(at)turnip4, trzeba zrobić w twoim przypadku diagnostykę, zacznij od wymiany filtrów błąd 0094, sprawdź ciśnienie przed filtrem, dobry warsztat musi sprawdzić twoje wtryski, plus pompę. Długo trzeba kręcić zanim zapali, czy od strzała? 3780 - można obstawiać pompę, we wtyczce od wtrysków jest olej?
Za małe ciśnienie na niskim.
"qruq03" Widzę że chcesz pomóc wszystko co piszesz jest połowiczną prawdą. Ciśnienie wstępne zależy w dużej mierze od zaworu regulacji ciśnienia niskiego przeważnie jest ona 6 bar +/- 0,5bar .Jesli jest niższe o z obrotami sie podnosi to można podejrzewać że pompa wstępna się kończy. Ale dopiero po testach można mieć pewność że ma zbyt małą wydajność....
3779 czyli: Ciśnienie Rail: Przeciek z powodu wyrównania ilości. -01 za wysokie. Na razie tym się raczej zajmij, temat był już poruszany kilka razy. Posprawdzaj ciśnienia paliwa, zobacz czy nie masz we wtyczce od wtrysków w komputerze oleju. Filtr paliwa wymieniany? drugi błąd to EGR: odchylenie regulacji lambda
obstawiam na pompe Istnieje duże prawdopodobieństwo takiej możliwości......ogólnie nie jest to takie proste: - sprawdzenie zaworu ograniczenia ciśnienia - sprawdzenie czujnika ciśnienia paliwa - wtrysków na przelew - jakie ma ciśnienie na stronie niskigo - jakie ma ciśnienie na stronie wysokiego - procentowość otwarcia zaworu M-prop
Test wtrysków zrobiłem i wszystkie ok. Sprawdzę szczelność układu, manualnie ciśnienie przy filtrze, i na koniec m_promp. Dzięki.
Zmieniłem dozownik w pompie CR i już się błąd nie pali ale wartości są wysokie. ciśnienie w niskim układzie ok 6bar. Można już jeździć autem bo moc wróciła. Jeszcze tylko wymienię kable od wtrysków bo wtyczka zawilgotniała olejem.
Lejące wtryski też mogą być przyczyną takiego zjawiska, najprościej i najpewniej można je sprawdzić metodą " przelewową" tzn . ile paliwa oddaje każdy wtrysk na powrocie paliwa. Ja myślę żebyś sprawdził filtry paliwa , powietrza .Czujnik doładowania już wymieniłeś na pewno tak profilaktycznie choć silnik miał moc przed jego wymianą , gdy by był uszkodzony...
Witam, Sprawa dotyczy pacjenta MAN TGX 18.480 euro 5 z 2011r, AStronic+retarder, Przebieg 700tys A więc, Przy przebiegu 620tys km zregenerowałem wtryski bo maniek palił w okolicach 40 litrów bez znaczenia czy ciężko czy lekko i był trochę słaby. Po regeneracji spalanie spadło i to diametralnie, więc ok, powiodła się regeneracja. No i teraz się coś zaczęło...
Po dokładnych oględzinach wtrysków okazało się że tylko jeden troszkę odbiega od normy. Po teście pompy wtryskowej urządzeniem diagnostycznym dedykowanym do mana okazało się że pompa nie wyrabia, a dokładnie robi ciśnienie tylko za wolno i przez to ten błąd. Wszystko się wyjaśni po założeniu nowej pompy która jest zamówiona napiszę co i jak z tym samochodem...
Mechanik nie wyjmował wtrysków tylko ocenił je na podstawie minimalnej ilości paliwa przelewanego na powrocie i parametrów po podłączeniu komputera. Co do Mprop to ten obecnie założony ma inny numer niż ten fabryczny (inne jest też oznaczenie na szyjce 4.5 zamiast 2.5) ale wg serwisu Mana w ich systemie te numery się zgadzają i są zamienne. Pytałem...
Cześć testu nie przejdzie z tym błędem pozytywnie nigdy - w czasie jazdy ogranicza go komputer na postoju na zadanym ciśnieniu też go ograniczy, sprawdź wtryski na przelew. zacznij od tego.
No to wyczyść go, od tego należy koniecznie zacząć. Sprawdz ile i jakie ciśnienie plus wtrysk może coś się ukaże.
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
Witam, brak mocy, słaba reakcja na gaz, pompowtryskiwacze sprawdzone, wszystko w porządku. Szyba paliwowa sprawdzona podaje prawidłowe ciśnienie. Ciśnienie paliwa też jest w porządku, zawór egr działa, układ adblue czyszczony. Samochód gorzej chodzi niż Man 440 euro 5. Co można jeszcze sprawdzić? Jedyny błąd to wysokie ciśnienie ładunku (wtrysk Diesel)...
Miałem problem z doładowaniem, ładował 3 lub trochę więcej. Co jakiś czas problem znikał, żadnych błędów. Dopiero po całkowitym zatkaniu krucca pokazał błąd: "usterka Ad blau krucciec wyczyszczony i hula jak nowy". Tylko co ma wtrysk adblue do ciśnienia turbin?
Nie słyszałeś o tym, że wtryskiwacze się koduje? Każdy egzemplarz różni się: — Czasem reakcji (opóźnieniem otwarcia). — Wydatkiem paliwa w zależności od ciśnienia na listwie. Dlatego po założeniu wtryskiwaczy od innego silnika rozjechało się faktyczne zużycie paliwa, bo wtryskiwane są rzeczywiste większe dawki niż komputer przelicza z zależności...
Skoro wtryski po regeneracji to moze nie jest to wina wtrysku tylko brak ciśnienia na drugim cylindrze??
zrób testy silnika, najprawdopodobniej masz problem z którymś z wtrysków a przez to nie można utrzymać ciśnienia w common railu. Oczywiście powody mogą być zgoła inne, ale największe prawdopodobieństwo to uszkodzony wtrysk
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Witam. Zrób test DLS I MAN CATSEM .Zobaczysz czy wtryski dobrze działają i test pompy wysokiego ciśnienia (jej wydajność).
Ale mam problem z ciśnieniem na cylindrach, od przodu jest 23 a na ostatnim 30 przy sprawdzeniu manometrem. Jeśli wtryski sprawne to tu masz problem nierównej pracy silnika.
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Czy w Man TGX Euro 5 EEV 18.480 jest tylko czujnik NOx za tłumikiem i nie ma sondy lambda? W Autocom pokazuje 780°C sondy lambda i różne wartości, raz 8, raz 20,48, różnie. Więc nie wiem, jak jest. Wartości wtrysków na Autocom pokazują wszystko powyżej 5. Czy pompa wysokiego ciśnienia zawsze daje błędy, czy wymienić za wcześnie? Przebieg: ponad milion.
Kolego błąd 3779 (ciśnienie rail, przeciek z powodu ilości...). Nie chce Cie martwić ale jest to problem układu paliwowego a dokładniej pompy wysokiego ciśnienia lub wrtysków (duży koszt). Podejrzewam ze paliwo na którym jeżdziłes nie jest najlepszej jakości. W serwisie przeprowadza diagnoze i bedziesz pewny na 100%. Proponuje sprawdzić wtryski i pompę...
3099-05 czujnik ciśnienia paliwa ; zwarcie do masy.3781-01, zawór nadmiarowy ciśnienia otwarty;ciśnienie za wysokie. 3813-08, monitorowanie rozrusznika;nieprawidłowy sygnał.00100-02, ciśnienie oleju ; za niskie.
Zajrzyj czy nie masz zapchanego filtra w podstawie pompki recznej. Ja też zajalbym sie niskim ciśnieniem, aby wróciła wartosc rzedu 5,5 bar. No i koniecznie ją zakreć xD
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
Przecież powyżej napisałem, że może ulec ponownej krystalizacji. Nie rozumiem, o co chodzi z nieznajomością problemu? Staramy koledze jakoś pomóc, to co napisałeś powyżej mogę jak najbardziej potwierdzić. Jednakże Man dał wytyczne ze schematami - algorytmami do postępowania ze wskazanymi przez komputer błędami. Jest wyraźnie pokazane postępowanie co...
Kolego Bład EDC 3778 (ciśnienie rail, przeciek z powodu ilości...). Nie chce Cie martwić ale jest to problem układu paliwowego a dokładniej pompy wysokiego ciśnienia lub wrtysków (duży koszt). Podejrzewam ze paliwo na którym jeżdziłes nie jest najlepszej jakości. Proponuje sprawdzić wtryski i pompę wysokiego ciśnienia (nie rób tego sam.. najlepiej serwis...
Według Mana są do wymiany. W euro 6 tylko po zrobieniu tego testu zapada decyzją o wymianie - ostatnio robiłem ten test miałem temperatury np. 6.3 K, 4.4 K 2.7 K .... - wszystkie były ok - teraz pytanie czemu system pokazuje wszystkie NOK,(Jaki masz blad? 3779,80, czy problem z przejściem testu ciśnienia? Czy cały czas problem z dpf? Doładowanie dolna...
Zacznij od próby przelewowej bo bez jakichkolwiek podmian z innych aut będziesz wiedział co z wtryskami. Przy okazji sprawdzisz zawór na szynie czy nie puszcza paliwa. Sprawdzanie ciśnienia po wysokiej stronie to ryzyko i odradzam.
Sprawdź ciśnienie na wyjściu. Nieszczelny wtrysk. Sekcja zasilania 5V przetwornica. Pytaj użytkownika Piotr Budzowski.
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Mogłaby dać radę rzędowa pompa z samochodu ciężarowego np. Man. W tej pompie tłoczki mają około 10 mm średnicy. Ciśnienie na wtryskiwaczach około 320 barów. Wydatek też spory bo na 100 wtrysków jedna sekcja może dać około 25 cm3
Po rozebraniu wtrysków przez firme specjalizującą się regeneracji, obejrzeli je pod mikroskop i okazało się że wewnątrz są opiłki - wtryski zostały zregenerowane. Dodatkowo oddaliśmy pompę wysokiego ciśnienia do weryfikacji , czy ona łuszczy się. Okazało się że z pompą wszystko ok. Więc dodatkowo wymieniliśmy pompę w zbiorniku paliwa. Oczywiście zbiorni...
Witam, mam problem z manem, silnik D0834 LFL03. Zgasł i nie odpala. Błąd migowy 6 długich, 6 krótkich. Zmieniona pompka wstępna, podłączam wtrysk na zewnątrz do przewodu, pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza takiego ciśnienia żeby otworzyć wtrysk. Mógłby ktoś rozkodować błąd? EDC 6 długich, 6 krótkich (66)
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Błąd wskazuje na ciśnienie w szynie i wyciek podczas pracy na biegu jałowym.Zrobił bym jeszcze próbę przelewową na wtryskach.
Przy wymianie wtryskiwaczy było mierzone ciśnienie na cylindrach. Wszystko w normie, po 30 na wszystkich. Mechanik stwierdził, że jakby to były panewki czy coś za wałem korbowym, to by godziny nie chodził. A ja już jeżdżę 3 lata z tym, bo myślałem, że wtryski. Ale jednak to nie to.
Wtryski, paliwo, pompa, ciśnienie sprężania, rozrząd, drożność dolotu itp. Mnóstwo rzeczy do sprawdzenia.
Zawór DBV był wykręcony , wyczyszczony i założony . Wtryski sprawdzone nie leją , pompa daje dobre ciśnienie , myślę żeby wymienić czujnik na listwie , zawór M-Prop , oraz zawór DBV .
Najprościej to sprawdzić ciśnienie na tym feralnym cylindrze lub zamienić wtrysk miejscami na inny cylinder. Podaj typ silnika. Bomblowanie na powrocie to raczej normalka o ile ze zbiornika nie śmierdzi nie spalonym paliwem.
Wyciek na szynie CR - pewnie wtrysk lub kilka, ewentualnie zawór bezpieczeństwa. TCU to błąd załączania przystawki ZBR 111 poziom płynu chłodzącego ZBR 4523 ciśnienie w układzie kierowniczym
03789-05 Czujnik różnicowy lub porównawczy czujnik ciśnienia spalin 03779-01 Ciśnienie w układzie jest niskie i nie można go zwiększyć do normalnego ciśnienia. 03776-01Główne ciśnienie.Wyciek podczas kompensacji ilości paliwa.Sprawdź szczelność układu paliwowego wysokiego ciśnienia.Możliwe zatrzymanie silnika lub zmniejszenie mocy. Od czego zacząć?...
Ciśnienie na tłokach Ok, sprawdzałem wcześniej, Układ paliwowy czyściłem, ale pójdę za radą i wymienię zaworek. Wtrysk ( 1) sterujący był sprawdzany, parametry mieszczą się w normie.
Po tych błędach co napisałeś to tak jak wszyscy ci doradzają bez fachowca z kompem i sprzętem do sprawdzenia przecieków na wtryskach nic nie poradzisz. Błędy które wpisałęś są po stronie wysokiego ciśnienia.
-- dozownik czyli pompa? bo do tej pory uważałem, że mamy pompe w module i wtrysk który znajduje się przy wydechu? Twoja wersja to Euro 5, bo Euro 6 ma Emiteca i Boscha i każdy z nich jest innym systemem.... ale do rzeczy ta "puszka" za kabiną to moduł pompy w której jest pompka czujniki filtry itp. i on przesyła adblue pod ciśnieniem do "modułu dozowania...
MAN silnik D0824LFL09 Może ktoś mi pomoże jak ustawić pompę oraz kąt wyprzedzenia wtrysku w silniku D0824LFL09 Man 8.163 oraz jakie powinno być ciśnienie na wtryskach. Z góry dziękuję.
wtrysk sterujący i reszta wtrysków może lać dać wtryskiwacze do sprawdzenia,problem miałem taki sam wtrysk sterujący miał dobra oporność ale końcówka lała i problemów co nie miara było niby pompa uszkodzona okazało się na ma szynie ze leje i ciśnienia takiego jak ma mnieć
Witam, MAN TGX Euro 5 D2066. Błąd EDC 3778 FMI 1 oraz EDC 3780 FMI 1. Błędy wyskakują pod duże górki, teraz nawet już na pusto. W aucie zregenerowane wtryski, po regeneracji korekty bliskie zeru - nie pomogło. Wymieniony zaworek na listwie ograniczający ciśnienie - nowy oryg Bosch - nie pomogło. Na niskim 5,3 bar, na wysokim zadane prawie równe rzeczywistemu,...
Blad dotyczy cisnienia powietrza na wyjsciu do modulu wtrysku , sugerujac sie koncowka bledu , to cisinienie moze byc zbyt niskie wiec mozliwe ze to nie przypchany modul wtrysku tylko nieszczelnosc pomiedzy skrzynka AdBlue a wtryskiwaczem , poszukaj wycieku powietrza .... :) . A jezeli nie znajdziesz wycieku a i cisnienie zasilajace z pojazdu jest w...
Witam Auto dużo pali, nie kopci, słaba moc Wymienione: Nowe wtryski Króćce Pompa zregenerowana Nowy zawór mprom Oryginalny zawór ograniczający ciśnienie A błąd nadal się pokazuje, nadal duże spalanie. Proszę o jakieś sugestie Z góry dziękuję
Man tga 2008 rok brak mocy wymieniony czujnik doładowania pompka paliwa filtry sprawdzone wtryski i cisnienie na listwie wymienione turbo a usterka dalej nie znikła dodam że auto nie kopci a po utracie mocy co dziwne spada spalanie. Pomocy bo opadają już ręce na to auto Poszukuje dobrego mechanika od Manow Lubelskie gdyby ktoś miał jakiś pomysł lub...
Zgaduje poszła turbina poszedł olej poszedł w nowy intercoler z rur i go sobie podciąga. Bez wymiany IC był bym pewny po wymianie tylko zgaduje. Ile oleju stracił i od której strony szedł olej? Odpinasz intercoler i sprawdzasz co w nim. Potem jak coś patent na wkręt nawiercasz intercoler na dole mały wiertłem i odpalasz jak wszystko wypluje wkręcasz...
Czy jesteś pewny firmy która sprawdzała wtryski? bo z tym różnie bywa.Jak długo trwała operacja sprawdzania?Ja sprawdził bym dolot na szczelność , czujnik doładowania, AdBlue i tak jak koledzy sugerują ciśnienie na katalizatorze.I jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej .
Dzięki za pomoc, ten drugi błąd źle napisałem i jest to 3781 Co może powodować zbyt duże ciśnienie w układnie paliwa ? Właśnie ten błąd 3781 powrócił. Dodam, że były zregenerowane wtryski w tym aucie. Pozdrawiam
Cześć, wymieniłem filtry i pomogło, chociaż były całkowicie czyste, ten błąd co wyswietla oznacza ponoć zbyt wysokie ciśnienie na odcinku od zbiornika do pompy, wiec wykluczają awarje pompy i wtrysków, tak mi powiedzieli, a i jeszcze smok przeczyscili,ale tam też nie było jakiś brudów
Zapala mi się błąd EDC DIAGNOZA 03776-01 jak jadę załadowany albo pod górę tylko na wysokich biegach jak samochód jest rozgrzany byłem w aso Man wymienili wtryski zawór DBV i zawór w głowicy utrzymujący cisnienie na powrocie. nie pomogło samochód sie rozgrzeje trochę obciożenia albo wzniesienia i błąd sie zapala jak jadę z pustą naczepą i np wyprzedzam...
MPROP numer różnił się ostatnią cyferką oryginał bosh oringi ok dbv nowy bosh nie cieknie podpięty komputer man zawory wymienione po diagnozie na dbv spadły wartości % z 3.5 na 1.7 Dodam że auto traci trochę mocy ale jedzie obroty w pełnym zakresie. Wtryski na kompie wychodzą dobrze ,czy mogą to być problemy z pompą wysokiego ciśnienia ? Jakie mam zbadać...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Co to oznacza? Dobry olej i nic się nie stanie- Man na oleju long life zaleca zmianę co 90 tyś km - kilku krotnie zmieniłem olej grubo powyżej 100 tyś km- wydaje mi się że gdyby auto jeździło z niskim poziomem oleju to gorsze nieszczęście - temperatura robocza licz jakieś 1.6 może ciut więcej bar silnik ma już jakiś przebieg. Niestety, nie zgodzę się...
moim zdaniem sprawdź szczelność układu paliwowego może jakiś przewód jest przetarty przypchany lub ma bardzo mala dziurke i lapie powietrza i niema ciśnienia w układzie sprawdź ciśnienie specjalnym zegarkiem. I zobacz jakie ciśnienie. Moze byc wiele przyczyn pompka paliwa wtryski lub pompowtryski w zależności co masz. A jak zapali ma rowne obroty nieszarpie...
Witam W firmie w której pracuje moge tylko pomarzyć o orginalnym testerze Mana z powodu tego że Man jest bardzo awaryjny tak mój szef stwierdził gdy zaczeły się wyświetlać w modelach D20 błędy w EDC 3178 3179 okazało bardzo kosztowne ich usunięcie w serwisie zmieniali pompe wysokiego ciśnienia i wtryski szef za tą usługe zapłacił 30 tys zł tak się żalił...
Jak sprawdzałeś wtryski?Mierzyłeś ciśnienie na na powrocie paliwa?Na pompie wysokiego ciśnienia jest elektrozawór (chyba dawki paliwa o ile się nie mylę) może on psoci.Przy EGR co zaślepiłeś spaliny czy obieg płynu?
wtryski wymienione błąd 3779 zginą. pojawił sie za to 1080cisnienie zasilania paliwa,ciśnienie powietrzadoładowanego oraz czujnik oleju.podczas diagnostyki komputerowej cisnienie oleju wynosi cały czas 1 bar niezależnie od obrotów a cisnienie przed filtrem 0.98 przed wymiana wtrysków i filtrów było 5.ciekawe czy nic nie zepsuli przy robocie. dodam jescze...
Witam. Mam pytanie jakie spalanie ma MAN TGA18 530 silnik D2876 common rail 2003 rok Wymieniłem wtryski, pompę paliwa, czujnik doładowania, zero błędów, wszystkie ciśnienia na teście dobre, turbina na maxa daje1,7bara a auto pali od 40 do 43litrów. Czy może trzeba zmienić koła na mniejsze bo teraz mam 295/80/22,5. Może ktoś miał podobny problem. Auto...
Witam man tga d20 przebieg 683.807 km problem to błędy EDC 3779, 3778, 3776 auto po diagnostyce w serwisie man. Objawy:Dym z wydechu na początku tylko jak dostał trochę więcej gazu i pod górkę po 100 km ciągle już dymił jak jechał strzały z wydechy metaliczne stuki w silniku co jakiś czas i zawsze przy dodaniu gazu. Obecnie już ma problemy z odpalaniem....
Jestem tu nowy wiec na wstępie wszystkich serdecznie Witam, Mam problem z moim manem TGL 12.220 euro5 2010r mianowicie zabrakło mu mocy pod komputerem "man catsem" całkowity brak błędów ciśnienie doładowania stoi na 0,03 na postoju jak i podczas jazdy. Na pierwszy strzał poszły filtry paliwa powietrza czyszczenie separatora (sitka) następnie wymieniłem...
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Witam. Mam problem z manem f 2000 1999r na edc. Mianowicie jak w temacie nie pali na 1 cylinder ...szósty....przed remontem też nie palił na ten sam. Zrobione wszystkie wtryski , głowice bo były przedmuchy, wtryski przy okazji. Po odpaleniu niby ciśnienie jest na tym wtrysku bo jak tylko trochę zluzuje przewód to paliwo tryska. Czujniki polozenia walu...
Witam Man toyote celicę 2001r silnik 1.8 2zz problem polega na tym ze mam wypadanie zapłonu na cylindrze 1,3i4 wymieniłem cewki wymieniłem świece sprawdzałem wtryski sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i na każdym jest 14,1 co może być przyczyna wypadania zapłonu z góry dziękuje pozdrawiam
Witam, potrzebuje pomocy z autem Man tgm 18,340 , samochód po jednej trasie stracił moc zaczął dymić na czarno oraz turbiny się nie odpalały auto nie miało mocy wogole pod żadna górkę nie byl w stanie wyjechać wszystko na 1 biegu . Samochód został zawieziony do serwisu zostało w Nim wymienione 6 wtrysków 2 turbiny zostały sprawdzone, okazały się dobre,...
Witam U mnie to samo. Man tgx 480 euro 6, 530 000 km. 2014 rok. Spalanie 38, pod górę słaby a przedtem spalanie 30, pod górę ciągnął było czuć że ma siłę, aż nagle go ch.....j szczelił. Zawór wyrególowane Filtry wymienione Ciśnienie doładowania pod obciążeniem ponad 3,5 atm. Hamulec górski działa nie zacina sie Retarder działa (myślałem że dwa zawory...
Witam. A czy hamulec silnikowy działa prawidłowo? Wypada sprawdzić klapę spalin hamulca silnikowego bo jeśli będzie uszkodzona to może ograniczyć przepływ spalin. Kiedy były regulowane zawory? (jak wyglądają krzywki wałka rozrządu?) Jak wyglądają korekcje wtrysku na poszczególnych cylindrach? Ile wynosi wartość ciśnienia szyny paliwowej na wyłączonym...
Prosiłem właściciela o zdjęcie i trochę to trwało Zamontowana pompa ma mocowanie czujnika między przewodami do wtrysków w przedniej części głowicy wysokiego ciśnienia .Na kole zębatym pompy jest jeden ząb zaznaczony na czerwono, od wewnętrznej strony obudowy mocującej pompę do silnika są naniesione takie oznaczenia 4/4 , 6/6...
Zanim zaczniesz rozbierać silnik i w ciemno wymieniać, podłącz go gdzieś pod komputer i sprawdź wartość regulatora ciśnienia (m-Prop) dla obrotów jałowych powinno być ok 4-6%. Możesz też zobacz jakie było zasterowanie w momencie wystąpienia błędu jeśli komputer na to pozwoli. Jak już będziesz miał go pod komputerem sprawdź jakie wartości są w równoważeniu...
Tak jak pisadłem błędów żadnych nie ma, samochód jak już chodzi to pracuje prawidłowo, normalnie można nim jechać. W serwisie tak jak mówisz sprawdzali co się dzieje podczas zapalania, był robiony, nie wiem czy dobrze pamiętam nazwę chyba "DIS". Filtr paliwa był wymieniany miesiąc temu, dla pewności jeszcze raz wymieniłem, ten mały filterek w pompce...
-hyh. serwis man woła za wymianę wtrysków ponad 1000netto. ( raczej oni powinni wszystko złożyć przepisowo? śmiej się ale rozmawiam z ludźmi i jestem sceptyczny na wszystk) -a za 6x sztyftu wychodzi 166zeta x 6 = 996 netto (cena z niemieckiego sklepu). Poszukam jeszcze w PL. -nie wspomniałem o konieczności wymiany pompy wysokiego ciśnienia, wiązki edc,...
A jak można katować te samochody z automatyczną skrzynią biegów? Miałeś do czynienia z tą skrzynią i jej praca? To nie słynne 1.9 TDI ahu żeby napisać gotowca i wgrać -sprawdzonego na dodatek na innym golfie. Tutaj vgt/temperatury musza być przed granicą A bez hamowni ciężko to sprawdzić - są osoby które oferują takie usługi następnie przez dłuższy...
Test niskiego ciśnie zdjęcie w załączniku to się nazywa test wysokociśnieniowy i wyszedł poprawnie. zrobić można test wtryskiwaczy DLS ale to man catsem choć najwiarygodniejszy jest test na wtrysków na stole lub test przelewowy a tak właściwie, to podstawowe parametry by się zabierać za coś dalej jak w/w to już podał (at)stanisławpiotr bo nie ma sensu...
18 Kwi 2010 13:37. napisałem 1 posta w tym temacie. dziś sprawa wygląda tak auto nadal pali 37l/100 silnik rozebrałem sprawdziłem ciśnienie sprężania jest ok.naprawione wtryski (wymienione wszystko końcówki,podkładki itd.)wymiana pierścieni ,głowice ok. Czyli silnik jest dobry. wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania (z innego auta które jest ok czyli...
Witam. Sprawdź złącze z przodu kabiny i przy pompie oraz wiązkę, najlepiej ciągłość obwodu. Usterka to odchyłka czasu wtrysku. Może być też spowodowana niskim ciśnieniem paliwa (np. zatkany smok; domniemam że pompa po remoncie to pompka paliwowa też jest naprawiona oraz nowe filtry masz założone) a nawet nadmiernym luzem zaworowym (uderzenia zaworu...
Silnik Diesla: Zbyt duże opóźnienie zapłonu przy detonacyjnym spalaniu. W silniku Diesla prowadzi do niekontrolowanego spalania przy wysokich skokach ciśnienia i do mechanicznego przeciążenia progów pierścieni tłoka. Przyczynami tego mogą być: Zbyt niskie ciśnienie sprężania. Ciśnienie wtrysku jest zbyt niskie. Pomoc w zapłonie np. spray startowy...
Witam Mam problem z Manem 26.403 1998 strasznie ciężko rano zapala, a gdy już zapali przez pierwsze 5 min brakuje gazu nie może wejść na obroty, gaz się pojawia gdy zapali się EDC. a z komina biały dym. przy dodawaniu gazu dymi na biało, lecz gdy wciskam gaz tak na 80% ładnie chodzi i nie dymi. Możecie jakoś pomóc. cisnienie na cylindrach sprawdzałem...
Komputer diagnostyczny w dzisiejszych czasach to nie kosmos tylko zwykłe narzędzie diagnostyczne. I nie mówię o Man Cats tylko o texie czy jaleście. Każdy z tych testerów daje możliwość kontroli parametrów bieżących takich jak ciśnienie zasilania, zdane ciśnienie szyny i bieżące czy stopień otwarcia zaworu regulującego. Taka diagnoza trwa ko 15 minut...
Witam. Mam bardzo nietypowy problem mam nadzieję ze wspólnie da się go rozwiązać. Zaczną od początku. Samochód MAN TGA 33.400 z 2007r o przebiegu 81tys km. Tydzień temu, gdy przyszły pierwsze przymrozki w trakcie jazdy zapaliły mi się błędy EDC 03779-01, Po tym błędzie w trakcie jazdy słychać w silniku dwa uderzenia i duża ilość spalin zostaje wyrzucona...
Hej na szybko odnawiam tema tutaj bo może szybciej ktoś odpisze lekko zaczyna pracować nie rowno silnik w E5 z 2012 roku przebieg 1,2 mln i pokazuje takie błędy i takie parametry wtrysków , czywtrysk ktorey osiaga maks -1,8 już siada czy to bardzij wskazuje czujnik ciśnienia paliwa https://obrazki.elektroda.pl/7572001800_... https://obrazki.elektroda.pl/1628348300_...
Właśnie wczoraj wymontowałem wtryskiwacz i zawiozłem w celu potwierdzenia do gościa co naprawia wtryski-potwierdził jakimś testerem ze jest padnięty. Więc zamówiłem drugi ale przyszedł niby do tego modelu niby bosch ale na moim starym jest długi numer 0432133799 a na nowym brak takiego długiego numeru jest tylko napis kdel 82E55 300 bar i różne inne...
Texą zrobisz praktycznie wszystkie testy i aktywacje, wyjmij wtryskiwacz z kolektora i sprawdż czy końcówka nie jest przytkana i jeżeli w aktywacjach pompa zrobi ciśnienie ok.3 bar,to na wyjętym wtrysku aktywuj test rozpylacza. Będziesz widzieć czy i jak rozpyla. Tak jak kolega kakibara napisał sprawdż filterek na przewodzie i sito przed samą pompą....
Po zamontowaniu pompy odpowietrz układ ze z djetym wężem przed dozownikiem, wyłącz odpowietrzenie załóż wąż I ponownie odpowietrz. Jeżeli sciagales wtrysk - nie wolno nim kręcić tą dużą nakrętką - ok nie robiłeś tego i zalozyles ponownie należy wymienić na nowy elastyczny przewód i oczywiście zagiac pod kątem 90 st. Jak wyżej błąd 5018 jest spowodowany...
Witam ponownie. Układ przejrzany. Wtrysk drożny jak nowy, przewody drożne ( zasilanie, powrót i do wtrysku), przedmuchane, adblue po odpaleniu leci na powrocie po zdjęciu przewodu przelewowego z pompy i widać jak ten przewód "pulsuje". Filtra na króćcu wejściowym nie ma, jedyny jaki może być to w zbiorniku, bo innych nie znalazłem. Po przejechaniu ok...
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Hej no walczę już z tym od 2 miesięcy z 4 razy miałem że wystarczyło wyczyścić wtrysk usunąć błąd i było ok ,ostatnie 5 tygodni był spokój bo ciągle lałem tylko do 3/4 zbiornika i tydzień temu się zapomniałem zalałem do pełna i wywaliło te 2 błędy.Jeździł tak cały tydzień nie spaliło ani grama AdBlue kierow w tygodniu sam sprawdził wtrysk ale był czysty...
Jakimi wartościami sugerować się przy diagnostyce wtrysków? Są manuale opracowane przez producenta wtryskiwaczy. Nawet w tej samej grupie, tym samym typie szeregu, mogą być bardzo różne dane, B. ogólnie to: równomierność dawki, jakość rozpylenia, kąty rozpylenia, ciśnienie otwarcia i wiele innych. Ceny to przeciętnie od 1200 do 1500 za komplet. Zależy,...
Ja rozwalilem emiteca na czesci i tak to wygladalo. Wypiety zaworek a poza tym pelno cukru https://obrazki.elektroda.pl/1077693700_... https://obrazki.elektroda.pl/8084226900_... https://obrazki.elektroda.pl/7661375500_... https://obrazki.elektroda.pl/4962981600_... https://obrazki.elektroda.pl/5706029100_...
Kompresję ma prawidłową ? Nie przeskoczył rozrząd ? Nie pamiętam czy ten model był na kołach zębatych czy na łańcuchu. Poziom oleju jest prawidłowy? I czy masz czujnik poziomu oleju w misce - brak oleju = brak możliwości uruchomienia motoru, jak jest to sprawdzić poprawność działania. Pompa podaje ciśnienie na wtryski ? Dużo pytań ale silnik to nic...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witam mam problem z którym już od długiego czasu walcze jest to hyundai getz 2005 rok silnik 1.5 CRDi .Autko jak ciepły bardzo ciężko odpala na zimnym rewelacji także nie ma.Na komputerze błędów brak.Choć raz były P1180 i P1181 . Dałem do sprawdzenia pompę regulator wtryski i niby są ok. Dziś dałem inny czujnik ciśnienia i lipa.
końcówki wtrysków ciśnienie ciśnienie wtrysków zetor mercedes ciśnienie wtrysków
promienniki łazienka zdalny reset dewalt bateria
Jak włączyć tempomat w MAN TGX? Prosty kompresor dynamiki audio na JFET, LM13700, THAT2180 – schemat, parametry, DIY