a rozrusznik sprawdzałeś ?
Witam mam problem z moim BMW e39 525 tds .bardzo ciezko odpala na cieplym silniku na zimnym pali super na goracym tez super a na cieplym koszmar czy ktos mial tez jakis podobny problem z tds-em bardzo prosze o pomoc z tym tematem z gory dziekuje i pozdrawiam
Przyczyn może być wiele np egr , wtryski , pompa na którą najbardziej stawiam . Zrób test na ciepłym silniku polej pompę wtryskową zimną wodą i zobacz jak wtedy zapali , jak odpali lepiej to pompa siedzi
Witam nie wiem czy byl ten temat czy nie ale nie mogłem znaleźć albo słabo szukałem mam problem typu ciezko odpala na ciepłym silniku na zimnym pali na strzala a na cieplym musze pokręcić żeby zapalił co może być przyczyną??
Mam taki problem ze w temperaturze ponizej zera przy odpalaniu silnika zapala sie kontrolka swiec i nie gasnie po jakims czasie tak jak byc powinno, i w tym momencie bardzo ciezko kreci rozrusznik az ciezko odpalic auto, w koncu auto odpala i chodzi rownomiernie bez zadnych problemow, na cieplym silniku wszystko chodzi nez problemu, dodam ze akumulator...
Cześć. Mam pytanie do znawców tematu, zimą gdy jest tak -2 stopnie auto ciężko mi odpala. Co może być tego przyczyną, czyżby słaby akumulator? Ponadto mam problem, gdy auto jest już odpalone. Latem i zimą też mam taki problem ze gdy je odpalę (auto zimne) i chce po 5 sekunach jechać (latem) przy wcisnięciu gazu auta traci obroty i zachowuje sie tak...
Witam Już od drugiego roku mam problem z odpalaniem silnika gdy jest zimno lub po wielkim deszczu. Jak przekręcam kluczykiem by odpalić, rozrusznik da rade przekręcić silnik kilka razy i nic. Potem Już akumulator wysiada i przekręci raz czy półtora razy silnik i się zatrzymuje. Nie raz dam radę go odpalić na pierwszym obrocie ale większość czasu wyczerpie...
Witam, Autko jak w temacie silnik gaśnie jak jest zimny przy dojeżdżaniu do świateł skrzyszowianina, porostu gdy wy sprzęgle to obroty spadają do zera, po nagrzaniu silnika wszystko jest porządku. Wymieniłem przepustnicę, wyczyściłem wtryskiwacze, świece zapłonowe wymienione, kolektor sprawdzony pod kontem nieszczelności, grzałka sondy sprawna, błędów...
Witam, mam taki problem jak chce odpalić auto, które stoi np. całą noc przed domem. Samochód szybko łapie natomiast bardzo wolno wkręca się na obroty, czasem mam wrażenie że juz prawie zgaśnie. Przy odpalaniu nie daje gazu ani nic. Czy taka sytuacja jest normalna?
Witam mam problem. Posiadam Audi A4 1995 r. silnik 1.6. A mianowicie po dluzszym postoju 2 dni lub wiecej zeby zapalic samochod musze ko kilka razy krecic i krecic az zalapie. Moglby mi ktos popdowiedziec co moze byc taka przyczyna? Dodam jeszcze ze samochod jezdzi tylko na benzynie nie jest zagazowany. Prosze o jakies propozycje gdzie moge zajrzec...
Witam! Sytuacja jest następująca: - Clio II 1.5D 2002r. - jak silnik zimny (po nocy) pali po kręceniu ok sekundy (praktycznie na dotyk) - silnik jak już zapali pracuje równo, wchodzi w obroty prawidłowo - czasami jednak zdarza się, że po przejechaniu kilku kilometrów i zostawieniu zgaszonego silnika na 10 min. pojawia się problem z zapaleniem, trzeba...
Witam serdecznie użytkowników forum elektroda. Model auta : Mazda 323f BA Rok: 1996 Pojemność 1.5 Paliwo : benzyna Gdy mazda jest zimna niestety ma ciężko odpalić odpala po minucie kręcenia może nawet dłużej. Wszystkie czujniki na przepustnicy, świece, kable WN, palec i kopułka, przepływomierz zostały wymienione. Postanowiłem ustawić aparat zapłonowy...
Witam, moja Mazda 323 F BJ 1.6 98KM + lpg z 2003r od 2 miesięcy ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju jak i nieraz na ciepłym silniku. Wygląda to tak, że silnik muszę krecić po 3-4 razy po 10 sekund i nie może załapać a jak załapie to nie pali na wszystkie cylindry przez kilka sekund. Z mojej strony były wymieniane przewody cewki świece, aku sprawny,...
Witam Od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Problem pojawił się z dnia na dzień przedtem bardzo dobrze palił. Kręciłem nim bąki na ciepłym już silniku gdy nagle coś strzeliło w tłumniku. Wróciłem do domu odstawiłem samochód, wszystko było ok jeszcze ładnie palił. Na drugi dzień rano nie chciał już odpalić. Muszę go pokręcić...
Witam wszystkich mam problem z moim maluszkiem od kilku dni gdy silnik się zagrzeje i wyłącze zapłon to juz go nie odpale rozrusznik kręci a on ani drgnie tak jakby paliwa nie dostawał i go zalewa natomiast za pare godziń gdy silnik jest juz zimny zapale go i pojade dalej prosze o pomoc gdyz to autko jest mi potrzebne do pracy z góry dziękuje
Witam Kolegow. Niedawno kupilem Mazde 323 1996r. silnik 1,5 16V. Problem jest tego typu:silnik ciepły- nie ma problemu z włączeniem silnika. Postoi przez noc- nie da rady jej odpalić. Rozrusznik działa, nie chce tylko załapać silnik. Muszę "na popych". Wtedy odpala bez problemu. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Mam cinquecento 900 gaźnik +niedawno założony gaz. Od jakiegoś czasu gdy rano go uruchamiam (jak jest wilgoć na dworze) to samochód mimo że rozrusznik kręci normalnie nie umie zapalić, dopiero po 2-3 minutach kręcenia zaczyna chodzić - silnik wtedy chodzi zupełnie płynnie i normalnie. W samochodzie wymieniłem następujące elementy : przewody wysokiego...
Witam, samochód mi ciężko odpala na ciepłym silniku tak około 80°,dostałem od was wiele rad do których się przystosowałem i robiłem krok po kroku według zaleceń, jak np,polanie pompy zimną wodą,odpięcie czujnika temperatury,zwiększenie dawki paliwa vagiem,sprawdzenie kąta wtrysków, ustawienie dawki paliwa nastawnikiem pompy ,więc porobiłem to wszystko,odpięcie...
Witam, podłączyłem dziś piłę taśmową pod siłę ale silnik trochę buczy i już po 10 sekundach jest lekko ciepły. Czy podłączenie silnika jest prawidłowe? Jaka przyczyna? Załączam zdjęcie. http://obrazki.elektroda.pl/5371033500_1...
Witam.Mam Honde Civic 93 1,5.Jest pewien problem,ktory chcialbym rozwiazac ale kompletnie nie wiem jak.Prosze was o pomoc.Sprawa ma sie nastepujaco:Gdy wsiadam rano do samochodu wszystko jest ok.Silnik zapala,pracuje pieknie i rowno.Jade dajmy na to 10 km,zatrzymuje sie,wylaczam silnik i ide kupic sobie Cole na stacji benzynowej.Gdy wracam do autka...
Witam .. mam nietypowy problem .. chodzi o to ze mój polonez jeżeli jest zimny i ma właczone swiatła odpala bez problemu , a jeżeli rozgrzany silnik to na odpalonych światłach nie chce rozrusznik. Gdy zgasze światła odpali bez problemu .. dzieje mi sie to tylko na ciepłym silniku... w czym szukać usterki ???
Jestem szczęśliwym posiadaczem tego przyżadu do przemieszczania się i mam problem. Zimny odpala bez problemów (wyciągam ssanie i brzęczy), ale za to rozgrzany nie chce za bardzo odpalać (muszę kręcić około 5-10 sekund, dopiero załapie). Zapłon jest ustawiony dobrze, wymieniony łańcuszek rozrządu, platynki i kondensator, tylko troche mu zawory stukają...
Witam. Po odpaleniu auta na zimnym silniku nie za pierwszym a nawet za trzecim razem i tak podobnie dzieje się jak jest już rozgrzany. Auto nie wchodzi na obroty które powinny wynosić około 1100, tylko mają około 900. Auto po rozgrzaniu utrzymuje około 600 obrotów które nie są stabilne. Słyszałem ze tu nie ma silniczka krokowego tylko za całość robi...
potrzebuje pomocy moje bmw 520 12v ciezko zapala . zanaczy jak jest zimny to zapala dobrze jak cieply po zgaszeniu iodpaleniu za 5min yo zapali a jak postoi pól godz to musi dlugo krecic przeważnie skoczy sie akumlator pomożcie co to może byc
Witam, mam problem z moim audi a4 b5 1.8 125km benzyna + gaz 96r samochód na zimnym silniku bardzo ciężko odpala trzeba kręcic 6/7 razy jak da się mu w dolot powietrza plaka to pali od strzała jak może być przyczyna proszę pomóżcie
witam mam problem ze swoim golfem a mianowicie gdy auto postoi przez noc bardzo ciezko jest go odpalic. musze zakrecic go z 10 razy minimum zanim zacznie chodzic. ponadto bardzo sie dusi na paliwie tak jakby za malo dostawal. chodzi o golf 2 rok 1988 silnik 1.8 mechaniczny wtrysk 98km. gdy odpali i pochodzi z 5 minut to przelaczam go na gaz i na gazie...
Witam wszystkich! Od razu przepraszam za brak polskich znakow, ale nie mam polskiej klawiatury. Do rzeczy. Mam nastepujacy problem. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce slychac pompe calkowicie inaczej niz wczesniej. Przy probie zaplonu tylko diody przygasaja. Nic sie nie dzieje. Kompletnie nic oprocz spadku napiecia. Rozrusznik nie kreci. Od czego sie...
Kupilem dziewczynie 106 w dieslu - zadbana - jedyne 70 tys przebiegu miala jak ja kupilem. Zero wkladu finansowego, po czasie wymienilem tlumik az od silnika do konca, klocki i okladziny, olej, wczoraj filtr paliwa. Co do problemu: Samochod tak nagle z dnia na dzien nie chcial zapalic. Podejrzenia poszly na swiece, sprawdzilem wszystkie sa sprawne....
Witam. Mam problem z moja ibizą ciezko odpala na zimnym i cieplym silniku. Komp nie pokazuje zadnych błędów, pompa chodzi, czujnik temp. wymienilem, ale jak czujnik jest wypiety pali od strzala, to gdzie problem?
Witam. Bardzo prosze o pomoc użytkowników forum, a admina zeby nie usuwal tego postu. Moj problem polega na tym ze Vectra z tym silnikiem bardzo ciezko odpala, szczególnie na cieplym silniku, na zimnym sytuacja jest troche lepsza, ale niewiele. Otoż zastanowiła mnie jedna rzecz, a mianowicie to że na filtrze paliwa wystepuja dwie wtyczki elektryczne,...
Rozumiem że sama pompa powinna bic okolo 3barów bez odpalania silnika a dodam że filtr nowy a po zdjęciu powrotu nieleci paliwo jak odpale silnik
byl na serwisie stwierdzili ze czujnik temp.walniety wczesniejsze objawy byly tego ze na zimnym ciezko palil a na cieplym krecil jak wariat
Co ma gaznik do palenia przy cieplym lub zimnym silniku. Jak jest niesprawny to ogolnie silnik ma ciezko palic. Moim zdaniem w 99% sa winne luzy zaworowe, ktore sa wieksze jak jest zimny silnik a przy cieplym ulegaja luzy zmniejszeniu. Napisz czy regulacja pomogla.
moze uwalony jest czujnik temperatury paliwa ktory znajduje sie w pompie,spotkalem sie z taka ustrka w A6 2.5tdi,i palila ona ciezko nie zaleznie od tago czy silnik byl cieply czy zimny...a jak jest u ciebie z paleniem na cieplym silniku?
Mam dość znany problem z 2.5td na cieplym śilniku strasznie ciezko zapala alle doszłem do tego ze po obejsciu czujnika teperatury wtrysku autko zapala normalnie , czytalem juz o takim problemie na forum i piszecie ze mam polac pompe wodą a moze to ten czujnik? ale to nie wszystko od pewnego czasu autko zaczelo jakos dziwnie pracowac na wolnych obrotach...
Mam taki sam objaw.Ciezko pali na cieplym silniku.Jak zimny jest ok.Uklad dolotowy szczelny, przepustnica czyszczona i adaptowana.Na vag pokazuje blad 00561 mixture adaptation limit. Uporales sie z tym odpalaniem? Jesli tak to napisz co to bylo.
z tego Co wyczytałem w mojej ksiazce "z motorem na ty " simson s51 , , zastosowanym gaznikiem w tym simku jest gaznik 16 n1 . ja posiadam 16 n3 , dlatego nie wiem,moze jest wina gaznika . Przed chwilą wróciłem z 10 km trasy , zgasiłem go i odpalil normalnie tradycyjnie bez gazu . wykrecilem swiece ladna przepalona kawowa .takze z zapłonem jest w porządku...
Ale z jakiego powodu chcesz zmienic dawke paliwa?? Jezeli dlatego, ze ciezko odpala to zostaw pompe w spokoju i jej dawki a napraw porzadnie rozrusznik. Porzadnie to znaczy wymien caly wirnik gdyz zdarzają sie w nich przebicia i silniki wowczas ciezko zapalaja na cieplym silniku.
Witam, Z gory przepraszam za brak PL znakow ale nie mam PL windowsa. Jak w temacie Nissan Primera 1.8 2002r. P12 132tys km. Po podlaczeniu do komputera pokazuje mi blad P0335 czujnik polozenia walka rozrzadu. Czytalem wiele tematow na ten temat, ale u mnie objawy sa troche inne. Auto jak jest zimny silnik pali bez problemu do momentu nagrzania silnika...
Silnik pracuje bez problemu w calej skali obrotow, ma odejscie i moc. Problemem jest to odpalanie na cieplym, a jezeli chodzi o rozrusznik to jest po regeneracji.
Mam problem z ursusem c 360 3p. A mianowicie wyciagnalem pompe i dalem do naprawy wyremontowali ja i zalozylem wszystkie rurki i gumki co na nich sa wymienilem na nowe i taki problem ze jak silnik zimny to ciezko pali trzeba krecil z 50sek a na cieplym pali na dotyk... Dodam dymi na niebiesko ale to raczej normalne.. POMOCY !!
Diagnostyka. Jaką temperaturę podczas "zimnego rozruchu" widzi sterownik silnika ? Jakie jest ciśnienie paliwa ? Zakręć "wieczorem" gaz na butli i sprawdź jak wtedy "zimny" zapala.
Temperatura? przy odpalaniu nie ma znaczenia, raz postoi przez noc i na doslownie przekrecenie kluczyka pali a nie raz musze go pilowac zeby odpalil. Czasem np przy trasie 3km np do sklepu tez jest roznie raz zakupy 5min i tez raz pali a raz krecenie po dwa razy:( Okropne uczucie jak maluchy na pstryk pala a moj Mondi robi mi wsyd:( Mechanik niby dobry...
Witam mam problem z z Audi TT V6 3,2 i licze na wasze wsparcie techniczne. Problem polega na tym ze samochod na zimnym silniku odpala poprawnie ale jak tylko np.rano po uruchomieniu wyjade z garazu zgasze samochod na chwile zeby zamknac brame i ponownie chce go uruchomic to zaczyna warjowac tzn.ciezko odpala a jak juz zapali to chodzi nierowno zuca...
Witam ponownie wymienilem te czujniki i autko odpalilo. Na zimnym jest ok ale jak jest cieply to dlugo kreci i wyskoczyl blad ze przerwa na czujniku walu korbowego. Pojezdzile tak 2 tygodnie az ciezko zaczol takze palic na zimnym wiec wymienilem ten czujnik na stary i odpolil dobrze. Gdy sie zagrzal to wogole nie chcial odpalic jak wystygl to pojechalem...
Co do swiec to sprawdzalem wszystkie ok ale ze wzgledu ze dzieje sie to tez na cieplym silniku nie maja one znaczenia. napisalem 17-18 barow na wszystkich czterech bylo po 17.5. skupie sie na cisnieniu na cylindrach. Skoro jezdza znacznie starsze klekoty nie szukalem w tym przyczyny. Sprawdze jeszcze raz cisnienie dokladnie.
----------------------------------------... almera 1,5 dci problem polega na tym ze po awari pompy w almerze 1,5 dci 2005 r pompa narobiła opiłkow padly wtryski . pompa została zmieniona a wtryski zregenerowane niestety przez zagranicznych mechaników pad też komputer ecu został naprawiony w warszawskiej firmie która...
Witam Problem z audi jak w temacie, rano odpala powiedzmy ok chociaż tez po dość długim kręceniu rozrusznikiem.... Po zgaszeniu gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany kreci bardzo długo...kilka sekund zanim odpali. Na cieplym nie ma problemu... Nie ,,przytyka'' rozrusznika jak często bywa przy tych wtryskach oraz nie kopci na biala jak ,,lejace...
Witam mam problem z Astrą h z silnikiem z16xep. Wczoraj rozładował mi się akumulator, więc podladowalem go prostownikiem. Odpaliłem na chwilę, chodził elegancko. Lecz zostawiłem jeszczę aku żeby się podladowal. Rano wpadam do auta A ten nie pali. Probuje,slychac że łapie ale nie chce zapalić. Po dodaniu gazu na Maxa wszedł na ok 900 obrotów Ale po opuszczeniu...
Cześć. Problem w tym aucie to dziwne jak dla mnie zjawisko ponieważ na zimnym silniku pali bez problemu choc też ciężko mu zakręcić natomiast na cieplym silniku kompletne zero->napięcie znika od razu po przekręceniu rozrusznika(może z pół obrotu wykona) . Ładowanie jest-> sprawdzałem woltomierzem i wynosi w granicach 14,47V i wiadomo jak załączymy światła...
To i ja sie podepne pod temat. Golf III GTI 115 KM (94 rok) bez instalacji LPG. Jakis czas temu zaczely sie bujac obroty na biegu jalowy, a poniewaz strasznie to wkurza stojac w korku zaczalem 'naprawiac' usterke. Zaczalem od wyczyszczenia przepustnicy, zero efektu. Nastepnie wyczyscilem przelywke i krokowy (z tego ostatniego wylecial czarny syf). Niestety...
Na poczatku dzieki za zainteresowanie, bo sam juz nie wiem co moze byc. Po wymianie zaworu kontrolka zaczela czasami gasnac w czasie jazdy (wczesniej swiecila caly czas). Zawor zalatwilem nowy z innego zrodla bo akurat trafila sie okazja ze moglem go miec w ten sam dzien (ale dzieki za namiar na sprzedajacego). Wiec jak kontrolka nie zgasla calkowicie...
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
A ma grzanie świec?
Można zrobic ,ale sprawdz czy nie jest winny rozrusznik bo czesto ma luz na głowiczce i sie klinuje,wtedy ma za małe obroty do rozruchu
a jak za trzecim razem odpalisz autko a potem odrazu zgasisz i zapalisz ponownie to odpala od razu za pierwszym razem? jesli tak po juz wiesz a jesli odpala niejednostajnie tzn, jak chce to sprawdz czujnik halla na wale korbowym.
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Przy -20 stopni sprawny akumulator kwasowo - ołowiowy będzie miał około 50% swojej pojemności - a więc i mniejszy prąd rozruchowy. Przy +20 w pełni sprawny i naładowany akumulator odpali twój samochód bez problemu, ale gdy silnik jest zagrzany zapotrzebowanie na na prąd rozruchowy jest większe. Więc gdy akumulator nie domaga to na zagrzanym silniku...
W wielu samochodach są takie przekładnie pomiędzy silnikiem rozrusznika, a jego głowicą. Zwiększa to moment, albo zmniejsza wymiary rozrusznika przy zachowaniu tego samego momentu. Co do cięższej pracy w zimne dni, to nie ma w tym niczego dziwnego. Gęsty olej ciężej jest ruszyć niż ciepły mniej lepki. Zimne powietrze też jest ciężej sprężać, bo więcej...
to raczej nie czujniki ,niestałe usterki cieżko znaleść i wiele serisów sie takich kilentów jak najszybciej pozbywa ,no chyba że naprawde nie mają co robić.ja proponuje sprawdzić katalizator czy czasem nie pękł i instalacje zasilania złącze ecu silnika.
Ford kuga mk1 2009 diesel 136km - cięzko odpala , trzeba kręcić kilka kilka lub kilkanaście sekund na 2-4 razy - bez względu na temperaturę . Świece żarowe nowe sprawne w 100 % - pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona - ok . Czy może to być wina rozrusznika - kręci i to dość dobrze , ale dziwnie świszczy - inaczej jak w innych Kugach , których przez ostatnie...
Nie przypominam sobie aby coś dawalo czyszczenie tych zaworów na pompie, przeciez to nie są te z siteczkiem. Ale mam radę, zmień mechanika a wszystkie twoje problemy z odpalaniem mogą się rozwiązać.
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Witam, Posiadam mały problem w Audi A6 C6 2.0 BRE 2007r 1) Ciezko odpala bez znaczenia czy zimny, ciepły silnik. Po odpaleniu miga kontrolka spiralki świec żarowych. Świece wymienione na nowe. Kody błędów w sterowniku: 1 1) 06275 p1883 - pozycja P/N Sterownik silnika poprawnie widzi wciśnięcie pedału sprzęgła, hamulca, gazu. Skończyły sie juz pomysły...
Witam... Mam ten sam problem z odpalaniem a6. 2.0tdi symbol silnika blb... Zaczeło sie od migania świec. Zimny ciezko palił ciepły bez problemu. Świece żarowe wymienione wszystkie, problemem był rowniez czujnik pod pedałem sprzegła - ale to inna droga... Na chwile obecna silnik pali dość ciezko, nie odpala automatycznie, pozatym chodzi rowno ma moc...
Czujnik Połozenia Wału!!!Tak silnik Normalnie Wkreca sie na obroty Tylko Są Problemy z odpalaniem
niestety nie, narazie rozwarzam kupnem koncowek wtrysków Boscha, a raczej caly zestawu naprawczego. Zastanawiam sie jeszcze nad jedną rzeczą, 2 lata temu po kupilem golfa okazało się że ciezko odpalal jak był ciepły silnik, pojechałem do tiuningowca i zwiekszył dawke rozruchową. Oczywiście silniczek zaczął odpalać od strzała, ale czy to nie ma jakiegoś...
Witam mam mały problem z odpalaniem silnika renault clio 2-2002r-1,5 dCi. Gdy jest silnik ciepły, po jezdzie po wyłaczeniui silnika jest cięzko go ponownie odpalic po jakimś czasie, dzieje się to co jakis czas i nieraz zapala po 2-3 razie. Jaka może byc tego przyczyna?? Prosze o pomoc...
Mam niestety kolejny kłopot z moim escorcikiem.A mianowicie :Rano jak zimny bezproblemowo odpala nawet jak jest -15.Ale jak sie lepiej zagrzeje to wtedy przy odpalaniu jest mu ciężko.I albo wogule nie słychać rozrusznika po przekręceniu kluczyka (wtedy również nie przygasają kontrolki) albo też rozrusznik kręci jak trzeba a samochód odpala po dłuższej...
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
ciezko odpala zimnym silniku odpalenia cieplym silniku gasnie cieplym silniku
speaka professional laptop elitebook żarówki lampek choinkowych
17mb82s ves390undc wsady licznika
Wałek przesłony w projektorze 8mm ciężko się obraca - przyczyny i rozwiązania Metaliczne stukanie na zimnym silniku Opel Antara