Jeżeli jeszcze nie doszedłeś do powodu awarii to sprawdź alternator. Ja mam trzy t4 co prawda z silnikiem 2,4 ale już kilka razy jak padł alternator albo były problemy z elektryką przy ładowaniu to wraz z kontrolką ładowania świeciło się ciśnienie.
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Silnik AAF 9-12bar, limit 7bar Silnik ACU, AET, APL, AVT 10-13bar, limit 7,5bar Temp. silnika powyzej 30C
Od 1500 do 1800 mbr sprawdzaj na 3 biegu gaz na maxa i przy 3000 obr.
Twoja turbina sterowana jest nadciśnieniem. https://obrazki.elektroda.pl/9384455900_... Górny wężyk to ciśnienie z turbiny, środkowy idzie do gruszki, dolny to tylko odpowietrzenie gruszki. Równie dobrze może być nie podłączony. Natomiast podłączenie do czujnika w sterowniku to jakaś herezja, nic dziwnego że sterownik nie widzi ciśnienia.
Może masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i ciśnienie wybija płyn.
Czarny z niebieskim jest od niskiego ciśnienia.
Mierzyłeś ciśnienie oleju?
Niech Ci sprawdzą pod komputerem jakie masz ciśnienie doładowania. Wydaje mi się, że turbo nie pompuje.
Czy sprawdzałeś ciśnienie w miejscu obu czujników?.
Na jaki kolor dymi, ciśnienie sprawdzałeś?
dzięki za szybką odpowiedź... Jutro sprawdzę...
Widać mało jeszcze wiesz o mechanice, im gorsza kondycja silnika tym większe będzie ciśnienie a nie odwrotnie. edit: Cofam to co napisałem, nie doczytałem pod ciśnienie.
Proszę czytać ze zrozumieniem ,,Prawidłowe ciśnienie minimum musi wynosić 2bary,,
Fot 1 to czujnik temp Fot 2 nic specjalnego nie widzę,poza cholernie upierdliwym przekaxnikiem świec żarowych 102 Fot3 to dwa czujniki ciśnienia oleju
Zmierz ciśnienie oleju przy 2000 obr/min
dzieki wlasnie ide to sprawdzic bo to autko nie wkreca sie na obroty a jerzeli to strasznie mulasto
Jest do obrotomierza, i do układu sterownia kontrolka ciśnienia oleju
A co z regulatorem ciśnienia paliwa?Jakie ciśnienie na listwie?
Zabrałeś się od du.. strony, ciśnienie manometrem zmierzone?
Ciekawe. Z zapisu trasy wychodzi coś innego z mapy również. http://obrazki.elektroda.pl/8214351300_1... Po ściągnięciu mapy już nie potrzebuję pomocy. Okazuje się, że ten parametr jest przypisany w tabeli na sztywno. Zależność od obrotów i dawki. Niniejszym temat temat został wyczerpany. Swoją drogą: czy w przypadku przedmuchów, zapchanej...
Witam najpierw odczytaj błędy VAG-iem, a później można coś myśleć dalej, ale pewnie sam czujnik ciśnienia padł.
Jak jest iskra i paliwo to musi chociaż próbować odpalić albo strzelać. Sprawdź jeszcze raz bardzo dokładnie czy jest iskra, czy paliwo ma odpowiednie ciśnienie i rozrząd.
Witam odłączyłem alternator i nadal to samo.To nie jest moja pierwsza zmiana oleju na starym filtrze robi to samo.Co jeszcze mogę zrobić ciśnienie oleju jest dobre.
(at)bb57 na pewno zaszkodzi jeżdżenie na tym co jest. Pomiar ciśnienia dopiero po wymianie bo teraz to tam masz mazut a nie olej. Na pierwszą wymianę po takim zapuszczeniu wlej jakikolwiek 10W40, niech pochodzi, zmierz ciśnienie, przejedź się. Możesz później upuścić z litr oleju i uzupełnić naftą albo ON i jak tak sobie pochodzi z 10-15 minut to wtedy...
Pomiar ciśnienia oleju...
Jeżeli nie odpala to schłodź pompę np. polewając wodą żeliwną głowiczkę. Jeżeli odpali to masz przyczynę. Ciśnienie w cylindrach też warto sprawdzić.
właśnie , zapomniałem dopisać że ciśnienie było sprawdzane.i jest oki
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju - jak mruga kontrolka ciśnienia to chyba od tego trzeba zacząć.
Gt28rs średnio sie nadaje do twojego auta :) Przy tej pojemność musiał być coś wsadzić coś z flanszą T3/T4. Powedzmy że na gt28 przy 0,6bara bedziesz miał 200KM a z turbina na większej flanszy przy tym sammym ciśnieniu wyjdzie 250KM (ciśnienie i moc podana dla przykładu nie sugeruj się tym zbytnio:P ) "Tuningowanie" turbin to nie jest dobry pomyśł :)
masz niskie ciśnienie oleju jub problem z czujnikiem ciśnienia oleju(są dwa)jeden z nich sygnalizuje niskie ciśnienie dopiero po przekroczeniu 2500 obrotów
Ok też sprawdzę ale po odpaleniu z " plaka "czy na" popych " wszystko działa silnik pracóje idealnie nie dymi a przyspieszenie bez zastrzeżeń problem tylko jeśli ma zapalić z rozrusznika. Dzisiaj zauważyłem , że pzrzy starcie z rozrusznika pompa ma niskie ciśnienie jak by coś je blokowało.
dzieki ale grzeja . to nie to
Jeszcze raz to przeczytałem. Stuka góra silnika i to dlatego, że słabe masz ciśnienie oleju. Skoro panewki są świetne to pompa oleju jest zajechana.
Podłącz pod komputer zobacz ciśnienie na wtryskiwaczach i napięcia na układzie paliwowym
Ciśnienie w oponach, stan zawieszenia, łożysk etc...
Pompujesz nogą czy maszyną która buduje ciśnienie w zbiorniczku? 200ml to wcale nie tak wiele.
witam.jeszcze pytanko czy śruby i planowanie głowicy to wielka konieczność i jakie powinno być ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.dzięki.pozdrawiam
prawdopodobnie z tej sytuacji masz 3 wyjscia: - naprawić pompe - sprawdzić czy to nie padniety silnik (ciśnienie) - naprawić sterownik (wada fabryczna oprogramowania)
Witam nie wiem jaki masz tam motor a mysle ze 1.9 TDI najprawdopodobniej jest to wina czujnika tego ktory znajduje sie w podstawie filtra oleju taki z jednym pinem mialem taki sam przypadek w golfie 4 1.9 TDI ale w zaleznosci od typu silnika moze to byc czujnik w misce olejowej. Pozdrawiam
Witam mam takie pytanie czy od czujnika ciśnienia doładowania może turbina źle pracować. Turbo po regeneracji, wężyki dobre, zawory sprawne słychać świst turbiny ale auto nie ma tego kopnięcia. Po równym terenie jest okej autko się zbiera ale tylko mała górka czy trzeba coś wyprzedzić i już nie ma czym jechać. Po podłączeniu do komputera ciśnienie żądane...
Potwierdzam. Takie uszczelniacze to jak plaster na złamaną nogę. Zapytaj majstra czy ma do sprawdzania hydrogen. Mieszanina azotu i 5% wodoru, do tego detektor. Moim zdaniem sprawa idealna do poszukiwań nieszczelności. Sprawdzanie na 9 barach może nie wystarczyć. Musi wytrzymać ciśnienie robocze czyli max 25bar i na takim ciśnieniu warto szukać nieszczelności....
Popuść ze dwie rurki na wtryskach i zobacz, czy buduje ciśnienie. A na zawór przyłóż żarówkę. Jak będzie ok, to tylko problem z niepoprawnym ustawieniem kąta.
Witam VW T4 2.5TDI (nie wiem czemu ktoś pewnie rzeźbił bo nie ma faktycznie intercooler`a) moc 75kW 2003r. oznaczenia silnika nie mogę znaleźć ale będzie to jeden z tych oznaczeń- ACV, AUF, AXL, AYC, bo wszystkie te silniki były robione w tych latach i mają tę samą moc. Ciśnienie sprawdzane podczas jazdy i na postoju pozdrawiam
Kombi łatwo nagłośnić w dużej omedze b. dobrze się sprawdzała mocna 12'' w bagażniku i porządny przód, problemem jest natomiast potrzeba wygłuszania auta bo jak nie to lubi to pograć blachami. Co do grania w wiekszym aucie to akurat moja 12 grała lepiej w dużo wiekszym kombi niż golf teraz więc czasem to prawda. jak wyjmę osłone bagażnika to gra głośno...
Rozrząd sprawdzałeś czy nie ścina klina na wale, ciśnienie na wtryskach jest biały dym świadczy niby że powinno być a takie objawy mogą być przy zbyt późnym zapłonie. Zasilania i masy do sterownika do sprawdzenia i profilaktycznie instalacja w peszlu od podłużnicy do silnika bo często się przeciera.
(at)user0200 Co to jest 1500 km gdzie na oleju masz maksymalnie kilka bar ciśnienia. Ja w VW T4 2,4 D zrobiłem od momentu zdiagnozowania usterki (ciśnienie w układzie chłodzenia, miękka uszczelka) jakieś 7-8 tys Km więc w twoim przypadku to nic. Trochę pojeździsz tylko że olej będzie ci zżerał wszystkie węże w układzie chłodzenia. (at)kantylena 30 letnie...
B0/W35 COP wyzn. 3,34 COP obl. 3,44 Temp glikolu T1 0,49 Temp glikolu T2 -2,84 Przepływ glikolu q1 [m3/h] 1,32 Moc chłodnicza Q1 [kW] 4,94 Temp wody T3 30,71 Temp wody T4 35 Przepływ wody q2 [m3/h] 1,67 Moc grzewcza Q2 [kW] 8,29 Ciśnienie w GZ p3 [bar] 1,94 Ciśnienie w GZ p4 [bar] 2,16 dp 0,23 Moc teoret pompy ob. [kW] 0,07 Moc el. PCi [kW] 2,41 Pel....
Oprócz sprawdzenia ciśnienia oleju i czujnika to nic nie sprawdzałem, a diagnostyka to rozumiem pytasz o V.A.G???Nie był podłączany. Usterka ta pojawiła się jak podłączyłem emulator immo i jak odpaliłem to przestał działać obrotomierz i mruga ciśnienie oleju przedtem tego nie było.
sprawdz ciśnienie sprężania,,, w każdym cylindrze paliwo dochodzi,,podłącz go na krótko z bańki
Zbyt małe ciśnienie wewnętrzne pompy ,w czasie pracy ściskaj przewód powrotu paliwa i obserwuj wskazania kąta wtrysku
Wskazane sprawdzenie ciśnienia manometrem , wymiana czujników ciśnienia .
jakie cisnienie paliwa ?
Witam mam problem z brzeczkem podczas jazdy gdy zapali się ciśnienie oleju mam już wymiemiome czujniki sprawdzone ciśnienie. Poprzedni właściciel wymienił alternator czy to może mieć coś wspólnego. Zegary bez obrotomierza autko z 1996r.
Brakuje paliwa czy iskry. Jaki jest odczyt z czujnika temperatury. Jakie ciśnienie paliwa. Jak pracuje to dział normalnie. Moc ma. Zużycie paliwa w normie.
N 18 to zawór od EGR, ty masz raczej uszkodzony N75 od turbiny. Dodano po 46 Dlatego pisałem aby sprawdzić ciśnienie doładowania podczas jazdy na 3 biegu.
Posiadam VW T4 2.5TDI z silnikiem AXG. Mam zrobiony soft na 187KM. Czy są do tego auta jakieś wydajniejsze przepływomierze, mapsensory i zawory podciśnieniowe, które później upuszczają ciśnienie doładowania? Pytam, bo w poprzednim aucie T4 2.5TDI 102ACV, zmieniłem kiedyś przepływkę na jakąś ze zwiększonym przepływem do 1270. Zrobiło się całkiem inne...
albo mi się wydaje albo każdy pisze o czym innym: obrotomierz, paliwo, temperatura, ciśnienie oleju o co w końcu chodzi bo zaczynam się gubić w tym temacie
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w tym aucie ponieważ kontrolka po odpaleniu mruga,ciśnienie było sprawdzone manometrem jest ok.Ponoć niedawno klient wymieniał ten czujnik ciśnienia i nic to nie dało.Czy to może być uszkodzony jeszcze licznik.Prosze o pomoc!!!
Sprawdz podciśnienie i wężyki do sterowania turbiny. Za póżno wstaje i nie osiąga ciśnienia.
Podaj ciśnienie HP i LP. Bloki pomiarowe daj rzutkę. Każdy pod Vaga podłącza i nigdy nie ma błędów.
Żółty kabel do czujnika z białą izolacją (zwiera przy 1,8bar), niebieski do czujnika z brązową izolacją (rozwiera przy 0,3bar)
Witam! jak w temaci t4 ciężko pali, po zapaleniu kopci na siwo,nie zbiera się dobrze i silnik dzwoni. rozrzad ustawiony na blokadach wał na kole zamachowym na"0" nie ma innego znaku, przestawiałem kąt wtrysku lecz jest to samo :( wtryski trzymaja 150at ciśnienie na tłokach 30bar. już brakuje mi pomysłów
Jak ustalić przyczynę/y w ubywania płynu w zbiorniku wyrównawczym? Jakie prawidłowe ciśnienie powinno być na zbiorniczku wyrównawczym? Głowica i uszczelka są w porządku.
wastegate co chwilę upuszcza nadmiar - stąd falowanie wskazówki manometru To falowanie jest bardzo szybkie (wskazówki tak na prawdę nie widać, tylko zacienienie pod nią) i pojawia się już przy najniższych ciśnieniach. Co do ciśnienia doładowania, jeden gazownik (BRC) zrezygnował z montażu instalacji właśnie przez ciśnienie doładowania. Wyczytał gdzieś...
Czujniki ciśnienia są dwa a ten trzeci to jest stycznik T4 odpowiadający za N1 Buzzer czyli przekaźnik popularnie zwany brzęczykiem. Stycznik działa w ten sposób, że podaje masę z pinu 2 na 1 gdy brakuje ciśnienia. Jeśli ciśnienie jest ok to na białym przewodzie nie powinno być masy.
TPS mierzyłem i jest w porządku. Wielkie dzięki za poradę Andrzej bo do tej pory myślałem, że jeśli MAP padnie w tym ECU to całe ECU do wymiany. Już zamawiam ten oplowski zewnętrzny. Powiedz jeszcze proszę czy te nowe czujniki z Allegro po 70 zł to nie chińskie śmieci czy można zamawiać?? Wielkie dzięki również dla Ciebie Jerzy za opisanie jak sprawdzić...
Padł akumulator to ma początku. Sprawdź jeszcze czy tak samo urwane kable biała kostka obok rozrusznika. Kolory kabli takie same. Bez alternatora nie będzie kontrolek, obrotomierza i najpewniej zapali się kontrolka ciśnienia oleju.
Nie przekladaj glowicy, bo nawet go nie odpalisz. Bedzie za duze cisnienie.
Aby sprawdzić szczelność musiałbyś mieć pompę próżniowa. Ja do tego używam wysysarki do oleju. Jakbyś miał wycieki, to miałbyś ciśnienie w układzie. A ten układ działa na podciśnieniu.
Witam.Jak w temacie.Na wolnych pracuje super.Na wyższych słychać zawory.Pompa wtryskowa odpada.Wymieniona.Rozrząd sprawdzony.Szklanki wymienione.Ciśnienie oleju 5at na zimnym,na ciepłym 2at.Zastanawiące jest ciśnienie sprężania 35-38at,a komory sprezania sa czste.Odpalanie raczej ciężkie jak na takie ciśnienie.Może ktoś miał taki przypadek?
Rudi weź się za śpiewanie, bo z mechaniką chyba Ci nie wyjdzie, z czytaniem też kiepsko, za takie pytanie dostaniesz ostrzeżenie. chyba, że to elektroturbo. Ale dziś pierwszy kwietna i cuda się dzieją na Elce. 2 litry na setkę to całkowity brak uszczelniaczy (kamyki) Turbo sprawdzasz manometrem na ciśnienie, a jak odkręcisz przewód powietrzny to zobaczysz...
Grać ma zestaw przedni, subek ma robić ciśnienie a jeżeli przy takim ciśnieniu można mówić o "graniu" to jaki głośnik byś polecił ? 800W 2R rms.
Skoro ze zdjętym przewodem z regulatora ciśnienia jest dobrze, to czego więcej szukać? Zmierzyć ciśnienie paliwa w trakcie pracy i czy nie wyrzuca paliwa przez króciec. To prosty system.
Witam. Mam problem z licznikiem VW T4 oryginalny licznik zaczął piszczeć oraz mrugać kontrolką oleju po przygazowaniu. Ciśnienie oleju oraz czujnik sprawdzane przez mechanika podobno jest ok. Zegary z obrotomierzem sterowane elektronicznie(nie na linkę) Zakupiłem zegary od 2,5TDI jednak gdy je podłączam obrotomierz idzie do Maksa i zegary piszczą. Czy...
vaku troche słychać ale ssie. Po odpaleniu motoru kierownica w turbo się przestawia, wydaje się że jest ok. Teraz doszedłem do pewnej teori, ale to tylko teoria. Podczas odpalenia zimnego silnika i przegazowaniu gaśnie, przy próbie ponownego uruchomienia, kręci tak jakby nie miał kompresji i dymi na biało, muszę chwię odczekać żeby odpalił. Teraz teoria-ciśnienie...
moje ucho odruznia luz na panewkach od luzu na szklankach i od spalania stukowego, doświadczenia troche mam w silnikach, ale nie mam doświadczenia w VW, jeżeli chodzi o ciśnienie to mieżone tylko na ciepłym silniku przy zimnym nie ma takich obiawów. P.S. sworzenie to czesta przypadłość w T4 w golfach nie słyszalem
Także miałem ten problem przy T4.Tyle że włączał się alarm akustyczny i migała kontrolka po przekroczeniu pewnych obrotów / skok napięcia/. Wymieniłem całą deskę. Proponuję żebyś zbadał ciśnienie oleju manometrem bo wczoraj klient przyjechał z taką usterką ,że zapalała się kontrolka na wolnych obrotach. W warsztacie stwierdzili że to uszkodzenie tego...
Mam swoją teorię:jak zostały wymienione uszczelki z których wyciekal olej a zarazem ciśnienie z silnika to po uszczelnieniu zwiększone ciśnienie w silniku rozwalilo inne stare uszczelnienie.czekam na obalenie teorii Bez demontażu nie da się teorii obalić ani potwierdzić.
Witam, pozwolę sobie jeden raz odświeżyć temat - walczę z tym dalej. pzdr ran
Ja posiadam skrzynkę z BSW104II(nowsza wersja 240 zł) i zapraszam na odsłuch(okolice Katowic ,jak coś to PW).Nie mysłałem ,że 25 może tak zagrać(naprawdę gra) na wzmaku GTA470(200W rms).Auto to VW T4(więc spore) ,ale naprawdę robi ciśnienie i aż strach pomyśleć co by robił w golfie(tylko raz i to na chwilę wsadziłem do MK2 (pod 100w RMS Jensenem) i...
Vagiem najlepiej,miernikiem kłopot,bo jest w sterowniku silnika
Jak znam T4 i T5 to zawsze był problem z wydajnością skraplacza mimo zastosowania dwu wentylatorów .Konieczna prawidłowa diagnostyka ,pomiar ciśnienia skraplania
Zawór regulujący ciśnienie w układzie smarowania najprawdopodobniej będzie się znajdował przy pompie olejowej bo tam za zwyczaj występuje i mieści się pod miską olejową. Jest to kulka ze sprężynką i śrubą regulującą nacisk na tą sprężynę, która działa jak zawór bezpieczeństwa otwierając się przy zbyt wysokim ciśnieniu. Prawidłowe ciśnienie najczęściej...
Odepnij czujnik. Czy będzie tak samo.
No i wyszedł problem!!! Już prawie założyłem BRC (chociaż wahałem się nad landi, przeważyła większa dostępność BRC), byłem umówiony na termin wizyty i klops!!! Gazownik do mnie zadzwonił, że nie zrobi tego samochodu. Tłumaczy, że ciśnienie doładowania w tym samochodzie dochodzi do 1.4 bar, a reduktory BRC maja ciśnienie 1.6 bar i gazik się nie przepchnie...
Dodam że ciśnienie paliwa zmierzone ok. 2,5atm. Daro122 Gdzie w blokach pomiarowych mogę to podejrzeć moim VCDS-sem, nie mam opisu. Jakie powinny być wartości?
A10 z kabelkiem biało-szarym, przechodzącym w żółty przy czujniku. Dla identyfikacji, pin A9 ma kabelek brązowy, a A11 - zielono-niebieski.
115 z symbolu to może być ciśnienie , obroty porównywalne z obrotami silnika a wydajność myślę że ok. 2-3 l/min. przy 1000 obr/min. To moje zdanie , nie podparte żadnymi danymi technicznymi.
Witam. Mam problem ze swoją t4 z 98 roku 1.9TD. Mianowicie po małym remoncie silniczka i włożeniu go zaczęły dziać się cuda na wyświetlaczu kilometrów cyferki, raz się zapalają, raz gasną. W dodatku tylko po dodaniu gazu włącza się alarm ciśnienia oleju wraz z migającą kontrolką ale to wszystko to nic. Po kilku uruchomieniach wyciągam kluczyk a auto...
Mam problem ze zlokalizowaniem czujnika wysokiego ciśnienia oleju ww wspomnianym samochodz8ie z silnikiem ACV... W klasycznych miejscach gdzie większość podaje nie ma go lecz są zaślepki (wspornik filtra oleju lub nad czujnikiem niskiego ciśnienia). Nie wiedząć gdzie go szukć trudno się poruszać w ciasnej komorze silnika na oślep. Od pewnego czasu zaczęła...
Witam posiadam t4 1.9d swieci sie cisnienie oleju nie ma kabla od czujnika przy filtrze czy ktos wie gdzie ma byc podkaczony ? Czy idzie on gdzies bezposrednio do wiazki? Druga sprawa to obroty pokazuje ok 2000 obrotow dam troche gazu i zamyka licznik Pomocy
6 i 7 fotka od dolu z linka, o ten chodzi?
Sprawdź układ klimy(ciśnienia) na zegarach bo wymienisz 20 czujnikow a okarze się że za wysoko rośnie ci ciśnienie w ukladzie i wtedy rozpina klimę czunik ciśnienia. Częsta przyczyna to zabite chłodnice w tych autach. No i faktycznie może być przekaźnik o którym wspomniał kolega T5
Niewątpliwie czujnik temperatury może być uszkodzony i podlegać wymianie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że silnik nagrzany (o ile ma właściwe ciśnienie sprężania), zapala bez grzania świec bez problemów. Gdyby takie problemy występowały z rana przy zimnym silniku, oczywiście wtedy sprawa była by pewna - czujnik temperatury. Proponuję najpierw sprawdzić...
Którą kontrolkę masz tam zbędną i nieużywaną? Ciśnienie oleju? Ładowanie? Światła długie? Grzanie świec? Masz miejsca na dodatkowe kontrolki, to sobie otwórz licznik, wsadź tam kontrolkę, wyprowadź jej zasilania i podłącz w wymaganej konfiguracji.
osobiscie polecam powerbassa s10 powiem ze na dzien dzisiejszy w tym przedziale cenowym jest bezkonkurencyjny jest to 25 cm i bedzie dobra bo bedzie szybsza niz 30 cm Popieram tę propozycję .Możesz kupić sam głośnik a obudowę ci w Essa policzą gratis(tzn z uwzgędnieniem np.wysokości bagażnika)podają ci wszystkie wymiary płyt do wycięcia co do mm.Jak...
Wysteruj N108 z poziomu programu i zobacz czy przestawia kąt wtrysku. Może przestawiać prawidłowo, bo klekocze tylko na zimno i do przegazowania. Czasem zdarza się, że albo tłoczek jest porysowany i chodzi ciężko, schodzi się wtedy chwila, zanim ciśnienie i temperatura wzrosną na tyle żeby się cofnął, albo cieknie spod pokrywki - będzie klekotać i...
Witam wszystkich, mój problem to VW T4 2500cm, do oleju silnikowego dostaje się ropa. Samochód odpala za pierwszym razem i pracuje równo. Jakie mogą być przyczyny takiej usterki? Ciśnienie na tłokach jest w normie, jedynym objawem jest przybywanie oleju silnikowego. Dziękuje.
Witam pożyczyłem vaga od kolegi i sprawdziłem odczyt błędu były 2, 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Różnica regulacji 553 Przepływomierz masowy powietrza MAF(G70) lub VAF (kod alternatywny) sp:Otwarty/zwarty obwód do masy Co to znaczy , logów nie mogłem odczytac brak funkcji w samochodzie , vag 5053 viaken , skasowałem błędy i zobacze jutro po...
ciśnienie sprężarka ciśnienie regulator ciśnienie ciśnienie paliwo ciśnienie sekwencja ciśnienie sekwencja
statecznik indukcyjność amica obroty pralka funkcja serwisowy junkers
reset drukarki epson klawiatura zasięg
Częstotliwość wymiany hamulców w Massey Ferguson Przedwzmacniacz Peavey Bandit: Budowa i Modyfikacje