Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Pierwszy raz się spotkałem z taka inwencja twórcza chińskich konstruktorów tak to jest śrubka regulacji składu mieszanki i trzeba mieć specjalny kluczyk do niej :) "ale polak potrafi" proponuje wywiercić w śrubie 6 otworek i zacisnąć jedna stronę i problem z regulacja gaźnika rozwiązany
Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
pompowtryski sie skonczyla najprosciej zrobic dawke
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Może problem z masami silnika ewentualnie klemami?
Witam. Pacjent Sharan AFN 1999 rok na pompie rotacyjnej. Problem: na ciepłym ciężko odpala. Czy ktoś posiada zmodyfikowaną mapę która poprawi odpalanie,bądż zmodyfikuje moją? Absolutnie nie chodzi o podniesienie mocy.
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
B przerabianych na SI do rajdów amatorskich z tym silniczkiem.
urządzenie na allegro 80zł
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Jeśli w silniku jest wszystko OK, a on dalej na ciepłym ciężko odpala - pomogą tu: www.detech.pl Zmiana w komputerze i pali jak nowe... :)
Wiadomo, że mało paliwa = gorsze smarowanie, ale po to są te minimalne nastawy H i L gaźnika. Nie można przeginać, ale nie ma co dramatyzować ze bieg jałowy po kilku minutach ją zabije. Piłą pracowałem trochę. Trochę jeszcze muszę podregulować gaźnik, ale jak już odpali to śmiga. Spostrzeżenia: 1.Myliłem się, co do powietrza w wężyku paliwa po dłuższym...
Dobra ok zmienię uszczelniacze to nie wysoki koszt. Czy morzcie podrzucić odległości jak ustawić pompowtryskiwacze podczas montażu wiem że trzeba pilnować jakiś odległości oraz z jaką siłą dokręcić śruby.
Wiadomo co było rozwiązaniem ???
Witam. Czy w każdym przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku wymiana akumulatora pomogła ? czy przyczyny były inne ?
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Nie chce cie straszyć ale mi też tak się działo że jak był ciepły ciężko odpalał, to po pewnym czasie poszła pompa wtryskowa:( Mam Opla Vectra 1,7 DTI
Czujnik temperatury silnika: silnik zimny: 3,08 kΩ silnik gorący: 320Ω A tu kilka słów o tym czujniku. http://corsa-b.cba.pl/tempe.htm Termostat na moje oko działa prawidłowo tj. najpierw grzeje silnik a chłodnica zimna. dmucha zimnym powietrzem. Po otwarciu termostatu grzeje silnik, chłodnice a w środku dmucha gorącym powietrzem. Co teraz...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
I nic z tym nie zrobisz. Po odpaleniu zimnego silnika dawka jest bardzo wysoka i jak go zgasisz po krótkim czasie to w cylindrach pozostaje niespalone paliwo. Dla potwierdzenie mojej opinii poczekaj 5-10 min na odparowanie ,odpali napewno.
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Wiem że kable mam do zmiany ale moje pytanie brzmi,czy ma to wpływ na odpalanie na ciepłym silniku
Widzę że przepływ powietrza jest kosmiczny.
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
Przyczyn może być kilka, dlatego zacznij od sczytania błędów, parametrów itd.
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
Witam wszystkich. Mam następujący problem dotyczący mojej Laguny z 2002 roku, mianowicie auto na zimnym silniku odpala na tzw. strzała, a po rozgrzaniu do optymalnej temperatury po zgaszeniu samochodu bardzo długo kręci, a czasami w ogóle nie odpala. Silnik 120 konny po czyszczeniu EGR wymianie świec żarowych. Podczas jazdy brak jakichkolwiek ubytków...
czujnik temp wymien, ja to samo przerabiałem przym moim vw BKC
Do wymiany był reduktor instalacji gazowej.
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Regereracja pompy paliwa
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Zakładam, że cały układ zasilania sprawdziłeś na 100% a nie tylko korek. :) To zostaje Ci diagnostyka komputerowa na pracę MR. Wtryski i pompy do sprawdzenia. Bez komputera to możesz chłodzić pompy zimną wodą przed odpaleniem. :) FR - sprawdź czujnik pedału sprzęgła INS - chyba coś pomyliłeś ABS - przerwa na styku 2 zaworu ABS osi tylnej
MAN F2000 19-343 Ciężko odpala jak ciepły silnik muszę kręcić z 4 sekundy jak zimny od strzału pali ????
Dzięki za odpowiedzi ha ha ha,problem był taki że nawalił regulator ciśnienia paliwa i cały czas go zalewało pomóżcie lepiej innym tylko troche lepiej niż mnie pozdro
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Witam problem z odpalaniem rano ciężko odpalić akumulator nowy jak silnik ciepły odpala bez problemu
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
A słyszałeś magiczne słowo diagnoza? Diagnoza nie opierająca się tylko na czytaniu błędów ale także live data?, pomiar ciśnienia paliwa, synchro...
dzięki za pomoc Pozdrawiam
Tego nie sprawdzałem. Spróbuję jeszcze to sprawdzić. Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdążyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem, świece żarowe nowe.
Jak dla mnie, czujnik położenia wału, na ciepłym się rozjeżdża i taki skutek, ale mogę się mylić.
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
Uszkodzona pompa wtryskowa.
kolego skoro śmierdzi niespaloną ropą to mógłbyś sprawdzić ciśnienie na cylindrach oraz wtryski czy czasami nie leją. Ciśnienie w cylindrach powinno być: stan normalny 25-31bar minimum 19bar
Odkręć skrzynkę na podszybiu i sprawdź czy nie pływa przekaźnik. Uważaj by jej nie rozwalić bo jedna śruba jest ciężko dostępna . Czasem trzeba zdjąć podszybie , także jak nie wiesz jak to możesz popsuć.
dzisiaj odpiąłem czujnik temp. niestety nic to nie dało auto dalej ciężko odpala na ciepłym
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
bez LPG(nigdy nie miało) problem wygląda tak: -błędów brak -na zimnym silniku pali od strzała -po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszeniu i do około 3 min odpala bez problemu - powyżej 3 min już odpalić nie chce(nie mierzyłem tych trzech minut, to tak na oko) -jak ostygnie to odpali normalnie, więc cofanie się paliwa wykluczyłem -w momencie jak jest...
Czujnik znajduje się przy łapie silnika od przodu samochodu tylko nie wiem czy się go wyjmie bez odkręcania łapy.
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
Witam . Mam taki problem z fiatem cinquecento 700, mianowicie jak jest mróz nie zależnie ile stopni , pali idealnie , jak trochę pochodzi to potem muszę dość długo nim kręcić żeby odpalił . wymieniłem: - świece ( NGK ) - przewody zapłonu - akumulator - filtr powietrza gaźnik jest po regeneracji . Nie mam pojęcia co zrobić żeby palił normalnie , i to...
Panowie trochę już czasu minęło od poprzedniej odpowiedzi, ale podpinam się pod temat. Na zimnym nie zdążę cofnąć kluczyka a już chodzi. Na ciepłym odpala ciężko, mozolnie, czasami aż cała buda się zatrzęsie jak zaskoczy... kto w pobliżu Poznania może mi to opanować ?
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
1.6 benzyna gaz b/g 2004 rok jak troszkę chlodniej to lepiej odpala
W grę wchodzi tylko CLIP czy po ELM też to sprawdzę? Poprzedni właściciel twierdził że byl problem z odpalaniem ciepłego silnika i zmienił czujnik położenia wału ale nic to nie zmieniło i dalej ciężko odpalał ciepły. Ja wyciągałem czujnik i faktycznie jest praktycznie nowy i czysty Delphi. Po zmontowaniu teraz samochód w ogóle nie odpala. Gdzies wyczytalem...
Witam Mam podobny problem w C-330. Dymi na biało podczas odpalania na zimnym i ciężko odpala. Pompa po regeneracji, wtryski z nowymi końcówkami(ustawione), zapłon ustawiłem według opisu. Myślę że to może być kwestia ustawienia zapłonu. O czym świadczy dymienie na biało i ciężkie odpalania przy tym? (za każdym razem trochę pokręci, ale zawsze odpali)
Dalej jest problem z mocą która jest ale powyżej 3tys obrotów występuje błąd korekcji wtrysków silnik na ciepłym trochę ciężko odpala - trzeba dłużej pokręcić korekcja wtrysku wynosi 255 na wolnych obrotach przy temperaturze paliwa 110st wg tabeli nie mieści się w skali w programie diagnostycznym mam taką tabele i opis że po wymianie rozrządu tak ustawić...
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Czujnik wału, jeżeli byłby czujnik wałka to by błędy wywalało, ale prawdopodobnie by odpalał. 2.0 HDI 90 albo 110 KM siedzi, ale bm bardziej obstawiał 90 KM czyli RHY.
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Panowie a co myślicie o moim problemie Golf 4 1,6 SR benzynowy. Jak silnik ciepły to ciężko odpala i na niskich obrotach lubi zgasnąć na jałowym biegu albo nawet w trakcie jazdy. Sprawdziłem czujnik temperatury,tzn rozgrzałem silnik i mi zgasł. Wtedy wypiąłem go i próbowałem odpalić. Tak samo ciężko jak z podłączonym z tą różnicą że po odpaleniu obroty...
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
Witam dzisiaj wymieniłem egr i odpalił ladnie i zbiera się moc wróciła i wszystko . A mógł byś mi jeszcze pomóc co jakiś czas malują obroty aż trzęsie buda po czym się uspokaja i jest ok ? Acha i jeszcze jak jest ciepły to dość ciężko odpala czyli dlugo trzeba kręcić. Dodano po 54 Witam dzisiaj wymieniłem egr i odpalił ladnie i zbiera się moc wróciła...
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
Witam, Pacjent BMW e87 116i benzyna. Problem jest taki, że jak stoi w garażu w cieple odpala na strzała jak stoi np. 2 dni nie odpalany na dworze lub przy niskich temp. Ciężko odpala, kręci ale nie może załapać, tak jakby chciało zassać paliwo a nie mogło. Jak już odpali to za 3/4 razem. Na początku myśleliśmy, że jest to rozrusznik dlatego bez diagnozy...
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
Możliwe, że ten czujnik jest powodem odcinania samochodu przy 5tyś obrotów i ciężkiego odpalania na ciepłym silniku ? Tak.
Witam problem jak w tytule. Auto 2000r . Rano na zimnym silniku odpala dobrze. Na ciepłym silniku pali dobrze. Jak postoi godzinę, dwie godziny odpala ciężko. Co robić
A czy jeśli byłby tam na tym kablu zanik prądu to na ciepłym też by ciężko palił? Bo na ciepłym silniku pali dobrze.
Witam, Wiem że temat poruszany wiele razy ale każdy znaleziony topik do którego chciałem się podpiąć był już zablokowany. Mam passata b4 1.9tdi 110km i mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku, do tego dochodzi, podczas jazdy przy wyższych prędkościach obrotowych, wyłączanie się turbiny, po ponownym odpaleniu turbina działa. Teraz sedno sprawy: Czy...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Czy ciężko odpala przy ciepłym czy zimnym silniku ?
Witam. mam problem jak w tytule posiadam chińskiego skuterka moto ventus prymus 2 4t jak był orginał to silnik był 50cm3 odpalał od 1 kopnięcia i jechał 75-80 km/h nawet z rozwalonym łożyskiem na wale które było przyczyną mojej ingerencji w silnik postanowiłem wyremontować motorek a że różnica między orginalnym rozmiarem 50cm3 a 72cm3 byla minimalna...
Witam, szukam wsad podnoszący konie i jednoczenie eliminujący wadliwy rozruch w vw golf 4 1,9 tdi 110 km AHF. Ponieważ mapa rozruchu w tych silnikach ma ochronę koła dwu masowego, jednak można wsadzić tam mono masę. Po większym przebiegu trzeba zmienić mapę rozruchu, niektórzy zmieniają mapy na te które są w automatach ale to błąd, należy ją edytować...
Na obecną chwilę auto normalnie odpala na zimnym i ciepłym. Kluczowa jest temperatura na dworze. Jeśli jest na minusie, to ciężko odpala. Jak na plusie, tak jak teraz, to nie ma najmniejszych problemów. Znów zaczynam szukać przyczyny.
Czujnik jest nowy nie dawno został wymieniony On tylko tak na zimnym ciężko pali jak jest już ciepły to odrazu odpala
Witam i od razu przechodzę do rzeczy. Potrzebuję dane do silnika B&S 130902-0355-02. Silnik bardzo ciężko odpala, szczególnie na ciepłym silniku. Gdy już pracuje to jest ok, ale po wyłączeniu nie chce odpalić. Dziekuję z góry za pomoc.
Witam posiadam audi a4b5 1.8 z gazem.Padal mi ostatnio pompa paliwa po wymianie ciężko odpala na zimnym a na ciepłym pali od strzala
Witam, sądzę, że odpalarki samochodowe to po prostu akumulator z układem doładowania / podtrzymania napięcia. Trzymasz takie cóś w cieple i w razie potrzeby odpalasz tym samochód. Sądzę, że warto byłoby zrobić takie coś na 24V z przełączaniem na 12V w razie potrzeby. Niestety, obawiam się że będzie to cholernie ciężkie, ale trafo dające te 300A (skromnie...
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
sprawdzales czy kliny nie sa sciete? kompresji ile? I jakie sa wartosci cisnienia na railu w momencie krecenia jak nie odpala?
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Ciężko odpala na zimnym i ciepłym, już nie wiem sam co to może być. Wtryski czy świece ?
Z braku funduszy wymieniłem same pierścienie , zawory przeszlifowałem ,panewki zmieniłem ,wtryskiwacze nowe wyregulowane .Odpukać ale jest ok ,przy -10 przy naładowanym akumulatorze odpali bez problemu bez zalewania ciepłą wodą
witam, w iveco 80e17 2002 (silnik bliźniaczy do dafa45.170) rano ciężko go odpalić, a jak ciepły to też troszkę go trzeba pokręćić błedy edc: 81 17 63 97 niedawno auto kupiłem i dopiero doprowadzam je do ładu
ciężka odpalać ciepła silnik ciężka odpalać volvo iveco ciężka odpalać
lodowka szron kluczyk passat przycisk otwierać ładowarka akumulator latarka
napędy force traktorek craftsman
Obudowa bębna pralki Mastercook PDF 1066 - naprawa i problemy Komputer wyłącza się po podłączeniu karty graficznej