Zmierz mu ciśnienie paliwa
jakie jest ciśnienie paliwa na pompie?
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
A może by tak sprawdzić ciśnienie paliwa....
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
Nie dostaje paliwa do cylindrów. Jakie masz ciśnienie na rampie?
Witam koledzy. Mam problem z moim Mondeo 2.0 Tdci 2006 rok. Od pewnego czasu zdarzało się że przy redukcji na 3 bieg i dodaniu gazu silnik potrafił szarpnąć i dalej było ok. Ostatnio choroba się rozwineła i doszła sprężynka błedy p0251 p1211 oraz p2280 wszystkie dotyczą za wysokiego ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdziłem na przelewy i po ok 4 minutach...
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
Ciśnienie powinno wynosić ok. 3,8 bara.
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
moim skromnym zdaniem usterka dotyczy układu zasilania w paliwo , wymieniacie mnóstwo elementów a nikt nie sprawdził wtryskiwaczy i pompy paliwa/ ciśnienie paliwa/
jak kręce rozrusznikiem to paliwo leci jeszcze jak powinno. Tzn jak? Jakie masz ciśnienie paliwa?
Na Regulator może nie być błędów Sprawdż ciśnienie paliwa kiedy szarpie Dodano po 7
Dzięki panie kolego, znaczy się trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa, pozdrawiam.
Sprawdzenie ciśnienia sprężania , silnik zimny , potem na gorącym, i ostatni pomiar to próba olejowa. Obejrzyj dokładnie cewkę zapłonową. Dodano po 1 Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
To sterowniki odpadają ,synchro też, zasilania też. To w takim razie trzeba ustalić dlaczego jest niskie ciśnienie podczas rozruchu może ? Teraz cęgi i sondy na zawór SCV. I dokładna kontrola czujnika ciśnienia paliwa.
Witam jaki sprzętem czytał ?sprawdzał ciśnienie paliwa -manometrem ,może tam tkwi problem ,przerabiałem taki temat z mondeo V6 elektronicznie ok , a ktoś zamontował pompę paliwa innego typu i ... czyścili wymieniali itp ,a problem tkwił w ciśnieniu paliwa.
A chociażby w zaworze regulacyjnym, czy samym czujniku ciśnienia.
Kolego gege_sc, czym będziesz ciśnienie paliwa mierzył skoro już wiesz, jakie powinno być?
Najlepiej zdobyć rejstrator parametów po OBD2. Pojeżdzić i zobaczyć co się dzieje w momencie klekotu. Osobiście stawiam na ciśnienie paliwa tj. pompa i wtryski.
Spawdź ciśnienie paliwa. Może pompa pada.
Sprawdź jakie ciśnienie daje pompa wstępnego podawania paliwa
A pompa już się nie kończy? Sprawdź ciśnienie paliwa, diagnostyka z wartościami rzeczywistymi.
Sprawdź przede wszystkim czy rzeczywiście ciśnienie paliwa skacze. I czy czujnik ciśnienia, i cała resztą mają zasilanie, Odpowiednie zasilanie.
Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie , to jest podstawowy warunek .
Trzeba zdjąć dekiel, zablokować napinacz, odkręcić koło od pompy. Sprawdzić puszkę filtra, na obecność opiłków. Jeśli są, to warto wymienić zbiornik paliwa na taki od benzyniaka, przepłukać pod ciśnieniem przewody paliwa.
Witam mam problem z mondeo st220. Auto dławi się i nie chce jechać odcina go przy 3tys obr. Wymienione pompa paliwa wtryski przepustnica świece cewki itp. Nie pomogło. Stąd moje pytanie jakie powinno być cisnienie paliwa na jalowych obrotach i czy normalne jest to, że spada z 4.5 bara do nie całych 2 przy otwarciu przepustnicy na maxa?
jest to mpi prawda?? takie ciśnienie powinno wystarczyć ,szukaj w elektronice lambda lub coś pozdro
Samo czytanie błędów to za mało, trzeba sprawdzić odchyłki parametrów zadanych od otrzymanych, mam na myśli ciśnienie paliwa, doładowania oraz dawkę powietrza
Jeśli układ wysokiego sprawdziłeś jest ok i cały czas przerywa ciśnienie paliwa i sprężania do sprawdzenia.
cięzko wywnioskowac cos sensownego z tego co napisałeś. Trudno się to czyta. Sprawdziłbym przewony WN jeśli strzela na gazie. Gdy są dobre, za niska dawka gazu. NA benzynie sprawdzić należy ciśnienie paliwa, przepływomierz. Mówisz że ma nierówne obroty na biegu jałowym, może brać gdzieś dodatkowe powietrze, sprawdź szczelność układu zasysajacego.
może byc wszystko od pompy po wtryski,nie ma jakiegoś dokładniejszego tłumaczenia błędu.Wszystko co ma związek z ciśnieniem paliwa.
A ciśnienie paliwa na listwie nie skacze za mocno?
Słuchaj, a może ch****e paliwo? Za mało oktanów... Sprawdź ciśnienie pompki paliwa i wtedy będziesz już wiedział...
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
A to nie przypadkiem EEC V ? sprawdz na początek ciśnienie paliwa 2 bary,przepływomierzno i czujnik temp.silnika.
Wykręć tą srube od zaworu sterowanego przez turbo -zmienisz charakterystykę sprężyny i bedzie szybciej reagował na ciśnienie z turbiny (większa dawka)
Przebieg realny jak najbardziej (po zdjęciu pokrywy zaworów widać jakby wczoraj wyjechał z fabryki), czujnik temp. sprawdzałem i pokazuje jak najbardziej realną temperaturę i na zimnym i na gorącym. Mnie się wydaje że podciśnienie w zbiorniku paliwa powoduje zbyt niskie ciśnienie paliwa... bądź zakłóca pracę pompy.
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
błąd p0251 jest z ciśnienia paliwa jeśli wtryski są dobre to znaczy ze z pompącoś nie tak minimalne ciśnienie paliwa przy próbie przelewowej wtryskiwaczy to 1050 bar jezeli jest ponizej to bardzo zle moze byc zawór ciśnienia na pompie taki brązowy nie jest dostępny jako częśc zamienna jezeli macie dostep do IDS lub WDS komputery fordowskie to zrobcie...
Sprawdz jeszcze raz wtryskiwacze czy zaworki nie "skleiły"sie,bo pewnie nasz założone chinskie bo orginał jest nie dostępny Dodano po 1 podącz pod tester i sprawdz ciśnienie paliwa na szynie przy rozruchu
Kolego prawdopodobnie cały czas masz problem z wtryskami? Trzeba wykonać ponownie test przelewowy wtryskiwaczy. Przy usterce z wtryskiwaczami pojawił by się błąd o niskim ciśnieniu paliwa.
Przewód odpinałem przy silniku i paliwo nie leciało a może mi ktoś powiedzieć gdzie jest czujnik utrzymujący ciśnienie paliwa oraz czy jest możliwość że układ się zapowietrzył?
jak nie ma mocy a strzelił map (a mógł) to sterownik nie widzi jakie jest ciśnienie w ssącym i nie da paliwa. EGR zaślepiałeś?
Dobrze sprawdzić ciśnienie paliwa (zakładam, że filtr paliwa wymieniony i filtr powietrza też ok), ale już podstawą jest sprawdzenie ciśnienia w komorze spalania.
Czyli wracając do podstaw zapowietrzyłem układ bo nie zaślepiłem powrotu - ok, jutro zrobię jeszcze raz próbę przelewową i odczytam korekty wtryskiwaczy i napiszę. Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym a jakie pod obciążeniem ?
Rozrząd ustawiony prawidłowo? Czy w silniku cały osprzęt został przełożony z poprzedniego czy miał jakieś czujniki wkręcone? Jakieś błędy? Ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, i obroty wału z czujnika prawidłowe?
Niestety tylko podczas próby jazdy do przodu gaśnie i w odczytach pojawia się 2000 bar i sterownik gasi silnik ponieważ wykrywa zbyt wysokie ciśnienie paliwa w układzie, natomiast do tyłu mogę jeździć cały dzień.
Witam Sprawdź kolego sondę lambda. Ewentualnie pompę paliwa, może już siada i daje zbyt małe ciśnienie. Miałem taki problem w moim oplu i się wyjaśniło jak padła właśnie pompa paliwa.
Kopcenie na biało( kąt wtrysku, wtryskiwacze, dawka paliwa,nie spala, ciśnienie w cylindrach, spalanie oleju itd. ) potrzebujesz warsztatu do sprawdzenia tego
Odepnij wtyczkę od pompy i podłącz pompę pod 12V tak żeby zaczęła pracować, wtedy odpalaj auto i zobaczysz co sie dzieje ciśnienie paliwa jest repulowane na listwie wiec tym sie nie przejmój a tak wogóle to mierzyłeś ciśnienie na listwie może masz zawór uszkodzony i nie masz ciśnienia dlatego nie odpala.
Witam. Mam taki sam przypadek na stanie. Świece nowe, czujnik temperatury nowy, przepustnica wyczyszczona, ciśnienie paliwa 4bary Jak skasować adaptacje? Ile km by trzeba zrobić aby na nowo mógł sie zaadaptować?
A jakieś błędy w sterownikach ?. Jakie zachowania immo ?. I czy ciśnienie paliwa jest prawidłowe ?. Przekaźniki sprawdzone ? Rozrusznik w jakiej kondycji?. Czy po przekręceniu kluczyka są kontrolki normalnie ?
No właśnie problem w tym, że żadnych błędów nie pokazuje. Z początku było słabe ciśnienie paliwa ale wymiana regulatora ciśnienia na pompie pomogła i teraz zero błędów tylko ta sprężynka.
Nie to jest Ok, Podejrzewam,ze pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia bo nawet był już z nią problem, mianowicie jak poziom paliwa w zbiorniku spada do 1/4 to już auto nie odpala. dzisiaj klient przyjeżdza i zmierzymy mu ciśnienie na paliwa. może ktoś wie jakie powinno być na dojsciu do listwy???
Mechanicy z serwisów to łaj.... bez pojęcia. To jest moje zdanie. Teraz tak, widać oboty wału? Synchro jest? Ciśnienie paliwa jakie podczas kręcenia rozrusznikiem. I status immo? Po co tym mechanikom te komputery :)
Sprawdź oscyloskopem czy jest sterowanie na wtryski. Dowiedź się konkretnie jakie jest ciśnienie paliwa podczas rozruchu. P.S. Popraw pisownię, interpunkcja, wielkie litery, itp.
Może masz zatkany filtr paliwa(jest pod spodem auta,koło zbiornika),sprawdz jeszcze rurkę gumową,która idzie od reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego(ma za zadanie zwiększą ciśnienie paliwa w momencie kiedy wzrastają obroty silnika)-lubi ta rureczka spadać,no i jak to nie pomoże to dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie z jakim pompa podaje paliwo.Pozdrawiam.
Na czym polega przerywanie?może to wina układu zapłonowego,świece ,przewody.proponował bym podpiąć go pod komputer.trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa,może też przepływomierz powietrza,czujnik temperatury,termostat.miłej zabawy.Pozdrawiam.
W moim przypadku pompa jak się kończyła dawała niższe ciśnienie, druga natomiast czytając wypowiedzi na innych forach powinna skończyć mi się 2 lata temu. Piszczy, słychać ją stojąc na światłach, podnosząc kanapę to jeszcze głośniej a gazując pisk jest jeszcze głośniejszy. A nadal pracuje i utrzymuje swoje ciśnienie niewiele wyższe niż napisał producent...
no to jeszcze ciśnienie paliwa do sprawdzenia no ale jak nie wiesz gdzie plakiem siknąc to daj auto na warsztat wyjdzie taniej Pozdr.
Po krótkiej wolnej przejaszczce komp pokazał niskie ciśnienie paliwa. Wnioskuje że to pewnie jedna z 2 pomp wstępna w baku lub wtryskowa.
Podlaczany byl przez komputer zero bledow A słyszałeś o czymś takim jak parametry?Do tego ciśnienie paliwa ,albo przytkany wydech może wpływać na moc.Zajrzyj jeszcze do EGR.A dymienie to nie wiem może olej pije.
Pompa pracuje? Paliwo dochodzi? Jakie ciśnienie paliwa? Wtryski mają zasilanie/impuls (emulator, lub co tam jest)? Otwiera wtryskiwacze? Nie są "zapchane" ?
[quote="helmud7543"]Wtryski po naprawie w ogóle kodowane? Jakieś błędy? Świece grzeją? Filtr paliwa nie jest zapchany? Jak sprawdzałeś ciśnienie na listwie? Nie były kodowane. Podobno same się zakoduja. Błędy nie mam pojęcia gdyż nie mam jak sprawdzić. Świece grzeją bardzo dobrze. Filtr paliwa nie jest zapchany. A ciśnienie na listwie raczej się nie...
Kostkę od 4-go wtrysku złóż na smar miedziany - na skutek silnych mrozów plastiki użyte do produkcji tych elementów (m.in w Fordzie jak i w Oplu CDTI robi "wspaniała" firma DELPHI) kurczą się i rozprężają - zależy czy mróz czy upały i powodują rozłączanie wtrysków. Powinno pomóc. Sprawdź filtr paliwa, jak podaje za mało bo jest oblodzony lub zasyfiały...
Ciśnienie paliwa i szczelność rury ssącej, od przepustnicy do filtra powietrza. Silnik po prostu nie dostaje paliwa. Jest jeszcze jedna opcja-zatkany wydech.
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Witam ! Mondeo kolegi nie chce zapalić .Dzień wcześniej przyjechał do domu bez problemu a rano odpalił na krótko i zgasł i nie opala więcej.Kupił go 4 miesiące temu pozmieniał oleje filtry i tak jeździł , ale zauważył że silnik traci czasem moc . Dlatego zacząłem o sprawdzenia filtra i rzeczywiście przelew był włożony za krótko jak to ruszyłem wyskoczył...
cezars65 dobrze radzi. Taką samą sytuacje miałem kiedyś . I okazało się że pompa paliwa dawała za małe ciśnienie . Po wymontowaniu (trzeba zdjąć zbiornik bo nie ma dojścia z wewnatrz) sporo było opiłków.
No to potrzebny jest dobry tester, trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie. Nie ma co się szarpać na ślepo. Skoro chce załapać, ale potem przestaje, to jest wskazanie na nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Więc na ślepo jeszcze można spróbować podmienić zawór IMV. Załóż może zawór ze starej pompy. Ten pisk to może być też zawór IMV w pompie...
Witam Walczę z tym samym problemem (mondeo mk4 2.0 tdci) czyli ten sam silnik i pompa. Zakładam że wtyczka od abs to dodatkowa usterka nie mająca wpływu na problem. Pytanie do Kol. zasilaczwarsztatowy wymieniałeś zawór VCV czy PCV - bo są dwa i często na ten droższy mówi się "wysokiego ciśnienia" a steruje on ciśnieniem po stronie niskiej. Pytam dlatego...
Pompa daje 1200bar, brak oznak zużycia. Kiedy daje takie ciśnienie? Przy kręceniu rozrusznikiem? zobacz pompę paliwową może cos zatkało przepływ paliwa :| Sprawdzana-podaje paliwo. Wg mojej wiedzy w 2,0 tdci nie ma pompy podającej...
Aby sterować dawką paliwa w funkcji ciśnienia doładowania.
Jest to tłumik pulsacji ciśnienia paliwa. Niweluje skoki ciśnienia w układzie.
nie nie wymieniaj a) sprawdzić rozrząd ustawienie b) pomierzyć ciśnienie paliwa i przyrost ciśnienia Po prostu zamiast bezmyślnie wymieniać i to i owo najpierw pomierzyć parametry żeby wiedzieć co wymienić Kumatego mechanika trzeba a nie wymieniaczy
Jak w temacie Ford mondeo Mk3 Nierówna praca silnika na biegu jałowym tzn. ciśnienie paliwa jest wahliwe w przedziale 190 - 240 bar. Kody błędów: P0403 - Regulacja w układzie recyrkulacji spalin - usterka w obwodzie P1664 - Sterownik pompy wtryskowej - uszkodzenie C1304 - Rezystancja przełącznika komend dla tempomatu - poza zakresem P0316 - Wykrycie...
Ford Mondeo 2.0 Flexi-Fuel = LPG Od kilku miesięcy borykam się z problemem, który dotyczy jazdy na benzynie. Po odpaleniu rano auto normalnie wchodzi na obroty. Niekiedy podczas ruszenia dławi się tak, że nie można ruszyć z miejsca. Po nagrzaniu i spadku obrotów problem jest również odczuwalny podczas jazdy, kiedy obroty są poniżej 2000 obr./min, czuć...
Witam. O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Bzdura, w żadnym samochodzie tak nie działa. Znowu zmyślasz swoje teorie z pupy. Nie obrażaj kolego innych. Mondeo Mk2 1,6 na pewno ma czujnik ciśnienia magistrali i steruje pompą. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy....
kwestia jest taka że jechał na gazie i zaczął słabnąć (przynajmniej tak wynika z opisu) czyli pompa paliwa niema nic do gazu. Należy sprawdzić podstawowe rzeczy: rozrząd czy nie przestawiony lub pasek nie zerwany, ciśnienie w cylindrach, zasilanie paliwem, zasilanie wysokim napięciem, będziesz miał jakiś pkt. zaczepienia.
a jak rozrząd? na pewno nie popełniono błędów przy montażu? nie punkty się zgadzają , tylko dziwne ze na samo starcie tez nie łapie Ale o jakich Ty punktach piszesz jak tam są blokady rozrządu. Zmierz ciśnienie bo jak na "Plaku" się nie odzywa to jest to dziwne.
Czasami jest to wina cofającego sie paliwa do baku bo niema jako takiego zaworka zwrotnego Bajki kolego tworzysz, pompa w benzynie w sekundę-dwie potrafi zrobić ciśnienie,to nie klekot ,że może minąć tydzień .
Witam ! Tak jak w temacie mam problem z Ford Mondeo Mk4 1.8 TDCI. Ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Komputerowa diagnoza wykazała błąd P0087 (zawór regulacji ciśnienia paliwa), ciśnienie na rampie podczas rozruchu na ciepłym to od 1,5 do 2,5 bara , więc według mnie trochę mało. Filtr paliwa wymieniony, stary mocno zabrudzony. Sprawdzona oporność...
Dla przykładu powiem że szwagier miał kłopot komputerem w fordzie, co niestety ma być małą bolączką fordów w ogóle. Kto Tobie takich bzdur naopowiadał? EECIV, nic skomplikowanego. Albo nie wyrabia pompa paliwa i spada ciśnienie na szynie, albo wtryskiwacze do wymiany. Albo jeszcze coś innego - ale bez diagnostyki ani rusz.
Może jeszcze być uszkodzony czujnik ciśnienia w układzie wspomagania(po otwarciu maski z lewej strony na metalowej rurce od wspomagania;zielony kolor).Przewody na wtyczce lubią się łamać i zwierać,a wtedy komputer dostaje sygnał o potrzebie zwiększenia dawki paliwa ze wzlędu na zwiększone ciśnienie w układzie wspomagania,mimo że w rzeczywistości tak...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
witam też mam problem z odpalaniem po nocy jak samochód stoi w garażu odpala dobrze a jak na dworzu to muszę go kręcic ze 20 s cały czas łapie ale jak by miał za małą dawkę rozruchową ciśnienie 34bary świece grzeją zapłon ustawiony co może byc przyczyną i gdzie zwiększa się dawkę paliwa poza tym samochód jest mułowaty buzer przy pompie sprawdzałem i...
Witam. Ford Mondeo MK III 2,0 tdci 130 KM. Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. Wtryski są po wymianie końcówek , przelewy wszystkie cztery jednakowe w ilościach minimalnych.Natomiast kiedy silnik zwalnia słychać w przewodach wtryskowych między listwą a wtryskiwaczami tak jakby paliwo było z powietrzem. Ciśnienie wtedy spada i wacha się od 170...
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
Witam jestem właścicielem mondeo 2004r 2.0 tdci 130km. Od kilku dni codziennie rano mam problem z zapaleniem. rozrusznik kreci i po jakis 10 sekundach kręcenia wybija sprężynkę na desce. i tak można kręcić aż padnie bateria, a on nie odpali. miałem błąd P0251 i wąchające sie ciśnienie paliwa. Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na pompie, ciśnienie...
Wszystko wskazuje na awarię układu paliwowego, pompa CR - wtryski. Temperatura w tym przypadku sugeruje, że to pompa traci ciśnienie po nagrzaniu . Mam identyczny przypadek, naprawione wtryski a problem pozostał. Można spróbować dolać mixolu do paliwa ok. 0,4l na zbiornik . Wtedy sprawdzić jaki będzie efekt, poprawa=pompa.
Tak ciśnienie reguluje się podkładkami które bardziej ściskają sprężynę co w konsekwencji powoduje że iglica pod większym ciśnieniem dopiero się podnosi powodując wytrysk paliwa.A co do zwiększania ciśnienia to byś musiał zacząć od pompy,ja bym za dużo nie kombinował
No właśnie mam kłopoty z odpaleniem silnika gdy jest zimny wymienione świece żarowe na nowe 10 V, zamontowany przekaźnik do świec od opla astry który włącza świece 34 sekundy po włączeniu zapłonu oraz 34 sekundy po uruchomieniu silnika. Rozrusznik sprawny najmocniejszy jaki można zamontować w tym aucie 2,2 KW, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, filtr...
Sprawdziłbym jeszcze ustawienie rozrządu, ciśnienie na szynie paliwa ,uszczelki kolektora dolotowego,filtr paliwa,i szczelność przewodów zasilania paliwa.Jeżeli komputer nie pokazuje żadnych błędów to usterka wydaje się być po stornie mechanicznej.Ogólnie należałoby sprawdzić wszystkie elementy systemu zasilania powietrza i paliwa. Więcej nic nie przychodzi...
witam klientowi zgasło podczas jazdy i nie można go odpalić nie mogłem go zdiagnozować ktsem 500 więc sciągnołem goscia ze odpowiednim sprzętem i zdiagnozował że to pmpa wtryskowa choć nie jednoznacznie dodam że dopływ paliwa,powietrza, ciśnienie spr. OK nie sprawdziłem rozrządu (łancuch)przypuszczam ze jest OK 120tyś. przebiegu.Moze miał ktoś podobny...
Ciśnienie na listwie CR raz jest 200-300 bar a za kilka minut można kręcić i nie ma w ogóle. Regulator ciśnienia paliwa do podmiany, oraz dokładny przegląd okablowania. Próbę przelewową dokonujemy przez minutę pracy na wolnych. Wartości w menzurkach od 10-25ml.
Witam trafiło do mnie mondeo 1,8 tdci 2009r 125km . Auto martwe zupełny trup . Podobno zapalił jak zwykle po czym zgasł i już nie odpalił. Zapala na plaku ale jak przestaje psikać to gaśnie . Nie podaje paliwa na wtryski sadze ,że problem leży w samej pompie albo zaworach pompy. I tu prośba mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić te zawory w pompie...
mondeo ciśnienie paliwa niskie ciśnienie paliwa mondeo ciśnienie mondeo
demontaż panelu zmywarki śruba mocować amortyzator elektryczna tylna klapa
pralko suszarka pralka bosch wyświetlacz
Zamienniki PN8147: PN8145, PN8149, BP2867D, LinkSwitch-TN2 – porównanie i kompatybilność PN8147 Ultra Low Standby Power AC/DC – kontroler flyback, zamienniki, tryby pracy, parametry