Czujnik jak wspomniałeś, albo czujnik wałka rozrządu jeśli jest, bo nie wiem za dużo o tym silniku.
Jeżeli odpalę rano zimny śilńik, to czy ten czujnik odpowiada za obrot.
kusza1977. wtryskiwacze sprawdzone, jeden byl podobno slaby wiec wymieniony na nowy, ale nie ma poprawy i nadal nie odpala jak jest zimny :-(
Czyli znalazłes przyczyne.Tzw zimne luty.
mam problem w moim samochodzie CHRYSLER VOYAGER 0.2 NIE PALI NA WSZYSTKIE GARY JAK ZIMNY I JAK CIEPŁY ŚWIECE SĄ NOWE CO MOGĘ JESZCZE SPRAWDZIĆ
Na forum Chryslera znalazlem taki opis moze sie sprawdzi cyt ''Po zrobieniu testu: dmuchawa na full,kierunek nawiewy na wprost ,full zimne, przycisk wycieraczki i spryskiwajki ''
Witam. Srawdż także płytkę z licznika miałem podobny problem o tyle,że na dodatek blokowało mi komputer i silnik odpalał na 3 sekundy.Okazało się,że miałem zimne luty na płytce licznika.Po naprawię działa ok.
Witam, jak w temacie - problem dotyczy fabrycznego radia Chryslera. Całe radio jest sprawne - gra w porządku, przyciski podświetla itd... Zauważyłem, że jeśli auto postoi jakiś czas na zimnie, to po odpaleniu wyświetlacz załącza się na kilka sekund, po czym znowu gaśnie i tak już zostaje. Byłem w dwóch serwisach RTV, ale mam wrażenie, że trafiłem na...
no tak, sprawdzic alternator. a z ogrzewaniem sprawdzic czy nie jest zatkana nagrzewnica i czy sprawne jest sterowanie klapa ciepłe/zimne.
Dzięki za odpowiedź Masz na mysli zimne lub popękane ze starości luty
Odpowietrzanie zacznij na zimnym silniku.
witam znalazłem usterkę ( zimny lut na pinie zasilania w liczniku )
Kolego miałem coś podobnego i przyczyną był zimny lut przy liczniku
Zdjęcie nieostre, ale ja tam widzę paskudny zimny lut przy jednej z końcówek przekaźnika.
Nie mam żadnego skanera ani komputera to tego auta. Wiesz może jaki do tego auta dobry komputer, który dobrze pokazuje tego typu usterki ?
Witam serdecznie. Posiadam chryslera grand voyagera z 2001roku z silnikiem 2.5 crd. Ciężko odpala z rana ale na ciepłym silniku jest już ok. Podejrzewam, że to świece żarowe, tylko, że nie mam pojęcia gdzie się one dokładnie znajdują. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś posiadał schemat silnika do tego modelu lub jest w stanie opisać gdzie się one znajdują?...
Grubszy wąż jest zimny? Jeśli tak to przyczyna w sterowaniu regulacją ciepło-zimno.
zamykam
pisze w razie jakby ktoś miał podobnie. wyszło że zaworki powrotów wtrysków się zatarły. temat do zamknięcia
Witam.Mam problem z chryslerem czy zimny czy ciepły zawsze trzeba grzać minimum cztery razy świece żarowe,po jednym zagrzniu świecy można kręcić rozruchem aż padnie akumulator.co moge z tym zrobić?
No to macie Panowie problem z paliwem ( pompka paliwa w zbiorniku lub wtryskiwacze)
Najprawdopodobniej brak masy na tablicy wskaźników. Trzeba sprawdzić wszystkie połączenia (zwłaszcza masy) pod nią zaoksydowane styki, zimne luty itp.
chrysler stratus 2,0 nie odpala jak jest zimny trzeba nim przekrećic ze razy dopiero załapie potem nie ma żadnych problemów. Nierówno wcześniej chodził ale to wina cewki przewodów i świec które sąjuż założone nowe. Przeopustnice wyczyściłem bo było w niej dużo osadu. Podejżewam czujnik temperatury silnika ale może ktoś doradzi co robi amerykany czy...
Witam! Mam problem od tamtego lata nie auto nie dmucha prawie wcale cieplym powietrzem mimo ze jest ustawione na "full" natomiast zimne bez zastrzezen
W jaki sposób to zprawdziles że zimne luty są ok
no niestety przyjacielu auto nadal nie pali... Dodano po 5 czy czujnik położenia przepustnicy ma znaczący wpływ na rozruch zimnego silnika?
Witam. Ostatnio przeglądając internet natknąłem się na coś takiego https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chrysler... jest to ponoć najwydajniejsza syrena alarmowa na świecie. Macie może jakieś info co do tego? Zastanawiam się dlaczego nie ma obecnie takich w jakimkolwiek kraju przecież urządzenia o takiej wydajność redukują liczbę potrzebna do...
W tych zegarach bardzo często robią się zimne luty przy gnieździe wtykowym, sprawdzałeś to?
Zapewne masz skrzynię z automatem, Jeżeli masz na P lub N to komputer blokuję obroty przy 4000 obr/min. Spróbuj na D pojechać z gazem w podłodze i obroty pójdą do końca, tylko też nie na zimnym gdyż to szkodzi, u mnie w samochodzie muszę trochę pojeździć w zimę aż silnik się nagrzeję bo nawet na D zmienia mi bieg przy 4000 obr.
Dalsza moja walka wyglądała tak że puknołem młotkiem w kompa i samochód zapalił , rano znowu nie chciał więc znowu dostał strzała i zapalił. No więc zacząłem wygrzebywać żel. Zimnych lutów było z 10. ale przy odklejaniu płytki z obudowy uszkodziłem jakąś dziwną chyba diodę 105 , 16K , 612. Wstawiłem inną poprawiłem luty i odpala . Ale szaleje na obrotach....
Witam jestem tu pierwszy raz i szukam osoby która podpowiedziała by mi co może być przyczyna.Chodzi mi o chyslera country 3,8l 2005r mam problem ze wentylatorem chłodnicy on caly czas chodzi nawet jak jest silnik zimny,moge wylonczyc jedynie sciagnieciem klemy z akumulatora.wielkie dzięki!!!
A co zostało zdiagnozowane do tej pory? Co gubi? Iskra, paliwo, sygnał z czujnika obrotów wału? Po godzinie odpala bez problemu? To ostatnia propozycja jest najbardziej prawdopodobna.
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Witam posiadam Chrysler town.and.country 2014 benzyna .Problem mój polega na tym że przy hamowaniu (przy prędkości 20-30 km) przy temperaturze 90 stopni auto mi zaczyna szarpać i "latają" mi obroty .Na zimnym silniku nic takiego nie ma miejsca .Może ktoś się spotkał z takim czymś?
Może ktoś wie jak przebiega droga sygnału z czujnika prędkości w skrzyni biegów do licznika .Chodzi mi o schemat elektryczny uproszczony ,chciałbym wykluczyć ewentualne złe połączenia ,zimne luty.Który pin w liczniku dostaje sygnał ?
A ja przypomnę się w temacie bo właśnie zreanimowałem klimatyzację. Układ był całkiem pusty. Wszystko działa, układ szczelny, klima chłodzi. Tylko, że klima zaczyna już chłodzić po włączeniu nawiewu (oczywiście jak suwaki są ustawione na zimne powietrze) a po włączeniu przycisku ze znaczkiem śnieżynki chłodzi jeszcze bardziej. Nie wiem czy powinno być...
Temat jest zapewne już dawno nie aktualny, ale dla potomnych: jest to typowy objaw za niskiego poziomu oleju w skrzyni biegów. Nie wyklucza to oczywiście awarii samej skrzyni.
obrotomierz "zamykasz" na zimnym silniku? czy jak?
Witam. Poziom oleju w automacie sprawdza się przy pracującym silniku, położenie dzwigni N , goracy czy zimny musi zgadzać się ze znakami na miarce poziomu oleju...
miałem podobny problem w kia sorento, przyczyną były zimne luty na płycie zestawu wskaźników
System powietrza wtórnego działa na zimnym silniku.
Podpinam się do tematu i odświeżam.. 2,5 CRDI kontrolka się zapala przy rozgrzanym silniku..... W krótce sprawdzę ciśnienia na zimnym i ciepłym . Ktoś zainteresowany jeszcze ?? P.S. czujniki wymienione
Jak się jednak okazało to czujnik wysokiego ciśnienia nie był wymieniany. Czy to on po rozgrzaniu morze odcinać paliwo bo im większa temperatura silnika tym mniej można mu gazować, potrafi zgasnąć przy wyprzedzaniu traktora. Jak jest zimny to można asfalt rwać i nic.
Witam może ktoś przerabiał temat Chrysler 300 c 3.0 crd często pojawiający cię błąd p0069 obwód ciśnienia bezwzględnego/ciśnienia atmosferycznego kolektora - korelacja.pojawia się błąd niedoładowania. Zimny odpala po dłuższym kręceniu lub za 2 razem zdążyło się ze rozgrzany mocno niechciał odpalic dopiero jak trochę ostygł odpalił.
Mam pytanko jak jest zimny i ruszam z biegu D to skrzynia zmienia na bieg wyzszy i dziwnie jedzie gdy zwalniam to skrzynia nie zmienia na nizszy tylko szarpie jak sie zagrzeje juz nie ma z tym problemu .Ale ostatnio gdy ruszam z L kawałek pojade i zmienie na 3 tez kawałek pojade puzniej dam na D juz nie ma tego problemu jedzie płynnie wydaje mi sie...
Auto mam takie jak w opisie Nawet nie wiesz jakie masz auto.. Voyager w roczniku `99 to III generacja (tzw. Jajko). ZeeWolf, sterowanie nie jest "na linkę", jest tam silniczek. MrozuuuX, po pierwsze sprawdź stan płynu chłodniczego, po drugie czy węże nagrzewnicy są gorące. Nie zaszkodzi zrobienie kalibracji klap a na końcu testu. Procedura opisana...
Kupuje nową pompę pada ale zaskoczony jestem że dopiero jak się zrobi trasę to tak można ją wyczaić, a na krótkich odcinkach i na zimnym nic. Dzięki pozdrawiam
Najprędzej z tych 3 teorii pasuje teoria o szklankach. Panewka na ciepłym hałasowała by bardziej jak na zimnym. Łańcuch hmm, z tym jest różnie. Generalnie bez osłuchania, i rozebrania wiele nie będzie można powiedzieć.
Z tego roku na pewno z ECM. Sprawdzić można tylko na zimnym silniku. Schematy są raczej nieczytelne.
powodem mogą być zimne luty, oddaj do przelutowania, a przy okazji wymień mikrostyk
Dziękuję Panowie. Dostałem się do przetwornicy BA9744 poprawiłem solidnie luty i wyświetlacz świeci. Pytanie czy to wina faktycznie samych "zimnych lutów" czy układ ożył pod wpływem temperatury? Należy go wymienić na nowy czy tak zostawić? Radio jest moje a poprzedni właściciel coś wspominał że ten wyświetlacz raz działał raz nie.
problemu znaleziony, ZIMNE LUTY NA PROCESORZE W BODY, dwa i pol pina na milmetr:)
Jest to chrysler voyager 3.0 silnik Mitsubishi
Witam panowie.U mnie znowu czasem ta ucieczka mocy pow.2000 obr.jest odczuwalna czasami i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy gorący.Po prostu raz ciągnie normalnie a innym razem ma kaganiec.Nadmienię,że zapala dobrze i nic nie kopci.Dziękuję i pozdrawiam.
Witam niestety mam neona nadal/ teraz jak już jakiś rok temu odpalił to po przejechaniu 5 km około (jak się rozgrzeje) gaśnie. Czekam około 5 min i tak skokami co 2 km czasem godzinę jadę bo gaśnie. Jak zimny to znów 5 km. Czujnik w głowicy wymieniłem.
Masę na panelu obejrzyj i jak przygrzana to zrób porządek - to jest o ile pamiętam pierwszy pin od lewej we wtyczce. Ale zacznij od zegarów. Wymiana może pomóc ale nie musi bo to znany problem w tych rocznikach więc pewniejsze będzie jak przelutujesz swoje - zimne luty tworzą się przy gnieździe głównej wtyczki
Termostat był jednak zamontowany prawidłowo. Po zamontowaniu nowej chłodnicy i kilku prób odpowietrzenia układu chłodzenia nadal jest problem zimnego parownika LPG i zimnych przewodów nagrzewnicy. Płynu w chłodnicy jest na full, termostat po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach ładnie się otwiera, góra i dół chłodnicy gorące, rury gumowe...
Jest dobrze odpala bez problemu :D ale wiatraki chłodzenia chodzą bez przerwy przy odpalonym silniku jak jest odłączony czujnik i nie mam teraz wglądu na temperaturę cieczy chłodzącej na zegarach jaka jest tego przyczyna że tak jest Proszę o wskazówki i z góry dziękuje za pomoc ! Wypięcie czujnik powoduje, że sterownik nie wie jaka jest temp. silnika,...
Termostat oki?? Sprawdź czy klapka regulująca dopływ ciepłego i zimnego powietrze domyka się całkiem gdy dasz ciepły nawiew. Jeśli nie to zimne i cieple powietrze jest mieszane i dlatego jest słabe ogrzewanie.
Witam. Wiąże się z następującym problemem: w momencie kiedy przerzucany zostaje bieg na dwójkę następuje szarpnięcie a następnie reszta biegów wchodzi gładko aczkolwiek potrafi się zawiesić na jednym biegu i trzeba go wrzucić na luz czyli "N" zgasić oraz odpalić silnik i jedzie dalej. Nie wiem co może być przyczyną, olej w normie na ciepłym i zimnym...
sprawdź jeszcze czy przy złączu od anteny w radiu nie ma zimnego lutu.
Sprobuj uderzyc w zegary, w deskę po prawej stronie i odpalić. Często w zegarach są zimne luty i wtedy immobiliser odcina pompę po 3 sekundach
Witam Wszystkich Mam problem z chryslerem voyagerem 1991 3,3 b+g. Jak auto jest zimne to zapala jezdzi i nie ma kłopotu, jak się nagrzeje to gaśnie i nie chce zapalić. Wymieniłem już kable świece cewkę i nic. Czy ma ktoś może jakiś pomysł?
Kurz na procku kompa, kurz pod bialymi zlaczami na kompie, kurz w zlaczach, zimny lut na kond. Kompa, zimny lut na tasmie do niebieskiego gniazda do kompa, tam tkwi ptoblem, po zalutowaniu i odsyfieniu problem znika.
Problem następujący:Jest zimny,rozruch na benzybie utrudniony,ledwo chodzi,jakby jakiś garnek nie palił,słychać silne otwarcie powietrza dodatkowego,bo syczy,później syczenie zanika,i lekko się stabilizuje,lecz jazda nie możliwa,włączę bieg to zgaśnie.Błąd pokazał że zbyt uboga mieszanka na sondzie,plus coś nie tak z map sensorem.Śmierdzi z wydechu...
Musisz sprawdżic elektrykę i zrobic konserwację porozpinac kostki ,sprawdzic piny ,wypsikac sprajem do elektroniki ,i wysmarowac wazeliną bez kwasową. Sprawdż czy przypadkiem nie masz zimnych lutów na płycie licznika i połączenia na panelu klimatyzacji.
Witam wszystkich! W aucie jakim się obecnie poruszam (Chrysler stratus 2,5 v6) '96 wystąpił taki problem: Auto gaśnie po 2-4 sekundach .. dodatkowo powiem ,że wymieniłem pompkę paliwa i były zimne luty i to też jest zrobione ,ale dalej auto gaśnie po paru sekundach , co to może być??? .
Kiedy samochód jest zimny to silnik pracuje równo natomiast kiedy się rozgrzeje przerywa tak jakby się dusił. Po prostu nie ma ducha. Dopiero przy wyższych obrotach idzie depnąć a tak to zachowuje się jak zwykły kaszlak. Myślałem że to po ostatnim tankowaniu gazu bo wtedy to się zaczęło ale okazuje się że na benzynie jest to samo. Tak jakby pracował...
Przelutowanie nic raczej tu nie da, pilot nie ma zimnych lutów. Do tego mam 2 polota w zestawie jest jak nowy bo nie był używany i on tez nie działa.
Na potrzebe skorzystania z kanalu, bo pewnie jest z dolu silnika. A na zimnym ile pokazuje sonda? Moze go zalewa i nie ma sily zapalic?
Właśnie tez sie zastanawiałem nad tym olej czy na uruchomionym czy na zimnym i nieodpalonym silniku na miarce jest ten sam poziom czyli taki jak powinien?.
Witam serdecznie mam ten sam problem jak silnik zimny to wszystko jest ok , wymieniłem elektrozawory bo takie były wskazania na komputerze , olej filtry ale nic się nie zmieniło . Czy może ktoś pomóc w tej kwestii .
Witam. Dokładnie tak, tylko po sprawdzeniu okazało się, że jednak to nie to i nadal jestem w kropce. Na zimnym silniku przy minusowej temperaturze nie chce odpalać, a jak już odpali to kopci na biało przez jakiś czas a potem wszystko jest OK. Ponowne odpalenie i pali na dotyk, przy plusowej temperaturze tego nie ma. Pozdrawiam
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
Może Ci gdzie masa ugniła Sam mam grand voyagera i coś o tym wiem. W tych autach są częste problemy z elektryką wynikające z zaśniedziałych styków. Zastanawia mnie to zachowanie zegarów.. To jednoznacznie wskazuje na to że problemem nie jest żaden przekaźnik, tylko bardziej rozległy problem. (at)michmel214 Gdybym miał wróżyć to, z doświadczenia z tym...
witam, mam problem z ogrzewanie w chrysler voyager 2.5 crd se, nawiewy działają cieple i zimne powietrze jest nadmuchiwane ale jest jeden problem podczas regulacji gdy nawiew ciepłego powietrza jest ustawiony na na nogi i szybę (lub tylko szybę) słychać co jakiś czas szum jakby wiatraka lub czegoś innego. natomiast jak jest włączony nawiew na twarz...
Sprawdź komputer komfortu czasami płyta może nosić ślady korozji ,prze lutuj piny na płycie , sprawdź czy nie ma na niej zimnych lutów i zerknij na sterowniki bębenków zamka kierowcy i pasażera czy te blaszki dobrze stykają.
Nie ma tam przekaznika,serwem steruje panel srodkowy.Wlacz zaplon bez odpalania i nasluchuj czy po nacisnieciu przycisku slychac ciche bzyczenie(pewnie bedzie slychac bo jak napisal elektrit przewaznie rozlatuje sie taki wpust osi klapy do serwa) Wponiedzialek zapodam ci fotke calego agregatu dla latwiejszej lokalizacji.Ciesz sie,ze to nie klapa cieple/zimne...
Widzę że koledzy mają szklane kule. Nie takie szklane, sam miałem taki przypadek w moim aucie - komputer zero błędów, a był przepływomierz, a tu kolega zaraz z najgorszym i rzadko spotykanym wyjeżdża. Można jeszcze wtrysk sterujący sprawdzić, powinien mieć opór ponad 100 Ohmów na zimnym. To dwie częste przypadłości Chryslerów.
jak to bylo zaraz po odpaleniu, czyli olej zimny to moze tak sie zdazyc;) u mnie na zimnym tez tak bylo, ze sie slizgal, a po nagrzaniu juz lipa... nie napisales wiecej co sprawdziles, czy po odkreceniu plyty sprawdziles tloczek overdrive...itp...
Próbowałem symulować zmianę temperatury na czujnik położenia wału za pomocą opalarka, zamrażacz, lecz bez efektów i sobie to darowałem, a na czujnik położenia symulacja zmiany temperatury zadziałała 2-3 razy, a później nie miało to znaczenia, więc również zgłupiałem. Auto zimne odpala, po rozgrzaniu gaśnie, po rozgrzaniu potrzeba już ok 40min-80min...
Kod 45-błąd dotyczący skrzyni (ASB),kontroler DTC wykrył nieprawidłowe działanie. Kod 21- błąd sondy za katalizatorem (brak reakcji) Kod 66- brak sygnału zwrotnego z komp.skrzyni (z TCM) Kod 51-uboga mieszanka Kod 52-bogata mieszanka kod 47-system ładowania akumulatora -usterka. Musisz zrobić konserwacje złączy elektrycznych ,to bolączka Voyagerów,możesz...
Witam, mam problem z Chryslerem Voyagerem RT V, silnikiem 3.6. Mianowicie, po remoncie silnika, skaczą mu obroty, zarówno gdy jest zimny, jak i nagrzany. Często wydaje się, że sam dodaje gazu, a obroty mogą skoczyć nawet do 2500 tysięcy na postoju. Silnik nie ma pełnej mocy - czuć braki pod pedałem, jakby coś go dusiło. Potrafi również zgasnąć, niezależnie...
Witam mój problem polega na szarpaniu skrzyni przy samym starcie na rozgrzany silniku szarpie tylko na początku po przejściu z 1 na drugi bieg i dalej idealnie się zbiera i jak gdyby nigdy nic,Wymieniłem olej filtr. Jak jest zimny to nic mu nie jest ale tylko sie rozgrzeje już ma problem. Proszę o poradę co jest grane
Wczoraj złożyłem kolektor ssący. Nowa uszczelka, śruby. Wszystko pięknie, idealnie dokręcone, dumny byłem z siebie, dopóki nie odpaliłem. Hehe, nic się nie zmieniło. Hehe, na zimnym obroty 1500, później idą do 2000 i tak zostaje. Hehe, już powoli tracę cierpliwość. Zastanawiam się, czy nie jest to wina instalacji gazowej. Nie jest odpięta. Parownik...
Bezpieczniki sprawdziłem,dostałem drugi komputer bingo m też uszkodzony, i tam zapala się zielona dioda,ale mruga- nie przełącza na LPG.Próbowałem polutować (zimne luty),ale bez zmian.A w moim BINGO wewnątrz ,jest wilgoć.Wysuszyłem ,ale bez zmian.
Poziom plynu ok. Nie ma wycieku. Gdy zimny (działa idealnie): Pompa cicho. Po dokręceniu do oporu troche słychać. Gdy ciepły (słabo działa na wolych obrotach) Na wolnych obrotach pompa ciszej niż na zimnym ale słabo działa wspomaganie. Gdy przygazuje pompa głośniej niż na zimnym i chodzi ok. Usterka pojawiła się po wyjęciu i włożeniu przekładni. Uzupełnione...
jesli mam mniej niz cwierc zbiornika ,orientacyjnie okolo 25 litrow zimne auto odpala bardzo ciezko Pomogę Ci, jak tylko znajdę moją szklaną kulę i wywróżę czym jeździsz. Skoro podpinam sie pod temat w ktorym dyskusja jest o mercedesie w220 3.2cdi to czym moge jezdzic ??Logicznie rzecz biorac to pewnie Chrysler voyager 3.3l :D ale ja pytam o auto z...
Witam serdecznie, mam Chryslera Grand Voyagera 2001 05 2.4 b z LPG i mianowicie jest parę problemów. Ciężko odpala na zimnym silniku, popracuje chwilę i się normuje, a zanim się przełączy na LPG, to przy skręcie w lewo tak jakby odcina zapłon albo paliwo i wrażenie, jakbym wyłączył kluczyk. Ale gdy prostuję koła, to momentalnie jedzie dalej, jakby nic...
Na "papudze" podane jest ,że czujnik temperatury chłodziwa ma oporność: przy zimnym sinlniku;2 do 3 kohm , na ciepłym /temp/90st./ 200 do 300ohm. Wentylator włącza się przy temperaturze 105 stopni.
Jak sprawdzić te laski i o co z nimi chodzi ? Dymi grubo tylko na wysokich obrotach jak auto stoi w miejscu na ciepłym i na zimnym silniku.Czy może być to wtrysk ponieważ regenerowałem 3 z 4 bo ten z czujnikiem nie miałem jak wykręcić .
Zrobiłem autem od wymiany 2500km, problem powtarza się ale nie często, na zimnym silniku nie występuje wcale tylko na dobrze rozgrzanym. Auto kupiłem osobiście sam w Niemczech, nie wiem czy by tam dolali zagęszczacza albo tak gęstego oleju. Ale sprawdzę ciśnienie.
Witam Stefanek09 Spier... robotę to niech naprawia . Dla mnie to złośliwość rzeczy martwych . Czysty przypadek , gdzieś coś siedzi w kablach . Osobiście borykam się z podobnymi problemami mianowicie silnik 3.3 l wiadomo skrzynia cztery biegi Czwarty bieg nie trzyma szarpie zmienia na mniejszy i blokuje sie na drugim biegu jak jezdze na 3 biegu po recznym...
prawdopodobnie brakuje jednego napięcia z zasilacza na płycie głównej, zimne luty przy rezystorach SMD w bloku zasilania , przelutuj też tranzystory (te duże w zasilaniu ) częste uszkodzenie w Chryslerach produkowanych przez Alpine :)
Można by było coś więcej powiedzieć gdybyś podał przebieg tego auta Ale jak sugerują koledzy przyczyną są wtryskiwacze,może 1 lub więcej Gdy paliwo jest zimne ma większą gęstość wtedy jest OK po rozgrzaniu jest rzadsze i dymi.Doraźnie zatankuj na innej stacji może się polepszy
Od dwóch miesięcy posiadam chryslera voyagera 2.4 96r z gazem i mam problem z bęzyną .Na zimnym jak i na cieplym silniku wyłącznie na benzynie po mocniejszym dodaniu gazu zaczyna mocno szarpać silnikiem na gazie tego nie ma.ostatnio wyjąłem i wyczyściłem czujnik zaworu erg skutek trochę lepiej(tak nie szarpie przy rownomiernej prędkości zwłaszcza na...
Witam, kupiłem Voyagera z 1992 3.3 + gaz w automacie i tez zaczęły mi się problemy. Jak jest zimny to nie ma przyspieszenia ani na gazie ani na benzynie, dopiero jak sie silnik rozgrzeje to da sie jecha tym samochodem chociaż podczas gwałtownego przyspieszenia silnik zaczyna przerywac. Mam podejrzenie że to jakiś komputer albo pierdoła. Ostatnio silnik...
Witam, U mnie w Dodgu Caravanie z 2006 2.4B+LPG, mam też problem z wentylatorami. Włączają się kilka minut po uruchomieniu auta, przy zimnym silniku i wyłączają po rozgrzaniu silnika. Mechanik wymienił ten moduł sterujący, ale niestety nic to nie dało, dalej wentylatory wariują. Narazie trwa poszukiwanie przyczyn tego stanu rzeczy. Czy ktoś może mi...
Witam serdecznie. Kupiłem niedawno Voyagera 2.5 crd 2003r. i prawie wszystko jest ok oprócz tego, że ciężko odpala rano na mrozie podgrzewam świece ze 4 razy i dopiero zaskakuje a przy tym po uruchomieniu kopci na siwo i po chwili przestaje. Następna sprawa to taka, że posiadam podgrzewacz ale chyba nie działa bo sprawdzałem i na zimny i na ciepły silniku...
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
chrysler voyager zimny zimny silnik chrysler chrysler centralnego chrysler
transmitancja układu analogowego tworzenie playlist obroty silnik diesel
pralka electrolux wymiana łożysk zamykać drzwi mercedes
Przewód biało-czerwony w fotelu elektrycznym Mercedes W208 Dwubiegunowe sterowanie przekładnią we wkrętarce - co to oznacza?