a rozrusznik sprawdzałeś ?
Kolego, oznaczenie TDI dotyczy aut z grupy VAG. W Volvo S40 lub V40 z tego rocznika masz 1.9D 102kM lub 116kM, tutaj masz info o silnikach diesla w S40 i V40. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=7317 Co do Twojego problemu to tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=8918&h...
Witam mam problem z moim BMW e39 525 tds .bardzo ciezko odpala na cieplym silniku na zimnym pali super na goracym tez super a na cieplym koszmar czy ktos mial tez jakis podobny problem z tds-em bardzo prosze o pomoc z tym tematem z gory dziekuje i pozdrawiam
Witam. Mam problem z moja ibizą ciezko odpala na zimnym i cieplym silniku. Komp nie pokazuje zadnych błędów, pompa chodzi, czujnik temp. wymienilem, ale jak czujnik jest wypiety pali od strzala, to gdzie problem?
Rozumiem że sama pompa powinna bic okolo 3barów bez odpalania silnika a dodam że filtr nowy a po zdjęciu powrotu nieleci paliwo jak odpale silnik
Witam. Bardzo prosze o pomoc użytkowników forum, a admina zeby nie usuwal tego postu. Moj problem polega na tym ze Vectra z tym silnikiem bardzo ciezko odpala, szczególnie na cieplym silniku, na zimnym sytuacja jest troche lepsza, ale niewiele. Otoż zastanowiła mnie jedna rzecz, a mianowicie to że na filtrze paliwa wystepuja dwie wtyczki elektryczne,...
Witam nie wiem czy byl ten temat czy nie ale nie mogłem znaleźć albo słabo szukałem mam problem typu ciezko odpala na ciepłym silniku na zimnym pali na strzala a na cieplym musze pokręcić żeby zapalił co może być przyczyną??
byl na serwisie stwierdzili ze czujnik temp.walniety wczesniejsze objawy byly tego ze na zimnym ciezko palil a na cieplym krecil jak wariat
Mam taki problem ze w temperaturze ponizej zera przy odpalaniu silnika zapala sie kontrolka swiec i nie gasnie po jakims czasie tak jak byc powinno, i w tym momencie bardzo ciezko kreci rozrusznik az ciezko odpalic auto, w koncu auto odpala i chodzi rownomiernie bez zadnych problemow, na cieplym silniku wszystko chodzi nez problemu, dodam ze akumulator...
Co ma gaznik do palenia przy cieplym lub zimnym silniku. Jak jest niesprawny to ogolnie silnik ma ciezko palic. Moim zdaniem w 99% sa winne luzy zaworowe, ktore sa wieksze jak jest zimny silnik a przy cieplym ulegaja luzy zmniejszeniu. Napisz czy regulacja pomogla.
Ale z jakiego powodu chcesz zmienic dawke paliwa?? Jezeli dlatego, ze ciezko odpala to zostaw pompe w spokoju i jej dawki a napraw porzadnie rozrusznik. Porzadnie to znaczy wymien caly wirnik gdyz zdarzają sie w nich przebicia i silniki wowczas ciezko zapalaja na cieplym silniku.
moze uwalony jest czujnik temperatury paliwa ktory znajduje sie w pompie,spotkalem sie z taka ustrka w A6 2.5tdi,i palila ona ciezko nie zaleznie od tago czy silnik byl cieply czy zimny...a jak jest u ciebie z paleniem na cieplym silniku?
Mam dość znany problem z 2.5td na cieplym śilniku strasznie ciezko zapala alle doszłem do tego ze po obejsciu czujnika teperatury wtrysku autko zapala normalnie , czytalem juz o takim problemie na forum i piszecie ze mam polac pompe wodą a moze to ten czujnik? ale to nie wszystko od pewnego czasu autko zaczelo jakos dziwnie pracowac na wolnych obrotach...
z tego Co wyczytałem w mojej ksiazce "z motorem na ty " simson s51 , , zastosowanym gaznikiem w tym simku jest gaznik 16 n1 . ja posiadam 16 n3 , dlatego nie wiem,moze jest wina gaznika . Przed chwilą wróciłem z 10 km trasy , zgasiłem go i odpalil normalnie tradycyjnie bez gazu . wykrecilem swiece ladna przepalona kawowa .takze z zapłonem jest w porządku...
Mam problem z ursusem c 360 3p. A mianowicie wyciagnalem pompe i dalem do naprawy wyremontowali ja i zalozylem wszystkie rurki i gumki co na nich sa wymienilem na nowe i taki problem ze jak silnik zimny to ciezko pali trzeba krecil z 50sek a na cieplym pali na dotyk... Dodam dymi na niebiesko ale to raczej normalne.. POMOCY !!
Silnik pracuje bez problemu w calej skali obrotow, ma odejscie i moc. Problemem jest to odpalanie na cieplym, a jezeli chodzi o rozrusznik to jest po regeneracji.
witam mam problem ze swoim golfem a mianowicie gdy auto postoi przez noc bardzo ciezko jest go odpalic. musze zakrecic go z 10 razy minimum zanim zacznie chodzic. ponadto bardzo sie dusi na paliwie tak jakby za malo dostawal. chodzi o golf 2 rok 1988 silnik 1.8 mechaniczny wtrysk 98km. gdy odpali i pochodzi z 5 minut to przelaczam go na gaz i na gazie...
Diagnostyka. Jaką temperaturę podczas "zimnego rozruchu" widzi sterownik silnika ? Jakie jest ciśnienie paliwa ? Zakręć "wieczorem" gaz na butli i sprawdź jak wtedy "zimny" zapala.
Witam ponownie wymienilem te czujniki i autko odpalilo. Na zimnym jest ok ale jak jest cieply to dlugo kreci i wyskoczyl blad ze przerwa na czujniku walu korbowego. Pojezdzile tak 2 tygodnie az ciezko zaczol takze palic na zimnym wiec wymienilem ten czujnik na stary i odpolil dobrze. Gdy sie zagrzal to wogole nie chcial odpalic jak wystygl to pojechalem...
Co do swiec to sprawdzalem wszystkie ok ale ze wzgledu ze dzieje sie to tez na cieplym silniku nie maja one znaczenia. napisalem 17-18 barow na wszystkich czterech bylo po 17.5. skupie sie na cisnieniu na cylindrach. Skoro jezdza znacznie starsze klekoty nie szukalem w tym przyczyny. Sprawdze jeszcze raz cisnienie dokladnie.
Temperatura? przy odpalaniu nie ma znaczenia, raz postoi przez noc i na doslownie przekrecenie kluczyka pali a nie raz musze go pilowac zeby odpalil. Czasem np przy trasie 3km np do sklepu tez jest roznie raz zakupy 5min i tez raz pali a raz krecenie po dwa razy:( Okropne uczucie jak maluchy na pstryk pala a moj Mondi robi mi wsyd:( Mechanik niby dobry...
Witam, Z gory przepraszam za brak PL znakow ale nie mam PL windowsa. Jak w temacie Nissan Primera 1.8 2002r. P12 132tys km. Po podlaczeniu do komputera pokazuje mi blad P0335 czujnik polozenia walka rozrzadu. Czytalem wiele tematow na ten temat, ale u mnie objawy sa troche inne. Auto jak jest zimny silnik pali bez problemu do momentu nagrzania silnika...
----------------------------------------... almera 1,5 dci problem polega na tym ze po awari pompy w almerze 1,5 dci 2005 r pompa narobiła opiłkow padly wtryski . pompa została zmieniona a wtryski zregenerowane niestety przez zagranicznych mechaników pad też komputer ecu został naprawiony w warszawskiej firmie która...
Witam Problem z audi jak w temacie, rano odpala powiedzmy ok chociaż tez po dość długim kręceniu rozrusznikiem.... Po zgaszeniu gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany kreci bardzo długo...kilka sekund zanim odpali. Na cieplym nie ma problemu... Nie ,,przytyka'' rozrusznika jak często bywa przy tych wtryskach oraz nie kopci na biala jak ,,lejace...
Kupilem dziewczynie 106 w dieslu - zadbana - jedyne 70 tys przebiegu miala jak ja kupilem. Zero wkladu finansowego, po czasie wymienilem tlumik az od silnika do konca, klocki i okladziny, olej, wczoraj filtr paliwa. Co do problemu: Samochod tak nagle z dnia na dzien nie chcial zapalic. Podejrzenia poszly na swiece, sprawdzilem wszystkie sa sprawne....
Witam wszystkich! Od razu przepraszam za brak polskich znakow, ale nie mam polskiej klawiatury. Do rzeczy. Mam nastepujacy problem. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce slychac pompe calkowicie inaczej niz wczesniej. Przy probie zaplonu tylko diody przygasaja. Nic sie nie dzieje. Kompletnie nic oprocz spadku napiecia. Rozrusznik nie kreci. Od czego sie...
To i ja sie podepne pod temat. Golf III GTI 115 KM (94 rok) bez instalacji LPG. Jakis czas temu zaczely sie bujac obroty na biegu jalowy, a poniewaz strasznie to wkurza stojac w korku zaczalem 'naprawiac' usterke. Zaczalem od wyczyszczenia przepustnicy, zero efektu. Nastepnie wyczyscilem przelywke i krokowy (z tego ostatniego wylecial czarny syf). Niestety...
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
Na poczatku dzieki za zainteresowanie, bo sam juz nie wiem co moze byc. Po wymianie zaworu kontrolka zaczela czasami gasnac w czasie jazdy (wczesniej swiecila caly czas). Zawor zalatwilem nowy z innego zrodla bo akurat trafila sie okazja ze moglem go miec w ten sam dzien (ale dzieki za namiar na sprzedajacego). Wiec jak kontrolka nie zgasla calkowicie...
witam mam problem moja kia jak rano odpala to tak jak by mial zaraz silnik wyskoczyc jest jej ciezko odpalic czasami trzeba ze trzy razy odpalac bylem w warsztacie powiedzieli mi ze to swiece zarowe bylem w sklepie to nie moga znalezc takich swiec do tego silnka to jest silnik 2.9 tdi dohc z 2000 roku moze ktos by cos podpowiedzial czy to moze byc swieca...
Witam Posiadam Golfa IV 1,4 16v Kupiłem Go z Uszkodzonym silnikiem Tzn Uszkodzony Pasek Rozrzadu Krótszy Od Wałków wymienilem zawory Dotarłem Planowanie Rozrzad wszystko Złozylem Silnik Odpala Normalnie chodzi Tylko Ciezko Pali Jak Jest Zimno Musze Z 5 Razy Przekrecic Rozrusznikiem Cieply Pali Lepiej Ale Musze z 4sek Krecic Po odpaleniu silnik chodzi...
W pl mialem i w sumie dalej mam udika ze zrobionym silniku po peknieciu walu. Wszystko igla procz pompy. Te samo zachowanie. Zimny pali od strzala. Cieply nie. Trzeba grzac swiece gdzie elektronika juz ich nie wlacza. Ludzie maja patenty jak lanie wody zimnej czy z czajnika ale mi to nigdy nie wskazalo jednoznacznie tak jak bym chcial. Jak odpowietrzony...
Witam wszystkich. Tak jak napisalem w temacie chodzi o citroena xantia 1.9 td z 1998r.Otórz niezaleznie czy silnik zimny czy cieply ciezko pali (potrzeba" dlugich" paru obrotów zeby zaskoczyl)> Paliwo dostaje filtr paliwa sprawdzony swiece takze. Z góry dziekuje za porady i pozdrawiam.
Mam uwalony ten czujnik - w tym sensie ze informuje komputer ze silnik jest zimny i niejest tak ciekawie bo jak silnik jest zimny to OK, ale cieply silnik ciezko odpalic bo ecu daje za duza dawke paliwa i go zalewa, jak oszukam komputer, tzn podepne odpowiedni rezystor w miejsce czujnika tak ze komp mysli ze silnik jest cieply to znowu ciezko jest odpalic...
Witam mam pytanie jesli ktos zna problem. Jak opisalem w temacie moje Polo 6N bardzo ciezko kreci na zimnym silniku, wrecz sie przycina, natomiast po doslownie kilku minutach pracy silnika odpala juz zupalnie normalnie. W lecie nie bylo zadnej roznicy wiec sprawa zdecydowanie dotyczy temperatury zewnetrznej. Prosze o porade, pozdrawiam.
SIema Wyjasnie teraz dokladnie jakie mam objawy: - Silnik ciezko zapala jak jest cieply - Strasznie jest zmulony musze depnac gaz w podloge i poczekac jak sie na obroty wkreci zeby wogule jakos nim jechac. - Jak ustawialem z kolega zaplon to zobaczylem ze mialem go strasznie opuznionego jak ustawilismy zapon normalnie jtak jak ma byc to silnik wogule...
Witam kupilem Audi A4 b5 silnik 1.6 8v jak sie nie myle jest to silnik ahl mam z nim nastepnujacy problem ciezko odpala , a dokladniej raz odpala dobrze i szybko , a raz trzeba go krecic i krecic i nie wazne czy silnik jest zimny czy cieply pali jak mu sie podoba , zauwazylem jeszcze jedna dziwna rzecz mianowicie wskaznik temp. Silnika dziwnie sie zachowuje...
Sory ale sam pisałeś:"Mozesz wyjasnic co moze byc przyczyna? bo kable i swiece maja ok 30000 przejechane, czy jak cieply silnik zle przewodza??" LPG ma to do siebie,że łatwo wysadza intalację WN, sprawdź porzez podmiany na dobre, ale może to cię wiele kosztować o ile nie masz zaprzyjaźnionego mechanika lub kogoś z sc900.
Witam, Powiedzcie mi cos na temat Audi A4 96r 1.8benz jak jest zimny bardzo ciezko piali. Jak cieply to Ok Takie bledy, ale chyba nic z tym wspolnego: 17978 - Sterownik silnika zablokowany P1570 - 35-10 - - - Sporadyczny 16514 - Zespół 1; sonda 1: elektryczna usterka w obwodzie prądowym P0130 - 35-10 - - - Sporadyczny dzieki za wszelkie info
Poprostu pewnie go wymienił.Problem jest podobnej rangi jak w oplu 1,7.Wałek/wałki są rurami a na owe rury naprasowane krzywki w fabryce tak jak powinno byc.Pózniej przy pierwszej kolizji po zerwaniu paska nastepuje delikatne przestawienie krzywek na rurach i stad pozniej problem z odpalaniem.Mam obecnie taki silnik rozebrany w warsztacie i widze jakie...
Witam mam problem z z Audi TT V6 3,2 i licze na wasze wsparcie techniczne. Problem polega na tym ze samochod na zimnym silniku odpala poprawnie ale jak tylko np.rano po uruchomieniu wyjade z garazu zgasze samochod na chwile zeby zamknac brame i ponownie chce go uruchomic to zaczyna warjowac tzn.ciezko odpala a jak juz zapali to chodzi nierowno zuca...
vw passat 1.6d (bialo niebieski dym) jak moze byc tego przyczyna slyszalem ze w silniku diesla ustawia sie zaplon na czym to polega i jak to sie robi??i chce zapytac o jeszcze jedno dlaczego diesel bardzo dymi (siwo-niebiesko) czy to moze byc uszczelka pod glowica czy pierscienie?? pozatym ciezko pali bez roznicy czy zimny czy cieply co to by moglo...
Witam zamieszczam ten post bo już mi ręce opadają z moim problemem mianowicie ma problem z zapaleniem jak jest silnik ciepły (ALH TDI 90 km).Brylem z tym moim golfem w u różnych mechaników i żaden nie potrafi mi pomoc. Teraz wymienię co było zrobione wymienione wszystkie filtry wężyki podciśnienia dalej ustawiano kat wtrysku i pasek rorzadu....
Witam szanowne grono. Mam dziwny problem w Seicento 900 z 2001 roku. Otóż auto strasznie trudno uruchomic gdy silnik jest chocby lekko cieply - sprawa narasta - im bardziej cieply silnik - tym mbardziej ciezko odpalic. W tem ok 80 - 90 stopni odpalenie auta staje sie niemozliwe. Posprawdzalem wszystkie mozliwe masy, styki itp. Sprawdzilem sterownik...
dzieki za info!! ogulnie powiem tak ciagle cos nowego chyba czas go sprzedac choc z kasa krucho dlatego go robie!chyba faktycznie cos z wtryskiem,jak jest zimny na benzynie odpala bez problemu i na gaz tez przełańcza sie bez problemu,ale jak tylko silnik sie nagrzeje i wyłacze go ciezko go odpalic dlugo trzeba krecic zeby zaskoczył niewiem gaz tam sie...
Witam. Mam problem z moim audi. ciezko opisac cala sytuacje ale moze sprobuje. Auto gdy postoi i jest zimne odpala normalnie. zdarzy mu sie delikatnie przylac i przerwac ale odpala i dziala (zarowno na benzynie jak i lpg). problem zaczyna sie gdy autko rozgrzeje sie do ~70 stopni. wtedy silnik gasnie i NIE MA OPCJI zeby odpalil z kluczyka do czasu az...
No u mnie podobnie-jak dotad nie narzekalem na oplowskie diesle ale od kilku dni ..dupa blada hm.Jak jest zimny ciezko pali,tak jakby paliwo mu z pompy zchodziło przez noc-no doslownie krecenie po kilkanascie sekund i nawet nie pierdnie.Jak juz zaczyna zalapywac to tak jakby po jednym garze lapal,dopiero na rozruszniku jakos wchodzi na obroty itd.Jak...
Witam Wiem ze bylo wiele tematow o golfie. Wiem ze bylo wiele tematow o tym ze nia zapalal. Wiem ze byllo wiele tematow o tym ze ciezko jest zapalic komus goracy silnik. Ale na milosc boska drogi modzie!! Sam pomysl zanim usuniesz ten temat. Nie znalazlem tematu o tym ze cieply silnik golfa W OGÓLE nie zapala. A zimny i owszem. Do rzeczy: Mam pewien...
Hehe... to i ja sie podziele swoimi spostrzezeniami. Mam Opla Omege 2,5 TD z 94 roku (silnik ten sam co w bmw 525). Zalalem OR (a dokladniej sojowego, bo to sojowy a nie rzepakowy jest najtanszy) w proporcji najpierw 40/60 (OR/ON), potem 66/33 aby docelowo osiagnac 75/25. Niestety dupa... auto zaczelo bardzo ciezko odpalac (na dworze bylo 8 stopni)....
Witam kolegow Jestem fanem t5ek pierwsza mialem 5 lat z silnikiem axd zrobilem ponad 180 tysiecy i zero jakich kolwiek problemow odnosnie silnika,maglownica i pompa wspomagania raz wymienione to tyle Odmlodzilem na bnz z 2008 z dpf po kilku miesiacach stukanie w silniku....olej w zbiorniczku masakra Oddalem do mojego zaufanego mechanika,moim zdaniem...
silnik to 1.1 wydaje mi sie ze na monowtrysku, niestety niemam obrotomierza wiec ciezko stwierdzic mi na jakim przedziale, ale generalnie nastepuje to przy przyspieszaniu czyli chyba bardziej w nizszym-srednim zakresie. na biegu jalowym silnik raczej pracuje rowno (ma tam male wachniecia ale mysle ze w przedziale +/-50obr i chyba bylo tak zawsze) zarowno...
Witam niby sporo podobnych watkow.. Moj Opelek Meriva 74kW 2005 jakos jezdzil. Mial wymieniony olej 5w30 z filtrem robiona klime i filtr powietrza. Moze zbieg okolicznosci ze po tym zrobilem kilkanascie kilometrow do miasta raz gasilem/odpalilem. W trakcie jazdy powrotnej zgasl z lekkim szarpnieciem moze dlatego ze pracowala klima. Pasek byl wizualnie...
Witam , dodam na wstepie ze jestem laikiem w tych sprawach. pojazd to renault laguna 2 (2002r) 198tys , 1,9 dci 74 kw Opisze po krotce swoja histroie : jakis tydzien temu bylem u elektryka zeby mi szybe zrobil po czym nie chcial mu w warsztacie odpalic , ja zdziwiony mowie ze paliwa na pewno jest i to nie rezerwa lecz on musial dolac z 4 litry paliwa...
a ja powiem ze mialem wesoly nr z autem benzynowym ktore się zachowywalo prawie identycznie tyle ze zmulone bylo przez caly czas. z tego co opowiadal wlasciciel zaczelo się rownie niewinnie. wymieniali cudowali i się ze ..... snu zbudzili. a przyczyna byla kretynsko ukryta i nie do wykrycia. okazalo się ze na 2gim cyl co jakis czas się nie domyka zawor...
Witam, Mam problem ze swoja Skoda Fabia 1.4 z 2000r.Spedzilem juz miesiac na internecie i nie moge znalezc rozwiazania mojego problemu. Duzo jest o tym pisane ale nic konkretnego. Mianowicie mam problem z mrugajacymi swiatlami w calym samochodzie i wariującą pompą wspomagania. Gdy silnik jest zimny odpala od strzału(bo gdy jest cieply to trzeba dluzej...
Witam Mam samochód: Marka: Citroen Model: Berlingo Rok produkcji: 1999r Silnik: 1,4 benzyna bez gazu (oznaczenie TU3JP ) Mam następujący problem: Gdy odpalam zimny silnik auto jezdzi i nie ma problemu Gdy przejade 10km powiedzmy i silnik sie rozgrzeje to wtedy: -auto przerywa -nie chce jechac -nierówno chodzi -nie wchodzi na obroty -nie da sie totalnie...
Witam niedawno zakupilem mercedesa w220 s500 long z LPG 1998r. Auto kupilem zaniedbane i z nierówna praca silnika. Zimny zapala na benzynie odrazu i na postoju silnik pracuje dobrze i chodzi do odcinki 4000 obr po ruszeniu zanim silnik sie rozgrzeje i delikatnie naciskajac gaz, auto jedzie. Po wcisnieciu mocniej pedału gaz auto zaczyna się dławić tak...
cieplym silniku ciezko odpala zimnym silniku odpalenia cieplym silniku
sterowanie zaworem kulowym delphi interfejs piasta łożyska
lodówka gorenje śrubokręt krzyżowy
Wpływ upalonego zera na liczniki statyczne w instalacji trójfazowej Zanikanie iskry po nagrzaniu silnika - przyczyny i diagnostyka