Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
Po co ma zmieniać elektromagnes. Podpinasz się pod cienki przewód rozrusznika przez diodę, jak napisał Kolega. Ne szalałbym z diodą schottkiego, zastosował zwykłą prostowniczą 5A to aż za dużo. W maluchu to było nieco inaczej, tam szla dioda (chyba nawet dwie w szeregu) zamiast przewodu oporowego (były dwie wersje, albo dioda alb niebieski przewód oporowy),...
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Cienki przewód na rozruszniku
Kolego sprawdź żółty cienki przewód idący do rozrusznika. Lubi się ułamać, taka wada fabryczna. Przewód ten zasila cewkę przekaźnika obwodu x, który to zasila wszystkie prądożerne odbiorniki w aucie.
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
I dociera do rozrusznika (cienki przewód na rozruszniku).
Słuchaj co do masy to możesz sprawdzić miernikiem, lub jeżeli masz kable rozruchowe to na próbę możesz podłączyć (-)akumulatora z blokiem silnika. Natomiast jeżeli mówisz,że nie kręci to Twój mechanik ma zrobić tak w momencie jak rozrusznik nie kreci podłączyć kontrolkę (taką żaróweczkę) na rozruszniku do przewodu, który idzie ze stacyjki (taki cienki...
Jak odpadnie biały cienki przewód od rozrusznika (gnije wsuwka), to nie działa rozrusznik, ale reszta gratów - w tym kontrolki - działają.
Kostka jednak upalona. Zobacz czy zastartuje po podaniu plusa na cienki przewód rozrusznika i będziesz wiedział.
Może być rozrusznik. Trzeba wpiąć probówkę w cienki przewód przy rozruszniku i wtedy sprawdzić.
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Ja obstawiam że ani to ani to. Rozrusznik można sprawdzić podając plus na cienki przewód przy rozruszniku. Ja obstawiam jakiś przekaźnik ale musze zerknąć w schemat dla pewności.
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Z podnośnika, kanału sprawdz czy masz zasilanie na cienkim przewodzie rozrusznika.
Witam daj prąd bezpośrednio na cewkę rozrusznika. Jak nie zakręci to do sprawdzenia masa lub rozrusznik do naprawy, a jak zakręci to do sprawdzenia cienki przewód od cewki , przekaznik lub kostka stacyjki.
Podaj plusa bezpośrednio na rozrusznik tam gdzie jest podpięty cienki przewód,tylko uważaj żeby Cię auto nie przejechało bo wtedy powinien kręcić rozrusznik. W ten sposób będziesz wiedział czy to np wina elektromagnesu na rozruszniku czy np kostki stacyjki.
stacyjka chyba dobra . Błędne złożenie. Prawdopodobnie tu właśnie ukryta jest usterka. Sprawdź czy podaje zasilanie na cienki przewód rozrusznika.
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
prawdopodobne elektromagnes na rozruszniku do wymiany bądź cienki przewód łączący rozrusznik że startem
Pierwszy bezpiecznik jest od światła mijania. Do rozrusznika dochodzi jeden cienki przewód i jeden gruby czarny który się łączy z czerwonym idącym do alternatora. Podaj + na ten cienki i zobacz czy po podaniu będzie kręcił - uważaj żeby Cię auto nie przejechało. Jak będzie kręcił to kostka stacyjki najprawdopodobniej do wymiany. Jak nie to problem w...
Najpierw bym sprawdził niebieski, cienki przewód przy rozruszniku. No pewnie, przy rozruszniku... Czytasz czasem co piszesz?
Powinna być cienka nakrętka która ją trzyma potem oczko przewodu i nakrętka która trzyma przewód.
Podawałem już bezpośrednio na rozrusznik +12v na ten cienki przewód i nic to samo Albo nie wiesz co robisz albo robisz nas w konia.Rozrusznik sprawny powiadasz, masy plusy tez.Podanie prądu na cewkę tez nic?To teraz weź klucz i zobacz jak obraca się wał.
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
Połącz cienki przewód od włącznika rozrusznika z przewodem od kontrolki ładowania poprzez diodę 3-5 A i opornik 10 om 3 W. Przewody masz koło licznika.
Sprawdziłeś czy działa elektro włącznik czy tylko że kręci? Czy w pozycji stacyjki na rozruchu jest prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku?
Jezeli nie kreci rozrusznik, musisz sprawdzic kilka rzeczy. cienki przewód na rozruszniku. Tzw "50". przekaznik główny i rozrusznika, po prawej stronie po otwarciu maski. Czytnik kluczyka, wtyczke lub sam kluczyk. I przestan odłaczac kleme, bo tak sie nie naprawia aut.
To odepnij cienki od cewki elektromagnesu i sprawdź wtedy. Jeśli jeszcze rozrusznik rusza to jest sklejony elektromagnes. Jeśli nie, to źle podłączony przewód wzbudzający rozrusznik przy stacyjce.
Cienki, żółty przewód idący do rozrusznika. Ułamal sie i przekaźnik przerywa. Jest to częsta usterka tego modelu.
Macnij z grubego przewodu (od aku.) na rozruszniku na elektromagnes (cienki przewód ), będziesz wiedział stacyjka czy rozrusznik. (wyłączony zapłon i na luzie) Możesz również podłączyć żarówkę między przewód elektromagnesu i masę, będziesz widział , czy jest podawane napięcie na włącznik rozrusznika.
Jeżeli rozrusznik nie startuje elektromagnesem, to mogą być 2 sprawy: 1) kończą się szczotki (popukaj młotkiem w rozrusznik podczas gdy ktoś trzyma przekręcony kluczyk na rozruch) 2) zaśniedziały przewód startera (cienki przewód na rozruszniku, poruszaj na przekręconym kluczyku)
Dzięki , czy aby na pewno jest tam tylko taki rodzaj rozrusznika ? bo jak leżałem pod samochodem to do mojego startera cienki przewód jest przykręcony na śrubę a na Twoim jest wtyczka ( ta na zielono )
Bez podpinania tego przewodu masz ładowanie? Do rozrusznika powinieneś mieć ogólnie masę (z silnika), gruby plus i cienki kabel do tego plusa ze stacyjki i tyle.
Podepnij probówkę pod cienki przewód na rozruszniku i zobacz czy masz napięcie w czasie kręcenia. Jeżeli tak rozrusznik do naprawy, jeżeli nie trzeba szukać. Czujnik pedału hamulca sprawny? Obwód zabezpieczenia przed odpaleniem (tylko w automatach) sprawny, przekaźniki, bezpieczniki.
Cześć, sprawdź połączenie rozrusznika z akumulatorem gruby przewód. I sprawdź czy na cienkim przewodzie idącym do elektromagnesu rozrusznika jest 12V po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak będzie na grubym przewodzie 12V i po przekręceniu stacyjki na cienkim 12V to elektromagnes powinien wypchnąć bendiks i rozrusznik powinien kręcić. Jak nie zakręci...
Kabel sterujący? Czy chodzi o ten cienki przewód przy rozruszniku? Tak nie robię ponieważ wejście na ten przewód przy rozruszniku razem z przewodem mam zaizolowane i jest mniej wygodnie. Zwieram te dwa grube przewody przy rozruszniku. W momencie gdy rozrusznik "zagwiżdże" to wtedy w momencie zatrzymywania się sprzęgiełka przez boczne okno przekręcam...
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
Jesli skrzynka na akumulatorze jest ok to umarl alternator . Kontrolka akumulatora świeci? I gasnie? Jesli nie swieci w ogole to moze byc urwany cienki niebieski przewód przy rozruszniku.
Sprawdź czy dochodzi +12V (jest gruby przewód stały +12V bezpośrednio z akumulatora i drugi cienki tylko do załączenia rozrusznika) po przekręceniu kluczyka na start (na odpalenie). Nie zaszkodzi jeszcze sprawdzić czy jest dobra masa silnika z nadwoziem -12V.
Najprawdopodobniej zwarty lub stracił oporność czujnik temperatury/ ten który rozłączasz/ .Pin 50 to sterowanie rozrusznika/ cienki przewód/P.
Witam moim zdaniem gdzieś przypadkiem urwałeś przewód sterowania rozrusznikiem (ten cienki)
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Pierwsze sprawdź czy jest napięcie na cienkim przewodzie rozrusznika po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak jest, oraz gruby przewód również podłączony (sorry, że pytam ale sam stwierdziłeś że nie jesteś mechanikiem ;) ) to kupiłeś wadliwy.
Kolega zwierał grube śruby ze sobą? A jeśli kolega połączy na rozruszniku przewód z akumulatora z cienkim przewodem idącym od stacyjki, to rozrusznik zadziała? Jeśli nie, to elektromagnes jest do wymiany.
Sprawdź próbówką czy masz podczas rozruchu napięcie na cienkim przewodzie rozrusznika. Padały kostki stacyjki. Lub sam rozrusznik.
Albo przekaźnik nie rozłącza go. Odepnij przewód cienki od rozrusznika. Wlacz kontrolki. Tzn przekręć kluczyk. Daj na krótko napięcie z aku na rozrusznik. Jak odpali i odbije bendix to szukać po zasileniu tzn przekaźnik itp. A jak nie odbije to w rozruszniku.
Gruby kabel do plusa akumulatora, masa to wiesz, do minusa. Cienki przewód, poprzez kontrolkę(na przykład żaróweczka 12V5W) do plusa pojawiającego się po włączeniu zapłonu.
Podłącz oddzielny przewód plusowy od rozrusznika do tego elektromagnesu tylko odłącz cienki przewód jak zapali to stacyjka jak nie to elektromagnes.
Twój problem nie jest podobny,u Ciebie nie kręci rozrusznik.Musisz sprawdzić czy w chwili kiedy nie chce odpalić czy na cienkim przewodzie rozrusznika jest jakieś napięcie
Stawiam na rozrusznik. Jeśli masz kanał, to spróbuj na chwilę zewrzeć przewody na elektromagnesie rozrusznika (cienki i gruby przewód), Pozwieraj kilka razy, aby upewnić się czy rozrusznik pracuje dobrze czy źle. UWAGA, auto na luzie.
Stukanie to pierwsza procedura może się udać ale gdyby nie to sprawdzić czy cienki przewód nie zsuną się z automatu rozrusznika jeśli jest na miejscu to sprawdzić czy podczas przekręcenia stacyjki w pozycję start pojawia się prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku (najlepiej żarówką reflektorową by od razu wykluczyć możliwy spadek napięcia. Jeśli...
Tak jak Ci doradzono będzie dobrze. Czyli wywalasz stary alternator i regulator; do wsuwki potrójnej, dzie dołączony jest przewód żółty regulatora i czarny diod wzbudzenia dołączasz przewód, który prowadzi do lampki kontrolnej ładowania. Żarówka minimum 4W. Czerwony przewód do zacisku + rozrusznika z tym, że ze zdjęcia wynika, że jakiś cienki ten przewodzik...
Wjedź na kanał i sprawdź działanie rozrusznika na tzw."krótko".Ściągnij przewód od włącznika rozrusznika (ten cienki).Przyłącz kawałek przewodu do zacisku z nakrętką M8 (przewód zasilający z klemy +).Drugi koniec przyłącz do zacisku "konektorowego" włącznika rozrusznika.Rozrusznik powinien kręcić.Szybko można sprawdzić niesprawność rozrusznika czy stacyjki.
Odkręcić/odpiąć cienki przewód z rozrusznika i zaizolować jego końcówkę, w jego miejsce podłączyć drugi przewód z właściwą końcówką, upewnić się że auto na luzie i zahamowane, włączyć zapłon, dołączony przewód podłączyć do + akumulatora, do śruby rozrusznika nie polecam bo jak rozrusznik zacznie kręcić to zacznie też podskakiwać razem z silnikiem co...
Najprawdopodobniej podtrzymuje się przez zwarcie w elektromagnesie. Wystarczy odpiąć cienki przewód sterujący od rozrusznika i uruchomić samochód przez spięcie styku 50 z stykiem 30 a następnie samochód zgasić i będzie odpowiedź czy rozrusznik czy instalacja.P
Jak odpalasz na krótko zwierasz te 2 duże śruby? Zmierz napięcie na tym cienkim przewodzie dochodzącym do rozrusznika podczas zapalania.
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
Jak rozrusznik nie kręci nie trzeba komputera tylko żaróweczkę na kabelkach i kanał żeby się podpiąć pod starter rozrusznika, może wina stacyjki.Sprawdź masy silnika akumulatora oraz gruby przewód plusowy rozrusznika i ten cienki do startera.
Elektromagnes do wymiany. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/image... . Zewrzyj jeszcze klemę dodatnią z małą śrubka do której podłączony jest włącznik rozrusznika, czy też tylko pyka elektromagnes czy przewód jest za cienki i spadek napięcia jest.
Wydaje mi się,że masz spadek napięcia na kostce stacyjki lub po drodze.Zdejmij lub odkręć cienki przewód przy rozruszniku który podaje prąd ze stacyjki.Na jego miejsce przykręć lub wsóń z wsówką kawałek przewodu.Zobacz czy auto jest na luzie i czy jest zgaszony zaplon,jeśli tak to drugi koniec przewodu który podłączyłeś dotykasz do + akumulatora i auto...
nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu. No i weź i się domyśl o który przewód chodzi, czy o ten energetyczny (gruby), czy o ten sterujący (cienki).
Kolego do rozrusznika przykręcony jest włącznik elektromagnetyczny i to on podaje prąd na rozrusznik i ma jeszcze za zadanie wypchnąć szprzęgiełko rozrusznika w wieniec koła zamachowego. Jak już pisałem do tego włącznika elektromagnetycznego zamocowane są trzy przewody, dwa grube i jeden cienki. Cienki idzie od stacyjki i przy prawidłowym działaniu...
Mam pytanie odnośnie połączenia tych dwóch podzespołów. Do rozrusznika dochodzą 3 przewody: - cienki (zacisk 50 - stacyjka) - gruby od alternatora do rozrusznika - najgrubszy (bezpośredni plus z aku) Jaką role spełnia przewód łączący alternator z rozrusznikiem? Rozumiem, że na cienkim przewodzie pojawia sie napięcie po przkręceniu stacyjki (probie uruchomienia...
Do auta ( klasyczna mechaniczna stacyjka) jak wyżej chcę założyć SEO Symphony. Jedno z odcięcie chcę zrealizować na kostce-złączu stacyjki na obwodzie rozrusznika. Do stacyjki łatwy dostęp nawet jest precyzyjnie opisany wtyk stacyjki (symbole kl.15, 30, 75, 50....). Wszystko zrealizowane na cienkich przewodach. Za pomocą multimetru i według opisu wyłowiłem...
Nie wiadomo o jaki przewód chodzi, może to być od wybudzenia alternatora. Stukałeś czymś cięższym w rozrusznik, może się zawiesił.
Cienki przewód na wsuwkę przy rozruszniku lubi spaść lub szczotki się zawiesiły, pomaga stuknięcie w rozrusznik, takie mam doświadczenia z rozrusznikiem u reni z 96r. pozdrawiam
Witam.Z tego co opisujesz w grę wchodzą trzy rzeczy:stacyjka,rozrusznik lub instalacja(połączenie rozrusznika ze stacyjką).Na początek sprawdź rozrusznik "na krótko" podając "+" na cienki przewód dochodzący do automatu rozrusznika.Jeżeli rozrusznik za każdym razem w ten sposób zadziała to pozostaje do sprawdzenia stacyjka lub okablowanie.Jeżeli nie...
Np. przetnij cienki żółto/czarny (rozrusznik) przewód w cztero polowym złączu skrzynki bezpiecznikowej w okolicy kolumny kierownicy.
Okazuje się ze wymontowanie rozrusznika jest dość skomplikowane - dostęp do śrub jest strasznie slaby.... trzeba rozpinać hydraulikę itp...Puki da się odpalić to tak chyba musi zostać.... Przyjrzałem się instalacji - stacyjka, do przekaźnika na desce i potem przewód do elektromagnesu - przewód raczej cienki - izolacja przepalona..... - ktoś wstawił...
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
Możesz bardziej wytłumaczyć? Kręciłem stacyjką na krótko ale to nic nie daje jest przewód czarny czerwony niebieski i dwa cienkie, po połączeniu czerwonego z niebieskim kręci rozrusznikiem a po przekręceniu stacyjki pojawia się prąd na dwóch cienkich przewodach( są połączone razem) po przekręceniu na zapłon idzie prąd na cewkę
Przestań bzdury pisać. W tym rozruszniku psuje się elektromagnes i szczotki. Tulejki są wieczne. Podstawa to sprawdzic czy dochodzi napiecie na cieńki przewód rozrusznika. Jaki moduł? ¿????
Witam. Składam po kimś sprzęgło jak w tytule. Przy rozruszniku mam 3 kable jeden plusowy od akumulatora, czarno czerwony na wzbudzenie i niebiesko czerwony nie wiem od czego. Ktoś może podpowiedzieć od czego może być ten niebiesko czerwony cienki przewód? Znajduje się przy rozruszniku i ma też oczko tak jak na wzbudzenie rozrusznika. Z tego co znalazłem...
Witam prawdopodobnie zawieszaja ci sie szczotki i bedziesz mial rozrusznik do naprawy ewentualnie mozesz podlaczyc żarówke do tego cienkiego przewodu przy rozruszniku a drugi koniec do masy i jezeli zapali Ci sie ona za kazdym przekrenceniu kuczyka na rozruch a rozrusznik nie zakreci to masz odpowiedz. Co do blokowania sie stacyjki po drugim razie to...
Napięcie na automacie(cienki przewód) w momencie rozruchu
Cześć. Mam podobny efekt: nie mogę zapalić a po kliku minutach pali od razu. U mnie są zużyte szczotki i nie łączy... W samochodzie brata odłączyły się uzwojenia na wirniku od stojana. I tak jak mówił poprzednik sprawdź elektrykę: mógł się też odłączyć przewód od automatu (ten cienki) albo jest przerwany.
Witam,zgadzam się z poprzednikiem,można inaczej sprawdzić rozrusznik ,zmostkuj na rozruszniku przewód gruby(aku)z miejscem ,gdzie podłączony jest do cewki cienki przewód z wsuwką ,jak kręci- rozrusznik OK,jak nie uszkodzenie w rozruszniku
Sprawdź probowką czy jest zasilanie na, cienkim przewodzie rozrusznika
Niech ktoś próbuje odpalić a Ty słuchaj co się dzieje pod maska. Jeżeli zadziała elektromagnes rozrusznika to będzie słychać porządne (głośne) cykniecie. Słuchaj czy jak milczy elektromagnes to odzywa się przekaźnik w UPC. Możesz tez podpiąć żarówkę 5W pod styk elektromagnesu (cienki przewód) i masę auta i obserwować czy sie zaświeci gdy ma kręcić się...
Witam. Mam problem z 4-letnim Solo by Alko T22, a mianowicie nie kręci rozrusznik. Po podaniu plusa bezpośrednio z akumulatora na cienki przewód na automacie rozrusznika, odpala. Blokada w fotelu usunięta. Pozostaje blokada przy hamulcu i stacyjka. Jak to sprawdzić? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Ten przewód prawdopodobnie do akumulatora idzie przez rozrusznik, do rozrusznika cieńszym przewodem, od - już tym grubym rozruchowym do akumulatora. Co by nie było, dokładnie zaizoluj i przyczep ten przewód, aby nie mógł zewrzeć się z silnikiem - do masy.
Kolego spróbuj po prostu mając rozrusznik w autku kawałkiem przewodu zewrzeć śrubę pod którą podłączony jest gruby przewód ze śrubą od cienkiego przewodu. Jeśli rozrusznik zakręci silnikiem tzn,że masy i napięcie na rozruszniku jest w miarę ok a problem leży w instalacji elektrycznej autka np gdzieś na zasilaniu stacyjki.
podaj wiecej szczegułów jak go pailsz na krutko czy zwierasz śruby klucem czy doprowadzasz prąd kawałkiem przewodu . spr czy do rozrusznika dochodzi prąd ' tam dochodzi taki cienki przewód spr czy gdy naciśniesz starter pojawia się tam prąd .może poprostu zaśniedziała cewka przy rozruszniku .jaki tam masz silnik ? .....
Sprawdź czy na cienkim przewodzie na rozruszniku pojawia się plus podczas odpalania.
Sprawdź żarówką 21W czy w momencie jak nie odpala, dochodzi prąd na elektromagnes rozrusznika, nie na ten gruby przewód rozrusznika, tylko na ten cienki, na tym grubym, prąd powinien być cały czas.
A co to za filozofia trzy przewody połączyć? Kabel gruby z akumulatora na jedną śrubę rozrusznika, na drugiej, dużej śrubie ma być tylko zasilanie silnika rozrusznika. Cieńki przewód to wiesz gdzie ma się znaleźć. Co do braku napięcia na cienkim przewodzie, do sprawdzenia kontrolką, od kostki stacyjki zaczynając. Reszta zgodnie ze schematem. Zamykam.
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
Dzięki za odpowiedź! Mam gotową instalację i sprawa wygląda tak że jeden gruby przewód idzie ze stacyjki do rozrusznika (czyli tak jak pisałem przewód "rozruchu" ) i drugi cienki ze stacyjki do tego wyłącznika i dalej z wyłącznika w kierunku rozrusznika (tak jak piszesz do wyłącznika dochodzą dwa zarobione przewody na wsuwki). I teraz pytanie jak przy...
ja tam bym najpierw sprawdził czy rozrusznik dobry - podając plus z akumulatora na cienki kabelek od rozrusznika. Immo raczej blokuje układ wtryskowy paliwa a nie rozrusznik, a skoro na popych odpala... na szybko to można też dociągnąć do kabiny przewód od rozrusznika (ten cienki-sterowanie) i plus z akumulatora i podłączyć przycisk rozrusznika od traktora...
Witaj co chodzi o kontrolkę ładowania sprawdź wiązkę elektryczną pod kabiną z lewej strony konkretnie ciągłość przewodu jak dobrze pamiętam przewód biało czarny co chodzi o komunikat nie można uruchomić silnika sprawdź czy do przekaźnika na rozruszniku jest podłączone dwa przewody cienkie miałem taki przypadek że rozrusznik był zamontowany z jakiejś...
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Z rozrusznika idzie różowy cienki przewód do kostki z dwoma przekaźnikami znajdującymi się koło akumulatora. Nie to, że nie rozumię schematu tylko nie wiem gdzie szukać tego w aucie.
Cześć, Mam taki problem. Silnik 4 cylindrowy stary silnik diesel bez rozrusznika i alternatora. Ucięta wiązką jak na zdjęciu. Instalacja 24v. Dodatkowo ucięty przewód od masy z hebla- tu nie ma problemu zarobie nowy przewód z klemą. Ale brak jest również głównego przewodu idącego z aku z klemą (+).- Gdzie on dalej idzie do rozrusznika?? I teraz tutaj...
ten gruby przewód przykręcasz do bendiksu a cienki to sterujący z stacyjki mała wsówka.Nic trudnego
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to kabel z diodą wchodzi bezpośrednio do kostki i nie jest w żaden inny sposób połączony z resztą instalacji? Od stycznika idzie gruby, czerwony, kabel do rozrusznika, oraz cienki, też czerwony, przewód. Gdzie jest podłączony drugi koniec tego cienkiego. Jeżeli do akumulatora, to ten wolny z kostki powinien być podłączony...
próbowałeś uruchomić rozrusznik "na stole",tzn.kiedy był wyjęty z samochodu?Jeśli kręcił,to prawdopodobnie masz uszkodzoną stacyjkę.Weż do tego cienkiego przewodu który był podłączony do rozrusznika podłącz żarówkę np.12V21W i przekręć stacyjkę na rozruch.Jeśli żarówka zaświeci,szukaj uszkodzenia/przerwy/w elektromagnesie.Jeśli nie zaświeci uszkodzona...
A czy posiadasz oryginalny przewód zasilający rozrusznik? Jeśli nie, trzeba zobaczyć jakiej mocy jest rozrusznik (ile prądu pobiera w trakcie pracy) i pod ten pobór obliczyć średnicę przewodu. To samo z przekaźnikiem, albowiem styki przekaźnika muszą ten prąd wytrzymywać, aby się nie topiły i nie przepaliły. Przekaźnik ten będzie połączony już zwykłymi...
Uuu... Będzie lipa. Alarm jest za radiem, blokuje rozrusznik (chyba czarny cienki przewód, ale mogę się mylić!) i co najgorsze blokuje komputer. Tak było w Roverze takim jak Honda Civic, podejrzewam, że tu będzie to samo...
przewód rozrusznika połączyć cienki przewód przewód gruba cienki
instrukcja manipulatora satel makro grupowanie prążki ekranie
klimatyzator zelmer klimatyzator zelmer
Deutz F2L511 – luz zaworowy ssący i wydechowy 0,15 mm – regulacja i specyfikacja Bomag BT 68 – silnik działa, skoczek nie skacze: typowe usterki, sprzęgło, olej, naprawa