Skoro w ogóle się nie nagrzewa a waż już gorący po termostacie to jakby chłodnica zapchana? No ale myśle że bez rozbiórki i sprawdzenia co z termostatem i chłodnicą no i przy okazji może pompa wody padła się nie obejdzie. 95C to raczej nisko - astra z x16szr to normalnie puszczała (na wskaźniku) 95C, napewno powyżej 100C się włączał wentylator a zasada...
Chłodnica zapchana, albo po prostu patrzysz tam gdzie wentylator już ją schłodził.
WYgląda na zapchaną chłodnice .
Nieszczelność,uszkodzony MAF a nawet zapchana chłodnica spalin. Logi lub odczyt z grupy 003 inaczej wróżenie.
Witam, Jak się nie przegrzewa, gdy dochodzi do 120°C, to masz nie wydolny układ. Jak silnik dostarcza mało ciepła, to chłodnica wyrabia, a jak dajesz po gazie, to już nie wyrabia. A może chłodnica zapchana, pisałeś, że uciekał płyn kiedyś, może ktoś wsypał, wlał środek do uszczelnienia układu i zabiło chłodnicę. Pozdrawiam
Witam Przerabiałem taki temat wczoraj czyli 6 lipca br. Ty nie masz problemu ze sprężarką klimatyzacji i czujnikiem ciśnienia (presostatem) tylko z zapchaną syfem chłodnicą wody i klimy.... Brak poprawnego przepływu powietrza przez obydwie chłodnice powoduje pulsacyjne działanie klimy... Trzeba sprawdzić czy chłodnica wody i klimy nie są zapchane jakimś...
Zapchana chłodnica,bądź padnięty termostat (facet niemal na moich oczach zabił silnik w Pandzie przez termostat właśnie).
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Uszczelniacz to zło. Zaraz będzie zapchana nagrzewnica, chłodnica i czort wie co jeszcze. Zdejmij wąż, dokładnie wszystko oczyść, zakładaj wąż i dobrze dociągnij.
Pewnie chłodnica zapchana robactwem.
Przyczyną może być ograniczona zdolność chłodzenia przez chłodnicę. Może zapchana brudem. Może zapowietrzony układ. Jak jest możliwość, to sprawdź czy po nagrzaniu silnika dół i góra chłodnicy ma taką samą temperaturę.
Sprawdź termostat czy się otwiera. Termostat powinien mieć dziurkę/zaworek do odpawietrzania instalacji. Jeśli niema odpowietrzania przez termostat, to jest gdzieś wężyk z górnych cześci instalacji do zbiornika wyrównawczego. Pytanie nastepne, czy pompa pompuje, i czy chłodnica nie jest zapchana. Przypadek autentyczny : zapchana chłodnica, tylko kilka...
chłodnica zapchana -pod obciążeniem potrzebuje większego chłodzenia na wolnych obrotach schłodzi
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
płukankę układu też zrobiłem Jeśli był syf to on osiada najszybciej w nagrzewnicy i chłodnicy, tu cięzko wymontować chłodnicę to spróbuj tak że do górnego otworu chłodnicy wlej wodę, jak szybko nie przeleci na dół to zapchana chłodnica
Jak dolałeś jakiegoś wynalazku uszczelniającego to pewnie Ci chłodnice zapchał. Jak się silnik zagrzeje to sprawdż ręką czy cała chłodnica jest gorąca i węże dochodzące do niej.
Ale to przez chwilę raz na godzinę ... I to tak naprawdę delikatnym ciepłym , chłodnica zapchana może być? Dodano po 32 Jest bardzo duże ciśnienie w układzie nawet po nocnym postoju , jest ciśnienie w zbiorniczku i wyrzuca płyn :(
Sprawdź czy wentylator się załącza, czy obieg płynu jest prawidłowy( jak jest ciepły czy oba przewody i chłodnica jest ciepła), ogrzewanie działa czy nie? Jak nie ma obiegu płynu, to może pompa wody albo termostat, ale równie dobrze może to być chłodnica zapchana. Pozdrawiam.
Poradziłem sobie z tym problemem okazało się, że chłodnica była zapchana w środku.
Witam. Czujnik wilgotności masz sprawny. Gdyby było inaczej suszarka „nie widziałaby” prania i kończyła by cykl chwilę po uruchomieniu. Proponuję sprawdzić stan wentylatora nadmuchującego zimne powietrze na chłodnicę. Prawdopodobnie jest zapchany. Znajduje się pod kratka z prawej strony na dole. https://obrazki.elektroda.pl/1596833600_...
Normalna żecz w dafie . Zapchana chłodnica . Wymień na nową i zapomnij o problemie.
Chłodnica jest zapchana więc "wlej" nie przejdzie tu. Wejdzie może 50ml więc pozostaje coś agresywnego np kwas i powoli sukcesywnie coraz więcej....
Jaka temp? Czy wentylator się włącza? Uszczelka pod głowicą ,zapchana chłodnica ,pompa wody? Przecież to może być wszystko i bez diagnozy nikt ci nic nie powie.
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Ja mam 2.0 TDI o mocy 136 KM i problem polega na tym, że bulgocze w chłodnicy nagrzewnicy. Po przejechaniu 20 km odkręcam korek zbiorniczka i poziom płynu podnosi się, a czasami uwalnia się ciśnienie powietrza. Chłodnica była zapchana, ponieważ nie było ogrzewania. Przepłukałem ją octem. Teraz ogrzewanie nie działa tak, jak powinno, ale działa. Ostatnio...
Termostat został sprawdzony? Chłodnica aby nie zapchana jakimś cudownym środkiem do likwidacji przecieków? Czujniki temperatury - wskazania odczytane z komputera są prawidłowe?
Chcesz poprawić fabrykę ? Od tego jest chłodnica aby chłodziła , tam gdzie różnica miedzy wejściem i wyjściem jest mała oznacza to małą sprawność chłodnicy ( chłodnica zamulona , zapchana )u ciebie różnica temperatur jest duża , więc chłodnica sprawna . Coś się dzieje , ubywa płynu , gotuje ?
Zapchana chłodnica.
A ja radze sprawdzić czy chłodnica ma na górze i na dole taką samą temperaturę na gorącym silniku może przyczyną jest że chłodnica jest zapchana!!!:)
Problem rozwiązany zapchana chłodnica. Wystarczyło przeczyścić i problem z głowy.
I dlatego napisałem że człowiek uczy się całe życie... No to albo chłodnica zapchana, albo głowica. Ale nie bierze płynu chłodniczego? Albo spaliny nie pachną dziwnie, i nie ma za nim białej chmury? A jeszcze kiedyś jak miałem Nysę, to jeden z węży w układzie chłodzenia był nieco "zmurszały" i się zmieniał mu się przekrój jak się nagrzał. Do tego stopnia,...
Na początek kontrola MAF i lewego powietrza.Potem kontrola działania EGR przy obserwacji przepływu MAF.Złe wskazania to uszkodzony MAF,EGR,zapchane kanały spalin lub (jak jest)chłodnica spalin.
Instalacja LPG przy wyborze chłodnicy raczej nie ma znaczenia. Ja bym od siebie polecił Valeo, wielokrotnie miałem do czynienia z tymi chłodnicami i nie mam zastrzeżeń. Możesz kupić i używkę, ale trzeba się upewnić czy nie jest dziurawa, zapchana bądź skorodowana.
Zapchana chłodnica, zamykam.
Nowy termostat na pewno się otwiera i teraz pytanie. Wyciągnąć całkowicie termostat ? Czy może chłodnica jest zapchana ? Skoro termostat się otwiera to nie warto go wyciągać. Na postoju kiedy woda jest pompowana przez chłodnicę to dół powinien tez być ciepły - jak jest zimny to nie jest OK. Wentylator się nie włącza bo czujnik jest z reguły na dole...
Witam Miałem tak w 1,6 HDI ,przyczyną była zapchana chłodnica(lamelki) .U mnie po przebiegu ponad 150 kkm. Pomogła wymiana. Pozdrawiam
Upewnij się czy chłodnica jest nie zapchana i co z tym wentylatorem udało coś ci się zrobić ?
Tak. Problem rozwiazalismy zapomniałem zakończyć. Ostatecznie wymieniliśmy chłodnice. W zasadzie obie NT i WT. Po ich wyjęciu okazało się że chyba ktoś kiedyś próbował je uszczelnić bo na zewnątrz NT widoczny był zaciek po jakimś uszkodzeniu. Chłodnica NT całkowicie zapchana prawie zerowy przepływ. Chłodnica WT wymieniliśmy bo miała niewielki uszkodzenie...
Kia Carnival 2,9 CRDI wyrzuca mi wode z obiegu , ze zbiorniczka wyrównawczego. ... Ja Ci poradzę inaczej... Wiem że tak się nie powinno robić z dieslem ale to chyba dobry sposób na sprawdzenie czy to pompa czy uszczelka: Odpal samochód, rozgrzej trochę tak do 40-60°C, odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i jednocześnie gazuj i patrz na zbiorniczek...
130 to dobra temperatura. jak się przegrzewa to sprawdza się wentylator i chłodnicę. Którą jest zapchana syfem. Wystarczy umyć.
Mechanik juz modyfikowal korek oraz wykonał jak by to nazwać hmm "drenaż" polegajacy na tym : poprowadził wężyk od odpowietrznika termostatu do zbiorniczka wyrównawczego i ogólnie wygląda to tak ze teraz plyn trzyma się w poziomie min a maxi dodam ze auto się wgl nie gotuje temperatura w normie Czy możliwe żeby chłodnica byla zapchana ? Lub jakieś węże?
Jeśli od góry jest gorący a dolny nie to logika podpowiada mi że zapchana jest chłodnica i nie ma przepływu zdejmij chłodnicę i sprawdź czy się nie zapchała
Jak ma dobry płyn, to nie zagotuje. Poza tym wysokie temperatury były w późniejszych wersjach Opli. Astra F, G miała "normalne" wskazania. H. Nie miała zegara, ale można było sprawdzić. I przy chyba 105 otwierał się termostat. Z Corsą pewnie podobnie. Chłodnica może zapchana.
Wyjmij chłodnicę, rozkręć i wyczyść, zatkane wloty jak i cała chłodnica. Tak może być zapchana. https://obrazki.elektroda.pl/3470316900_... Kwasek cytrynowy, odkamieniacz itp. środki pomocne. Na tych wężykach nie ma wysokiego ciśnienia, to powrót gorącej wody i pary.
Pompa , zapchana chłodnica.
raczej bym obstawiał zamuloną, zapchaną chłodnicę.
Czy włącza sie wentylator i czy chłodnica jest gorącza ? Jeśli nie to termostat. Jeśli tak to zapchana chłodnica lub uszczelka głowicy do wymiany.
Witam sprawdź czy nie jest zapchana chłodnica oleju.
Hehe, wyciek oleju do wody... I chłodnica się zapchała... Wybacz ale załzawione oczy ze śmiechu nie pozwalają mi pisać, ale szukaj głowicy/głowic
Patrząc po temacie był wyciek , nie dolewales doktora ? Być może chłodnica się tym zapchała i auto się grzeje , jak wygląda sytuacja z temperaturą ?
Zapchana chłodnica, źle założony termostat.
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
Nie znam pritardera ale chyba ma swoją osobną chłodnicę. Prosze poprawic jeśli sie mylę. Byc może ona jest zamulona lub zapchana z zewnątrz. Jesli jest to od niej bym zaczął Nie ma tam żadnej dodatkowej chłodnicy - nie tam jest problem. Jak znam życie to skończy się na wymianie pritardera bo to co się najczęściej psuje już wymieniłeś. Instrukcję serwisowania...
Fabia 2 z silnikiem 1,4 BXW, stała półtora roku, po uruchomieniu silnika normalnie jeździła, jednak po miesiącu zaczął być wyczuwalny zapach płynu chłodzącego silnik, sprawdziłem pod maską, nie było przepływu przez chłodnicę, górna rura bardzo gorąca do kolanka przy chłodnicy a chłodnica zimna. Podjechałem do warsztatu, pan stwierdził, że termostat...
Witam. Jeśli wykluczasz termastat to; 1. chłodnica - zapchana, lub nie orginalna - za mała 2. pompa wodna, zgniły skrzydełka lub obluzowanie wirniczka 3. przedmuchy, jak piszesz uszczelka pod głowicą 4. wentylator chłodnicy 5. zdarza się też złe podłaczenie węży chłodnicy 6. zbyt mały poziom płynu chodniczego 7. czujnik temperatury - sprawdzić, często...
Witam! Wyjęcie termostatu nie zawsze skutkuje w nowych silnikach. Nowy kosztuje ok. 15 zł to podmień. Przedmuchaj chłodnicę z zewnątrz, lub przemyj wodą z węża od strony silnika. Jeśli to nie pomoże to może rzeczywiście chłodnica jest "zapchana". Czy samochód jest na LPG?
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Uszkodzony termostat, uszkodzona pompa wody, zapchana chłodnica, UPG lub pęknięta głowica. innnych możliwości nie widzę.
Skoro się grzeje a chłodnica jest zimna to albo termostat się nie otwiera albo masz zapowietrzony układ, lub zapchany duży obieg.
Dodatkowo dzisiaj wyłączyła się z powodu przegrzania , gdzie w lato przy duzo wiekszych temperaturach nie było takiego zjawiska. Zastanawiam się czy coś sie w niej nie skonczyło ? Przyczyn przegrzania może być co najmniej kilka zaczynając od najprostszej : 1. utrudniony przepływ powietrza przez sprężarkę i chłodnicę -zapchane wloty na obudowie, zasyfiona...
sprawdz również czy chłodnica nie jest zapchana jakimiś brudami i martwymi robalami najlepiej pozbyć sie tego myjką wysokociśnieniowa od strony silnika
Chłodnica sprawna? Nie zapchana muchami? Kamień kotłowniczy od środka też potrafi pogorszyć odprowadzanie ciepła.
po długim czasie sorry, ogrzewanko w renault traficu działa już bez bi pasów, zapchana była chłodnica nagrzewnicy, produktem do uszczelniania chłodnic teraz kierowca przyznał się, że wsypał produkt, bo miał mały ubytek płynu. (chłodnica silnika również wymieniona, bo już nie dało się nic z nią zrobić). chłodniczkę nagrzewnicy udrożniłem podłączając...
Czy włącza się wentylator. Do sprawdzenia chłodnica czy lamelki nie zapchane błotem. A może to wskazówka źle pokazuje. Musiał byś to jakoś skonfrontować
Przy normalnej jeździe 100-110 stopni. "Przekroczenie jej obliguje do zwolnienia jazdy" -to cytat z jakieś książki. Może chłodnica oleju uszkodzona, zapchana lub jej brak. A może sam czujnik kłamie.
Jeśli wentylator nie włancza się to wina leży po stronie włącznika termostatycznego lub zapchanej chłodnicy niedawno robiłem taką astre i była zapchana chłodnica w okolicy tego włącznika woda sie gotowała a wentylator sie nie załączył płukanie nic nie dało dopiero rozebranie boków i wyczyszczenie z zielonego nalotu dało efekty.
weż dwie wajchy niebieską i czerwoną na dół.jak to nic nie pomoże to sprawdz czy linki są prawidłowo popodłanczane i czy się nie poluzowały śruki trzymające je,jeżeli to nic nie pomoże to sprawdz czy nie są zapchane przewody od nagrzewnicy,jak to nie pomoże wymień nagrzewnice,mimo że nie przecieka to może ktoś wsypał proszku do uszczelniania chłodnic...
Witam, Mam taki sam problem, po wymianie pompy na łączniku gumowym na wysokich obrotach wytwarza się podciśnienie i tryska woda. Na wolnych obrotach jest ok. Co może być problemem? Zapchana chłodnica? Proszę o odpowiedz....
Popieram zacznij od korka i jego uszczelki, silnik sie nie przegrzewa sądząc po wskaźniku wiec termostat zapchaną chłodnicę bym wykluczył.
jak sie nagrzeje to zobacz czy chłodnica odbiera ciepło może przewody zapchane lub kanałki w bloku i nie puszcza na chłodnice
Nalać płynu , odpowietrzyć, sprawdzić termostat, pompę wody i na końcu chłodnicę czy nie zapchana. Czujnik nie jest dostatecznie ogrzany aby załączył wiatrak.
Jeśli man ma retarder to czujnik temperatury zamontowany jest w rurze z cieczą chłodzącą retarder. Zanim gorący płyn trafi do chłodnicy ( przy włączonym retarderze) wentylator powinien się załączyć .Do magii- może być problem z wiskiem, zapchana chłodnica zewnętrznie lub wewnętrznie jeśli w układzie chłodzenia miała zastosowanie woda.
Ja dalej obstawiam zły zapłon, przegrzewanie silnika spowodowane zapchaną chłodnicą, uszkodzonym termostatem, wentylator niesprawny, zła mieszanka , świece do wymiany.
Skąd wiesz, że się nie otwiera, masz przezroczystą obudowę? Może się otwiera, tylko masz zapchaną chłodnicę, albo co innego? Zagotuj go w garnku, sprawdzisz, czy się otwiera. W kabinie robi się ciepło? Pompa może nie pompować, bez obiegu cieczy, zagrzeje się tylko silnik.
Kolega z pracy miał podobnie, chociaż w innym modelu. Wymieniał termostat, sprawdzał nagrzewnicę, przewody elastyczne i różne takie. Było nawet podejrzenie padnięcia uszczelki pod głowicą. Okazało się, że chłodnica płynu była zapchana. A czym? Specjałem do doraźnego uszczelniania układu chłodzenia. Po wymianie chłodnicy jest spokój. Ale to tylko sugestia,...
stawiam na uszkodzoną chłodnicę lub bardzo zapchaną nagrzewnicę a co do termostatu to proszę łopatologiczną instrukcję http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
podłącz chłodzenie do kranu z wodą, a wypływ do kanalizacji i po 30 minutach pracy silnik będzie tak wypłukany jak nowy. Też o tym myślałem, martwi mnie tylko że w zakamarkach może mi zostać trochę tej kranówy i potem kamień zapcha chłodnicę. Ogólnie tam wchodzi 7 litrów z groszami wg. instrukcji, po dobroci da się spuścić niecałe 5l wężem w najniższym...
Wydaje mi się że nic do tego nie ma woda czy płyn a jedynie czujnik załączający wentylator . Na początek jego bym sprawdził . Jeśli on jest sprawny to obstawiam zapchaną chłodnicę . Panie Sadowski, znowu pisze Pan bzdury.
Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Witam, miałem podobny przypadek, chłodnica była w jednym miejscu gorąca w innym zimna, okazało się że część chłodnicy jest zapchana, założyłem nową i problem zniknął. Ciekawy jestem w jaki sposób stwierdziłeś że chłodnica w środku jest czyściutka?
Włożyłem termostat z powrotem chłodnica nie jest zapchana co jeszcze może być? Dodano po 7 Czujniki sprawne Dodano po 44 Termostat również oki Dodano po 43 Mechanik co robił uszczelkę mówił ze pompa jest w dobrym stanie :/
Jedną z przyczyn może być zapchany przewód odpowietrzający chłodnicę .Lączy on ją z naczniem .
Sprawdz chłodnice czy ma przepływ ,czy nie zapchana .
- wymieniony i zaślepiony egr razem z chłodnicą która nie jest zapchana Jeśli masz sprawną przepustnicę nowszego typu to zaślepienie EGR-u da efekt nierównej pracy na wolnych. Odłącz przepustnicę i sprawdź czy również nierówno pracuje. Jeżeli się uspokoi to przywróć EGR do pełni sprawności i wszystko będzie ok.
Po rozebraniu i przemyciu palety sterującej poskładałem wszystko. Zalałem olejem odpaliłem auto i problem znikł, niestety tylko na 2-3 min. Szukałem dalej i stwierdziłem zapchaną chłodnice oleju. Co mogło się uszkodzić z powodu tej usterki??? W jaki sposób ostatecznie sprawdzić czy problem tkwi w skrzyni czy jest to wina konwentera. POMOCY
Udało się rozwiązałem problem. Okazało się że ponad połowa chłodnic była zupełnie zapchana, działało to z taka sama efektywnością jak bym wsadził nagrzewnicę zamiast chłodnicy. Dziękuje wszystkim za pomoc. ps Zorientowałem się przy odpowietrzaniu układu chłodzenia, dotykałem dolnego węża i czekałem aż zacznie robić sie ciepły (znak że termostat puścił),...
Kolego więcej pokory dla ludzi którzy chcą ci pomóc bo wyczuwam ironie w twym pisaniu ale do rzeczy ;; na początek sprawdz chłodnicę a mianowicie czy jak silnik jest rozgrzany to na całej jej powierzchni jest taka sama temperatura czy np na górnym rogu nie jest zimna bo według mojej oceny to albo termostat albo zapchana chłodnica (nie sugeruj się tym...
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
Teoretycznie -odpięta wiskoza (elektrycznie) działa na starej zasadzie sprzęgła viskotycznego, teoretycznie zapchane chłodnice międzystopniwe mogą powodować dziwną pracę wiskozy ale nie aż taką. Naprawdę trudna usterka:) Testy wiskozy były robione przy temperaturze 90 stopni? Na postoju też tak się zachowuje? A te dźwięki to skąd się wydostają?
Jak turbina nie pompuje odpowiedniego ciśnienia to podejrzewam że może zapchana - zasyfiona jest chłodnica powietrza ( intercoller). Najprościej odłączyć ją i zobaczyć czy auto się lepiej zbiera.
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
autko mocno się grzeje 100pare stopni wiec postanowiłem wymienić termostat niestety nic to nie dało ale zauważyłem ze nie było płynu ani w przewodzie od chłodnicy ani w bloku silnika podczas wymiany termostatu... W zbiorniku wyrównawczym naturalnie poziom jest .Dopływ do chłodnicy gorący (lecz bez płynu???) powrót jest natomiast ciepły ...Chłodnica...
wentylator włącza sie gdy jest kolo 100C wiec wentylator sie dobrze włącza tylko za czesto sie nagrzewa do tych 100C nawet gdy jest temperatura na minusie na dworze Dodano po 4 a jak sprawdzic czy jest zapchana chłodnica bo jak jest to jedyna opcja to jej wymiana Dodano po 10 pompa wody została wymieniona wiec zostaje chłodnica
U mnie kiedyś ciekła bardzo chłodnica kwalifikowała się do wymiany więc kupiłem proszek już nie pamiętam co to było. Po wsypaniu trochę lecieć przestało ale za to reszta chłodnicy się zapchała płyn wywaliło korkiem i po zabawie
witam wszystkich mam podobny problem i nie mogę go zdiagnozować :cry: myk się zaczął od tego sharan 2003 tdi model silnika ASZ klima tronik dwu strefowy po kupnie nie dział klima rok przejeżdżony na nie nabitej klimie i nadeszła chwila ciepła i trzeba zrobić bo czarny lakier i czarne szyby taka afrykańska mućka pierwsze nabicie klimy sukces 3 dni z...
Często zapchana kłębkami kurzu chłodnica powoduje przegrzewanie proca i wyłącza...Dobrze byłoby przedmuchać i sprawdzić...Zobacz również czy wentylator od proca dobrze pracuje, może wymaga wymiany.
czy włącza się wentylator chłodnicy? jeśli tak to zapchane kanały w chłodnicy przez co chłodnica słabo odprowadza ciepło nie wiadomo jaki proszek i ile go wsypałeś ale może się okleił na wirniku pompy wodnej przez co pompa ma słabą wydajność
zapchana chłodnica zapchana nagrzewnica zapchana zmywarka
podłączyć niemiecki telefon linux puppy komunikat micra satel
Reset pralki Whirlpool AWM6081 - krok po kroku Jak oszukać błąd żarówki CANbus w Peugeot 207 przy LED