Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
A ciśnienie doładowania na ciepłym czy zimnym. Bo problemu trzeba szukać gdy jest zimny.
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Sprawdź dokładnie przy zaworku sterowania turbo (N75) czy jest i jakie podciśnienie. Gwarantuję, że nie będzie żadnego podciśnienia bo nie ma prawa go tam być. Jeśli coś mamy wnioskować to przydałyby się logi dynamiczne grup 003,008 i 011 - wskażą jak mierzy przepływka, jak pracuje EGR i jakie ciśnienie doładowania daje turbina.
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation oznacza za niskie ciśnienie doładowania ze strony turbiny. Przyczyn może być niestety wiele. Jak masz silnik 110KM to kilka znich to: - zapieczone kierowniczki w turbinie (prawdopodobne przy tym przebiegu) - niesprawny zawór sterujący doładowaniem (N75) - niesprawny czujnik ciśnienia doładowania, -...
Sprawdziłem parametry w bloku 11, ale na postoju ponieważ nie miałem z kim jechać. Gdy przytrzymałem samochód na obrotach=3000 to ciśnienie doładowania wynosiło ok. 1960. Nie wiem czy taki pomiar ma sens czy też musi on być wykonany pod obciążeniem czyli podczas jazdy.
Turbo szalało bo ECU próbowało ogarnąć ciśnienie doładowania a luz nie pozwalał. Najpierw mega przeładowanie jak w miarę szybko je zdławił to powiało się niedoładowanie. Tylko że przepływomierz wtedy reagował prawidłowo i obcinał dawki. Czarnego dymu nie było.
A cały czas przekraczasz 2 bary,raczej sporadycznie ale często. Jak gruszka nie działa to jak ma regulować się ciśnienie w układzie doładowania. Nie wiem czy AGR jest gruszka regulowana podciśniem z pompy vacu, czy wzrostem ciśnienia w układzie doładowania tak jak w 1Z. Sprawdź to i uruchom gruche.
Należało by spradzic działanie potencjometru pedału gazu w drugiej kolejności cisnienie doładowania , zabierz auto na jazde próbna i wrzuc później logi i sprawdzimy ile to twoje turbo dmucha
Ta przepływka wartość sterownika 850 to jest maks i tego ma nie przekraczać czy stan bieżący ma być również 850 Przepływomierz powinien wskazywać wartość równą 1/4 pojemności skokowej silnika pomnożoną przez ciśnienie doładowania (rzeczywiste) Czyli dla 1,9l pojemności silnika na wolnych obrotach (bez ciśnienia doładowania) i z zaślepionym EGR normalna...
Błąd dokładnie brzmi: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. Zostawiłem na razie turbo w spokoju i zajmę się sprawdzeniem elektrozaworów N75, N239 i N18 - z sieci wyczytałem, że one mogą być odpowiedzialne za ten błąd, tym bardziej, że dawniej miałem już problemy z wieszającym się turbo. Pytanie jak przetestować w/w elementy czy...
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
sprawdziłem numer usterki to 17958 ciśnienie doladowania/ różnica doładowania program w którym to sprawdzałem to Polski VAG 4.9 .
Witam. Zawsze mogłem polegać na pomocy forumowiczów i tak jest też tym razem :-) Auto to Skoda Octavia II 1.6 TDI 2011R. 105 KM Silnik CYAC Przebieg: 320 000 km Od dłuższego czasu jest problem z pojawianiem się usterki elektrycznej (sprężynki) czasami podczas jazdy, a czasami od razu po odpaleniu. Auto jedzie przez jakiś czas normalnie, dopiero po którymś...
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Czujnik ma 4 piny: 1 - masa z ECU 2 - wskazania temperatury powietrza zassanego 3 - zasilanie czujnika z ECU, 5V 4 - ciśnienie doładowania Jeżeli masz taki błąd to na 4 pinie pojawia Ci się w czasie jazdy 5V.
Tak, w Twoim sterowniku już została wprowadzona poprawka względem starszych modeli - ciśnienie doładowania zostało dodatkowo ograniczone względem ciśnienia atmosferycznego. Jeśli kierownice masz zapieczone bądź regulacja nie działa z innego powodu, łatwiej i szybciej przekroczysz ciśnienie limitera atm. które w górach jest niższe.
Przepływka mierzy prawidłowo, troszkę ciśnienie doładowania masz niestabilne. W sumie można uznać, że jest poprawnie. Wykonaj sam log 011 dynamiczny i wklej. Warunek podstawowy to temperatura płynu chłodzącego 90°C. Pozdr.
Witam , może ktoś z Was miał taki przypadek Octavia 1 1,9 tdi alh 90KM 2004r błędy; 18027 obwód przekażnika świec żarowych 17946 przekażnik rozłączający silnik 17957 zawór sterujący ciśnienie doładowania [przerwa lub zwarcie do masy] czasami tryb awaryjny ,czasami czek, błędy wyskakują równocześnie ???
Nie ma sensu wymiana czujnika MAP. Nie wierze w jego uszkodzenie tutaj. Po pierwsze widać że pomiar ciśnienia zaczyna się od ok 1000 więc tak jak powinno być. Po drugie uszkodzeniu czujnika zaprzecza to co widać na pokazanych pomiarach. Jak działa sterowanie turbiną? Sterownik wymaga wartości doładowania np 2500 i będzie tak sterował N75 aż pojawi się...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
chodzi mi np o to co to za węże nr 38 Wężyk idzie od elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania do siłownika wastegate
Jakie podciśnienie przed zaworem N75, jaki błąd, rozumiem że auto normalnie jedzie do około 100km/h i przechodzi w tryb awaryjny, jakie jest maksymalne ciśnienie doładowania?
Zatem dymi na czarno więc stefanscorpio dobrze pisze, że masz problem z ciśnieniem doładowania.
Zacznij od kontroli ciśnienia turbo
Witam. Mam pewien problem w octavi 1 z 2003 1,9 TDI 96 KW z turbiną , a mianowicie założyłem turbinę po regeneracji i mam wrazenie jak by silnik nie miał takiej mocy jak powinna być i turbina później zaczyna doładowywać,stara przy około 1800 obrotach a "nowa" 2200.Wszystkie połączenia sa szczelne i filtr jest czysty.Mam pytanie czy w wag-com 4 można...
Problemem okazała się luźna wtyczka znajdująca się za lewą lampą (strona kierowcy). Pozdrawiam.
Jeśli zatem pozostajesz przy turbo WG to musisz wymienić : 1. sterownik silnika na przypisany do silnika AGR (polecam jeden z nowszych aby obsługiwał klapę gaszącą - załatwiając sobie taki pilnuj by nie był wymontowany z początkowych roczników np. Audi A3 z silnikiem AGR). 2. Elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem (nie podciśnieniem), który można zastosować...
Witam 17964-Regulacja ciśnienia doładowania.Możliwe usterki: zawór N75 uszkodzony,uszkodzona turbina,nieszczelność turbina-silnik.Sprawdź VAG ciśnienie doładowania,sprawdź czy nie masz nieszczelności między turbiną a silnikiem.Jak to będzie OK, wymień zawór N75 Pozdrawiam
Jak powinien zachować się zawór przy turbinie w Octavi 1,9 TDI 110KM sterowny podciśnieniowo przez N75 po zapaleniu silnika??? Czy po zapaleniu jego dzwignia ma się przesunąć na dół czy ma pozostać w pozycji jak po zgaszeniu silnika??? U mnie jest tak że na wyłączonym silniku dzwignia jest u góry następnie po zapaleniu minimalnie przesuwa się w dół...
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Nie wiem co oznacza ten błąd,ale jeśli to jest powiązane z ciśnieniem doładowania to podejrzewał bym elektrozawór sterujący turbiną.
Koledzy pojawiły się dwa błędy w sterowniku silnika dziś byłem na kompie. Pierwszy z nich to : 17978 Elektroniczny moduł sterujacy praca silnika zablokowany - nieciągły. Drugi błąd : 16618 Regulacja Ciśnienia doładowania; osiągnięty koniec zakresu regulacji.
Tak, logi. Ciśnienie doładowania, przepływka, ewentualnie dawka, procent zasterowania N75. Potem zobaczymy, co dalej. Brak mocy i dymienie to często nieszczelność w kolektorze ssącym, w tym EGR.
Nie, musisz wyczyścić turbinę, przecież ta sprężyna utrudni siłownikowi poruszanie łopatek, zmieni się ciśnienie doładowania! Dodano po 7 Swoją drogą octavia z 200 roku.... ;)
Dobrze jak byś dokonał pomiaru z wartościami wymaganymi i rzeczywistymi, nie ma nigdzie nie szczelności na I lub po drodze na przewodach? Możliwe ze sam czujnik ciśnienia w kolektorze jest padnięty.
Odczytaj kody, jak będziesz miał odchyłka regulacji ciśnienia doładowania - dodatnia, to raczej turbina do czyszczenia. 250 do 500 zł zależy gdzie, poszukaj sprawdzonego warsztatu który zdiagnozuje przed naprawą
Octavia III, TSI 1.4. W trakcie jazdy w deszczu silnik "przerywa" na 2–3 sekundy, co kilkanaście minut, jakby się dusił. Występuje raczej przy prędkościach powyżej 80 km/h. Nie zapala się żadna kontrolka. Obrotomierz nie pokazuje spadku obrotów. Gdy przestanie padać, problem znika. Błędy zczytane z komputera: P030000 - Rozpoznane nieregularne zapłony...
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
Zastanawia mnie ten MAP sensor. Gdzie on się znajduje w silniku ahf ? Bo google nie pomaga :( Map sensor znajduje się praktycznie w każdym samochodzie albo jako wbudowany w filtr powietrza albo na demontowalnym króćcu wylotowym z filtra, zależy jaka konstrukcja. Natomiast jeśli jest intercooler to dodatkowy czujnik przepływu znajduje się na rurze prowadzącej...
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Co do silnika AGR to masz rację. Do niego wkładano tylko zwykłe turbosprężarki i taką faktycznie masz patrząc na załączone zdjęcia ale sam spójrz na zdjęcie gruchy, którą wkleiłeś nad moim przedostatnim postem i sam oceń czy pochodzi ona z turbo z zaworem upustowym czy z turbo ze zmienną geometrią. Sam tym zdjęciem wprowadziłeś ten zamęt. Chciałbym...
witam, po pierwsze na zimnym silniku powinno dać się lekko olejowi podgrzać by smarował turbinę tak około 1-3min zależy od temp. otoczenia, podrugie sprawdż ciśnienie doładowania, możliwe żę jest zzaniskie lub co mniej prawdopodobne zawysokie, tak powyżej 1500rpm powinna turbina już podawać ciśnienie, sprawdż wszystkie węże doprowadzajace powietrze...
Kierownica nadal sie porusza, a nie ma reakcji na cisnieniu. Moc ma dalej jak mial wszystko jest OKi poza tym testem. Pozdrawiam. jest to test na wolnych obrotach więc ciśnienie doładowania będzie się zmieniać tylko w malutkim zakresie gdyż brak jest dynamiki gazów spalinowych aby napędzić wirnik turbiny by osiągnąć wyższe ciśnienie, ten test ma mieć...
Po Twoich logach widać, że tylko przepływka ogranicza moc silnika - nic innego. Jeśli podmienia się przepływkę to trzeba mieć pewność, że kolegi przepływka dobrze mierzy a przy tym również należy zlogować ją dynamicznie w grupach po dwie łącznie czyli 003 z 011 i 008 z 010. U Ciebie spada wartość rzeczywista ciśnienia doładowania w zakresie 3200 do...
Witam Nie widzę logów z ciśnieniem doładowania zapodaj jak możesz, ale na 99% to turbina, zawór sterujący lub jeśli wszystko ok to czujnik doładowania wczoraj wymieniałem turbinę w Octavii 1.9 tdi, posprawdzałem wszystko i padło na turbinę, a kilka tygodni temu wymieniałem w megance objawy takie same jak piszesz i błąd podobny coś tam o przeładowaniu...
allo (urz. disgnostyczne wskazuje na jakiś zawór w pompie ale jaki tam jest zawor??) pomóżta Skoro "urzadzenie diagnostyczne" pokazuje to może napisz jaki jest ten kod błędu. Tak trudno to zmieścić w poście? To chyba oczywiste, że będzie łatwiej cokolwiek podpowiedzieć. Usterka spowodowana jest pewnie z ciśnieniem doładowania. Komputer pracuje w trybie...
Sam komputer bez badania organoleptycznego nic nie da. Zacytuję informację ze szkolenia "Trzeba sprawdzić obwód ciśnienia doładowania " :) więc może być wszystko i każda z podpowiedzi może być prawidłowa dla innego auta.A może być złożona usterka :) Przykład-pęknięty wężyk podciśnieniowy spowodował,że geometria nie chodzi w całym zakresie,po "naprawie"...
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
W silniku AGR podciśnienie nie ma żadnego związku z regulacją ciśnienia doładowania a sztanga przy uruchomieniu silnika ma być nieruchoma. Założyć należy, że skoro turbo było regenerowane to powinno być sprawne jak również i sztanga z gruchą ale w życiu bywa różnie. Owszem, za szarpnięcia przy gaszeniu silnika odpowiada niedziałająca klapa gasząca....
Wszystkie trzy działają na identycznej zasadzie, standardowy świetnie spełnia swoje zadanie. Wszystkie inne z upustem do atmosfery obecnie podchodzą pod "wiejski tuning", szczególnie przy seryjnym ciśnieniu doładowania w normalnym samochodzie do jazdy po bułki. Po za tym ten dźwięk jest uciążliwy, przy każdym puszczeniu pedału gazu, silnik puszcza bąka...
Masz przeładowanie turbo co skutkuje trybem awaryjnym. Cały log grupy 011 jest wykonany w trybie awaryjnym więc jest bezwartościowy ale rzeczywiste ciśnienie doładowania widać również w grupie 010. Musisz zdjąć sztangę siłownika podciśnienia przy turbosprężarce z dźwigni kierownic spalin zmiennej geometrii i osobno ręką sprawdzić czy przycina się sztanga...
Ciśnienie na przewodzie od vacum pompy jest - strzykawkę zaciągnęło. Podłączyłem więc na krótko przewód od gruszki turbo do vacum pompy i przejechałem się autem. Turbo ożyło ale wstaje tak od 1800 obrotów. Nie piłowałem auta bo na max doładowaniu było ale to ważny trop. A że wczoraj testowałem gruszkę i nie mogłem zassać z niej powietrza ustami czy...
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
Witam wszystkich! mam problem z mocą w mojej Octavii silnik AHF 110KM a mianowicie chodzi o moc. Nie ma takiej mocy jak miała wcześniej. Czytałem wiele postów i w 95% było napisane że może to być zawór ciśnienia doładowania n75 - podmieniłem i zero efektów. Podmieniłem przepływomierz również bez efektów. Sprawdziłem szczelność kanału dolotowego od turbiny...
Przyczyny są takie : przycina się zmienna geometria w turbosprężarce i/lub sztanga siłownika podciśnienia przy turbo (popularnie zwanego gruchą ze sztangą) gdyż czujniki : ciśnienia barometrycznego i ciśnienia doładowania mierzą prawidłowo. Nie dzieje się to zawsze ale widać to w niektórych logach. Nie ma również znaczenia fakt, że ręką da się poruszać...
CZesć. Znajomi mają Skodę Octavie 1,9 diesel z turbiną. Jeszce kilka tygodni temu nią jechałem i ładnie ciagnęła tzn turbo się załączało a przyspieszenie było w granicach 10,5 s bo ma założony chip tuningowy. Wczoraj wsiadam , cisnę i nic!! Turbo słychać że się kręci ale nie wiem czy wchodzi na wysokie obroty czy tylko słąbo się kręci. Przyspieszenie...
A czy gruby przewód idący od turbiny do intercoolera, ten dolny, jakby był nieszczelny lub zawalony nagarem, to takie objawy mogłyby występować? Układ dolotowy nie sprawdzany ani nie czyszczony. Nieszczelność dolotu nie ma wpływu na takie zachowanie dawki i obrotów na biegu jałowym. Nie dałeś logów dynamicznych grup 003 i 011 aby stwierdzić czy masz...
sprawdzić wtyczkę i przewody dochodzące do elektrozaworu N18 od sterowania zaworem EGR czyli recyrkulacją spalin, identycznie z elektrozaworem N75 regulacji ciśnienia doładowania - sprawdzić kostkę i przewody bo albo jest przerwa w dopływie prądu albo zwarcie na przewodzie masowym, tak wygląda N18 http://images23.fotosik.pl/195/cb2ccbcb0...
Borykam sie z Octawia II brak mocy głownie na 1 biegu Po pierwszym odpaleniu dodając gaz samochód nie ma mocy do 2.5 obr po czym nagle dostaje kopa przy czym puszcza dużą chmurę czarnego dymu kolejne biegi jest ok czesto następne starty z 1 biegu sa mniej zmulone lub normalne po czym gasimy samochód i każde odpalenie jest na 100% lag do 2,5 obr. Z błędów...
Witam! Wpadła mi w ręce Octavia II 2005 z 2,0 TDI o symbolu BKD. Po podpięciu kompa i skasowaniu starych błędów i krótkich testach wyskoczyły takie błędy: 17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2 16497 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnal za wysoki 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany 18009 - Przekaźnik...
Skoda octavia 1.9 90km z 1999r i problem. Na komputerze wyświetla się błąd17957, P1549 zawór kontrolny ciśnienia doładowania -" zwarcie do masy ''. Silnik pracuje dobrze a co jakiś czas brakuje mu mocy, po prostu jak bez turbiny i na dodatek stuka jak stary zimny diesel. Sprawdziłem instalacje od czujnika do komputera i wymieniłem przewód na nowy oraz...
Ja mam klienta który zanim przyjedzie do mnie to zrobi sobie listę z internetu co jest do wymiany - ale zawsze mu mówię że to kupę kasy kosztuje a jak sie okaże że nie to to co wtedy? Teraz wpadł na pomysł że podstawi drugie BMW żeby poprzekładać części i wtedy będzie wiadomo ale jakoś zawsze nie mam czasu na to :) Zawsze jak coś jeszcze wyjdzie w...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
pytalem czy uklad sprawdzony ? szczegolnie ic (czy nie dzurawy itp),sprawdz zawor (n75) oraz czujnik cisnienia doladowania (g31)
witam, zacznij od spawdzenia szczelności po wysokim cisnienia doładowania, nawet niewielka dziurka zakłamuje wskazania , i szczelność przewodów podcisnienia sterowania turbo, na dynamicznej diagnozie powinno wyjść, powodzenia
Witam chodzi o cisnienie paliwa w Octavi 2.0TDI 2012r odpalal gasl podlaczeniu kompa wystapiła roznica pomiedzy cisnieniem zadanym i cisnieniem rzeczywistym wynosila ponad 100bar wiec oddalem pompe wysokiego cisnienia do regeneracji dodam ze przed demontazem pompy wymienialem filtr paliwa ktory byl czarny i byly w nim opilki a takze wyskoczyl blad czujnika...
Sprawdz egr. po drugie czy auto ma dpf?jezeli tak to sprawdz jego zapelnienie ile jest %. Sprawdz czy sztanga działa z elementow wykonawczych.To wyeliminuje działanie zaworów sterujacych turbo.Co pokazuje przeplywomierz. Ty zmieniłes czujnik cisnienia doładowania,ale nie pomyslales ze to nie jest wina pomiaru,tylko ze to wina np niewydolnosci lub brak...
iveco ciśnienie doładowania przekroczone ciśnienie doładowania ciśnienie doładowania mondeo
ducato kopci czarno netiaspot zrywa połączenie falownik silnika pralki electrolux
Kontrolka EPC w Volkswagen, Audi, Skoda, Seat - przyczyny i diagnostyka Zasilacz 100V DC - Wybór i Zastosowanie