Dowiedz się jakie powinni być prawidłowe ciśnienie wtrysku paliwa i sprawdź ciśnienie jakie daje wtryskiwacz. Musisz je wyjąc i sprawdzić gdzieś na urządzeniu do tego przeznaczonym. Mogą to być "lejące wtryski". Takie dane są dostępne na każdej stacji kontroli pojazdów. Diagności maja masę literatury
A jak wtryski? Ciśnienie paliwa. Paliwo?
140 do 150 at
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Zacząć trzeba od podstaw: czy jest iskra, ciśnienie paliwa na wtryskach, czy wtryski dostają impuls do otwarcia, czy czuć przy nieudanej próbie odpalenia paliwo z wydechu? Później będziemy myśleć dalej.
Na jakiej podstawie to zakładasz? Sprawdzałeś? Pewnie nie. Więc na początek paliwo i jego ciśnienie, kluczowanie wtrysków, same wtryski, czy nie pozapiekane.
Moze być zatkany regulator.Sprawdz jeszcze te przewody paliwowe między pompą a rozdzielaczem bo naprawde często puszczają paliwo i tym samym jest za małe ciśnienie na rozdzielaczu.
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
A jak myślisz to działa? Oczywiście ze tak - chyba nie myślisz ze działa to inaczej? Bardzo drobne brudy spala się i tyle - juz dziś pojawiają się silniki benzynowe z ciśnieniem wtrysku jak dizel. Tu tylko pozostaje lac dobre paliwo. Wyższe ciśnienie wtrysku oznacz mniejsze otwory wtryskiwacza.
Może paliwo? Temperatura? konstrukcja palnika? Ciśnienie wtrysku? Jaki sterownik? - jak loa to raczej nie on i chyba nie fotka.
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Przełącznik działa lampki się palą. Paliwo do wtrysku dochodzi i jest powrót, nie jest rozpylane przez wtrysk.Nie było mierzone ciśnienie paliwa ale po odbiciu przewodu od wtrysku paliwo leci ostro.
Jakie ma być minimalne ciśnienie na szynie żeby odpalił? 25MPa - minimum. Jakie mają być minimalne obroty wału żeby odpalił? To zależy od "kondycji" silnika. Generalnie, jeżeli kręci powyżej 250obr/min. powinien odpalić. Jeżeli masz dobre wtryski, ciśnienie jak napisałem, obroty też i paliwo nie najgorsze, to musi dać się silnik uruchomić. Oczywiście...
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Skoro na listwie nie ma ciśnienia to ci nie zapali i nie podniecaj sie Clipem. Któraś pompka nie podaje , albo niedrożność. Skoro widzi ciśnienie to sa spełnione warunki i powinno działać jakby paliwo było. Gorzej by było jakby było paliwo a nie mierzyło.
Leci paliwo na wtryski? Jakie ciśnienie na rampie wtryskowej?
Ale cieknący wtrysk może być powodem uciekania ciśnienia. Jak paliwo ucieknia z wtrysku do cylindra to i ciśnienie na listwie wtryskowej spadnie.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Cześć Sprawdzone zostało ciśnienie na tłokach, wtryski, świece, paliwo oraz wiele innych rzeczy, które mogą mieć wpływ na palenie Co to znaczy "wiele innych rzeczy"? To określenie dosyć szerokie i enigmatyczne. Czy jest sprawdzone ciśnienie na railu w momencie kręcenia gdy silnik nie chce odpalić?
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
w ZETECu jest MAF, można na próbę odłączyć. do sprawdzenia ciśnienie paliwa - regulator może króćcem podciśnienia dolewać paliwo. oraz EVAP - czyli zawór par paliwa. Jeżeli czas wtrysku i ciśnienie jest ok, to paliwo dostaje się inną drogą niż przez wtryski.
Co do teorii to w systemie wtryskowym (czy to gazu czy benzyny) chodzi o utrzymanie stałego ciśnienia paliwa względem kolektora, żeby na powiedzmy 1ms wtrysku zawsze poleciała przewidywalna ilość paliwa. Zakładając że atmosferyczne to zero, na jałowym masz tam jakieś -0,8bara w kolektorze i jak dasz but-opór i zrobi się tam atmosferyczne to mniej więcej...
Paliwo dochodzi do samych wtrysków Paliwo ma nie tylko "dojść" ale też mieć odpowiednie ciśnienie. Jeśli nie masz komputera to wepnij woltomierz w środkowy przewód z czujnika ciśnienia paliwa, przy kręceniu rozrusznikiem ma być jakieś 1,3 V. Jeśli jest mniej to nie ma ciśnienia/uszkodzony czujnik lub obwód czujnika. EDIT: oczywiście mierzysz przy wpiętej...
Jeżeli auto kręci, a nie odpala, a z rury wydechowej wydobywa się biały dym to oznacza, że paliwo jest podawane a komora spalania jest za zimna by paliwo się zapaliło. W takim razie należałoby sprawdzić działanie świec żarowych i ciśnienie sprężania. Co do pomiarów ciśnienia paliwa to napisz gdzie je zmierzyłeś.
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Chwila chwila dałeś dwa pierścienie do jednego rowka? PS Nexia jak dawno nie jeździła na benzynie to zbadania ciśnienie paliwa i jak to jest mono wtrysk to można zobaczyć czy paliwo leje się na przepustnicę czy ładnie pyli wtryskiwacz.
Moja listwa wygląda tak jak na załączonym obrazku, dzisiaj spróbowałem jeszcze podłączyć wtrysk na zewnątrz, podpiąłem paliwo i wtyczkę, odpaliłem na plaka, ciśnienie według komputera podchodziło pod 500 bar, wtrysk nie puścił chmury, natomiast paliwo z wtrysku przeleciało przelewem, bez plaka komputerowo pokazuje tylko te 10 bar na listwie https://obrazki.elektroda.pl/9414427200_...
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
24 tyś. Ale kilkaset km temu jest wymieniona góra tzn cylinder głowicą rozrząd i tlok Dodano po 1 Rok 2008. Wersja roadwin R fi Dodano po 10 Pompa paliwa utrzymuje ciśnienie.. . Wtrysk paliwo podaje.... niekiedy zaświeci kontrolka silnika... wtedy motor traci na mocy jakby się dlawil... motor gaśnie i po próbie odpaleniu od razu kręci Ale bez reakcji......
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Sprawdź ciśnienie paliwa. To że widzisz paliwo nic nie znaczy jak ciśnienie będzie za małe wtryski będą lały i też może nie odpalać.
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Nakrętki na przewodach doprowadzających paliwo pod ciśnieniem do wtrysków. Na wtryskach . Luzujesz po kolei i kręcisz. Jak się pokaże paliwo zakręcasz. Chodzi o to, by usunąć powietrze z całego układu wtryskowego, czyli z pompy i przewodów.
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
Witam mam pytanie wybija mi w tym mondeo bład P2291 regulacja ciśnienia wtrysku ciśnienie za małe czujniki na pompie i listwie zmienione paliwo na krótko dałem i nic miał ktoś taki przypadek.
Jak zachowuje się ciśnienie na listwie wtryskowej. Bo typowo jak np wtrysk pada (zrzuca paliwo przelewem)lub pompa słaba to ciśnienie przekracza próg i po zgadaniu drastycznie spada. Dwa jak się mu pomoże nabłyszczaczem do kokpitu to w końcu odpala i trzyma wolne obroty lub chociaż np. 1500 rpm. PS Nie stało się tak świeżo po tankowaniu co sugerowało...
Witam, chciałbym sie z kimś pilnie skontaktować w sprawie opisanej usterki niskiego/braku cisnienia na wtrysku 1 i 4. Problem stał sie poważny. Brat wracał do Uk i 60 km za niemieckką granicą auto zgało. Posprawdzali i te same objawy-brak wtrysku na 1 i 4. Scholowali auto do Polski i w jakimś niby serwisie zdiagnozowali że niby pompa padła; czeka więc...
Sprawdzić czy paliwo dochodzi do pompy.Sprawdzić ciśnienie przy rozruchu.Sprawdzić wtryski na przelewy.Choć pewnie wtryski bubel.A potem nie wiadomo jak pompa i reszta.Diagnoza.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
dzieki wam za wczesniejsze porady . tylko teraz nie wiem ile wynosi cisnienie pompy pompujacej paliwo do wtrysku. Dzieki
nie musisz nic tankowac -wystarczy nawet 2 litry paliwa (jezeli tylko smok bedzie zanurzony) zacznijmy od najprostszego - kolega nie pomylił przypadkiem wezy i kierunkow pompy ??? jezeli nie to niech ktos przekreci ci zapłon a ty w tym czasie zobacz czy jest cisnienie na wtryskach (ściąg weza dochodzacego do wtrysków) Pominę błędy w pisowni, ale sama...
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
interesuje mnie norma cisnienia wtrysku paliwa w silniku 1,9 dieslu w citroenie BX..mam rano problem przy pierwszym uruchomieniu zaczyna dymic.przez okres okolo 2 minut.pozniej pracuje normalnie.czy moze byc to spowodowane malym cisnieniem w cylindrach??
Ale ciekawe jake ciśnienie wychodzi z pompy do wtrysków jak jest paliwo i sprężanie musi palić.
Sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa na listwie. Impuls ze sterownika to kilka ms i bez odpowiedniego ciśnienia paliwo nie poleci. Jak masz oscyloskop sprawdź czy sterownik steruje wtryskami.
Witam! Z pompy wtryskowej silnika S-231 paliwo dochodzi do wtryskiwacza, lecz nie przepływa dalej. Wtryskiwacz rozebrany, wyczyszczony, ale to nie pomaga. Ciśnienie z pompy ok 4 atm. Co może być problemem?
Ciśnienie paliwa mierzy się manometrem i trzeba to sprawdzić bo przy słabym ciśnieniu wtrysk będzie pluł paliwem zamiast je wtryskiwać i od tego też mogą być błędy.
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Któryś z wtrysków przelewem upuszcza paliwo/ciśnienie i dlatego pompa potrzebuje więcej czasu by to ciśnienie wytworzyć.
Ciśnienie na tandem i cęgi na wtryski. Choć podejrzewam coś z paliwem jak brak błędów a jest komunikacja.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Jak masz iskrę (nie wiadomo czy na samych świecach) i sterowanie wtryskami to zostają takie rzeczy: słabe ciśnienie paliwa przestawiony rozrząd słabe sprężanie zatkany wydech złe paliwo
No to mogę napisać : 0 , 0 , 0 i 0 ml. Nic nie wypływa z przelewów, dochodzi paliwo do wtrysków, ale za małe ciśnienie. Na przelewach jest sucho.
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
Jak rozumieć, że jest paliwo na wtryskach, jest to prawdziwe ciśnienie, aż targa rurkami?? sądzę, że paliwo cofa się do zbiornika.
cos masz z paliwem pompa małe ciśnienie wtrysk itd!!! zaczyni od filtrów następnie sprawdź ciśnienie paliwa
Zapnij jakiś próbnik diodowy na wtrysku i zobacz czy miga dioda podczas kęcenia rozrusznikiem. Być może nie właściwe paliwo i wtryski padły (zapiekły się)
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Same wtryski im bardziej sprawne tym mniej leją, ale w tym silniku są połączone do odpływu, więc paliwa musi się lać. Filtry, paliwa pompka, paliwa zaworek. Jaki ma system 2 czy 5 barowy jak 2 od razu wymień na 5bar. Do zmierzenia ciśnienie paliwa.
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Witam do odpalenia na plaku nie potrzeba sterowania wtryskami tylko rozrusznik. Ja bym podmienił czujnik wałka rozrządu bo z tego co piszesz to paliwo dochodzi i ciśnienie jest to znaczy że nie ma sterowania wtrysków lub są zatarte
Tam zawsze jest ciśnienie, żadne druciarstwo typu gumowe wężyki czy chińskie zamienniki przelewów nie przejdą.
Jakie stare uszczelki? Ja zakładałem samemu nowe końcówki wtryskiwaczy WZM ustawiłem na 160 bar podkłądki dałem niowe pod wtryski i co jest nie tak towim zdaniem? Dlaczego w kazdym otowrze w głowicy po wyjęciu wtryskiwacza jest mokro od paliwa?? Za duze ciśnienie ustawiłem ? Pompa nie była regenerowana więc mozę nie ma siły zeby przebić 160 bar i dlatego...
Przecież to całkiem inne paliwo - dużo wyżej granica spalania stukowego, mniejsza wartość opałowa. Żeby sterownik nie latał w kosmos z czasami wtrysku, trzeba by zwiększyć ciśnienie. I od razu mówię - wybij sobie z głowy, że szkłem tyłek podetrzesz - nie da się tanio gazu do auta włożyć. Masz ryzyko albo zniszczenia silnika, albo spalenia auta.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
BMW F10 / Jadąc auto zgasło, komputer pokazywał, że ilość paliwa wystarczy na 000 km, ale za ryzykowałem. Zatankowałem auto, wlałem z kanistra 30 litrów Oleju napędowego i zacząłem odpalać. Nie odpaliła oczywiste zapowietrzona, znajomy przyjechał z laptopem, odpowietrzył elektronicznie 3 razy, ale BMW dalej nie odpala. Pokazuje mu, że jest za niskie...
Wtryski, paliwo, pompa, ciśnienie sprężania, rozrząd, drożność dolotu itp. Mnóstwo rzeczy do sprawdzenia.
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
raczej wątpię, bo jak założę 3 stare wtryski i 1 nowy (podmiana za uszkodzony) to chodzi prawidłowo. Problem pojawia się gdy złożę np 2 stare i 2 nowe lub 1 stary i 3 nowe lub 4 sztuki nowe Nie jest w stanie utrzymać stałego ciśnienia paliwa i faluje zarówno ciśnienie jak i obroty. paliwo jest ok, tankowane na Shellu.
najprawdopodobniej zaworki zatarły się we wtryskach do opiłków, wtryski zawieszały się co chwila, a później choinka zapalała się na desce, paliwo szło w przelewy i w ten sposób spadało ciśnienie w układzie paliwowym (początek postu)
wymień na początek filtr paliwa bo to nie zaszkodzi a może pomóc bo coś mi się wydaje ,że słabe ciśnienie na wtrysku o ile dostaje paliwo tak jak twierdzisz.
Pompa pracuje? Paliwo dochodzi? Jakie ciśnienie paliwa? Wtryski mają zasilanie/impuls (emulator, lub co tam jest)? Otwiera wtryskiwacze? Nie są "zapchane" ?
Iskra, nie sprawdziłeś Iskry. Jeśli paliwo jest (sprawdzałeś), jeśli jest powietrze (nie sprawdzałeś), to iskra powinna tę mieszaninę zapalić doprowadzając do rozruchu silnika. Cała reszta - pompa paliwa, ciśnienie paliwa, ciśnienie wtrysku, to są rzeczy, które się sprawdza po ustaleniu, że brakuje jednej z tych 3 podstawowych (paliwo, powietrze, iskra).
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie?
W citroenie C5 2.0 hdi (pewnie ten sam silnik co tutaj) po pęknięciu paska rozrządu miałem podobną sytuację. naprawiłem głowice, włożyłem wtryski i za żadne skarby świata nie chciał odpalić, mimo, że błędów w komputerze nie było a ciśnienie na szynie podczas kręcenia było ponad 300 bar. Okazało się, że paliwo nie mogło się "przebić" przez wtryski i...
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
Jak w tytule, pompa podaje słabo na jeden wtryskiwacz. Wtrysk podmieniony, bez zmian. Spory kopeć na niebiesko, więc paliwo raczej się wlewa niż jest wtryskiwane. Wizualnie przy luzowaniu rurki na wtrysku widać słabe ciśnienie. Jest szansa na reanimację, czy złom? Czy to może być wina zaworka? Nie wiem co było wcześniej, bo auto przyjechało na sznurku.
Sprawdź układ zasilania paliwem,czy paliwo powraca do zbiornika.Bywa,że zatyka się regulator ciśnienia paliwa i idzie za duże ciśnienie na wtryskiwacz czego układ elektroniczny nie jest w stanie skorygować.Ciśnienie wtrysku paliwa w jednopunktowym wtrysku około 1 bar,a pompka potrafi podać ciśnienie 2,5 do 3barów.Po odpięciu wężyka powrotnego i włożeniu...
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Zmierz manometrem, to że jest wydajna to nie znaczy, że robi odpowiednie ciśnienie.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Witam, miałem problem z Volkswagenem Golfem IV 1.9 TDI. Otóż usterka polegała na tym, że autko śmigało mi bez zarzutów, zajechałem na boisko szkolne, zgasiłem i po przyjściu nie mogłem go już zapalić. Kolega sprawdzał mi go komputerem i nic nie pokazało, kontrolki zachowywały się jak należy, sprawdzałem ciśnienie na wtryskach, paliwo było i już nie...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Jak ktoś słusznie zauważył, źle ustawione ciśnienie otwarcia wtrysków, lub zbyt niskie ciśnienie daje pompa, co w efekcie "wlewa" paliwo do komory spalania a nie wtryskuje.
ciśnienie wtrysk paliwo passat ciśnienie wtrysk paliwo volvo zmiana ciśnienie wtrysk
asynchroniczny licznik modulo wirnik pompy bosch magneto naprawa
mikrokomputer cobra1 sterowniki esperanza
Ile oleju wlać do myjki ciśnieniowej Kärcher K2.400? Oś łożyska bębna w pralce Candy: przykręcana czy nitowana?