3) podgrzewacz, 3) przekażnik 4) bezpiecznik, 5) świece?...
W tym przypadku czujnik ma stałą pozycję. No nie zgodzę się z tym, że układ dolotowy nie adaptuje się, samej przepustnicy to raczej na pewno się nie adaptuje ze względu na mechaniczną konstrukcję. Ale zawór krokowy i czujnik TPS się raczej adaptuje, jak w PT Cruiser czy Mustangu, ale te metody nie działają z Pacificą. Teoria z LPG z całą pewnością może...
Auto to chrysler Voyager 2.5 crd z 2001 r. Niedawno kupiłem to auto ,przejechałam nim dobre 700 KM i ostatnio podczas sprawdzania kontrolek odkryłem zamalowana kontrolke ciśnienia oleju. Odrazu wymiana oleju itd. Pojechałem na sprawdzenie ciśnienia i tak na zimnym miał około 6bar i w miarę rozgrzewania silnika spadło do około 3.5-4 bar. Po dodaniu mocno...
Witam.Nie bardzo orientuję się w tym typie silnika, ale miałem podobny problem w samochodzie peugot. Tam fabrycznie nie było klina na kole zębatym paska rozrządu i po odkręceniu koła pasowego kółko zębate swobodnie kręciło się. Tylko jak mówię nie jestem przekonany co do tego silnika. A druga sprawa to popychacze hydrauliczne, zawsze po zdjęciu głowicy...
Witam, jestem właścicielem :kultowego już auta:) chyba" dodge neon 2.0 SOHC. Po zgaszeniu auta i pozostawieniu w temp. -17 st C auto kręci a nie odpala. Nie wiem czy winę ponosi mróz, obecnie się odmraża. Sprawdziłem iskrę - jest na wszystkich świecach, wtryski podają paliwo, czujnik położenia wału wcześniej wymieniałem i powinien być ok, wymieniłem...
Tzn. check świeci się stale ? hmm ... spróbuj odłączyć klemę aku na minutę (pod warunkiem, że znasz kod do radia) poza tym warto sprawdzić, czy z zaworu przelewowego na listwie wysokiego ciśnienia ( na końcu prawa strona) nie leci paliwo na wolnych obrotach - trzeba zdjąć wężyk elastyczny. Jeśli leci, to zawór do wymiany/regeneracji lub chwilowo do...
Auto odpala normalnie, ma problem z falowaniem obrotów na luzie i na pierwszym biegu, zarówno przed i po wciśnięciu sprzęgła. Podczas ruszania kiedy puszczam sprzęgło, wciskając pedał gazu nie wzrastają obroty, zaczyna falować i przydusza się i gaśnie. Dodam, że zdarza się to nieregularnie i nigdy nie wiadomo kiedy może się przytrafić. Większą częstotliwość...
kontrolki świecą .. po wyjęciu licznika oraz rozłożeniu go okazało sie , że były pozaślepiane taśmą izolacyjną , prąd na świece dochodzi około 15s. (kontrolka świeci ok. 2s.) , świece jeszcze nie sprawdzone z powodu dość ciężkiego dostępu , napięcie na reg. ciś. na listwie 5v , wtryskiwacze regenerowane w serwisie bosch , zawór na liswie ok Dodano po...
Witam,mam chrysler voyager 2,8crd rok 2010 automat,auto jedzie i za chwile tylko 3 bieg,pokazuje błąd PO 76A zawór dc ,stały.Mam pytanie czy można go wymienić i gdzie sie znajduje? Może schemat skrzyni ktoś ma.Pozdrawiam
Dla ścisłości jest to zawór NADMIAROWY ciśnienia, regulacja jest w pompie. Jako część zamienna nie występuje. Pozostaje używka lub tymczasowe zaślepienie blaszką z puszki coli. Zrobiłem tak u siebie i jakoś od prawie roku nie mogę zdecydować się na wymianę. Skąd wiesz, że to przyczyna ?
Sprawdz stan oleju w skrzyni i cz nie czuć spalenizny .Kolor oleju jak jest prawidłowy i niej est spalony ,to przeczyść płytę sterującą i elektro zawory wymień filtr i olej powinno pomóc.Jazda na niesprawnej skrzyni morze skończyć się jej naprawą .Ta skrzynia po stronie elektro zaworów ma nadajnik impulsów i odbiornik one sterują komputerem skrzyni...
Tylko, że mój dymi na czarno od momentu odpalenia nonstop. Do tego nie ma mocy jak przed remontem a dodając gazu słyszę zawory jakby mieszanka była nie ta do tego stopnia że trzy razy komp. wyłączył mi całkowicie silnik. Wtryski dwa wymieniłem a całość sprawdziłem i na przelewach i w maszynie do testowania wtrysków - mieszczą się w normach. Do tego...
Witam mam problem z owym modelem po wymianie zbiornika od gazu zaczoł mi gasnoąć jak jest rozgrzany. Na początku nie bylo to dokuczliwe lecz od kilku dni nie da się jezdzić . Na komputerze nic nie pokazuje żadnych błędów . Zachowuje się jak by ktoś odcioł dopływ gazu czy paliwa niewiem czy jest jakiś czujnik który odcina dopływ . Po kilku chwilach gdy...
To jest zawór serwisowy. Możesz odkręcić tą nakrętke i nacisnąć śrubokrętem. Jeśli coś uleci i będzie się ciężko naciskać to klima jest nabita, z tym że może być za mało czynnika, a tego już tak nie sprawdzisz.
Witam wszystkich. Mam silnik Voyagera 3.8 rocznik 97 ,który kiedyś jeździł a obecnie stoi w garażu już dwa lata. Był po wymianie uszczelek pod głowicą i po pół roku wypaliła się komora silnika więc kupiłem samochód drugi z silnikiem 3.3. Głowice były w nim zrobione zawory po-docierane ,uszczelniacze wymienione, pokrywa rozrządu uszczelniona. Chciałbym...
Problem wskazuje na uszkodzony zawór DFCO, po wymianie być może trzeba będzie wymienić jeszcze membrany w reduktorze. Jak potrzebujesz namiar na taniego i dobrego sprzedawcę części do Koltec Necam napisz do mnie: kubiec1(at)o2.pl
Zakręć zawór w butli od LPG, pozbądź się całego LPG z układu - redutor - wtryski. Odłącz akumulator na 12h i pojeździj tylko na PB. Sprawdź efekty, ponieważ trzeba wykluczyć gaz jako przycznę.
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Witam, posiadam Chryslera neona 97r 2.0 . Gdy go odpalam, przełącznik od instalacji zaczyna pikać kilkakrotnie a zielona dioda mrugać. Gdy pochodzi kilka minut na bp id dodam gazu do 2000 obr. to zielona dioda zapali się na stałe na kilka sekund a potem znowu zaczyna piszczeć i mrugać. Do wczoraj wszystko było dobrze.. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów...
Podobno trzeb zdemontowac zawór tylnego parownika i prawdobodobnie wymienic komplet. Szukam schematu instalacji klimy do tego modelu.
Historia jest trochę dłuższa. Poszła chłodnica oleju . Wymiana a potem pół dnia płukania układu chłodzenia. Silnik chodził non stop przez 4 h. Następnego dnia już nie odpalił. Zrobiłem kluczykowanie i pokazało błędy p0340, p0520 i p168,5. Czytałem że ten ostatni pojawia się po wymianie akumulatora a to zrobiłem miesiąc temu. Czujnik wału rozrządu wymieniłem...
Witam, proszę o pomoc, zatarła mi się rolka rozrządu i głowica cała do naprawy.. dźwigienki, zawory... łącznie 2 miesiące bez samochodu. W końcu mechanik poskładał wszystko i samochód nie pali??!!!!!!! Pompa podaje paliwo ze zbiornika ale pompa wys. ciśnienia nie podaję paliwa na listwę. Na samostarcie chodzi ja pszczółka ale 2-3 sek. i gaśnie zero...
Jedni piszą za niskie ciśnienie na listwie inni że za wysokie. Ja już wymieniłem zawór na pompie paliwowej, czujnik na listwie, filter paliwa, i wtryski. A problem pozostał. Jak jest nie dogrzany można mu butować, nie zgaśnie jak się rozgrzeje to przy gwałtownym przyśpieszaniu go odcina.
Sprawdź poziom oleju na odpalonym i zgaszonym silniku, porównaj stan. Następnie czy ciśnienie oleju jest na chłodnicy. To pomaga we wstępnej ocenie, czy zawory i pompa działa. Zdaje się, że z olejem dałeś ogona, a te skrzynie tego nie lubią. Po zalaniu nieodpowiedniego oleju lub zmieszaniu różnych, skrzynia zalicza nagły zgon. Jak zmieniałeś olej i...
napisałem ci,że można odciąć między innymi zasilanie sterownika a wtedy nie jest podawane paliwo,a jeżeli chodzi ci o dodatkowy zawór na przewód paliwowy to w tak nowoczesnym samochodzie nie proponuję takich zabaw,bo mogą się żle skończyć.A jeżeli złodziej przyniesie własny komputer,to dopóki nie zlokalizuje odcięcia nic mu nie da jego wymiana.
Witam. Posiadam Voyagera 2.4 2003r. Benzyna+gaz. Kupiłem go z dwa miesiące temu. Zauważyłem że auto pali mi benzyne podczas jazdy na lpg a także lekko szarpie i skaczą obroty na biegu jałowym więc pojechałem do warsztatu od gazu. Tam wszystko sprawdzili i rozwiercili mi wtryski bo byly za male i wgrali nowe mapy. Pojechalem nim w dłuższą trase i stwierdzilem...
Wczoraj wymieniałem olej w silniku (z 10W40 na zalecany 5W30). Po spuszczeniu oleju zauważyłem że jak zamieszam olejem to z dna unosi się taka zawiesina błyszczącego pyłu, ciężko określić czy srebrnego czy złotego.. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem w czasie eksploatacji. Dodam że 3 miesiące wcześniej wydmuchał mi świecę i zrzucałem z tego...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Witam ciezka sprawa ale mozliwe jest ze kturyś popychacz zaworuw sie skoczył i pęk np. zawór wylotowy sie nie otwiera przez to oleju na bagnecie wzrosło bo ropa leci do oleju. Szwagier tak miał w twkim jak twój 2.5 td tylko ze 1995 jeszcze kawdraciak i pekł mu jeden popychacz zaworu ale palił tylko słabszy był. powodzenia
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
właśnie auto znowu jest u mechanika który ma to sprawdzić i kompresje i zawory zobaczymy co wyjdzie, mało jest w mojej okolicy mechaników którzy chcą się podjąć naprawy tego samochodu. Dodano po 51 Witam mam chryslera grand voyagera z 97r 2,5 disel i mam straszny problem z odpalaniem samochodu tak na zimnym jak i na cieplym slilniku, nie jest to usterka...
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
:D jedynie mogę służyć dobrą radą. Zawodowo zajmuję się czymś zupełnie innym, i aby mieć trochę wolnego czasu musiałbym się chyba sklonować :D Generalnie z tego co wiem, (bo odpukać nie musiałem tego w swoim robić) to nieszczelności należy szukać w filtrze paliwa, choć i zawór jednokierunkowy przy pompie wstępnej może też szwankować i dawać podobny...
Elektrozawór jest na pompie wysokiego cisnienia. Poczytałem forum chryslera i doszedłem do wniosku że przyczyną krztuszenia sie mojego silnika podczas zapalania po wcześniejszym podgrzaniu świec , jest uszkodzony elektrozawór. Pojechałem do mojego mechanika i mówię żeby wymienił elektrozawór , mechanik założył mi swój stary (serwisowy) który miał tak...
Skrótowo jest to zawór dozujący spaliny do kolektora ssącego. Nie pamiętam jak to wygląda w VM, ale szukaj właśnie na kolektorze ssącym. Tam jest chyba siłowniczek podciśnieniowy, a pod nim stalowa rurka łącząca się z kol. wydechowym. Ten zaworek często zapycha się nagarem/olejem. Mógł paść też elektrozaworek sterujący nim. Jutro będę w pracy to spojrzę...
Witam wszystkich. Po zgaszeniu silnika pojawia się iskra po upływie około 1 sek.Nieraz po jakimś czasie pojawi też następna.Przy zgaszeniu silnika na benzynie jest OK. Problem jest przy zgaszeniu silnika na LPG.Mieszanka gazowa która zostaje w kolektorze wybucha,zapalona przez iskrę w komorze po przez uchylony zawór ssący.Wyładowania były (dla pewności)...
WITAM. Opiszę bardzo dziwny problem jaki mam w swoim autku Chrysler Voyager 2.8 CRDI Zaznaczam że jest 10.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Wkładam kluczyk do stacyjki , przekręcam na pierwszą pozycję , następnie na zapłon , zapalają sie wszystkie potrzebne kontrolki z świecami żarowymi i po 3 sekundach gasnę świecę żarowe i odpalam auto....
Od najniższych kosztów: 1. Sprawdź, czy z krućca zaworu przelewowego (nakońcu listwy wys. ciśnienia) nie kapie/leci na wolnych obrotach paliwo - po ściągnięciu oczywiście wężyka . Jeśli coś leci to albo fachowo - zawór do regeneracji, albo jak ja mam od chyba 2 lat - (niefachowo) zaślepiony. 2. Sprawdź przelewy wtrysków - 4 strzykawki i trochę wężyków...
Miałem podobny problem w swoim Voyagerze 2,4 z 96r: gasł, szarpał, nie równo pracował, dużo palił. Wymieniłem świece i przewody cewkę i nic nie pomogło. A kilka razy zgasł mi w trudnych sytuacjach i było ciężko bez wspomagania w kierownicy i hamulcach. Okazało się, że to EGR (zawór recyrkulacji spalin) nie występowały błędy w komputerze. A wystarczy...
Podaję z otrzymanego świadectwa homologacji: 1. Wielozawór TOMASETTO ACHILLE AT.02 2. Reduktor/Parownik AC .S.A. R 01 3. Zawór odcinający VALTEK 01 4. Wtryskiwacze HANA H2000 5. Czujnik ciśnienia AC S.A. PS-02 (klasy 2) 6. Jednostka sterująca AC S.A. STAG-4 Q-BOX 7. Przewody FATO typu H2 (klasy 1) 8. Fitlr gazu Czaja FL01 9. Obudowa gazoszczelna TYTANGAS...
jezeli impulsy do przełaczania benzyna -gaz do centralki sa brane z cewki ferytowej nawinietej na przewód wysokiego napiecia to poszła centralka.Nie windukowało się niskie napięcie tylko poszło w centralke wysokie.a bezpieczników w wiekszosci instalacji jest 2 Dodano po 12 jeżeli sztucznie bedziesz otwierał zawór gazu i zbyt długi minie czas do zapłonu...
Napiszę bo to podobno częsta przypadłość chryslerka .U mnie zrobiło się to samo powyżej pewnych obrotów około 3 tysiecy obrotów na wyższych biegach odcinało paliwo ale samochód nie gasł tylko zapala się silniczek po czym za jakiś gasl i tak w kółko. Diagnostyka komputerowa i 10 różnych pomysłów przepływomierz na początek potem rura intercoolera , intercooler...
żyjesz w własnym świecie więc bawisz się własnymi zabawkami ale to twoja sprawa.wtryskiwacz działa jako zawór 0-1 a wszystkie stany pozostałe są wadą tym widoczniejszą im wolniejszy wtryskiwacz.widziałeś kiedyś wtryskiwacz nie tłoczkowy lub jak wolisz iglicowy???? Dodano po 5 Valtek to nic innego jak zawor ktory ma tylko trzy pozycje-zamkniety-pol otwarty-pelne...
Witam Mam następujący problem : Silnik rano lub po dłuższym postoju ma problem z zapaleniem, choć nie tyle z zapaleniem co później jest objaw jakby nie chodził na 1 gar stuka przerywa raz przez dłuższy raz przez krótszy czas i wszystko pozniej sie stabilizuje i jest juz ok. Gdy po odpaleniu zaczyna tak wariowac jak dam mu wieksze obroty kolo 1,5 tys...
Wiem, że temat stary ale powrócę do niego. Mam Chryslera Voyagera z 2004 roku 2.8 crd. I problem z porannym odpaleniem. Przy każdym póżniejszym uruchomieniu auta wszystko odbywa sie bez problemu . Rano natomiast muszę dłużej kręcić rozrusznikiem i po uruchomieniu pojawia się siwy dym. Czytałem posty powyżej i chciałem sprawdzić zawór, o którym często...
Bardzo ładnie schodzi palcami,drewnianą szpatułką.Od dołu też,ale potem spomiędzy końcówek elementów (z drugiej strony) żeby nie poranić palców, można te resztki szczotką usunąć, oczywiście nie metalową.Trochę z tym pracy, poświęciłem na to ładnych kilka godzin, bo możliwość uszkodzenia jest duża, ale w perspektywie zakupu innego za kilkaset złotych...
Opisze problem od początku , około tygodnia temu musiałem dużo jeździć i po prostu zwlekałem z zatankowaniem , kontrolka braku paliwa już się świeciła a wskaźnik spadł prawie na samo dno.Ale samochód mi nie zgasł , podjechałem zatankowałem i zaczął się problem , odpalił dopiero za 4 lub 5 razem. Jak by tego było mało na drugi dzień dolałem benzyny za...
Nie napisałeś jaki rocznik masz ,ale jeśli chodzi o model 96-00 to usterka dotyczy elektrozaworu z który upuszcza nadmiar ciśnienia ze zbiornika benzyny. Najczęściej ulega on zatarciu ,ale można go reanimować i jest rozbieralny. Kod migowy dla tej usterki 31 Należy go lekko stuknąć w stronę otwarcia aby się odwiesił i później można go smarować .Smarowanie...
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
Jestem nowym posiadaczem Chryslera Town&Country 2001 z silnikiem 3,8 V6. Niestety od początku mam z autem pewien problem. Silnik nie chce wejść na więcej niż 4000 rpm. Poza tym auto sporo pali (po mieście - ponad 20l/100km, w trasie ok 15l/100km przy spokojniej jeździe, wyniki spalania dla PB95). W aucie jest instalacja LPG - sekwencja. Na gazie zachowuje...
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
Witam ! Masz na 100% problem z szyną zasilającą ja miałem ten sam problem i nieźle się wykosztawałem zanim do tego sam doszedłem. odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia...
chrysler voyager zawory chrysler centralnego chrysler chrysler centralne chrysler
naprawa modułu pralki candy instrukcje obsługi skoda kontrolka drzwi
ekspres delonghi alarmy ekspres delonghi
Logitech Nano Receiver - Parowanie z inną myszką Kod błędu 241 Subaru Forester 2004 automat - diagnostyka i rozwiązania