To jest zawór IMV i się go wymienia bez ruszania pompy. Są wszędzie dostępne. Najlepiej byłoby podmienić go na próbę, bo jest ryzyko, że niepotrzebnie wywalisz kilkaset złotych w błoto... Jeżeli to jest ten sam układ wtryskowy, co w Focusie 1,8 tdci, to np.: http://sklep.gazparts.pl/elektrozawor_re... Po odpaleniu...
Ja miałem podobny problem. Najpierw próba przelewowa wtrysków - wymieniłem na używane. Niby zaczął lepiej palić, ale problem się powtórzył. Pojechałem do kolegi, podłączył pod komputer, który pokazał za niskie ciśnienie. Sprawdziliśmy zawór na listwie wtryskowej - opiłki! A więc łuszczenie pompy wtryskowej. Skończyło się czyszczeniem przewodów paliwowych...
Problemy z odpalaniem do kiepski rozrusznik i słaby akumulator, a soft sterownika skonstruowany jest tak, aby ochraniać koło dwumasowe i skrzynie, dlatego na ciepło są problemy z odpalaniem. Setki razy było o tym na forum. Albo robisz rozrusznik i wstawiasz markowy akumulator, albo jedziesz do tunera i zmieniasz próg podawania paliwa np na 200 obr/min...
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
też o tym myślałem i być może będę musiał to zrobić. Ale nie chcę od podłaczenia do kompa zaczynać. Zawołali w serwisie 135 zł, a jak widać po doświadczeniach innych to najczęściej nic z tego nie wynika i pieniądze wyrzucone w błoto. Aku mam juz słabawy, tzn jak jest -5 st. C to ledwo kręci ale zapala. Jak jest ciepło to kręci mocno, więc nie sądzę...
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
pompowtryski sie skonczyla najprosciej zrobic dawke
Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Witam, problem o którym pisze to temat rzeka - można o nim znaleźć wiele wpisów na forum. Może krótko historia samochodu: 5 lat temu zakupiłem go z przebiegiem 197k km. Palił trudniej na ciepłym silniku niż na zimnym - sprzedawca dogadał się ze swoim znajomym elektronikiem i poprawili mapy paliwowe. Przez ten okres czasu wszystko działało idealnie....
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
Witam Właśnie kupiłem sobie A3 1,9 TDI ALH z takim objawami jak w temacie - czyli ciężko odpala na ciepło - jutro idzie do mechanika na takie standardy (rozrząd, ojej, filtry i inne pierdy) zobaczymy co powie o rozruchu - raczej obstaję na zmianie dawki startowej ale nie wiem czy zrobię to u niego - znalazłem fajną firmę co robi to za 250 zł. tylko...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Olej na jakim jeździłem od zawsze 15w40 lotos z 15w40 przeszedłem na 10w40 bo z tego co czytałem to że nic nie powinno się stać z przejścia z 15w40 na 5w40 albo dużo mniejsze ryzyko. silnik brał dosyć dużo oleju. przy minusowej temperaturze silnik nierówno pracuje i dymi na niebiesko na zimnym silniku a czasem nawet jak jest ciepło też dymi znaczy przy...
Reasumując jak było ciepło jezdził bez problemów a teraz jak jest zimno ni hu hu? Robiłem przekładkę z 110km na zwykłej pompie na 130 na pompo wtrysku czy coś może się różnić ? Kiedy?
Witam kupiłem silnik hondy gx270 i mam problem. Silnik jak jest zimny odpala bardzo dobrze ale po 30 minutach zaczyna gasnąć po czym próbuje go odpalić i nie chce. Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły. Po ostygnięciu wszytko jest dobrze. Co może być w nim nie tak?
na zimno bez czujnika temp powinien zapalić, na ciepło bez czujnika nie zapali albo bardzo ciężko
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
urządzenie na allegro 80zł
Na ciepło odpala ciężko ,musze go 5 sek lub dłużej kręćić,jak silnik dobrze ostygnie to zapali bez problemu.
Świece mają z 10 tyś. Wymieniam regularne. Jak jest ciepło to odpala w miarę dobrze. I jak mówiłem generalnie zawsze odpala tylko zaczęła długo kręcić po dłuższych przerwach na mrozie
Witam Moje Vito 2.2 CDI przebieg 200 000 km ma problem z odpalaniem przy niskich temperaturach. Rozrusznik kręci. Muszę go kręcić około 10-15 sekund dopiero ciężko łapie. Jak już załapie pracuje równo. Po zgaszeniu odpala na dotyk. Sytuacja ta ma miejsce przy temperaturach w okolicy 0 i poniżej. Samochód stoi w garażu gdzie przy mrozach temp jest w...
Witam, problem z Toyotą mam od czasu kiedy ją kupiłem, czyli ok 4 mies. temu, generalnie mam z nią tylko 2 problemy, o drugim może wspomnę później. Auto w tej chwili ma przejechane 204.000 tys. km. i pochodzi z Polskiego salonu. Problem polega na odpaleniu po całonocnym staniu auta, nieważne czy ciepło czy zimno. Rozrusznik kręci dobrze i energicznie,...
jak jest zimny to ciężko odpala , ale jak zgasisz takiego gorącego to od kopa Dodano po 2 Mógłbys trochę jasniej bo chyba nie rozumiem o co ci chodzi . Przyjechalem z trasy na gorąco odpalil od kopa , ale jak odczekam az ostygnie to problem wraca , ciezko bedzie odpalic .
Siemka, szukałem odpowiedzi na moje problemy i wpadłem na twój bardzo podobny ,wydaje mi się ze mogę ci pomoc. Ja mam mondeo 2.0 tdci z elektrycznym zaworem EGR(dlatego je nie mogę zaślepić). Samochód ci gaśnie lub ciężko odpala na ciepłym -twoje zaworki ssące są już tak brudne ze na ciepło nie masz sprężania.:crazyeyes: Dlaczego brudne? bo twój egr...
Hej wszystkim, Mam problem z uszkodzony sprzętem. Dostaliśmy parę dni temu nagrzewnicę olejową, kolega przywiozł, odpalił, powiedział mniej więcej co i jak, ale jednym uchem wpadło drugim wypadło. Pogrzała halę, potem po prostu ją wyłączyliśmy. Potem - szok. Nie działa. Nie odpala, zdjęcie osłon - silnik ciężko się kręci. Prawdopodobnie zbyt szybko...
Witam, posiadam Rometa Ogar205, w którym zrobiłem kapitalny remont silnika. Po remoncie pracował dobrze. Ale teraz przyczyną jest problem z odpaleniem ma bardzo dobrą iskrę, lecz ciężko jest go odpalić. Jak już odpali to pracuje tylko na obrotach regulowanych poprzez manetkę jak odpuszczę to zgaśnie i wtedy już nie idzie go zapalić dopiero aż będzie...
Problem z Fiatem Sieną 1,4 z LPG. Kupiona uszkodzona, ciężko odpala na zimno. Trzeba kręcić długo, załapie na chwilę, potem znowu kręcić, po kilku odpaleniach na 1-2 sekundy, w końcu złapie i odpali. Od tego momentu już odpala normalnie bez większych problemów, jednak dopóki się nie rozgrzeje to jest słaba, dławi się przy wciskaniu gazu, jak odpuszczę...
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Czyli można wyregulować to zdejmując pokrywę zaworów tylko ? (luz popychaczy, zaworów?) To jest od pukania co wcześniej pisałem, że jak zimny to puka ale jak się rozgrzeje to jest okej ? A czemu jak ciepło to pali normalnie ? (nie aż tak normalnie ale nie gaśnie).
Witam. Mam Opla Omegę 2.0 16v 1995r z gazem LOVATO i mam z moim Oplem dwa problemy. Jeden jest taki, że ciężko odpala jak jest ciepły silnik. Opiszę problem: rano nie ważne czy duży mróz czy mały to odpala od strzała bez problemu a jak przejadę parę km i nabierze silnik swojej temperatury i zgaszę silnik to jest potem problem, żeby go odpalić. Jak przekręcam...
Czyściłem i tak samo mam nowy czujnik bosch i też robi to samo jak jest ciepło np temp. pokojowa to pokazuje wartość oporności ok. 950 czyli jakieś 40 stopni po schłodzeniu do 5 stopni czujnika zaczyna pokazywać 700 czyli jakieś 60 stopni a powinna oporność wzrastać równo ze spodkiem temp. czyli powinno pokazywać oporność powyżej 4500 a nawet nie było...
Co to jest za wynalazek!!!!! Ciekawe ile mądrych głów myślało nad tym żeby tak spaprać silnik diesla. Mam omege 2.0 dti 180000 przebiegu,od nowego w rodzinie. Auto śmigało bez zadnych problemów. Pewnego dnia straciło na mocy. Wywaliło P400, miało prawo bo strzeliła membrana w egr.Wymieniony na nowy. Ale to dopiero początek. Tydzień normalnej jazdy i...
Cześć Mam problem z Passatem z którym nie mogę sobie poradzić. Zaczęło się już rok temu na wiosnę. Passat to 1.9 TDI AWX z 2001roku. Gdy temperatura na zewnątrz jest w granicach 5 stopni, po odpaleniu i przegazowaniu auta do 4 tys. obrotów potrafi zgasnąć. Ciężko go potem odpalić, po dłuższym kręceniu odpala i czasami chodzi tak jak by na 3 cylindry,...
Tak to jest niby sterownik adres jak dobrze pamiętam to 41 np VCD-s. Świece grzeją się do 66 stopni jak dobrze pamiętam aby kultóra pracy była przyjemna. Co do odpalania to mają taką wadę palenia na ciepło i wystarczy tył pompy naprawić. Sprawdź na instalacji od czujnika temperatury czy nie jest założony przekaźnik na lepsze odpalanie.
Witajcie! Posiadam wyżej wymieniony samochód. Rocznik 1995. Problem jest z odpalaniem silnika jeżeli jest on ciepły. Gdy silnik jest zimny, odpala pierwszorzędnie. Jest to szczególnie uciążliwe np. podczas tankowania - po zatankowaniu ciężko wyjechać ze stacji :) Wymieniałem w nim świece, pompę paliwa, olej z filtrem oraz filtr powietrza. Filtru paliwa...
Wiadomo co było rozwiązaniem ???
Witam nie dawno kupiłem Forda i nic aż tu nagle mam problem od niedawna z Foczką 1,8 TDDI mianowicie jak auto postoi przez noc lub dzień ciężko sie odpala długo trzeba kręcić lapie za drugim razem załapie i zaraz gaśnie ( tak jak by paliwa nie dostawał ) świece grzeją okolo 7sekund i nie ma różnicy czy jest ciepło czy zimno. Po odpaleniu do dłuższego...
Jetforce rocznik 2006 na wtrysku, po pierwsze bardzo ciężko odpala jak jest zimny-kręci rozrusznikiem bardzo dobrze, łapie na sekundę i gaśnie, trzeba go kilka-kilkanaście razy próbować odpalić aż się uda, na ciepło lepiej ale i tak słabo. Po drugie-jak juz odpali to ma bardzo nierówne wolne obroty-falują raz mniejsze raz większe. Świeca wymieniona...
Witam. Przy silniku jest pompka paliwa (taki czarny grzybek) po prawej stronie jak otworzysz maskę. Popompuj -ponaciskaj kilkanaście razy przed odpaleniem. Być może paliwo się cofa. Dodatkowym objawem jest to, że ciężko go zapalić po kilku dniach nie używania nawet jak jest ciepło na dworze. Pozdrawiam.
Dobra ok zmienię uszczelniacze to nie wysoki koszt. Czy morzcie podrzucić odległości jak ustawić pompowtryskiwacze podczas montażu wiem że trzeba pilnować jakiś odległości oraz z jaką siłą dokręcić śruby.
Witam od niedawna posiadam 307 była sprowadzona z Anglii parę lat temu problem pojawił się gdy temp spadła poniżej 2 C kręci długo i jak by nie wszystkie gary łapały od razu. Czytałem na elektrodzie że podobno słabe rozruszniki w nich były montowane ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną. Na ciepło jest OK świece przekażnik aku wszystko sprawdzone...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Witam Mam następujący problem, kiedy na dworze jest ciepło samochód ciężko zapala - kręcę rozrusznikiem, chwyta prawie natychmiast ale tylko "kilka zapłnowów", później ok sekundy nie pali i od nowa. Dzieję sie tak kilka razy w końcu po 5-10 sekundach w końcu odpala normalnie. Gdy się zagrzeje wszystko super, nie przerywa, obroty nie falują ani na benzynie...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Czym to czytałeś bo z tego Twojego pliku ciężko coś wymodzić. Programatorem MiniPro
moje iveco nawet jak jest ciepło nie chce odpalić więc po obszukaniu za usterką stwierdziłem że jest uszkodzony cały układ grzania świecy płomieniowej nawet nie zaświecała sie kontrolka grzania wymieniłem wszystkie kable na nowe (były spalone i pozwierane)wymienilem zawór otwierający paliwo do świecy (miał urwany przewód przy samej d....) samą świece...
Widzę że przepływ powietrza jest kosmiczny.
A wiec kotły olejowe są mało kiedy OT, ( prawie w ogóle) Wystarczy dowolny bus /czytaj wypowiedź wyżej/, istnieją translatory na OT, a tego już jest dużo. wiec potrzebuje przekaźnik który po tym protokole załączy mi kocioł. Praca solar odpada - sterownik nadrzędny ma wydać rozkaz grzania, a nie wzrost temp. w układzie - teraz tak mam kocioł chodzi...
kosiarka ciężko odpala ciężko odpala volvo ciężko odpala scenic
przetwornik słuchawkowy wkrętaki magnes czujnik wysokości świateł
thomson 26hu5253 lodówka grzeje zamiast chłodzić
Sherman 250 – schemat elektryczny, MIG250-J04, inwerter, serwis, naprawa C-360: Olej zmieszany z wodą, pęknięta zębatka