Około 3 bary, nie powinno spadać poniżej 2, 8 bara.
A jak wygląda ciśnienie paliwa , kiedy kręci rozrusznik ?
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Tak jak pisałem, przyczyn może być wiele, podpinasz komputer patrzysz w dane rzeczywiste i oglądaj co się dzieje, ciśnienie powietrza, paliwa, temperatury itp. Nie mówiąc już o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego...
Miało tak wielu. Jakie są wartości doładowania i ciśnienie paliwa w momencie występowania problemu?
czy ktoś orientuje się jak można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa?
Ciekawy przypadek, ale sądzę że problemem będzie albo ciśnienie paliwa albo nieszczelność w za przepływomierzem. Jeżeli masz podgląd komputerem to skup się na ciśnieniu paliwa, najlepiej wykresem.
Wydech ok, i filtr zmieniony, czujniki i sterowanie sprawdzone. Dodano po 1 Może być taka przyczyna, tylko że komputer pokazałby błędy zmiany ciśnienia paliwa.
Tak wyskoczyły błędny z powodu braku paliwa spadło ciśnienie? Jeszcze nie dopisałeś jaki masz silnik i rocznik. A błędny skasujesz w najbliższym warsztacie samochodowym jeśli robią diagnostykę komputerową.
Miałem podobny problem z Doblo 1,9D Cargo. Serwis fiata się wyłożył, proponowali wymianę pompy wtryskowej za parę tysięcy. Trafiłem na rozgarniętych mechaników, założyli manometry na układ paliwowy. Problemem było ciśnienie na powrocie paliwa. Diagnoza, wymienić smok w zbiorniku paliwa. Jakieś zaworki się w nim przytykały. Auto jeździ normalnie.
najpier ciśnienie sprężania , po to abyś dobrego na lepszy nie wymieniał , po wymianie wtryskiwacza kodowanie i nowy filtr paliwa ale markowy a nie chińskie badziewie
Fiat doblo z roku 2008 1.9 jtd 77kw Błędy: 2294,2296- regulacja cisnienia paliwa. Objawy: podczas przyspieszania (oprócz 1 biegu), obciążenia silnika powyżej 2 tys obrotów silnik gaśnie Po czym daje sie odrazu odpalić. Silnik pracuje równo nie kopci itp. Na postoju można gazowac i wszystko jest Ok, problem zaczyna sie od 2 biegu. Auto przyjechało do...
Zrób sobie log dynamiczny podczas przyspieszania (na 3 lub 4 biegu od 1200rpm do odcięcia) i jazdy ze stałą prędkością (powiedzmy 90-100km/h na najwyższym biegu): - obroty silnika - prędkość pojazdu - ciśnienie doładowania (oczekiwane/zmierzone) - masa powietrza (oczekiwana/zmierzona) - dawka paliwa (oczekiwana/zmierzona) - ciśnienie paliwa (oczekiwane/zmierzone)...
Fiat Doblo z takim silnikiem problemy z rozruchem,raczej brak rozruchu,obroty ok ,ciśnienie paliwa na listwie ok,generalnie brak błędów.Samochód najechane 90 tyś. i okazało się się że wtrysk robi problem,brak błędów itd.Corsa D zapala gaśnie brak błędów,i co brak ciśnienia na pierwszym cylindrze,reszta ok.Durne JTD Fiata tak mają,wtrysk robi problem...
Ten błąd przepływomierza to jaki dokładnie? Zwarcie, przerwa, błędny sygnał? Najlepiej jakbyś podał numery błędów. 1.3Multijet Euro4, Euro5? Nie każdy diesel odpala bez przepływki, w tym też Multijety, ale nie pamiętam jak jest akurat w 1.3... Jakie są parametry silnika? Ciśnienie paliwa, masy powietrza, otwarcie EGR? Mierzone i oczekiwane. Diagnostyka...
A sprawdzałeś pozostałe błędy ? Może miałeś za małe ciśnienie paliwa? sprawdziłeś układ świec żarowych - masz dwa błędy , no i egr. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przepustnica do gaszenia silnika , jeżeli tak to sprawdź jak się zachowuje. Może to ona jest przyczyna .
Witajcie koledzy potrzebuję waszego wsparcia. Mam problem ze swoim Fiatem Doblo 1.3 84KM 2008 rok który nie chce zapalić. Problem pojawił się jakiś czas temu z zapaleniem , rozrusznik kręcił tylko jak by pompa trzymała wyskakiwał błąd immo jednak po paru próbach samochód pięknie odpalał i parę tygodni wszystko śmigało powtórzyło się to parę razy, ale...
Witam, mam problem z Fiatem, auto nie odpala, iskra jest, ciśnienie paliwa ok, w trakcie kręcenia rozrusznikiem zalewają się świece. Wymienione świece, cewki, podmieniony sterownik silnika, czujnik wału i wałka, sprawdzona instalacja elektryczna, sprawdzony rozrząd, sprawdzona kompresja. Jak już jakimś cudem odpali to będzie odpalał i jeździ bez problemu,...
Błędy P1351 i P1350 są związane z ciśnieniem paliwa w listwie CR, P1639 to chyba błąd potencjometru przy pedale gazu, P0692 to usterka I biegu wentylatora chłodnicy (uszkodzony rezystor).
Oczekiwana masa powietrza przy "pełnym bucie" dochodzi do 1000mg/cykl ale przepływomierz mierzy tylko do 750mg/cykl. Algorytm wyliczania oczekiwanych dawek i ciśnienia w kolektorze jest bardzo niedoskonały i ciężko dojść, która wielkość (mierzona czy oczekiwana) jest tak na prawdę nieprawidłowa, ale jeśli mierzone i oczekiwane ciśnienie się pokrywają...
Witam wszystkich. potrzebuję schemat elektryczny autka, a dokładnie chodzi mi o czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Auto raz chodzi normalnie a raz ma spalanie stukowe i kopci jakby jeździł na koks, w środku wtedy czuć ropę. Wymieniłem już czujnik i nic. Na pinach względem masy ma 5V na jednym i drugim pinie (trzeci to masa) Może ktoś pomóc ?? Pozdrawiam...
Ostatnio miałem podobny problem w Doblo 1.3 JTD. 410 000 km przebiegu 2004 Na początku nie chciał odpalać po mocnym rozgrzaniu. Gdy ostygł odpalał, rano zimny też. Później zaczął się problem z odpalaniem zimnego (bardzo długie kręcenie). Czujniki sprawdzane wszystko okej. Błędów nie ma od czasu do czasu tylko EGR. Świece grzeją tylko paliwa brak do...
Witam wszystkich. Posiadam Fiata Doblo 1.3 multijet 2011 diesel. Wymieniłem rozrząd, EGR, przepływomierz i filtr paliwa i nadal poszarpuje silnikiem przy obrotach 1500 a 2000. Ciśnienie ok, turbo niby też, majster tak powiedział. Czy ktoś może mi doradzić gdzie szukać, bo mechanik nie ma pojęcia , komputer nic nie pokazuje zero błędów. Ma ktoś pomysł?
Sprawdź, czy w tym silniku na szynie wysokiego ciśnienia występuje zawór bezpieczeństwa. Zwykle jest na końcu szyny, połączony z przewodem powrotnym. Często się blokują w pozycji otwartej i pompa nie jest w stanie nabić właściwego ciśnienia.
Fiat Doblo 1,4 2009r. Silnik rozwijał normalną moc, jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczynał szarpać, pojawiał się błąd czujnika położenia wału P0335. https://obrazki.elektroda.pl/1334205800_... https://obrazki.elektroda.pl/3262981600_... Wymieniony (dwukrotnie) czujnik położenia wału (nowy Febi i noname),...
Witam Podczas jazdy samochód zaczął tracić moc i zgasł. Ponownie już nie odpalił, jakiś kilometr przed tym zdarzeniem byłem na stacji i zatankowałem mu +/- 9l ropy. Pierwsze podejrzenie padło na słabą ropę, ropę wypompowałem całą i zalałem nowej i nic. Rozrząd myślę, że jest cały, bo z plaka odpala, ale jak przestanie się mu go dawkować to po chwili...
Jak w temacie, zgasł podczas jazdy, paliwo pompka w zbiorniku podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia, z pompy paliwo nie wychodzi na listwę, pompa podmieniana na drugą i to samo, błąd od czujnika położenia wału korbowego.
Witam, kilka dni temu kupiliśmy Multiplę MK2 Multijet 120km 2010r. Niestety są duże problemy z pierwszym odpaleniem... Okazało się, że wtryski były źle zakodowane, to już zostało zrobione, różnicy w pracy nie ma, natomiast korekty lekko się zmieniły, obecnie pokazuje podobne wartości w FES i w AlfaOBD (przd kodowaniem były duże różnice). Drugi wtrysk...
Witam wszystkich. potrzebuję schemat elektryczny autka, a dokładnie chodzi mi o czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Auto raz chodzi normalnie a raz ma spalanie stukowe i kopci jakby jeździł na koks, w środku wtedy czuć ropę. Wymieniłem już czujnik i nic. Na pinach względem masy ma 5V na jednym i drugim pinie (trzeci to masa) Może ktoś pomóc ?? Pozdrawiam...
paliwo takze dochodzi do wtryskow; Jakie ciśnienie? Wtryski są kluczowane?
Czy naświecach masz prąd? Czy rozrusznik kręci normalnie? Ciśnienie sprężania ? Ciśnienie na listwie przy rozruchu ? Paliwo może kapać z wydechu jak długo kręciłeś .
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
fiat doblo 1,9 jtd 100km listopad 2005r prod. nowe nadwozie cargo maxi. witam.moze ktoś miał coś podobnego-borykam sie od jakiegoś czasu z problemem tego typu: Na zimnym silniku auto odpala bez problemu.Dopóki silnik pracuje to działa cały czas,tylko jak zgaszę-CZASAMI zdarza sie ze po nagrzaniu nie moge go odpalić,a innym razem pali bez problemu.Nie...
fiat doblo jak w temacie zaczął gasnąć średnio raz w tygodniu w najmniej oczekiwanych momentach (zaraz po odpaleniu, w czasie jazdy, brak reguły), następnie po przekręceniu kluczyka odpalał bez żadnych problemów, trzy wizyty u różnych "fachowców", podłączanie pod komputer, zero konstruktywnych wniosków i diagnoz TYLKO STRASZENIE TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA...
witam . pacjent to fiat Doblo 1.3 diesel z 2011r. a to jego historia : .....podczas jazdy zbrakło paliwa. Po uzupełnieniu całego baku w paliwo silnik nie może odpalić. Kika minut kręcenia oczywiście z przerwami dalej nie odpala . Sprawdzam czy paliwo od filtra paliwa do pompy wtryskowej leci .Odpinam przewód przy pompie wtryskowej , jedna osoba kręci...
Dokłednie. Odpowiedź jest taka: im więcej elektoniki tym jest więcej do psucia. sam jeżdżę mercem z 87 i nie narzekam bo nic się nie psuje. Wsiadam pale i jadę, centralny jest, abs jest, asd jest, dwu strefowa klima jest, i mocy też nie brakuje. chciał bym zobaczyć pandy w tym wieku co mój merchol, bo wydaje mi się że już dawno będzie na złomie hehe....
może moja historia będzie dla kogoś pomocna : fiat doblo 2006r 1,3MJ 75KM 1. silnik zaczął utykać na biegu jałowym oraz brak reakcji na pedał gazu, po wciśnięciu pedału gazu w podłogę obroty silnika zaczęły się podnosić od 1000 do 2500 ale trwało to NIE PRZESADZAJĄC OK. MINUTY po przekroczeniu 2500 obrotów silnik zawył obroty do 4000 po zwolnieniu pedału...
doblo paliwa paliwa doblo doblo filtr paliwa
połączenie scart połączenie scart licznik mondeo wirnik prądnicy magnesami
kondensator jamicon kondensator jamicon
Fiat Panda 1.1 - Brak zasilania pompy paliwa Podłączenie gniazda siłowego 4-przewodowego na 5-przewodowe