Przepraszam za przerwę, ale praca i awaria drugiego samochody, odsunęły te prace. Jak widzę to chyba linka z pokrętła porusza dolną dźwignią która jest sprężona cięgnem z dźwignią na górze. Cięgno znalazłem, było zaplątane luzem w przewodach. Z resztą, takie łatwo dorobić, drut 3mm i gotowe, gorzej z plastikowymi spinkami, trzymającymi te cięgna w dźwigniach,...
Witam, może ktoś wie, gdzie coś takiego dostanę???
Witam. W moim Mercedesie przestało działać ogrzewanie na postoju. Zdarzyło mi się to kiedyś podczas jazdy, ale przy skręcie na nierówności, zaskoczyło. Wygląda na to, że dźwigienka (chyba) zeskoczyła z cięgna biegnącego od panela sterowania ogrzewaniem (jest to stalowe cięgno w niebieskiej osłonie). Może się mylę. ale tak podpowiada mi intuicja. Pomóżcie....
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Witam, z tym akumulatorem to zwykły zbieg okoliczności... ogrzewanie musiało nie działać poprawnie już przed. Ogrzewanie nie działało poprawnie ponieważ z zapadki która steruje klapkami spadło cięgno i niepoprawnie otwierało klapki od powietrza zimne/ciepłe .
Kierunek nadmuchu to banał, sztywne cięgno i serwo modelarskie.
wyjmij radio, potem konsolke do sterowania ogrzewaniem i za nią jest takie cięgno, które uwielbia spadać, mocowane jest w dwóch miejscach jedno zakończone oczkiemdo dźwigni, a drugie przy pomocy plastyku w element deski rozdzielczej żeby było naciagnięte spójrz...ja się zainteresowałem dopiero po zimie :P
Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja mam na zasilaniu mała nakrętkę plastykową,i to jest właśnie odpowietrzenie nagrzewnicy, dodatkowo musisz mieć gdzieś na wężu zasilającym nagrzewnice zawór odcinający i sterowany bądź cięgnem lub podciśnieniem, po to żeby latem nie dogrzewać kabiny i sterować otwarciem temperaturę.
A poziom płynu chłodzącego jest ok ? Nie było żadnych napraw związanych z układem chłodzenia? Pytam ponieważ problem może być związany z zapowietrzonym ukladem W B3 o ile pamiętam płyn przepływa stale przez nagrzewnice i sterowanie zdrodłem powietrza jest za pomocą cięgna
Jeżeli jest climatronic to powinna być elektroniczne sterowana klapka w kanale nawiewu, jeżeli jest to wersja manualna to klapką steruje cięgno. Jeżeli jest sterownik klimatyzacji to Clip może pokazać błąd tego silniczka klapki ale warto zacząć od rozebrania i sprawdzenia.
W Mercedesie W123 zamarzła mi kiedyś nagrzewnica a było -28 do dziś pamiętam tę podróż 200km. Całe szczęście jak postał z nagrzanym silnikiem 30 minut to nagrzewnica "puściła" i wracając mogłem się rozebrać :) Klapki albo zamarznięta nagrzewnica. Dmuchawa klapki i nagrzewnica znajdują się przeważnie pod środkową konsolą - sporo rozbierania - więc na...
Pamiętam jak stary się wpieniał, nawet kupił zawór za 30 zł sterowany cięgnem i oznajmił: wszystkie przerabiamy na takie! ale zadałem mu pytanie: gdzie reszta?- cięgno z pancerzem i cały układ napędowy z pokrętłem.. Zawór leży do dziś, eh ta krewkość i pogoń za darmowizną.
Termostat wymieniłem kilka tygodni temu na nowy i sprawuje się prawidłowo. Czy to znaczy, że silnik auta osiąga właściwą temperaturę pracy? Przyczyną niedostatecznego ogrzewania nie jest raczej niesprawność dodatkowych świec w króćcu - są przecież silniki TDI 1Z nie posiadające takiego wyposażenia, modele te mimo to osiągają właściwą temperaturę pracy,...
wlot i wylot sa gorace znaczy ze obieg w nagrzewnicy jest dobry wiem na 100% ze to nie jest wina nagrzewnicy,bo ją czyscilem lecz chyba jest to cos ze sterowaniem zimnego i cieplego powietrza jak sie tam dostac zeby zobaczyc czy jak ustawie na cieple powietrze to czy nie leci tez zimne Myślę, że doskonale wiesz w czym jest problem. Znajdź klapę sterującą...
>> wezyku sterowania hmm, no ale czy ten wezyk moze powodowac ze ogrzewanie gory dziala a ogrzewanie dolu juz nie? zastanawia mnie fakt ze jak przelacze na "ogrzewanie na nogi" to z dyszy nie leci zaden podmuch a w pozycji "ogrzewanie góry" leci bardzo silny strumien powietrza. moze cos z cięgnami albo cos w ten desen? Czy ktos z forumowiczow mial doswiadczenie...
Nie wiem na ile jesteś biegły w elektrycznym majsterkowaniui i czy masz choćby najprostszy miernik. Jeśli nic się nie znasz na szukaniu i usuwaniu usterek elektrycznych to nie jest dobre miejsce na skrócony kurs. W tamtych latach instalacje elektryczne to jeszcze prymityw w porównaniu z dzisiejszymi, więc jechać śmiało po kabelkach, szukać "+" i "-"...
Regulacja temperatury jest taka jak napisał milejow - cięgnem z linką sterujesz ilością powietrza przepływającą przez nagrzewnicę. Natomiast elektrozawór również jest (w wersjach z klimą) - na wejściu nagrzewnicy w kształcie litery H - przy pokrętle temperatury ustawionym na minimum i włączonej klimie, odcina nagrzewnicę.
Witam. Na wiosnę postanowiłem zamontować klimatronik w miejsce standardowej nagrzewnicy. Nie polecam nikomu takiej zabawy, ale do rzeczy. Po nagrzaniu pojazdu i ustawieniu temperatury na ,,HI" z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze. Przewody aluminiowe idące do nagrzewnicy znajdujące się w przedziale pasażerskim są piekielnie gorące. Wyjąłem nagrzewniczkę...
Rozbieralem caly zespol grzania i klimy w touranie rok temu. Te klapki cieplo zimno sterowane silniczkami v158 i v159 byly odksztalcone i zawadzaly o obudowe. Na koncu każdej byl spoiler i to on haczyl, obcialem go, zlozylem i problemy się skończyły. Ale wtedy nie pracowaly by tak jak na filmiku. Gdyby udalo Ci się zdjąć cięgno z prawej lub lewej strony...
Co do nagrzewnicy , to bym się pokusił o jej zdemontowanie i jeszcze raz odkamienienie Chyba żartujesz. Po to demontować nagrzewnicę żeby ją odkamieniać. Jeśli miałbym stracić cały dzień żeby zdemontować nagrzewnicę to wymieniłbym ją na nową. Myślę że układ chłodzenia z nagrzewnicą jest odpowietrzony. poświęciłem na to trochę czasu i przyłożyłem się...
Witam serdecznie od kilku dni zauważyłem spadek temp nagrzewania kabiny wczoraj wymieniłem płyn chłodniczy, odpowietrzyłem układ i zero rezultatu dodam ze termostat jest sprawny niedawno wymieniany. sprawdzałem wkładając go do wrzącej wody. układ szczelny zero wycieków, ani braków płynu. Płyn tez w normie na początku odczuwałem spadek gdy wieje na szybę...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
tutaj znajduje sie schemat jak rozebrać autko aby sie dostać do dmuchawy i tych wadliwych oporników, a tutaj jest opis jak to zrobić: http://obrazki.elektroda.net/30_11493663... Wlot powietrza do przewietrzania i ogrzewania wnętrza kabiny znajduje się pod szybą przednią. Wpadające powietrze trafia do rozdzielacza i jest rozprowadzane przez różne...
Witam Panowie ogrzewam temat bo problem ciągle występuje. Nie ma mądrego, który by na temat zaradził. Mimo wielu zmian, wymian i poszukiwań dalej jest to samo - do 140 auto śmiga idealnie powyżej błąd przeładowania i tyle. Podsumuję jeszcze raz co zostało zrobione/sprawdzone : - wymieniony czujnik MAP - wymieniony przepływomierz razem z wężami i obudową...
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
witam, Temat odbiorników radiowych jest dość kontrowersyjny. Wszak po wyjęciu tracą swoje właściwości. Bo brak jest kodu producenta. Często dokumentacja nie idzie wraz z autem. Wiadomo, że szereg informacji na ten temat jest objęta tajemnicą, choć wcale nią nie jest. Materiał zawiera tylko opis demontażu odbiornika radiowego. Może posłużyć również do...
Mam Chryslera Stratusa 2,0 z roku 1999. Odkąd go kupiłem jest problem z obiegiem wewnętrznym. Klapki są sterowane ręcznie, poprzez obrócenie pokrętła i dalej poprzez cięgno giętkie. Od zakupu nie dało się zamknąć dopływu powietrza z zewnątrz. Dzisiaj zdemontowałem prawie całe wnętrze żeby dostać się do klapek, okazało się że pracują z dużym oporem....
Firma Legrand wychodzi naprzeciw najbardziej wymagającym klientom. Łączniki i gniazda z serii SUNO pozwalają na wykończenie każdego wnętrza, dostosowując się do preferencji użytkownika, zarówno w kwestii ich funkcjonalności, jak i designu. Znajduje swoje zastosowanie w domach tradycyjnych, a także w tych, które wykorzystują nowe technologie do stworzenia...
W Internecie panuje zwyczaj określania mianem "silnika krokowego" każdego elementu nastawczego, a szczególnie elementu wykonawczego elektrycznego układu regulacji wolnych obrotów, ogólnie zwanego nastawnikiem/aktuatorem/regulatorem wolnych obrotów (IAV/IACV). Jest to błędne i należy tego unikać. Silnik krokowy jest jednym (ale nie jedynym) z rodzajów...
sterowania ogrzewaniem panel bezpiecznik sterowania ogrzewaniem silnik sterowania ogrzewaniem
gaznik zalewa silnik podłączyć silnik trójfazowy karta zabezpieczona zapisem
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
BLUETEC BC 9000: Czy posiada funkcję MEMORY? Instrukcja obsługi prostownika Powermat PM-CD-50RWL