Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Tutaj na tym forum fajnie jest opisane, co robić w przypadku wyskakująch biegów :) http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php...
Zaciął się zaworek, utonął pływak przyczyn może być dużo tak czy tak gaźnik trzeba rozebrać.
udało się uruchomić silnik odpalił po podaniu samostartu do gaźnika od strony filtra. Podejrzewam że ssanie może nie działać dla tego jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Po rozgrzaniu się silnik już się uruchamia. mam pytanie jak sprawdzić elektrozawór ssania i jego kable tzn. jakie napięcie powinno się pojawiać na wtyczce po uruchomieniu...
Witam. Znalazł Pan przyczynę? Ja mam taki sam problem.
Wpisz sobie na na portalu na a.. gaźnik mini cross i wybierz za cenę która Ci będzie odpowiadała.
OK, dziękuje.
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
A może z rurek powrotnych paliwo Ci delikatnie cieknie ? NIe martw się to na pewno nie wtryski.
Jeżeli kosa ma zwykły gaźnik, to pływak w nim nie zamyka dopływu paliwa (powyżej ustawionego poziomu max).
dr.hannibal napisał: najpewniej ze średnicą wew. 8mm Ty, informatyk, a skąd wiesz jakieś średnicy ma króćce? Czytaj dokładnie i nie wyłapuj pojedynczych wyrazów z kontekstu, przecież wyraźnie napisałem: najpewniej ze średnicą wew. 8mm, ale to jeszcze sprawdź dla pewności. Kliknij tutaj i zobacz jak to wszystko wygląda, bo jak do tej pory tylko filozofię...
Rada dla autora, oddać piec i zabrać pieniążki. Partacz pospawa Ci go znowu, za pół roku będzie to samo tylko w innym miejscu i tak się będziesz męczył dopóki go nie wyrzucisz.
Jakby ktoś szukał to jest końcówka przewodu paliwowego a uszczelniłem to klejem do bloku silnika i wszystko jest ok
Jak narazie jest uszkodzona membrana. Czekam na.nowa zobaczyblmy jak bedzie po wymianie.
VAG COM niewiele ci powie. Jedynie ogólna korekta Lambda (krótkoteminowa i długoterminowa). Chałupniczo możesz wyjąc listwę i włączyć pompę paliwa czy nie cieknie z któregoś wtrysku i/lub wykręcić świece . Założyć buteleczki i nie ktoś inny kręci rozrusznikiem. Wtedy można wizualnie wstępnie ocenić czy rozpylenie jest równe bez kropli. Na upartego zakładając...
W chińskich silnikach do roweru jest uszczelka w środku metalowa i ona nic nie uszczelnia, wyrzuciłem ją i wkręciłem kranik do baku na pakuły i pastę i nie cieknie.
Jeśli trafisz z powrotem na czpień od sekcji tłoczącej, nie powinno się nic uszkodzić, a tym bardziej rozregulować.
Dzięki za link, lubię precyzyjne roboty ale nie jestem pewien czy sam dam rade uszczelnić
Znalazłem gdzieś że ta blaszka która steruje zaworkiem iglicowym powinna być ustawiona równo z korpusem gaźnika. Ktoś ma jakieś inne informacje?
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Skoro przestał palić na cyl. 50ccm, to nie zapali tez na większej pojemności. Trza było najpierw naprawić, a potem tuningować. Skoro wszystko jest, czyli paliwo, iskra i kompresja, to brakuje poprawnie ustawionego zapłonu.
Pływak i iglica w gaźniku do sprawdzenia. Tam nie ma pływaka, to jest kosa.
Problem z gaźnikiem w agregacie prądotwórczym,przy odkręceniu zaworu cieknie paliwo tam gdzie mój brudny kciuk 😉 AI: Jaka jest marka i model Twojego agregatu prądotwórczego? Właśnie że nie znam marki,znam tylko numer gaźnika SQG200331 AI: Czy ostatnio przeprowadzałeś jakieś prace konserwacyjne lub zmiany w agregacie? Przedmuchalem gaźnik
Łączymy się z Tobą w cierpieniu. Daj adres, to przyjadę i dokręcę za ciebie tą nakrętkę, nawet nowe podkładki przywiozę.
Pompa do pompiarza.
no właśnie też tak myślę. jak będę miał wolny czas to jeszcze zdejmę przewód paliwowy z gaźnika i zobaczę czy się jeszcze będzie paliwo lało z baku, bo dziś zachodzę do garażu i standardowo paliwo znowu cieknie
Pewnie coś przepuszcza. Albo leci przez odpowietrzenie zbiornika, jeśli francuziki cos kombinowali. Tylko na odległość NIE DA SIĘ ocenić. Niestety dla ciebie, musisz zdjąć osłony i SAM się przypatrzyć.
Zapłon żle ustawiony , jeżeli nie masz lampy stroboskopowej , to ustaw wstępnie na 2mm przed GMP [ GMP- górny martwy punkt ] i sprawdż .
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
poprostu jest luzny w gniezdzie przed dokreceniem, a jak go wyjmowalem to byl bardzo pasowny. podkladki sa OK, ale nie sadze zeby mialy z tym luzem cos wspolnego. Po dokreceniu tej łapki ktora dociska wtryskiwacz paliwo sie wydostaje miedzy wtrykiem a gniazdem w ktorym sie znajduje.
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź.
Wpisywałem i nic nie znalazłem :(
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
witam posiadam super moto 125 chiński którym jeżdżę po polnych drogach ma on nowy silnik,gaźnik,filtr.Pojeździłem 2 dni i wszystko było ok tylko ciągle jeździłem na ssaniu bo gdy je wyłączyłem to mi gasł.Na 3 dzień wyruszyłem w drogę i gdy nakręcałem to dałem za mało gazu i mi zgasł.Kopnąłem kopką 2 razy i nie chciał zapalić więc popatrzyłem na silnik...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Cześć. Posiadam skuter marki Zipp Otis. Nie jestem mechanikiem, ale wymianę oleju czy klocki robię sam. Mam problem z cieknącym paliwem z zaworka, którego funkcji nie znam. Nie wiem, jak się nazywa, dlatego zrobiłem trzy zdjęcia. Po zimie wymieniłem olej, psiknąłem starterem, skuter odpalił i, jak co roku, zrobiłem kółko dookoła osiedla. Po wyłączeniu...
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Kocioł na paliwo stałe nie może pracować w instalacji zamkniętej ,chyba że posiada zabudowaną wężownicę wychładzającą podłączoną do sieci wodociągowej zapobiegającą nadmiernemu wzrostowi temperatury kotła,tyle teorii.Praktyka ,zbiornik przeponowy powinin mieć pojemność od 6do 8% pojemności instalacji zbiornik powinien być zamontowany zaworem do dołu,ciśnienie...
Czyli to nie jest pęknięcie tylko tak jak by się coś urwało? Pokrywa jest cała? Jeżeli jest cała i szczelna to, to niby złamanie nie ma wpływu na pracę silnika i działanie samego gaźnika. Dodano po 11 Sprawdź zaworek igliczny. Tak jak zostało to opisane wcześniej. Paliwo nie powinno się wylewać z gaźnika. Być może masz za wysoki stan. Trzeba go obniżyć....
właśnie muszę zobaczyć czy pływak nie jest dziurawy a jak nie jest to podniosę jakoś kowadełko tylko nie wiem jak to tam zrobić bo tak dziwnie to tam wygląda może poprostu nie domyka kowadełko i leci jak dzikie Dam jutro znać co i jak
Ja też tak zrobiłem i ciągłe kłopoty z kranukami podciśnienia to znaczy występują wycieki paliwa z rurki przelewu gażnika po zgaszeniu silnika z tego by wynikało że olej w mieszance blokuje membrany w kranikach.Przy zmianach kraników objawy podobne paliwo cieknie krócej lub dłużej
Witam Ad.1 Zależy jakie paliwo jest dostępne Ad. 2 Za słaby piec nie dogrzeje mieszkania, sporo przewymiarowany będzie miał niską temperaturę, co spowoduje zasmolenie komina oraz przyspieszoną korozję pieca Ad. 3 Zdecydowanie piwnica + izolacja rur i bojlera Ad. 4 Ściany osusza się poprzez wentylację i/lub dostarczanie powietrza o niskiej wilgotności....
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało, od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Dodano po 2 Nie jest okopcony zbiorniczek, i przez takie zapowietrzenie tak by trzęsło silnikiem
Witaj, Dolce. 1. Jak zbiornik hydroforowy cieknie - to on jest do wyrzucenia. 2. Zasobnik ciepłej wody użytkowej ( cwu ) z wężownicą - jak najbardziej słuszne. W wężownicy oczywiście czynnik z "małego" obiegu - czyli od wężownicy zasobnika do tej rurki na przewodzie spalinowym z kominka. Oczywiście pilnując spadków, tak, by ten układ ładnie się odpowietrzał....
A co do benzyny to może cieknąć spod elektrozaworu czy spod oringa króćca paliwowego ?
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Cześć Mam alhambre 2001r w 85kw115km Mam problem z dogrzewaczem Cieknie mi paliwo z tłumika dogrzewacza, da się to jakoś odłączyć bo szkoda mi marnować paliwo???
Witam,mam ten sam problem z mini crossem. Iskra jest, gaźnik przeczyszczony zawór membranowy jest w porządku a pomimo tego nie odpala. Jedynie cieknie paliwo przez wydech i co mógłbym zrobić ??
paliwo cieknie gaźnika cieknie paliwo paliwo cieknie filtra
oporność głośnik niebieski ekran radio samochodowe makro zmiana format
Orllo rejestrator – reset do ustawień fabrycznych bez przycisku, zapomniane hasło, kod dynamiczny Elektrozawór STOP – test działania, diagnostyka Mercedes OM602, OM603, VW 1.9D, Bosch