W tym modelu niema prawa nic syczeć po wyłączeniu. Tym bardziej, że odpowietrznik nie znajduje się w korku tylko na górze zbiornika paliwa. Sprawdź go. http://obrazki.elektroda.net/67_12842884...
Witam, Mam podobny problem w 1,4 D4D Corolla, otóż auto zapala po 30 sek kręcenia rozrusznikiem. Dzisiaj pojechałem na test po osiedlu i auto niespodziewanie zgasło. Mimo ciepłego silnika zapaliło znowu po 30 sek. krecenia. Czy to może być wina przelewu na wtryskach ? Czy to może jakiś czujnik np. położenia wałka rozrządu ?
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Witam Wczoraj padła stacyjka (po wyjęciu kluczyka cały czas świecą się kontrolki ) , może ona była problemem przy braku możliwości uruchomienia silnika . Dziś ją rozbieram i zobaczę co jest grane. Mogę prosić kolegów o małe wskazówki jak to profesjonalnie zrobić?
Kolego czy udało Ci się rozwiązać problem ? U mnie to samo cały czas. Auto pali zimne chodzi poprawnie po nagrzaniu pali na 3 gary i wyskakuje błąd 19464 - położenia wałka rozrządu. Wymieniłem ten czujnik, sprawdziłem wiązkę oraz napięcia, wszystko ok a autko dalej robi cyrki jak ciepłe. Rozrząd na znakach. Dodam że wcześniej było wypadanie zapłony...
Wyjmij rozrusznik wymień tulejki i bendix, sprawdż długość szczotek ewentualnie wymień je jeśli są krótkie i będzie gitara.SŁABY aku nie ma nic do rzeczy.Auto do ciepłego garażu i powinno zapalić po rozgrzaniu.
na ciepłym jak zapalisz to chodzi juz ok czy tez po chwili gaśnie ?
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
Przy tym silniku ten czujnik ma duże znaczenie. Miałem taką samą sytuację na C20NE (tu chyba ten sam silnik). Spadek mocy, zalewanie, strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem. Dramat zaczynał sie po nagrzaniu. Wymienić przepływkę (sam czujnik trudno wydłubać) - kilkadziesiąt złotych na alledrogo np. Aha no i trudno zapalić na ciepłym silniku...
Czyli za każdym razem jak zapalisz świeczkę i odkręcasz ciepłą wodę to gaśnie świeczka ale nie zapala się ani na chwilę główny palnik ?
A czy jek normalnie zgasisz ciągnik i chcesz ciepły zapalić też ma ciężko? Nie kopci ci silnik bardziej albo nie chodzi btroche głośniej? Bo to mogło by oznaczać zbyt wczesny zkat wtrysku paliwa lub lejace wtryski.
rozrusznik tulejki zrobione. Akumulator ok nowe przewody. Na odprężniku kręci a bez nie ma siły i nawet na ciepłym czasem nie chce zapalić. Po puszczeniu startera dalej kręci ( lub nie ale nie rozłącza) i aż trzeba kleme ściągnąć.
Witam, czujnik położenia wału ,jak ciepły gaśnie i nie odpala ,spróbuj go schłodzić np sprężonym powietrzem ,powinien zapalić.
Jeśli pali dobrze na zimnym to musi być to tylko i wyłącznie czuinik temperatury wody. Odłącz go i powinien na ciepłym zapalić na dotyk. Pompa może i by to była ale tylko wtedy gdy na zimnym też miał by problemy. Wtedy próbujesz plakiem przez rozebranie obudowy filtra powietrza. jeśli pomoże przy rozpalaniu to znaczy że pompa. Pozdr
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Nawet gdy jest ciepły silnik nie chce zapalić. A czy zabezpieczenie na klemie ( + ) może być przyczyną usterki ?
Czujnik temperatury albo by działał albo nie. To element elektroniczny, pasywny. Takie rzeczy się nie zawieszają tylko albo działają i są sprawne albo są uszkodzone. drzasiek weź pod uwagę że to auta. Przewody potrafią się łamać, raz łączą a raz nie. Sterownik nie widzi sygnału z czujnika, przyjmuje że silnik jest zimny i go zalewa przez co ciepły...
Mam ten sam problem. Udało mi się sflashować kontroler. Pobawiłem się już trochę w GPIODoctor, ale nie mogę zapalić ciepłych białych i zimnych białych diod LED. Diody RGB świecą na stałe na biało, ale nie z możliwą jasnością, a także nie na całej długości. Pomiędzy nimi kilka "przedziałów" mignęło różnymi kolorami. Czy komuś udało się skonfigurować...
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. Po pierwsze to podjedź do kogoś, kto sprawdzi synchronizację wału z wałkiem rozrządu i podaj wartość. Omiń całkowicie układ paliwowy i daj zasilanie bezpośrednio z oddzielnego pojemnika. Przejedź swoją trasę i napisz,...
Zanim władujesz się w koszty zregeneruj lub wymień rozrusznik i popraw połączenia prądowe na drodze aku rozrusznik . Ciepłe tdi potrzebuje bodajże w okilicy 250 obr żeby zapalić .
Witam, Jak w temacie, moja 306 ciężko pali jak ma ciepły silnik, czujnik temperatury ma 2 tygodnie, ale auto od początku jak jest ciepłe to ze 3 sesje po 4 sekundy i dopiero odpala, ale dziś mnie coś podkusiło odpiąć kostkę od czujnika i ciepły zapalił na dotyk a więc moje pytanie brzmi co robić? wcześniejszy właściciel odpiął kostkę i manualny włącznik...
najprawdopodobniej problem tkwi w dawce szczątkowej pompy wtryskowej lub znacznym zurzyciu sekcji tłoczących ciepły musi zapalić bez grzania
dziś wymienie filtr paliwa ale zauważyłem że mimo ciepłej temp. zapaliły sie świece żarowe na około 5 s zdarzyło mi sie to dwa razy
jeśli czujnik temp robi przerwę to nie można zapalić a druga sprawa to ciśnienie paliwa - może pompka pada (są dwie)
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
Panowie mam niezawodny sposób na to aby silnik stał się ciepły i zechciał zapalić :D
Mam wielki problem na benzynie autko zapalabez problemu (na zimno) lecz tylko troszkę się zagrzeje traci obroty i gasnie. Jak silnik jest ciepły zapalić zapali na tyk lecz zaraz gaśnie. Zauwarzyłem że na gazie tak samo traci obroty lecz nie gaśnie. Dodam że silnik jest na mechanicznym wtrysku. Spalanie nie zwiększyło się więc uszkodzenie sondy (chyba)...
na zimnym czy na ciepłym silniku nie chce zapalić??? jeżeli na ciepłym to 99% uszkodzona pompa wtryskowa... a dokladnie głowiczka... Kolega widział taki silnik na oczy? Ostrzeżenie za pisanie bzdur.
No na zimnym zgodzę się, ale dlaczego na ciepłym nie chce zapalić?
(at)ElektrodaBot model quada to Loncin 150. Silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie.
Witam Panie i Panów podejmę się pod temat Toyota corolla verso 2004 116km mam taki sam problem zimny silnik odpala na ciepłym strasznie trzęsie przy odpaleniu i nie może zapalić jak troszke ostygnie pali odrazu dodam.wtryski są ok czy może to być zawór scv?Proszę pomoże ktoś jeżdżę id mechanika do mechanika najlepiej to by wymienili wszystkie części...
na zimno bez czujnika temp powinien zapalić, na ciepło bez czujnika nie zapali albo bardzo ciężko
Witam. Posiadam traktorek "sam" z silnikiem es15. Silnik nawet teraz, gdy jest ciepło, nie chce zapalić. Gdy przyłożymy ciepłego powietrza do filtra (fachel) to zapali od strzału. Co może być przyczyną? Niestety, ale nie znam się na wszystkim w mechanice. Pozdrawiam.
witam-silnik gażnikowy jest tak na zimnym jak i na ciepłym nie można zapalić zaznaczam nie zawsze są te objawy podejrzewam paliwo czy to możliwe
Kolego jarroQ, licznik mam analogowy, kontrolki nie przygasają. Odłączyłem czujnik temp na ciepłym i zapalił idealnie. Myślałem nad założeniem modułu czasowego do grzania świec, jednak nie mam zielonego pojęcia od czego i jak zacząć, skąd to wziąźć. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Ciśnienie jest około 1,2 bara, a jeśli chodzi o to jaki błąd to ten piec nie posiada wyświetlacza. Ciekawe jest to, że stało się to po tym jak odpowietrzałem grzejniki i dodawałem trochę wody do układu. Wtedy po próbie użycia ciepłej wody zapaliła się kontrolka i już nie zgasła.
Może ujawnisz kiedy nie chce zapalić , zimny , ciepły , rano , wieczorem , pojemność motoru i może czy masz zagazowany? Nie stersuj się , tu nie biją.
Sprinter 413 CDI nie można go zapalić ani zimny czy też ciepły zapalony na zaciąg chodzi bez problemów tylko przy dużym obciązeniu i niższych obrotach np.70km/na 5 biegu wtedy gaśnie.Może ktos podpowie co to może być
A ktoś się pokusił o diagnozę? Jakie są obroty wału na gorącym silniku, jak nie chce zapalić? Jakie ciśnienia? Lakoniczna odpowiedź, dobre, nas nie interesuje. Podaj konkrety.
Ustawiłem zawory , juz nawet na niskich chodził normalnie , teraz potrzebuje pomocy w ustawieniu gaźnika , wraz z iglicą (chyba też potrzeba ustawienia) pali tylko na ssaniu czy to zimny czy to ciepły . Ma problem zapalić na zimnym gdy ssanie jest włączone. Czy filtr powietrza musi być koniecznie założony do ciągłej jazdy ?
Witam, pewnie nie zatankowałeś samochodu do pełna zimową ropą i teraz jest problem z wodą wykroploną z baku i może z parafiną, wymień filtr i podaj paliwo z dodatkowego zbiornika ,powinien zapalić ,ale jak masz mozliwość to wstaw do ciepłego garazu i dopiero wymień filtr i reszta jak wyżej, powodzenia.
To nie wietrzenie, tylko wentylacja. Nikt nie mówi o otwieraniu okien na oścież, tylko o ich rozszczelnieniu. A że straty ciepła jakieś muszą być jest oczywiste. Żeby ich nie było, to stosuje się wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła.
Wszystko dobre. Za 10 razem zaskoczy ale czasem trzeba czekać aż wystygnie silnik i wtedy zapalić.
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
Tak. Powód był śmieszny. Wpadło coś pod te małe drzwiczki od barku. I wchodziło tam ciepłe powietrze. Sprawdź uszczelki. Następna usterka zapalił się kod chyba e9 od kabelka w kostkarce. Jest jeden który się przeciera o szufladke od lodu. Podepnij go za wczasu trytyką
Na ciepłym odłącz wtyczkę od czujnika temperatury i spróbuj zapalić.
Dzięki neig555 za fotke, jutro na pewno sprawdze. Dzisiaj na testowej jeździe auto zgasło podczas jazdy. Mimo, że silnik był ciepły auto zapaliło znowu po ok. 30 sekundach kręcenia. Czy to może być wina czujnika położenia wałka rozrządu ? Podejżewałem, złą jakość paliwa, spuściłem cały zbiornik i zalałem wyrwe z BP i żadnych zmian nie zauwałyłem.
Czujnik mierzony, podmieniony nawet na inny, wiązka sprawdzona, czujnik wałka rozrządu podmieniany, synchro sprawdzane. Zaczął odpalać raz tylko jak silnik ciepły a nieraz ciepły nie chciał zapalić a jak ostygł to zapalił. Problem się zaognił i samochód trafił do mechanika-profesjonalny warsztat...... nie będę opowiadał co wymieniał bo tylko naraził...
Jak w temacie Kangoo jak ciepły nie chce zapalić. Ale jak cofnę stacyjkę i drugi raz zakręcę to od szczała łapie. Sprawdziłem wtryski i pompe i są ok. nie ma błędów. Wygląda to jakby jakiś przekaźnik nie załączał. Gdzie w kangoo szukać jakichś głównych przekaźników?
proszę jeszcze o jakieś odpowiedzi... i przy okazji, gdy wypnę czujnik temp. auto powinno zapalić normalnie na ciepłym . To jest ten cztero pinowy G62 i G2 ?
Jak odkręcasz kran na ful ciepłej wody powinien zapalić się kocioł. Tzn wiesz o co chodzi. Tak jak dzieje się na tym piętrze. Sprubuj odkręcić kran na dole i jak kocioł się zapali odkręć kran na górze wyłączy się czy poleci zimna woda? może za małe ciśnienie wody?
Mam problem z odpalaniem zimnego silnika w fordzie. Muszę kręcić kilkanaście sekund aby zapalił . Ciepły zapala szybko. Sprawdzałem omomierzem czujniki temperatury chłodziwa (dane z książki), są w porządku. Świece nowe. Silnik poza tym pracuje dobrze.
Problem z odpaleniem na rozruszniku jak zimny. Jak pchnę a na jedynce razem z rozrusznikiem to nawet metra nie potrzeba i zapali, a gdy już ciepły to normalnie odpala. Może ktoś pomóc?
Witam, mam podobny problem z Briggs 650, iskra jest cały czas, zimny zapala od pierwszego pociągnięcia, gdy się zagrzeje, nie chce zapalić. Czy udało się rozwiązać tamten problem??
ten silnik nie ma listwy wtryskowej bo to jest jednopunktowy wtrysk.Znalazłem też info że może być winny rezystor wtrysku.Gdzie jest przekaźnik pompy paliwa.Dodam iż na ciepłym jak nie chciał zapalić wystarczyło go zapalić na popych i normalnie silnik pracował.
Próbowałeś odłączać czujnik temperatury chłodziwa i wtedy zapalić?
Od razu możesz zapalić jak zgaśnie czy musisz odczekać?
Sprawdź czy jest iskra gdy nie chce zapalić.
Jeśli ciśnienie na tłokach jest prawidłowe,przy zimnym i ciepłym silniku a auto nie chce zapalić,oczywiście nie ma zapisanych żadnych błędów,to podłączyć Tester pomp wtryskowych i prubować odpalić silnik. Często tak jest że zimny zapala a ciepły nie.Usterka leży po stronie pompy wtryskowej.Zużyta mechanicznie pompa.Trzeba zwiększyć dawkę paliwa na ciepłym...
Witam ostatnio na gorącym silniku przekręciłem śrubą składu mieszanki i teraz silnik nie próbuje gasnąć na niskich ale nadal ciężko mu odpalić, na ciepłym trzeba go kręcić 2 razy żeby zapalił.
Właśnie!!!!!!!!!!!! że nie będą klepać, zawory na ciepłym silniku sie wydłużają i dlatego może tracić kompresje i tym samym nie zapalić lub ciężko zapalać na ciepłym silniku.
Pilarka Partner 465 po wykręceniu świecy i pociagnięciu kilka razy za szarpak odpala. Jak jest ciepła nie chce zapalić. Muszę ją znowu przedmuchać i zapalić. Co może być przyczyną?
Witam, mam problem z piecykiem Junkers. Pojawił się on dzisiaj. Ogólnie bardzo dobrze grzeje wodę, nic nie cieknie, zapala dobrze, ale pojawił się problem, bo gdy myję się ciepłą wodą i wodę zgaszę, to za chwilę jakby próbował się sam zapalić, tzn. iskra przeskoczy 2 razy i gaśnie i już nic się nie dzieje. Później normalnie się odpala, ale po zgaszeniu...
Czy możliwe jest aby uszkodzona była część programu w której zapisane są instrukcje dla zimnego silnika, Nie. ----- Zrzuć podobne tabele ( nie muszą być błędy) dla zimnego silnika, jak nie chce zapalić. Rzucę na nie okiem. Na tych które dałeś (silnik już ciepły)poza tym napięciem 16V, DME przekaźnik główny na OFF i pompa paliwa też na OFF ( dziwne,...
dzięki za podpowiedź ! ps jeśli to byłby czujnik to czy w trakcie jazdy też powinien łapać błedy ? (mój nie łapie) Witam Nie wiem jak to jest rozwiązane w Citroen-ie. Bo każdy producent ma trochę inne podejście ale przez długi czas użytkowałem Fiata Stilo z 1.9JTD i trochę tych czujników wymieniłem. Objaw był taki że nie chciał zapalić na ciepłym a...
A mam pytanie jak ustawić pompowtryski dobrze bo zimny zapali a ciepły trzeba kręcić dlugo
Dzień Dobry, posiadam problem z OETF 10. Nagrzewnica się przelewa olejem(kapie z przelewu z pod spodu). Pompa - 1,4l/h, świeca się rozgrzewa do czerwoności przy dotknięciu do masy. Po podaniu źródła ciepła do środka, np. zapalonej szmaty nasączonej olejem nagrzewnica startuje. Czemu nie startuje ze świecy?
(at)wesolyyyy Ja mam jasne ściany, ale ciemny pokój. Żarówki zamówiłem takie standardowe. Link dam poniżej. Nie dam rady zapalić jednej. Mam możliwość posiadania trzech żarówek. Na środku jest jedna, która ma ciepła barwę i będzie tak na 1/2h przed snem a reszta dnia na dwóch, które kupiłem. Mam dwa włączniki, mogę zapalić, albo tą ciepłą, lub te dwie...
Objawy jak by paliwa brakowało. Silnik krokowy bym odrzucił, to jest tylko do biegu jałowego, czujnik temp. też bym odrzucił (ciężko by miał zapalić jak ciepły, dużo by palił itp...)
Witam mam problem z moją Laguna 2 1.9 dci 120 KM na zimnym silniku pali a na ciepłym kręci ale nie chce zapalić, nie ma ciśnienia na listwie wtryskowej, wymieniłem czujnik położenia wału i filtr paliwa i dalej nic. Miał ktoś może podobny problem lub wie jak go rozwiązać?
Witam , wiec sytuacja wyglada następująco , auto chodziło jeździło , zaczął się problem z odpalaniem musiałem dłużej kręcić żeby zapalił, aż do momentu ze nie zapali w ogóle , wiec na plaka do warsztatu , w warsztacie mówią ze prawdopodobnie pompa , zaznaczam ze na plaku auto jeździ normalnie , wiadomo stary diesel musi kopcić …. Czy zimny czy...
Mordo masz tam 4 pinowy czujnik cieczy chłodzącej. Zacznij od sprawdzenia na kąpię jaka podaje wartości. Bo obstawiam że błędna i na cieplym będzie miał ciężko zapalić.
Nie zależy od czujnika temperatury - niczego takiego nie mówiłem. Przy ciepłym silniku gdy silnik nie chce zapalić można dłonią sprawdzić czy cewka jest ciepła. Gdy cewka ostygnie silnik zapali. Stąd propozycja sprawdzenia ewentualnie wymiany cewki.
witam kupiłem case 1490 i mam problem gdyż na zimnym silniku nie mogę zapalić rozrusznik kreci a z rury biały dym czy może ktoś mi podpowiedziec jaka jest przyczyna.Na ciepłym silniku pali bardzo dobrze.
Witam, bardzo proszę o pomoc przy następującym problemie: mój opel astra II 1.7tdi 2002r (isuzu) 3 miesiące temu rozkraczył się bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak na autostradzie, zaświecił się kluczyk, auto nie chciało odpalić. Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd pompy wtryskowej (kodu nie pamiętam...). Inny mechanik po dokładniejszej analizie...
Są jakieś błedy na komputerze gdy nie chce zapalić? Objaw jakby immo odcinało paliwo. Może napięcie na aku podczas rozruchu spada poniżej 10V i odcina komputer, sprawdzałeś?
Witam dzisiaj przyszła nowa ładowarka która widać że ładuje jest ciepła dioda zapaliła się na czerwono po prawie 3h ładowania wskazuje: https://obrazki.elektroda.pl/8998620600_...
Bingo! "mactronic" wielkie dzięki. Pomogłeś mi podając wartości oporu czujnika. Choć przyznam szczerze że zrobił mnie na początku jak dzieciaka, bo zmierzyłem go na ciepłym silniku i pokazał około 400 omów. Ale jak go mierzyłem to akurat auto zapalało, by po chwili już nie odpalić (po kilku gaszeniach i zapalaniach) i wtedy nie przyszło mi do głowy...
tak jak w temacie samochód nie chce zapalić na ciepłym silniku. Zaczęło się od tego że zaczęła się świecić kontrolka od wtryskiwacza i świeci się ona ok. 20 sec. od przekręcenia kluczyka. Samochód pali na zimnym bez problemu ale gdy nim się przejedzie już nawet 5 km to koniec. Czasem zapali za 7 czasem za 27 a czasem szybciej na popych. Ostatnio zdarzało...
Przy ciepłym silniku komputer podaje uboga dawkę startową. Można zmienić to mapą paliwową, regeneracja pompy lub wstawić układ który przy ciepłym silniku oszuka ECU i zaniży temp. silnika. Odepnij czujnik temp. silnika i zobacz czy ciepły zapali lepiej.
Natomiast zapowietrzenie parownika to może być ciekawy trop. Nie parownika ale okolic czujnika. Natomiast parownik i układ jego ogrzewania jak źle zrobiony uniemożliwia odpowietrzenie. Jak zapalisz auto zimne sprawdź czy wąż nie robi się ciepły na dole chłodnicy.
Witam. Które przewody z autoalarmu Cobra AT 7777 odcinają zapłon? Mam problem autko w różnych okolicznościach nie chce zapalić. Zimny ciepły bez różnicy. Zauważyłem że zamykając auto z kluczyka bez uruchamiania alarmu problemu z zapalaniem nie ma.
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
Hyundai i30 1.4 benzyna 2010 nie odpala za każdym razem za pierwszym pompę słychać że chodzi parametry niby ok żadnych błędów immo niby gaśnie ten żółty kluczyk raz jest tak że na zimnym odpali za 1 a później już nie chce od strzala zapalić tylko trzeba dłużej kręcić .
tak , dymi jak nie chce zapalić :(
Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny...
panstalin2: okej spróbuje tak jak mówisz. WędkarzStoLica: nie mam pojęcia ile ten reduktor może mieć lat, ja mam już ten samochód 2 lata i nie wymieniałem go, od poprzedniego właściciela też nie dostałem żadnej informacji jakoby go wymieniał, także zakładam, że na 99% ma ponad 4 lata. Mam jeszcze takie pytanie, czy może być tak że na ciepłym silniku...
Rozrusznik nie chce kręcić,czy silnik nie chce zapalić?
Dziwny objaw - na zimnym silniku odpala normalnie. W czasie jazdy wszystko ok. Po zatrzymaniu i postoju kilkunastominutowym nie zawsze chce zapalić (ciepły silnik). Trzeba czekać aż silnik trochę ostygnie (10 - 15 minut) zapala normalnie. Wymieniłem już świece, kable wysokiego napięcia, cewkę zapłonową, moduł. Na stacji obsługi twierdzą że wszystkie...
Wywal filtr i sprawdź. Powinien zapalić.
Witam . Mam problem z samochodem Opel Corsa A z silnikiem 1,2 . Auto 3 dni temu zostało uruchomione ponieważ był uszkodzony Aparat zapłonowy ale dało go się naprawić... I teraz jest dobrze ustawiony pali dobrze ale nie jeździ Jeszcze dodam ,że po zrobieniu aparatu nie chciał palić Zimny aby jak był ciepły to zapalił to była to przyczyna świec zapłonowych...
Witam Mam problem z moim nie dawno zakupionym Golfem II 1.3kat., a mianowicie na ciepłym silniku nie chce zapalić dopiero po upływie jakiegoś czasu 15-30min. znowu odpala. Na zimnym silniku odpala bez problemu, podczas jazdy obroty moim zdaniem troche za duże, nie falują, po wymianie kabli, kopułki, świec. Gdy nie chce odpalić-iskra jest bo sprawdzałem....
Kombajn nie chce zapalić gdy silnik jest ciepły, pompa była regulowana i nic to nie dało, czy to jest taka ich przypadłość? Silnik turbo 6 cylindrów.
ON dużo skuteczniej myje jak jest ciepły, tylko też bez przesady z temperaturą bo chyba już przy 80°C wystarczy iskra żeby się zapalił.
Pomocy ,Mam ten sam problem. Wjechałem samurajem do ciepłego garażu i na drugi zapalił i zaraz zgasł.Iskra pojawia się i znika.Po za symulowaniu czujnika hala pojawia się raz lub dwa razy i później zero kiedy wyjmę wtyczkę z modułu znowu mam raz lub dwa razy iskrę i później zero. Wymieniłem moduł i nic dalej to samo .Czyżby siad komputer? Wcześniej...
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Zazwyczaj tak się dzieje przy uszkodzonym niebieskim czujniku od temperatury płynu chłodniczego. ECU mysli że silnik jes zimny i go zalewa. Na pracującym ciepłym silniku ściągnij wtyczkę z tego czujnika - obroty powinny się zwiększyć do ok 1100 Gdy jest ciepły i nie chce zapalić to ściągnij wtyczkę z czujnika i zewrzyj w niej styki.
Miałem ten sam problem w polo 1.9D 6N1, kiedy silnik ciepły ciężko było zapalić. Temperatura musiała spaść poniżej 70 st. C Wykonałem prosty układ (poszukam może mam schemat), który po przekręceniu kluczyka odcinał na 15 sek. czujnik temperatury od "komputera". Przekaźnik "puszczał" czujnik w pozycji no (normalnie otwarty), po przekręceniu kluczyka...
laguna zapalić zapalić diesel zapalić kable
przelacza benzyne wysoka temperatura parownika lodówka podgrzewacz
KENNES TVC-MHDV4035Y/12 firmware availability and official support options Toyota Yaris 2001 1.0 – koszty naprawy blacharki i lamp po kolizji tylnej