Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
A sprawdziłeś kompresję? Szczelność dolotu, membranę...
Od ok 2005 r w tym modelu montowany jest gaźnik ZAMA wyposażony w pompkę przyspieszającą, Walbro WT-215 montowany wcześniej nie ma pompki. Tłoczek znajduje się pod osią przepustnicy, musisz odkręcić przepustnicę, potem wysunąć jej oś. Przy wysuwaniu uwazaj, bo tloczek może wyskoczyc wypchnięty przez sprężynkę. Oring ma wymiary 3x1. http://obrazki.elektroda.pl/2437219700_1...
Jak zdemontujesz lewy reflektor to będzie widać przekaźnik.
Mam taki sam skuterek. Na sterowniku pod klapka przy podłodze jest czerwona dioda. Gdy przekręcisz kluczyk na włączony zapłon to dioda miga czy nie?
Diagnostyka komputerowa konieczna sprawdź pompowtryskiwacze
Czujnik wału, jeżeli byłby czujnik wałka to by błędy wywalało, ale prawdopodobnie by odpalał. 2.0 HDI 90 albo 110 KM siedzi, ale bm bardziej obstawiał 90 KM czyli RHY.
Nieszczelność np wtryskiwacza. Najlepiej pojechać do gazowników, poradzą sobie w kilka minut i nie będzie drogo. ;)
Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
Czyli żadnych błędów nie ma. Kończy się głowiczka pompy.
Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Czujnik położenia wału albo padnie całkiem (nie można uruchomić silnika), albo tak, że jeśli się silnik nagrzeje to auto zgaśnie i nie da się uruchomić silnika. Dopiero kiedy ostygnie, znów można uruchomić silnik, jak gdyby nigdy nic. Co do ciężkiego palenia na zimnym, to szukaj gdzie indziej, np. czujnik temperatury silnika.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Po takim sprawdzeniu nie mamy żadnej pewności co do szczelności układu. Daj jakieś parametry pracy silnika, zloguj statycznie grupę 001, 004 013 023 i wstaw na forum.
Witam wszystkich zmagających się z paleniem dti renault.Posiadam scenica z 98r 1,9dti ,98koni.Miałem te same problemy z paleniem.Podstawa to dobry akumulator i świece żarowe.Ja u siebie na początku wymieniłem oringi na filtrze paliwa na tycz obrotowych złączkach ponieważ jeden był przecięty i poszarpany oraz wyeliminowałem gruszkę do podpompowania.Efekt...
Witam. Kolego usterka naprawiona? Mam dokładnie ten sam problem w mojej astrze.
Nie, kupiłem nowy gaźnik i założyłem, nic nie grzebałem, na starym gaźniku był ten sam problem i dlatego kupiłem nowy. Cały czas zalewa ją i muszę długo szarpać. Po odpaleniu chodzi OK, a jak zgaszę to po chwili to samo.
Wiesz oddad do kogoś kto się zna? Jeszcze takiego nie spotkałem a auto było u 4 mechaników 3ch stwierdziło że słaba kompresja choć w to nie wierzyłem wymieniłem słupek na nowy i nic to nie dało czy dalej mam myśleć że mechanik mi w tym pomoże raczej nie sądzę mam już 80proc wymienione i jak będzie trzeba to dam jeszcze te 20 ale myślałem że może ktoś...
Zafira A ciężko zapala na benzynie i przy dodaniu gazu dusi się i nie mogę ruszyć dopiero po naciśnięciu bardzo pomału zaczyna ruszać i tak cały czas gaz muszę bardzo minimalnie przyciskać pompa wymieniona
Tak przez jedną świece będzie ciężko zapalać ale też może byc wina paliwa!!
Uszkodzenie regulatora ciśnienia to najczęściej jego zapchanie opiłkami z kończącej się pompy, wystarczy wtedy go przeczyścić i znów podziała jakiś czas. Ale zamiast bawić się w zgadywanie i podmiany zacznij od podglądu w parametrach ciśnienia paliwa podczas rozruchu.
Możliwe, że rozrusznik ciągnie tyle prądu, że układ zapłonowy nie jest w stanie wytworzyć iskry. Wiadomo, oryginalnie nie powinno tak być. Może uszkodzony jest regulator napięcia. Do samego odpalenia luz zaworów nie jest taki istotny, ważne by zawory domykały się do końca.
http://obrazki.elektroda.pl/5341239200_1... Tylko przed odkręcaniem umyj tę pompę. :)
Mam to samo ale w golfie 3 1.9td. U mnie padła uszczelka lda w pompie paliwa i podejrzewam ze jeśli bez problemu u ciebie odpala na zimnym to tez masz nie szczelny układ paliwowy. Być może też pompa paliwowa zobacz czy nie masz wycieków.
Winny okazał się akumulator
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Witam Scania R 2005rok HPI kod błędu 5325 (Niskie ciśnienie paliwa) Po nocy zapala normalnie w dzień podczas jazdy zapala z pomocą odrobiny plaka. Podczas jazdy brak błędów.Jak stanie po 10min nie chce zapalic. Zaworki wymienione ,smok i przewody też. Nowy filtr czpień filtra i dekiel Gdzie szukać przyczyny
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
No dobra - niech booe sprawdzi co jest z tym płynem - może to tylko fałszywy alarm ? Samochód słaby bo kąt wtrysku źle ustawiony i ciężko zapala , aż akumulatory padają . Pozdrawiam.:)
Na moje oko powinieneś mieć pompkę w zbiorniku. Trzeba sprawdzić pokolei układ paliwowy, ciśnienie ze zbiornika, no i ten interfejs niezbędny..
Diagnostyka wiele podpowie. W Pile jest specjalista, obok w Wałczu następny. Proponuję skorzystać.
Przepraszam że nie napisałem od razu ale pisałem na szybko i liczyłem na cud:P A więc autko robił kolega tj.wyciągał wtryski do regeneracji bo strasznie lały autko ma prawie milion trzysta nalatane.Po założeniu odpalił wszystko było ok,jazda próbna i sprzęt zgasł i dzieje się to co napisałem w pierwszym poście,oczywiście kolega się poddał:P Wymieniony...
Gaźnik czyściłem ale powierzchownie jakieś inne sugestie? Co to znaczy. Gaźnik należy rozebrać ,wykręcić wszystkie dysze ,przedmuchać sprawdzić ich drożność (zobaczyć sprawdzianem czy średnice są zgodne z opisem na dyszy), przedmuchać sprężonym powietrzem wszystkie otwory w odlewie.Sprawdzić działanie ssania i stan gumowych membran (zawór air cat i...
Nastawnik pompy to układ Boscha lub Lucasa na pompie to rotacyjnej. Silnik DTi. To podaj co tam dokładnie siedzi.
Rozumiem, że na kompie nie byłeś? Ważne jest ciśnienie na listwie CR.
Prysnij Plakiem do korektora ssacego, tam gdzie filtr powietrza jak zatrybi od Plaka to patrzył bym coś z paliwem, jeśli na plaku nie zatrybi to świeca iskra przewody
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Rozjechane mapy, puszcza gaz parownik, luz zaworowe, świece zapłonowe.
Nie pamiętam dokładnie ale zapewne czujnik będzie znajdował się na wysokości koła zamachowego od strony skrzyni biegów.
Trzeba szukać nieszczelności w systemie paliwowym. Najpawdopodobniej cofa ci się paliwo do zbiornika
Silnik uruchomiony, jednak brak reakcji na pedał gazu, brak wskazań obrotomierza a diagnoskop widzi prędkość obrotową na wolnych obrotach.
Witam. Może szukałem niedokładnie/niestarannie ale opisu mojego problemu na tym forum nie znalazłem. Otórz moje auto(patrz temat) z przebiegiem 211tys. od tygodnia zaczęło nieodpalać gdy silnik jest rozgrzany. Po nocy na parkingu wchodzę przekręcam kluczyk i nawet nie czekając na świece odpalam go po, dosłownie, pół obrotu wałem. Silnik pracuje wzorowo,...
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Witam Mam problem z zapalającymi się światłem na deskę rozdzielczą które Zapala się i gaśnie wiele razy Myślałem że wpływ na to mają drzwi ale kiedyś na postoju bez ruchu również zapalała i gasła lampka. Generalnie ona świeci po zamknięciu drzwi przy wyłączonym zapłonie niecałe dwie minuty i przeważnie przez ten okres właśnie broi. Może ktoś zna problem...
Postanowiłem zmierzyć mu ciśnienie bo ciężko zapalał i nie równo pracował przy tym sporo dymiąc na niebiesko Silnik po złożeniu nie pracował dłużej jak ok.20 minut. Daj mu popracować.
Być może rzeczywiście chodzi tu o pompkę wstępną.Koszt nowej to 300zl.Nieraz jest tak że ją słychać i wydaje się że wszystko jest ok ale nie podaje paliwa.Gorzej jeśli,odpala ładnie na zimnym a na ciepłym tylko nie chce(kręci samym rozrusznikiem).Jeśli tak jest to prawdopodobnie chodzi o ustawienie kąta wtrysku.Tymczasowo na tą przypadłość można zaradzić...
Elektroda jonizacyjna jest brudna. Kiedy był ostatni serwis kotła?
druciarstwo- wiem ze jest ale taki sposob mi nie leży
Filtr paliwa se wymień bo sie zapowietrza na to wygląda albo wtryski mrozu poczuły trzeba by sprawdzić podstawowe rzeczy żeby jednoznacznie określić.
Dlaczezgo nie chce mi nikt pomoc poprzez odpisanie na post z 15sty??
Witam wszystkich. Postanowiłem opisać swój problem, z którym borykam się już ze dwa lata. Nie znalazłem na forum rozwiązania podobnego problemu. Do forda założyłem instalację stag 4. Przez pierwszy rok nie było problemów. Lecz pewnego dnia zaczął trudno zapalać. Trzeba go długo kręcić. Te problemy związane są z instalacją, ponieważ jeżeli z instalacji...
W parametrach dawki korekcyjne na biegu jałowym między -2 a 1 Czyli bardzo źle... ale korekty mogą wynikać też ze słabej kompresji, to nie koniecznie tylko wtryskiwacz.
Witam, podobny problem mam w BMW 525TDS E39. Podejrzewam, że jest on spowodowany nieszczelnością w układzie paliwowym (wtryskowym). Pompa paliwa tłocząca paliwo przez pompę wtryskową i dalej przewodem powrotnym do baku jest uruchamiana tylko wtedy, gdy silnik jest zimny. Ponieważ w czasie normalnej pracy silnika pompa wtryskowa sama zasysa paliwo, pompa...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Można ale na drugim komplecie świec,przy wykręconych świecach mieszanka wylatuje przez otwory po świecach i silnik staje w płomieniach. Dlatego świece muszą zostać na miejscu. Jeżeli na rozłączonym czujniku temp.też ciężko zapala,to może jednak pompa paliwa daje za małe ciśnienie,trzeba by sprawdzić.
Diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów w parametry też trzeba popatrzeć , jeżeli czujnik ciśnienia uszkodzony to wyjdzie to jak spojrzysz na parametry ciśnienia przy niepracującym silniku jak i przy kręceniu rozrusznikiem . Dokładnie tak jak kolega pisze jeśli błędy nam nic nie mówią to parametry na pewno tak .
Słabe czli co? Końcówki leją czy nie trzymają ciśnienia. Najczęściej przyczyną kopcenia na czarno jest za dużo paliwa a zbyt mało powietrza. Czy po wymianie turbiny chłodnica powietrza była czyszczona oraz wszystkie przewody?
wystarczy że jest w nim dużo syfu i zaworek na jego dnie nie pracuje tak jak powinien. Dokładnie, trzeba wyjąć pompę ze zbiornika i oczyścić, bo zapewne nie jest w stanie "ssać" z dna zbiornika. Kiedy zbiornik jest pełny to nie będzie problemu z odpaleniem, bo do komory gdzie jest pompka bez najmniejszego problemu dostanie się paliwo, jak również kiedy...
dostałem propozycję od znajomego diagnosty, abym przyjechał do niego i zostawił na noc auto przy temperaturach -10 zeby zobaczył pobór prądu przez rozrusznik Byłem u niego jak było +8 z rana to mówi ze wyniki były dobre, więc zaprosił mnie jak będzie trochę zimniej.
Widzę że ciężki temat, nadal walczę z tym ducati...
Witam, auto ciężko zapala, do tego check engine i włącza się tryb awaryjny. Ktoś coś wie? Wymieniony czujnik wałku rozrządu - gdy go odlacze auto wogóle nie pali. Dzisiaj wymieniłem czujnik wału korbowego (oryginalny był czarny, teraz zamontowałem biały, który był dobierany w hurtowni - ten sam numer) ale to i tak nic nie dało. Niby gdy nie sprawny...
Łuk przeskakujący między kiepskimi szczotkami powoduje zakłócenia czujnika obrotów na kole zębatym
Sztapl przy 80C op bardzo ciężko zapala, dopiero od 100C zaczyna się palić lepiej, ale szybko sterownik wywala błąd i czekanie 30s.
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Przy niskich temperaturach poniżej -5st. autko bardzo ciężko zapala. Przy pierwszej próbie długo trzeba go kręcić i zaczyna łapać, łapie, ale nie odpala. I tak z 14 powtórzeń. I o ile akumulatora wystarczy, za 15 razem w końcu zapali, na początku przez sekundę lub dwie jakby lekko falowały obroty. Po zgaszeniu,...
Problem, jak w tytule. Podczas rozruchu po kilkugodzinnym postoju silnik ciężko zapala. Odpalam zawsze po nagrzaniu świec, gaz w podłodze cały czas (bez gazu jeszcze gorzej). Odpalanie wygląda mniej-więcej tak: -najpierw kręci chwilę bez reakcji silnika -podłapuje, wchodzi na obroty jałowe, ale tylko na chwilę -obroty nierówne i systematycznie spadają...
Zerknę z ciekawości, ale jestem prawie pewien, że nie LPG jest tu przyczyną. Miałem kiedyś identyczne zachowanie w starym japończyku na benzynę, ale tam nawet nie szukałem przyczyny.
Gaźnik masz do wyregulowania, miałem tak w neosie. Gaźnik wyregulowałem i wszytko już ok chodziło. Pozdro
Od początku tak było czy po jakiejś ingerencji?
Witam mam problem z autkiem jak z tematu. Samochód bardzo ciężko zapala jak jest zimny, szczególnie teraz jak temp. spadła poniżej 0. Kiedy już uda się zapalić silnik na jałowym chodzi jakby na 3 cylindry. Po ok. 5min. pracy silnik możemy zgasić i odpala już wtedy dobrze. Praca na biegu jałowym bez zmian. Silnik ma jedną cewkę i rozdzielacz zapłonu....
VW Golf 4 2.0 115 KM 2000r. Z rana gdy próbuje odpalić samochód, potrafi nawet zgasnąć 4 razy. Jak już odpali to nie może wejść na obroty... Jak już odpali to po dodaniu gazu obroty spadają zamiast iść w górę... Jak już odpali i obroty dobrze chodzą to po ruszeniu i dodaniu gazu jest brak reakcji, po ponownym zgaszeniu i odpaleniu jest już wszystko...
Przede wszystkim diagnoza,a dalej może być zapchany filtr przepływka i.t.d
A ja powiem, że KOPUŁKA leży.
Witam, Okazało się że padł czujnik temperatury, dopiero po jakimś czasie na komputerze pojawił się błąd. Po wymianie autko znowu dobrze jeździ i pali bez problemu. Dziękuję za podpowiedzi. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Zajrzałem do piecyka i wyglądało to tak że świeczka paliła a główny płomień nie. Wyczyściłem sondę i zaczęło działać. Wyczyścilem też filtr wody w zespole wodnym, tym białym plastykowym - był cały zapchany. Woda leci dużo szybciej i póki co gaz zapala. Zapalenie głównego płomienia od odkręcenia wody zajmuje jakieś 2-3 sekundy. Czy nie powinno być szybciej?
WITAM . bywa tez ze w tych silnikach pada regulator cisnienia paliwa wtedy tez bedzie sie działo dokładnie tak jak opisujesz. czyli ze potrafi nawet niespalone paliwo wywalac przez wydech Dodano po 1 jest tez mozliwe se rozrząd sie przestawił
Jako podpowiedź dodam jeszcze, że samochód miał instalację gazową II gen, ale została ona całkowicie zdemontowana, a wiązka elektryczna silnika przywrócona do układu pierwotnego. Zastanawiam się tylko czy ewentualne zużycie głowicy -wypalenie zaworów/gniazd zaworowych- może powodować takie zachowanie na zimnym silniku? Choć była mierzona kompresja silnika...
Mechanicznie to praktycznie to samo. Jedyna różnica w systemie wtrysku. Tak zgadza się, napisałem to bo przeglądając podobne tematy osoby chcące pomóc często mylą te silniki i chcą aby wymieniać/sprawdzać elementy z właśnie 2E. Ja chciałem tego uniknąć. Szukaj czemu brakuje paliwa na magistrali, musi być w okolicach 3 atm żeby samochód odpalił Zakładając,...
Panowie pomocy !!! :( Samochód jak w tytule 2.4JTD 100KW po naprawie powypadkowej cieżko zapala i "nie jedzie" . Walnięta była przepływka wymieniłem na nową , uszkodzone były przewody od pierwszego biegu wentylatora chłodnicy i ECU łapało byka i podczas wysterowywania tego tzw. FAN1 nie chodził ale to też już zrobiłem (wiązka do lutowania) . Zawór EGR...
Kolego dang5 , masz dwa zasilania benzyna i gaz. Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem trzeba sprawdzić czy one nie kolidują ze sobą. Zakręć gaz na butli i spróbuj parę dni pojeździć tylko na benzynie. Jeżeli będzie dobrze odpalał, to wina jest po stronie gazu i stawiałbym na reduktor lub elektrozawór przy reduktorze. Ja w swoich jak to niektórzy pogardliwie...
Mam pytanie jakie są napięcia dla poszczególnych pinów we wtyczce czujnika położenia wału rozrządu?
Kolego to nie jest dci że jak ciężko zapala to pompka niskiego albo wtryski . to jest silnik Deutza jak zaczynają się jakieś problemy z układem paliwowym to jest istna szopka . Masz do sprawdzenia przelew z wtrysku to podstawa do tego można wyjąć i wyczyścić zawór dozujący i sprawdzić zaworek mechaniczny w szynie , to są newralgiczne punkty tych silników...
zbiornik w aucie został wyczyszczony,zawierał tyle brudu że głowa mała to samo z przewodami filtry po wymianie.Auto szarpie,gaśnie zmienia obroty i ciężko zapala.,zapałił sie checki wyskoczył błąd p1220, wiec została jedynie pompa.Szulam warsztatu który bógłby sie tym zając,prosze o pomoc. A po tej wymianie filtrów ktoś opowietrzył układ? Wszystkie...
zwiększenie iskry nic nie da, jak silnik jest bardzo zajechany i kompresja jest na prawdę mała to powoduje to że benzyna nie rozgrzewa się w cylindrze na tyle żeby dobrze się zmieszała z powietrzem i to się wtedy ciężko zapala. opalarka w dolot pomaga w takim odpalaniu (ja tak kiedyś w zimie odpalałem Dużego Fiata)
Witam mam następujący problem. Otóż w poniedziałek przyjechałem sobie spokojnie samochodem wszystko działało jak należy, nie było żadnych niepokojących objawów. Dzisiaj wsiadłem w samochód chciałem jechać do sklepu, uruchomiłem silnik (odpalił bez problemu). Niestety podczas próby ruszenia zauważyłem iż coś jest nie tak. Otóż silnik nie wkręca nie na...
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
Witam mam problem z silnikiem w mojej toyocie rav4 silnik d4d ciężko zapala po zapaleniu pracuje równo bez zastrzeżeń jednak po 2-3 minutach zaczyna przerywać głośniej pracuje i nie wchodzi na obr i w końcu zgaśnie proszę o pomoc .po diagnozie brak błędów
Kup używkę alternatora za stówę i sobie pomierz ile koło pasowe wystaje. Co do zablokowania rozrusznika. Stało się tak nam we firmie u Scanii. Stała w ciężkim terenie, podczas zapalania zespawało styki, czy coś się tam zablokowało. I w tym ciężkim terenie trzeba było ten rozrusznik wymienić. U mnie w Megane na kołach 6 rowkowych jest założony pasek...
Jeśli był by to czujnik wału to by ciężko zapalała i gasła samoczynnie c nie? A tak nie jest
przez 1 wtrysk może tak ciężko zapalać? tak
Na początek wymień dysze i włóż po podkładce pod kurki jeśli nadal będą ciężko zapalały to termopary do wymiany .
Stuka od jakichś 3 lat, mechanik stwierdził, że to wtryski. Ale ze błędów nie było i normalnie jeździł, nie było problemów z odpalaniem. Ostatnio troszkę ciężko zapalał, więc zregenerowałem wtryskiwacze. Poprawiło się odpalanie, ale stukanie przy 1200-1400 obrotów zostało. Dodano po 4 To stukanie jest przy rozpędzaniu, jak osiągnie 1200 obr/min, to...
dokładnie silnik ciężko zapalał były problemy z praca silnika na biegu jałowym oraz silnik się "telepał" a drgania były odczuwalne na nadwoziu
Witam, zakupiłem Micrę K12 2004 i nie mogę sobie dać rady ja ani mechanicy. Włożyłem tyle kasy i nic. Proszę o poradę, pomoc. Co może być? Wymieniłem akumulator, świece, filtr paliwa, przepustnice, czujnik wału itp. Nadal ciężko zapala, jak się rozgrzeje traci moc.
Mam problem z moim VW Bora, ciężko odpala gdy jest polowa baku paliwa, gdy już odpali to chodzi równo i za każdym razem pali od kopa, a gdy wyłączę silnik i postoi do rana to znów ciężko zapala, jakby paliwo się cofało do baku (jest założony zawór zwrotny) proszę o radę.
w tym rzecz że właśnie ciężko zapala
Olej masz nalany właściwy? Nie za gęsty? Możesz wstawić nagranie audio lub wideo, by zobrazować to ciężkie zapalanie?
Przyczyną była za duża przerwa na swiecy i dlatego ciężko zapalała zmniejszyłem i wszyjie objawy ustały.
Witam. Na wstępie opisze objawy identyczne dla dwóch Fiatów Fiorino. Silnik 1,4 8V stan licznika około 12 440km Wyposażony od początku w instalacje Tartarini EVO 01 z reduktorem 1bar i wtryskiwaczami EVO 08. Auto ciężko zapalało, gasło przy dojeżdżaniu do skrzyżowań niezależnie od temperatury, wilgotności. Stwierdziłem ze problem może wynikać z winy...
Mam problem z kolegi ceedem 2.0 crdi. Od kiedy ma auto czasami przy kreceniu jak by mial opór. Nie mialo to znaczenia czy cieply czy zimny silnik. Wyglądało to tak jak by zakręcił z pół obrotu zwolnił mocno i dalej kręcil normalnie. W tej chwili objaw się nasilił, tzn czasami już nie zapala, wygląda to tak jak by był uszkodzony akumulator lub rozrusznik...
ciepły ciężko zapala passat ciężko zapala renault ciężko zapala
rozpoznanie uzwojeń zapieczona sonda skoda octavia odpalać zimne silnik
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Zmywarka Electrolux ESL4200LO - brak wody w wirnikach Kod błędu 5Er na wyświetlaczu kotła - co oznacza?