Odłącz cienki lub gruby przewód od alternatora i sprawdź czy się coś zmieniło.
Kolego do rozrusznika przykręcony jest włącznik elektromagnetyczny i to on podaje prąd na rozrusznik i ma jeszcze za zadanie wypchnąć szprzęgiełko rozrusznika w wieniec koła zamachowego. Jak już pisałem do tego włącznika elektromagnetycznego zamocowane są trzy przewody, dwa grube i jeden cienki. Cienki idzie od stacyjki i przy prawidłowym działaniu...
Ten cienki przewód obok grubego + musi iść do kontrolki a resztę masz już napisane Dodano po 2 Możesz sprawdzić sam alternator robiąc kontrolkę z dwoma przewodami,jeden dajesz na ten cienki a drugi na gruby+ . Kontrolka powinna świecić a po odpaleniu zgasnąć.
+12V - gruby czerwony przewód +15 - cienki żółty przewód Oba do znalezienia w złączach przewodów za skrzynką bezpieczników. Odcięcie - np. różowy w czarnym złączu przycisku rozruchu
No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
Przewód gruby ma podawane zasilanie cały czas i przewód wzbudzenia/cienki czerwony lub pomarańczowy/ w trzy pinowej wtyczce też ma cały czas nawet na postoju.Jak dla mnie to padł alternator moja rada nie zakładaj żadnych zamienników bo są problemy.
Pierwszy bezpiecznik jest od światła mijania. Do rozrusznika dochodzi jeden cienki przewód i jeden gruby czarny który się łączy z czerwonym idącym do alternatora. Podaj + na ten cienki i zobacz czy po podaniu będzie kręcił - uważaj żeby Cię auto nie przejechało. Jak będzie kręcił to kostka stacyjki najprawdopodobniej do wymiany. Jak nie to problem w...
Ale masz chyba pomylone przewody napięciowe na dole rozłącznika. Czarny przewód prądowy (gruby u góry) masz na środku a napięciowy (cienki na dole) po lewej stronie.
Cienkie, to sygnałowe, grube to zasilanie. Jeśli nie znajdziesz identycznego przewodu, możesz użyć dwóch. Jeden dwużyłowy do zasilania. Drugi cieńszy 5 żyłowy do komunikacji.
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
....Grubsze kable stacją ciężko polutować, do tego ciągle gorący grot. Nic bardziej błędnego. Bez problemu polutujesz grubsze kable czy przewody, tylko trzeba założyć odpowiednio duży grot. Pewnie próbowałeś lutować stacją z cienkim grotem gruby przewód i się to nie udało. Wynika to z małej pojemności cieplnej grota. W lutownicy transformatorowej jest...
Spawarka ma na wyjściu, w obwodzie masowym, dławik z odczepem- stopniowanie wygładzania prądu. Też mam w swoim wynalazku (własnej roboty) takie rozwiązanie. Lepsze wygładzanie prądu stosuję przy spawaniu cienkich blach, słabsze przy grubym materiałach. Przy spawaniu cienkich blach i "minusie" podłączonym pod odczep dławika (słabsze wygładzanie prądu)...
odpięty był przewód przy aku do BMSa Który przewód odpiąć? Czy ten przewód od BMS jest przykręcony do klemy "plusowej"? Do "plusa" dochodzi gruby przewód do zasilania wszystkiego i jeden cieńszy przewód... A do klemy "minusowej" dochodzi gruby przewód oraz wtyczka dwu-pinowa z dwoma cienkimi przewodami. Co trzeba odłączyć? Ten cieńszy przewód dochodzący...
Bez podpinania tego przewodu masz ładowanie? Do rozrusznika powinieneś mieć ogólnie masę (z silnika), gruby plus i cienki kabel do tego plusa ze stacyjki i tyle.
Możesz zrobić jeszcze inaczej (o ile się da). Rozdzielić ten potrójny oryginalny przewód, pojedynczo połączyć z przedłużkami i wpiąć całość na przemian - czyli z jednej strony dwie "grube" i jedna "cienka", a z drugiej odwrotnie. Rozdzielony przewód można potem połączyć w wiązkę za pomocą odcinków taśmy izolacyjnej albo opasek samozaciskowych :) Albo...
Stawiam na rozrusznik. Jeśli masz kanał, to spróbuj na chwilę zewrzeć przewody na elektromagnesie rozrusznika (cienki i gruby przewód), Pozwieraj kilka razy, aby upewnić się czy rozrusznik pracuje dobrze czy źle. UWAGA, auto na luzie.
Gruby kabel do plusa akumulatora, masa to wiesz, do minusa. Cienki przewód, poprzez kontrolkę(na przykład żaróweczka 12V5W) do plusa pojawiającego się po włączeniu zapłonu.
Czarny cienki przewód od złącza ładowania przecinasz / zdejmujesz izolację i łączysz z punktem B0 na listwach BMS lub czarnym grubym przewodem czyli minusem pakietu. Ładowarkę podłączasz normalnie pod złącze ładowania. Włączasz ładowarkę do gniazdka na 10min. W tym czasie pakiet powinien podnieść się do akceptowalnego poziomu napięcia cel. Rozłączasz...
Dobra to jutro popatrzę i ci napiszę. Więc jest tak: z pompy wychodzi jeden gruby przewód, za jakieś 30 cm jest dopiero trójnik. Jedno wyjście trójnika, grube idzie do serwa, drugie cienkie do akumulatora podciśnienia. Z akumulatora wychodzą dwa wężyki do dwóch elektrozaworów: jeden od klapek wirowych, drugi czerwony od sterowania turbiną.
Witam. We wtyczce 5-bolcowej ten gruby bolec to przewód PE czyli ochronny. Cztety cienkie to fazy L1,L2,L3 i zero czyli N. Bolce powinny być opisane wewnątrz wtyczki (koło róbek tam gdzie się przykręca rpzewody) który za co odpowiada. Pozdrawiam.
Sprawdź czy dochodzi +12V (jest gruby przewód stały +12V bezpośrednio z akumulatora i drugi cienki tylko do załączenia rozrusznika) po przekręceniu kluczyka na start (na odpalenie). Nie zaszkodzi jeszcze sprawdzić czy jest dobra masa silnika z nadwoziem -12V.
Tylko i wyłącznie zasilanie z akumulatora. Masę możesz podłączyć z tyłu auta, jeden warunek, musisz dorobić nowy, gruby przewód między akumulatorem a nadwoziem. Ten fabryczny jest za cienki na Twoją przetwornicę.
Padłącz amperomierz między cienkim i grubym przewodem na alternatorze, powinno być od 2 do 5 A.
Dwa zasilacze i odbiorniki pewnie dlatego, że łatwiej jest poprowadzić między punktami cienki przewód 230V, niż gruby 6 żyłowy.
Szukasz błędu w naczepie a przyczyna może być w aucie taka jak przerwana szyna can i kontrolka świeci. opis gniazda ebc 1 + stały 2 + po stacyjce 3 - cienki przewód 4 - gruby przewód 5 kontrolka 6-7 can przewód dwa skręcone ze sobą Dodano po 2 jeśli jesteś z okolic świętokrzyskiego pochyle się nad tym tematem
Jaki to model zmieniarki? 3 pin - zasilanie główne, gruby czerwony przewód 4 pin - sterowanie +12V, cienki czerwony lub zielony przewód Metalowa obudowa - brązowy gruby przewód
Najtaniej moim zdaniem, to byłoby zostawić akumulatory (o ile nie są w stanie agonalnym), dołożyć trafo toroidowe i diody i temat byś zamknął. Akumulator mimo że słaby pełniłby rolę kondensatora stabilizującego napięcie. Ten "zasilacz" zabuduj w maszynie, dzięki czemu nie będziesz musiał ciągnąć grubych przewodów po niskim napięciu, a tylko zwykły cienki...
W dalszym ciągu utrzymuję to co powiedziałem wcześniej - małe prądy cienki przewód, duże prądy - gruby przewód. Bateria kondensatorów - płyną tam spore prądy. Układ zasilacza - różnie; prądy małe w sterowaniu ale na elemencie wykonawczym już duże. Popatrz po prostu którędy płynie prąd z transformatora do wyjścia zasilacza - to będziesz wiedział gdzie...
aa wiesz o tym ze w kombi antena mogła byc podłaczona do tylnej szyby !! jak bys zdjał ten czarny plastik z klapy i do uzebrowania tej klapy stojac przodem do bagaznika przy otwartej klapie po lewej stronie bedzie takie grafitowe pudeleczko przykrecane na dwie srubki i bedzie wchodzil (juz zbytnio dobrze nie pamietam ) jeden cienki przewód(czarny) i...
Ja stosuję zwykły, cienki przewód ekranowany używany też bodajże w technice w.cz. i do przesyłania sygnałów wizyjnych wewnątrz urządzeń (nie pamiętam oznaczenia- ale nie jest to gruby i odporny na obciążenia mechaniczne kabel antenowy, a linka miedziana w ekranie i cienkiej izolacji). W Łodzi mają taki przewód za około 70gr- 1zł, ma naprawdę porządny,...
Jesli działał a przestał i nie ma błędów to moze byc alternator. W tych ciagnikach wom przestaje działac jak altek nie ładuje.Sprawdz miernikiem czy jest ok 13V a jak nie masz miernika to złącz drucikiem gruby przewód alternatora z cienkim drugim (tym najdalszym od grubego).W ten sposób oszukasz kompa że z altkiem wszystko ok.Zapal traktor i zobacz...
Do roku 1999 sterownik był włączony w szereg z świecą płomieniową, tz. stacyjka zacisk "podgrzewanie"- przewód gruby brązowy zakończony końcówką oczkową (śr.5) na wejście sterownika pojędyńczy zacisk śrubą M5. Wyjście ze sterownika- podwujne, jden zcisk śruba M5 przewód gruby(brązowy) do świecy, drugi zcisk- końcówka płaska , od niej dwa przewody cienkie...
Kolego to nie jest tak,przewód do alternatora(gruby)przychodzi z amperomierza,a nie prosto z akumulatora.Z tego co piszesz alternator masz starego typu pewnie na 5 zacisków,musisz odszukać jeden z cienkich przewodów który będzie dochodzić do takiej puszki a ma być do kontrolki.
Nie pomyślał Kolega że ten zwiększony przekrój może wynikać z warunków w miejscu instalacji sprężarki - podwyższona temperatura otoczenia i z warunków rozruchu ? Ja wolę trzymać się DTR. Lepiej dać zbyt gruby przewód niż zbyt cienki. Nie wspomnę że przygotowanie zasilania niezgodnie z DTR może utrudnić dochodzenie praw gwarancyjnych.
Do sterownika dochodzą dwa grube przewody i dwa cienkie. Grube to zasilanie, cienkie to plus po stacyjce i sterowanie prędkości wentylatora, chyba zielony przewod. Wypnij te cienkie i jak będzie chodził bez nich to problem w wentylatorze.
Cześć, sprawdź połączenie rozrusznika z akumulatorem gruby przewód. I sprawdź czy na cienkim przewodzie idącym do elektromagnesu rozrusznika jest 12V po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak będzie na grubym przewodzie 12V i po przekręceniu stacyjki na cienkim 12V to elektromagnes powinien wypchnąć bendiks i rozrusznik powinien kręcić. Jak nie zakręci...
Zakładam że miernik ma wbudowany wewnętrzny bocznik i mierzy spadek napięcia na nim względem masy Bocznik to ten gruby drut widoczny przy gniazdku z 3 pinami. Miernik ten mierzy spadek napięcia na boczniku. Czy oby nie uszkodzi się miernik ponieważ prąd popłynie w inną stronę ? Nie uszkodzi się (przynajmniej u mnie się nie uszkodził), tylko pokaże...
Ten biały przewód to właściwie pusta plastikowa żyłka, chyba nie musi być podłączona? Nie zwracać na nią uwagi. Rozumiem, że po podłączeniu tylko zasilania i masy do radia powinno się włączyć a następnie spytać o kod Do włączenia na stole wystarczy: +12 V - u Pana pin z grubym i połączonym z nim cienkim czerwonym przewodami (są dwa, bo wykorzystano...
Tak, masz rację. Potwierdził to spec z firmy Erich Jaeger. Cienki przewód to niebiesko-czerwony, a gruby to czerwono-niebieski (choć powinien być czerwony). Dziękuję za pomoc:)
Do cewki roboczej lepiej zastosować jeden gruby przewód niż trzy cienkie. Przewody nie nagrzewają się?
kupiłem oryginalny hak rocznik 2012, do scenica rocznik 2010 Wszystko pięknie pasuje, lampy w zderzaku (mgła i wsteczny) podpięte przez moduł, lampy tylne podpięte przez moduł. Zostały mi: (Nie wiem gdzie podpiąć bo zostały odcięte) Dwa grube (2,5) przewody czerwone Jeden gruby (2,5) przewód żółty Jeden cienki (0,5) przewód brązowy Jeden cienki (0,5)...
Ten gruby czerwony przewód idzie do plusa akumulatora. Jest jeszcze drugi gruby czarny do minusa. Ten cienki idzie do komputera który przy pomiarze napięcia zaświeca/gasi kontrolkę akumulatora. Najprawdopodobniej skorodował przewód na zacisku. Sprawa naprawy jest prosta.
tylko pytanie czy mogę w gniezdzie zmostkować przewód zerowy z ochronnym? Nie.
Witam na grubym kablu do automatu ma być stale 12V,na tym cienkim 12V po przekręceniu kluczyka w pozycje odpalania,możesz mieć też problem z masą silnika,sprubuj przyłożyć dodatkowy przewód od minusa z aku do silnika,dość często w nich sniedzieje masa
Tan tym kawałku patyka nic nie odbierzesz ,poza tym NOAA ma inna polaryzację . Mówię na początek weź gruby przewód miedziany , bądź cienkie rurki miedziane/aluminiowe i zrób antenę GP . Nawet bez wzmacniacza powinieneś wtedy coś odebrać, ale na kawałeczku tego badyla dołączonego do zestawu to zapomnij. Jeśli aktualizujesz dane TLE w obu programach ,to...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... jest jeden przewód składający się z grubej czarnej żyły, cienkiej białej i czerwonej. czyli ekran - masa i dwa kanały P/L Z tego co wiem schematu do tego nie znajdę Ale aplikację scalaka jak najbardziej. Wszystko jest w linku który podałem. Ani to mocy nie ma ani ładnie nie gra, jakieś przenośne głośniki...
Sprawdź żarówką 21W czy w momencie jak nie odpala, dochodzi prąd na elektromagnes rozrusznika, nie na ten gruby przewód rozrusznika, tylko na ten cienki, na tym grubym, prąd powinien być cały czas.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
A masz jakiś miernik albo choć żarówki samochodowe z oprawką (lampa od przyczepy może mieć zbity klosz byle żarówka wchodziła)? Przy próbach nie używaj maximizera bo on jest pierwszym kandydatem na spalenie gdyby coś poszło nie tak. Silnik to raczej wiele przetrzyma. Najwyżej te oporniki (od cienkich przewodów) mogą się spalić. Silnik możesz zasilać...
Zasilanie dochodzi na; -przewód niebieski gruby przewód zielony gruby+przewód żółty Czy pod zaciskiem z przewodem niebieskim jest styk ,co się łączy z okrągłą blaszką? Jeżeli tak ,to do zmiany kierunku obrotów wystarczy zamienić przewód żółty z przewodem niebieskim cienkim.
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Prób i konfiguracji było wiele Na dodatek z lekka losowych... Właściwy schemat: https://obrazki.elektroda.pl/9502433300_... Uwaga: Prostownik ma po dwa przewody do każdej klemy, grubszy prądowy, i cieńszy przeznaczony do pomiaru napięcia na akumulatorze. O ile w przypadku połączenia "+" nie ma żadnego problemu (tu żadnego przewodu...
Witam, robiłem taki. Listwa dobrze połączona (gruby przewód. cienki przewód i następny kolor itd) Tabliczka połączona w gwiazdę i do gwiazdy przewód, druga strona tabliczki odprowadzenie 400V i z jednej fazy jeszcze jeden przewód (chyba gniazdo 230V)
Zapewne są 4 przewody grube i 3 cienkie? Pokaż zdjęcie tego transformatora. Te 3 cienkie to będzie w Twoim wypadku uzwojenie pierwotne (włączane do sieci), a te 4 grube to 2 symetryczne uzwojenia wtórne. W UPS-ie to bardzo ułatwia sterowanie takim transformatorem, a Tobie ułatwi połączenie z 2 mostkami prostowniczymi o czym była wcześniej mowa. Jeśli...
Witam, założyłem sobie niedawno instalację pod elektryczne fotele w konsoli środkowej wraz z przyciskami aż po kable pod fotelami do mat podgrzwanych foteli w Vectrze B. Maty nabyłem na alledrogo.pl. Prąd zasilający maty pociągnełem z zapalniczki, po drodze dałem gniazdo bezpiecznika (założyłem bezpiecznik 15). No i tu jest problem po włączeniu podgrzewania...
ten gruby przewód przykręcasz do bendiksu a cienki to sterujący z stacyjki mała wsówka.Nic trudnego
Przede wszystkim należy zerknąć w instrukcję. Tam jest podany sposób podłączenia do prądu oraz ewentualny zakaz używania przedłużaczy. Jeśli takiego zakazu nie ma a klimatyzator jest wyposażony w oryginalny przewód z wtyczką to można używać przedłużacz. Czy przewód nie jest za cienki? Moim zdaniem nie ma za grubych przewodów do przedłużacza. Ja bym...
wiem jak podłączyć żeby pokazywało napięcie lecz nie wiem jak podłączyć amperomierz Woltomierz podłączamy równolegle do zasilania, a amperomierz szeregowo z odbiornikiem. Grube kable służą do pomiaru prądu (max 10A), a cieńsze do pomiaru napięcia. Schemat, który zamieściłem, dokładnie to obrazuje. W czym zatem problem? Jako, że napięcie zasilające...
Bocznikiem jest sam przewód ten gruby. Pomiarowy przewód oczywiscie może być cienki. Czym niższe REF tym mniejszy potrzebny spadek na boczniku do zmierzenia dla osiagniecia żądanej rozdziejczości.
Witam. Szukam informacji na temat "źródełka", gdzie mogę kupić takie osłonki całkowicie ekranujące "tył" gniazda ( N ) na "gruby" jak i "cienki" przewód. Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.
Witam. Problem chyba rozwiązany. Pod skrzynką akumulatora, półka. Po półka trzy przewody masy przykręcone do blachy nadwozia, wkręty M6 dwa. Jeden przewód 16 mm kw., jeden 2,5 mm, i trzeci 1,5 mm kw. Dorobiłem nowe końcówki do cienkich przewodów. Gruby zmieniłem na nowy, drugi koniec ma na skrzyni biegów. Wkręty M6 za długie i problem wykęcić. Mogły...
Czy to jest gruby przewód, czy cienki. Zostaw na razie ten przewód w spokoju. Spróbuj pomierzyć czy fazy zasilające dochodzą do przełącznika mocy. Ilu stopniowy jest przełącznik?
Cienki przewód masowy 31 z przełącznika 12/24 należy połączyć na wyłączniku masy razem z grubym przewodem masy z akumulatora.
Witam, mam problem z Iveco Daily 2.8 2000 r. Nie działają zegary: obrotomierz, wskaźniki, wycieraczki. Ładowanie jest, ale po wzbudzeniu. Nowy alternator założony. Do alternatora wchodzi jeden gruby przewód i kostka, która ma wejście na dwa przewody cienkie. Z peszli instalacji elektrycznej wychodzi jeden czerwony przewód. Czy powinien być jeszcze drugi...
Napięcia przychodzą na wtyczkę trzy, nawet gdy pompa nie chodzi, na wtyczce są te trzy napięcia. Tylko nie wiem jeszcze, jak pompa jest sterowana. Do wtyczki przychodzi jeden gruby przewód ze skrzynki bezpiecznikowej, stałe napięcie, i dwa cienkie przewody, na których też jest napięcie, masa z silnika.
Prośba zarówno gdyby ktoś miał odsprzedać taki przewód, ale również o radę - gdzie taki można kupić, jak w ogóle czegoś takiego szukać. Potrzebuję go niewiele - 1m wystarczy w zupełności i zostanie na zapas. Użyty jest w pałąku słuchawek do połączenia lewego ucha z prawym. Przewód ma 8 żył, z bardzo cienkich plecionek, stosunkowo grubą, silikonową izolację....
nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu. No i weź i się domyśl o który przewód chodzi, czy o ten energetyczny (gruby), czy o ten sterujący (cienki).
A jak kupię troszkę za cienki albo za gruby, to czy nie uszkodzę sprzętu?
Wygląda solidniej a czy będzie dobry się okaże. Obecnie teoretycznie gruby przewód potrafi mieć bardzo cienkie żyły.
Do klemy "+" akumulatora dochodzi jeden gruby przewód od alternatora i jeden cienki najprawdopodobniej od alarmu. Co do pomiaru to na 99% mierzyłem tylko na grubym. Będe musiał tam zajrzeć jeszcze raz i to za dnia, żeby zrozumieć o co tam chodzi... Pozdrawiam
Kontrolka czerwona z ikoną temperatury zapali się gdy silnik przekroczy 115 stopni . sprawdzone na CGGB i myślę że tak samo będzie w BXW . Są to bliżniacze motory różniące się niewiele . Czujnik temperatury jest jeden . Drugi to termowłącznik wentylatora umieszczony na chłodnicy . Puszkę filtra powietrza wymontujesz w minutę . Razem z tą grubą rurą...
Tyle to ja wiem tylko jak zauważyłeś o czym pisze żeby zrobić to według schematu na wyjście biegun + nie mogę zrobić grubym kablem bo https://obrazki.elektroda.pl/2932667400_... tam tylko cienki przewód i jak to się ma do równolegle 14 sztuk akumulatorów gdzie wszystko łączone równolegle jest porządnym grubym kablem a na koniec przejść...
Witam Proszę o podanie jaki najlepiej ( parametry ) zastosować przewód koncentryczny na 2m i 70 cm. Chodzi mi o przewód miękki z uwagi na zastosowania rotora. Dwie wersje gruby i cieńszy. Pozdrawiam
Generalnie lepiej chyba,jeżeli przewód będzie za gruby niż za cienki?
Musi być gruby przewód bo jak będzie cienki to się będzie grzał i często upalał dobrze podłacz najlepiej końcówkami.
To normalne, że miałem do alternatora podłączone 2 kable (gruby przewód +, mały -), żadnego wzbudzenia nie powinno być ani nic takiego ----------------------------------------... Gruby przewód do alternatora to + ,cienki to wzbudzenie a NIE MINUS. Uzwojenie najlepiej sprawdzisz po wylutowaniu tak samo diody.
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
W takim przypadku kupuje dobry jakościowo przewód HDMI, przecinam, przeciągam i łącze poszczególne żyły. Jest oczywiście zabawa bo żył jest dużo i są dość cienkie (dlatego im lepszy przewód tym grubsze żyły i łatwiej go połączyć). Jest to do zrobienia, sprawdzone, przetestowane w kilku miejscach gdzie mimo że elektryk dostał wytyczne co do tego jaki...
Teraz wszyscy którzy piszą o dokładaniu przewodu niech wykonają solidny rachunek sumienia. Leczenie syfa pudrem to pikuś. Ale pomyślmy co się stanie jak jedno ze złącz całkowicie zasniedzieje. Prąd rozruchu popłynie grubym i solidnym nowym kablem do B+ alternatora i stamtąd dużo za cienkim do rozrusznika. Pomijając niejako gruby przewód aku- rozrusznik....
Do przekaźnika standardowego dochodzą cztery przewody, dwa grube i dwa cienkie, na jednym grubym powinien być cały czas prąd, na drugim grubym pojawia sie prąd jak załączy przekaźnik ten przewód idzie do wentylatora, na jednym cienkim jest prąd po zapłonie, na drugim cienkim pojawia sie masa z czujnika lub sterownika, zależy od rozwiązania w samochodzie.
Stare przewody czasami mają lepsze parametry od nowych przewodów w cenie do 1zł za metr.Na przykład kable sprzedawane na allegro to przede wszystkim chiński badziew który nie ma nic wspólnego z dobrym kablem. Poza tym są efki o większych średnicach i można spokojnie połączyć grubszy przewód z cieńszym za pomocą beczki.
sławi podpinasz tylko pod rozrusznik gruby przewód i pod kontrolke cienki przewód reszta pozostaje niepodłączone.
Miałem podobny problem z moim skuterkiem Chińskim. A mianowicie także nie chciał palić; iskra była na kilku świecach sprawdzałem w razie gdyby biła po bokach, paliwo również świeca mokra, zawory sprawdzałem ustawiałem idealnie jak się tylko dało, przewód od cewki do świecy, a tu nadal cisza, postanowiłem zakupić nowy moduł zapłonowy ledwo obrócił rozrusznik...
panowie problem rozwiązałem sam, wlałem płynu do zbiorniczka po brzegi zrobiło ciśnienie i pokazało się miejsce wycieku. Przewód wychodzący z bloku zaraz obok egr połączony trójnikiem z cienkim przewodem idącym w kierunku wlotu powietrza. Gruby przewód wychodzi z silnika i idzie do kabiny wew. auta i na tym trójniku jest pęknięty. Nie wiem jak ten wąż...
Z racji że nie znalazłem podobnego tematu założyłem nowy: 1. Jakie napięcie jest na wyjściu inwertera? Czy jest ono różne dla różnych modeli laptopów (czyli montowanych w nich inwerterów)? ODP- około 800v 2. Czy mogę podłączyć do inwertera różne matrycę nie martwiąc się że spalę świetlówkę? ODP- podobnej wielkości matrycę można podłączyć dla testu 3....
W aparacie Kriopol R-13 oderwana została część przewodów dochodzących do wtyczki głowicy. Niestety nie posiadam żadnych schematów. Do wtyczki dochodzą dwa cienkie czarne przewody, dwa grube czerwone przewody i jeden gruby czarny przewód. Na swoich miejscach zostały jedynie jeden czerwony przewód i jeden cienki czarny przewód. Jestem w stanie rozpoznać...
Tylko ten gruby przewód, dwa grube przewody. Bardzo kłopotliwy, problem z przelotką do kokpitu, ciasno i daleko. Myślałem o zbocznikowaniu i dalej cienkimi przewodami, ale to chyba nie takie proste..
Domowym sposobem, jeśli przedłużacz robi zwarcia, to tego nie sprawdzisz. To, że przewód jest gruby, nie znaczy, że jest dobry; żyły w środku mogą być cienkie. Poza tym, jeśli zwarcie byłoby np. na środku, to musisz skrócić przedłużacz o połowę. Sugerowałbym w tym przypadku zakup nowego przedłużacza dla własnego bezpieczeństwa.
Przewód może być cienki (i tak na gruby może nie ma miejsca), natomiast: (1) istotny może być kierunek (jak masz dwa rdzenie, to na jednym można odwracać kierunek i to może dawać inne działanie), i (2) opór jest istotny, a trudno przewidzieć, jaki będzie dobry - może zacząć od 10kΩ i zmniejszać, zmieniając kierunek.
do sprawdzenia przekaźnik j363, powinien być na pozycji 12 w tej ramce. Gruby przewód czerwony i czerwono zielony a cienkie brązowy, zzasilający cewkę - niebieskozielony i zasilający cewkę przez diodę wbudowaną w przekaźnik czarno żółty. Zwłaszcza sam przekaźnik i ten przewód niebieskozielony idący do ECU na 23pin 81pinowej złączki.
Witam ma skrzynię basową solinga cp123 i wzmacniacz jbl gtq200 i jaki przewód głośnikowy by był dobry do tego zestawu gruby czy cienki proszę o doradzenie pozdrawiam
A jakim przekrojem masz Kolego wprowadzone zasilanie do rozdzielni? Nie ma większego sensu stosowanie grubszego przewodu do garażu niż zasilanie w rozdzielni. Ale zdecydowanie lepiej dać przewód za gruby niż za cienki.
ale grubymi przewodami To może podaj ich przekrój, bo w elektrotechnice nie używa się pojęć "grube/cienkie" tylko operuje się konkretnymi wartościami przekroju (pola przekroju poprzecznego). Ze zdjęcia trudno wywnioskować (bo nie ma skali odniesienia), ale oceniam, że ten przewód w pionie to co najwyżej 4mm² ALU, co przekłada się na 2,5mm² CU. No może...
Jak rozrusznik nie kręci nie trzeba komputera tylko żaróweczkę na kabelkach i kanał żeby się podpiąć pod starter rozrusznika, może wina stacyjki.Sprawdź masy silnika akumulatora oraz gruby przewód plusowy rozrusznika i ten cienki do startera.
Witam, podłączam grzane lusterka, przeprowadziłem wiązkę do przekaźnika nad prawym nadkolem w bagażniku, idą tam 4 kable czarny gruby, czerwony gruby(na nim jest cały czas napięcie), 2 cieńsze kabelki, za pierwszym razem gdy wciskało się grzanie szyby prąd pojawiał się na jednym cienkim przewodzie przechodził przez przekaźnik i pojawiał się w drugim...
Okazuje się ze wymontowanie rozrusznika jest dość skomplikowane - dostęp do śrub jest strasznie slaby.... trzeba rozpinać hydraulikę itp...Puki da się odpalić to tak chyba musi zostać.... Przyjrzałem się instalacji - stacyjka, do przekaźnika na desce i potem przewód do elektromagnesu - przewód raczej cienki - izolacja przepalona..... - ktoś wstawił...
Okej , temat do zamknięcia , przyczyną było zwarcie pod skrzynką z bezpiecznikami , zwierał gruby czerwony przewód z zielonym cienkim :) chyba masa z plusem :)
Mam pytanie odnośnie połączenia tych dwóch podzespołów. Do rozrusznika dochodzą 3 przewody: - cienki (zacisk 50 - stacyjka) - gruby od alternatora do rozrusznika - najgrubszy (bezpośredni plus z aku) Jaką role spełnia przewód łączący alternator z rozrusznikiem? Rozumiem, że na cienkim przewodzie pojawia sie napięcie po przkręceniu stacyjki (probie uruchomienia...
Ten przewód prawdopodobnie do akumulatora idzie przez rozrusznik, do rozrusznika cieńszym przewodem, od - już tym grubym rozruchowym do akumulatora. Co by nie było, dokładnie zaizoluj i przyczep ten przewód, aby nie mógł zewrzeć się z silnikiem - do masy.
przewód gruby cienki gruby cienki cienki przewód rozrusznika
hamulec przyczepa omega pulsacja hamulec grzać
Ferguson Regent i100s - Usługa pogodowa wyłączona, co robić? Wersja oprogramowania MMI Audi A6 C6 2006 2.7 TDI