Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
dziś wymieniłem regulator ciśnienia i auto zaczęło normalnie jeździć a więc wymień regulator i po kłopocie.pozdrawiam
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Witam, przeczytałem uważnie wszystkie Wasze posty, mój Peugeot 508 2.0HDI 2015r z SCR też ma błąd P20e8 i blok rozrusznika po 1100. Sprawdziłem wszystkie czujniki i siłowniki zgodnie z instrukcją, żadnych błędów. Wszystko jest zapieczętowane. Ale pompa nie działa. Czujnik temperatury na grzałce w zbiorniku pokazywał błędne wartości, przy 15°C 400Ohm...
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
Nie sądzę. Nie pierwszy raz zakładane i wiem jak je należy montować aby wtrysk odpowiednio w nie wszedł i ich nie uszkodził. Miałem specjalną tulejkę dorobioną która była wsunięta w uszczelniacz później wsunięty wtrysk i wysunięta tulejka. Zawsze jest możliwość że coś nie siadło jak należy ale jakoś bardziej się obawiam że mogło coś pęknąć, no chyba...
(at)robokop (at)grala1 Na nowym bsm (używane ale 100% sprawne) jest tak. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu wtrysków mam 8,2V, podczas kręcenia rozrusznikiem zasilanie do wtrysków dochodzi, jednak nie więcej jak 8,2V mierząc przy wtryskach....
W sumie najważniejszy jest tutaj czujnik na wtryskiwaczu, bez niego samochód chodzi jak traktor. Masz turbinę? Z reguły ciśnienie z kolektora jest jakoś doprowadzane do pompy, żeby uciąć dawkę przy małych ciśnieniach doładowania. Swoją drogą powodzenia w naprawie Lucasa. Ja mam DPI-N, utopiłem w niej ponad tysiąc zł, nikt tego nie chce robić, a jeśli...
Witam, po remoncie silnika Peugeot nie odpala. Zostało sprawdzone: 1. Wtryski (po regeneracji) 2. Ciśnienie na listwie 3. Czujnik wałka rozrządu (wymieniony na nowy) 4. Czujnik wału rozrządu (wymieniony na nowy) 5. Czujnik uderzeniowy Po podłączeniu wtrysku na zewnątrz, okazało się że go nie otwiera. Komputer nie pokazuje żadnych błędów i nie mam już...
Korekty trochę kiepskie ale w granicach i sumują się do prawie 0, ciśnienie ok, podmienię komplet wtrysków, zobaczę.. Jak nie to chyba sterownik do wymiany?
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
Witam, ten temat chciałbym zakończyć, bo tak właściwie to układ odpowietrzyłem za pomocą wspomnianej gruszki, auto nie odpala z innego powodu. Ale kwestię odpowietrzenia chciałbym zakończyć i podziękować tym którzy włączyli się w dialog. Teraz gdy potraktowałem kalkulator wtrysku PP2000, wiem po odczytach, że ciśnienie na listwie mam wystarczające :)...
Oscyloskopem tego nie sprawdzisz ,najłatwiej DIAG-em lub PPS-em.Sterownik silnika reguluje ciśnienie na zaworze aby uzyskać kąt wtrysku zgodny z mapą ,na podstawie informacji z czujnika na kole zamachowym,czujnika z wtryskiwacza,temperatury i obciążenia silnika.
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx 1.Pojeździłem trochę i powrócił P2565 Sygnał położenia zaworu turbosprężarki "Przyczyna . Miejscowy...
Cześć, podpinam się pod temat - czy wymiana wtrysku pomogła?? Ja od ok 3 tyg mam problem z 3008 1,6 hdi. Na trasie auto weszło w tryb awaryjny - błąd hamulca ręcznego, ASP ESR, awaria silnika, spadek mocy silnika - napraw samochód. Po zjechaniu na awaryjny i odpaleniu ponownie auto jechało normalnie jednak świeciły się kontrolki oraz w komputerze wyświetlone...
jakich dodatnich, podgrzwacze dzialają do plus 15 stopni , należało by też sprawdzić ciśnienie na pomie wtryskowej ale radzę samemu nie ruszać bo są tam ciśnienia b.duże większe niż we wtrysku pośrednim.
Do objawu opisanego w poście nr.3 - sprawdzić ciśnienie paliwa na wtrysku , na wolnych i w czasie depnięcia na pedał. Podglądnąć czas otwarcia wtrysku. Przepustnica zmotoryzowana , zwykłym omomierzem sprawdzić ścieżki na obydwu potencjometrach - na przetarcie. Jaki masz silnik - typ (TU9M?), bo w mojej papudze nie widzę ani przepływomierz ani MAP sensora...
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. W obudowie zespołu wtrysku jest regulator.
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
Jak pisałem wcześniej podłącz woltomierz i mierz napięcie na przewodzie z sygnałem z czujnika ciśnienia. Do czujnika dochodzą trzy przewody: plus 5V, masa i sygnał. Mierz napięcie na podłączonej wtyczce pomiędzy masą a sygnałem. Przewody wysokiego ciśnienia skręcone. Napięcie powinno stopniowo rosnąć do 1,2V. Jeżeli napięcie nie rośnie popuść jedną...
Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
wydech pewny, sprawdzam lexia. Ciśnienie na postoju 989 to czujnik raczej sprawny a czas wtrysku na wolnych jak dobrze pamiętam 2.5,sond oscylują w porządku
Mechaniczna Czyli nawet jeżeli była by wina elektryczna to odkręcając rurkę na listwie do wtrysku ciśnienie powinno być takie jak należy?
Większy czas wtrysku czyli wtryskiwacze zaworowe otwarte dłużej przez co spada ciśnienie gazu - reduktor sie nie wyrabia i ciśnienie spada poniżej nastawionego progu w ustawieniach sterownika LPG. Podłączyć sterownik pod komputer i zobaczyć do jakiej wartości spada cisnie. Może wystarczy tylko wyregulować ponownie ciśnienie na reduktorze a może reduktor...
Spróbuj autoadaptacji. (po jeździe odczekaj kilka minut aż sobie ecm wszystko zapisze) Odłącz aku. na 10 min Podłącz aku. Włącz zapłon odczekaj 15 sek. (nie ruszaj gazu ,bez odbiorników) Wyłącz zapłon odczekaj j.w. Włącz zapłon i odpal. Czekaj aż się włączą wentylatory chłodnicy. Przejedź się na 3 , 4 biegu do ok 4,5 tys. obr. i uzyskaj ok 5 sek. hamowania...
Witam ponownie. Po wymianie zestawu BSI , ECU , stacyjka , kluczyk , immo auto odpala i po trzech sekundach gaśnie - kod błędu P1166.. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia paliwa na pompie nadal to samo bez zmian.. Układ wtrysku firmy BOSCH z ręczną gumową pompką paliwa na zasilaniu.. Będę wdzięczny za pomoc i radę w tym temacie.. OpisWartośćŚredni...
W większości przypadków wiatrak lata na 1ym biegu po włączeniu klimy bez względu na prędkość W starszych samochodach istotnie tak było, jednak wraz z zintegrowaniem w sterowniku wtrysku funkcji sterowania wytwarzaniem zimna (czyli obsługa spręzarki i chłodzenia skraplacza) o załączeniu wentylatora decyduje wyłącznie ciśnienie za skraplaczem. Ma to...
Witam, Baterie nie maja nic do tego, rozebrałem oba kluczyki i w obu były pastylki. Wczoraj pogrzebaliśmy przy pugu. Wszystkie przekaźniki pod deską rozdzielczą na wysokości kierownicy są o.k. (wyglądają świetnie). Okazało się, że u mnie nie ma BSI., schemat od wtrysku 5.1.1 jest o.k. dla mojego auta (jest na elektrodzie). Między skrzynkę z bezpiecznikami...
Witam wszystkich sprawa wygląda następująco autko jak w temacie chodziło bez zastrzeżeń aż do momentu umycia silnika przed czyszczeniem gość zgasił autko i już więcej nie odpaliło w kalkulatorze silnika jest zapisany błąd -usterka stała, obwód wtrysku ,uszkodzenie stopnia końcowego wtrysku jak sprawdziłem to synchronizacja jest, ciśnienie na listwie...
Bo sterujący padł elektrycznie i wymieniłem na inny, A zatem nie jest to silnik DW8, lecz DW8B, a to zmienia nieco postac rzeczy. I skad wziales pompe Delphi? Tam byla tylko Lucas. Czyli prawdopodobnie pompa jest niewlasciwa. Nie zapominaj, ze pompa mechaniczna jest przeznaczona do okreslonego typu silnika (zawiera niejako "mape wtrysku" w elementach...
Dpf fizycznie usunięty a programowo też ??? Jeżeli ciężko pali sprawdź świece żarowe i w kompie zobacz jak szybko pompa nabija ciśnienie w zasobniku . Skoro są opiłki w układzie to już niestety wtryski daj do czyszczenia bo przez nieszczelny przelew w wtrysku pompa nie może zbudować ciśnienia . Dwa zrób próbę przelewową przy odpalaniu to będzie wszystko...
Ciśnienia na listwie nie idzie sprawdzić moim sprzętem. W czasie kręcenia rozrusznikem, poluzowany przewód do 1 wtrysku powoduje tryśnięcie paliwa. Ciśnienie musi być nie za duże, bo poluzowanie drugiego przewodu nie daje już takiego efektu.
Podczas kręcenia rozrusznikiem ten błąd już się pojawia. Czy to oznacza, że ciśnienie jest np na minimalnym progu już od samego początku i pokazuje błąd? Nie, to oznacza tylko, że różnica pomiędzy wyliczonym przez sterownik wtrysku prądem wysterowania pompy a rzeczywistym potrzebnym do osiągnięcia zadanego ciśnienia na rampie występuje już w momencie...
1/2 obrotu wału daje 1/3 obrotu pompy paliwa to wynika z tego z punktu widzenia maksymalnego wykorzystania wydajności pompy może GMP jednoego z tłoczków pompy ma być razem z GMP jednego z tłoków, To bez znaczenia bo ciśnienie na rampie jest niezależne od ustawienia tłoczków. Jeśli na kole pompy nie ma czujnika to nic się nie dzieje złego. to jedyne...
Witam szanownych forumowiczów, przywieziono mi peugeota 307 hdi 2004r na sid 803. Mam takie błędy ( kasują sie na zapłonie - wracają przy kręceniu) p1598, p1351- przekaźnik świec żarowych p0472 - czujnik ciśnienia DPF p1457 - filtr DPF uszkodzenie p1198 - kontrola wtrysku uszkodzenie ECU p0087 - ciśnienie na listwie za niskie Niby zgasło na autostradzie....
witam , podlącze sie do tematu Mam taki sam model auta i mój problem polega na tym ze nagle podczas jazdy auto zgasło i brak zasilania na pompie i nie dziala wtrysk . Gdy podlącze na krótko pompe to zaczyna działać a mimo to auto nie odpala. Jak wtrysnę troszkę paliwa do gaźnika to samochod odpala normalnie. Wtrysk podlączyłem na krótko i psika paliwo...
Witam wszystkich mam problem z moim peugeotem , a mianowicie podczas jazdy po odjęciu nogi z gazu zapala się kontrolka silnika i traci moc . Zapala idealnie na zimno i na ciepło , ale lekko twardo pracuje . Czy może ktos miał taki problem ? . Po podłączeniu komputera kod występuje bledu P1198 -niskie ciśnienie w układzie paliwowym , obstawiam bym wtrysku...
Ten silnik nie jest w dobrej kondycji - zwłaszcza pomiar na zimnym nie wygląda dobrze. Różnice pomiędzy cylindrami powyżej 2 barów to już niedobra wiadomość... Myślę, że ten siwy dym to słabe pierścienie - pali olej. Niebieski dym na wolnych obrotach (o charakterystycznym, mocnym, chemicznym zapachu - bardzo nieprzyjemnym) to niespalone paliwo dostające...
Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi. Ale niema ciśnienie. Sprawdź te przelewy jak kolega wyżej napisał i jak będzie ok to chyba faktycznie zostaje wałek w pompie. Ewentualnie uszkodzony czujnik ciśnienia. Mogłeś sprawdzić jeszcze czy jesteś w stanie utrzymać ciśnienie palcem.
Witam Pacjent to Peugeot partner 2.0 HDI 2002r przebieg ponad 400000km Z autem jest taki problem że chcąc wykorzystać jego pełną moc, np jadąc na 3 kręcąc silnik do prawie 4 tys nagle jest szaprnięcie, odcinka wtrysku a po chwili jedzie dalej ale traci moc, dodatkowo silnik strasznie głosno chodzi(jak w starym tranzicie). Błąd jaki wyskakuje to 4454-Regluacja...
I w tym momencie wprowadzasz w błąd, jeśli auto nie osiąga żądanego doładowania, turbina, pęknięty wąż itp, auto przestanie kopcić, gdyż wejdzie w tryb awaryjny i będzie pracować na mniejszej dawce. Użytkownik kupi nowy przepływomierz i się zgarbi że dymienie powróciło. Skoro przed wypięciem wtyczki auto kopciło, należało przyjąć dwie możliwości: albo...
Witam, Panowie borykam się od dłuższego czasu z błędem P0300 w owym peugeocie. Sprawdzone / podmienione zostało: cewka, świece, listwa z wtryskami, kompresja, luz zaworowy, ciśnienie paliwa, szczelność dolotu. Na zimnym silniku: podciśnienie w kolektorze ssącym wynosi 0,55 bara i wskazówka pulsuje dość rytmicznie; KWZ skacze od 0 do 12 stopni; czas...
Ciśnienie sprawdzałem na Launchu, w Informacjach wtrysku jest zakładka cinienia na listwie, podczas kręcenia rozrusznikiem wacha sie miedzy 290 a 305 Bar. Oczywiście jak nie kręce spada do 0.
Z tego co ja wiem to pompa daje ciśnienie na wspólną listwę na której jest zawór przelewowy nadmiernego ciśnienia który otwiera przelew.Myślę że dobrze kombinujesz i zawór na listwie jest uszkodzony.Sa dwa rodzaje wtrysku w peugeocie bosch lub simens i w jednym z nich jest takie rozwiązanie.Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale kiedys byłem na...
Dwa wtryskiwacze po to bo nie wiem czy jeden wyrobi się by dostarczyć odpowiednią ilość gazu w tak krótkim czasie wtrysku jaki jest na biegu jałowym. Jesli będzie miał przelot (wydajność) identyczny jak benzynowy, i utrzymasz wymagane stałe ciśnienie gazu, to czemu nie?
"Dodatkowo wyłączony jest FAP za pomocą PP2000.Z tego co czytałem to zdania są podzielone, że może być od zapchanego FAP zwiększone ciśnienie dawkowane do spalenia, albo uszkodzony wtrysk" Pierwsze słyszę żeby za pomocą PP2000 wyłączyć FAP ( a na ten temat trochę wiem ). Trzymał bym się wersji zapchanego filtra i poprzez częstą próbę jego wypalenia...
Niebieski dymek musiałeś żle ustawić zapłon -za pużny-bo rozrząd dobrze zakokowaeś waek 1 śruba pompa 2 i wał za rozrusznikiem? (obie pompy to były bosch-e? To nie wystarczy. Po wyjeciu lub wymianie pompy trzeba wyregulowac wyprzedzenie wtrysku przy pomocy czujnika zegarowego (lub przynajmniej na sluch, jesli mechanik ma dobre ucho).
jaki silnik masz robert? jezeli hdi to niestawiał bym na wtryski, czy pompe to są elementy najmniej awaryjne, chyba że jeżdziłeś bez filtra, sprawdż dolot, były jeszcze jakieś naprawy np. blacharskie? regulator ciśnienia (pompa cr?) jak cr to na rozruchu min 300-350 bar, a może immo Ci szwankuje, mam taki własnie samochód w naprawie , nie chciał zapalić...
Sprawdź układ zasilania paliwem,czy paliwo powraca do zbiornika.Bywa,że zatyka się regulator ciśnienia paliwa i idzie za duże ciśnienie na wtryskiwacz czego układ elektroniczny nie jest w stanie skorygować.Ciśnienie wtrysku paliwa w jednopunktowym wtrysku około 1 bar,a pompka potrafi podać ciśnienie 2,5 do 3barów.Po odpięciu wężyka powrotnego i włożeniu...
wiec może te wtryski jak nie to chyba do mechanika i sprawdzenie ciśnienia Ciśnienie sobie odpuść, to już ostateczność, trzeba mieć manometr ... i pecha. Niedawno miałem taki samochód, taki sam objaw. Zaopatrz się w dwa kabelki z konektorkiem 2,8mm, podłącz do wtrysku (2 piny) i sprawdź opór, powinien być ok 10-20 ohma na sprawnym. Najlepiej porównać...
Peugot to pewnie półswkwencja, więc bardzo krótkie czasy wtrysków, co przy wolnych wtryskiwaczach lpg ( valtek ?) powoduje to co opisujesz. Jak włączysz klimę wzrasta obciążenie silnika i czasy wtrysku wydłużają - przestaje talepać . Sposoby naprawy są dwa , jeden to obniżyć ciśnienie gazu tak aby na wolnych obrotach osiągnąć czas powyżej 4ms - tyle...
Powracam do tematu, który niedawno przewinął się przez moje ręce, jednak nie został do końca usprawniony i jeździ, bo jeździ. Pierwszy raz mam tak głupią i tajemniczą zagadkę w pojeździe z tej rodziny. Pacjent: Peugeot 206 1.1 HFX 2002r. Objawy: 1. nie ma trudności z uruchomieniem zimnego silnika, jednak w pierwszej chwili po starcie potrafi on zgasnąć....
Odczyt danych silnika niepracującego w czasie kręcenia silnikiem, Silnik 2,0Hdi RHY 2001 Wraz z awarią silnika Przestały działać centralne zamki i podnoszenie szyb. Obroty silnika 160 Napięcie zasilania 12,8 Status sterownika Zablokowany Układ elektr Otw Sygnał blok. odjazdu Sprzężony Synchronizacja wałka rozrz. OK Ciśnienie zmierzone 30 Mpa wymagane...
Proponuje zwiększyć ciśnienie na parowniku, tak żeby na wtryskach było ok 2 bar na postoju. Widocznie masz wolne wtryski, przy wyższym ciśnieniu gaz szybciej doleci i nie zgaśnie. Ja tak zrobiłem u siebie i pomogło. Mam taki reduktor jak na foto: http://obrazki.elektroda.net/67_12435099... 1. w jaki sposób mógłbym go podregulować do ciśnienia 2bar???...
Cała grupa vw lata 80 na wtrysku ke- jetronic, ople rekord ascona b, manta, monza, senator A na wtrysku L-jetronic. Reasumując, wszystkie auta lat 80, wyposażone w układy wtryskowe, posiadały zew. pompy paliwa. Z tym że średnio się nadają, do zastosowań przy gaźnikach, zbyt duże ciśnienie robocze i wydajność. Dla Ciebie idealnym rozwiązaniem jest elektryczna...
Poleciałem po przewodach i przejście jest. Od ECU do wtyczki 0.8 ohm, tyle samo pomiędzy drugim pinem a brązowym zespołem przek. i odgałęzionym na złącze wielostykowe za ECU. Zaraz podjadę podmienić zawór i ten podwójny brązowy przekaźnik. Aha przy ECU są odcięte piny 36 i 66, a na obudowie markerem napisane OFF. Odcięte IMMO? Dodano po 2 No dobra pojeździłem...
Rozumiem że stan silnika jest dobry ( świece żarowe grzeją ,jest odpowiednie ciśnienie sprężania, rozrząd ustawiony prawidłowo, początek wtrysku prawidłowy i wtryskiwacze sprawne, filtry paliwa i powietrza wymienione oraz jest paliwo w zbiorniku ) , to przyczyną takiego zachowania może być regulator w pompie. Więc takie dumanie nie wiele da - albo pompa...
Witam. Najpierw sprawdź czy to jest TD czy TDI? Rozpoznasz po czujniku na wtrysku (czyli z wtryskiwacza odchodzi kabelek) Jeżeli odchodzi to przyczyn może być dużo ale jeśli nie to stawiam na 40% luz zaworowy(lub wypalone), 30% pompa, 20 wtryski i 10% czujnik temp. jeśli z komputerem? A jeżeli TDI to radzę najszybciej sprawdzić luzy zaworowe lub ciśnienie...
Mie też denerwują fachowcy którzy ogłaszają się jako servis klimatyzacji, a tylko nabijają gaz za pomocą automatu. Żeby zdiagnozować układ klimatyzacji pod względem elektronicznym, trzeba znać chociaż podstawy działania(co jak, kiedy i dlaczego). Jak masz możliwość to podłącz się interfejsem diagnostycznym ze sterownikiem wtrysku i podejrzyj jakie ciśnienie...
Myślę, że możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych, chodzi o to czy silnik nie ciągnie gdzieś "lewego" powietrza. Szczególnie często luzuje się połączenie przy plastikowej rurze łączącej filtr powietrza z wtryskiem, gdzie od dołu jest wciśnięty plastikowy łącznik na który jest nałożony wężyk i z tego co pamiętam w podstawie wtrysku od tyłu...
Ciśnienie sprawdzę tez po południu. Tzn zobaczę co poleci i czy w ogóle, przelewem. Tak na oko coś tam się pompuje, bo do wtrysku idą dwa gumowe przewody i po włączeniu zapłonu czuć palcami, że trochę puchną. Gaz jest z 2005 roku. Nie wiem, która to generacja, ale ma "śrubę" na jednym z przewodów. Co ciekawe autko na gazie śmiga idealnie, więc podejrzewam,...
Wtryski na przelewy sprawdź.
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Wyczyść mu przepustnice
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
sprawdź ciśnienie na tłokach, uszczelki wtrysków, jesteś pewny rozrządu
Uszkodzone wtryski, sprawdź jak przelewają.
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Witam, Problem pojawil sie po naprawie pompy. Szukaj wiec w tym kierunku - zle zrobiona pompa, zle utawiona (jaka metoda, taki wynik - ustawia sie na czujnik zegarowy z dokladnoscia +/-0,02 mm), przestawiony rozrzad itd. Wtryski, wiece, cisnienie... to bylby malo prawdopodobny przypadek. Pozdrawiam, Georges
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
A coś takiego jak ciśnienie czy kąt wtrysków?
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Temat można zakonczyc
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Po wymianie wtrysków i pompie wysokiego ciśnienia problem się rozwiązał, przejechałem prawie 600km jednorazowo i wszystko śmiga
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Wtryski mogłeś sprawdzić na aucie zdejmując przelewy i obserwując ilość paliwa wypływającą z poszczególnych wtrysków przy rozruchu.Przy okazji byś wiedział skąd się bierze to duże ciśnienie ,czy od strony przelewu czy od wtrysków.
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Wtrysk Siemens czy Bosch??
Możesz odłączyć wtyczkę od wtryskiwaczy, a możesz i czujnik wału, albo przekaźnik silnika. Najważniejsze by nie była podłączona cewka(którą i tak odłączysz podczas testu ) żeby ogień nie buchał pod maską. W niektórych autach po pełnym wciśnięciu gazu do spodu, ECM odłącza wtryski ale nie wiem czy to działa w peugeot. A są tacy którzy nic nie odpinają...
Pytanie . Wymiana pompki i test układu nox. Po testach wyskakuje info , że wtryskiwacz mocznika nie wydajny. Pytanie wtrysk czy pompa ? Stawiam na wtrysk z tego względu, że wcześniej miałem inny moduł i przy teście wywaliło niskie ciśnienie. Jakieś sugestie ?
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
No ale to nic do dziwienia się, tylko do analizy. Obserwujesz parametry - synchronizacja, obroty , ciśnienie rail, dopuszczenie rozruchu etc. co to znaczy "nie podaje paliwa na wtryski" ? ciśnienie rail wynosi 0MPa?
jeśli czasem działa, to albo to, albo to pompa, czyli przekaźnik jest tańszy do sprawdzenia. Należy również pamiętać, że na końcu mostka wtryskiwaczy znajduje się czujnik, który mierzy ciśnienie wtrysku, problem może również pochodzić stamtąd.
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
korekty wtrysków ( ok ) , jedynie ciśnienie o połowę za duże co daje efekty w postaci lania wtrysków ( wtryski też są ok )
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
A jakie jest to dobre paliwo do wtrysków? ile jest tego ciśnienia na listwie ?
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Jeżeli nie będzie błędów to wartości rzeczywiste coś powiedzą choćby np korekty wtrysków czy ciśnienie paliwa na listwie
Czyste to, czyste tam to.... A buda tez czysta? Podaj jakies konkrety? Cisnienie paliwa jakie widzi i jakie jest? Przed filtrem i pompy wtryskowej? Wtryski na powrotach jakie?
peugeot ciśnienie wtrysku paliwa wtrysku peugeot ciśnienie wtrysku corsa
oporność głośnik blokada kierownica scenic termostat philips
sonda diagnostyczna termostat oleju volvo
Dioda ECO3390 w alternatorach Mecc Alte – identyfikacja, zamienniki, parametry Brak komunikacji ze sterownikiem silnika Opel Vivaro 2.5 - diagnostyka i rozwiązania