Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
https://obrazki.elektroda.pl/6291456800_... B186 to czujnik. Pin nr 1 - sygnał, 1V na biegu jałowym, 0,5V na włączonym zapłonie Pin nr 2 - masa Pin nr 3 - zasilanie 5V Jeśli masz zasilanie i masę, a nie masz 0,5 po zapłonie to raczej czujnik zepsuty.
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Tak. Zbuduj prosty dzielnik napięcia z dwóch jednakowych rezystorów o wartości ~ 480R. Taki dzielnik da Ci na wyjściu 2,5V jeśli podłączysz go pod 5V. To 2.5V daj na sygnał i obserwuj w parametrach czujnika ciśnienia wartość i czy skasujesz błąd. Jeśli wskoczy jakaś wartość a błąd da się skasować to sterownik jest ok.
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
takie objawy dają najczęściej w silnikach DV4 uszkodzone terminale we wtyku czujnika ciśnienia rail. SICMA F150 sztuk 3.
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Regulator ciśnienia paliwa.
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
Napięcie może oscylować do 200v.
2,6 + - 0,4 bar.
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
Czujników się nie mierzy tylko podmienia na sprawne.
Najpierw to kolego sprawdz świece czy grzeją , bo nic nie napisałeś co juz sprawdziłeś. To jest podstawa w dieslach. Jezeli to HDI to podstawa to ciśnienie na listwie. Podłącz pod komputer i sprawdź ciśnienie na listwie. 120 bar to minimum zeby go zapalić. Jak nie masz kompa sprawdź powracajace paliwo z wtrysków.
Pierwsze to sprawdź czy wogóle dochodzi Ci paliwo do pompy WC. Zajrzyj do zbiornika czy nie masz syfu.
Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w określeniu sprawności czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Opiszę całą sytuację: Auto jeździło choć po zapaleniu czasem huśtało. Po sprawdzeniu okazało się, że komputer pokazywał około 1000bar i więcej na wolnych obrotach. Temat pojawił się na elektrodzie o podobnych parametrach, jednak brak rozwiązania. Został...
Chwila chwila to jest błąd synchronizacji w ECU czy nie ma? Dwa przy błędzie syncho bez czajnika wałka (odpięta wtyczka) powinien odpalić. Jak ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia osiąga 250 Bar lub więcej? Może masz problem z paliwem a nie synchronizacją.
do wczytania regulator
Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie. pozdr
Podpiąc komputer diagnostyczny i jeździć aż zgaśnie. W tym czasie obserwować co się dzieje z ciśnieniem paliwa.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Witam wyskakuje mi bład :OBWÓD PIERWOTNY ELEKTRYCZNEJ POMPY PALIWA P0230. Po wymianie filtra paliwa +wyczyszczeniu regulatora ciśnienia przy pompie (bosch)bez problemu przez 2tygodnie. Wymiana regulatora na nowy i nic. Pompa po przekręceniu stacyjki daje ciśnienie przebija przez filtr,wszystkie kostki wtyczki przepatrzone pompa z zbiornika również trochę...
Proszę bardzo jakby coś to pisz pozdrawiam
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Problem był w EGR i czujniku ciśnienia paliwa.
Podpowiedziałem, więc sprawdź instalację
A dokładniej ten błąd? Ciśnienia paliwa za wysokie czy niskie?
Trzeba by zapiąć Lexie...Możliwości jest sporo, w ostatnim podobnym przypadku jakim robiłem problem leżał we wtyczce ECU a w poprzednim ciśnienie paliwa.. Najpierw diagnostyka
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
tyle wiem, pytałem o to który to jest regulator ciśnienia paliwa??
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Sprawdzić ciśnienie na pompie
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszkom paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo dostaje się do miski a potem przez uszczelkę i (lub) chłodnice oleju do wody ? Szedłbym w tym kierunku. Chłodniczka oleju najpierw do sprawdzenia, ewentualnie ominąć. Jak nie pomoże to głowica do...
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2011 rok. Może jakiś schemat ktoś ma żeby zaznaczyć w którym dokładnie miejscu albo gdzie obok jakiej części,z góry bardzo dziękuję AI: Czy możesz opisać, dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik ciśnienia paliwa? Czy występują jakieś konkretne objawy lub problemy? błąd kodu P0087?...
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Chodzi mi o te cisnienie jakie powinno byc bo nie wiem czy szukac cisnienia czy moze wtryskow
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Podpinam się pod temat. Masz rozwiązany temat, kolego... U mnie 308 1.6 HDi gaśnie podczas jazdy... wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, czujnik położenia wału... Dalej nic, gaśnie nadal.
Berlingo 1,6 HDI nie ma pompy paliwa niskiego ciśnienia
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
przekaznik pompy paliwa - obwód malfunction (moj translator się zaciąl) :) W benzynie to i owszem ale w hdi to raczej regulator ciśnienia paliwa .
sprawdź poziom paliwa
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Podstawowe pytanie kiedy był wymieniony filtr paliwa? Bo od tego trzeba zacząć.
Wkręcony jest w szyne comonrail .
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
no a jakie jest cisnienie paliwa przy rozruchu?
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Cześć. P0193 to podstawa. Odłączałeś czujnik ciśnienia paliwa? Jakie ciśnienie paliwa pokazuje na wyłączonym silniku?
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Auto podczas jazdy zaczęło się dlawic i zgasło. Przy próbie odpalenia lapalo i gaslo. Ciśnienie na szynie cr wskakiwalo na ponad 200rbar po czym po chwili spadało poniżej 80(moment w którym auto gaslo). Została Wyjęta pompa i zawieziona na sprawdzenie do firmy która się tym zajmuje. Diagnoza: pompa do regeneracji, dostaliśmy druga na wymianę. Pompę...
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
Jeśli ten program dobrze działa to zastanawia mnie różnica między zmierzonym ciśnieniem paliwa a nastawą ciśnienia paliwa...
Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi. Ale niema ciśnienie. Sprawdź te przelewy jak kolega wyżej napisał i jak będzie ok to chyba faktycznie zostaje wałek w pompie. Ewentualnie uszkodzony czujnik ciśnienia. Mogłeś sprawdzić jeszcze czy jesteś w stanie utrzymać ciśnienie palcem.
podgląd parametrów był? ciśnienie paliwa?
Objaw typowy dla usterki ukladu paliwowego, defekt świec żarowych nie ma związku z tymi objawami. Błędu ciśnienia turbo nie złapie bo nie ma czujnika ciśnienia. Usterka turbo nie uniemżliwi wkręcania się na obroty, będzie to jezdziło ale bedzie mułowate. Tryb awaryjny może wywołac również usterka przepływomierza - czesty przypadek to korozja elementu...
Podejdzie do tego (chodzi o gwint ) czujnik ciśnienia paliwa z HDI'ków? Miałby ktoś pożyczyć na próbę taki czujnik do tego HPI? Podejdzie od np Laguny iDe? Sorry chłopaki, ale wsadzili mnie na minę, z drugiej strony żal mi się zrobiło dziadziny która tym autem jeździ i nikt nie może mu pomóc.
tak ten sama wartośc czujnika cisnienia paliwa
Piszesz ze pompa w zbiorniku chodzi...jakie masz ciśnienie tej pompy w zbiorniku...
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
Czujnik ciśnienia na listwie.
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Wymieniłeś ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia ?
obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa , zwarcie z masą, Może od twojego problemu?
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie Czujnik ciśnienia paliwa w pompie Oba do sprawdzenia.
Witam objawy czy są tez takie że jak się włącza bieg dwójkę to auto zaczyna zagrzechotać i zgasnąć czy to faktycznie to czujnik ciśnienia paliwa??????
Witam , samochód sprawował się bez zarzutu do wczoraj. Sprawdziłem bezpieczniki i stwierdzam fakt brak pracy pompy , sprawdziłem po podłączeniu na krutko pracuje . Moduł który steruje pompą jest sprawny bo go przetestowałem . Czujnik kolizyjny ok, skaner diagnostyczny podaje błąd układu paliwowego zbyt duże ciśnienie , potrzebuje go sprawdzić macie...
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Witam. Miałem podobne objawy w 1.6 hdi w 308. Mordowałem się z tym 2 tyg szukając przyczyny. Wlałem najlepsze możliwe paliwo, wymieniłem filtry, sprawdziłem FAP i egr. Na komputerze także pokazywało mi niewłaściwe ciśnienie na listwie. Okazało się że na listwie wtryskowej jest jakiś czujnik, wielkości pudełka od zapałek i to on wariował. Po jego wymianie...
Peugeot Boxer 2.0 HDI Domyslam sie tylko, ze jest to RHY z wtryskiem Boscha. Jesli tak, sprawdz zaworek smarowania pompy HP. Zdejmij przewod zasilajacy pompe, wloz delikatnie w krociec cienki srubokret i napotkasz tam grzybek zaworka. Nacisnij delikatkie. Jesli poczujesz, ze sie luzno porusza, wszystko w porzadku. Czesto jednak po dluzszym postoju,...
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały. Z tego co kolega"debik" napisał wynika, że z przelewów wtryskiwaczy leje się paliwo ciurkiem. Nie jest to normalny objaw. Moim zdaniem zdjąć wtryskiwacze i dać do sprawdzenia. To koszt ok100zł i przynajmniej będzie jasne co z wtryskiwaczami.
Czy po skasowaniu błędów i próbie zapalenia znów wyrzuca P0340, czy już nie ma błędów, jak nie ma błędów i masz ciśnienie 4-7 MPa to sprawdź pompę elektryczną w zbiorniku czy daje paliwo do układu, bo jak pompa w zbiorniku nie działa to nie będzie błędów tylko niskie ciśnienie podczas próby zapalenia, dokładnie jak u ciebie. Jeśli nie wiesz jak to daj...
ktory przekaznik pompy paliwa? WC czy nieskie cisnienie w baku?
Czasami pomoże wyjęcie i założenie regulatora,ewentualnie wymiana oringu.Po wyjęciu ścieknie paliwo ,może jakiś opiłek blokuje regulator.Pomoże na jakiś czas,ale generalnie to początek końca regulatora lub pompy wysokiego ciśnienia.
Przy 3000 obr. powinno być ok. 1 Bar. Sprawdz sterowanie sprężarką.
Gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa w Peugeot 206,2.0 hdi
Zmierzyć ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia.
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
Witaj, a możesz napisać gdzie była usterka w instalacji i na czym polegała. Mam 1,6 HDI zgasł i nie mogę uruchomić , brak błędów, ciśnienie paliwa jest ok, synchronizacja - OK, a niestety nie odpala. Pozdrawiam
P1166-ciśnienie paliwa za wysokie P1164-ciśnienie paliwa za wysokie P1113-ciśnienie paliwa za niskie P0102-przepływomierz powietrza -za niska wartość
Macie tam elektryczną pompę paliwa w baku, jak przestanie odpalać, zrzuć przewód z filtra i sprawdź czy po włączeniu zapłonu buduje jakieś ciśnienie paliwa.
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Jakie masz ciśnienie paliwa? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
sprawdzić ciśnienie paliwo suzuki tłumik ciśnienie paliwo paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
honda magna licznik energii filtr zdalne otwieranie drzwi samochodu
szukanie doziemienia kondensator jamicon
Dźwięki z telefonu w opasce: przyczyny i rozwiązania Migająca dioda "dodaj pilota" w dekoderze Cyfrowego Polsatu - jak sparować pilota?