Masz źle wpięty ten pręt, powinien być atm gdzie wskazuje czerwona strzałka. http://obrazki.elektroda.pl/3112783500_1...
Takie rozwiązanie, jest stosowane w silnikach Tecumseh OHV 11 - 17 KM. Na rysunku, pokazane jest, jak to podłączyć. http://obrazki.elektroda.pl/5006800500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4750697600_1... Musisz, tak dopasować długość cięgien, aby było tak, jak napisał kolega helena33 w swoim poście. Razem z cięgnem przepustnicy,...
Witam Kolega "Kinio73 " prosił mnie o dodatkowe zdjęcia zamontowanego gaźnika i cięgła gazu więc publikuję : http://obrazki.elektroda.pl/3702738700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4168440900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6514350400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4259637200_1... jeszcze...
Na rysunku, połączenia cięgien. Jaki to model traktorka? Zaglądnij tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://obrazki.elektroda.net/19_12843752...
Szukaj jako cięgno gaźnika.
Do tej przepustnicy, nic nie jest podłączone. Działa to w ten sposób, że gdy dodasz maksymalnie gazu, to dźwignia, którą zaznaczyłem, zamknie przepustnicę ssania. Może być ona zamknięta tylko w tym przypadku. Nawet nieduże zmniejszenia gazu, spowoduje jej otwarcie. Podczas pracy silnika, musi być ona otwarta.
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
Zrobiłem według Twoich wskazówek. Działa wyśmienicie. Mam problem jeszcze z silnikiem Tecumseh Futura - nie mogę zmniejszyć obrotów - obroty są dużo za wysokie. Nie wiem czy dobrze jest ustawiony regulator (odwrócony w druga stronę?). Czy tak powinno być jak na załączonym zdjęciu? Nie grzebałem. Taką kupiłem - używana - kosi - tylko problemem za wysokie...
Zmontowałem sterowanie gaźnika czy to ma tak wyglądać jak na zdjęciach? http://obrazki.elektroda.pl/9230251300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1871892500_1...
Przepustnica w gaźniku jest połączona cięgnem z regulatorem odśrodkowym, sprawdź czy to się nie zacina.
W Warszawie u Nyckowskigo na Dobrej napewno coś mają.
Możesz dać zdjęcie, jak masz podłączone, cięgna do gaźnika?
Wydaje mi się że oryginalnie był właśnie gaźnik z regulowanymi dyszami. Pierwsze to świeca, następnie szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma dużego luzu. Filtr powietrza. Ta kosiarka to, jakiś "składak"? Zmień, gaźnik na ten "bardzo stary" i powinno być dobrze. Ta blaszka z cięgnami, która jest nad gaźnikiem, jest...
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z obrotami w hondzie gcv160. Gdy cięgno łączące gaźnik z regulatorem obrotów wpięte jest do górnego otworu regulatora (tak jak być powinno) obroty są bardzo wysokie. Gdy przepnę cięgno do niższego otworu kosiarka się dławi, obroty są zbyt niskie. Macie może pomysł gdzie tkwi problem. Mam wrażenie że sprężynka która...
Świeca 0.6 - 0.7mm. Jeżeli chodzi o cięgna to daj jakieś zdjęcia tego gaźnika. Stosowano różne rozwiązania.
Mam traktorek Honda 1211 hydro. Po uruchomieniu silnik wchodzi na maksymalne obroty i nie reaguje na dźwignię gazu. Linka gazu jest dobra. Stało się to zupełnie nieoczekiwanie. Traktorek pracował poprawnie i po parodniowym postoju wystąpiła taka awaria. Proszę o podpowiedź, jak to naprawić i może o zdjęcie układu cięgien do gaźnika. Pozdrawiam AI: Czy...
Kto podłączał to cięgno gazu? Dlaczego to takie pokrzywione? To są praktycznie identyczne gaźniki.
Z tego co napisałeś w ostatnim poście, wnioskuję że to są problemy ze ssaniem. Powinno ono włączać się tylko wtedy gdy manetka jest maksymalnie u góry. Nawet nieduże jej opuszczenie, powinno skutkować jego wyłączeniem. Zrób zdjęcia układu cięgien gaźnika. Możliwe że jest tam coś namieszane i ssanie załącza się gdy manetka jest po środku (czarny dym,...
silnik z linka do aukcji wygląda na kompletny, układ rozruchowy z iskrownikiem znajduje się pod osłoną cięgna rozruchowego, gaźnik jest znajduje się za filtrem powietrza, a wydechu nie widać ale to nie jest problem, jeśli chcesz zrobić motorower (rower z silnikiem spalinowym) to poradzisz sobie Kolego ze zrobieniem wydechu, silnik który autor pokazał...
Gaźnik trzeba wyregulować. Nie pogiołeś cięgien do regulacji obrotów. Przytrzymaj palcem cięgło od regulatora o zobacz czy obroty są stabilne.
Jeżeli ciepły opala tylko z wdepniętym gazem to za bogata mieszanka, albo zablokowana linka ssania albo utopiony pływak w gaźniku, zapchany dolot powietrza raczej nie, ale kto wie... To ze opuściłeś manetkę na tunelu nie znaczy że na gaźniku cofnęło cięgno ssania. czy ruszając manetką ssania rusza się cięgno na gaźniku? czy poziom paliwa w gaźniku ostawiony...
Źle założone cięgno gazu w gaźniku
OK dziękuję. Link do drugiego tematu oraz załączony obrazek 8 B chyba wyjaśnia jak powinny być ustawione cięgna i dźwignia. W stosunku do tego jak jest u mnie różnica tylko taka że sprężynka cięgna drugiego ( blaszka przy gaźniku - dźwignia regulatora) jest zamontowana do blaszki na gaźniku później metalowy pręcik i dźwignia regulatora. Pierwsze cięgno...
Naprawiam silnik takiego modelu, wymiana, honowanie bloku, oraz wymiana tłok, korbowód, pierścienie. Mam problem z gaźnikiem ponieważ, zostały zagubione cięgna i sprężyna gaźnika. Nie wiem jakie długości cięgna oraz sprężyna, może ktoś ma taki model pomogły by zdjęcia lub wymiary tych elementów, jestem w stanie je wykonać samemu.
Zacznijcie od regulatora obrotów, sprężynki, regulacja, luzy na cięgnach, potem gaźnika czyszczenie, membrana, pływak, regulacja. Uszczelnienie śrub regulacyjnych.
Cięgna, regulatora obrotów, założyłeś poprawnie?
Zacznij od naciągnięcia linki hamulca, to częsty objaw w tych kosiarkach. Klin jest stalowy i trzeba naprawdę nieźle przywalić żeby go ścięło. No i zajrzy do gaźnika, tam lubi zrobić się osad który przytyka dysze główną. Sprawdź jeszcze czy sprężanie jest co obrót czy co drugi obrót, powinno być co drugi obrót. Kilka przypadków miałem że się rozpinał...
Dokładnie tak. Myślałem cięgno napisałem dźwignia. Tej dźwigni nie odłączamy od silnika jak nie wiemy jak wyregulować. Ta sprężynką wchodzi w to oczko na cięgle, cięgno w gaźnik i w wajchę regulatora. Drugi koniec sprężynki jest zaczepiony gdzieś przy gaźniku. Podginając zaczep sprężynki trochę w tą lub ta zwiększając początkowe napięcie sprężynki mamy...
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Chodzi o regulator obrotów, czyli dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika.
Wcale nie musiała być zdejmowana, przy nieostrożnym odpinaniu cięgna od gaźnika, obróciła się na osi regulatora. Trzeba to tylko prawidłowo ustawić. Daj zdjęcie to powiem jak to poprawnie ustawić. Doprowadzić regulator do sprawności - jeśli dźwignia była zdejmowana z osi to trzeba ją założyć poprawnie. Bardzo odkrywcze to stwierdzenie.
tam za bardzo niema co regulować ;) Honda GXV160 - to pierwowzór wszystkich tych Hondopodobnych silników i od niej większość rzeczy pasuje plug&play, pooglądaj sobie na zdjęciach lub na żywo oba a zobaczysz, że różnią się jedynie gaźnikiem, dźwigienkami od cięgna gazu (pewnie u Ciebie w ogóle niema nawet cięgna i gazu) i obudową filtra powietrza....
Witam, jak składałeś gaźnik i cięgno od gazu założyłeś je w odpowiednie miejsce, masz pełne otwarcie przepustnicy po wciśnięciu gazu do końca?
Przyczyną jest regulator obrotów, który jest połączony z przepustnicą gaźnika za pomocą cięgna. Zapewne źle podłączyłeś
Cięgna i sprężynki regulatora są założone poprawnie.? Sama dźwignia, beż założonych cięgien, będzie się tak zachowywała. wcale nie oznacza że jest uszkodzona. W silniku, nie jest nigdzie nie jest zapięta, opiera się tylko o kółko regulatora odśrodkowego. Wstrzymaj się ze zdejmowaniem misy, zrób zdjęcie tych cięgien łączących gaźnik z dźwignią.
niczym, jednynie mocowanie cięgna przepustnicty, w starym wchodzi pręt w otwór, w nowym jest na zlącze kuliste.
Witam Widzę, że mój gaźnik jest dość nietypowy - posiada 3 cięgła, i jedną przepustnicę. Kupiłem komplet naprawczy - uszczelka pływaka, iglica, uszczelki, sprężyna regulatora. Silnik do TECUMSEH120 - 200ccm pojemności. Ktoś pomoże jak założyć te cięgna ? Powiem szczerze. że nie wykonałem zdjęcia jak były założone, myślałem, że będą dostępne opisy w...
Sprawdź cięgno ssania przy gaźniku typowa usterka 700-tki.
Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka? Tu masz kilka tematów i filmików które udało mi sie znaleźć o połączeniach cięgien i regulacji. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
Robiłeś coś, przy gaźniku lub cięgnach regulatora?
Z tego co widzę to obydwa gaźniki mają taki sam rozkład cięgien, wężyków i podciśnień. Czyli teraz który?
A przy gaźniku nie ma rączki/przełącznika tzw. ssania ? Jeżeli wycieka paliwo to znaczy że jest przelewany . Odpal go na samo-starcie i jak zacznie jako tako gadać to spróbuj zwiększyć obroty ciągnąc za cięgno/linkę gazu . Chyba że jakaś dysza jest obrócona lub źle zamontowana w gaźniku .
Faktycznie były tam jakieś paprochy za gaźnikiem, szczelina na kole ok. Chciałbym ją teraz sprawdzić, ale się trochę pogubiłem. Chodzi o mocowanie cięgna gazu na gaźniku i przy manetce. Może ma ktoś jakieś zdjęci, albo rysunek, na którym to można dokładnie zobaczyć. Te zawijasy mnie położyły. Cylinder w porządku. Dzięki Rychu T za odzew.
No dobrze ale nie możesz założyć na gaźnik czy w rączce?
wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika sprowadza sie do dwóch śrubek od biegu jałowego...
Tak, ściągnąłem to ramię, żeby odłączyć cięgno podłączone do przepustnicy gaźnika. Próbowałem ustawić kąt pomiędzy regulatorem, a ramieniem mniejszy niż 90 stopni (znalazłem to na forum). Kombinowałem na różne sposoby. W dużym przybliżeniu - regulator mogę ustawić pomiędzy godziną drugą a czwartą) - po dokręceniu ramienia z cięgnami. I w tym zakresie...
Możesz ją zapiąć nawet do tego samego otworu gdzie jest wpięty ten drut. Jej zadaniem jest kasowanie luzów na połączeniu tego cięgna i nic więcej, niemniej może mieć jakiś niewielki wpływ na falowanie obrotów. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony, tak samo świeca. Sprawdź czy nie ma przebicia na tej metalowej osłonie fajki świecy. Silnik dymi lub strzela...
Przepustnica nie jest zablokowana,cięgno działa normalnie. Jest jakaś możliwość regulacji gaźnika ? Nie widać tam nic żeby można było wyregulować.
Na jaki kolor kopci? Na czarno czy na niebiesko? Patrzę na manual do silnika, tam jest ssanie automatyczne poprzez termostat na wydechu. Cięgno pomiędzy regulatorem obrotów a przepustnicą gaźnika jest schowane pod osłonami, nie ruszałeś ich przy naprawie? Dodatkowo sprężynka na tym cięgle ma powodować otwieranie przepustnicy na biegu jałowym, aby silnik...
Możesz zrobić zdjęcie jak podpiołeś cięgno do gazu
To mi nic nie mówi. Jeżeli chcesz pomocy musisz podać jak najwięcej danych. Zrób jakieś zdjęcia gaźnika i cięgien podłączonych do niego.
Trzeba odkręcić podstawę filtra powietrza (dwie nakrętki M5) i masz gaźnik na wierzchu, potem palcem ustawić przepustnice w pozycje otwartą i założyć cięgno.
Ja w swoim B&S 550E miałem problem ale z odpaleniem na zimno i falowaniem obrotów jak już załapał. Musiałem pompować paliwo i szarpać - łapała i gasła i tak ze 20 minut. Zdjąłem górną pokrywę z szarpakiem, zbiornik paliwa, obudowę filtra powietrza, gaźnik (rozebrałem cały) i wszystko wrzuciłem do gorącej wody z płynem do mycia naczyń. W międzyczasie...
Moim zdaniem ktoś grzebał przy regulatorze odśrodkowym. Odepnij cięgno, od przepustnicy gaźnika i spróbuj sterować nią ręcznie, sprawdź jak silnik reaguje na jej otwieranie. Ssanie, oczywiście wyłączone (otwarte) filtr powietrza czysty.
Przepustnica gaźnika jest połączona cięgnem z dźwignią regulatora obrotów. Przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Odłączył bym regulator aby sprawdzić czy cięgna sterowania czy to przepustnicą w przypadku gaźnika czy też pompą wtryskową w przypadku diesla nie zacinają się i porównać w obu silnikach jaki opór muszą pokonać aby regulować.
Witaj, to że zdemontowany gaźnik nie przepuszcza znaczy że raczej jest sprawny, pytanie czy po zamontowaniu go nie ma sytuacji że zawór iglicowy jednak nie jest domknięty. Kto wie czy linka gazu i jej elementy nie maja wpływu na ustawienie elementów w gaźniku w takiej pozycji że paliwo jednak spływa przez gaźnik. Czyli najlepsza opcja byłoby zamontowanie...
Musi dostawać gdzieś powietrze. Sprawdzałeś czy przepustnica zamyka się prawidłowo, ale w zamontowanym gaźniku. Cięgno jest założone do odpowiedniego otworu w dźwigni przepustnicy. Nie chodzi Ci przypadkiem o to, że łańcuch ciągle jest w ruchu, może obroty nie są za wysokie, tylko sprężynki sprzęgła są uszkodzone.
Jakoś tam ustawiłem, a ma ktoś może jakieś zdjęcia jak powinny być podłączone cięgna? Bo u mnie kilku nie ma
Witam. Poszukuję gaźnika do tecumseh TVXL 195-150250B SER 2316D. Jeżeli pasuje coś innego to proszę o info. Jeżeli ktoś posiada jakąś instrukcję obsługi lub coś takiego to również proszę. Chodzi głównie o okolice gaźnika właśnie. Głównie o te wszystkie cięgna i sprężynki które są podłączone do gaźnika.
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Mam czteroletnią odśnieżarkę tecumseh HSK35 model 31A-3PAD678,3,7kW. Do ubiegłego roku pracowała poprawnie. W br, po uruchomieniu, na wolnych obrotach silnik pracuje pulsująco.Dopiero pod obciążeniem, przy odśnieżaniu obroty są równomierne, po czym bez obciążenia znowu pulsują. Czy jest to wina gaźnika, czy inny powód? Z zewnątrz patrząc,cięgna są nienaruszone.Czy...
Cięgna, regulatora obrotów, pozapinałeś dobrze?
Tylko proszę zauważyć że to cięgno na rysunku jest proste (od strony przepustnicy gaźnika ) a moje jest wygięte i to wygięcie zahacza o rygielek od drugiej przepustnicy a z kolei wydaje mi się że to moje cięgno jest oryginalne dlatego że jest pomalowane tak jak i cały silnik.
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Napisz jaki dokładnie tam jest silnik i model kosiarki, zrób zdjęcia jak wygląda gaźnik i jego wszystkie cięgna, przeciez nic poza b&s nie napisałeś ani modelu ani oznaczenia to tak jakbyś napisał że samochód andorii ma za wysokie obroty.
Kosiarka odpaliła po poprawnym ustawieniu cewki względem magneta. Luz musi wynosić 0.3mm. Po odpaleniu zauważyłem że nie działa regulacja obrotów. Po odkręceniu regulatora obrotów od gaźnika nie były założone cięgna. Czy wiecie może jak to złożyć tak aby działało cięgno regulacji obrotów. Załączam zdjęcie gaźnika i regulatora obrotów http://obrazki.elektroda.pl/5898168600_1...
Oczywiście że da się. Kwestia montażu, adaptacji pomiędzy króćcem ssącym a filtrem powietrza, dorobienia cięgna Bowdena... Tylko potem trzeba gaźnik przestroić. Dellorto produkowało gaźniki z przepustnicą tłokową o korpusach dostosowanych do adaptacji w silnikach 2T i 4T. Były stosowane np. w motocyklach Enduro/Cross w latach '90, choć użytkownicy na...
Dźwignia regulatora (na rysunku zaznaczona strzałka) jest połączona z przepustnicą gaźnika, za pomocą cięgna z drutu, może jest uszkodzone.. Jeżeli przesuniesz ją ręcznie, to silnik powinien zmieniać obroty, sprawdź to. Przy wyłączonym silniku, regulator otwiera przepustnicę maksymalnie, po uruchomieniu dąży do jej zamknięcia. http://obrazki.elektroda.pl/5139943500_1...
Nie może być wkręcona całkowicie, zamykasz powietrze więc silnik gaśnie. Jaki to gaźnik? Fos czy Weber? Klapki ssania sprawdziłeś? Cięgno działa w środku, klapki nie opadły i gaźnik reaguje na ruch linką? Dyszę wkręć na maksa i na pracującym jeszcze silniku wykręć szybko o 2.5 raza (pełnego obrotu), wtedy wyreguluj obroty. Całość na ciepłym silniku.
Jakiś czas temu, zakupiłem rozebraną kosiarkę w drobny mak i próbuję ją złożyć. Doszedłem do gaźnika i nie bardzo wiem, gdzie włożyć cięgna, przedstawione na zdjęciu oraz sprężynkę na jednym z drucików. Dodam, iż jest to silnik kosiarki samojezdnej Briggs&Stratton 8KM.
Źle podłączyłeś ciegna. Nie no mam dostęp do schematów zarówno silnika jak i gaźnika... Generalnie nie ma możliwości błędnego podłączenia cięgna ponieważ różnią się długością , sposobem mocowania. Nie ma takiej opcji. Nawet podglądałem w markecie podobną z takim silnikiem i jest ok. :-)
Witam szanownych forumowiczów. Po niekończących się poszukiwaniach mojego problemu postanowiłem zapytać:) mianowicie wymieniałem wał w moim B&S i podczas próby złożenia nie mam pojęcia jak złożyć/zamontować to cięgno połączone z gaźnikiem względem odrzutnika oleju. Proszę pomóżcie bo nie widzę miejsca w którym mogło by być zamontowane. Poniżej zamieszczam...
Ukłony dla Szanownych Kolegów. Do agregatu wracam tylko w wolnych chwilach, bo nie jest to żadna pilna sprawa, aczkolwiek jest ciekawa. Co do regulatora obrotów to tak: po odłączeniu cięgna regulatora od gaźnika można sterować obroty ręcznie przepustnicą i silnik pracuje płynnie bez żadnych zakłóceń w całym zakresie prędkości obrotowej. Znalazłem płytkę...
Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała i miała poprzerywane przewody i stwierdziłem, że założę nową instalacje. Gaźnik nowy, ponieważ nie trzymała górna nakrętka od linek i urwane było cięgno od przelewania. Przerywacz otwiera się około 3,5 mm przed GMP. Dodano po 57 Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała...
Z gaźnikiem przesadziłem, wystarczy zdjąć podstawę filtra powietrza żeby zdjąć to cięgno gazu. :)
Witam, mam problem, dostałem spalinową pilarkę łańcuchową AL-KO KB 4001, niesprawną. Po jej otwarciu nie mam pojęcia, czy te cięgna gazu są dobrze podłączone. Przycisk na górze rączki (przycisk zezwolenia) do niczego nie jest podłączony. A od gaźnika u dołu idzie jakieś cięgno, które też nie jest podłączone, ale jak się próbuje je pociągnąć to nie wykonuje...
Witam. Dziś szukając przyczyny nie odpalania piły Stihl MS230 zauważyłem, że z tej blaszki (zaznaczonej na zdjęciu) sączy się paliwo, gdy wciskam i puszczam cięgno przepustnicy. Czy da się to naprawić czy gaźnik już do wyrzucenia?
Jeśli mówimy o tym samym to pierwsza "łopatka" to przepustnica ssania - zamyka się podczas rozruchu zimnego silnika, a potem ma być otwarta. Druga głębiej to przepustnica regulacji prędkości. Jak jest w pełni otwarta to silnik ma maksymalne obroty. Do niej powinno być przymocowane cięgno regulatora odśrodkowego i silnik sam dobiera prędkość w zależności...
Raz jeszcze umyłem gaźnik i zmieniłem cięgno od ssania na ciut dłuższe ponieważ były luz i nie zamykało do końca przepustnicy,a samą linką nie byłem w stanie wyregulować - silnik śmiga jak nowy. Problem rozwiązany temet zamykam i dziękuje za sugestie.
Witam, Mam pytanie dotyczące regulatora obrotów w jaki sposób on działa bo zastanawiałem się i nie mogę tego skumać. Wygląda to tak jakby podczas zwiększania obrotów silnika regulator zamykał przepustnicę w gaźniku to jest jakieś nielogiczne. Mój agregat jest lekko przez kogoś rozebrany i w stanie jakim było połączone cięgno od regulatora do gaźnika...
A moze linka gazu jest za dluga? Linka gazu jest ok ,bo jak wcisnę pedał gazu do końca to cięgno gazu przy gaźniku jest otwarte do końca.Mnie się wydaje że rzeczywiście jest wałek rozrządu do wymiany,dlatego chcę kupić silnik w dobrym stanie i go wymienić,dlatego że wymiana wałka i popychaczy mnie drożej przyjdzie niż cały sinik,potem dam znać jak...
Podstawę filtra powietrza wyciągniesz bez problemu z gumek. Później odkręć dwie śruby a następnie wyciągnij cięgno gazu no i przewód paliwa. Gaźnik masz jak na tacy. Druga sprawa jeśli nie wiesz jak czyścic gaźnik nie zabieraj się za to. Możliwe że śruby od cylindra się popuściły, jak piła chodzi poprzewracaj na boki i powiedz czy gaśnie. Jak z kompresją...
Postaram się jutro dorzucić zdjęcie z cięgnami. Przy regulatorze (jeśli chodzi o tą śrubkę na torxa) to nawet ja dzisiaj próbowałem pokręcić , bo ciekawość nie dała mi spokoju i chciałem jakoś te obroty ustawić. Najgorsze jest to że były właściciel nie bardzo wypowiada się w jej temacie i boję się że jakiś domowy mechanik mógł ten gaźnik poważnie podrasować-coś...
Witam, Mam silnik z tego co wygooglałem jest to pulsa-jet z bocznym wałem korbowym model (ze silnika) Briggs and Stratton 130292. Typ 3215-01 Silnik z jednej strony jest pokryty olejistym nalotem najprawdopodobniej wyciek następuje z tulejki która wychodzi z bloku silnika a w nią jest wsadzony wodzik(cięgno do gaźnika ) do chyba otwierania przepustnicy...
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Zauważyłem jeszcze, że to cięgno co steruje górną częścią gaźnika jak oszalałe się rusza podczas pracy kosiarki. Tak powinno być? Może sprężyna się uciągła i to jest przyczyną. Aha i jeszcze jedno widzę, że na kole zamachowym, po obwodzie jest zarysowanie i krzywo ustawiony jest element, chyba magneto (nie znam wszystkich...
Żeby pilarka miała wysokie obroty, muszę jak najwięcej wykręcić śrubę H, prawda? Nieprawda, sposób regulacji był wielokrotnie opisywany na forum. Cięgno gazu masz dobrze założone?
Witam. Mam mały problem z odpaleniem silnika jak jest zimny, po odpaleniu (bez ssania z ssaniem to zapomnij) chodzi nie równo, przy dodawaniu gazu trochę szarpie i kopci, na wysokich obrotach minimalnie słychać nie równa prace. Jak najlepiej ustawić gaźnik? Aha, jeszcze jak ustawić cięgno wychodzące z korpusu silnika i jest połączone z gaźnikiem, nie...
Dzięki za kontakt i podpowiedź. Chcę jednak dopyta, Końcówka linki znajduje się za filtrem i chyba gaźnikiem, więc aby się tam dostać muszę zdemontować filtr z gaźnikiem ? Bogdan
Witam. Zauważyłem, że sporo osób ma podobny problem co ja lecz może mój przypadek będzie się trochę różnił od innych na forum. Od 3 miesięcy eksploatuję kosiarkę z silnikiem TECUMSEH PRISMA 3,7HP (silnik fabrycznie nowy). Podczas ostatniego koszenia (już pod koniec) silnik zaczął pracować pulsacyjne (w regularnych, krótkich odstępach czasowych obroty...
Witam wszystkich kolego imtheone86 tu masz zdjęcie gaźnika z zaznaczonym cięgnem od pierwszej przepustnicy po nim zlokalizujesz przepustnice w gaźniku.Masz tam śrubke może sobie podreguluj troche to przerywanie ustanie.Spróbuj. http://obrazki.elektroda.net/88_12416276...
Przeczytałem już wszystkie wątki o odpalaniu i wysokich obrotach i nadal nie mogę uruchomić mojej kosiarki. Krótka historia: kosiarka nie odpalała, iskra była więc wyczyściłem gaźnik. Cięgna połączyłem na pamięć i odpaliłem. Ale obroty były za wysokie bez możliwości regulacji. Poczytałem forum, poprawiłem cięgna i teraz kosiarka nie odpala. Tzn. czasem...
Witam. Może problem tkwi w lince i nie schodzi. Sprawdź linkę czy lekko pracuje w pancerzu. Może przymarza, lub ma pęknięte cięgna. Sprawdź sprężyne pod kapturkiem nakręcanym w gaźniku. Tam gdzie linka wchodzi.
To jest silnik NAC. Wszystkie moje dotychczasowe uwagi są aktualne. Dodam tylko, że jeżeli już odpalisz silnik, to można mu pomóc w samooczyszczeniu z resztek oleju poprzez podpompowywanie paliwa w momencie gdy silnik zaczyna tracić obroty. Staraj się nie zgasić silnika, jeżeli będzie dymił lub nierówno pracował to niech tak będzie - uważam, że w końcu...
kupiłem niedawno cnq 700 i mam problem z zapalaniem (gaźnik fos). przy zaciąganiu ssania przepustnice rozruchowe wcale mi się nie zamykają. czy mógł by mi ktoś zrobić fotkę jak tak dźwignia jest podpięta i gdzie? Cięgno czasami nie spadło od klap.
posłuchaj mnie teraz uważnie są 4 przyczyny tego 1 to zatarta 2 to nieszczelna 3 zabity gaźnik 4 przepustnica od ssania nie domyka się teraz posłuchaj mnie dobrze Odkręć przystawkę z filtrem i włącz tryb ssania przepustnica się musi zamknąć do końca jeśli nie to delikatnie podegnij cięgno jeśli jest ok to wyjmij gaźnik i od dolnej jego części wykręć...
A sprawdzałeś taki pierdół jak zacięcie się linki od gazu lub przepustnicy? W 180 nie ma linki tylko metalowe cięgno. Sprawdź gumowe połączenie między gaźnikiem a cylindrem czy jest szczelne. Wyjmij gaźnik przeczyść odpal i zobacz czy jest różnica. Misa korbowa nie pęknięta ? Odkręć sprzęgło i zobacz w jakim stanie jest uszczelniacz czasem wzrokowo...
Wielkie dzięki...wziąłbym gażnik bo ten ma za duży luz na przepustnicy ale niestety na tej stronie jest w ofercie ale niedostępny, mogę spróbować z uszczelnieniami ale z tym luzem to cienko widzę. Ale mam pytanie czy jakbym zamontował gażnik ze Sthila 021 bo wymiary ma prawie identyczne a cięgno najwyżej skoryguje ..tylko że ten gażnik ma tylko wężyk...
Mam problem z odpaleniem agregatu prądotwórczego KALTMAN K-AK2500 PRO. Agregat przeleżał w garażu nie używany przez 5 lat. Po spuszczeniu małej ilości paliwa z gaźnika (paliwo miało żółtawy kolor), sprzęt uruchomił się jedynie na kilka sekund. Później nie dawał żadnych oznak spalania paliwa. Świeca daje iskrę (choć nie wiem, czy wystarczająco silną)....
kosiarka cięgna gaźnika cięgna nagrzewnicy cięgna wycieraczek
podłączyć niemiecki telefon power acoustik kontrolka termostat świecić
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Audi A8 D3 4.0 TDI 2004 – kodowanie modułu drzwi VCDS, soft coding, adaptacja szyb Rok produkcji magnetowidu Philips VR6349/95S