ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 4,7 bar:) Jak pompa tłoczy mniej to się nie otworzy.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Moim zdaniem nie odpala od razu na 2 cylindry , tylko na jeden , potem odpala drugi.Spróbuj poluzować przewód wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczu a efekt będzie podobny. :|
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
próba przelewowa wtryskiwaczy ,obserwacja ciśnienia i wypełnienia zaworu daje ogólny pogląd na stan układu ,pozdrawiam
Wtryski jak zrobione jak trzeba, trzymają ciśnienie i rozpylają, właściwe ciśnienie to nie ma co szukać. Daj pompę do sprawdzenia może nadszedł koniec żywota.
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
pompa paliwa zdechła. I przez to kopci? I wraca moc przy wyższych obrotach? Bzdura. To wygląda na nadmiar paliwa. Regulator ciśnienia, może wtryskiwacz.
Nie rozleci. Te 165 Bar to tylko cisnienie otwarcia wtryskiwacza. Cisnienie "głowne" jest setki atmosfer wieksze.
Kody odczytywali w warsztacie. Niby sprawdzali sterownik i jest dobry tylko później się pytali czy mam znajomego z takim autem to by sterownik podmienili. Zawór kupiony nowy. Czujnik nie wiem czy sprawdzali. Zgadza się ciśnienie na listwie 0 bar. Chcieli wyciągać silnik bo stwierdzili że bez tego nie dostaną się do instalacji żeby ją sprawdzić. Czy...
Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
Encore masz rację, faktycznie LPGTech informuje o "zbyt niskim ciśnieniu gazu PRZED przełączenie na zasilanie gazem", więc nieszczelność jest na drodze reduktor - kolektor ssący. Czyli może uciekać reduktorem, wężami, kolankami, czujnikiem ciśnienia, wtryskiwaczami, a także połączeniami pomiędzy tymi elementami. Należy to sprawdzić
Napięcie może oscylować do 200v.
Naprawiałem ostatnio dwa komplety dwusprężynowych na EPS-ie, podaj numer wtryskiwacza to poproszę o te ciśnienia.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Pompa przy rozruchu nie robi odpowiedniego ciśnienia i sterownik nie otworzy wtryskiwaczy.
Ten kod dotyczy sondy,przyczyn jest wiele,począwszy od ciśnienia paliwa,drożności wtryskiwacza,do samej sondy,bądź emulatora.
Co jeszcze może być przyczyną wypadania zapłonu? No jak to? Brak ciśnienia,wtryskiwacz ,lewe powietrze, inna usterka mechaniczna . Dodano po 1 Zauważyłem spory wyciek do świec, wymieniając świece. To też jest złe.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Zapnij jakąś pompkę paliwa na zasilaniu na przewodach. Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach. Włącz pompkę. Powinno po chwili polecieć paliwo z którejś rurki. Zakręć rurkę pod włączoną pompką i lecącym paliwem. Przekręć wałem by odpowietrzyć następny. Lepiej tego nie da się zrobić, a i tak trzeba trochę pokręcić, żeby zagadał. Przy...
Jakieś pomysły? Pomysłów mam kilka -zezłomować -naprawić -zostawić jak jest -sprzedać -zaciągnąć do warsztatu; niech naprawią. Sorry, ty naprawdę sądziłeś, że na tym forum siedzą same debile? Kumiaty facet kapnie się, że może ropa w zbiorniku już nie teges po tylu latach, może pompa CP nie robi ciśnienia, może wtryskiwacze hooy strzelił?
jeśli przekaźnik ma załączać wtryski po rozwarciu styków czujnika to musisz wykorzystać styki bierne przekaźnika podłączenie 85 do masy 86 do wyjścia czujnika (3) 30 do plusa (2) 87a do wtryskiwaczy (1) nóżki przekaźnika są od spodu opisane cyframi
spróbuję jutro zrobić te zwarcie na wtyczce Nie rób zwarcia na wtyczce, tylko weź kawałek przewodu, włóż jeden koniec do wtyczki czujnika, środkowy pin, a drugim dotykaj do masy. Ściągnij czarny dekiel z góry, z korpusu monowtrysku i obserwuj co się tam dzieje, czy leje się paliwo z regulatora ciśnienia, czy wtryskiwacz pracuje etc.
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
A w zasadzie jak szybko reaguje czujnik ciśnienia na zmianę ciśnienia.
Odkręcaj pojedynczo, po kolei, przewody wysokiego ciśnienia od wtryskiwaczy i sprawdź czy problem jest jednakowy na wszystkich cylindrach.
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
a jakie maksymalne ciśnienie można uzyskać taką regulacją?
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Sprawdź wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa.
witam. jestem na etapie składania silnika mf i potrzebował bym dane dotyczące ciśnienia wtryskiwacza, kolejności dokręcania śrub głowicy i moment oraz luzu zaworowego . na silniku jest tabliczka znamionowa i jest nr. 1931/2200. ma ktoś może jakieś dane do tego silnika .
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Wiesz co? Mi też padł przewód wysokiego ciśnienia drugiego wtryskiwacza. Żaden przeciek na stożku. Po prostu te przewody "pracują" pod wpływem drgań i pękają. U mnie pękło zaraz przy zgrubieniu przewodu przy wtryskiwaczu. Producent to przewidział i zastosował specjalną opaskę która łączy oba przewody. Mi się ostatnio nie chciało jej montować i pewnie...
Sprawdzić ciśnienie na pompie
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
To "cos" nie oznacza chyba cosinus. Wtedy ciśnienie wtrysku by wynosiło w dokładnym przeliczeniu 187,5/296 atmosfery patrz w internecie "jednostki ciśnienia"- i skorzystaj z funkcji "przelicz". Pozdro...!
Saron22, sprawdź wałek rozrządu tzn. pomiary wychylenia krzywek zaworowych i pod pompą. Od tego zacznij, ale błąd może generować niedostateczne ciśnienie paliwa, niedostateczny stopień sprężania, wybita panewka korbowodu, czy uszkodzony wtryskiwacz albo króciec wysokiego ciśnienia do wtryskiwacza. Ciśnienie paliwa, kompresja, krzywki rozrządu, to na...
Zobacz na wtryskach zazwyczaj jest wybite na ile bar się ustawia otwarcie wtryskiwacza.
ustaw na 160bar..
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
żałosna udręka przestań bzdury wypisywać tonem wielkiego fachury, bo drażnić mnie już zaczynasz. Traktory z lat '60 mają ciśnienia w okolicach 150bar, a waść ze 100 w samochodzie wyjeżdża. Tak samo z pompami, pompy VE bez trudy wygenerują 170 atm ciśnienia. Kwestia wtryskiwacza - wtryskiwacze czopikowe pracują przy niższych ciśnieniach niż otworowe....
Zainteresowanym podpowiadam, spadek ciśnienia na listwie wtryskowej, przyczyna - wadliwy wtryskiwacz powoduje spadek ciśnienia, trzeba wykonać próbę przelewową, zamiast w komorę spalania wtryskiwacz przelewa z powrotem do zbiornika. Naprawa - wymienić / zregenerować wadliwy wtryskiwacz.
Pompa paliwa wymieniona - brak zmian. Zostają wtryskiwacze i regulator ciśnienia. Edit... Regulator ciśnienia podmieniony... zostają wtryskiwacze.
zawór ciśnienia listwy do sprawdzenia
Witam kolegę.Ja bym polecił Polskie,a co do wymiany to trzeba mieć przyrząd do regulacji ciśnienia wtryskiwaczy. Prawidłowe ciśnienie to15-16,5MPa.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
PE 183 C 300 - 310 bar A końcówka to chyba BOSCH 0 433 171 343 / Daf 1287846 ale pewny nie jestem.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
powodem jest słabe ciśnienie są trzy opcje - regulator ciśnienia - wtryskiwacze dają za dużo na przelew - słaba pompa najtańsza i najbardziej prawdopodobna opcja - regulator ciśnienia do wymiany/ podmiany z innego sprawnego samochodu - 3 śrubki 15 min roboty
W Clio 1,5 dCi (ten sam silnik, nazywam go "przyszłość warsztatów") najczęsciej: -pompa -regulator -czujnik ciśnienia -wtryskiwacze
Ja bym zaczął od ogarnięcia ciśnienia paliwa. Jak nie masz paliwa nie ma też spalin żeby turbo wstało. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia, wtryskiwacze czy nie puszczają na przelewy. To silnik na układzie Delphi?
Ja bym bez zastanowienia montował 4 generacje, na 2 gen siedzieć świadomie jak jest możliwa 4 generacja? Reduktor i troche rzeczy dojdzie jak nie masz ale można używki kupić (reduktor to nowy), jak czujnik ciśnienia gazu. Same wtryskiwacze pojedynczo tylko nie valteki ale ze 200zł masz AC 3, trochę przewodów. Wkrętki w kolektor oczywiście w dobrym miejscu....
Audi 80 1994 r. 1,9 TDI po wymianie dwóch pomp wtryskowych nie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Pompa wciąga i wypuszcza przelewem.
Wtryskiwacze na przelewy sprawdź. Pompę wysokiego ciśnienia sprawdzasz tak, że odpinasz 4 wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa - podczas kręcenia rozrszunikiem musi zrobić 1800-2000bar, jeśli nie to pompa też szrot.
Witam, czy można zrobić test ciśnienia paliwa na kolektorze wtryskiwaczy? Przydarzyło mi się to samo i była to zła pompa paliwowa.
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
. Oraz bsi tego nie sprawdziłem co myślicie?? Zostaw BSI w spokoju rozwiązania problemu szukaj pod maską , jak wspomniał zaborekp , zawór regulacji ciśnienia , do tego czujnik ciśnienia , wtryskiwacze
Witam, Chciałem się zorientować na czym polega serwisowe odpowietrzanie po niskiej stronie ciśnienia wtryskiwaczy Bosch CR3.1. Widzę że są do tego specjalne przyrządy.
Witam. U mnie problemem była nieszczelność układu między pompą wysokiego ciśnienia a wtryskiwaczami.
Powinno sie kodować i po wymianie wtryskiwaczy powinno sie usuwać adaptacje zaworu wysokiego ciśnienia
Brokacik w zbiorniku jest? Regulator ciśnienia w porządku? Wtryskiwacz/e nie puszcza/ją?
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
Jakaś myjka z akumulatorem ciśnienia. Tester wtryskiwaczy diesla. Wanienka zbiornik i pompka do pompowania wtryskiwacz nad wanienką.
przed samą pompą jest 5 bar ciśnienia wtryskiwacze nie przepuszczają bo musiały by lać do cylindra a to sprawdziłem. były wyjęte i podłączone do rampy wtryskowej-czyt. wyżej.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Z pod wtryskiwaczy na 100% nie sadzi ciśnienia, już to sprawdzałem. Nie chodzi mi o zamontowanie wtryskiwaczy tylko jeśli ustawiłeś je na 165-175 atm.(osobiście ustawiam na 175) to chodzi o to że przy ciśnieniu 150atm.na końcówce nie powinno być żadnych kropelek paliwa przez ok 10-15 sek. Jeszcze jedno czy wyregulowałeś dobrze zawory? (ssący 0.2 wydechowy...
Witam czy mógłby ktoś podać kąt początku wtrysku paliwa i ciśnienia na jakie trzeba ustawić wtryskiwacze????? chodzi o perkinsa 3 cylindrowego
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Podeprzesz czymś ? Czy będzie typowo elektrodowa wojna na argumenty ? Tak, podeprę - coś gdzieś przeczytałeś, tylko nie dokładnie. Wytłumacz mi proszę, jak i gdzie wypadnie komora wirowa? Największą wadą silników diesla z wtryskiem pośrednim, czyli do komór wirowych jest jego niższa sprawność, a co za tym idzie wyższe zużycie paliwa - stanowiły ślepą...
Jeśli silnik faluje to nie może ustawić sobie ciśnienia na listwie. Przyczyn może być wiele np. zakłócenia po stronie niskiego ciśnienia, uszkodzonapompa wysokiego ciśnienia, uszkodzone wtryskiwacze.
Czy wtryskiwacz CNG można zastąpić opornikiem, żeby ECU nie widział braku wtryskiwacza? Czy może jest jakieś lepsze rozwiązanie? Podobnie pytanie do czujnika ciśnienia gazu. Napięcie zasilania czujnika 5V.
Log z VCDSa?
Pompa nie daje ciśnienia i wtryskiwacze nie otwierają się.
Prawdopodobnie masz uszkodzony zawór dawkowania adblu Gdzie dochodzi do cofania się ciśnienia powietrza z komory mieszalnika. Jeśli mam racje to aby wykryć trzeba zaobserwować parametry systemu gdzie mogło dojść do zatkania wtryskiwacza (24) i wzrost ciśnienia za zwężką (12). Co spowodowało że przez zawór (20) i filtr (17) przedostaje się powietrze...
Załóż mechaniczną pompę, będzie Ci łatwiej bez sterty przewodów. Będzie działać bo te same ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
Kolego najpierw musiałbyś spróbować je skasować,a potem ponownie odczytać i skupić się na tych które pozostały.Te które masz dotyczą między innymi pedałów hamulca i sprzęgła ,ciśnienia paliwa ,wtryskiwaczy itp.
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Problem rozwiązany. Zapominałem i zlekceważyłem jedną istotną rzecz, mianowicie przelewy wtryskiwaczy a dokładniej regulator ciśnienia, zainstalowany na końcu wężyka. Uszkodził się ten regulator w taki sposób że nie wytwarzał ciśnienia na przelewach wtryskiwaczy. A skutek był właśnie taki że przy dużym wydatku paliwa z wtryskiwaczy fizycznie w tym momencie...
Przede wszystkim, żeby nie wróżyć ze szklanej kuli, wskazane byłoby podanie jaką instalacją zainfekowałeś silnik. Błąd jak w temacie :"P0171-92 zbyt uboga mieszanka, rząd 1 - Nieprawidłowe osiągi lub działanie" Po tym wpisie od razu nasuwa się pytanie, czy ta sytuacja dotyczy tylko jazdy na gazie, czy występuje również na benzynie. Jeżeli tylko na gazie,...
Jak nie osiągnie minimalnego wymaganego ciśnienia na listwie to nie da sygnału na wtryskiwacze. Ale ten błąd jest zastanawiający.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
Błędy 0377810,0377910 oznaczają problem z ciśnieniem na szynie wysokiego ciśnienia. Ich przyczyny mogą być różne. Ale na początku trzeba sprawdzić wtryskiwacze czy nie mają nadmiernego przelewu w stanie zamkniętym co powoduje spadek ciśnienia na szynie rail.
Witam Szanowne Forum, poszukuję wartości ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy "ATEGO". Silnik OM 904LA i OM 906LA. Czy są takie same ?
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
w sytuacji niewydajnej pompy, nie powinien wygenerować błędu związanego z pompą(spadek ciśnienia)? Wtryskiwacz sprawdzany testem wydajności, działa - nawet z nowym wtryskiwaczem wyrzuca w/w błędy. Fakt, że do zbiornika nie zaglądałem jeszcze więc jest to do sprawdzenia, chociaż pewnie jakby smok byłby zatkany też pompa wyrzuciła by błąd?! Mocznik jest...
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
Witam . Chevrolet Captiva 2.0 Auto zgasło i nie odpala. Pompa wtryskiwaczy po regeneracji (na pewno dobra) nie wytwarza ciśnienia Auto kręci, pompka w baku na pewno działa. Mechanicy bezradni . Z rurek przed listwa ropa się sączy, brak ciśnienia.
miałem cos podobnego wymieniłem pompe paliwa +wtryskiwacz i nic.Poźniej wymieniałem regulator ciśnienia i wszystko oki
Uważam, że należy najpierw sprawdzić ciśnienie paliwa - jak radzi goldwinger - jest duża szansa na to, że wypracowała się pompa paliwa i nie daje odpowiedniego ciśnienia. Wtryskiwacz tak "od razu" się nie zapiecze, ponieważ pracuje przy każdym uruchomieniu silnika.
294 bar wyryski bosch pompa vp30
Można, ale żeby porównanie było sprawiedliwe, zachowajmy podobną skalę komplikacji obydwu typów silników. To właśnie osprzęt typu pompa wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze czy turbina VNT są najbardziej awaryjnymi elementami, a nie sam silnik. Porównanie będzie więc sprawiedliwe tylko jeśli złożoność osprzętu będzie podobna.
pomiar ciśnienia wtryskiwaczy regulacja ciśnienia wtryskiwaczy rezystancja wtryskiwaczy
gazowy termopara sprawdzić drukarka xerox brudzić temperatura klimatyzatora
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Audi A8 D4: Funkcje przewodów zamka klapy bagażnika Kolory przewodów otwierania klapy Audi A8 D4