Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
masz problem z układem wysokiego ciśnienia paliwa.
Trzeba podgląd parametrów tego co widzi sterownik na zimnym gdy nie chce odpalić. Temperatura płynu, powietrza oraz ciśnienie paliwa.
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
A diagnostyka co mówi? Ciśnienie paliwa, doładowania?
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Podłącz diagnostykę i podaj błędy warto przyjrzeć się parametrom paliwowym. Wstępnie możesz sprawdzić ciśnienia paliwa zasilania.
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
A dlaczego się zawziąłeś na czujnik? Jak już zgaśnie, to sprawdź lepiej jakie widzi ciśnienie na CR podczas kręcenia. Bo możesz mieć problem z paliwem. Czujnik (obroty) tez powinien widzieć. No chyba że to jeszcze inny problem elektryczny. Potrzebna diagnoza..
Witam mam problem z moim Iveco problem standardowy ale niekoniecznie po dodaniu gazy pod czerwone pole na obrotomierzu samochód gaśnie co zauważyłem wywali paliwo na górnej sekcji pompy potem gaśnie uszczelniłem pompę nie dało to nic wymieniłem zawór ciśnienia na pompie na nowy nie dało to nic. A i bym zapomniał miga kontrolka wtrysku ale dlaczego to...
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
phupawel...na twoim miejscu wymienił bym regulator -(4) na pompie CR.Masz problem z układem paliwowym a regulator odpowiada za uzyskane ciśnienie. Posiada on w swojej strukturze mikro siateczkę która lubi się zapychać co przy większym zapotrzebowaniu na paliwo skutkuje powyższymi objawami.Natomiast z diagnostyki błąd z grupy 85 mówi o usterce zaworu...
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
Jakie jest cisnienie paliwa w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Przecież zamiast na macajewa można a nawet wypada podejrzeć napięcie wyjściowe z czujnika najprostszym miernikiem "na żywca". Ten regulator ciśnienia może być zawalony syfem z paliwa.
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Witam, Podepnij kompa i obserwuj co się dzieje z ciśnieniem paliwa na listwie często pada zawór regulacji ciśnienia
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
0,9 v do 3,40 v
Do odpalenia potrzebne jest ciśnienie paliwa zasilające pompowtryski, oraz impulsy wyzwalajace do cewek pompowtrysków. Zmierz to ciśnienie na filtrach,(powinno mieć chyba 5 bar) czy gdzie ci tam wygodnie, sprawdź obecność tych impulsów, lub ponownie podłącz pod komputer. Jesli sam sie za to brałeś, to całkiem mozliwe, że wyścinałeś oringi przy zakładaniu...
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
Witam pisałem wcześniej bez względu na okoliczności ciśnienie paliwa w jeździe 5 barów.
Hej, może czujnik obrotów wałka rozrządu jest uszkodzony? Podłącz kompa i zrób diag. Może problemy z utrzymaniem ciśnienia paliwa. Zacznij od najprostszych rzeczy.
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania paliwem. Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia. W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki wtrysku było niskie ciśnienie paliwa...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
No to odpalił. Żaden warsztat nie był w stanie pomóc a obdzwoniłem równo uwaga - 16 warsztatów!!!! zajmujących się ciężarówkami lub autobusami. No to tak. Sprułem deskę i kontrolka od diagnostyki była przepalona. Wymieniłem ale i tak nie udało mi się jej uruchomić. Lecimy dalej, wszystkie bezpieczniki sprawne. Ciśnienie na listwie paliwa prawidłowe....
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Witam wszystkich.Jestem w posiadaniu jumpera z silnikiem 2.8 iveco. Auto poszło do remontu tj. blacharka plus silnik. po wyjęciu silnika zostało zmienione sprzęgło turbina panewki główne i korbowodowe, oraz wszystkie uszczelki. Po montażu silnika mistrz od blacharki uruchomił silnik. i po dwóch dniach się był koniec jego pracy. Jakie są objawy. Silnik...
Musisz określić co to jest. Może sprawdź w jakim tempie ubywa oleju na bagnecie. Całkiem możliwe, że jest przyczyna w zasilaniu paliwem- totalnie późny kąt wtrysku , lub inny problem wtryskiwacza itp. Przyłóż rękę do wydechu, czy nie czuć jakiegoś asymetrycznego pulsowania. Cudów nie ma, na koniec zmierz ciśnienie w cylindrach.
Inne rozwiązania nie istnieją. Istnieją np. praca podgrzewacza sterowana z czujnika ciśnienia oleju w silniku
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
dawka paliwa w momencie awarii jest za duża Może być problem z ciśnieniem paliwa lub z zaworem recyrkulacji spalin EGR.
Problem z przelewami rozwiązany. "Zaciął" się jeden wtrysk i dawał zbyt wysokie ciśnienie na przelew. Tak powiedział mechanik. Ponoć mogło być to spowodowane tym, że kiedyś brakło mi paliwa i później zapowietrzenie przy wymianie filtra dopełniło dzieła 😉
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam, mam podobny problem , czy poradziłeś sobie z tym a może ktoś ma odpowiedź gdzie szukać przyczyny Wiem że błąd ECM 45 dotyczy czujnika ciśnienia paliwa na szynie ale gdzie szukać tego metalicznego dźwięku?
pompy bym się nie czepiał na razie. Skoro kopci to paliwo ma tylko coś nie tak w osprzecie, ciśnieniu doładowania, podcisnieniach.
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
Witam, mam taki problem w moim Iveco Daily wyskakuje taki błąd Sterownik ciśnienia paliwa 1631. Czy ktoś może spotkał się z takim błędem i co on oznacza. Dodam że silnik pracuje nierówno i miga kontrolka od wtryskiwaczy.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Już doszłem Była zaduza dafka Paliwa na pompie.
Kolego najpierw musiałbyś spróbować je skasować,a potem ponownie odczytać i skupić się na tych które pozostały.Te które masz dotyczą między innymi pedałów hamulca i sprzęgła ,ciśnienia paliwa ,wtryskiwaczy itp.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Tu jest EGR i przepustnica w dolocie. Działa to tak że EGR się otwiera (sterownie PWM zaworem podciśnienia i dopiero ono fizycznie otwiera EGR) ale jest jeszcze przepustnica która może się przymknąć i wymusić zawrót spalin prze EGR. Generalnie jest problem z diagnozą tych elementów bo nie ma czym podejrzeć danych live. U mnie np kulał bo ktoś przedłużył...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
pompa paliwowa też tu nic nie robi !!! ani paliwowa ani wtryskowa . szukam kogoś kto pomoze rozwiazać problem !!!! Skoro jesteś najmądrzejszy to po co pytasz. Jeśli uważasz że pompa niema nic do tego to powiedz skąd niby miałoby powstać ciśnienie na świecy. Napisze Ci jak to działa: Pompa podczas kręcenia rozrusznikiem wytwarza ciśnienie i teraz zależnie...
1. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie n 1 cylindrze to powinna być opcja testu sprężania przy pomocy Texy, Jaltestu itp... 2. Jeśli chcesz sprawdzić dokładnie manometrem to musisz zrobić adapter, ktory będziesz montował w miejsce wtryskiwacza. 3. Ewentualnie możesz kupić monometr z gumową koncówką, tylko nie wiem czy nie będzie Ci uciekało wtedy ciśnienie...
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
dzięki koledzy okazało się że pompa paliwowa padła i dawała za niskie ciśnienie pozdrawiam
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Dalej nie wiemy jakie masz tam błędy. Też dopiero co robiłem takie Iveco i EDC zapalal się bo DPF za duże ciśnienie różnicowe było. Kolega Megawe dobrze podpowiada, poluzuj DPF i zobacz czy różnica, a najlepiej 1. Kody błędów 2. Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie różnicowe, MAF i zrzut ekranu tych parametrów przy pełnym gazie przy ok...
Z doświadczenia wiem że auto-com przy tych Daily przekłamuje, spróbuj odczytać błędy z samo-diagnostyki.Tak jak kolega wyżej podaje problem leży w układzie paliwowym,czyszczenie zaworu regulacyjnego M-prom na pompie nie zawsze pomaga należy podmienić na sprawny.Sprawdził bym wtryskiwacze na przelewy,pamiętając że jeden puszczający wtryskiwacz obniża...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
witam zawsze wywala czujnik położenia wału jak za długo kręcisz rozrusznikiem a silnik nie odpali.W iveco miałem podobny problem z odpalaniem po zdjęciu wtyczki na czujniku ciśnienia paliwa odpalało na dotyk wczytywał tylko błąd problemem były walnięte wtryski natomiast w hino nie zdawało to egzaminu ale jak coś możesz sprubować z tym mascottem
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2,8 2007r. Problem polega na tym, że w ciągu 3 miesięcy wykończyło mi 4 pompy wtryskowe i nikt nie może mi poradzić co może być przyczyną? Wywala błąd 151 - układ wysokiego ciśnienia, powyżej maksymalnej wartości progowej i 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Z góry dziękuję...
wymieniłem czujnik i dalej to samo na zimnym dobrze a jak się rozgrzał zaczął szarpać a potem stracił moc,wygląda to tak jakby dostawał za mało paliwa(pali się kontrolka żółta silnika i ECM 99)
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
hm podobno na zime nie da rady! ale zacznij kolego od podstaw, sprawdx swiece i jezeli to CR to cisnienie paliwa wiem ze ktos mnie pewnie z krytykuje ale 10l benzyny na zbiornik paliwa ropy to nie grzech
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Ogólnie te turbiny są ciężkie do 100% diagnozy.Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym nie przekłamuje?ew. wymień koszt 200zł.Masz może wydruki z testów?
Witam. Mam taki problem w Iveco 2.8 JTD. Przy popuszczeniu pedału gazu pedał ponownie nie reaguje. Silnik spada do 900 obrotów i w chwili naciśnięcia pedału sprzęgła wszystko wraca do normy. Gaz działa do momentu ponownego popuszczenia go. Sugerowałem się uszkodzonym pedałem gazu, ale po wymianie nic się nie poprawiło. Podłączyliśmy go pod komputer...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
https://obrazki.elektroda.pl/3336558700_... https://obrazki.elektroda.pl/4033518300_... Takie mam wskazania w Delphi na obrotach jałowych. Czujnik ciśnienia doładowania nowy i "zakodowany" na nowo. Obstawiam, że z paliwem itp. jest ok. Różnica ciśnień na DPF około 26/27 na obrotach jałowych. Miałem epizod, że spadł...
Witam. IVECO STRALIS 460 E6 250 tys. km przebiegu, silnik wykręca max obroty 1500, po dwóch minutach obroty wzrastają do max 1600 i wyświetla się błąd ECM38. Wstępna pompka paliwa nie trzymała ciśnienia (zawór w pompce był miękki). Kupiłem i wymieniłem kompletną pompkę z filtrem wstępnym i odstojnikiem (oryginał) i nadal jest miękka, wygląda że paliwo...
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Odpinaliście może przewody paliwowe z podstawy filtra?
Co do czujnika to się nie wypowiem, ale mi to wygląda na brak ciśnienia na szynie paliwowej, ale tutaj trzebaby zobaczyć co pokazuje komputer podczas rozruchu. Nie masz opcji podpięcia diagnozy i podgladniecia zarówno czujnika jak i ciśnienia szyny? Wywala jakieś błędy?
Do zaworu świecy płomieniowej paliwo tłoczy pompa wtryskowa( paliwo wychodząc z pompy wtryskowej przez kryze 0.75mm trafia do trójnika prowadzącego do zaworu świecy a drugi przewód do zbiornika .Na przewodzie do zbiornika jest zamontowany zawór ciśnieniowy by utrzymał cisnienie w układzie świecy nawet po zgaszeniu silnika- brak ciśnienia swieca nie...
Witam, potrzebna pomoc, Iveco Dayli 2.8, 2004 r, nie odpala, zgasł raz sam, odpalał z plaka, tylko wymienione zostało wszystko z drugiego palącego, pompa, wtryski i nie zapalał sam, tylko plak. Po tygodniu stania nawet nie zapala z plaka, prąd na zawór wysokiego ciśnienia i na pompę paliwową dochodzi, nie dostaje prądu na wtryski, usunięty jest immobilajzer...
Witam od pewnego czasu moje Iveco Stralis 400km 2005r stało się dużo slabsze filtry paliwa i powietrzne zmienione filtr podciśnienia turbiny też zmieniony na komputerze błąd Sterowania geometrią turbiny zbyt małe ciśnienie Oraz błąd ciśnienie siłownika turbiny I elektrozaworu VGT miał ktos taki problem i rozwiązał? Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/6909095000_...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
iveco czujnik ciśnienie paliwo wysoki ciśnienie paliwo iveco ciśnienie paliwo iveco daily
sterowanie dekodera electro harmonix arduino polskie litery
Zalewanie złączek mosiężnych na rurach PEX betonem - czy to bezpieczne? Problemy z osadzeniem tonera w Xerox 6605