A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
możliwe , że turbina stoi lub zatkany filtr powietrza
Pod kotłem prawie na środku, pomiędzy rurami masz czarne pokrętło. Odkręć kilka obrotów pilnując cały czas manometru. Uzupełnij do około 1,2 - 1,5 bar.
Zamykasz zawory pod kotłem. Spuszczasz wodę z kotła. Pompką samochodową dobijasz powietrze do czerwonego zbiornika na "plecach" kotła do wartości ok 1-1,2 bar. Napuszczasz wodę do kotła. Odkręcasz zawory. I już - ciśnienie nie rośnie.
Nikt nie odpowiedział ale udało mi się ogarnąć temat samemu z wykorzystaniem informacji z anglojęzycznych stron. Kwestia pierwsza czyli ustawienie zderzaka/ogranicznika turbiny była tam opisana w taki sposób, że należy podłączyć podciśnienie prosto z pompy vacuum pod gruszkę turbo (pomijając zaworek n75) i następnie na w pełni rozgrzanym silniku, przy...
Weź kompa, przegoń go na wykresie. Będziesz widział, gdzie jest problem. Odpal w parametrach ciśnienie zadane i rzeczywiste. Porównaj wyniki.
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Moim zdaniem turbo powiedziało papa. Przerabiałem taki temat w 407. Kupiona używka i śmiga.
Trzeba zrobić porządna diagnostykę. Diagnostyka nie polega na odczycie błedów i sprawdzaniu milion razy wężyków. Nawet nie napisałeś czy biturbo czy pojedyncze turbo.
Przecież ma diagnozę jak dmucha 1.5 bara to za dużo i jest not lauf klasyczny. Silnik pewnie AGR czy turbo waste gate (upuszcza spaliny zaworem tak by przeszły bokiem a nie napędzały turbiny). Pierwsze bym sprawdził czy nie jest zapieczony mechanizm czy zawór się otwiera. Można pominąć N75 od muszli turbo do "gruszki" -wtedy ciśnienie może być za małe....
MAP działa raczej bez niego jest 999mbar czyli atmosfera. Tylko dlaczego w całym zakresie obrotów jest stałe 2.4 bar. raczej nie ma możliwości żeby turbo zrobiło takie ciśnienie przy 1200 obr./min silnika.
Wymieniłem świece żarowe i zniknął błąd P1351 związany z obwodem podgrzewania świec. Nie powrócił również błąd P0422. Niestety po wyprostowaniu rury nadal błąd P0299 czyli, małe ciśnienie turbo przy 2000-3100 obr/min. Powyżej tej prędkości ciśnienie turbo jest ok. Pozostają błędy P2033 oraz P0483 Proszę o wszelkie sugestie. Wszystkie potrzebne sugestie...
Z doświadczenia napisze że na 90% jes uszkodzony wymiennik bitermiczny. Sprawdzić można tak: Zamknij dopływ zimnej wody do kotła i odkręć ciepła wodę w kranie, jeśli ciśnienie z kotła będzie spadać to oznacza że nagrzewnica jest uszkodzona. Jesli jest mala dziurka to ciśnienie spadnie po ok godzinie. Przekrój nagrzewnicy bitermicznej http://obrazki.elektroda.pl/7471896200_1...
Maf wymieniony i stwierdzam,że ma on wplyw na działanie zaworu egr jak i ciśnienie turbiny-chociaż tutaj jest jeszcze wiele innych czujników,które na to wpływają. Co więcej spalanie wróciło do stanu wcześniejszego,ale to nadal nie jest tak jak być powinno. Niestety problem nadal występuje póki auto się nie rozgrzeje,ale to już w innym mym temacie. Dzięki...
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Zdejmij podciśnienie z turbo, przejedź się i obadaj, czy ciśnienie doładowania się zmniejszyło. Jeśli tak, to znaczy że być może wystraczy jedynie wyczyścić geometrię. Jeśli nie, to zapewne geometria całkiem stoi. Auto ma DPF? jeśli ma, czasami na zabrudzoną geometrię pomaga wymuszone dopalanie DPF, wtedy spaliny mają wysoką temperaturę i sadza z turbiny...
Witam. Jakie ciśnienie paliwa ma na wolnych obrotach??
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Turbo raczej ma zacięta dźwignię zmiennej geomtrii bo ciśnienie idzie do max wartości jaka jest wstanie pokazać czujnik. Nie męcz tego turbo w takim stanie bo prędkości obrotowe przy takim ciśnieniu sprawia że odleci ci w końcu z pod maski sypiąc obficie drobnymi.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona. Napisał że DPF ma, czyli nie ruszana tablica, a błąd to pewnie boost pressure .... ciekawe jak ustawiona sztanga, bo regenerujący często ustawiają krócej sztangę, żeby był zapas. Do autora komputer z drugą osobą na kolanka i jazda wtedy wyjdzie w parametrach...
Czy rozwiązałeś problem? Co było przyczyną? Dodano po 1 minucie: Turbina wizualnie ok, luzów zero, skrzydełka ok, gruszka działa jak powinna, dźwignia niezaopieczona, górski nieprzymknięty. Mam tak samo, a zachowuje się jakby turbo nie było
tam nawet regenerowana turbina była tak ze spokojnie a nie leczenie objawów. No i co się działo po regeneracji turbo? Czy moc wróciła, czy nie? Bo jeśli nie wróciła, oznacza, że regeneracja była fikcją. Z tabel parametrów bieżących wyraźnie widać, że "cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu ciśnienia turbosprężarki" (tj. "mieszka" 2a - rys. poniżej),...
Jak turbina dostaje zbyt dużych luzów to puszcza olej do intercolera ale to nie jedyny problem bo drugi problem to taki że jak są jakieś niedomagania turbiny tzn zapieczenie sterowania dziurawe wężyki (80 %) przypadków niesprawny zawór n75 to wtedy turbo nie ciśnie całą parą i to też prosta droga do puszczania oleju , turbo swoich ciśnieniem jak by...
to jest zwykły zawór upustowy cisnieniowy mianem westegate nazywa sie zawór o elektrycznym sterowaniu ale niejsza z tym
Przy montażu nowej/regenerowanej sprawdza się spływ oleju (ma być drożny bez większych przewężeń) doprowadzenie oleju (wiadomo). Odma czy działa czy w misce/skrzyni korbowej nie gromadzi się ciśnienie które utrudniałoby spływ oleju. Dobrze jest też przed założeniem turbo wstrzyknąć olej w wejście przewodu olejowego oraz przy pierwszym uruchomieniu przytrzymać...
Zanim podejmiesz decyzję o wymianie naczynia przeponowego to musisz się upewnić czy jest faktycznie uszkodzone.Odkręć korek z wentyla i naciśnij delikatnie bolec w środku tego wentyla.Jak pójdzie powietrze to dobrze ale jak pójdzie woda to naczynie do wymiany. Jak pójdzie powietrze po naciśnięciu to musisz zredukować ciśnienie wody w kotle do zera,...
Cześć Panowie, pacjent MAN TGX 18.440 E6. Problem z kodem błędu 4591 FMI2 (ciśnienie turbo zbyt nisko), samochód jest "mułowaty" z dołu, gdy się rozpędzi, turbo osiąga 3,2-3,4 bara. Turbo nowe, zawór sterujący Pierburg nowy (jest tylko jeden), szczelny przewód do gruszki, czujniki ciśnienia doładowania obok przepustnicy również wymienione. Na ściągniętym...
Kolego opisane objawy wskazują na niestabilną pracę reduktora. Nie upieram się przy tym, bo takie wnioski są wyciągnięte na podstawie wskazań z diaga (ciśnienie) i korelują z zapisanymi błędami, a wskazywana wartość może nie odzwierciedlać rzeczywistości, dlatego proponuję porównać wskazania z diaga z manometrem. U mnie gdy wystąpiła taka sytuacja (po...
a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę jest to zawór, który reguluje ciśnienie doładowania i wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/81_12365754... jeśli masz turbo bez zmiennej geometrii łopatek, steruje turbiną ciśnieniowo, czyli ma wpływ na otwieranie zaworu upustowego turbiny tzw. wastegate, który wygląda tak http://images49.fotosik.pl/47/3e27556856...
Jedynie ktoś z kompem na miejscu przy aucie, sprawdzić trzeba parametry na żywo, ciśnienie paliwa, ciśnienie w układzie dolotowym itp.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Jeśli myślę logicznie to zanieczyszczony DPF spowoduje wzrost ciśnienia spalin co za tym idzie wtłaczanie ich do kolektora przez EGR ,zamulenie silnika i ograniczenie doładowania .Zawór EGR reguluje na podstawie różnic przepływomierza przez uchylanie zaworów bo są tam 2 połączone sprężyną a impulsy PWM wypychają rdzeń cewki programowo,gazy pod większym...
O kur*a. UDAŁO SIĘ. Musiałem ten wąż podłączyć do kranu w łazience. Odkręcić zawór na kablu i wodę w kranie i napuścić wodę do systemu. Ten piec nie jest podłączony do systemu wody. Musiałem napuścić tym wężem wodę z kranu po prostu do systemu pieca napuścić wodę. Zastanawiałem się dlaczego ten kabel jest tak długi i ma rozszerzoną końcówkę i w końcu...
Witam, zamknij zawory na c.o oraz na z.w.u czyli zasileniu wody do kotła, odkręć ciepłą wodę i obserwuj, jak spadnie to wymiennik płytowy padnięty, ale... jak wykręcisz, przytkasz przeciwległą stronę i dmuchniesz a ciśnienie będzie biło na stronę obok to wymiennik pewny. Sama praktyka, wymiennik po opisie masz walnięty na 99%.
Tak ,V-tech oddział Katowice 4GT Wrocławski Adam Przed zmiana mapy wymieniłem filtr powietrza na wkład K&N i na hamowni wyszło 156 KM i 358 Nm. (seria 152 KM i 341 Nm) Po zmianie mapy 188,6 KM i 405 Nm
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
W Iveco spotkałem się że komputer liczy ciśnienie zadane jako ciśnienie względne, a rzeczywiste jako bezwzględne. Odejmij od rzeczywistego, ciśnienie atmosferyczne czyli jakieś 970-990 i wtedy się mniej więcej zgadzają ze sobą.
Nie to prawie ciśnienie atmosferyczne. Zawsze lekki odchył jest. Taki pomiar to i tak jest niedokładny bo bardziej chodzi o reakcje (jak szybko spada i podnosi się).
Teraz to ma się rozumieć robisz to tak jak się te stery powinno. Teraz mogę prosić o objaśnienie pytań z mojej poprzedniej odpowiedzi? Przed rozdzieleniem plików musisz policzyć sumy , ale klonem winolsa chyba nie policzysz , ECM tak. Przy zapisie dwóch plików winols mówi ktory LLL a który HHH tylko w nazwie sobie to dopisz przed kliknięciem zapisz....
Zaślepienie EGR zawsze wpłynie na zaburzenie składu mieszanki albo błąd przepływomierza. 1000mbar to ciśnienie atmosferyczne, czyli brak doładowania. Wielkości otwarcia zaworów są wielkościami zadanymi, nie mierzonymi więc skoro jest 0% to tego oczekuje ECU. Problem w tym, że zrobiłeś pomiary statyczne, na postoju, a nie logi dynamiczne podczas jazdy....
Właśnie turbina w tym modelu jest sterowany inaczej aniżeli "tradycyjnie" w większości aut turbina jest sterowana podciśnieniem, a u mnie ciśnieniem wytwarzanym przez nią samą. Dziwnie to brzmi ale w momencie gdy turbina pracuje i wytwarza ciśnienie sztanga gruszki otwiera zawór i nadmiar ciśnienia (powietrza) w układzie ucieka tym zaworem do wydechu......
Niech Ci sprawdzą pod komputerem jakie masz ciśnienie doładowania. Wydaje mi się, że turbo nie pompuje.
Pewnie chiński zamiennik :)
Raczej membrana. Ciśnienie wywala ze skrzyni korbowej przez pompę do zbiornika.
Nie wiem ale jak odkręcam wałem to aż pompa jęczy
Kolego niewiele można zrozumieć z tego co napisałeś o oleju. Nie ma to żadnego sensu. Jeśli dolewasz 0.5l na 2tys km to wychodzi 250ml na 1 tys km. Idealnie nie jest, ale to też nie tragedia. Podejmij auto pod komputer i sprawdź parametry silnika i pompowtryskow. Kopcenie na siwo może być od spalania oleju, ale i od tego że stare turbo napchalo oleju...
Musisz szukać zewnętrznego dopuszczania wody, poza kotłem gdzieś się uchyla zawór by nabić ciśnienie ok. 1,5bar. Błąd A9-E9 to przegrzany kocioł albo brak wody w kotle. Reset to I-II-I a później samą . (kropkę) nacisnąć w kapturku. Kocioł oczywiści nie na Polskie, raczej Germany albo Austria Ceramini-3 turbo na Gaz Miejski.
Przed wymianą też rewelacji nie było ,a nie było widać że przepływ za niski bo ciśnienie było ponad normę i przepływ dociągał do wartości.
Witam, Robiąc log statyczny grupy 011 wychodzi na to że posiadam zbyt małe ciśnienie turbo w trybie On http://vaglog.pl/log_244448.html Czy ktoś miał już taki problem i spotkał się jak go rozwiązać? Auto jak na moje odczucie bardzo myśli przy dodawaniu gazu i zmiany biegu. Dodam prace gruszki od turbo. https://youtu.be/34PNLRY89wE Auto Seat Ibiza 1.9TDI...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Kolega, typowy 'wujek skrucz" też tak twierdził jak kupił któryś model LAVOR'a, a po dwóch latach i tak kupił Karchera. Opinia o tej twojej pierwszej "Pianownica kiepska, kocówki w ramionach od szczotki do tarasu popękały i straciły wydajność - ramiona ledwo się kręcą. Wąż długi ale ciężko się nawija. Baaardzo głośna. Turbo myjka nie działała od początku,...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Nie musisz opróżniać całkowicie z wody, wystarczy tylko odciąć od instalacji i zredukować ciśnienie w kotle do 0 np przez ten zawór bezpieczeństwa i wtedy uzupełnić ciśnienie w zbiorniku. A najpierw pod ciśnieniem sprawdź co leci z wentyla.
Mocno kopci przy dużym wciśnięciu pedału gazu?
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Wprowadziłeś swoim postem lekki zamęt, który wynika z tego, że : piszesz o podciśnieniu/ nadciśnieniu, połączeniu N75 z turbosprężarką 2 wężykami a nie jednym a na koniec wspominasz o kierowniczkach spalin - z tego co przytoczyłem jedno wyklucza drugie. Jak mniemam mamy do czynienia z silnikiem, w którym siedzi zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym...
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Sprawdzałeś ciśnienie na nagrzanym piecu? Jeśli wzrasta znacznie - uciekło powietrze ze zbiornika wyrównawczego. Trzeba sprawdzić zawór odpowietrzający, ew. wymienić, spuścić wodę przy otwartym zaworze, zamknąć, napełnić układ, odpowietrzyć kocioł i grzejniki, skontrolować ciśnienie na zimnym i gorącym.
ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie Jak wszystkie węże od turbo przez IC do silnika całe to się wirnik ukręcił. Jak turbo nie pompuje to ciśnienie CR więcej jak 850 nie pójdzie.
Witam potrzebuje pomocy z wciagarkami, nabylem nowy sprzet LKT 81 TURBO i jestem troszke zielony w temacie
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
To co pokazałeś to wina oleju, pewnie castrol :D Mogę Tobie pokazać zdjęcie takiego samego smoka z innego silnika i auta i producenta. Skoro ciśnienie jest, olej najpierw przelatuje przez filtr dopiero później do magistrali i do turbo, więc może być piasek w misce a do turbo nie powinien dotrzeć. Syf wszelki z odmy rozwali łopatki a nie uszczelnienie.
W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
Sprawdź na początek podciśnienia, a potem szczelność przewodów między turbo a silnikiem czy wszystkie są na miejscu, chodzi o to czy ciśnienie doładowania nie ucieka w powietrze. Jeśli warsztat wymieniał turbo, to jedź na reklamacje, ja bym takiego auta nie wydał, a Ty nie powinieneś go odbierać.
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Mierzycie ciśnienie tylko na zasilaniu turbo, czy może jeszcze w innym miejscu? Może zawór przelewowy źle ustala.
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
Rura gumowa to "odzysk" ze starej rury turbo która jest w tym miejscu. A w zasadzie jest w tym miejscu, ale w Sprinterze 906 z poprzednim silnikiem 646. Średnica jest zbliżona. W jeden koniec wstawiony jest krążek z aluminium o tej średnicy "ok. 50 mm." i zaciśnięty cybantem, W krążku jest osadzony zaworek. Sposób montażu do osobistej inwencji. Podejrzewam,...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Panewki
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
A skąd taki głupi pomysł że ilość powietrza jest stała? Nawet w silnikach wolnossących to się zmienia wraz ze zmieniającą się kondycją silnika, albo ktoś coś przekombinuje w wydechem i od razu efekt falowy ch... strzela. Chyba poniosła cię kolego fantazja z tą kondycją silnika !Czyli idąc twoin tokiem sterownik powinien mieć zakodowane że po przebiegu...
Zacina się zmienna geometria i ciśnienie jest za duże. Jest to co prawda na razie chwilowe przeładowanie ale pewnie zdarzy się już że awaryjnie ECU wyłączy turbo by je chronić przed wejściem na zbyt wysokie obroty.
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
T5 sprawdż te ciśnienie oleju, we wszystkich przypadkach jakie miałęm padał napęd pompy oleju, przebieg w granicy 100000 mil, co nie zmienia faktu że turbo padło, bo jak ję zatrzymasz masz taki sam efekt.
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
Byłem przekonany że wyczułbyś ślizgające się sprzęgło. :)
Zacytuję z allegro o myjce maltec ml 3.360 bo aż sam nie wierzę w 360 BAR !!!!! Parametry: Ciśnienie z Turbo Lancą: 360 Bar Ciśnienie: 150 - 225 Bar Przepływ wody: 6 - 7,5 L/min Moc silnika: 3200 Watt Silnik indukcyjny Aluminiowa pompa Wbudowana pianownica Mosiężne cylindry Gwarancja door-to-door: 24 miesiące Waga: 26 kg Wymiary: 100 x 39 x 42 cm I...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Lub pompa żle zrobiona. Brak paliwa brak spalin brak doładowania. Dymi na czarno przy gazowaniu czy nie? Jak nie dymi to nie obstawiam uszkodzenia w układzie turbo, tylko brak paliwa w mieszance. Kiedyś miałem przypadek braku mocy totalnego w VECTRA B 2,0 Dti powód zatkany kat. Możesz sprawdzić organo leptycznie czy na wydechu przy przegazowaniu czuć...
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Map zwykle mierzy ciśnienie w dolocie a więc musi być w dolocie w tym aucie go nie ma. On zwykle jest dieslach albo benzynowych turbo i MAF to nie to samo co MAP Dodano po 55 Map zwykle mierzy ciśnienie w dolocie a więc musi być w układzie dolotowym w tym aucie go nie ma. On zwykle jest dieslach albo benzynowych turbo i MAF to nie to samo co MAP
Witam Pacjent to Ford Focus MK3 1.6 EB 2012, wymyśliłem sobie , że w ramach wolnego czasu zrobię dodatkowe zegary (jak w ST) z ciśnieniem turbo, oleju. Arduino/ESP + LCD ogarnąłem ale nie wiem jakie ramki odpowiadają za te wartości. Czy macie może jakieś źródła pomocne w tej kwestii ? Obroty silnika , położenie przepustnicy to byłoby stosunkowo łatwo...
AHU czyli 90tka ten model nie mazatem turbiny z kierownicą lecz jest to turbo z zaworem obejściowym. jesli jestes pewien że przewody o których wcześniej pisałem ( wężyki) sa i obserwował wartości rzeczywiste cisnienia doładowania ok i jestes w stanie wysterować sztucznie zawór w turbo by słyszec jak "puka" to zaryzykował bym podmianke elektrycznego...
Mam problem z ciśnieniem oleju w Crafterze 2.0tdi 164km. Wymieniłem najpierw pompe oleju, - bez zmian. Następnie wymieniłem pierścienie, smarowniki tlokow, vacum pompę, glowica sprawdzona, turbo nowe - dalej bez zmian. W kolejnym etapie dałem do sprawdzenia wał - tylko spolerowali, bo idealny był, nowe panEwki - dalej bez zmian. Macie może jeszcze jakieś...
Kocioł z zamkniętą komorą spalania więc szczelność domku nie ma znaczenia. Usytuowanie komina fatalne. Pogoda nie ma znaczenia, ma pracować. Jeszcze raz- sprawdzić analizatorem komin. Jak piszesz że przedmuchujesz presostat to jeszcze do sprawdzenia-wyregulowania różnica ciśnień. Może już być uszkodzony. Należy odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego...
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
BF4M 1012EC. Sprawdź ile dmucha turbo i czy korektor LDA działa prawidłowo. Jak z pompkami dobrze zapala? To 7 bar to mi za nic nie pasuje? Jak to mierzyłeś i gdzie?
turbo ciśnienie ciśnienie turbo volvo słaby ciśnienie turbo
kocioł drewno format video laptop wyłącza bateria
samsung wf70f5e0w2w samsung wf70f5e0w2w
Pikający sygnał w radiu Peugeot 407 kombi Narzędzia do wymiany czujnika ciśnienia paliwa w Volvo S60 2.5T