Czujnik wału, jeżeli byłby czujnik wałka to by błędy wywalało, ale prawdopodobnie by odpalał. 2.0 HDI 90 albo 110 KM siedzi, ale bm bardziej obstawiał 90 KM czyli RHY.
Nieszczelność np wtryskiwacza. Najlepiej pojechać do gazowników, poradzą sobie w kilka minut i nie będzie drogo. ;)
Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
Winny okazał się akumulator
Witaj, trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa przy rozruchu wtedy gdy występuje problem.
Być może rzeczywiście chodzi tu o pompkę wstępną.Koszt nowej to 300zl.Nieraz jest tak że ją słychać i wydaje się że wszystko jest ok ale nie podaje paliwa.Gorzej jeśli,odpala ładnie na zimnym a na ciepłym tylko nie chce(kręci samym rozrusznikiem).Jeśli tak jest to prawdopodobnie chodzi o ustawienie kąta wtrysku.Tymczasowo na tą przypadłość można zaradzić...
Wiesz oddad do kogoś kto się zna? Jeszcze takiego nie spotkałem a auto było u 4 mechaników 3ch stwierdziło że słaba kompresja choć w to nie wierzyłem wymieniłem słupek na nowy i nic to nie dało czy dalej mam myśleć że mechanik mi w tym pomoże raczej nie sądzę mam już 80proc wymienione i jak będzie trzeba to dam jeszcze te 20 ale myślałem że może ktoś...
Mam to samo ale w golfie 3 1.9td. U mnie padła uszczelka lda w pompie paliwa i podejrzewam ze jeśli bez problemu u ciebie odpala na zimnym to tez masz nie szczelny układ paliwowy. Być może też pompa paliwowa zobacz czy nie masz wycieków.
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Dlaczezgo nie chce mi nikt pomoc poprzez odpisanie na post z 15sty??
druciarstwo- wiem ze jest ale taki sposob mi nie leży
Po takim sprawdzeniu nie mamy żadnej pewności co do szczelności układu. Daj jakieś parametry pracy silnika, zloguj statycznie grupę 001, 004 013 023 i wstaw na forum.
Zerknę z ciekawości, ale jestem prawie pewien, że nie LPG jest tu przyczyną. Miałem kiedyś identyczne zachowanie w starym japończyku na benzynę, ale tam nawet nie szukałem przyczyny.
Nie pamiętam dokładnie ale zapewne czujnik będzie znajdował się na wysokości koła zamachowego od strony skrzyni biegów.
Witam Seat Ibiza 99' AFN ciężko zapala na ciepłym silniku. Jakieś sugestie ?
Właśnie!!!!!!!!!!!! że nie będą klepać, zawory na ciepłym silniku sie wydłużają i dlatego może tracić kompresje i tym samym nie zapalić lub ciężko zapalać na ciepłym silniku.
dzisiaj odpiąłem czujnik temp. niestety nic to nie dało auto dalej ciężko odpala na ciepłym
Witam, Mam problem z zanikiem ciśnienia sprężania w corsie 1.3 cdti. Motor po przeskoczeniu łańcucha, głowica zrobiona. Przed odpaleniem zmierzone sprężanie w normie, silnik zapala dobrze. Po zagrzaniu dochodzi do podpierania zaworów gdyż znacząco spada sprężanie i motor ciężko zapala zimny. Ciepły jeszcze jakoś pali. Wszystko posprawdzane, ciśnienie...
Przyczyną niestabilnego odczytu kąta zapłonu faktycznie okazał się "zamęczony" łańcuch jeden jak i drugi. Po wymianie łańcuszków komputer idealnie radzi sobie z ustawieniem wymaganego kąta . Problem dymienia ustąpił. Trochę ciężko zapala, na ciepłym nawet gorzej. Spróbuję dawkę paliwa regulować w celu poprawienia "szybkości" zapalania .
Witam! Domyślam się,że silnik to wolnossący diselek?Jeśli ciężko zapala na ciepłym to pewnie masz problem z kompresją na skutek zużycia hydraulicznych popychacz zaworów,o ile reszta jest oki. Te silniki są na to bardz wyczulone,a popychacze też nie są wieczne.Poza tym,jeżeli świece się włączają to nie jest ten silnik jeszcze taki ciepły,to są uroki...
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
witam Lulu, sprawdzż mase silnika , to popierwsze , zbiornik wyczyść to podrugie, czasami tak podłączają gazowniki że po przełączeniu na gaz pompka se pracuje i jak masz malutko benzynki to sie grzeje ,morduje biedaczka bo benzynka jąchłodzi jednocześnie, możliwe że jakieś brudy w zbiorniku to resztki żywota twej pompki,hehe musi podać 2,5-3 bary ciśnienia,...
Witam, Mam problem z piecykiem Oaplia C11 E-B (N-PL). Piecyk gdy jest zimny zapala normalnie lecz gdy jest ciepły zapala o mniej wiecej 3 sekundy później (czasem dluzej) i strzela. Czasami zdarzy się że zapali normalnie bez wybuchu i opóźnienia. Elektrody wyczyszczone bardzo drobnym papierkiem sciernym. Piecyk ten nie posiada świeczki. Gdzie mam szukać...
plis dopiero co kupiłem CC 700 i mam japońca gażnik potrzebuje pomocy rano mam problemy z zapalaniem jak zapali to chodzi ciężko i dopiero po chwili wchodzi na obroty na ssaniu jak jest już ciepły to na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie jakby miał zaraz zgasnąć ale nie gaśnie tylko to zapalanie troche frustrujące bo czy ciepły czy zimny ciężko...
Zapal silnik niech złapie temperaturę. Jak będzie ciepły i będzie ciężko zapalał to polej głowicę pompy zimną wodą. Jak po tym zabiegu zapali od razu to pompa pod pachę i do elektronika.
Zapalić dobrze zapala nawet. Ciężko pali na ciepłym silniku. A dymisji lekko na niebiesko na wolnych ale pod obciążeniem nic. Tylko z odomu straszne przedmuchy są. Oleju nie bierze. A te 32 to książkowe czy z własnego doświadczenia wiesz?
Pompa paliwa do naprawy, albo sklepany popyhacz albo membrana, sprężyna do banii. Druga sprawa jak jest ciepły i ciężko zapala prawdopodobnie zalany, tutaj trzeba sprawdzić ustawienie pływaka, ew. wyregulować luzy zaworowe......
Mam taki, problem Passat jak w tytule jeździ jak strzała, ale dość ciężko pali trzeba go pokręcić, bez znaczenia czy jest zimny czy ciepły. Nie dymi, żadnych błędów, świece sprawdzone, itd. Poprostu, pewnego dnia zaczął ciężko zapalać. Po uruchomieniu wszystko jest OK. Od czego proponujecie zacząć? Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum. Problem dotyczy Gazeli z silnikiem Steyr. Mianowicie silnik ciężko zapala jak jest zimny i ciepły. Zauważyłem też brak mocy podczas jazdy. Czy posiada ktoś dane do tego silnika (Steyr)? Chciałbym również zapytać, jak sprawdzić i wyregulować pompo-wtryski? Z góry dziękuję za pomoc.
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Ja ze swoim autkiem ostatnio też mm dziwne problemy. Wymianiłem czyjnik temperaturu wody od wtrysku i zauważyłem że także mniej zaczął palić ale u mnie jeszcze to się objawiało ciężkim zapalaniem na ciepłym silniku. Osobiście proponuje dwie rzeczy które już zostały wymienione : odwiedzić innego diagnostę i zmienić stację jak bo z doświadczenia wiem...
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Witam wszystkich , jestem tu nowy. Mam problem ze swoją audi a3 1.8b , ciężko zapala na ciepłym silniku. Wymieniłem ostatnio cewkę i czujnik położenia wału bo wyczytałem poprzednio z forum że to może być przyczyną jej niepalenia , więc wymieniłem i pomogło tylko że po przejechaniu 50km problem powrucił i pojawiła się nowa usterka trzyma obroty tak powyżej...
Witam To chyba nie koniec kłopotów z tym ciągnikiem. Teraz okazuje się, że bardzo ciężko zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku, wcześniej ten problem nie występował.
Witam. Ciężko zapala bez względu ciepły czy zimny silnik, jednocześnie jest słabszy. Po połączeniu z komputerem wywala błąd 17570 (brak opisu), którego nie można skasować. Podejrzewam że to coś z powietrzem dolotowym ponieważ po odpięciu czujnika temperatury (na obudowie filtra powietrza) wywala błąd 17569 (też nieopisany). Pompiarz sprawdzał pompę...
Musisz uszczelnić układ możliwe ze przy filtrach masz nieszczelność. Jeśli ciężko zapala mają na to wpływ: lejące końcówki wtryskiwaczy, zbyt niskie ciśnienie na cylindrach, jak będziesz miał wykręcone wtryskiwacze sprawdź czy świece grzeją, może być uszkodzony stycznik świec. Pompę naprawiaj jak już wszystko dookoła zdiagnozujesz że jest ok. Dodano...
Witam ponownie czujnik cisnienia wymienilem i juz jest ok juz go mi nie muli teraz pozostaje wizyta w masters co do zapalania
Może to też być któryś z wtryskiwaczy , na ciepłym puszcza paliwo przelewem.
Jutro wstawię fotkę od strony tej śrubki. Kurde najbardziej zastanawia mnie że z kopki zapala odrazu.
Tylko na ciepłym? Hmmm - ok. Otóż, tak na zimno zapala od dotknięcia, a gdy jest gorący nie chce zapalać i czasami trzeba długo kręcić, a czasami odczekać z godzinę aby ostygł.
Witam co jest do wymiany ?,który element pompy ?, mam niecałe 230 tyś nalatane 100% pewności ,ojciec ma ponad 500 tyś i zapala pozdrawiam
Jeszcze dodatkowe informacje, które zrobiłem to nowy rozrusznik który ma ząb więcej teraz kręci jak szalony, ale dalej jest to samo podmieniłem akumulator z dobrego samochodu który nie ma problemu z odpalaniem i zaś nie pomogło ciągle jest tak samo 🤔 dodam jeszcze że gdy silnik szarpie przy odpaleniu zapala zawsze na wszystkie cylindry bez zastanowienia
VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu: - szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej. - to samo na PB i LPG - zimny zazwyczaj od razu zapala...
Co to może być że ciężko pali zimny czy ciepły i kopci na siwo i się znajduje ropa w misie olejowej jak się bagnet wyciagnie a były wtryski ustawiane bo jeden był zatarty
Zostaje Ci kolego popmaster.pl podłączenie pod np. VCDS'a i przepatrzenie błędów i analiza logów. Jeśli nie będzie błędów to masz mapę dawki startowej do skorygowania. Ktoś już podał w tym poście że próg trzeba ustawić na 200obr/min, aby normalnie zapalał na ciepłym. Możesz sprawdzić czujnik halla czy nie jest czymś zabrudzony. Problem który tu opisujecie...
Witam. mam pytanie dotyczące kosy spalinowej Sparta oleo-mac. kosa po przełączeniu na zimnym silniku na ssanie zagaduje za drugim razem a po wyłączeniu ssania nie chce w ogóle odpalić wyciągam świece osuszam ją i później szarpanie kilkanaście razy i dopiero wtedy zaczyna kosa zapalać idą ciężkie dymy białe. Na ciepłym silniku pracuje normalnie. Filtr...
Witam. Mam taki problem. Silnik BlS na pompowtryskach. Wymieniany był silniczek ponieważ w starym wyszła korba 178tys przebiegu. Zakupiłem nowy silniczek regenerowany od pewnej firmy. Przerzucałem tylko pompowtryski, korzystając z okazji wymienione zostały uszczelnienia pompowtryskow, rozrząd był poskładany ale używka więc też wrzuciłem nówkę rozrząd...
Witam Cierpliwych Specjalistów. Ten wtrysk to naprawdę fajna rzecz(JAK DZIAŁA :( ) Mam audi 80 Competition ACE 2,0 16V, od pewnego czasu pali 20 litrów, auto zalewa i nie ma w ogóle mocy. Ciężko zapala i na ciepłym i na zimnym? Aktualnie robię uszczelkę pod głowicą bo się zagotowała. Co mogę sprawdzić i w jaki sposób w tym wtrysku? Co najczęściej pada?...
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje? Zastanów się jeszcze raz, nad tym co napisałeś. Możliwe że to wina pompy. W systemach Bosch EDC, jeśli ciepły silnik ciężko zapala, z reguły winny jest albo czujnik temperatury paliwa, albo zużyta głowica pompy. Tak czy inaczej, trzeba przepatrzeć kolejno osprzęt silnika.
na ciepłym lepiej zapala. Najgorzej jest jak za pierwszym razem w czasie zapalania zgaśnie. wtedy drugi raz ma ciężko
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
Nie kopci na niebiesko po odpaleniu co mnie zaskakuje. Tym autem nie da się mocno jechać, jest za słaby na taką budę, nie kopci na niebiesko jak mu próbuję da w palnik jak nie raz widziałem u diesli Nie mierzyłem kompresji, muszę to zrobić. Cewka wymieniana z przewodami i świecami kilkanaście miesięcy temu (auto mało jeżdżone). Świece po wymianie robią...
To dlaczego porównujesz te dwa różne silniki i sugerujesz wymiane świec kiedy ciepły też ciężko pali?
Witam, auto jak w temacie rocznik 2007 DTL 8 zaworów. Przebieg licznikowy 280tys. Auto ciężko zapala na zimnym( na ciepłym też ale lepiej). Błędów w ecu brak ( był jeden P0380-08 od swiec żarowych, sprawdziłem wymieniłem jedna była spalona ogólnie teraz dwie są wymienione 2 jeszcze chyba orginalne ale sprawdziłem je grzeją ) i teraz tak: -swiece teraz...
witam. mam fiata punto 1.2 SX 75KM. Założyłem do niego gaz i teraz auto gdy jest ciepłe ciężko zapala.Wymieniłem świece na specjalne do gazu, ale różnicy nie ma. Auto gdy jest zimne pali OK, ale jak sie za grzeje to jest gorzej. Co może być tego przyczyną :?: za wszystkie podpowiedz wielkie dzięki.
Witam mam kilka problemów , 1.motor nie wkręca się na rezo na 1,2,3 biegu jak jest zimny 2.jak jest ciepły to ciężko zapala 3. świeca czarna jak smołą (może być już stara ?) 4.jak nie zakręce kranika to paliwo leci ciurkiem z jednego otworu , jak wkręce tam śróbke albo czymś zatkam to zalewa świece i ni chu *a nie moge go potem odpalić MAM YAMAHE TZR...
Jeśli to usterka mechaniczna wtryskiwacza, to dlaczego odłączenie akumulatora i reset komputera wystarcza by zapalił bez problemów. Po drugie bez problemów zapala jak jest ciepły. Po trzecie robiłem próby zamkniętym zaworem gazu i bez skutku. Więc wtryskiwacz jako przyczynę odrzucam.
Ok. Tylko czy przy uszkodzonej pompie nie powinny wyswietlac sie jakies bledy? Samochod byl juz na sprawdzeniu wtryskow, w serwisie silnikow disla, wiec gdyby to byla pompa to chyba by to zauwazyli... Zreszta okres oczekiwania na zapalenie trwa kilkanascie minut, silnik zdazy sie wychlodzic do ok 70C i wtedy zapala...
Kontynuuję temat. Skrzynia DP0 świrowała i wchodziła w tryb awaryjny z powodu bardzo niskiego stanu oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy, ale okazało się przy okazji że stan był bardzo niski dlatego, że ze skrzyni się lało. Po zdjęciu pokrywy dolnej, wszystko było ubrudzone olejem, skrzynia silnik itp. Uszczelnienie skrzyni wyszłoby bardzo drogo,...
Witam, tak jak w tytule posiadam Skodę Fabię 1.4 MPI + LPG i mam z nią problem mianowicie silnik po rozgrzaniu ciężko odpala (trzeba kręcić około 7-10 sekund) dodatkowo zauważyłem minimalne szarpnięcia silnikiem podczas pracy na wolnych obrotach. W czasie jazdy samochód jest zdecydowanie osłabiony. Co może być powodem tych dolegliwości ?? Sprzedający...
Witam Panowie, Pierwszy raz na forum jestem, ale czytałem uważnie cały wątek, gdyż mam podobny problem, co prawda nie z Kia lecz z Renault vel satis 3.0 dci ale z podobnymi objawami... Opisywałem już temat na innych forach ale bez odzewu. Opisze mój problem tutaj bo z tego co czytałem to osoby wypowiadające sie, znają sie konkretnie na układach CR....
Witam. Przepraszam za tak długie oczekiwanie, wyczyściłem elektrodę jonizacyjną delikatnym papierem ściernym i ręcznikiem papierowym nasączonym płynem , oraz przedmuchałem nieco piec sprężonym powietrzem , było dobrze.... ale tylko przez 3 dni i znowu problem sie powtarza piecyk zaczyna ciężko odpalać
Witam serdecznie Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym. Na zimnym za pierwszym natomiast jeżeli wzrośnie temperatura kręci i nie chce zapalać. Po kilku razach zapala. Zdarza się że szarpnie podczas jazdy i zgaśnie. Niekiedy pomaga redukcja biegu. Gdzie mogę szukać potęcjalnych usterek?
Po wymianie wtrysków byłem usunąć błędy i było ok na kompie. ale z odpalaniem bylo to samo. Dodano po 1 ale czy na ciepłym silniku mimo zepsutego sterownika też może nie zapalać?
Czytałem już sporo informacji w rodzaju ciężko zapala jednak w przypadku mojego auta problem jest nieco inny jak podałem wyżej.
Po dłuższym czasie ponownie witam i dziękuję za wszystkie cenne rady. Ale u mnie usterka była w rozruszniku. Wydawało się że kręci normalnie ,nawet nie brałem go pod uwagę,po wymianie szczotkotrzymacza ze szczotkami ,zapala od pierwszego szczała ,czy zimny czy ciepły ,zamykam temat i jeszcze raz dziękuję wszystkim.
Witam wszystkich.Mam taki problem posiadam forda escorta 1.6 gaźnik, jak sie rozgrzeje ma problem z okręceniem silnika przez rozrusznik,dodam ze tulejki sa wymienione i tylko poprawiło sie zapalanie na zimnym silniku.Lepiej kręci szybciej!
Spróbuj zgasić silnik wyjmując bezpiecznik pompy paliwa> następnie odczekaj 5min. i zapal Rozumiem ,że na ciepłym silniku po zgaszeniu i natychmiastowym ponownym zapaleniu zapala dobrze? Jak nie zapala to daruj sobie test z bezpiecznikiem. Napisz jaki wtrysk tam jest (1 punkt) czy każdy cyl. ma swój wtryskiwacz?
Mam problem z moją astrą a mianowicie , silnik ma problemy z odpaleniem gdy jest nagrzany ale jak już odpali to chodzi na 2 , 3 cylindrach a jak stoi odpalony to zapala się kontrolka od ładowania i skacze na obrotach .
witam wszystkich mam problem sprinter 212 2002r 2.2cdi ciezko zapala trzeba troszke popilowac zeby zapalil cieply czy zimny jest tak samo mial moze ktos taki problem ? prosze o pomoc i zgory dziekuje pozdrawiam
Ciśnienie paliwa 3,5 bara po pół obrotu rozrusznika na zimnym silniku i 4 bary po odłączeniu wężyka od regulatora ciśnienia czyli książkowe. Co dziwne od razu po wyłączeniu stacyjki ciśnienie spada do zera ale gdyby to była usterka to na ciepłym silniku też by ciężko zapalał. Nawet po 2 godzinach postoju zapala od razu. Poza tym gdy jeżdżę na LPG pompa...
Mi t pasuje na czujnik wału ale dziwne jest to ,że auto odrazu zapala. Miałem taki przypadek z BMW ,że na ciepłym gasło ale tez ciężko paliło także twój przypadek troche odbiega od tego. Kurde ciężko jest powiedzieć jak sie nie widzi auta. Ale posprawdzaj.
Witam Wszystkich Mam problem z moją B4 `91r 2.0E z gazem, mianowicie, ciężko odpala jak jest ciepły silnik. Na mrozie pali na dotyk. Jeszcze jedna kwestia: jak go zgaszę( na ciepłym) i zapalam od razu (do 2min) to nie ma problemu. Jednak jak postoi chwilę dłużej to trzeba trochę pokręcić żeby zaskoczył. No i co to będzie? pozdro.
Jakieś ciężkie warunki zapłonu a jak się już w końcu zapala to sporo gazu uzbierane naokoło i dlatego. Taki gaz.
nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale ja mieszkam na ostatnim piętrze i jak wieje w komin to ciężko piecyk zapala... To takie przemyślenia laika...
Mam podobną kosiarkę (Combi 48S), również mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Zimny start (po podlaniu pompką) jest poprawny. Gdy zgaszę silnik w celu opróżnienia kosza, ciężko zapala (trzeba szarpnąć z 5 razy, albo trochę podlać). Kosiarka była w serwisie - wszystko OK. Regularnie zmieniam olej i świece - bez poprawy. Może zna ktoś rozwiązanie...
Myślałem też nad tym, ale po głębszej analizie w tym modelu silnika jest tylko 1 czujnik temperatury który podaje wartość do ECU, a ECU dalej podaje wartość temperatury silnika na zegary, a ta jest prawidłowa ok 90 stopni. Gdyby był uszkodzony to ciężko by zapalał rano i temperatury by nie wskazywał, albo wskazywał by błędnie. Pozdr.
Witam. Pojawił się problem z Oplem Astrą F z 1996 roku 1,4 8V. Pojazd posiada instalację gazową. Na gazie wszystko chodzi elegancko, bez zarzutów. Problem na benzynie jest taki, że auto gaśnie, nie wkręca się na obroty, zapala się na kilka sekund kontrolka check. Gdy jest zimny odpala na strzał. Niekiedy gdy jest ciepły ( coraz częściej) ciężko pali...
Co do cięgna ssania. Wczoraj sprawdziłem i okazało się że elektromagnes nie pociąga linki. Plus się pojawia ale zero reakcji. Czy na Ciepłym silniku to cięgno też powinno działać? Dodano po 59 Co do cięgna ssania. Wczoraj sprawdziłem i okazało się że elektromagnes nie pociąga linki. Plus się pojawia ale zero reakcji. Czy na Ciepłym silniku też powinien...
witam, oto problem : czy silnik jest zimny czy ciepły ciężko go zapalić. Po zakręceniu rozrusznikiem na zimno - odpala ale obroty spadają do 200-400 i gaśnie - jak go przetrzymam przez ok. 15s na 1500obr, stabilizuje się na ok. 800. Jak jest ciepły - po odpaleniu obroty spadają do 500-800 i po ok. 15-s stabilizują się na właściwym poziomie. Po odpięciu...
Witam, od roku jestem posiadaczem Opla Astry G rok 2003 1.6 8v (Benzyna bez LPG). Problemem jest odpalanie po kilkuminutowym postoju, samochód baardzo ciężko odpala, dławi się, dusi, kontrolki oleju i alternatora gasną i zapalają się do "pełnego odpalenia", jednakże wystarczy lekkie depnięcie gazem i od razu wchodzi na obroty i nie ma żadnego problemu....
Wiem że to nie ma wpływu na odpalanie .... mniej pali ròwniej jeździ. Dodatki pomogły bo na benzynie nie chciał odpalić nawet jak ciepły. Wywalić ciężko bo w baku. Wypalić można. Teraz zapalam I gasze na benzynie. Lukam odmy . Jeden zaworek przy evapie przepuszczał. Już nowy. Sprawdze inne I dam znaka jak będzie po resecie kompa brakiem prądu.
stopi, w tym linku trzeci post od dołu masz fotki gdzie szukać oznaczenia silnika : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=2... jeśli chodzi o cięższe zapalanie na ciepłym silniku to jest to wina dawek startowych - trzeba podnieść ich wartości w ECU - koszt około 400 zł i nie ma to związku z Twoim spadkiem mocy.
Wymieniałem pierwszy raz rozrząd w aucie(110k przebieg) i usterka z klimatyzacją została naprawiona przez mechanika. Powiedział, że zawór podciśnienia był zapchany zanieczyszczeniami z czynnika chłodzącego i wystarczyło go wyczyścić. Faktycznie klimatyzacja chodzi jak nowa. Nie myślałem, że może być to taka drobnostka. Gdybym wiedział, że taka tania...
Witam. Mam Zafirę 1.9CDTI z 2006r. 120KM. Problem jest z odpalaniem jak postoi. Rano czy po kilku dniach jest tak samo z zapalniem długo kręci i nierówno załapuje jakby nie dostawała paliwa. Nie ma znaczenia pora roku latem i zimą jest tak samo. Mam wrażenie jak mam pełny bak to jest gorzej, ale nie ma regóły.Powiem co zrobiłem, wymieniłem filtr paliwa,...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Witam mam problem z w/w modelem. Samochód jak jest zimny to pali łądnie, gdy jest ciepły nie chce zapalać lub zapala bardzo ciężko jak już zapali to chodzi. CLIP pokazuje problem z ciśnieniem na listwie test przelewowy wskazuje wtrysk numer 2 leje numer 3 raczej też do wymiany. http://obrazki.elektroda.pl/6140216500_1... Podejrzewałem...
[siemka mam dośc ciekawy lecz męczący problem samochód ciężko zapala po nocy lub dłuższym niż 6-7 h postoju jak jest ciepły nie ma problemu odpala od razu ma równiusieńkie obroty i pięknie chodzi .dziwne jest to że zapala pod koniec kręcenia rozrusznikiem im krócej kręcę to szybciej zapali długie kręcenie nic nie daje dodawanie gazu też nie nie mam...
Na komputerze ciśnienie paliwa pokazało na ciepłym silniku poniżej 100bar a gdy kręcę silnikiem ciśnienie zaczyna powoli wzrastać i zapala tak jak zalany benzyniak. Po odpaleniu ciśnienie waha się tak od 250 do 280 barów. Na mocy nie spadł,a to odpalanie na ciepłym ciepłym silniku dzieje się tylko wtedy gdy trochę go przegonię bo przy spokojnej jeździe...
Nastały ciężkie dni :( dla grzania 130l CWU panelami PV o mocy 1,6 kWp do niedzieli słonecznie: codziennie woda grzana na maxa poniedziałek: lipa wtorek: lipa ale dużo lepiej niż w poniedziałek - nawet momenty z pełnym słońcem Bojler do 75 stopni daje nam zapas na kolejne 2 dni niepogody (oczywiście instalacja PV działa i mniej lub więcej podgrzewa)...
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
Witam! Mam następujący problem z moim golfem 4 jak w opisie. Silnik zaczął ciężko zapalać bez względu czy ciepły czy zimny, czy pełno paliwa czy rezerwa. Trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem aby zapalił. Po podłączeniu vag 4.9 (viakena) wyskoczyły mi następujące błędy: 19463 - czujnik położenia wałka rozrządu - brak sygnału/ brak osprzętu/nie związany...
Jeździłem na benzynie dziś i nie miał siły, przerywał ale do 130km/h dojechał jakoś ale ciężko było. Postoi chwile i już problem z zapalaniem - nawet jak ciepły. Przed odpaleniem na zimno czy ciepło podłącz komputer i sprawdź temperatury czujników jakie podciśnienie w kolektorze ssącym (także po odpaleniu) I jeszcze pytanie sterownik tzn. moduł, ten...
też o tym myślałem i być może będę musiał to zrobić. Ale nie chcę od podłaczenia do kompa zaczynać. Zawołali w serwisie 135 zł, a jak widać po doświadczeniach innych to najczęściej nic z tego nie wynika i pieniądze wyrzucone w błoto. Aku mam juz słabawy, tzn jak jest -5 st. C to ledwo kręci ale zapala. Jak jest ciepło to kręci mocno, więc nie sądzę...
Dzięki sprawdzę jak tylko będę miał chwilkę jak mówisz. Dodam jeszcze, że przy próbie odpalenia na ciepłym silnik zachowuje się jakby pracował na 3 cylindry. Słychać, że łapie ale to nie jest to. Trzeba wyłączyć zapłon i chwilkę poczekać. Po odczekaniu można spróbować ponownie za 3-4 razem się udaje ale jest ciężko.
Rozrusznik kręci tak, że bym mógł na nim jeździć :D Wcześniej nie działo się tak, że przy ciepłym silniku świece się nie włączały - zawsze (nie raz na krócej) lampka się zapalała i gasła, a silnik odpalał jak należy. Teraz ma ciężko.
Zmierz odległość czujnika od koła fonicznego, ma być 0,9÷1mm, ja miałem przypadek, że przy 1,1mm samochód zapalał za drugim razem, za pierwszym można było kręcić do rozładowania aku bez efektów
Nissan Almera N16 1.5 benzyna 2003 rok. Silnik zimny, ciężko pali, muszę kręcić 4-5 minut, zanim załapie. Ciepły też nie za dobrze zapala, po 3-4 sek. kręcenia. Wymieniłem przepływomierz (Bosch 540pln) oraz świece i nic się nie poprawiło. Dodam, że po odpaleniu, silnik pracuje wzorowo. Poradźcie, co robić? [youtube]https://youtu.be/Lw7t8hK...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Witam . Posiadam Golfa 4 1.9 tdi , zmieniony z 90Km na 110km. Mianowicie, na zimnym silniku zapala jak należy, a na rozgrzanym ciężko pali (obraca z 4 sekundy i dopiero odpala ) . Chcialem sprawdzic czujnik temperatury-Odpiałem czujnij temperatury na rozgrzanym silniku i zapalił odrazu. Zaznaczam ,że zawsze mialem 90stopni w samochodzie na wskazówce....
ciepły ciężko zapala zapala ciepły ciepły ciężko odpala
napełnianie kartridży canon akumulator skuter elektryczny oświetlenie kurnika
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Sterownik zmywarki Beko - pobieranie wody Czy uszkodzone sprzęgło alternatora powoduje szarpanie auta?