https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
na początek sprawdź/wymień (bo kosztuje 30zł nowy) czujnik temperatury silnika (z niebieską lub czarną wtyczką 2 pin koło termostatu) na miernik powinien mieć ok 3k ohm o ile pamiętam (zależy jaka temperatura) one często padają jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa, nie musisz manometru, możesz odłączyć wężyk i ma z niego MOCNO tryskać benzyna a nie ledwo...
Jaka instalacja? Podłącz się pod komputer od gazu, sprawdź błędy. Możliwe, że spada ciśnienie gazu i instalacja przełącza się na benzynę.
Może warto by było zmierzyć ciśnienie na cylindrach dla świętego spokoju .? Bo może coś dziać się z zaworami . Na gazie lubią wypalać się gniazda zaworowe ! Mój kumpel też miał taką furę ale S 70 też 2.4 benzyna i poleciała głowica właśnie od gazu .. :|
odczytał byś błędy,napisal byś co to za lpg itp,podejrzewam że to nie sekwencja ,jaki tam masz sterownik ?a ciśnienie paliwa to sprawdz w jakis normalny sposób, np sprawdz czy pompa w ogóle pracuje ,tam na niedomagania benzynowe wystarczy jeden przekaznik poszukaj se na forum
Procedura odczytu kodu błędu: Przycisk należy przytrzymać co najmniej 2 sekundy, aby pobrać wszystkie kody błyskowe. Następnie należy włączyć kluczykiem zapłon. Lampka diagnostyczna gaśnie na 1,5 sekundy przed rozpoczęciem migania. Różne serie mignięcia są oddzielone wyraźną przerwą. Sekwencja kodów błyskowych zawsze kończy się znakiem kod zakończenia...
co znaczy małą stałość ciśnienia? To znaczy tyle, że nie trzyma ustawionego ciśnienia (nie pamiętam czy zawyża czy czy zaniża po pewnym zasie) i przez to nie można dobrze zgrać ustawień. Najpopularniejszy reduktor polskich gazowników czyli tomassetto alaska faktyczną moc ma poniżej deklaracji producenta (130 czy 150KM), ale do 90-100KM wystarcza i...
Niestety nie miałem do czynienia z produktami typu sekwencja spod znaku Elpigazu (mam nieprzyjemne wspomnienia związane z tą firmą). Robiłem STAGi, KME, BRC i podejżewam, że zbytnio to się nie powinno różnić. A więc: Pewno jest tam zakładka z parametrami komponentów i podstawowymi ustawieniami. Podejżewam że to już masz poprawnie ustawione, ale temp....
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Witam .Sorki że tak słabo opisałem problem ale byłem TROCHĘ WKURZONY.Znalazłem w końcu trochę czasu i palnik śmiga choć jeszcze troche w proszku.Pierwsze to był przypchany drążek,drugie przewód przy cewce w LOA urwany i fotka nic nie mogła zrobić gdy zobaczyła płomień, no i trzecia sprawa to sekwencja startu a mianowicie za wcześnie zapalał i haczyk...
(at)bambus94 fajnie by było jak byś uchylił rąbka twojej koncepcji na rysunku. Dobra, pokaże mój koncept, w sumie nie mój, ale coś co też chce zbudować. Jest to tylko rzut konceptualny. Cztery cylindry, w każdym jest tłoko-wypornik. Każdy cylinder ma swój regenerator i dwa wymienniki ciepła. Każdy tłok połączony jest z wałem z wykorbieniem co 90° (na...
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
Witam, dziwna przypadłość, Scania R420 3-osiowa 2005 r. Z 2 tygodnie temu, podczas ruszania, gdy auto było na wysokich obrotach (1500–1800), traciło nagle ciśnienie paliwa, tak jakby go zabrakło, wyświetlił się błąd EMS 135 niskie ciśnienie paliwa i po paru sekundach, gdy auto zwolniło/obroty zmalały, puściło biały dymek i zaczęło jechać dalej normalnie....
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Ojej... ale się narobiło, zaraz biegnę sprawdzić czy w moim fordzie działa jeszcze pompa paliwa (wczoraj żona odpaliła na gazie bo brakło jej benzyny), a może przy okazji sprawdzę wtryski, ecu, ciśnienie oleju i pójdę z chomikiem do weterynarza... wszystko przez to odpalanie na gazie. Panie michalziolo1, jak ktoś pyta jak odpalić auto na gazie to mu...
mogła sekwencja wprowadzić złe dane i mapa rozjechana
Witam. Potrzebuje wykonać sterowanie elektrozaworem pneumatycznym za pomocą dwóch czujników krańcowych. Mechanika działania ma wyglądać tak: -naciskam pierwszy czujnik zawór otwiera się -naciskam drugi czujnik który odsunięty jest dalej (czujnik pierwszy nadal jest naciśnięty) napięcie na elektrozaworze zanika i zawór się zamyka - powracając najpierw...
No i radość nie trwała długo. Problem powrócił. Program od gazu pokazał NISKIE CIŚNIENIE (A D). Zamówiłem zestaw naprawczy reduktora w końcu ponad 150 tys. na tym reduktorze to ma chyba prawo nie działać prawidłowo. Poza tym jeszcze raz umyje listwę wtryskowa i przejrzę wszystkie wężyki wtryski - kolektor dolotowy.
Znając silnik 3,0 omci czyli padake, od razu zmierzył bym ciśnienie sprężania, podciśnienie kolektora oraz zamienił bym wtrysk na drugi bank oraz podejrzał sondy.
Pytanie: Jeżeli piec działa 30-40 sec i gaśnie. Odnosi się to do płomienia palnika, tzn. czy widzisz że te palniki się palą, czy tylko piec zadziałał i wstrzymuje po w/wym czasie. Dlaczego, gdyż sekwencja odpalania samego pieca może tyle trwać, bez uzyskania odpowiedniego płomienia. Opiszę tę sekwencję: Kolejność zapłonu:start Płyta główna załącza...
Sekwencja czy mieszalnik LPG? Obserwuj czas wtrysku czy się zmienia, bo napisałeś że sonda oscyluje więc powinno być ok. sekwencja na dobrych komponentach.
Witam problem z Opel Omega 2.2 16V 2002r. + LPG sekwencja Stag 300, Symbol silnika Z22XE. Odpala bez problemu, ale po dodaniu gwałtownie pedału gazu nie wkręca sie na obroty (muł) potrafi nawet zgasnąć. Jeśli stopniowo wciskam pedał gazu to powoli sie wkręci na obroty lecz słychać nieprawidłową pracę silnika jakby na 3 garach pracował, problem występuje...
Witam, jest bardzo wielka potrzeba dokładnego schematu układu rozrządu w tym aucie, również od strony filtra powietrza.Po wielkiej bitwie jaką stoczyłem z 6-cioma mechanikami i 2 miesięcznym przebywaniu w warsztatach doszedłem już do punktu wyjścia i chyba się okazuje że mam problem w ustawieniu rozrządu. Opowiadać długo by można ile już mnie to kosztowało,...
Tak ogólnie to o co chodzi, z tymi pół sekwencjami. Czym się różni sekwencja od pół sekwencji. Wiele opinii czytałem że np. za 2200zł to nie ma szans to nie sekwencja. To nie chodzi o instalację LPG a tylko jak jest rozwiązane sterowanie wtryskami benzyny w Twoim silniku. I tak 'półsekwencja' oznacza że wtryskiwacze są podłączone parami, a 'fullgrupa'...
1. odpalanie awaryjnie działało, ale jest inna sekwencja wciskania, trzyma się przed odpaleniem i czeka na sygnał w qboxach, wiec to mój błąd, nie gazownika, ja pamiętałem sekwencje wciskania z staga plus, była błędna. Świat idzie do przodu i trzeba czytać instrukcje. 2. temat rozwiązany, plus wyciągnięty z bezpieczników, bo nie chciałem połamać obudowy...
Mam reduktor kme red sekwencja 1.8t. Generalnie ciśnienie trzyma bardzo fajnie ok1. 30 , ale gdy przełączenia na PB i dam po garach to ciśnienie LPG rośnie do ok 3 barow. Po przełaczeniu na gaz szybko spada do zadanego poziomu. Identycznie jest jeśli na sterowniku ustawi się granice obrotów dla LPG np 5000 - po przyspieszeniu w momencie odpuszczenia...
Witam. Potrzebuje pomocy, a raczej porady i wyjaśnienia. Oczywiście jeżeli w jakimś miejscu się pomylę to proszę o poprawienie mnie. Jeżeli za bardzo szczegółowo opisuje to też proszę o informację. Pacjent: Passat b4 z silnikiem ABF 2.0 z 150KM z 95r. Benzyna z LPG sekwencja (Easy Jet, easyJet przepraszam nie pamiętam jak się pisze). Na początek co...
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Do tego trzeba w końcu zrozumieć że częściowe czy pełne otwarcie EGR ,EVAP zmienia wartość przepływu przez przepływomierz . Tak jak zaślepienie EGR i podcisnień.Jest to sekwencja mapy wtrysku . Zaślepienie ZAWSZE skutkuje zmianą adaptacyjną ,jeżeli nie od razu zgłosi błąd . Błędów możemy mieć 12-14 ,zależy to też od zużycia silnika,jego wyposażenia...
sekwencja FLY sequent Czujnik ciśnienia jest na powrocie gazu do zbiornika z listwy wtrysków, ale Ciśnienie jest ok bo nie piszczy na brak gazu. Ciekawą rzeczą jest że aby naprawić problem wystarczy tylko podpiąć komputer i problem znika. Samochód przez kolejny okres ok miesiąc dwa działa poprawnie, po czym znów w momencie przełączania samochód przełączy...
Za niskie ciśnienie gazu, sprawdź filtr.
Witam Mam problem z Renault Scenic benzyna 2.0 16V + LPG sekwencja z 2000 rok Silnik nie ma mocy i nierówno pracuje. Sprawdziłem rozrząd jest ok, sprawdziłem ciśnienie sprężania jest równe. Auto nie pali na 2 i 3 cylinder brak iskry na świecy. 1 i 4 świeca ok. Zamieniałem cewki z 1 na 2 i 3 na 4 i różne inne kombinacje bez zmian brak reakcji na 2 i...
Dzięki za próbę pomocy, ale skoro rusza sekwencja startu, to problem dotyczy raczej samych zaworów i/lub ich sterowania. Przy niskim ciśnieniu, o ile rzeczywiście blokuje zapłon (nie znalazłem nic na ten temat w instrukcji), w ogóle nie ruszyła by sekwencja startowa. Skądinąd ciśnienie sprawdzałem i jest ok.
Prawdopodobne źródlo: przerost ciśnienia na reduktorze, źle zestrojona opcja cut-off. Może jakieś screny z map bo to zgadywanka jest. Widział Kolega chociaż jak zachowuje się ciśnienie reduktora?
Mruganie pomarańczowej diody świadczy o oczekiwaniu sterownika na osiągnięcie warunków przełączania : temperatury, ciśnienia lub obrotów. Bez programu możesz sprawdzić stan czujników temperatury przez pomiar rezystancji i ewentualnie ciśnienie gazu wpinając trójnik z manometrem.
witam, sekwencja na jalowym cisnienie 1.06 - moze byc czy trzeba podnosic gdzies wyczytalem ze powinno byc na jalowym 1.2-1.6 ?
mogą być zapieprzone wtryskiwacze jak chcesz odpalic na benzynie wytważa sie pod ćiśnienie i czasami troche benzyny pójdzie a jak na gazie to wiadomo gaz jak idze do silnika nie jest w stanie płynym tylko gazowym i najdzie go tyle do komory że zapalic nie chce jak wcześniej pisał kolega że jak się ulotni to wtedy pali ja radzę wymianę lub przeczyszczenie...
Ale czytaj dalej, może gaz gdzieś ucieka i zanim ciśnienie dobije prawidłowe będzie kulał, w skrajnym przypadku mapa może być zryta. Jak możesz zamieść screeny z ustawień.
do sylwek 1980 nie podajesz jaki silnik, samochód ciśnienie za wysokie,moze krecisz w zła strone ,ustaw ok 1-1,2 bar,to dobry reduktor dysze dobierasz w zaleznosci od pojemnosci,zacznij od mniejszych najlepiej jak kalibracja wyjdzie ok 1,w dól dysze za duże w góre za małe program ma dosć szerokie warunki kalibracji ,co moze przekładać sie na prace nie...
Witam! Auto 96r. 240 tyś. Nowy gaz sekwencja stag 200 wtryski rail 3 OM. Założyli instalkę i nie dali rady wyregulować. Teraz sam nie daję rady. Myślałem ze dysze małe rozwierciłem na 2,1 i dalej to samo. Mapa według mnie dobra proszę ocenić. Auto się dławi do 4 tyś obr i słychać jak delikatnie strzela w wydech na LPG na PB ok myślałem ze ciśnienie...
Witam. Możesz mu wierzyć lub nie. Najlepiej jak byś miał czym podłączyć go sam. Ogólnie samochód nie przełączy sie na gaz jeżeli jest za niska temp. parownika lub uszkodzony czujnik temp., uszkodzony czujnik ciśnienia gazu lub za niskie ciśnienie gazu.
Jest to przewód zasilający diodę do urządzenia do nurkowania. Sekwencja sygnałów pokazuje jakie jest ciśnienie parcjalne mieszanki oddechowej. Musi ta wtyczka być zalana szczelnie i przykręcana. W środku jest uszczelniona uszczelką.
dzięki za szybką odpowiedz, w wolnej chwili popatrzę. Zapomniałem dodać, ze podczas z jednych wizyt u osoby zajmującej się LPG, fachowiec ten stwierdził, ze ciśnienie gazu jest ok. jeśli tak stwierdził to może zanikać odczyt z czujnika temperatury sprawdź czy wszystko w nim łączy a tak apropo to jest sekwencja cze manual
witam jeżeli instalacja gazowa rozjeżdża mapę benzynową trzeba przede wszystkim dostosować średnicę wstysków, końcówki do Valteków są ogólnie dostępne i trzeba wiercić do skutku aż czasy wtrysków pokryją się nawzajem, wtedy nic się nie rozjeżdża, sprawdzone w niejednym aucie to wszystko pod warunkiem że parownik jest w pełni sprawny i elegancko trzyma...
Witam, wszystkich, odkopię trochę temat, otóż u mnie sytuacja wygląda następująco: Spaliła mi się pompka elektryczna która pompuje ciśnienie w układ, wymieniłem ją (samą pompkę), po podłączeniu słychać że bzyczy, ale nie pompuje, czy jest jakiś specjalny sposób żeby to odpowietrzać żeby pompka zassała płyn? Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
- Ciśnienie paliwa sprawdzone około 3 barów. - Lpg odłączone, sekwencja więc nie ma żadnych zwężek. - Silnik jedzie całkiem dobrze, wkręca się na obroty, moc jest. - Po odpuszczeniu gazu silnik spadnie z obrotów i zgaśnie. - Po odpaleniu sterownik dźwignie obroty i zaraz zgaśnie. - Dekla głowicy nie ściągałem, nie wiem w jakim stanie są wałki.
Coś mi tu nie pasuje, mam dwie sekwencje różnych marek, ale czegoś takiego jak silnik krokowy to w żadnej nie mam. Jeżeli to jest sekwencja to zainteresowałbym się reduktorem, czy daje stabilne ciśnienie i jego ewentualnymi połączeniami z układem dolotowym silnika.
a ustawienia sterownika sa OK ?? Jutro zmniejsze ciśnienie na parowniku (pokrece srubka ) i zmienie w benzynie...A co do temp gazu to wydaje mi sie ze parownik jest za wysoko zamontowany bo wentylator sie załancza czy około 95 stopniach a temp gazu wskazuje około 55 stopni ;/ Bo najważniejsze zeby zaczać od ustawien początkowych...ewentualnie zmniejsze...
Dream To taka sobie sekwencja żyje własnym życiem . Po pierwsze ciśnienie sprężania zmierzyć po drugie odczyt temperatury płynu na sterowniku silnika, po trzecie pomiar podciśnienia na jałowym biegu , zwrócenie uwagi czy wskazówka stoi czy pulsuje.
A jak wytłumaczyć fakt, iż podczas szybkiej jazdy na 5 biegu (np około 120 km/h) gdy klima jest już samoczynnie wyłączona i nie włącza się od dłuższego czasu - sekwencja (dość niebezpieczna w trakcie jazdy) - wciśnięcie sprzęgła - wyłaczenie zapłonu - włączenie zapłonu i dlasza jazda - powoduje chwilowe (powiedzmy na 1 minutę) ponowne właczenie się...
piotrva: Śrubokrętem na tej konkretnej płytce z Gotronik to można sobie dla zabawy gdzieniegdzie zwarcia porobić żeby się wyżyć jak ciśnienie podskoczy. Oprócz głównego procka wszystko jest w SMD. Pisałem już kiedyś na tym forum o problemach z tą płytką a teraz pojawiły się kolejne z PCF. Ogólnie nie polecam. Pozdrawiam Piotrek
Kolego weź inbusa i przykręć trochę ciśnienie na reduktorze tak pół obrotu a zobaczysz na następny dzień delikatną różnice, kup sobie kabel na aledrogo wtedy ustaw ciśnienie na około 0,9 bar( nawet jak producent zaleca ciśnienie robocze reduktora o 1 do 1,3 bara) a zobaczysz ze mieszanka zubożeje i nie bedzie tak zalewać na zimnym. Nexia nie potrzebuje...
Ma znaczenie przy każdej instalacji, sekwencja podaje gaz osobno, ale ciśnienie jest regulowane przez parownik i nie lubie więcej pisać pozdrawiam.
Cewka nie oberwala, ale robiłem podmiane z inną sprawną i Iskra bardzo słaba, świece były czarne, zakopcone i mokre od paliwa. Masy na miejscu, sprawdzałem wczoraj, od tego zworka przy EGR idą dwa przewody, różowy i pomarańczowy, na obu jest 12V. Ciśnienie paliwa jest fatalne, filtr paliwa można wyjąć i nic nie kapnie. Kilometrów nie wiele ale mechanicznej...
witam Instalacja BRC Ford mondeo szarpie przy 2200-3000 obrotach sonda przed katem ma duże skoki miedzy 0.250a 0.850 V świecę, przewody i cewka wymieniona, ciśnienie sprężania 14bar Dzieje się to tylko na gazie, gaz 2 letni sekwencja gdzie szukaj usterki :?: :?: :?:
3) Jeżeli pierwsza mała pompa nie da rady to wyłączy się i zastąpi ją pierwsza duża pompa, która będzie chciała wyregulować ciśnienie. Dołączy się, a tamtą po czasie wyłączy - nie będzie spadku ciśnienia. 4) Jeżeli pierwsza duża pompa nie da rady to zostanie na 100% i dodatkowo włącza się pierwsza mała pompa i stara się wyregulować ciśnienie. Co jak...
Jeśli to sekwencja to tylko wizyta u gazownika i podłączenie kompa pod BRC bo przyczyn moze byc bardzo wiele . Piszczący dźwięk oznacza błąd np. za niskie ciśnienie gazu , podciśnienie (map sensor) jak i wiele innych.
Witam, Dorzucając trzy grosze do poprzednich wypowiedzi opiszę moje doświadczenia z gazem. Przejechaliśmy na LPG w firmowych samochodach, około miliona kilometrów (fiaty: Seicento 1100 i Pandy 1100/1200). Silniki SPI i MPI z instalacjami Lovato i Stag. Faktycznie dużą stratą jest konieczność uzyskania około 30 stopni w instalacjach sekwencyjnych, zwłaszcza...
Co do linka to producent jasno opisuje na jakich kit'ach zrobili poszczególne auta i po przeróbce chodzą. Nie jest to instrukcja dla zwykłych zjadaczy chleba. A gazownik i tak pewnie nie przyjmie tego do informacji, chyba że trafisz na mnie, ja tam się lubię czegoś dowiedzieć dlatego też dołączyłem do tego forum. Odnośnie twojego problemu jest trochę...
Problem poruszany już kilka razy na forum, ale chyba żadne z rozwiązań nie pasuje do mojego. przy większych obrotach zrzuca na benzynę. Wymieniony reduktor na nowy, sprawdzałem na innym sterowniku i na innym mapsensorze i dalej to samo. Instalacja to sekwencja diego. Samochód clio I 1.8 8v. Zwiększałem również ciśnienie na reduktorze i nadal nic. Posiadam...
Samolot pasażerski ma hermetyczną kabinę pasażerów - inaczej mało kto by przeżył lot na wysokości ponad 9km, bo tam ciśnienie jest ponad 3 razy niższe; rozhermetyzowanie samolotu na tej wysokości z reguły grozi katastrofą, bo piloci tracą przytomność zbyt szybko, żeby zdążyli obniżyć lot, i potem nie ma kto kierować samolotem, a autopilot sam nie wyląduje....
Witam. Mam problem z Alfą 156 2.5v6 + sekwencja Landi Renzo 2000rok. Problem polega na tym gdy uruchomie silnik pochodzi chwile, zgasze to po jakichś pięciu minutach samochód ciężko pali na benzynie, podczas gdy zgasze i chce uruchomić od razu to pali ładnie, sprawdzałem odpalać po zgaszeniu bezpośrednio na gazie i odpala od razu. moim zdaniem problem...
Sprawdź czy ci z parownika (reduktora) gaz nie zasuwa tą cienką rurką podciśnieniową, do kolektora ssącego. Stawiam że to będzie problem. po zgaszeniu szybko odłącz rurkę i sprawdź "na ślinę" czy tam nie bombluje. A szczelność wtryskiwaczy możesz sprawdzic podłączając się z diagnozą do gazu po zgaszeniu silnika i obserwacji czy ciśnienie nie schodzi....
Mazda 323F BA Z5 1.5 '96 instalacja Versus sekwencja reduktor TOMASETTO ALASKA AT09 wtryski Valtek Auto pali 13-14l w mieście. W ustawieniach ster. wybrane było półsekwencja (z tego co wiem to ten silnik to pełna sekwencja) zmieniłem. Ciśnienie było 1.53 zmnniejszyłem na 1.12. Autokalibracja na jałowym + w czasie jazdy. Wykres czasów wtrysków poszedł...
Problem powstał nagle, czy narastał od jakiegoś czasu? Na 90% usterka jest w butli. Już o tym przy podobnych problemach pisałem. Jest nieszczelność wewnątrz butli, między końcem przewodu pobierającego ciekły gaz z dna butli a wyprowadzeniem na zewnątrz przez którą pobierany jest gaz z butli, ale w postaci gazowej, a to co paruje w temperaturze wyższej...
Pierwszy problem. Nie udało mi się obniżyć ciśnienia poniżej 1,67 bara mim, że śrubę praktycznie wykręciłem w całości. Próba autokalibracji na tym ciśnieniu zakończył się porażką, próbowałem kilkukrotnie (silnik zgasł). Faktem jest, że silnik był już rozgrzany a temperatura parownika doszła w ostatniej próbie do 80C. ??? Dodano po 3 Chyba jest gorzej...
witam wczoraj miałem w naprawie toyote corolla 2000rok 1.6 VVTI zamnotowany gaz sekwencja ale na gazie chodzi super na paliwie dławi się ,prycha, nie wkręca się w obroty pojawia się błąd P0170 ciśnienie paliwa sprawdziłem 0,20MPa - nie znalazłem jakie powinno być świece nowe więc chyba zostają wtryski zapieczone ? auto ma 130,000km wtym 120,000 gaz...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Witam Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z gazem Versus 1.0, serwis, regulacja, ustawienia, reperacja itp we własnym zakresie, czynności które wykonałem pozwoliły zaoszczędzić ok 400 zł na gazownikach. Niedługo będę miał tez do opisania doświadczenia z BRC sequent 24 w podobnym aucie to opiszę. Początek: Auto typu Mitsubishi Space Gear 2.0...
Witam mam problem z A4 96r 1.8 20v + LPG (zwykła , nie sekwencja ). Audi nie odpala po dłuzszym postoju (10h). wcześniej błędy z czujnika temp. - wyminiony na nowy , działa poprawnie Adaptacja przepustnicy zrobiona. ECU zresetowane. Przepływka sprawna. Ciśnienie paliwa w normie. Kable,świece nowe . Niestety nie rozwiązało to problemu Brak błędów . Samochód...
Witam mam pytanko w moim silniczku opla x18xe1 jest regulator paliwa benzyny w zbiorniku więc niema mechanicznej korekty podciśnienia, chciałem się zapytać czy mi dobrze podłączyli parownik , bo przewód z parownika mierzący podciśnienie jest wpięty w kolektor, czyli rozumiem że przy mniejszym podciśnieniu podaje większe ciśnienie na wtryski gazu ,czy...
Kolego xena11 przeżyłem trochę z tą regulacją, aby auto działało naprawdę sprawnie, dynamicznie i znalazłem sposób regulacji (taki własny):) Ani auta ani instalacji już nie posiadam ale trochę doświadczenia nabyłem od momentu finalnego połączenia się interfejsem;) Proponuję Ci o ile jesteś zainteresowany i innym użytkownikom aut z LPG zacząć regulację...
kolego 11111olo jesteś w błędzie co do tego jakoby sterownik gazowy wyłączał pompkę paliwa w zbiorniku i nie ma znaczenia tu czy jest mowa o drugiej generacji czy 4 gazu a wiec mieszalnik czy sekwencja. Instalacja gazowa nigdy nie wyłącza pompy paliwa . W pierwszej generacji gazu (mieszalnik bez silnika krokowego na zasilaniu gazu w fazie lotnej) miał...
Jeśli gaz był zakładany dość dawno, to na wężu który idzie od reduktora do miksera będzie taki zawór od regulacji dawki gazu, spróbuj go trochę przykręcić, czasami jak jest za duża dawka gazu zalewa się i mogą dziać się takie rzeczy. Co Ty za herezje wypisujesz, wszak autor na wstępie zaznaczył iż to sekwencja , więc ową śrubką ustawia się ciśnienie...
Nic nie komentuję. Podam tylko fakty. Pierwszego malucha miałem z listopada 74 roku. Składak z włoskich części i chyba jeszcze pod włoską kontrolą. W instrukcji nic nie było na temat spalania i zużycia oleju. Spalanie 4.5 l/100km na trasie i 5.0 l/100km na dojazdach do pracy (5km w jedną stronę), zużycie oleju 1 litr na dolewki na 10 000km. Po 40 000...
Gizoń a w zadaniu 14 nie powinno być D spójrz Pierwszy zawór uruchamia nam wysunięcie tłoczyska po uzyskaniu pozycji krańcowej A następuje sekwencja powolnego powrotu (aktywacja poprzez rolkę) Nie bardzo. Tu nie ma żadnego dławienia na liniach doprowadzających lub odprowadzających powietrze z siłownika, więc nie ma regulacji prędkości wsuwu i wysuwu....
Komputer od instalki to Zenit.. Wielozawór prod. TOMASETTO Obudowa zaworu BORMECH Sekwencja 4-cylindrowa Jest to jak sie okazalo najgorszy komp.. Ciśnienie gazu w normie.. mysle ze to nie to.. A co do testu to nie takie proste.. A mianowicie cos dziwnego wystąpiło: gdy autko PRACUJE NA GAZIE i wyciągniemy kostki wtryskiwaczy benzynowe lub bezpiecznik...
Witam wszystkich. Otóż mam problem z instalacja gazową którą zakładał bardzo nieudolny gazownik samochód to Mazda MX-3 1.6 16V 65 kW(88KM ) pali 12,5l gazu na 100km wydaje mi się ze jest to dużo za duże spalanie a sama wizyta przy regulacji gazu dala mi wiele do zrozumienia, przy ustawianiu ciśnienia nie mogli zredukować na reduktorze mniejszego niż...
Silnik zimny odpala i nie wkręca się na obroty,przerywa i rzadko ale nieraz delikatnie strzela w kolektor.Problem jest tak silny że nie idzie ruszyć nawet z miejsca.W miare rozgrzewania się problem ustaje. Wywala błędy: Sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 4-6 203 Sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 1-3 202 Układ regulacji...
Masz tam schemat w języku drabinkowym (jak patrzysz na to to wygląda jak drabina): Czyta to się od lewej do prawej. Po lewej na białym tle są elementy stykowe - po prawej na zjadliwie zielonym tle są wykonawcze. Po najdalej na lewo jest szyna +zasilania (pozostałość po schematach układów przekaźnikowych) Sterownik realizuje program dla każdej linii...
Ludzie, pomóżcie. wiem że ten problem jest opisywany już setki razy, ale dla siebie nie znalazłem rozwiązania. mam scenica 1,6 16V benzyna + gaz sekwencja z 2000 roku. mój problem polega na: - podczas pracy silnika wyczuwalne są pojedyncze szarpnięcia, widać jak silnik "nierówno" się trzęsie, są one odczuwalne na fotelu w kabinie - nierówne drgania,...
Dzięki migol21 za szybką odpowiedź. Jako, że moja macierz nie zawiera systemu, to do zbadania dysków za pomocą DMDE nie wymontowałem ich z kompa. Dzięki temu identyfikuję je jako gorny i dolny - tak, jak widzę je zamocowane wewnątrz obudowy - więc nie ma szans na pomyłkę. Ustalenie który jest który, polegało na odłączeniu jednego z nich od taśmy SATA...
Witam. Jakoś w zeszłym roku autko też ciężko paliłem, sprawdzałem rozrząd, rozebrałem pompę do najmniejszej śrubki - niczego nie znalazłem, złożyłem, ustawiłem wszystko na vag-u - chodziło cacy. Pomijam to, że w środku przestawiłem o 180 stopni wałek napędowy i koło na rozrządzie nie jest wg znaków tylko trzeba o 180 stopni przekręcić bo inaczej jest...
Taki domowy test : miałem w aucie brc seq 24: wtryski pomarańczowe red genius 1200 autko jeździło dobrze zarówno na BP jak i na LPG osiągało max prędkość czyli coś delikatnie ponad 200 km/h umówmy się że 200 założyłem: stag4 matrix hd344 dysze 2.7 reduktor został brc i podobny test jak wyżej z zaznaczona opcją wyłącz przy pierwszym autko jechało max...
Witam to jest od systemu Valve Care Który umożliwia wtrysk dodatku pod ciśnieniem do silnika razem z dawką LPG lub CNG. Dzięki swojemu działaniu znakomicie redukuje zużycie zaworów.
Tak może miec znaczenie bo on czyta temperature gazu i ciśnienie jednoczesnie zalecił bym, załozenie czujnika P1 jak jest na linku jaki ci przesłałem
panie lowermann jaki emulator w sekwencji ?? To są objawy padającego czujnika ciśnienia. Ale może być też problem z reduktorem, coś mu się zacina i faktycznie nie daje ciśnienia. Proponuję sprawdzić czy jest w wężach ciśnienie po tym jak się przełączy z niby braku gazu. Poza tym możesz się do staga łatwo podłączyć z kompem i popatrzeć co mu tam słychać...
Kod 02 - termostat przegrzewu lub błędny odczyt płomienia Kod 11 - brak zadziałania presostatu spalin. Kody te wyświetlane są jeśli występują problemy z wydalaniem spalin. Zmierz różnicę ciśnień na króćcach pomiarowych. Przy tych warunkach atmosferycznych może masz przymarznięty (oblodzony)wylot komina, to częsty problem w zimie.
Przeważnie tak by na full obciążeniu czas wtrysku PB był równy z LPG by nie pętliło wtryskiwaczy LPG i by mnożnik początkowy wyszedł w okolicy 1.2 czyli np: Wolne RPM Tpb = 3ms <--> Tlpg = 3,6ms 3,6/3 = 1.2 Tpb = 15ms <--> Tlpg = 15ms 15/15 = 1 To tak mniej więcej bo podkorygować też można ciśnieniem, generalnie czynników jest więcej bo...
No dobra brak rozruchu, ale dlaczego urywa sygnały sterujące z ECU? Ciśnienie na garach jest OK. Immo jest i wychodzi, że sprawne. pozdrawiam
Teraz czas na wydatki. Oprogramowanie do obsługi ECU gazu, fejs do połączenia się z komputerem, kurs z zakresu działania instalacji sekwencyjnej (tak Kolega napisał, że to sekwencja). Kurs najlepiej we Włoszech bo to Tartarini albo duży ukłon w stronę Pana od gazu w okolicy albo daleko w Polskę trzeba jechać. Przy dużym szczęściu jeśli reduktor ma regulację...
Zawory sekwencji nie. Sprawdź czujnik ciśnienia , choć osobiście też uważam że nie.
Jak jest możliwość sekwencji to czemu nie? Zawsze to lepiej działa niż 2/1 gen gazu. Niecałe 200 zł reduktor, wtryski 4 sztuki ze 200 - nowe oczywiście i nie valteki, sterownik stag 4/qbox basic (używka) ze 200 z czujnikiem ciśnienia najlepiej tym nowszym ps-04 nie tym starszym, troche węży 12mm i jazda. Jak będziesz miał już kabel to się podłączysz...
Ja bym bez zastanowienia montował 4 generacje, na 2 gen siedzieć świadomie jak jest możliwa 4 generacja? Reduktor i troche rzeczy dojdzie jak nie masz ale można używki kupić (reduktor to nowy), jak czujnik ciśnienia gazu. Same wtryskiwacze pojedynczo tylko nie valteki ale ze 200zł masz AC 3, trochę przewodów. Wkrętki w kolektor oczywiście w dobrym miejscu....
Mam jeszcze jedno pytanie do Gimaka. Jeżeli czujnik ciśnienia został zapaprany olejami parafinowymi, to czy istnieje jeszcze możliwość odratowania go? Niestety nie umiem na to pytanie odpowiedzieć, bo tego nie stanąłem przed takim dylematem, ale w tej sytuacji nie ma nic do stracenia i można spróbować czymś przepłukać, jeżeli oczywiście konstrukcja...
Jakie mapy i do czego on chce tam wgrywać?!? Tak - konfiguracja w STAGu na wtrysk pełna sekwencja, wtryski przynajmniej MagicJet, reset komputera benzynowego, zebranie mapy na benzynie w trasie i porządna kalibracja mapy korekcyjnej LPG, w razie konieczności korekcja ciśnienia na parowniku i średnicy dysz.
Temat zamykam ponieważ włos się na głowie jeży!
0.6-0.7 bara to trochę mało jak na sekwencję. Powinno być co najmniej 1.0 bar. Jakie masz parametry awaryjnego przełączenia na benzynę? (F-3 / zakładka 3). http://obrazki.elektroda.pl/8228980600_1... Na reduktorze powinna być możliwość regulacji ciśnienia.
Nie wiem dlaczego ale susmic na pierwszym filmiku mruga co innego niz na drugim.Zrób jeszcze raz tak jak na pierwszym filmiku tylko nie machaj kamera by mozna policzyc sekwencje. Przy hydromotorach przednik kół sa hamulce. Działa to mniej wiecej tak że jak włączasz jazde do cisnienie oleju najpierw odblokowuje hamulec (mormalnie to jest zacisniety silną...
Odpowiadając na pytanie o przekaźnik... Kombinacja 87a 30 - NC - podanie zasilania na cewkę powoduje rozłączenie obwodu Kombinacja 87 30 - NO - podanie zasilania na cewkę powoduje zamknięcie obwodu. Co do odcięcia pompy, przekaźnik dobrze podpięty zadziała natychmiast po otrzymaniu sygnału, ale w 2 gen nie ma czujnika ciśnienia gazu który poinformuje...
ciśnienie sekwencja sekwencja czujnik ciśnienie sekwencja klawisz
bosch mikroprzełącznik zmywarka sprawdzenie grzałki zmywarki kontrolka silnika citroen jumper
philips 40puh6400 stacja lutownicza
Termet piec dwufunkcyjny nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Easun Off-Grid 3kW - brak ładowania z solarów: przyczyny i rozwiązania