No to juz jest 'prawie dobrze' [ cienka uszczelka pod glowice z wyzarzonej blachy miedzianej 0,5 mm powinna pomoc jeszcze ], ale i tak trzeba stosowac do niego wyprzedzenie zaplonu ok. 4 - 4,5 mm / przed GMP - zreszta to wychodzi samo, jesli daje sie zapalic silnik bez 'odkopywania rozrusznika', to wyprzedza sie zaplon coraz bardziej - az do mocnego...
proszsz, oto to cudo Po pierwsze: smaruję kołnierz np płynem do zmywania nigdy tak nie rób. Po drugie: Grzałka na zdjęciu jest do metalowego zbiornika, za cienka uszczelka do twojego zbiornika :(
Na styku połówek obudowy jeśli są gładkie i nikt nie rozpoławiał przecinakiem wystarczy silikon . Pod cylinder uszczelka tak samo pod głowice . Grubość uszczelek pod cylinder można dobrać po założeniu cylindra na tłok i zmierzeniu czy tłok wystaje ponad czy nie . Przeważnie jest to bardzo cienka uszczelka . Pod głowice ok 0.5-0.8 mm .
wezwiemy serwisanta. ............. co robicie jeżeli grzałka Wam nie chce wyjść ? Żyjemy z tego i mamy swoje sposoby :D Ale wcale to nie znaczy, że zawsze jest lekko. Nieraz zakleszczona grzałka (np. cienka w mastercook - branża wie o co biega), przyprawia nas o rzucanie mięsem i siódme poty :wink: BTW - bez urazy...Amica to pikuś...
OK! Odpływ nowy zapodany, uszczelki w zaparzacza wymienione, działa. No prawie! Tak było przed wymianą w tacce po 2-3 szortach: https://obrazki.elektroda.pl/1030979700_... Tab było po przeserwisowaniu. Akcja i widać wyciek z nad tłoka pod tym białym kołem zębatym: https://obrazki.elektroda.pl/5161113000_... Szybka retrospekcja...
Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego) lub za gruba uszczelka głowicy, uszkodzony zawór membranowy lub Nic nie kopci nic nie ubywa płynu wiadomo wszystkiego nie sprawdziłem bo musiałbym cały silnik rozkręcać pali z kopniaka zawór membranowy kiedyś wyjmowałem nie było prześwitu wszystko nowe zakładałem...
Przed wymianą wtryskiwaczy była też zdjęta głowica, wymiana uszczelki. Mechanik stwierdził, że wszystko jest ok (jak z fabryki). Zawory też regulował. Nie daje mi spokoju wyciek spod głowicy na 6. cylindrze. Jak zaczęło cieknąć, to też zaczęły się te dziwne stuki. Mechanik stwierdził, że ten typ silnika tak ma, że uszczelka na 6. cylindrze jest cienka...
W łodzi szukał bym uszczelki tu: http://www.uszczelka-lodz.pl
Witam,problemem okazała się za cienka uszczelka kolektora ssącego,dziękuję wszystkim i pozdrawiam
A więc tak. Cieknie z czujnika ciśnienia. Jak się wtyczkę zdemontowało z czujnika to leciało ciurkiem. Czujnik wymieniony i pozostała jeszcze do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, tylko sprzedawca się spytał czy gruba czy cienka ta uszczelka. I nie wiem jaką wybrać bo nie wiem jaki ma wpływ ta grubość uszczelki.
witam ja ostatnio rozbierałem swoją j/w i łożyska mi się rozeszły jedna bieżnia została na wale druga w obudowie razem z rolkami i tak samo było z małym łożyskiem ,jutro jak zobaczę w drugiej dam znać czy są ranty u nie wystąpił jeszcze jeden problem mianowicie za cienka uszczelka pod duży dekiel powodowała że nie mogłem obrócić wałem dopiero dałem...
Zależy ile materiału zeszło podczas planowania głowicy. Może faktycznie podwójna uszczelka coś poradzi. Wszystkie tłoki kolidują? Królu złoty, jakie to ma znaczenie, skoro tłok bije bezpośrednio w głowicę, nie w zawory? Należy oddalić głowicę np. poprzez podwójną uszczelkę. Może złożono bez uszczelki? Może stuki w zawory z powodu niezsynchronizowania...
Widzialem takie cuda ,ale planowaniem glowicy o 4mm + cienka uszczelka mocy nie podniesiesz w tym ogorku co najwyzej dorobisz silnikowi spalania stukowego i przegrzewania sie .A i tak zawory beda tluc o cylindry jak beda prawidlowo ustawione po takim z cieciu glowicy, sa lepsze metody na podniesienie mocy ale to i tak tylko fiacik.
Tłok wali po głowicy za cienka uszczelka , trzeba zdjąć głowicę zmierzyć ile wystają tłoki i dobrać grubość uszczelki.
Możliwe że została założona za cienka uszczelka pod głowice, Nie brakło Ci kiedyś oleju albo nie zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju
Ciśnienie spadło do 1.0 bara z 1.9 od nocy, ale nie wiem jak była zapowietrzona instalacja. Ostatnio CO się nie włączało już jakiś czas. Chociaż - mieszkam pod lasem, więc u mnie sezon grzewczy trwa praktycznie 8 m-cy :-( Jeśli nie pracuje kocioł, to nic nie cieknie. Kiedy tylko zewrę przewody od kontrolera, że kocioł ma polecenie się włączyć na CO,...
Uszczelka między lampą a karoseria? Winna pewnie jest ta zbyt cienka piankowa uszczelka od tych pseudo lexusów.
Jeżeli silnik kręci bez świecy i nic o nic nie uderza to znaczy że rozrusznik nie daje rady kręcić albo świeca uderza o denko tłoka które jest przecież wypukłe. Może świeca jest nie od tego modelu? Podczas montażu można było tam gdzie znajdują się zawory i wypukłe denko tłoka nad tłokiem wsadzić zwinięty drut cynowy w ślimak żeby przykryć nim całą powierzchnię...
Możliwe jest że grzeje się tak z tego powodu że dana jest bardzo cienka uszczelka pod pomrywę? I za bardzo dociska do wałka rozrządu sprężyna albo że jest nowy łańcuch bo był mocno napięty i łożyska by takie dzwięki dawały?
Witam Mialem takie objawy wlasnie to miejsce ktore jest na twojej fotce jest tam plywak ktory reguluje napelnianie trzeba rozpusic ten tluszcz kretem w zelu itp patrz opis nizej przede wszystkim sprawdz waz ktory pobiera wode z sieci (zaworek jesli ma filter ) na naktertce weza sa 2 siteczka warto sprawdzic czy sie nie przytkaly bo woda u nas niestety...
Z tego opisu można wyciągnąć tylko jeden wniosek, że dociągnięcie tej śruby powoduje blokadę poprawnego działania termostatu. Nie widząc tego i nie znając trudno powiedzieć, czy dokręcenie tej śruby powoduje jakieś lekkie przemieszczenie samego termostatu i oparcie go o coś, lub powoduje odkształcenie obudowy termostatu z takim samym skutkiem jak poprzednio....
Zmiennymi fazami się nie przejmuj bo tam się nic nie ustawia.Ważniejsze jest przygotowanie głowicy (planowanie) bo uszczelka w tym aucie to pojedyńcza cienka blacha.Jaki masz problem ze musisz zdjąć głowicę?
przy sobocie nareszcie się za to zabrałem - dzieki za podpowiedź, to chyba uszczelka Na pionowej "szynie" podającej wodę jest tylko ślad po jakimś uszczelnienia (resztki tego znalazłem w zmywarce). http://w393.wrzuta.pl/obraz/8UtvmCaZUKc/... Wstawiłem na szybko jakieś uszczelki - jest trochę lepiej, ale nadal słabo http://w393.wrzuta.pl/obraz/35fjFBEWGDu/...
Dzień dobry. Znajomy kupił forda mondeo z silnikiem 2.0tdci o oznaczeniu DW10F. Na początku miał z nim kilka przygód z racji mechanika który nie miał pojęcia o tych samochodach i trochę narozrabiał pod maską. Znajomy musiał zdjąć głowicę więc oczywiście poszła nowa uszczelka. Głowica nie była planowana, została sprawdzona i wszystko było z nią ok. Złożylo...
Witam! Moim zdaniem jest to ta cienka uszczelka nad wałkiem magnetycznym. Albo jej całkowity brak albo jest uszkodzona w jednym miejscu. Jeden z moich kolegów swego czasu zapomniał jej przykleić i był podobny efekt. Prawdopodobnie masz też zabrudzoną w tonerze elektrode ładująca (tą nad bębnem). Proponuje rozebrać i umyć dokładnie. Jeśli te objawy są...
Witam, Wymieniam przegub w zasadzie całą półoś na używaną z gwarancją. Po wykręceniu od strony skrzyni wypadła uszczelka jednak jest zbyt zniszczona by założyć ją ponownie. Uszczelka bardzo cienka jakby z folii no chyba że tak ją sprasowało :). Ciężko kupić obecnie samą uszczelkę, a jak jest w sklepach to cenowo podobnie wychodzi zestaw ze śrubami ,...
Witam!! Wymieniam uszczelkę pod pompą oleju w silniku 1.0 Fire !! Stosowana jest tam uszczelka papierowa. Zastanawiam się czy można posmarować ją cienka warstwą silikonu dla lepszego styku. Czy położyć ja na sucho?
To niezłe dziadostwo ten cylinder. Trzeba byłoby stoczyć ten cylinder od dołu celem uzyskania wysokości 73.0 mm lub ew. 72.5 mm aby można było zastosować uszczelkę pod cylindrem o grubości 0.5 mm. Tylko taką operację może wykonać niewiele specjalistów w Polsce ze względu na konieczność uzyskania prostopadłości względem osi cylindra. Uszczelkę pod głowicą...
Sory nie znam tej pralki ale podobne mają gumową uszczelkę pod nakrętką filtra,raczej nie uszczelnisz plastiku do plastiku przez dokręcenie.W Bydgoszczy serwis i sklep jest na ul.Wojska Polskiego 8 tel.3752282 Dodano po 8 Dopiszę że uszczelka na pewno musi być widać że po wyczyszczeniu filtra musiała być wyrzucona (czarna okrągła cienka wielkości nakrętki...
witam mam problem z rozlutownicą, pompka działa zawsze ,ale nie zasysa powietrza w pistolecie.Powie ktoś jak mają być te uszczelki najpierw uszczelka okragła gruba, potem filtr i na końcu uszczelka cienka okrągła? taka ma być kolejność?jak się pobawie tymi uszelkami poukladam je jakoś to czasem zadziała i działa do momentu wyłączenia stacji pomoże ktos?...
Po około 3 latach zaczęło przeciekać, ale nie w trakcie prasowania, po wyłączeniu i odstawieniu w pionie jeśli woda w zbiorniku została, gdy żelazko się schłodzi po około 1h przy podnoszeniu lub przechyleniu z podstawy u wejścia sznura 230V wylewa się duża garść wody. Co mnie niepokoi to cienka (wewn. Φ2mm) wygięta w bumerang luźna aluminiowa rurka...
Ok rozumiem i podejrzewałem że jest coś takiego jestem serwistantem spawalniczym i planuje na codzień bardO wiele części lecz wszystko jest robione przed montażem w całość z wcześniejszym dokladnym przedmuchaniem, czy tu aby nie powinna być glowica planowana ściągnięte oso osobno, czy wystarczy splanować, a następnie zakręcić na chwilę silnikiem w celu...
Dobra przepustnice wyczyściłem i co mi się rzuciło w oczy kolektor jest zawalony olejem sądzą. Rurka cienka odmy drożna tam jeszcze jest jakaś rurka i idzie do takiej kostki koło filtra powierrza. Jak ktoś może wyjaśnić co to za rurka i do czego służy to będę wdzięczny. Dodatkowo wywaliłem separator z dolotu bo ktoś go podziurawił od dolu w jakim celu...
Dobrze, w razie czego pytaj. Gdybyś wykręcał ten zawór zwrotny mosiężny,to możesz zakręcić sobie dodatkowo te dwa zawory stożkowe, one są chyba właśnie na powrocie instalacji do kotła. Tylko pamiętaj, żeby potem wszystko otworzyć zanim napalisz w kotle. Oraz sprawdź poziomu wody w naczyniu wyrównawczym. Z zaworu mosiężnego można wyrwać wewnętrzna sprężynę,albo...
Wymianę lub w wersji mniej fachowej szlifowanie płytek. Płytka robi się co raz cieńsza i co raz mnie wystaje ze szklanki. W jakimś stopniu chowa się w szklance. Wkładamy co raz cieńszą żeby zachować odpowiedni luz. Za cienka nie może być bo wtedy krzywka wałka rozrządu jeździłaby po krawędziach szklanki. Zawory i gniazda od gazu wypalają się szybciej
Jeśli mogę to poproszę o rozkodowanie VIN Peugeot 2008 VF3CUBHY6FY123964 Proszę; Model 2008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14189 88 2 0459 Data Początku Gwarancji 08.11.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*24 P4A 9807590799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP...
jestem ciekaw jak ci "fachowcy" robia te nastawy,kolego jak nie pojedziesz do porzadnego serwisu to nic nie zrobisz,trza podpiac vasa i tyle,kiedys mialem podobny problem ze nawet vasem po nastawach dalej falowaly obroty ale wymienilem czujnik temperatury cieczy i wszystko wrocilo do normy,pozdrawiam Dodano po 2 ewentualnie jest jaks nieszczelnosc miedzy...
Tak oczywiście cała . OK przesmaruje wazelina. A nie uważasz ze powinienem dać silikon czy coś co uszczelni cala ta obudowę ? Tutaj na zdjęciu przedstawiam jak to wygląda kolor czerwony to pole gdzie styka się z tą pokrywa uszczelka a czarne to miejsce gdzie jest obudowa skrecona i tam nie ma nic a nic. Może dać tam cienka warstwę silikonu? Czy może...
-odpala i gaśnie nie chce reagować na pedał gazu, po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu generuje ten błąd 325 lub 0325 - odczytuje błyskowo. ---- Co to za błąd ----- przepływomierz ?? Uszczelka raczej sprawna - złożyłem na starą - oryginalna cienka warstewka pasty-wszystko szczelne. Zastanawiam się czy adaptacja przepustnicy w tym modelu ma miejsce...
A ja proponuje ci sprawdziw ten sposób, odkrecasz korek wlewu płynu chłodniczego, odpalasz samochód, i zaczynasz grzać go na wolnych obrotach, jednocześnie sprawdzając pożom cieczy w tym zbiorniczku, powinnien nieco sie podnieść ale nie dużo, w okolicach 80 stopni powinnien otworzyć sie termostat, i wąż dolny powinen się zacząć rozgrzewać, grzejąc go...
Tył powinien być przykręcony szczelnie, można podłożyć cienką uszczelkę do okien i skręcić. To są kolumny typu bassreflex (prawie). Można poeksperymentować i dopasować do tego otworu w przedniej ściance rurę PCV (kilka, kilkanaście cm długości), może bas się trochę poprawi. Dolną ściankę i boczne można wytłumić dodatkowo gąbką 2-3cm grubości do wysokości...
Witam przede wszystkim sprawdz waz ktory pobiera wode z sieci (zaworek jesli ma filter ) na naktertce weza sa 2 siteczka warto sprawdzic czy sie nie przytkaly bo woda u nas niestety jest przemyslowa a nie spozywcza . Jak to jest ok to nalezy odkrecic 2 srubki torx po lewej stronie pod uszczelka drzwi i wtedy wyjmujesz caly lewy panel boczny , pod panelem...
Nie jest źle. Z cylindra musisz delikatnie usunąć przywarty materiał z tłoka - ten jasny materiał. Potrzebne jest półokrągłe dłutko, ja robię z pilnika półokrągłego, ostrząc końcówkę na szlifierce i dotrzeć drobnym papierem ściernym na mokro podobnymi ruchami jak robi to honownica (masz widoczne ślady na cylindrze). Nie skrob tylko jakimś wkrętakiem...
Witam przede wszystkim sprawdz waz ktory pobiera wode z sieci (zaworek jesli ma filter ) na naktertce weza sa 2 siteczka warto sprawdzic czy sie nie przytkaly bo woda u nas niestety jest przemyslowa a nie spozywcza . Dorob sobie cos na ksztalt zamka drzwi , wtedy wkladasz taka blokade w zamek drzwiowy i mozesz ja uruchomic przy otwartych drzwiach jesli...
Witam, w dniu wczorajszym byłem w sąsiedniej miejscowości, podczas drogi powrotnej zauważyłem, że silnik nie rozgrzał się do 90 stopni, a tylko do 70 co było 1 taką historią. Po przyjeździe do domu, otworzyłem maskę i zobaczyłem, że nastąpił wyciek oleju. Przeczytałem wszystkie możliwe opcje i w dniu dzisiejszym zacząłem poszukiwać najwyższego miejsca...
Pod deklem jest uszczelka która ze starości się skleiła. Wbij cienką blachę pod dekiel w uszczelka np nóż śrubokręt.
witam co sadzicie o zalozeniu cieńszej uszczelki pod głowice czy daje to jakąs poprawe pracy silnika ?
Witam. Jasne, że powinna być grubsza. Planowanie + cieńsza uszczelka to silnik może już dzwonić. Szklanki nie dzwonić tylko charakterystycznie stukają. Dodano po 7 Po prostu spuścić olej przy rozgrzanym silniku, później odpalić jeszcze na 3-4s, wymienić filtr poczekać aż wszystko dokładnie spłynie i płukać nie trzeba. Pewne ilości wilgoci w silniku...
No to bez prucia skrzyni się nie obejdzie. Bo może łożyska jakieś stoją, może krzywki są pokręcone, wałki, zębatki... Jest jeszcze taka opcja, że być może ktoś rozebrał wcześniej silnik i np dał zbyt cienką uszczelkę pomiędzy karterami. Wtedy wszystko pracuje zbyt ciasno. Ewentualnie np jakąś podkładkę dał z złej strony. Taki 1mm przestrzału może tu...
Jesli chodzi o eFki, to wystarczy nakręcana z uszczelką. Genealnie na zewnątrz możesz dać prewencyjnie zaciskaną hermetyczną złączke, ale traktuj to jako fanaberię. Co najwyżej nie kupuj takich najtańszych z cienkiego metalu, bez uszczelki.
cienka ścieżka cienka koszulka cienka puszka
podłączenie wzmacniacza smartfona kolumny numery wymiana czujnika biegów
tester diagnostyczny stanley fatmax
Whirlpool AKZ, AKP – wariujące pokrętło temperatury i zegara, enkoder, zimne luty, naprawa Triak w zmywarce Amica – objawy, diagnostyka, zamienniki BT136-600, BTA12-600, T410-600B