To jest zawór IMV i się go wymienia bez ruszania pompy. Są wszędzie dostępne. Najlepiej byłoby podmienić go na próbę, bo jest ryzyko, że niepotrzebnie wywalisz kilkaset złotych w błoto... Jeżeli to jest ten sam układ wtryskowy, co w Focusie 1,8 tdci, to np.: http://sklep.gazparts.pl/elektrozawor_re... Po odpaleniu...
Problemy z odpalaniem do kiepski rozrusznik i słaby akumulator, a soft sterownika skonstruowany jest tak, aby ochraniać koło dwumasowe i skrzynie, dlatego na ciepło są problemy z odpalaniem. Setki razy było o tym na forum. Albo robisz rozrusznik i wstawiasz markowy akumulator, albo jedziesz do tunera i zmieniasz próg podawania paliwa np na 200 obr/min...
Ja miałem podobny problem. Najpierw próba przelewowa wtrysków - wymieniłem na używane. Niby zaczął lepiej palić, ale problem się powtórzył. Pojechałem do kolegi, podłączył pod komputer, który pokazał za niskie ciśnienie. Sprawdziliśmy zawór na listwie wtryskowej - opiłki! A więc łuszczenie pompy wtryskowej. Skończyło się czyszczeniem przewodów paliwowych...
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
też o tym myślałem i być może będę musiał to zrobić. Ale nie chcę od podłaczenia do kompa zaczynać. Zawołali w serwisie 135 zł, a jak widać po doświadczeniach innych to najczęściej nic z tego nie wynika i pieniądze wyrzucone w błoto. Aku mam juz słabawy, tzn jak jest -5 st. C to ledwo kręci ale zapala. Jak jest ciepło to kręci mocno, więc nie sądzę...
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
pompowtryski sie skonczyla najprosciej zrobic dawke
Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Witam, problem o którym pisze to temat rzeka - można o nim znaleźć wiele wpisów na forum. Może krótko historia samochodu: 5 lat temu zakupiłem go z przebiegiem 197k km. Palił trudniej na ciepłym silniku niż na zimnym - sprzedawca dogadał się ze swoim znajomym elektronikiem i poprawili mapy paliwowe. Przez ten okres czasu wszystko działało idealnie....
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
Witam Właśnie kupiłem sobie A3 1,9 TDI ALH z takim objawami jak w temacie - czyli ciężko odpala na ciepło - jutro idzie do mechanika na takie standardy (rozrząd, ojej, filtry i inne pierdy) zobaczymy co powie o rozruchu - raczej obstaję na zmianie dawki startowej ale nie wiem czy zrobię to u niego - znalazłem fajną firmę co robi to za 250 zł. tylko...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
Olej na jakim jeździłem od zawsze 15w40 lotos z 15w40 przeszedłem na 10w40 bo z tego co czytałem to że nic nie powinno się stać z przejścia z 15w40 na 5w40 albo dużo mniejsze ryzyko. silnik brał dosyć dużo oleju. przy minusowej temperaturze silnik nierówno pracuje i dymi na niebiesko na zimnym silniku a czasem nawet jak jest ciepło też dymi znaczy przy...
Reasumując jak było ciepło jezdził bez problemów a teraz jak jest zimno ni hu hu? Robiłem przekładkę z 110km na zwykłej pompie na 130 na pompo wtrysku czy coś może się różnić ? Kiedy?
Witam kupiłem silnik hondy gx270 i mam problem. Silnik jak jest zimny odpala bardzo dobrze ale po 30 minutach zaczyna gasnąć po czym próbuje go odpalić i nie chce. Ciężko tez chodzi szarpak jak silnik jest ciepły. Po ostygnięciu wszytko jest dobrze. Co może być w nim nie tak?
Na ciepło odpala ciężko ,musze go 5 sek lub dłużej kręćić,jak silnik dobrze ostygnie to zapali bez problemu.
na zimno bez czujnika temp powinien zapalić, na ciepło bez czujnika nie zapali albo bardzo ciężko
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
jak jest zimny to ciężko odpala , ale jak zgasisz takiego gorącego to od kopa Dodano po 2 Mógłbys trochę jasniej bo chyba nie rozumiem o co ci chodzi . Przyjechalem z trasy na gorąco odpalil od kopa , ale jak odczekam az ostygnie to problem wraca , ciezko bedzie odpalic .
urządzenie na allegro 80zł
Świece mają z 10 tyś. Wymieniam regularne. Jak jest ciepło to odpala w miarę dobrze. I jak mówiłem generalnie zawsze odpala tylko zaczęła długo kręcić po dłuższych przerwach na mrozie
Problem z Fiatem Sieną 1,4 z LPG. Kupiona uszkodzona, ciężko odpala na zimno. Trzeba kręcić długo, załapie na chwilę, potem znowu kręcić, po kilku odpaleniach na 1-2 sekundy, w końcu złapie i odpali. Od tego momentu już odpala normalnie bez większych problemów, jednak dopóki się nie rozgrzeje to jest słaba, dławi się przy wciskaniu gazu, jak odpuszczę...
Witam Moje Vito 2.2 CDI przebieg 200 000 km ma problem z odpalaniem przy niskich temperaturach. Rozrusznik kręci. Muszę go kręcić około 10-15 sekund dopiero ciężko łapie. Jak już załapie pracuje równo. Po zgaszeniu odpala na dotyk. Sytuacja ta ma miejsce przy temperaturach w okolicy 0 i poniżej. Samochód stoi w garażu gdzie przy mrozach temp jest w...
Witam, problem z Toyotą mam od czasu kiedy ją kupiłem, czyli ok 4 mies. temu, generalnie mam z nią tylko 2 problemy, o drugim może wspomnę później. Auto w tej chwili ma przejechane 204.000 tys. km. i pochodzi z Polskiego salonu. Problem polega na odpaleniu po całonocnym staniu auta, nieważne czy ciepło czy zimno. Rozrusznik kręci dobrze i energicznie,...
Witam. Mam Opla Omegę 2.0 16v 1995r z gazem LOVATO i mam z moim Oplem dwa problemy. Jeden jest taki, że ciężko odpala jak jest ciepły silnik. Opiszę problem: rano nie ważne czy duży mróz czy mały to odpala od strzała bez problemu a jak przejadę parę km i nabierze silnik swojej temperatury i zgaszę silnik to jest potem problem, żeby go odpalić. Jak przekręcam...
Siemka, szukałem odpowiedzi na moje problemy i wpadłem na twój bardzo podobny ,wydaje mi się ze mogę ci pomoc. Ja mam mondeo 2.0 tdci z elektrycznym zaworem EGR(dlatego je nie mogę zaślepić). Samochód ci gaśnie lub ciężko odpala na ciepłym -twoje zaworki ssące są już tak brudne ze na ciepło nie masz sprężania.:crazyeyes: Dlaczego brudne? bo twój egr...
Jetforce rocznik 2006 na wtrysku, po pierwsze bardzo ciężko odpala jak jest zimny-kręci rozrusznikiem bardzo dobrze, łapie na sekundę i gaśnie, trzeba go kilka-kilkanaście razy próbować odpalić aż się uda, na ciepło lepiej ale i tak słabo. Po drugie-jak juz odpali to ma bardzo nierówne wolne obroty-falują raz mniejsze raz większe. Świeca wymieniona...
Hej wszystkim, Mam problem z uszkodzony sprzętem. Dostaliśmy parę dni temu nagrzewnicę olejową, kolega przywiozł, odpalił, powiedział mniej więcej co i jak, ale jednym uchem wpadło drugim wypadło. Pogrzała halę, potem po prostu ją wyłączyliśmy. Potem - szok. Nie działa. Nie odpala, zdjęcie osłon - silnik ciężko się kręci. Prawdopodobnie zbyt szybko...
Witam, posiadam Rometa Ogar205, w którym zrobiłem kapitalny remont silnika. Po remoncie pracował dobrze. Ale teraz przyczyną jest problem z odpaleniem ma bardzo dobrą iskrę, lecz ciężko jest go odpalić. Jak już odpali to pracuje tylko na obrotach regulowanych poprzez manetkę jak odpuszczę to zgaśnie i wtedy już nie idzie go zapalić dopiero aż będzie...
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Czyli można wyregulować to zdejmując pokrywę zaworów tylko ? (luz popychaczy, zaworów?) To jest od pukania co wcześniej pisałem, że jak zimny to puka ale jak się rozgrzeje to jest okej ? A czemu jak ciepło to pali normalnie ? (nie aż tak normalnie ale nie gaśnie).
Witajcie! Posiadam wyżej wymieniony samochód. Rocznik 1995. Problem jest z odpalaniem silnika jeżeli jest on ciepły. Gdy silnik jest zimny, odpala pierwszorzędnie. Jest to szczególnie uciążliwe np. podczas tankowania - po zatankowaniu ciężko wyjechać ze stacji :) Wymieniałem w nim świece, pompę paliwa, olej z filtrem oraz filtr powietrza. Filtru paliwa...
Cześć Mam problem z Passatem z którym nie mogę sobie poradzić. Zaczęło się już rok temu na wiosnę. Passat to 1.9 TDI AWX z 2001roku. Gdy temperatura na zewnątrz jest w granicach 5 stopni, po odpaleniu i przegazowaniu auta do 4 tys. obrotów potrafi zgasnąć. Ciężko go potem odpalić, po dłuższym kręceniu odpala i czasami chodzi tak jak by na 3 cylindry,...
Czyściłem i tak samo mam nowy czujnik bosch i też robi to samo jak jest ciepło np temp. pokojowa to pokazuje wartość oporności ok. 950 czyli jakieś 40 stopni po schłodzeniu do 5 stopni czujnika zaczyna pokazywać 700 czyli jakieś 60 stopni a powinna oporność wzrastać równo ze spodkiem temp. czyli powinno pokazywać oporność powyżej 4500 a nawet nie było...
Co to jest za wynalazek!!!!! Ciekawe ile mądrych głów myślało nad tym żeby tak spaprać silnik diesla. Mam omege 2.0 dti 180000 przebiegu,od nowego w rodzinie. Auto śmigało bez zadnych problemów. Pewnego dnia straciło na mocy. Wywaliło P400, miało prawo bo strzeliła membrana w egr.Wymieniony na nowy. Ale to dopiero początek. Tydzień normalnej jazdy i...
Tak to jest niby sterownik adres jak dobrze pamiętam to 41 np VCD-s. Świece grzeją się do 66 stopni jak dobrze pamiętam aby kultóra pracy była przyjemna. Co do odpalania to mają taką wadę palenia na ciepło i wystarczy tył pompy naprawić. Sprawdź na instalacji od czujnika temperatury czy nie jest założony przekaźnik na lepsze odpalanie.
Wiadomo co było rozwiązaniem ???
Witam nie dawno kupiłem Forda i nic aż tu nagle mam problem od niedawna z Foczką 1,8 TDDI mianowicie jak auto postoi przez noc lub dzień ciężko sie odpala długo trzeba kręcić lapie za drugim razem załapie i zaraz gaśnie ( tak jak by paliwa nie dostawał ) świece grzeją okolo 7sekund i nie ma różnicy czy jest ciepło czy zimno. Po odpaleniu do dłuższego...
Witam. Przy silniku jest pompka paliwa (taki czarny grzybek) po prawej stronie jak otworzysz maskę. Popompuj -ponaciskaj kilkanaście razy przed odpaleniem. Być może paliwo się cofa. Dodatkowym objawem jest to, że ciężko go zapalić po kilku dniach nie używania nawet jak jest ciepło na dworze. Pozdrawiam.
Dobra ok zmienię uszczelniacze to nie wysoki koszt. Czy morzcie podrzucić odległości jak ustawić pompowtryskiwacze podczas montażu wiem że trzeba pilnować jakiś odległości oraz z jaką siłą dokręcić śruby.
Witam od niedawna posiadam 307 była sprowadzona z Anglii parę lat temu problem pojawił się gdy temp spadła poniżej 2 C kręci długo i jak by nie wszystkie gary łapały od razu. Czytałem na elektrodzie że podobno słabe rozruszniki w nich były montowane ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną. Na ciepło jest OK świece przekażnik aku wszystko sprawdzone...
Witam Mam następujący problem, kiedy na dworze jest ciepło samochód ciężko zapala - kręcę rozrusznikiem, chwyta prawie natychmiast ale tylko "kilka zapłnowów", później ok sekundy nie pali i od nowa. Dzieję sie tak kilka razy w końcu po 5-10 sekundach w końcu odpala normalnie. Gdy się zagrzeje wszystko super, nie przerywa, obroty nie falują ani na benzynie...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Czym to czytałeś bo z tego Twojego pliku ciężko coś wymodzić. Programatorem MiniPro
Widzę że przepływ powietrza jest kosmiczny.
moje iveco nawet jak jest ciepło nie chce odpalić więc po obszukaniu za usterką stwierdziłem że jest uszkodzony cały układ grzania świecy płomieniowej nawet nie zaświecała sie kontrolka grzania wymieniłem wszystkie kable na nowe (były spalone i pozwierane)wymienilem zawór otwierający paliwo do świecy (miał urwany przewód przy samej d....) samą świece...
A wiec kotły olejowe są mało kiedy OT, ( prawie w ogóle) Wystarczy dowolny bus /czytaj wypowiedź wyżej/, istnieją translatory na OT, a tego już jest dużo. wiec potrzebuje przekaźnik który po tym protokole załączy mi kocioł. Praca solar odpada - sterownik nadrzędny ma wydać rozkaz grzania, a nie wzrost temp. w układzie - teraz tak mam kocioł chodzi...
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
I nic z tym nie zrobisz. Po odpaleniu zimnego silnika dawka jest bardzo wysoka i jak go zgasisz po krótkim czasie to w cylindrach pozostaje niespalone paliwo. Dla potwierdzenie mojej opinii poczekaj 5-10 min na odparowanie ,odpali napewno.
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
czujnik temp wymien, ja to samo przerabiałem przym moim vw BKC
Do wymiany był reduktor instalacji gazowej.
Witam. Czy w każdym przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku wymiana akumulatora pomogła ? czy przyczyny były inne ?
Regereracja pompy paliwa
Dzięki za odpowiedzi ha ha ha,problem był taki że nawalił regulator ciśnienia paliwa i cały czas go zalewało pomóżcie lepiej innym tylko troche lepiej niż mnie pozdro
Przyczyn może być kilka, dlatego zacznij od sczytania błędów, parametrów itd.
dzięki za pomoc Pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam następujący problem dotyczący mojej Laguny z 2002 roku, mianowicie auto na zimnym silniku odpala na tzw. strzała, a po rozgrzaniu do optymalnej temperatury po zgaszeniu samochodu bardzo długo kręci, a czasami w ogóle nie odpala. Silnik 120 konny po czyszczeniu EGR wymianie świec żarowych. Podczas jazdy brak jakichkolwiek ubytków...
Głowy to ja za to nie dam, ale podobny objaw daje brudny lub nie sprawny czujnik położenia wału korbowego tzw. inpulsator.
Zakładam, że cały układ zasilania sprawdziłeś na 100% a nie tylko korek. :) To zostaje Ci diagnostyka komputerowa na pracę MR. Wtryski i pompy do sprawdzenia. Bez komputera to możesz chłodzić pompy zimną wodą przed odpaleniem. :) FR - sprawdź czujnik pedału sprzęgła INS - chyba coś pomyliłeś ABS - przerwa na styku 2 zaworu ABS osi tylnej
Jak dla mnie, czujnik położenia wału, na ciepłym się rozjeżdża i taki skutek, ale mogę się mylić.
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Tego nie sprawdzałem. Spróbuję jeszcze to sprawdzić. Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdążyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem, świece żarowe nowe.
Czasami takie objawy były na skutek niesprawności czujnika obrotów wału korbowego (zamontowany w bloku w okolicach koła zamachowego). Nigdy nie doszedłem w jaki sposób uszkadzał się ten czujnik (przerwa na ciepło, utrata własności magnetycznych?) - pomiar rezystancji nie wykazywał znaczących odchyłek, błędów nie było. Warto byłoby też sprawdzić ciśnienie...
Tylko jedno mnie w tym wszystkim zastanawia :) Samochód nie bierze praktycznie oleju - bo jak braniem nazwać 0,5 litra na 10.000km :) Zbiera się bardzo dobrze, przyspieszenie takie jak trzeba, nie kopci z tylca, oprócz normalnego bąka jak dostanie w palnik ... Pozdrawiam !!
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
Wiem że kable mam do zmiany ale moje pytanie brzmi,czy ma to wpływ na odpalanie na ciepłym silniku
ponawiam, prośbę o pomoc
Sprobuj polac pompe zimna woda. Jak zapali bez problemu to pompa sie konczy.
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
A kręci wolniej jak na ciepłym?
dzisiaj odpiąłem czujnik temp. niestety nic to nie dało auto dalej ciężko odpala na ciepłym
Uszkodzona pompa wtryskowa.
Witam, Jestem posiadaczem passata z roku 2001. Silnik avf P/D 130 koni mechanicznych, 1,9 dizel. Moim problemem jest odpalanie samochodu na zimno i ciepło. Wymieniłem w nim już: filtr paliwa, oleju i powietrza, czujnik paliwa i temp. Nowy egr. Myślę też o świecach, bo były sprawdzane, ale mogły już paść ?. Bo jaki sympton by ich był ?. Skoro dalej gaśnie...
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Przy 24 to by nie palił. Zmierz porządnym przyrządem.
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
Witam, Wiem że temat poruszany wiele razy ale każdy znaleziony topik do którego chciałem się podpiąć był już zablokowany. Mam passata b4 1.9tdi 110km i mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku, do tego dochodzi, podczas jazdy przy wyższych prędkościach obrotowych, wyłączanie się turbiny, po ponownym odpaleniu turbina działa. Teraz sedno sprawy: Czy...
W grę wchodzi tylko CLIP czy po ELM też to sprawdzę? Poprzedni właściciel twierdził że byl problem z odpalaniem ciepłego silnika i zmienił czujnik położenia wału ale nic to nie zmieniło i dalej ciężko odpalał ciepły. Ja wyciągałem czujnik i faktycznie jest praktycznie nowy i czysty Delphi. Po zmontowaniu teraz samochód w ogóle nie odpala. Gdzies wyczytalem...
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Witam problem z odpalaniem rano ciężko odpalić akumulator nowy jak silnik ciepły odpala bez problemu
Witam posiadam Iveco 35S18 problem jest taki że ma napady ciężkiego odpalania ciepły czy zimny wybiera sobie czas sam, poza tym podczas przyspieszenia gaz w podłogę pow 110 km zapala się edc engine failure 149 i troszkę słabnie tzn mniej reaguje na pedał gazu muli się ktoś wie co to za kod błędu ??? P/s po wyłączeniu silnika i odpaleniu problem znika...
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
Możliwe, że ten czujnik jest powodem odcinania samochodu przy 5tyś obrotów i ciężkiego odpalania na ciepłym silniku ? Tak.
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Witam! A jak jest sterowany zawór w elektroniku? Powinien być sterowany impulsami z cewki zapłonowej. Przy braku obrotów zawór powinien zamykać dopływ gazu do kolektora inaczej po przekręceniu kluczyka gaz napływa ciągle do kolektora i grozi to wybuchem! Ciężkie odpalanie ciepłego silnika to nic w porównaniu z tym co może się jeszcze stać. Pozdrawiam!
Czy ciężko odpala przy ciepłym czy zimnym silniku ?
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
Odkręć skrzynkę na podszybiu i sprawdź czy nie pływa przekaźnik. Uważaj by jej nie rozwalić bo jedna śruba jest ciężko dostępna . Czasem trzeba zdjąć podszybie , także jak nie wiesz jak to możesz popsuć.
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
Cieczy.
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Witam Mam podobny problem w C-330. Dymi na biało podczas odpalania na zimnym i ciężko odpala. Pompa po regeneracji, wtryski z nowymi końcówkami(ustawione), zapłon ustawiłem według opisu. Myślę że to może być kwestia ustawienia zapłonu. O czym świadczy dymienie na biało i ciężkie odpalania przy tym? (za każdym razem trochę pokręci, ale zawsze odpali)
focus ciężko odpala mazda ciężko odpala ciężko odpala passat
ducato kopci czarno elektrozaczep dioda prostowniczy serwis goclever
Laskomex EC-2502A CFF Message When Calling – Wiring, Address, and Power Issues ESP8266 Arduino – zliczanie impulsów zewnętrznych TIMER0 i przerwaniami GPIO