Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Uff widze że będzie ciężko no ale coś popróbuje ;) moze najpierw ten przekaźnik 5 i te zaworki. Pompe mozna wyjac od wewnatrz samochodu prawda???
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
Skoda felicja 1992 1270 pojemności , gaz. Ciężko odpalała ,na zimnym silniku szarpało.Dziś sprawdzaliśmy przewody , połączenia. Sprawdzaliśmy po zdejmowaniu fajek ze świec jak pracuje.Po zdejmowaniu pracował silnik.Po zdjęciu kolejnej zgasł.Na rozciąg nie odpala - chwytał , ale zaraz gasł. Samochód kolegi.Świec nie wymieniał ze cztery lata. Zastanawiam...
Chodziło mi o to czy nie sa zamienione kostki a nie czy lepiej będzie odpalał na odpiętej.Taka różnica temperatury na paliwie juz robi różnicę
Czujnik sprawdziłem. Na jednym obwodzie 183Ω na drugim 350Ω. Pomiar przy temp ok 80 st. C (niestety wg wskaźnika sterowanego na podst tego czujnika). Przy tej temp świece grzeją ok 3.5 sek. Po odłączeniu czujnika maks imped -> min temp świece grzeją ok. 8.5sek. Na zimnym silniku temp ~10-15st świece grzeją ok 5.5sek.
na zimnym silniku ciężko kręci,tak jakby niemogła przełamać jak by jej coś tam przystawialo a po pierwszym odpaleniu jest już wporządku-póżniej pali normalnie; mam nowy akumulator, a rozruszniku nie ma tulejek tylko są łożyska i wymieniłem szczotki w rozruszniku i cewke i dalej nic
Witam ostatnio moja Skoda długo kręci na zimnym silniku. Akumulator wraz z filtrem paliwa został wymieniony, świece żarowe, wtryski, pompa paliwa czy dobrze podaje sprawdzone i są w porządku. Gdy samochód przejedzie parę km i ponownie odpale to nie ma żadnych problemów. Objawy tylko przy upałach - przebieg 150tyś. Jakieś pomysły?
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Witam mam problem ze swoją skodą ma silnik 1.2 htp 70 km z dołożoną instalacją LPG. Gdy silnik jest zmiany bardzo ciężko silnika odpala na parę sekund obroty spadają do 500 i gaśnie po kilku próbach odpala ale delikatnie przyszarpuje n benzynie i wchodzi w tryb awaryjny odcina mi zupełnie gaz pomaga tylko zgaszenie i ponowne odpalenie jak już przełączy...
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
Przeszukałem już chyba całe forum i podobnych tematów do mojego jest dużo , ale tylko podobnych. Otóż moja Felicia to 2001r silnik 1.9D ( chyba AES) przebieg 100000, pompa wtryskowa LUCAS. Problem polega na tym , że auto nie chce zapalić ani na zimnym , ani na ciepłym silniku.Jedyny ratunek to "SAMOSTART" w kanał filtra powietrza i wówczas pali jak...
Witam miałem problem z odpalaniem auta niezależnie od temperatury oraz nierówna praca na zimnym wymieniono oringi na pompowtryskach i jak ręką odjąć problemy znikły po 2 miesiącach problem powrócił po lekkim zagrzaniu według komputera pompowtryski igłą na zimnym na zmianę każdy swiruje i po nocy ciężko odpala bywa ze zalapie po 10 razie a czasem za...
Tak, ciśnienie na wszystkich trzech cylindrach sprawdzane i w normie (13Bar)... Dziś po ciężkim rozruchu zapaliła się kontrolka silnika, podczas diagnostyki popołudniowej wyskoczył błąd, że na cylindrze nr 1 nie ma zapłonu - czyli podczas porannego uruchomienia silnika. Czy to może być uszkodzony WTRYSKIWACZ paliwa? kto pomoże...rodacy:)
Klemy czyste, przeczyszczone akumulator jak mówię dobrze kreci. jak wsiadam to pokazuje 12,7-12,8V Przed zimą jak słyszę np że gorzej odpalał na mrozie to kupowałem dodatek do paliwa i pomagało. Jedno wlanie i w zimę był spokój. Trasy robię raczej krótkie ostatnio. Chociaż wczoraj rano zrobiłem trasą 120km. Dziś koło 12godziny zrobiłem z 5km Wróciłem...
Witam. Posiadam skodę Felicie z 1995r. 1.3 benzyna (bez gazu). Otóż posiadam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Gdy próbuję odpalić samochód to rozrusznik kręci, ale auto nie odpala, gdy naciskam pedał gazu podczas odpalania to za 2-3 razem odpala. Ostatnio (po 3 dniowym postoju na mrozie) rozładował mi się akumulator. Po naładowaniu go odpaliłem...
Witam wszystkich forumowiczów, Posiadam Skodę Superb 2002 1.8T AWT 150 KM z gazem. W aucie wymieniłem świece na K20TT, cewki jakieś Beru od znajomego prawie nieużywane, zawór N75 od Febi (auto inaczej zaczęło na nim jeździć, ale ciężko opisać tę różnicę, jakby trochę inaczej wstaje i ma mniej mocy z góry), zawór DV od Properfekta (polecam, łatwo dorwać...
Witam bardzo serdecznie, jestem nowy na forum. Mam problem ze swoją Fabią. Jest to Fabia 1 1.4tdi kod silnika BNM 2006r. Od początku kupna bardzo ciężko paliła czy zimny czy ciepły. Ostatnimi czasy mój znajomy podpiął ją pod komputer i wyskoczyły błędy czujnika położenia walka rozrządu i błędy związane z klimatyzacją. Czujnik zmieniłem ale nadal jest...
Wracając do tematu ciężkiego rozruchu myślałem, że jak temperatura będzie dodatnia będzie gładki rozruch, jednak pierwsze uruchomienie zimnego silnika kreci z oporem ale zaskakuje za 1 razem i na drugi dzień również tak niemrawo kręci rozrusznik, napięcie na akumulatorze 12,5 V. Sprawdziłem ładowanie akumulatora jest na poziomie 14 V. Sprawdzałem tez...
Zimny i gęsty olej jest tylko jedną z przyczyn ciężkiego odpalania diesli tradycyjnych. Oczywiście, że gorący silnik się uszczelnia,mi chodziło o to, że w niskich temperaturach różne metale różnie się kurczą z racji swoich właściwości fizycznych i stąd opory. Założenie konstruktorów było takie, że po nagrzaniu silnika poszczególne elementy dopasują...
- no przy 230 tyś km wiadomo, że jest lekkie zużycie silnika - stan pompowtryskiwaczów; właśnie o tym mówię, może to są właśnie objawy, że trzeba się nimi zająć, a nie zmieniać dawki startowej czy cokolwiek innego jako "leczenie syfa za pomocą pudru" - co ma stan rozrusznika ? jeżeli na zimnym jest ok, a na ciepłym odpala normalnie ?? aku również uważam,...
jeśli tuleje mają od dołu "wprowadzenie" czyli taką fazkę od środka, to da radę, chociaż będzie ciężko z ostatnim cylindrem, no ale pomagając sobie jakimiś 2 drutami wygiętymi w "pazur" na końcu może się udać, nie wiem, nie próbowałem tak. ;) Ja w żadne "gwarancje" nie wierzę, kupuję silniki które są w aucie na złomie i sam sobie to odpalam, zobaczę...
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
ciężko odpala zimnym silniku mercedes mercedes ciężko odpala zimnym silniku ciężko odpala zimnym silniku corsa
ekspres delonghi odwapnianie przepływomierz odpowiada wyciąć otwór szkło
maszyna minerva śmieszne obrazki
Jak zdjąć obudowę z ekspresu Melitta F27? Kod błędu 13 w lodówkach Beko - wentylator i defrost