Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Witam. Jeszcze jedna sugestia: ciepły diesel nie grzeje świec żarowych( tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem) dlatego lepiej jest zakręcić kilka razy krótko, a nie raz do skutku ,po drugim lub trzecim starcie zapali i nie rzygnie dymem :)
kat wtrysku
A wiec "Bartek_Wosik" jest to czesta usterka bmw i omegi to sa tesame pompy ale mozesz wybrac polsirodek czyli zmienic kat na pompie ale nie sam! madry mechanik zrobi to 15 min wada nierowna praca i 0.5l wiecej spali a po za tym moc nie zmieni sie nic pozdrawiam
To napisze ci całkowicie szczerze. Twój mechanik nie powinien się zajmować mechaniką tylko wymianą opon. Nie wiem z czego pokazał ci te błędy ale albo z ESP albo UCH. Co to ma wspólnego z silnikiem? Brak odpalania na ciepłym może być spowodowany np wadliwym czujnikiem wału /wałka albo np przelewającym wtryskiem, brak poprawnego ciśnienia na CR i wieloma...
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Nastawniki pompy wtryskowej typu MES potencjometryczne w silnikach BMW TDS :P I oczywiście notoryczne problemy z odpalaniem ciepłego diesla.
Zajrzyj do EGR.
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Po co wywarzać otwarte drzwi? Poszukaj: ciepły start diesel lub opel.
A mam pytanie jak ustawić pompowtryski dobrze bo zimny zapali a ciepły trzeba kręcić dlugo
A jakby tak robić sobie prąd do pompy ciepła silnikiem diesla albo gazowym?
Mam Citroena ZX z takim samym silnikiem i jest dokładnie tak samo. Wydaje mi się to normalne i nigdy głębiej się nie zastanawiałem nad tym. Myślę, że jest to związane z kompresją w cylindrach - zimny silnik to gęsty olej i silnik od dołu jest lepiej uszczelniony. Poza tym jak auto odpalasz na ciepłym silniku to pierwsze partie powietrza, które dostają...
Zastanowiłem sie dla Ciebie a teraz Ty mi powiedz co w tym widzisz nie sensownego? Nie zastanowiłeś się, brniesz dalej w bzdurę. Kiepski akumulator bez problemu zapali zimnego diesla, a z ciepłym będzie miał problemy? Przecież na odwrót powinno być. Ciepły diesel lżej pali. Problem zaczynają się wtedy, kiedy sterownik zmniejsza dawkę rozruchową, widząc...
witam, proszę was forumowicze o pomoc ponieważ nie mogę dojść dlaczego ciepły diesel nie chce palić, zapala za czwartym razem, a zimny pali bez problemu. Wymienilem przekaznik świec zarowych i świece na nowe ale to nie pomogło. VW polo 1.9 d 64 KM silnik AEF pompa Lucasa
Może ten Twój wyślij do Fabiego do przeglądu, może coś znajdzie. https://www.youtube.com/channel/UC00ZOHe...
Diagnostyka komputerowa OK. Zgadzam się. Ale co ma turbo i (jeśli jest tam takowa :D) "pompa wtryskowa" do podanych objawów??
To diesel przecież...
Spuszczałeś zapewne ciepły olej. Pompa olejowa mogła ocieknąć z resztek oleju (może lekko być wypracowana),przy odpaleniu w/w pompa musi zassać olej poprzez smok z ssawny, który w tym momencie jest pusty. Obecnie jest pewnie w normie.
Jutro postaram sie o wydruki z pomiarów. Faktycznie cisnienie to jakaś bzdura. Mogłem sie pomylic.
własne nie, trudności z paleniem na ciepłem silnikuto domena nowszych dizli, tam sygnał do uruchonienia świec podaje czujnik temperatury, po przejechaniu pow 200tys. pompa już nie tłoczy wystarczającej dawki paliwa w momęcie rozruchu ciepłego silnika ,można polepszyc to dogrzewając świece tyle że one niezalączą się pók isilnik nie obniży swojej temp....
mam mały problem z moim audi 80 84 r diesel gdy jest lekko ciepły i zostanie zgaszony to już nie odpali gdy jest całkiem zimny lub całkiem ciepły odpala ok. czy ktoś wie o co mu może chodzić ?
tu się mylisz, bo w b3 były silniki 1.9td (nie mylić z tdi) i one miały oznaczenia aaz (chociaż częściej te silniki są spotykane w passatach b4 i golfach III).To szarpanie występuje podczas jazdy, czy także na wolnych obrotach na postoju?? Możnaby sprawdzić jedną rzecz, ale podczas jazdy to nie bardzo jest możliwe- bo jeśli ktoś ma problemy np z uruchomieniem...
I to czy zimny czy ciepły, co może być?
Kolego mechanik i to mądry od diesla. Wtryski to nie wszystko. Poza jakością mgiełki liczy się dawka a ta dla zimnego silnika jest inna niż ciepłego. W zasadzie ciągle się zmienia . Na alledrogo można kupić specjalne ulkady do poprawy odpalania na zimnym czy ciepłym silniku. Większość z nich oszukujekomputer zaniżając temperaturę przez co komputer zmienia...
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Małe luzy zaworowe
Chyba cały czas w tym samym miejscu, czyli jedynie termostat. Przecież to on odpowiada za prawidłową temperaturę. A inna rzecz, że na postoju nowoczesny diesel ciężko ma dobić do tych 90 stopni - wysokosprawny silnik diesla wytwarza mniej ciepła.
Jaki silnik Wymień filtr paliwa
Witam.Posiadam mazdę 6. -Rok produkcji 2004 -Pojemność silnika 2.0 -89 KW -Diesel Silnik przegrzewa się oraz brak ciepłego powietrza w nadmuchu.
Błędy poczytaj. Nikt tu nie jest wróżka.
Cześć. Mam problem z Mazdą 2 z 2008 r. z silnikiem 1.4 diesel. Na zimnym silniku auto odpala bez problemu ale jak pojadę gdzieś np. do sklepu to musi postać ok. 30 min. żeby odpalić. Po krótszym czasie tylko kręci rozrusznik ale nie chce załapać. Mechanicy rozkładają ręce. Pompa sprawna, nie wywala błędów, nawet była wymieniona na nową ale to nie pomogło....
Z tego co sobie kojarzę nie ma świec żarowych, a jest jedna płomieniówka. a najprościej spróbuj podgrzać ją przez chwilę. Później dotknij ręką miejsca w okół niej powinno być ciepłe. Tylko uważaj można się oparzyć.
Te mostki o których piszesz to koło 50A nawet nie leżały, potrafią odparować nie robiąc się przy tym nawet ciepłe. Najlepiej sprawdzają się pojedyncze diody spięte w mostek.
Bylem w 5 ciu warsztatach i nikt nie jest w stanie pomóc. Nic nowego, z moim 308SW też nie mogę trafić na normalnego mechanika... :/ Auto szarpie na wolnych zarówno na zimnym jak i na ciepłym?
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Zasada podgrzewania świecami jest taka sama dla wszystkich silników diesla, im zimniejszy tym dłużej grzejesz. Ciepły grzejesz 5 sekund, zimny 15 albo nawet i 30. Nie mieszajmy tu norm EURO bo silniki spełniające te normy mają sterowniki grzania i świece są załączane nawet po rozruchu silnika czego w C330 robić oczywiście nie musisz.
Problem może być złożony. Skoro na zimnym odpala dobrze to znaczy, że podgrzanie świec żarowych ułatwia rozruch. Zapewne jest to objaw zużytych wtryskiwaczy. Do sprawdzenia akumulator (jeśli jest stary/nie wiadomo w jakim jest stanie WYMIANA! oraz ew. rozrusznik). Jeżeli w/w będzie ok można spróbować tzw. modułu "diesel ciepły źle pali". pozdrawiam
Witam wszystkich.... Mam Golfa 4 1.9TDI 90km... Z tym czujnikiem temperatury i z problemami z odpaleniem ciepłego silnika... Diesle z VolksWagena do co wyszły przed 2000 rokiem mają seryjnie niedopracowane oprogramowanie w kompie, bo na ciepły silnik podaje za małą dawkę paliwa... Co pomaga???? Z tego co słyszałem to jest poprawka do tego oprogramowania...
Kto z Was miał diesla z komorami i ciepły silnik uruchamiał się od pierwszego obrotu bez grzania świec, A który Diesel vw z tamtych lat grzał świece na ciepłym silniku?
So your saying that it’s a normal thing for a 2.0 diesel engine and not to worry?
Może akurat w tym zakresie temp któryś z nich przestaje działać. Miałem przypadek, że gdy samochód stał na dworze przy mrozie nie odpalał ze względu na czujnik walka, a gdy stał w ciepłym garażu odpala na dotyk. Polecam zrobić na początku diagnostykę komputerową by nie powstały daremne koszty. Pozdrawiam.
Witam.Mój peugeot 106 1.4d też przy każdym odpalaniu grzeje świece,im bardziej nagrzany tym krócej ale zawsze.Na ciepłym silniku jak nie podgrzeję świec to dłużej kręci zanim odpali.Vw golf naprzykład grzeje świece dopiero przy około 5 stopniach.Według mnie tak musi być,świece się nie przepalają więc jest ok.
Witam, Musisz sprawdzić na ciepłym silniku ciśnienie sprężania na każdym cylindrze. Dobrze by było żebyś dał wtryski do kontroli. Według tego co napisałeś to wyraźnie wskazuje że jak się rozgrzeje to któryś cylinder wyraźnie przestaje pracować, może się też okazać że masz przedmuchaną uszczelkę pod głowicą , albo popękały pierścienie na jednym tłoku....
Pomoże ktoś? Tak. Warsztat z doświadczeniem i komputerem. Diesel potrafi zimny/ciepły cierpieć na zawory, kupę akcesoriów na tym silniku jest, czujników, któryś może dawać fałszywy sygnał. Mechanik będzie tańszy niż technologia "ja ze szwagrem"
Dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku? Wyłącz wiatrak nawiewu kabiny i zobacz czy objawy znikną. W silnikach diesla po włączeniu nawiewu ecu podnosi obroty żeby szybciej nagrzać silnik gdy jest zimny.
Nawet jak długo kręcisz to ciepły nie odpali?
w Golfie z pompą VP nie ma żadnych pomp w zbiorniku paliwa. Dodano po 54 wyjaśnienie przyczyn trudnego uruchamiania ciepłego silnika diesla na pompie VP sterowanej elektronicznie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=...
Raczej czujnik. Tam w oktach był jeszcze problem z licznikiem zimne luty czy coś. Na forum skody więcej się dowiesz. Czujnik jest jeden daje sygnał do ecu o temperaturze i grzanie świec, a drugie piny dają sygnał na zegary. Jak znajdę urzywkę mogę ci pomierzyć napięcia. Na zimnym i gorącym. Pewnie część od wskaźnika szwankuje. Po wymianie termostatu...
Kolego , tu nic nie ma napisane , że rozusznik ciężko lub powoli kręci , po drugie to nie diesel !!! Po odpalenieu , na ciepłym , jak sie wkręca , ma moc , co na trasie? Do sprawdzenie czujnik temperatury silnika i czy w tym czasie jak nie chce palić "tłustość iskry"!
Siemanko, jest ktoś w stanie coś doradzić? Pozdrawiam
Moja rada zacznij od termostatu musisz mieć odpowiednią temperaturę w obwodzie chłodzenia aby myśleć o ogrzaniu kabiny Dodano po 11 Sprawdź oba przewody które idą do nagrzewnicy czy są gorące?
Sprawdź, czy wszystkie świece grzeją, na zimnym podgrzej ze 2 razy i postaraj się dotknąć, czy ciepłe.
Kolega w Alfie 159 z identyczny problemem jak twój. Aby za nadto nie inwestować zamontowałem mu moduł "diesel ciężko pali ciepły" z czasem zastąpienia temperatury do -5 i czasem do 7sek. Trzeci rok jeździ i odpala od strzała. U niego akurat podejrzewam usterkę mechaniczna bo po dłuższym postoju słychać popychacze zaworowe i silnik dość głośno pracuje.
jeszcze jedno: miałem problem z odpaleniem kadett'a z zimnym sinikiem, ciepły palił bez zarzutu, świece były ok, rozrusznik też wydawał się ok ... kręcił ... okazało się jednak że za słabo, po wymanie tulejek i szczotek, odpalił bez problemu ...
Zawory we wszystkich dieslach Transita 2,5l ustawia się tak jak podałeś, tak jest ok. Silnik może być zimny lub ciepły. Luzy: ssący 0,20 mm, wydech 0,38 mm. ------------------------------------- Pokutuje u nas opis z książki WKŁ o Transicie, gdzie są podstawowe błędy - już sporo silników padło po takiej regulacji...
Wymieniłem przepływomierz - bez efektu, wymieniłem komputer i moduł z bezpiecznikami i to samo. A więc nic nowego,zachowanie "normalne " jak to bywa w większości przypadków. A przyczyna to jak zwykle brak diagnozy. Trzeba posprawdzać zasilania jak i sygnały wychodzące z tych czujników. To tak wstępnie bo błędów nie opisałeś a nawet nie wiadomo czy...
Żaden automat ssania-przecież pisze że na ciepłym nie odpala. Wyobraź sobie że się ssanie nie zamyka do końca... Do wyregulowania luzy zaworowe Taaaak. Szczególnie w silniku 2T !!! Zipp Simpli 2t by Czyż to był Diesel okrętowy?
Jaki silnik benzyna czy diesel bo jeśli klekot to mam pomysł
Poszukać czegoś z chłodzeniem wodnym, dołączyć obieg z chłodzenia wydechu i zasilić bezpośrednio centralne. Prąd będzie zasadniczo "odpadem" po grzaniu centralnego na olej opałowy- niestety ropa. Sprawność diesla to ok. 40-50% (dobrego) tak że 50% jest ciepła.
W dieslu gaz steruje przepustnicą W dieslu nie ma przepustnicy.
Z tym podgrzewaniem świec dwa razy to bym się wstrzymał.Ogólnie instrukcja zabrania tego a i na własnej skórze się przekonałem że nowe świece(beru) krótko po takim użytkowaniu się spaliły(2 szt.). Jedź do innego mechanika skoro ten nic nie wykrył. Z tym kręceniem długo na ciepłym to chyba pompa paliwa takie objawy miała(tego nie jestem pewny, ktoś kto...
To jest zwykły diesel 1,9.
Ford kuga mk1 2009 diesel 136km - cięzko odpala , trzeba kręcić kilka kilka lub kilkanaście sekund na 2-4 razy - bez względu na temperaturę . Świece żarowe nowe sprawne w 100 % - pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona - ok . Czy może to być wina rozrusznika - kręci i to dość dobrze , ale dziwnie świszczy - inaczej jak w innych Kugach , których przez ostatnie...
Wtryskiwacze kiepsko zrobione, generalnie temat rzeka w oplu diesel... Na szybko można jeszcze na gorącym podpiąć akumulator na kable aby zwiększyć napięcie do rozruchu. Jeśli jeździ ok i zbyt nie kopci poszukaj na allegro źle odpala diesel.
"Fachury" - organizm ludzki działa najlepiej w temperaturze 36,6°C, tak samo silnik spalinowy - ustaloną temperatura pracy dla niego są okolice 90°C - w obydwu przypadkach wszelką diagnostykę przeprowadza się przy doprowadzeniu "organizmu" do właściwej temperatury, czyli stanu ustalonego. Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Kompresję w silniku diesla...
Ja używam PTC75-B Prosty w obsłudze, opcja pomocy do rozruchu, oraz automatyka przy ładowaniu. Nie jest drogi, problemy są przy starszych dieslach, jeżeli chodzi o rozruch z prostownika. W moim przypadku rozrusznik potrzebuje w ciepłe dni 230Ah, zimą idzie na prawie 300Ah wiec te 15 minut które podają w instrukcji można se między bajki włożyć.
Problemy z dieslem zaczynają się wtedy jak na ciepłym siliku wydobywa się jasny(leja wtryski) dym, albo niebieski (silnik bierze olej).Najłatwiej zdiagnozować diesla po sposobie w jaki uruchmia się zimny silnik.Jeżeli zapala "od kopa" i pracuje równomiernie to wszystko jest ok.
A z wibracjami od silnika co zrobisz? Nie wszystkie nie zawsze da się naprawić, jest to zawsze jakiś koszt. A jak już zaczniesz naprawiać to naprawa będzie tak co dwa trzy lata. A to ten element się urwie tamten się oderwie dziwne błędy silnik pokazuje raz pani raz nie raz na ciepłym raz na zimnym. Nie zawsze jest to wina ECU.
Ja w warsztacie pracuję, więc ciepło musi być. Dla motocykla, temperatury raczej nie zaszkodzą, ważne jest dbanie o akumulator. Szwagier ma cztery sztuki, więc po sezonie motocyklowym, dba o nie. Dodatkowo, jest w tym samym garażu zainstalowany agregat prądotwórczy, jako rezerwa zasilania (kilka razy się zdażyło) domu (agregat stacjonarny, Diesel, około...
Opel vectra B z silnikiem 1.6 benzyna o ile dobrze pamiętam 101 koni. na cpn'ie kolega tankował bo wiozłem go na lotnisko. Zjechalem na stacje bo juz rezerwa zaczęła świecić. On poszedł lać do baku. No i przychodzi i pyta; - kur... Motyl to ropa czy benzyna? - benzyna -wlałem 15L ropy... Dolalismy do pełna benzynę i auto było delikatnie słabsze, ale...
To jest diesel.
Całe szczęście skończyło się na tym że mechanik wydobył z auta całą benzynę i wlał ropę. Samochód śmiga normalnie. Wszystko za sprawą tego że sam zgasł bo silnik był ciepły a benzyna w dieslu wybuchnie wcześniej i "hamowała" tłoki.
Czujnik temperatury zewnętrznej często ulega uszkodzeniu. Roztrząsane było to na forum i są na przedniej belce samochodu, chociaż i niektórzy piszą że ten w lusterku. Co do termostatu :) diesel tak ma, jak pracuje to jest ciepły, a jak jest zimno i nie ma pracy (silnik obciążenia i chodzi na wolnych obrotach) to wychładza się przez ogrzewanie w samochodzie...
Spróbuj opisać dźwięk. Kiedy wymieniany olej i na jaki? Jakie paliwo lejesz? Czy jest jakaś różnica przy zimnym/ciepłym silniku?
Mój tdi ma przelatane ponad 320000 i pali od strzała zimny i ciepły. A jak kręci rozrusznik? Diesel musi mieć mieć dobrego kopa na rozruch.
Jeśłi pojawia się błąd wtrysku warto posprawdzać. Możliwe jest też uszkodzenie czujnika położenia wału. Miałem tak w diesel-u. Po osiągnięciu temperatury silnik się wyłączał po ostygnięciu podejmował pracę i bez problemu jechał dalej.
Przy ciepłym silniku świece nie grzeją i tak ma być. Jężeli nie pali na ciepłym to trzeba poszukać dlaczego.
Uważaj byś zdążył z tym remontem . Nieprawidłowy kąt wtrysku = uszkodzenie głowicy lub tłoka. Kąt wtrysku jest ok praca na ciepłym silniku bez zarzutów
Witam,mam problem z odpalaniem peugeota 106 1.4 diesel jak jest zimny.Pozdr i oczekuje jakiejs odpowiedzi Problem tylko gdy pierwszy raz odpala rano :idea:,a gdy jest ciepły jak pali ? :idea:
Tak zupełnie teoretycznie to w waszym pomyśle całkowitą energię zmienialibyście na ciepło (także poprzez prądnicę). Czyli całą energia zawarta w paliwie uległaby w całości przetworzona na ciepło pomijając nieuniknione straty na ciepło w spalinach nieodzyskane. Istnieje coś takiego jak obieg Otta i Diesla, który określa ile energii zostanie przetworzone...
Witam. Kolego KUBICA84LM z tym płynem,to było tak że kiedyś dolałem mineralnego a ma być syntetyk. Wylałem wszystko przepłukałem układ i zalałem odpowiedni płyn. Niestety było dobrze przez jedno popołudnie lecz na drugi dzień na zimnym silniku nadal płyn wycieka. Kolega podpowiedział mi na przekładnię w której są zawory i być może tam leży przyczyna....
na ciepłym jak zapalisz to chodzi juz ok czy tez po chwili gaśnie ?
Diesle się długo grzeją. Natomiast jak Ci się ruszy wskazówka, zjedź na bok i pomacaj węże do chłodnicy. Jak termostat będzie przepuszczał (za wcześniej) to oba będą ciepłe... Możesz też go nagrzewać na postoju i mierzyć temperaturę płynu termometrem (na otwartym korku) , macać węże i porównywać temperaturę z wskaźnikiem na desce.
czyli Honda, zeby oszukać zimą efekt długo nagrzewających się silników diesla i szybciej ogrzewać ciepłym powietrzem kabinę - stosuje taki układ wykorzystujący klimę, teraz to nabrało sensu, a głowiłem się po co tak pod górkę kombinowali Japończyki.
Lepiej zostaw ten kanister na ciepłe miesiące, a kup zimowe.
Ja mam tak samo w dieslu ale w fordzie nie idzie go nagrzać ale to ogólnie cecha diesla (mówię o zimie) i to nie jednym. To cecha nie wada po prostu sprawność diesla jest dużo wyższa niż benzynki gdzie energia idzie w ciepło . Dodano po 3 Nawet jak wrócę z trasy na wolnych obrotach spaliny to ledwo ciepłe (zima) PS i wręcz nawet nie czuć ich To cecha...
jaki jest stan akumulatora ,ciśnienie tłoczenia , ciśnienie sprężania jest kilka rzeczy co trzeba obadać . Czy usterka występuje jak ciepły czy zimny?
To co na testerze, z opisu wygląda groźnie. Podrzuci ktoś trafną sugestię? Podobno helikopter zapala się tylko na zimnym silniku, na ciepłym gaśnie. Nie robię japońskich diesli, nie znam sie, dlatego oczekuję pomocy co z tym fantem uczynić. http://obrazki.elektroda.pl/3919162000_1...
grzałki są dobre jak ktoś trzyma samochód w garażu (lub kilka metrów od domu), mój znajomy zrobił w garażu centralne ogrzewanie! (tylko po to by w zimie odpalić diesla), co jednak mają począc ci którzy parkują na osiedlowych parkingach? 1. nie żałować kasy na nowy akumulator (kiedyś w benzynowcu miałem taki kiepski, że jak nie zapalił w ciągu 5 sekund,...
Witam, wiadro nie nabiera mi wody - żart. Podaj coś więcej, rocznik, silnik, pojemność. Jak diesel to czujnik wałka - ale teraz wróże z fusów :)
Jeżeli zwykły diesel to raczej AEF
Objaw pasuje. Pierwsze objawy padania wtryskiwaczy CR to brzydkie odpalanie, terkotanie i nierówna praca na zimnym, w innych dieslach pdoobnie. Na ciepłym się uspokaja, potem jest coraz gorzej, jak nie naprawisz to zniszczy silnik. Ale to i tak tylko teoria, bez diagnozy się nie obejdzie.
https://www.bristolpost.co.uk/news/brist... Na festiwalu musisz zapłacić 80 funtów za podładowanie swojego elektryka z generatora diesla. Kurde, mam nadzieję, że w końcu opracują tą technologie, aby można było jeździć od razu na paliwie płynnym, a nie ładować baterie z paliwa płynnego. Myślę, że to będzie...
silnik jest to diesel zwykły
Podmień akumulator z innego auta. Przydałby sie odczyt błędów - może pokaże zbyt niskie napięcie i przyjdzie czas na wymianę akumulatora lub pokaże co innego co naprowadzi nas na przyczynę. 10 lat na akumulator w dieslu to jego ostatnie podrygi. Warto sprawdzić komputerem prędkość silnika podczas rozruchu gdy występuje problem.
nie koniecznie są uszkodzone wtryskiwacze,może byś nie szczelna pompa,jak to często bywa.tylko fachowiec od diesla lub serwis,ale w serwisie powinni mieć nie jeden taki przypadek i wiedzą co zrobić.
Obroty jałowe to 750 do 800obr/min. na ciepłym silniku. 800 obr/min ma diesel. Bez diagnostyki nic się nie dowiemy, nawet 95 rok pod komputerem coś podpowie. Wywal 50zł i będzie wiadomo co i jak.
Witam. Jestem w posiadaniu Astry 1.4 twinport z sekwencyjnym gazem 4 generacji z 2005 roku. Żaden z mechaników nie może dotrzeć do tego co jest powodem dziwnego stukania z silnika. Wymieniony został rozrząd wymienione szklanki (popychacze), olej 10w40. Jestem po prostu załamany. Na ciepłym jak i na zimnym silniku odgłos jak diesel. Bardzo proszę o pomoc.
Wydaje mi się że jeśli pompa miala by jakąs usterkę to falowanie występowało by również na ciepłym silniku. Ale dzięki za podpowiedz.
ciepły start diesel diesel odpala ciepły ciepły gaśnie
ciągła utrata pakietów manta dvbt02 tablica autobus
odzyskiwanie danych nośniki danych
Układ balansujący ładowanie baterii 3S3P 3500mAh Rezystor 1R 00 - wartość i zamienniki