sprawdź ciśnienie paliwa.
Ciśnienie trzeba mierzyć przed filtrem paliwa. ciśnienie 2,5 bar
Ciśnienie paliwa sprawdzone?? Czujnik temperatury cieczy?
Jeśli cała elektronika sprawdzona przewody wysokiego napięcia i świece to pozostaje sprawdzić pompę paliwa jej wydajność i ciśnienie oraz wymienić filtr paliwa.
3.5 bara - to ciśnienie dla wszystkich wielopunktów.
Sprawdź dokladnie sonde, podepnij generator jak masz, ale jak spi to do wymiany, chyba chyba ze co z innym elementem nie tak. W jednym fiacie 1.2 benz wielopunkt mialem takie jaja ze sonda spala, ale pokazywala ciagle za bogata mieszanke, okazalo sie ze zawor regulujacy ciśnienie na listwie byl zepsuty i za duzo paliwa walil. Czujnik temp dla pewnosci...
Skoro byłoby zbyt niskie ciśnienie na listwie to chyba nie wyłączałoby zaworu tylko by go otworzyło żeby więcej paliwa weszło do pompy żeby wytworzyć większe ciśnienie. Poprawcie mnie jeśli źle mówię.
Kolego przeczytaj całą odpowiedź , a zauważysz że mowa jest też o zaworku pompy .Uszkodzony zaworek nie utrzymuje ciśnienia (paliwa) w układzie paliwowym , co powoduje"cofkę" to znaczy cofnięcie się paliwa do zbiornika. Wtedy nie ma wycieku. Pochylenie samochodu do przodu powoduje iż jakieś ciśnienie pozostaje. Sprawdź pompę z zaworkiem i powinno być...
Zobacz jakie ciśnienie robi pompa paliwa ,ostatnio miałem dwa podobne przypadki.
Tak w skrócie...sterownik musi widzieć obroty silnika i odpowiednie ciśnienie paliwa, żeby wtryski "dostały prąd"....czyli podgląd parametrów...
Może sprawdź ciśnienie paliwa? sonda lambda może być przyczyną falujących obrotów
a ciśnienie paliwa sprawdzałeś? kable wn ok? nie ma dyskoteki? jak tam świece?
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową. Wymień filtry powietrza i paliwa.
Jak pisałem auto ma nowe świece motocrafta oryginał, nowe kable i nową cewke. Robiłem tych fiest chyba z 5 przez ileś tam lat i praktycznie zawsze to była cewka. Tu jakiś "chochlik". Zmierzyłbym ciśnienie paliwa tylko oczywiście ford nie zrobił przyłacza na szynie paliwowej i musze coś kombinowac. To auto ma na szynie regulator ciśnienia paliwa, tylko...
Czujnik sprawdziłeś ,wiązkę też to to pozostaje ECM bo co innego? A czy sam ECM widzi obroty wału? Iczy ten błąd łapie od razu czy podczas kręcenia? Bo jak podczas kręcenia to możliwe że jest niezgodność z wałkiem. Wtedy można sprawdzać rozrząd. Zależy to też od konkretnego opisu tego błądu.Nie wiem czy jest sens sprawdzać co innego typu iskra ciśnienie...
Witam. Mam problem z Fordem Fiestą 1.4 TDCi 2011 rok. Chodzi o to, że auto podczas jazdy, jak się zagrzeje, gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Auto jak stoi, nie gaśnie, nawet jak chodzi 3-4 godziny. Przy 3 tys. obrotów zaczyna przerywać. Przy wskazaniach ciśnienia paliwa, przy tych 3 tys., ciśnienie szaleje. Mianowicie różnica pomiędzy ciśnieniem...
pompa pracuje,dzisiaj wylukałem że jest za niskie ciśnienie paliwa na wtrysku 0,5bara,ustawiłem na 1bar jutro sprawdzę czy się coś zmieniło
Przy nierozgrzanym silniku świece mogą być okopcone. A wypchnięcie uszczelniacza, to też nic nowego - pewnie strzela w dolot, stąd odmą ciśnienie cofa się do skrzyni korbowej. Generalnie trzeba by przepatrzeć po kolei - czy skądś tego paliwa do silnika zbyt dużo nie cieknie, np. z nieszczelnego regulatora ciśnienia.
witam sprawdził bym ciśnienie paliwa,jeżeli jest małe to wymień pompe,ieżeli ok to sprawdz cewke zapłonową i przewody wn.
Powodem tak wysokiego ciśnienia jest niewłaściwa praca zaworu przelewowego, jeżeli taki jest, który ustala ciśnienie benzyny. Czy ten zawór przelewowy to to samo co zawór regulacji ciśnienia listwy wtryskowej, bo u mnie jest on zintegrowany właśnie z listwą. Na samej listwie mam ciśnienie w granicach 2,5 - 2,7 bara na wolnych obrotach. Co się dzieje...
W jakim zakresie obrotów są oznaki? Czy na innych biegach rozpędzasz to tego zakresu? Może wydajność pompy paliwa jest zbyt mała, spada ciśnienie paliwa. Wątpię w związek szarpania z jedynką, raczej z zapotrzebowaniem silnika na paliwo. Mogę się mylić i proszę mnie poprawić.
więc posprawdzaj czy pasek rozrządu Ci nie przeskoczył l Tam jest łańcuch to silnik OHV wałek rozrządu w bloku z laskami popychaczy... Pompa paliwa działa? Bo tam już chyba jest elektryczna. Może spaliła się albo przytarła jak chodziła na sucho. Ciśnienie paliwa możesz sprawdzić zwykłym manometrem do pompowania kół jak ci nie szkoda i go dobrze przedmuchasz.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
czujnik temp powinien być wkręcony w kolektor ssący , wtyczka 2 styki , prawdopodobnie czarna ,. następna sprawa norma miejska tego sprzęta to 11,4l/100km także jesteś jeszcze pod kreską a teraz bez żartów jeśli masz możliwość (króciec pomiarowy ciśnienia paliwa na aparacie wtryskowym) to przestaw ciśnienie paliwa na 1.2 bara . różnica jest znaczna...
Jak uważasz ja na początku spróbowałbym rozmrozić a następnie szukał dalej. Jeżeli nie chcesz rozmrażać sprawdź na początku ciśnienie paliwa. Dodano po 4 Dla kolegów wyżej jeżeli samochód czasem zapala na krótko to iskra być musi.
Odgrzewam kotleta. Jak wyjaśnić to że auto jest ekonomiczne w momencie kiedy temperatura powietrza przekracza 30 stopni. Ręce mi już opadają. Wymieniłem sonde NTK uniwersalną, błędów już nie ma. Auto oleju nie bierze, ciśnienie na tłokach miedzy 15-16 bar. Znajdzie się ktoś mocny, kto pomoże znaleść przyczynę?
Byłbym bardzo wdzięczny z apomoc. Krótko opiszę mój problem. Fiesta 1993 silnik 1.3 benzyna , jednopunkt wtrysk. Jak przestygnie, całą noc, to rano nie chce palić. Iskra jest, pompka też daje ciśnienie. Jak popsikam mu w "gardziel" starterem, to pali jak złoto , i już chodzi. Czyli według mnie nie wtryskiwacz nie podaje paliwa na rozruchu. Wymieniłem...
Nawet jeśli by miał takowe odcięcie paliwa to nie wyglądało by to tak jak opisujesz, napisz coś więcej jak to jest z tą uszczelką pod głowicą napisałeś że jest ale czy była zmieniona ?? Te 5 atm. to trochę za mało i ja raczej oscylował bym wokół tego jak napisałem wyglądało mi to na uszczelkę pod głowica ale trudno powiedzieć tak z tego co opisujesz...
to chyba mało istotne w tym przypadku . Gdy auto na plaka zagada ,tylko wyraźnie nie dostaje paliwa na wtrysk gdyż chodzi tylko i wyłącznie na plaku. Nie tak do końca, plak zapali się przy słabszym ciśnieniu niż "ropa", przy zbyt niskich obrotach rozrusznika wytwarzane jest za niskie ciśnienie na szynie i nie odpali.
Witam ponownie Fiesta już odpalona. Problemem było stworzenie ciśnienia zasilającego na pompę paliwa. Tą małą gruszką nie dawało rady, w rozwiązaniu problemu pomogła stara elektryczna pompa paliwa od skody fabii 1.4 po podłączeniu bezpośrednio do pompy udało się stworzyć ciśnienie i odpowietrzyć układ. Auto odpaliło od pierwszego. Nie trzeba było programować...
A może pompa paliwa daje za małe ciśnienie??? Ja mam dokładnie taki sam efekt w nexii i pompka wydaje z siebie takie odgłosy jak by zdychała.Na dniach ją wymienię i dam znać czy to pomogło
P2290 is an OBD-II generic code for the engine control module (ECM) detecting the injector control pressure is too low. Niskie ciśnienie paliwa, tj zapchany filtr, przewody, sito w zbiorniku. Wychodzi że kiepskie paliwo. Zlać i zachować paragon oraz ok 2-3 litrów. Jeśli po zalaniu nowego paliwa i nowego filtra auto bd źle chodzić - trzeba wystosować...
Zacznuj od sprawdzenia ciśnienia paliwa - powinno być przynajmniej 1 atm. Pozdrawiam.
Pacjent Ford Fiesta MK7 1.6 TDCi Po podłączeniu do komputera wyskoczył owy błąd Kod: P0174 - Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2). Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2). Moduł PCM kontroluje tabelę wartości adaptacji dawkowaniapaliwa,...
Witajcie! Przymierzam się do wymiany i mam pytanie: Czy poniższa instrukcja jest wiarygodna? Znalazłem opinię, że praca silnika z Common Rail bez zasilania w paliwo jest dla niego zabójstwem?! Ford Fiesta 1.4 TDCI: wymiana filtra paliwa (...) Zaczynamy od wyrównania ciśnienia w układzie paliwowym. Wyjmujemy bezpiecznik pompy paliwowej i odpalamy auto....
Walczę z tą padaką już jakąś chwilę. Z diagnostyki zero błędów , z parametrów wszystko pracuje prawidłowo, ale podczas jazdy zaczynają się cuda dziać. Od zimnego silnika zapala, pracuje ładnie jak zaczynam jechać to czym cieplejszy tym większe anomalie typu póki koła się kręcą nie zrzuca obrotów po wrzuceniu na luz, trzyma tak 2,5 - 3 tyś obr/min jak...
a) kilka razy przekręcę kluczyk na zapłon tak aby było słychać pracę pompki paliwa (tak z 3-4 razy) to wtedy od razu zapali Czyli pompa paliwa albo nie trzyma ciśnienia albo robi je za małe.
witam, ten przekażnik ze schematu wynika jest od pompy paliwa , jak jest immo to też rozlącza , skoro jest on zasilany cały czas to masz problem z ciśnieniem paliwa, czyli pompka juz na ostatnim dechu, lub ecu bo z niego dostaje mase, po przekrecenia kluczyka powinien na 2-3sek załączyc a potem rozlączyc poszukaj przyczyny w sterowaniu ECU, powodzenia
Witam ,jak w tytule ,mam kłopot z odpalaniem mojej fiesty.Nabyłem to C...udo parę dni temu.Poprzedniemu właścicielowi zaaplikowali do zbiornika pokost lniany.Wiadomo czym się to skończyło.Pompa wtryskowa była zasyfiona,więc dał do regeneracji.Macher postukał ,podmuchał,wylał kubeł zimnej,a raczej gorącej wody.A tak na poważnie,bo wcale nie jest mi tak...
Witam, mam spory problem z autkiem po swapie na starego zeteca (1.8 16v z escorta). A wiec tak mecze się z tym już kolejny miesiąc i nadal nie wiem co mu dolega. Cala wiązka została w ten weekend ponownie poskładana, posprawdzana i ułożona lepiej w komorze silnika. Problem wygląda tak, ze gdy odpalam autko to przez kilka pierwszych sekund autko wchodzi...
Czyli wychodzi na to że zawór regulujący ciśnienie paliwa?? lub sama pompa ale problem pojawia sie jak postoi rozgrzany nawet godzinę i juz jest problem.
No właśnie mam problem z odpaleniem, nie dochodzi wcale napięcie na moduł pompy paliwa, jak dam zewnętrznie prąd na moduł wszystko gra, zatrzymałem się na skrzynce bezpieczników, możliwe jest że przez czujnik ciśnienia na listwie nie załącza pompki?
Gdyby w paliwie była woda, raczej objawy byłyby cięższe ;) Sprawdź pompę.
Witam. Jestem posiadaczem Forda Fiesta 1999 rok. Wszystkie kontrolki (ręcznego, ładowania, ciśnienia oleju) na desce rozdzielczej przestały funkcjonować a wskaźnik temperatury oraz poziomu paliwa nie wskazują. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki. Gdzie mogę szukać przyczyny takiej sytuacji? Dziękuję za pomoc!
Dziekuje za zainteresowanie się tematem i tak odnosnie ingerencji gazownika w gażnik to oprócz mixera to było jeszcze wiercenie przy gaźniku i zamocowany impuls ,który idzie do reduktora . Jak mozna sprawdzić czy ta klapka od ssania jest prawidłowo ,bo jezeli silnik jest uruchomiony to po zmianie położenia ssania jest zmiana obrotów silnika i wygląda...
btomi, ty chcesz palancie ojca uczyc dzieci robic??? Jak ja robilem silniki gaznikowe a od 15 lat wtryskowe to jeszcze robiles w pieluchy!!! Zamknij wiec swoj glupi pyszczek i siec w swojej dziupli cicho!!! teraz do sprawy. Jesli silnik ma jak piszesz spadek mocy, to trzeba juz niestety sprawdzic wszystko, cewke i czujniki od zaplonu, wtryskiwacze i...
ale to nie jest dlawienie tylko odcinka tak jak by ktos przy tych obrotach odciol zaplon.jak sie jedzie i cisnie na gaz i negle to odciecie nastapi to malo co poduszek nie pourywa.filterek paliwa jest nowy z a cisnienie ,raczej powinien nierowno pracowac jak by bylo cisnienie slabe,ale sprawdze jakie ma
to tak katalizator wycięty bo go nie ma.Kable WN są orginalne fordowkie można by je podmienić cewki nie ruszałem a przepustnica jest i to tylko jedna bo to wtrysk i chodzi płynnie i się nie zacina czujniki sprawne.Po rozmowie z właścicielem auta dowiedziałem się ze było sprowadzone z Niemiec i jechało normalnie tylko po ostrej jeździe złapało muła.Auto...
Świece pobierają ok. 65A więc są ok, zresztą były wymieniane nieco ponad rok temu. Ciśnienie sprężania też mierzone- jest z niewielkimi wahaniami 27,5 bara na każdym. Paliwo z bańki... co ma wykazać taka próba ? A kąt wtrysku tzn. ustawienie/wyregulowanie pompy wtryskowej ? Tego nie sprawdzałem, ale silniczek jak już zapali chodzi bardzo dobrze, mało...
Co to znaczy czego nie ma ciśnienia paliwa i czy cokolwiek wiem o tym silniku ? Cisnienie na rampie podczas odpalania dochodzi do 31 MPa, podczas pracy 22/23 na zimnym i ciepłym. Chodzi o to ze samochód ma awarie sporadycznie, problem się pojawi, odpalam na plaka i działa bez problemu tydzien/dwa i usterka się pojawią. Gdy nie ma wilgoci problem nie...
Ford Fiesta 1.6 tdci 90km rok 2007. W aucie obroty falują jak silnik zimny i dopiero ustają po osiagnięciu temperatury roboczej. Czym cieplejszy to falowanie zaczyna się zmniejszać. Jest tskie samo przy 5 stopniach i 50 też jeszcze bez zmian dopieru przy wyższej temp. jest lepiej. Wtryski byly wymieniane jakis czas temu na całkiem nowe i za duzo to...
przy sprawdzeniu ciśnienia okazało się ze ostatni wtrysk jest zachlapany olejem czy to może być przyczyna tego ze jest słaba? Dodano po 11 dodam ze zaczeła dużo więcej palić To oczywiste ,,,ze tak ,po prostu silnik pracuje jedynie na trzech cylindrach więc musi być słabsza ,a co za tym idzie i wieksze spalanie paliwa :idea::cry:,ciekawe jaką masz kompresje...
Termostat mam OK otwiera się po przejechaniu ok 3km, no i wtedy zaczyna działać ogrzewanie samochodu, a po przejechaniu ok 10 km wskazówka od temp. jest na środku skali NORMAL. Właśnie mierzyłem napięcie na sondzie lambda, no i tak jak kolega COBRAA napisał wahało się w podanych granicach, ale gdy silnik nie był jeszce dostatecznie nagrzany to czasami...
koledzy mam taki przypadek fiesta 2002r 1.4tdci siemens po wymianie filtra paliwa skończyła żywot, ciekawe parametry to podczas kręcenia podnosi się napięcie na sterowniku do 16 v i od razu jest błąd, nieprawidłowe napięcie ,rozrusznik przestaje kręcić i auto nie pali ,ale niekiedy zdarza się tak ze pokazuje ciśnienie na rampie i próbuje odpalić ale...
Witam szukam pinologi do tego licznika? https://obrazki.elektroda.pl/9635853300_... https://obrazki.elektroda.pl/9458882100_... https://obrazki.elektroda.pl/8636375600.... Bezpośrednia odpowiedź Pojazdowy zestaw wskaźników o numerze VPCL8F-10894-B pochodzi z platformy Forda „B-Car” (Fiesta Mk8 / EcoSport po liftingu, w USA spotykany...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
fiesta pompa paliwa ciśnienie fiesta paliwa ciśnienie oleju fiesta
laser wojskowy clatronic ekspres polonez gasnie zimnym silniku
elektromagnes drukarki samsung elektromagnes drukarki samsung
Błąd 5B00 w Canon MP250 - jak go naprawić? Problemy z masą w Renault Master 2019 - diagnostyka i naprawa