Jeśli zamknę poszczególne sekcje to można nawet ustalić w którym obszarze szukać. Właśnie tak należy zrobić. Czy zamknięcie przepływu zlikwiduje ciśnienie w danym obwodzie? Chyba nie. Chyba, że da się zamknąć lub odłączyć pętle obustronnie.
Albo dziura w dolocie i ciśnienie ucieka albo system widzi dziurę w dolocie. Live data się przyda. Dymi?
membrany pasywne ruszają się przez ciśnienie, które idzie z głośnika bassowego Może głośnik po upadku się rozszczelnił i ciśnienie ucieka.
Jak to uszczelnić? Da się to połączenie rozłączyć w miejscu strzałki? Trzeba dokręcić nakrętkę do manometru. Nie sądze żeby prasowane połączenie przepuszczało. Dodano po 46 Mam troche inny problem, bo w podobnym próbniku nie przebija mi pierwszego zaworu. Jakieś sugestie? Zakup nowego próbnika?
Nic Ci nie ucieka tylko dochodzi do wyrównania ciśnienia w układzie.
Tak… Zapomniałem napisać - manometr sprawdzałem kompresorem. Wskazówka wychyla się… Także zakładam, że jest sprawny…
Ja stawiam na brak kompresji wywołany złym ustawieniem zaworów... Mogłeś to dobrze zrobić jednak jak zapewne sam wiesz popychacz przykręcony jest jedną nakrętką do zaworu, która podczas rozruchu mogła się delikatniutko przekręcić i nie ma kompresji bo ciśnienie ucieka przez nie domknięty zawór, bądż odwrotnie, zawór jest cały czas zamknięty ale wtedy...
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Sprawdzono samemu, test pokazuje CO2 w układzie. Jednak głowica szczelna, uszczelka nowa zamontowana. Mankament jest nie, że gotuje płyn i wyrzuca. Od razu po odpaleniu płyn w zbiorniczku rośnie, tak jakby się cofał. Po zgaszeniu nie wraca do układu, dopiero po odkręceniu odpowietrznika nagrzewnicy, z której uchodzi powietrze. Przy odkręconym odpowietrznika...
cyborg39 napisał: czym uszczelniłeś pokrywę głowicy? Jaki to ma związek z brakiem ciśnienia? Taki że konstrukcja pokrywy głowicy i przechodzących tam kanałów olejowych wymusza stosowanie odpowiedniego uszczelniacza, niewłaściwymi można pozatykać kanały lub nie uszczelnić prawidłowo i wtedy ciśnienie ucieka bokami Benny19, czyli raczej to odpowiedni...
(at)januszkutno Jestem ciekawy kto w skrzyni DP0 potrafił wymienić olej metodą dynamiczną i co ważniejsze jak to zrobił??? NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI!!!!! Co do problemu. Skoro ciśnienie skrzyni jest o połowę niższe niż żądane to albo jest uwalone coś w skrzyni ( pompa oleju, pęknięty jakiś pierścień i ciśnienie ucieka, itp... ) lub coś ze sterownikiem....
A z zaworu bezpieczeństwa, lub spustowego nie ucieka?
Gdzieś ciśnienie ucieka. Do sprawdzenia panewki , głowica. Nie jeździć nim bo może się uda jeszcze silnik uratować
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
czy kompresor buduje ciśnienie wstępne? W przebustnicy jest bypas którym pomimo zamkniętej klapy głównej śruba zasysa powietrze. Kompresor musi w separatorze wytworzyć powyżej 0,5 bara żeby mógł zadziałać siłownik klapy. Dodano po 2 Nowy Ventyl Magentyczny kosztuje 300€ , czy wystarczy wymienic tylko zuzyte komponenty Jeżeli uda się kupić to wymień...
Skoro przez sprężarkę ucieka ciśnienie to albo uszkodzony zawór zwrotny albo go brak.
Pierwsze to musisz być pewien że obwód niskiego ciśnienia jest ok.Ale nie że ok tylko zmierzyć ciśnienie na pompie wstępnej.Potem kontrola wysokiego ciśnienia.Pompa reg. i same wtryski do sprawdzenie chociaż na przelewy.
Witam ponownie Taka sytuacja w domu u mojego ojca. Ja się na tym nie znam, wiem tylko tyle, że wyższe wody jest w instalacji kotła gazowego niż w CO. W trakcie ciśnienie z instalacji kotła gazowego przedostaje się (mimo zamkniętych zaworów na instalację CO) do instalacji CO.. Wstawiam więcej zdjęć. Piec gazowy Bosch znajduje się za ścianą kotłowni (widoczne...
Sprawdź zawór bezpieczeństwa na Listwie - ciśnienie ucieka na powrót
Jak ci ciśnienie w przeponówce ucieka to wymień zawór - jest taki sam jak w samochodzie, chyba że masz wlnięta przeponę. Schemat znajdziesz na tym forum bądź wpisz w googlach wymiennik z kominkiem
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
Witam. Skoro zawór bezpieczeństwa puszcza wodę to mamy 2 opcje. Uszkodzona przepona bądź nadmierny wzrost ciśnienia, zawór pościł i nie może się domknąć. Jeśli chodzi o sam zawór to ten który posiadasz można jedynie wymienić w całości. A skoro przepona jest ok. A ciśnienie spada to do wymiany na 99% masz moduł kondensatu (główny wymiennik) ciśnienie...
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Zdemontuj wymiennik płytkowy. Zatkaj palcem równoległy otwór (wlot i wylot obiegu) i dmuchnij by zrobić ciśnienie. Jeśli będziesz czuć że ciśnienie które wytwarzasz ucieka drugą częścią to masz już diagnoze że jest on do wymiany. Jeśli się na tym nie znasz wezwij serwis.
Wyeksploatowany silnik i ciśnienie ucieka między panewkami a stopami wału.
Witam, Po kolei. W kotle jest naczynie przeponowe o pojemności około 5L ( niech mnie serwisanci poprawią jeśli się mylę co do wielkości ). Jeśli ciśnienie przy zamkniętych zaworach spadło z 3 do 2,6 bara czyli o 20% to jeśli to woda to oznaczało by, że ubyło 20% z 5 litrów czyli litr - taką ilość widać ( według mnie ). Stawiam raczej na ubytek powietrza...
Lekko paruje, czy mocno bije ciśnienie? Bo możliwe że kompresja ucieka.
No podaje ale płynie tam gdzie ma lżej. Czyli przez rozdzielacz tura z powrotem do skrzyni. Trójnik pełni tylko funkcje trójnika. Olej płynie tam gdzie ma lżejszy opór. Dzielnik strumienia dzieli płynący olej na dwie strugi i każda gdy napotka opór wytwarza ciśnienie. Nie ucieka on lżejszą droga bo jej nie ma. W każdym razie w 60-ce z tą pompą się to...
Egr może nieszczelny i ciśnienie ucieka
Ale wcześniej nie było tego słychać i szybko ucieka ciśnienie w hydroforze.
Nieszczelna pompa albo lanca. Ciśnienie ucieka i musi dobijać. Najczęściej osad kamienia na zaworkach albo już są wypracowane.
Witam, Wężyk jest drożny, ale nie szczelny, ucieka gdzieś ciśnienie i presostat dolewa wody. Miernik na presostat i sprawdzić, czy na pewno on się przełącza. A z wodą, której jest za dużo, to jest tak konstrukcja ułożenie węża, aby woda sama się wylewała do kanalizacji, a nie przez szufladę na proszek :) Pozdrawiam
Są pourywane i ciśnienie ucieka na zewnątrz od dołu.
Masz problem z paliwem. Nie chciałem nic za bardzo mówić, ale popatrz jak ucieka ciśnienie z listwy jak skończysz kręcić. Jak chcesz mogę nagrać film jak ciśnienie utrzymuje sie u mnie.
Właśnie mam taki problem, że to ciśnienie gdzieś ucieka, w czasie podgrzewania wody rośnie (biorąc pod uwagę fizykę, to normalne), natomiast żeby piec pracował normalnie, muszę uzupełniać raz na tydzień. I teraz pytanie do Was: gdzie może leżeć przyczyna? Wycieki chyba nie, bo nie widzę nigdzie mokrych plam, czytałem jeszcze, że można spróbować odpowietrzyć...
Ciśnienie ucieka przez oring na łączeniu węża lancy z głowicą pompy.
Tam nie ma co bardzo odpowietrzać powinna być pompka ręczna. A przy nie podłączonym regulatorze nie powinno puścić rozrusznika. Dziwny przypadek gdzieś to ciśnienie ucieka. A wtryski raczej nagle nie padły co?
Sprawdź na początek podciśnienia, a potem szczelność przewodów między turbo a silnikiem czy wszystkie są na miejscu, chodzi o to czy ciśnienie doładowania nie ucieka w powietrze. Jeśli warsztat wymieniał turbo, to jedź na reklamacje, ja bym takiego auta nie wydał, a Ty nie powinieneś go odbierać.
Sprawdź zawór bezpieczeństwa, być może już nie trzyma i całe ciśnienie ucieka zaworem. Zmierz ciśnienie w naczyniu przeponowym. Może membranę szlag trafił albo wentyl już nie trzyma. Korozja wymiennika to już ostateczność, 10 Lat na piecu to nie jest jakoś dramatycznie dużo.
Ogarnę jutro te obroty do 20 jakoś by on ostygł na spokojnie bo silnik ciepły na razie jest jeszcze Dodano po 14 Właśnie przypomniało mi się że przy tym regulatorze "CHYBA" w tych rejonach jakieś lekkie syczenie słyszałem ciśnienie jakby uciekało? Czy ten regulator ma jakąś uszczelkę może ona? Jak ma to może bym wymienił duże koszta chyba nie są
Wiem że to mega rzadka sytuacja ale w starej wolnossącej astrze w oplowsim dieslu znam taki przypadek.Rozdzierało filtry po niewielkim przebiegu,rozwiązaniem problemu była wymiana uszczelki pod głowica ciśnienie uciekało do układu smarowania.
Silnik wyeksploatowany, dokładnie wał i panewki, ciśnienie ucieka dołem silnika.
Sprawdzić kompresje, może ciśnienie ucieka pod głowicą, albo cylindrem.
Przepraszam Masz rację. Moje odpowiedzi nijak mają się do pytań. Największy problem w tym że, bazowałem na informacji uzyskanej przez "telefon" Faktycznie o ciśnieniu nie mogę teraz odpowiedzieć bo nie było mnie przy próbach odpowietrzenia. Teraz osobiście tego dopilnuje. Zawór zlokalizowany. Pojawił się problem z jego poluzowaniem -Trudny dostęp. "Nie...
Czyli mam dmuchać we wtrysk? Jeśli będzie ciśnienie uciekała to co to znaczy?
może być jeszcze możliwość :uszkodzony oring pod wtryskiwaczem i ciśnienie ucieka do kolektora...
A da się to jakoś obliczyć czy trzeba zmierzyć miernikiem? A i jak to zrobić bo dałem ten grubszy oring i jest kompresja ale w połowie cylindra wypycha całe ciśnienie dołem :( Dodano po 2 A czy to będzie działało bo ten tłok to tak trochę ciasno chodzi a na dodatek te ciśnienie ucieka z tego cylindra już niewiem co robić :(
Z tego wychodzi że siedzi ci uszczelniacz od strony żółwia i ciśnienie ucieka i nie przebija
30bar i zachasa od strzała. Trzeba zobaczyć czy ciśnienie ucieka wtryskami czy pompa już nie wyrabia.
To może być też spowodowane nieszczelnościami na wężu, lancy... albo zawór zwrotny nie szczelny. Pompa napompuje do powiedzmy 100 barów, wyłącznik ciśnieniowy wyłączy pompę, woda ucieka z układu, ciśnienie spada, wyłącznik ciśnieniowy załącza pompę i tak w kółko.
Już wszystko ok dzięki za pomoc. Po prostu pożyczyłem od znajomego cała kapę ze statorem i wszystko działa. Mam jeszcze jeden problem z zetka mojego brata. Czy jest możliwe że zawór ssący jest nie domknięty bo przy próbie odpalenia ciśnienie ucieka w filtr powietrza. Jak sciagnelem nakretke zaworu patrzę a tam duży luz więc ustawiłem na 0.05 i dalej...
Pewnie uszczelniacze padły i ciśnienie ucieka w powietrze. Przegląd i wymiana.
Kurcze sprawdź to ciśnienie bo to jest chyba mało a ciśnienie ucieka na panewkach luzy po prostu remont mało opłacalny jeździć póki się da ew załóż czujnik który ma niższy zakres pomiarowy
zamówiłem jeszcze uszczelkę dolnego tłoczka bloku zaparzającego. Ewidentnie słychać jak gdzieś ciśnienie ucieka , ale woda nie cieknie po dolnym trzpieniu... :/ Jedynie tak jak pisałem wcześniej przy domykaniu bloku jest spory wytrysk ze sprzęgła i przy otwieraniu bloku jest wytrysk z górnego tłoka a potem sporo wody wylewa się po otwarciu dolnego tłoka...
Sugerujesz ponowne odkamienianie? Mogę oczywiście spróbować. Ale jeśli się wsłuchać słychać jak ucieka ciśnienie na początku robienia kawy.
Jak masz możliwość odetnij dwoma zaworami grzanie zbiornika CWU i zobacz czy spadnie ciśnienie na kotle. Cudów nie ma musi gdzieś uciekać ciśnienie. W kotle nie na automatycznego odpowietrznika pod osłoną?
Wymiana napinacza niewiele dała. Ciśnienie u góry jest lepsze ale nie prawidłowe. Dalej kopci na potęgę... Zaslepki układu smarowania są na miejscu. Zawór nadcisnienia też jest ok. Jutro sciagamy głowice.... Chyba że ktoś ma jeszcze inny pomysł
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
Jeżeli po odpaleniu zimnego silnika ciśnienie oleju nie osiągnie 6 bar lub na rozgrzanym spadnie poniżej 1 bar pompa do wywalenia, oczywiście gdy wszystkie inne rzeczy odpowiedzialne za utrzymanie ciśnienia są w porządku jak panewki, czopy wału, wałka, itd. Warto jeszcze sprawdzić te zaworki od natrysków do chłodzenia tłoków. Często w tym silniku ciśnienie...
Ściągasz przewód między filtrem a turbo. Ładujesz sprężone powietrze w turbo i słuchasz/obserwujesz gdzie ucieka ciśnienie.
Kolejne spostrzeżenia: Ciśnienie oleju które dochodzi do mostka jest prawidłowe. Wyjąłem elektrozawory. W Jeden otwór do samego końca wsunąłem zaślepiony silikonowy wąż, a w drugi otwór wąż z umieszczonym miernikiem ciśnienia. Na ciepłym silniku (nie gorącym bo juz dość ostygł) ciśnienie wyniosło 4 bary. Kiedy natomiast zainstalowałem jeden elektrozawór...
https://www.manualslib.com/manual/120934... https://www.manualslib.com/manual/120934... Zaworek zwrotny jest potrzebny do działania wyłącznika ciśnieniowego załączającego pompę. Ciśnienie Ci ucieka przez zawór zwrotny, następnie spada do wartości ustawionej na regulatorze...
Skąd wiesz i w jaki sposób padło turbo? Urwało wirnik? Czy egr ciągle otwarty i ciśnienie ucieka.
Po pierwsze, czy to może powodować że bardzo ciężko pali (tylko jeden przelew)? Jak najbardziej - ciśnienie ucieka więc ciężko pali, ponadto jazda z takim wtryskiem grozi uszkodzeniem cylindra.
Ale co te ściśnięcie zmieni? Ciśnienie nie ucieka nigdzie na miejscu łączenia obu części spieniacza.
Nie sądzę żeby problem był w smoku, obiawy smoka to głównie problemy z odpalaniem. W tym przypadku ciśnienie paliwa ucieka gdzieś powrotem,możliwe że ucieka przez sam filtr lub jego uszczelnienie na czpieniu lub sam czpień paliwowy.
Sprawdź czy nie jest uszkodzony wąż zasilający z pompy do dekla zbiornika - ten taki spiralny - często potrafiły się przecierać lub pękać i ciśnienie ucieka z powrotem do zbiornika. I spróbuj odpalić go bez korka może robi się podciśnienie w zbironiku?
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Tak, jeśli wyjdzie słabe ciśnienie sprężania, a po wlaniu oleju się poprawi - będzie to znaczyło, że ciśnienie ucieka przez pierścienie, jeśli po wlaniu oleju ciśnienie się nie zmieni, to znaczy, że ucieka przez zawory (ew. jest pęknięta głowica, lub wydmuchana uszczelka).
W takim razie pompa powinna być ok. Gdzieś ucieka ciśnienie stawiam ma wtryskiwacz.
Ciśnienie paliwa 17 Bar ??? potrzebujesz ponad 180 Bar aby chciał się odezwać, zrób test na przelew wtryskiwaczy na zimnym jak nie odpala wtedy będziesz pewien czy ciśnienie ucieka czy pompa nie podaje. PS : A od kiedy VOLVO TECH ma autoryzację na VOLVO???
Co do pierwszego to nie mam pewności czy za tą folią nie kryje się jakaś ścianka z kartonu :D Lub czy ciśnienie akustyczne nie ucieka w cały świat. A co do drugiego to np nigdy nie widziałem tzw "tuby" z głośnikiem lub portami zamontowanymi na jej boku(niby obudowa, głośnik i port ten sam, ale ich usytuowanie też ma znaczenie) Tutaj głośnik i porty...
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
To ucieka ciśnienie. I te sterowniki nie zgłaszają problemu, tylko odcinają moc i szukaj po omacku.
Coś jest źle - skoro nie ma ciśnienia oleju to pozostaje dociec czemu pompa go "nie robi". Przejrzyj dokładnie głowicę - może być zatkany kanał. Ewentualnie gdzieś ciśnienie ucieka - nie możliwe do oceny na odległość.
0Nie odwrotnie powietrze przepływa przez dolot jest mierzone przez przepływomierz (duża wartość) ale relatywnie nie ma ciśnienia w dolocie (a przy tej wartości z przepływomierza powinno być ponad zadane i to grubo). Takie wartości można wytłumaczyć błędach w pomiarze (czujnik ciśnienia lub przpływmierz) albo dziura w dolocie (zamiast dobić ciśnienie...
Na 100% skleiła się przepona. Trzeba na początku pompować dużym ciśnieniem (oczywiście przy wypuszczonej wodzie), wtedy po chwili się rozkleji i dalej już do normalnego ciśnienia - pójdzie łatwo. Wina leży po stronie nieszczelnego zaworka. Po pewnym czasie ucieka powietrze, a ciśnienie wody w zbiorniku skleja przeponę. Miałem to samo u siebie:) i użyłem...
Czekaj świeci Ci się brak oleju czy ciśnienie oleju ? Patrzyłeś pod spód może Ci ucieka gdzieś ale to plamę konkretną byś miał
na rok ucieka z 50g Nie ma czegoś takiego że jest "stały" ubytek, przy zmianach temperatury i/lub ciśnienia raz ucieka mocniej raz mniej. Często jest tak że wyższe ciśnienie doszczelni połączenia a jak zimą ciśnienie spadnie to wszystko wycieknie.
Jak węz są miękie to z uszczelką jest oki a sprawdz korek inny bo ten korek jest pod ciśnieniowy on reguluje ciśnieniem w układzie więc jak będzie zatkany to nie ma gdzie to ciśnienie uciekac dlatego może wywalac przelewowym. a węża wyrywa przelewowego? Dodano po 2 no te korki są z zaworkami tamtendy ucieka cisnienie cieczy.
Węże są szczelne ,opaski dobrze dokręcone ,nie słychać żeby ciśnienie uciekało gdzieś bokiem , a ten spadek mocy jest już chyba z rok czasu, i od tej pory się nie polepszyło ani nie pogorszyło
Rura gumowa to "odzysk" ze starej rury turbo która jest w tym miejscu. A w zasadzie jest w tym miejscu, ale w Sprinterze 906 z poprzednim silnikiem 646. Średnica jest zbliżona. W jeden koniec wstawiony jest krążek z aluminium o tej średnicy "ok. 50 mm." i zaciśnięty cybantem, W krążku jest osadzony zaworek. Sposób montażu do osobistej inwencji. Podejrzewam,...
Jakie to typowe!…. Nie ma błędów - czyli wszystko w porządku. Auto sprawne. A może byś tak jeden z drugim wysilił mózgownicę? Jaki jest ciśnienie na railu jak auto kręci i nie chce odpalić? Raczej na pewno jest zbyt niskie i dlatego nie pali. Przyczyny dwie: ciśnienie ucieka przez wadliwy wtrysk lub uszkodzona jest pompa która nie podaje ciśnienia...
Hey, Myjka ciśnieniowa Karcher hd 10/25. Myjka po 3 latach tyrania ( z 250 bar roboczego poszło na 200) - stwierdziłem że jest zima - zrobi się jej remoncik - wymiana uszczelniaczy itp. Rozebrałem dziada , za pierwszym razem stwierdziłem że tłoki nie wymagają zmiany ponieważ patrzyłem na bok tłoka a nie na jego czoło. Wymieniłem wszystkie uszczelniacze...
Gdzieś ci ucieka to ciśnienie po drodze, ten co składał ten silnik niech szuka.
Albo pompa nie daje ciśnienia , albo później to ciśnienie gdzieś ucieka .
No nie dobija do zadanego ciśnienia. Powodów może byś masa. Pierwsze co by sprawdził jakie jest faktycznie ciśnienie w dolocie. Przepływ może powiedzieć co nie co jak za mały to coś zatkane ,jak w normie dla tego aktualnego ciśnienia to turbo (regeneracje skopane się zdarzają) jak z duże masz dziurę w dolocie za turbo a przed silnikiem i ciśnienie ucieka....
Toyota Avensis Verso 2.0 D4D 2001r Witam, czy ktoś orientuje się gdzie może rozszczelnic się klimatyzacja w tym pojezdzie ? Na h wysokie ciśnienie trzyma ciśnienie prawidłowo, natomiast na przewodzie - obigu L -niskie ciśnienie gaz gdzieś ucieka. Podczas nabijania przy włączonej klimatyzacji, klimatyzacja chłodzi, jednak tylko przez chwilkę do czasu...
Domorosłe majstry Daruj sobie te epitety bo zaczynasz być irytujący,wszyscy wiemy o czym jest dyskusja a ty robisz aferę ja by to była jakaś praca doktorska a to zwykła dyskusja o ciśnieniu oleju i czemu może być za niskie. Dodano po 4 Skoro silnik po REMONCIE, ja podejrzewam zużycie pompy, a wy? Często ciśnienie ucieka panewkami, skoro po remoncie...
jeździłem bo inaczej bym nie sprawdził że jest o połowę słabszy to cylinder ma być szlifowany lekko ze stożka czy nie to jedyną przyczyną jaka została to te zawory że przez nie gdzieś ciśnienie ucieka jak myślicie
Generalnie źródła są dwa, albo generator ma ograniczoną wydajność, albo ciśnienie ucieka z komory. Jedną z wielu możliwych przyczyn prawdopodobnie wyeliminowałeś wymieniając uszczelkę. Tyle można było zrobić z poziomu użytkownika, jeśli nie masz doświadczenia technicznego, wezwij fachowca, dalsza diagnostyka wymaga specjalistycznej wiedzy.
To nie reguła,że u ciebie będzie tak samo trzeba podać olej pod ciśnieniem i sprawdzić gdzie ucieka olej to najprostsza metoda oczywiście przy ściągniętej misce i pokrywie wałków rozrządu...
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Z układu c.o. ucieka ciśnienie (junkers novatherm ZW 20-KE dwuobiegowy) Zanim zacznę ryć śladem rurek z kaloryferów szukając wycieku,pytanie:Czy układ centralnego ogrzewania w tym piecu jest całkowicie autonomiczny i ubytek w ciśnieniu oznacza jednoznacznie nieszczelność poza piecem?
Dmuchałem w kranik w bloku bez głowicy po zaślepieniu kanałów w bloku i króćca na wąż. Dmuchałem sporym ciśnieniem (może nawet kilka barów)i z wodą w kanałach i bez wody. Nigdzie ani syku ani kropli. Piszesz, że dmuchałeś w kranik chłodnicy a korkiem chłodnicy i przelewem nie uciekało ciśnienie?
Ale jak dobijam ciśnienie do zbiornika to mi ucieka przez pompę.
Generalnie wychodzi że ucieka ciśnienie oleju więc zapala kontrolkę. Wiesz co trzeba zrobić - działaj.
Ale próba olejowa jest właśnie po to by ocenić czy zawory czy pierścienie tłokowe. Skoro po wlaniu oleju komprecha poszła w góre o 2,5-3 bara to znaczy ze ciśnienie ucieka przez GŁÓWNIE pierścienie.
Chodzi Ci o czarna puchę która ma kilka wężyków?To ok, tam też jest N75. Skoro podmieniałeś i było to samo, to możliwe, że gdzieś ciśnienie ucieka, mam nadzieję, że coś znajdziesz i będzie problem rozwiązany.
Ja bym się przyjrzał czujnikowi temperatury silnika dla sterownika silnika, skoro to zależne od trasy i rozgrzewania auta, tak samo sprawdziłbym ciśnienie paliwa czy jest odpowiednie, ostatnio w moim oplu (16SZR - podobny do Twojego) na benzynie szarpało odpalanie trwało z 5 sekund , sprawdziłem ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku i okazało się że...
kursor ucieka oscyloskop ucieka ucieka benzyna
kontrolka renault master astra podsufitka stukać skręt prawo
Czarne pionowe pasy na ekranie Grundig 32 LCD Telefunken TE22502S27YXG Software Update Guide