Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
U mnie kosa pracuje niby ok, ale z każdym dodaniem gazu takie ciśnienie panuje w zbiorniku, że ostro sika paliwem przez odpowietrznik w korku zbiornika, co to może być?
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
No i wszystko jasne - pompka paliwa działa w odwrotną stronę. Coś tam, ktoś tam źle poskładał, a ty powieliłeś jego błąd. Zdemontuj gaźnik i sprawdź dokładnie kierunek przepływu na pompie paliwa.
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
jakieś dwa tyg. temu mechanik wymieniał cały rozrząd i wydaje mi się że przed było ok a teraz zobaczyłem to przypadkiem na stacji jak na otwartym korku załączyłem zapłon i paliwo wywaliło na zewnątrz bo klapka zwrotna była zamknięta choć duże ciśnienie dopiero wczoraj zauważyłem że się robi
Ciśnienie nabija pompka w szczelny zbiornik. Coś chyba nie rozumiesz! Jeśli układ jest zamknięty (pomijam odpowietrzenie) i pompka pobierając ze zbiornika paliwo tłoczy je do silnika, ten sobie trochę weźmie a reszta tego paliwa powraca do zbiornika z powrotem, to powinno powstać PODCIŚNIENIE a nie odwrotnie. To jest to samo paliwo, które BYŁO w zbiorniku...
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Pompka działa, lecz jest inny problem, po wyjęciu pompki ze zbiornika nie wycieka paliwo z tej dziurki co jest połączona ze zbiornikiem paliwa, nawet jak wytworze ciśnienie w zbiorniku. Może być coś zapchane? Szkoda że te części nie są rozbieralne żeby tam zajrzeć.
Możliwe że to wina membran, ewentualnie, nie do końca sprawnego, systemu wyrównywania ciśnienia w zbiorniku paliwa. Oczywiście, filtr powietrza i świeca, sprawdzane?
Witam kolego. Miałem ten sam problem. Wymieniłem cały zapłon, filtry i nic - dalej to samo. Po czasie auta nie mogłem juz wcale odpalić. Powód - pompka paliwowa. Sprawdź jakie daje ciśnienie. Czy prawidłowe? Jak tak to ściągnij węża, który podaje na wtryski paliwo i wstrzykuj benzynę do niego dotąd, aż pokaże Ci się w nim paliwo. Od powrotu od wtrysków...
A i tu mnie masz. Jutro będę tankował więc, jak nie zrobię tego rutynowo to spróbuję zaobserwować i napiszę. Dzięki. Pozdrawiam.
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Witam, Mam problem z palnikiem Giersch gu 100 ponieważ cofa mi powietrze robocze do zbiornika z paliwem i mam bulgotanie. Dysze są czyste i maja pelny przelot, powietrze robocze mam ustawione na 0,3 bara ale nie chce rozpylac ropy przez dysze. Jak podgrzałem palnikiem flance z dyszami to pojawia się płomień przez 2-3 minuty , a następnie zaczyna pulsować...
może głupio zapytam ale paliwo masz w zbiorniku? ciśnienie paliwa jest? zasilanie pompki paliwa jest?
W smoku na zbiorniku też jest zawór zwrotny który lubi paść i paliwo cofnie się do zbiornika. Niestety nie można go wymienić , trzeba wymienić smok.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Witam. Mam auto tak jak w opisie od pewnego czasu mam z nim problem mianowicie podczas jazdy auto samo gasnie, jak odpalam ponownie gasnie po dodaniu gazu jak podpasuje ręcznie paliwo auto ujedzie kawałek i to samo. wyskakują błędy zbyt niskie ciśnienie paliwa. Zbiornik paliwa czysty przewody czyste nowy filtr paliwa wymieniany co 10tys. A problem ten...
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
a nie wystarczy pompa paliwa z ogrzewania i dodatkowa rurka w zbiorniku
Witam Auto finalnie wylądowało u mechanika. Kilka dni mu zajęło aby ustalić, że winna była jakaś uszczelka przy pompie paliwa w zbiorniku. Jak mierzyłem wydatek pompy to było to przy zerowym ciśnieniu (pompowałem paliwo do butelki). Natomiast jak pompa miała wytworzyć ciśnienie na wtryskiwacze to paliwo wylatywało przez uszkodzoną uszczelkę z powrotem...
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Witam, prawdopodobnie jest to złe ciśnienie paliwa może być tak że gdzies przetarł sie przewód paliwowy i jest słabe ciśnienie ssania paliwa z zbiornika i paliwo ucieka z układu ( jak pan spróbuje jakos odpalic auto potrzymac chwile na luzie i zgasic i znów odpalć) prawdopodobnie jest to słabe ciśnienie paliwa.
Jeszcze jeden objaw jak chwile potne piłą i odkręcę korek paliwa to widać ze jest ciśnienie w zbiorniku paliwa. A dziwne podczas rozbierania piły za każdym razem, musiałem zatykać wężyk ten co podaje paliwo do gaźnika bo lało się ciurkiem.
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Zmierz ciśnienie paliwa, na jałowych i pod obciążeniem w czasie jazdy z ładunkiem. Sprawdź smoki zbiorników paliwa ( jeśli masz dwa ). Zrobić balans pompowtryskiwaczy i jednostkowe zużycie paliwa. Zrobić analizę kodów błędów. Zatem najpierw diagnostyka w dobrym serwisie VOLVO, tak będzie taniej niż przepłacać za paliwo. Najbliższy dobry serwis to Kutno,...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
A pompa wstępna było coś robione/sprawdzane one lubiły się psuć. może zbyt wolno podaje ze zbiornika paliwo? słychać jak pompa wstępna pracuje po włączeniu zapłonu?
Możesz jeszcze zrobić tak żeby odłączyć przewody zasilające od zbiornika chodzi o to żeby pominąć zbiornik , zorganizuj sobie bańkę z paliwem i bezpośrednio żeby pobierał paliwo z bańki i zmierz ciśnienie , może jakieś nieszczelności są w okolicach zbiornika lub coś ze smokiem jest nie tak.
Sprężarka nie napędza tak jak w Scania czy MAN. Powietrze było już wpuszczone do zbiornika, zrobione ciśnienie układ jest szczelny, a to nic nie dało, paliwo dalej ucieka powrotem. A czy pompka mechaniczna ma coś wspólnego z przelewem?
Jak rozumieć, że jest paliwo na wtryskach, jest to prawdziwe ciśnienie, aż targa rurkami?? sądzę, że paliwo cofa się do zbiornika.
Witam, Mam za dużo paliwa w chińskiej podkaszarce, gaźnik za dużo paliwa pobiera i za dużo pcha z powrotem, przez to paliwa jest pełno w silniku. Jak wyłączę silnik i odkręcę gaźnik to paliwo cały czas tryska z iglicy. Po ostatnim koszeniu zostało paliwa w zbiorniku tak z 200ml i później nie było już nic, część wyleciała przez filtr powietrza, część...
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia paliwa, odłącz wężyk powrotny paliwa idący od niego do zbiornika i wsadź do jakiejś butelki, próbuj odpalić, jak paliwo leci z regulatora, to jego ciśnienie jest właściwe (raczej na pewno, tak nie wykluczysz usterki mechanicznej regulatora, która zdarza się niezmiernie rzadko )
Proste. W pokrywce zbiornika paliwa wywierć otwór i w ten otwór wlutuj samochodową maszynkę od starej dętki z wkręconą w nią wentylem.Na zakończeniu maszynki podłącz przewód od pompki nożnej.Pompując nieco powietrze do zbiornika paliwa wywołujesz niewielkie ciśnienie w zbiorniku które w szybkim czasie wypchnie paliwo w obwód zasilania paliwa i i przy...
Nie potrafię powiedzieć dlaczego paliwo cofa się tak mocno . Być może ze np zależne jest to od samego ciśnienia/podciśnienia w baku , otworzysz korek i być może będzie tak samo .Dla pewności możesz dmuchnąć w przewód i zobacz czy jest drożny aż do zbiornika ,być może że coś siedzi w pipecie w zbiorniku , lecz ma się to nijak do błędu i otwarcia m-prop...
jaki obwód ew. przeciąć żeby auto w razie braku BKE zgasło po tych 10 sek a żeby nie pojawiał się check po zapaleniu Np.: pompa paliwa w zbiorniku paliwa, czujnik ciśnienia paliwa w silniku,...
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
Kocioł na paliwo stałe nie może pracować w instalacji zamkniętej ,chyba że posiada zabudowaną wężownicę wychładzającą podłączoną do sieci wodociągowej zapobiegającą nadmiernemu wzrostowi temperatury kotła,tyle teorii.Praktyka ,zbiornik przeponowy powinin mieć pojemność od 6do 8% pojemności instalacji zbiornik powinien być zamontowany zaworem do dołu,ciśnienie...
Ten silnik potrzebuje ok 350-400rpm żeby odpalił. Z drugiej strony z baku nie powinny dochodzić żadne dźwięki poza cichym buczeniem, jeśli coś tam "siorbie" to znaczy że albo coś jest urwane albo pęknięte i pompa albo ciągnie powietrze albo paliwo wylewa się gdzieś z powrotem do zbiornika. Od włączenia zapłonu do załączenia rozrusznika odczekaj przynajmniej...
Sprawdź jeszcze jakie ciśnienie daje pompa paliwa. Generalnie użytkownicy aut z instalacjami LPG nie bardzo lubią mieć dużo benzyny w baku, a w ten sposób można bardzo szybko zajechać pompę paliwa. Dokładnie tak miałem u siebie. Auto przestało jeździć i odpalać na Pb. Nie przeszkadzało mi to. Dopiero jak się chłodno zrobiło, to był problem z odpalaniem...
Dziękuję za odpowiedź kolego Gerri :) Odpowietrzniki przedmuchiwałem osobiście. Zamarznięta woda odpada, samochód zatankowany na hali w sobotę, do wtorku stał w temperaturze ok. +10 stopni. Stawiam na nadciśnienie z prostego powodu. Lewy zbiornik zasysa paliwo do silnika. Zbiorniki nie zostały zatankowane do pełna, było ok. 350 litrów w każdym. Po 30km...
Coś z ciśnieniem paliwa. Zakładam, że może być problem nieszczelności (dziury) w zbiorniku paliwa - na przewodzie smoka paliwa. Możesz też zrobić próbę jazdy bez korka wlewu - popuszczony - bo być może brak odpowietrzenia zbiornika i pompa nie daje rady uciągnąć/utrzymać ciśnienia w układzie paliwowy.
może paliwo w zbiorniku ma za mało oktanów, chyba że dajesz mu kielicha z jego własnego paliwa.
Sprawdź czy na wtryski dochodzi paliwo. Możesz popuścić śruby z zasilania i zobaczysz czy przy kręceniu rozrusznikiem poleci ropa. Jak się zapowietrzył to najlepsza metoda to pompka i odpowietrznikiem zrobić ciśnienie w zbiorniku. Kiedyś ojcu zrobiło się podobnie i pół godziny próbowali na zaciąg odpalić i nic z tego. Po zrobieniu ciśnienia po chwili...
Czytałem gdzieś w necie że ta zaślepka w gaźniku potrafi się poluzować i wtedy zalewa świecę. U mnie wcześniej tak było i lekko dobiłem ją wkrętakiem , żeby się uszczelniło (tam są zakryte otwory technologiczne). Teraz mi nie zalewa świecy ,ale odpalić nie chce. Zastanawia mnie to ciśnienie w zbiorniku paliwa. Z boku zbiornika jest taki plastikowy króciec...
Witam. Potrzebujesz coś na wzór zaworu bezpieczeństwa montowanego przy bojlerze. Wylot połączony ze zbiornikiem. Przy przekroczeniu ustalonego ciśnienia (pompa włączona, pistolet "zamknięty"), paliwo będzie wracało do zbiornika. Tyle, że zawór od bojlera będzie miał za duże ciśnienie otwarcia.
Załóż może banke z paliwem wykluczysz droga ze zbiornika i sprawdzisz czy ciśnienie nie pływa - nasz nowy zawór, czytam od początku twój problem możliwe że jest brud w układzie paliwowy lub delikatna nieszczelność? Możliwe, ze auto odpala nie szarpie, a ciśnienie pływa na listwie. No chyba ze po odpaleniu stoi Ci równo. Po wymianie zaworu na pompie...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Witam. Ogólnie jest to prosta konstrukcja. W układzie paliwowym jest pompa, która musi podać paliwo pod ciśnieniem 6,8 - 10 barów. Jest to konieczne do rozpylenia paliwa w komorze spalania w postaci mgiełki. Jeśli pompa jest sprawna, a kilka elementów wymienionych, to pozostaje do sprawdzenia ssak w zbiorniku oraz drożność przewodu paliwowego. Nic więcej...
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
Podejrzewam że ciśnienie paliwa może być ok w czasie normalnej pracy, ale po wyłączeniu wraca do zbiornika paliwo i tyle. Zaworek jest tańszy niż pompka i łatwiej go założyć. Zmierzyć ciśnienie warto i tego nie kwestionuję.
Zapewniam, że ta pompa nie zassie paliwa ze zbiornika, nawet nie musi być całkiem sucha, wystarczy odpiąć na chwilę przelew (włączone na wejście pompy) i już nie uruchomisz silnika, plak też nic nie pomoże. Trzeba albo "przeciągnąć" paliwo przez pompę ("gruszką", jak opisano) albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa. W instrukcji obsługi jest nawet...
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
A pompa cr której generacji?Jest wstępna pompa w zbiorniku czy tylko na pompie CR?Jak jest w zbiorniku to zmierzyć ciśnienie .Jak nie ma to trzeba sprawdzić czy paliwo swobodnie dopływa do pompy CR. Sprawdzić czy nie ucieka ciśnienie przez wtryski na ciepłym.
W tym aucie nie ma pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku). W ASO mają specjalne pompę do odpowietrzania układu m.in. po wymianie filtra, niektórzy zakładają "gruszki" jak w PSA, można też wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa. Pompa wtryskowa przy pracy na sucho uszkadza się, bo jest smarowana paliwem, a przy jego braku zaciera się nastawnik dawki...
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
Kiedyś coś takiego naprawiałem, nie był to Stihl . Paliwo nie pompowało do gaźnika a,zbiornik był poniżej gaźnika. Rozwiązane było to w ten sposób, że dmuchało do zbiornika dzięki czemu paliwo "szło" do góry bez pompek mechanicznych. Rozszczelnienie układu było przyczyną niesprawności. Może to ciśnienie w tej konstrukcji jest ok. ?
Muszę poprawić kolegę "svavecone " bo ciśnienie przy sprawnym zaworze utrzymania ciśnienia w pompie ma wartość 5-6 bar. Paliwo które w małej ilości pokazuje się na przelewie podczas pompowania pompką ręczną jest normalne. Jeśli pompa paliwa zębatkowa jest podpracowana to na wolnych obrotach może nie uzyskać podanego ciśnienia ale przy wyższych obrotach...
Zmierz ciśnienie paliwa za pompą debata. Ciemne paliwo czy brudny zbiornik. Zapowietrza się czy nie chce zapalić - to dość ma duże znaczenie. Trzeba wyeliminować zapowietrzanie od strony wtryskiwaczy. Dodano po 2 Podkładki pod wtryski są specjalne ale dostępne w każdej sieci z częściami.
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
Jeśli pompa i wtryskiwacze są ok to niska strona ciśnienia paliwa. Filtr przewody lub zajrzeć do zbiornika paliwa. Często zdarza się że nie orginalne filtry paliwa są przyczyną.
Czy po skasowaniu błędów i próbie zapalenia znów wyrzuca P0340, czy już nie ma błędów, jak nie ma błędów i masz ciśnienie 4-7 MPa to sprawdź pompę elektryczną w zbiorniku czy daje paliwo do układu, bo jak pompa w zbiorniku nie działa to nie będzie błędów tylko niskie ciśnienie podczas próby zapalenia, dokładnie jak u ciebie. Jeśli nie wiesz jak to daj...
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Jak już pisałem wcześniej wszystko było wymienione tylko zdziwił mnie fakt że jak zajmowałem przewód paliwa od gaźnik to wystąpiło ciśnienie i prysneło paliwem z przewodu. Gdzie powinien znajdować się odpowietrznik zbiornika?
Znakomite porady dajecie, targaj z samochodu 2,5m długą metalową rurkę paliwową od zbiornika do ściany grodziowej żeby zawieźć do zakucia, to nie wąż wspomagania kierownicy w którym ciśnienie dochodzi do 70 bar ;) Normalnie rozcina się ten aluminiowy "kapturek" wymienia wężyk i daje tam opaskę ślimakową
Pierwsze to sprawdź czy wogóle dochodzi Ci paliwo do pompy WC. Zajrzyj do zbiornika czy nie masz syfu.
Spróbuj w takim razie może jeszcze ścisnąć wężyk powrotny na monowtrysku i zobacz czy będzie poprawa (strzałki są na korpusie przy króćcach)...Może regulator ciśnienia (i całe paliwo idzie bez oporu spowrotem do zbiornika)....Najlepiej byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa - powinno być około 1 bara....
A próbowałeś zasilić układ niskiego ciśnienia zewnętrznie, pomijając zbiornik i filtr paliwa?
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Kolego przeczytaj całą odpowiedź , a zauważysz że mowa jest też o zaworku pompy .Uszkodzony zaworek nie utrzymuje ciśnienia (paliwa) w układzie paliwowym , co powoduje"cofkę" to znaczy cofnięcie się paliwa do zbiornika. Wtedy nie ma wycieku. Pochylenie samochodu do przodu powoduje iż jakieś ciśnienie pozostaje. Sprawdź pompę z zaworkiem i powinno być...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Pompa w zbiorniku podaje paliwo? Tandem podaje ciśnienie? pomoc: https://a4-klub.pl/topic/229374-vaccum-p...
Witam, Ta piła ma pewną wadę którą ciężko wyeliminować, mianowicie wspólny korpus zbiornika paliwa i skrzyni korbowej. kiedy piła się rozgrzeje nadmiernie to wzrasta ciśnienie paliwa w zbiorniku ( w odpowietrzniku jest zaworek zwrotny i filc ) zacięty zaworek powoduje wzrost ciśnienia paliwa przez co gaźnik pracuje nieprawidłowo (zbyt dużo paliwa jest...
Ups, wydawało mi się że koło ssania jest pompka, tak jak u mnie. Przejrzałem zdjęcia dokładniej i się okazuje, że u ciebie nie ma pompki tylko śrubka. Zobacz pierwsze zdjęcie w moim temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Mogę jeszcze zasugerować sprawdzenie czy u ciebie jest zawór odpowietrzania (dokładniej wyrównywania...
U mnie zostały uszczelnione wtryski z takim rezultatem, że wczoraj jeden mi się wykręcił tzn nakrętka lub ewentualnie szpilka dzisiaj ma mi to gościu zrobić. Większość stawia na nieszczelność tylko gdzie tzn. wtryski układ paliwa itp. Po nocnym postoju ciężko zapala myślę, że nie jest to zależne od temperatury tylko od nieszczelność (schodzi ciśnienie...
Temat załatwiona jeden wtrysk lal i były ustawionena za duże ciśnienie A przelew jest słaby to do zbiornika trafią tylko paliwo z wtryskow A nie tak jak jest w c330
Wymieniona pompa paliwa (ta w zbiorniku), 380 zł - i takjakby OK. Ciśnienie paliwa Fiat Panda 2 1100 w liczbie 2,8 było zaniskie - powinno być wyższe. Jeden znajomy mechanik podpowiadał taki feler, po zbadaniu ciśnienia inny uznał, że ok, powinno być, że 2,8 wystarczające, że poniżej 2 byłyby problemy widoczne - ale że w zimno 10 km jadący spoko, a...
Nie wiedziałem, że w tych latach wkładali Perkinsa z CR do JCB. Mam ładowarki z 2010 i 2011r i tam jest silnik JCB TCAE -97 z ukł CR. Z 2008r ma kolega Perkinsa ale tam jest pompa rotacyjna. Mniejsza o to.. W ukł CR pompka elektryczna w zasadzie ma zadanie zaciągnąć paliwo ze zbiornika i podać na filtry i do pompy CR. Ciśnienie jakie podałeś powinno...
Sprawdź zaworek utrzymujący ciśnienie wewnątrz pompy i czy w czasie pracy idzie paliwo na powrót do zbiornika.
Cena cewki 599zł i nie ma pewności, że to właśnie to.... gdy luzuję nakrętkę wtrysku, tryska paliwem non stop pulsacyjnie (wg faz wtrysku), czyli nie jest odcięty dopływa paliwa - tak sądzę. Gdyby jednak przez lanie zimą różnych płynów do zbiornika padła pompa paliwa - byłoby to bardziej realne. Nie wiem jednak jak to ugryźć :( Podepnę miernik pod cewkę...
...i prawidłowo, że nie pociągnie. Musisz mieć specjalny przyrząd do odpowietrzania układu paliwowego albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa (korek od dymionu do wlewu paliwa + pompka do materaca w ten korek). Ewentualnie możesz popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.
A jak wykręciłem filtr paliwo to zeszło paliowo i było słychać jak do zbiornika wraca tak powino być czy nie ma tam jakiegoś zaworku zwrotnego.
paliwo OK- wtryski OK-filtry OK, ciśnienie paliwa OK, jeżdżone bez korka w zbiorniku - podmieniam sterownik bo już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
mercedes ciśnienie paliwo zbiornik zbiornik paliwo paliwo toyota zbiornik przeponowy ciśnienie
prostownik dławik pionowe wiatrowe butapren patex
kettler sterownik mikrokomputer cobra1
Instrukcja obsługi prostownika Bester BZA 24/25 Jak wgrać OpenATV na Zgemma H9 2S?