jest za mało paliwa do zainicjowania zapłonu ,pompa na wejściu pod śrubą od strony ssania ma sito musisz odkręcić 17 kluczem ,a potem wyjąć siteczko delikatnie np ,wiertłem 5mm możesz zadzwonić może przez telefon będzie prościej 502027772
A ma grzanie świec?
w tych pompach padała elektryka a nie mechanika zdarzały się przypadki w czasie trwania gwarancji pompy praktycznie bez przebiegu
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Można zrobic ,ale sprawdz czy nie jest winny rozrusznik bo czesto ma luz na głowiczce i sie klinuje,wtedy ma za małe obroty do rozruchu
Brak wolnych obrotów ewidentnie wskazuje na winę pompy. W tym silniku nic więcej za to nie odpowiada. Kolejne wymienione objawy są prawdopodobnie także winą uszkodzenia pompy, a jeśli nie, to należy się nimi zająć w drugiej kolejności.
A zmierz napięcie między B+ a obudową alternatora. Jeśli wyniesie 14V ale na klemach aku jest 12 V to winowajcą jest masa silnika/kable/styki.
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Mam ten sam problem. Gdzie szukać przyczyny?
Witam wszystkich po dłuższej przerwie wracam do tematu palenie tego wehikulu prawdopodobnie utrudnia zbyt duza dawka rozruchowa która zalewa cylindry doszedłem do tego ustawiając gaz na minimalne obroty tak ze tylko tylko zadusilem go w tym ze ustawieniu. Postal tak dwa dni i nawet fajnie zapali oczywiście bez ruszania dziwignia gazu. Teraz pytanie...
jeszcze jakbys powiedzial mi dokladnie jak to zrobic poprosze o roztlumaczenie U peugeota to bardzo proste: wkladasz trzy kolki, zakladasz pasek i OK. Nie podales, jaki silnik, wiec rysunki do obu: DW8 http://obrazki.elektroda.net/98_12680387... http://obrazki.elektroda.net/70_12680387... XUD http://obrazki.elektroda.net/81_12680387...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Dziś problem został ostatecznie rozwiązany :D . Problem wywodził sie z wałka rozrządu. Ale aby go zdiagnozować trzeba było wykluczyć wiele innych możliwości. Komputer nie wykazywał żadnych błędów.
a rozrusznik sprawdzałeś ?
Jeśli jest jak na filmie to jest kostka. MUSI być oryginalna. Jeśli kręci normalnie i nie odpala silnik to inna przyczyna.
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Ale teraz powietrze nie jest filtrowane. Sprubój założyc gabkę a odłączyć (usunąć) rurkę przed filtrem
Przyczyn może być wiele, np paliwo może się cofać. Co już sam sprawdziłeś?
https://obrazki.elektroda.pl/8679957700_... Wiele razy przeczytałem na tych stronach pomocne/przydatne informacje dla tego też chciałem się podzielić swoim doświadczenie, może komuś pomoże :) Moje auto: Seat Ibiza, 2008 r., 1,4 benzyna, 63kW (6j), silnik BXW - kręci, nie odpala; Auto nie odpaliło po ok. 24 h od ostatniej jazdy, wcześniej...
n ie rozumiem dokładnie tego wkrętaka w tłumiku? A co z tym paliwem w wale korbowym, ze aż taka ilość tam się znajdowała?
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Tak. Czysta jest.
zobacz zaworki podcisnienia
Corsa c 1.3 tdi 133 tys przebieg 2004 rok Problem polega na tym że autko ciezko kreci Ale po którymś razie po 10 załapie Druga sprawa przy szybszym dodaniu gazu w czasie jazdy silnik jak by się dławił rozłączał brak reakcji musze od nowa przekręcić kluczykiem od nowa auto zapalić Paliwo dochodzi do wtrysków Filtr Paliwa wymieniony wczoraj Alternator...
Świece do golfa nie są drogie, dla świętego spokoju możesz wymienić, koszt jednej to ok 20-30zł, tylko świece powinno się wymienić wszystkie,żeby równo grzały.
Ducato 2000r 2.8 jtd 128km. Wtryski odpadają są po regeneracji z nowym cały środkiem Boscha robione w zaufanej firmie
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam lagune l 1.8 benzyna/gaz . Problem mój polega na tym ze nie mogę odpalić , a jeżeli się uda odpalić to za 7 , 8 razem . Po zgaszeniu silnika odpala jak należy , jest problem z pierwszym odpaleniem. Samochód jak postoi kilka godzin to problem się powtarza . Wymieniłem pompę paliwa i nie ma rezultatów. Pozdrawiam...
wymieniłem wszystkie filtry Tutaj szukaj odpowiedzi, a filtr powietrza sobie wymień na nowy (nawet jeśli go zmieniałeś - to nie jest śmieciołap, tylko filtr powietrza - i już jest sklejony! To, że wizualnie czyst, nie znaczy, że dobry!). Przyczyna jednak nie tkwi w filtrze powietrza - podpowiedź w cytacie ;).
Gaznik do czyszczenia wedlug mnie
to jest voyager 3 ten piewszy z ladniejsza buda
Do diesli zakładam własny automat do świateł z opóźnieniem załączania np 15 sekund. Kolega ma racje jeśli od świateł zauważyłes różnicę przy odpalaniu, to w pierwszy mróz bedzie łe łe i kaput .
sprawdz czy palec w aparacie nie jest zasniedzialy, ja mialem tak u siebie. ciezko palila wyczyscilem i pali jak zloto.
Witam Problem z audi jak w temacie, rano odpala powiedzmy ok chociaż tez po dość długim kręceniu rozrusznikiem.... Po zgaszeniu gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany kreci bardzo długo...kilka sekund zanim odpali. Na cieplym nie ma problemu... Nie ,,przytyka'' rozrusznika jak często bywa przy tych wtryskach oraz nie kopci na biala jak ,,lejace...
Na początek zmień ten czujnik. Jak długotrwałe kręcisz to jest jego wina. Silnik normalnie wkręca się na obroty?
Na wielopunktcie powinno być przeważnie coś koło 3 bary.Sprawdź filtr paliwa.Na regulatorze ciśnienia nie ma napisane przy jkim się ciśnieniu otwiera?
W parametrach co widać - prędkość silnika w trakcie rozruchu i ciśnienie paliwa na szynie?
mimo to gdy auto jest rozgrzane to nie chce odpalic na dotyk tylko tak mulowato kreci jakby byl rozladowany aku i probowal na ostatkach pradu zapalic Po pierwsze pomiar napięcia NA ROZRUSZNIKU podczas kręcenia, jeśli będzie ok 10V to rozrusznik out i wymiana tego co trzeba. Po drugie czy wkręca ci się na obroty powyżej 4000obr.min?
Wstaw zawór zwrotny na początek.
Rozrusznik rozrusznikowi nie równy.
witam mam podobny problem w 2005 a4 2.0 tdi ciezko odpala i trzesie na wolnych obrotach diagnostyka nic nie pokazuje wymieniona wiazka do wtryskow nowy rozrzad nic nie zmienil przejechane 160tys km jakis pomysl?
Wygląda to na świece, mimo że działają to słabo grzeją. Jak masz opalarkę to wsadź ją w kolektor ssący i spróbuj odpalić jeżeli będzie poprawa to napewno świece. Dawniej na tzw. kopcia odpalano w największe mrozy
Witam! Pacjent audi a3 1.6 tdi 2012r. 170 tys przebiegu. Jak w temacie długo kręci żeby odpalić, po czym jak się silnik uruchomi to falują obroty. Bład jaki od czasu do czasu występuje to P00C6. Jakies sugestie????? wtryski i czujnik ciśnienia na listwie wymienione. Ciśnienie na listwie na biegu jałowym OK.
w poniedzialek zamierzam jechac na komputer, z tego co wiem uszkodzona lambde wykryje a jak jest z wtryskiwaczami? gdyby wyszlo, ze wtryskiwacze to idzie je jakos naprawic/zregenerowac ?
Czy wykluczyłeś możliwość "łapania" powietrza przez układ zasilający ( także powrót ). Miałem kiedyś taki przypadek. Po za tym jest możliwość zabrudzenie ( zapchania ) sitka przy pompie paliwa w zbiorniku.
Jak odepniesz czujnik temperatury to odpala normalnie czy lepiej ale dalej ciężko? Sprawdź ile czasu grzeją świece przy tej temperaturze.
Pompę paliwa wymień na początek.
Możesz sprawdzić vagiem ciśnienie w garach. Robiłeś mu w ogóle diagnostykę nic vag nie mówi? Może Ci pompowtryski już siadają, zazwyczaj zaczyna się właśnie od ciężkiego palenia. Dziwne że przy jeździe traci moc a przy jeździe masz siwy dym z wydechu?
3. czy jest jakas prosta metoda sprawdzenia czy ta pompa jest do wymiany lub jej sterownik (jesli jeszcze odpala i jezdzi). Tak na stole pobierczym.
Witam posiadam auto Renault Laguna2 1.8 2001rok (gaz),od jakiegoś czasu mam pewien problem z nim mianowicie. Gdy rano wstaje do pracy idę odpalić auto (na dotkniecie przycisku bez dodawania gazu)ma problem odpalić przebiera,przebiera no i po dluższej chwili odpali;>,nieraz robi mi się tak ze wcisnę start a on nawet nie zakręci tylko kontorlki się od...
Witam serdecznie! Od nie dawna jestem posiadaczem Focusa 1.8 tdci 115km 2002r [180k przebiegu], zawiozlem auto, jak dotychczas myslalem, ”mechanika” aby wymienil mi rozrzad pasek + rolka, filtr oleju paliwa kabinowy i powietrza oraz olej. Dzis pojechalem po odbior auta i niestety auto ciezko odpala. Jezeli odpali to juz chodzi bez zarzutu,...
A komputer też został zmieniony czy został z wersji 1.8 ?
Witam. Mam problem z odpaleniem. Bardzo długo musze kręcic zeby odpalił. Jak juz odpali to musze mu dac w gaz zeby wszedł na swoje obroty bo nie równio chodzi. Poza tym kopci białym (siwym) dymem. Kopci nawet jak niegazuje go zeby wzedł na te obroty. Prosze o pomoc bo niewime co robic. Swiece wyminiłem a problem pozostał.
przy odpalaniu golf jakby się dławi, dławi i dopiero za 3-5 sekund zaskoczy, jak zgaszę auto i odpalę jeszcze raz to pali na dotyk, po postoju minimum półgodzinnym znowu jest to samo. Taki urok monowtrysku. Jest lpg ? (stara benzyna w baku)
Kolego, oznaczenie TDI dotyczy aut z grupy VAG. W Volvo S40 lub V40 z tego rocznika masz 1.9D 102kM lub 116kM, tutaj masz info o silnikach diesla w S40 i V40. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=7317 Co do Twojego problemu to tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=8918&h...
Świece są ok zresztą wyżej o tym pisałem A napisałeś tak Świece sprawdzone pod kątem oporności. To znaczy co zrobiłeś i jak i jakie wyniki i czym.....
A moze to byc przyczyna czujnika halla ?
Ok sprawdzę to. A ma ktos jeszcze jakies pomysly?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Filtry powietrza i paliwa to podstawa.
problem sie pogorszyl , teraz ciezko odpala gdy jest 3/4 baku
Witam moze ktos wie jak ustawic wysokosc pomp jednostkowych wzglem wałka w silniku BF6M 1013E . Silnik ciezko odpala,na zimnym silniku dymi na niebiesko na duzych obrotach przydymia na czarno. Dziekuje za zainteresowanie tematem.
Ok jak sprawdze czy to instalacja to co bede musial zrobic zeby to naprawic ;) Reg. 3.1.17. Nie wysyłaj pytań bardzo podstawowych, na które odpowiedzi można znaleźć w instrukcji obsługi lub ogólnie dostępnych źródłach. Nie prezentuj postawy, że mi się należy. Dbaj o poziom pytań i dyskusji. Dziękujemy.
Jak akumulator.sprawdz masę i zasilanie rozrusznika.
Moja skoda mimo wymiany akumulatora, rozrusznika dalej ciezko odpala. Podczas odpalania słyszę dzwiek jakby szorowania niewiem jak to opisac. Filtr paliwa wymieniony. Świece żarowe sprawdzone.
Walki wymienione i silnik odpala... Teraz ustwienie zaplonu ale przed tym czeka mnie wymiana wtrysku sterujacego przynajmniej tak pokazuje VAG po odczytaniu bledow Po nocy ciezko odpala...Trzeba z 2 razy zakrecic zanim przemowi
Jeździłem teraz z 3 dni zakręconym gazem..dalej ciezko odpala na letnim silniku ;/ czasem jest tak że jak by odpalił zaraz zgaśnie i już nie odpalisz dopiero gdzieś za godzinę.. Zamówiłem wtryski i termostat poniewaz przy jezdzie okolo 100 km/h zaczela mi malec temperatura i nagrzewnica slabiej grzać ;/będą w środę jak założę dam znać co i jak
po wymianie auto dalej ciezko odpalało na gazie lub po jezdzie na gazie :( Na benzynie juz jezdze przeszło tydzien i jest wszystko OK Niestety kolejna wizyta u mechanika w przyszłym tygodniu tym razem zlece tą regulacje zaworów.
mondeo 1.8 td ciezko odpala i stuki w silniku ale nie zawsze ciezko odpala tylkoo rano a co do tych stuków to czasem jest ok zle jak zacznie stukac to traci moc czy to wtryski??
Witam zwalił mi się pasek od pompy wtryskowej i niewiem jak go załozyc pod jakie ustawienia bo załozyłem i ciezko odpala i zaraz gasnie prosze was o jakies dobre ustawienie do pompy i tylnego kola od rozrzadu POMOCY
No akurat opcji kontrolki nie ma, ciezko odpala jak jest zimno, swiece sprawne.
Witam wymieniono kilka czujników położenia wału i dalej cieżko odpala nowa wiązka do czujnika tez odpala jak mu się chce po nocy od razu po kilku uruchomieniach już nie.
To ze kopci to ustawienie kata wtrysku z a ze ciezko odpala moze byc zapowietrzony.
Witam, skoro z wiertarki odpala - to by znaczylo, ze nie trzeba 'odkrecac manetki gazu' w ogole przy zapalaniu - bo sie wtedy zalewa swieca... Jak z rozrusznika ciezko odpala lub nie chce zakrecic w ogole - to ma bardzo duza kompresje i tez trzeba sprobowac odpalic bez 'gazu', calkowicie nie dotykac, nie odkrecac manetki 'gazu' przy odpalaniu - zeby...
tak było podpinane i mechanik powiedział ze wtryskiwacze i zostały wymienione i dalej ciezko odpala
auto ciezko odpala na ciepłym . to nie problem wałka,standardowo poprawia sie dawkę rozruchowa dla ciepłego silnika i pali od ''obrotu wału''.
Witam. Mam problem z moja ibizą ciezko odpala na zimnym i cieplym silniku. Komp nie pokazuje zadnych błędów, pompa chodzi, czujnik temp. wymienilem, ale jak czujnik jest wypiety pali od strzala, to gdzie problem?
No i nie napisał a mam dokładnie to samo. Auto tez stało tyle żę kreciło kręciło (bo strasznie ciezko odpala) i przestało. Teraz słykac aby jedno "cyknięcie" i koniec
Na zasilaczu pokazuje napięcie 19.55V. ok ale jak podłączysz zasilacz wciśniesz power on poczekasz 3-5 sekund odłączysz zasilacz i zmierzysz na wtyku napięcie to masz nadal 19 czy 0?
Prosze o pomoc moje iveco eurocargo ciezko odpala zimny czy tez goracy po odpaleniu silnik pracuje idealnie jedynym problemem jest tylko jego odpalenie prosze o jakas podpowiedz co moze byc pzyczyna tego problemu
Witam moje a4b5 1.9tdi 110km 97r ciezko odpala <dusi sie ,nie moze załapac potem kulowo chodzi po dodaniu lekkiego gazu trzyma oborty normalnie > mam ten samochod z 2 miech.Ciezko zaczoł teraz krecic w zime z rana jak jest zimno wymienilem wszystkie filtry i nic. Sprawdzilem świece Miernikiem cyfrowym dt-830 B ustawiłem na 200 (Ω) i kazda...
Jesli to 2-suw to normalne ze ciezko odpala. Mieszanka musi przejsc przez korbowód. 4-suwy zwykle odpalają za pierwszym lub drugim szarpnieciem. Jezeli swieca jest osmolona to za duzo oleju dajesz do paliwa.
Witam nie wiem czy byl ten temat czy nie ale nie mogłem znaleźć albo słabo szukałem mam problem typu ciezko odpala na ciepłym silniku na zimnym pali na strzala a na cieplym musze pokręcić żeby zapalił co może być przyczyną??
Witam jak ustawia się zapłon w Renault Megane Classic (diesel) samochód cieżko odpala a jak już odpali to z wydechu leci niebieski dym. :|
Witam, mam taki problem z fiatem Coupe 2.0 16v. Jak w temacie, na zimno ciezko odpala, odpala i odrazu gasnie, strzela w filtr jak juz odpali ciezko się wkreca , jesli przekroczy 3 tys to juz wkreca się do konca. Jak auto sie rozgrzeje to problem znika..po pewnym czasie jak sie pojezdzi chodzi normalnie... Problem jest jak mysle z ubogą mieszanką ,...
Udało się naprawić ? Co było przyczyną ? Bo znam drugi taki sam przypadek z identycznymi objawami. Jestem ciekaw co u Ciebie pomogło.
problem powrocil ciezko odpala i jak na 1 i 2 biegu dam pedal do spodu przy 3 tys obr jest tak jak by nagle silnik gana ulamek sekundy i ful moc takie mocne szarpniecie
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
Witam mam problem z autem jak w temacie,gdy jest zimny to ciezko odpala ,a jak rozlacze kleme to pali na dotyk.Bledow nie ma ,niewidzi tylko czujnika pedalu sprzegla poniewaz jest nie podlaczony (z powodu instalacji od anglika)
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. Smile zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala..
Auto na początku ciezko odpalało, nie trzymało obrotów. Po resecie ecu zaczął odpalać, trzyma o obroty. Odlaczyłem i zaślepiłem przewód zasilający listwe lpg. Zero poprawy. Nie mierzyłem ciśnienia paliwa, silnik ciężko ale wkręca sie na 6000 obr. Wiec uznałem że jest zapas paliwa na wtryski. Czy to może byc spowodowane ciśnieniem paliwa ale zbyt dużym?
Mam problem z Toledo - rano ciezko odpala, na cieplo odpalenie bez problemu. Sprawdzilem swiece jest ok czy to czujnik? Rok temu zima -10C odpalenie bez problemu. Pomocy, jestem nie slyszacy. Tytuł tematu oraz pisownię postu poprawiłem. Proszę zapoznać się z regulaminem.
No mam lpg.Błedy nie wyskakują w Vagu jedynie ciezko odpala. Probowałem zakrecać butle i wyjezdzic gaz z rurek ale nic nie dało.
Witam. Mam problem z daelim roadsport 125 na wtrysku, mianowicie ciezko odpala, jak juz odpali to zle reaguje na gaz przy trzymaniu obrotow ok 4 tys znacznie spadaja do 2 lub wogole nie ma reakcji. Check miga dwa i pięć razy. Nie moge znalesc w necie kodu usterki pomożecie?
A jaka wada silnika? Chodzi niby o to, ze auto dymi na biało, ciezko odpala na zimnie i coś jest z silnikiem, ale nie napisał dokładnie co Jeździł długo tym samochodem gdy chciał go kupic i słyszał wszystko oraz widział
Czy to ze sie dlawi nie bedzie zwiazane cos z palcem oraz kopulka? Poniewaz od razu po wymianie zaczal sie problem. Zauwaazylem ze przy mrozach ciezko odpala po nocy :-(
Witam! Silnik 2.5 benzyna ozn. AAF Bardzo ciezko odpala a jak juz sie uda to chodzi nie na wszystkie cylindry - kicha w tlumik Wymienilem swiece , kable wysokiego napiecia, kopolke i palec rozdzielacza. Nic to nie zmienilo. Za co sie zabrac?
Witam.Nie moge ustawic faz rozrzadu w moim aucie.Mianowicie walek rozrzadu ustawilem trzpieniem 10mm,a wal glowny na kole pasowym ktore ma tez otwor pod trzpien 6mm.po takim ustawieniu i skreceniu wszystkiego auto ciezko odpala,dymi i gasnie;/ :cry:
Witam mam problem z moim BMW e39 525 tds .bardzo ciezko odpala na cieplym silniku na zimnym pali super na goracym tez super a na cieplym koszmar czy ktos mial tez jakis podobny problem z tds-em bardzo prosze o pomoc z tym tematem z gory dziekuje i pozdrawiam
Zanim zaczniesz regulować dysze napisz tu nam jakie sa objawy, bo np. moze byc zatarty tłok. A wtedy krecenie dyszami nic nie pomoże. Na tym forum jest przynajmniej kilka postów o kalibracji dysz. Wystarczy poszukać. Silnik nie jest zatarty. Objawy teraz ciezko odpala jak juz odpali to chodzi elegancko i pozniej nie mam problemu jej z odpaleniem a...
ciezko odpala zimnym skuter ciezko odpala zimny odpala ciezko
naprawa samochodowy miernik napięcie zmienne władimirec podnośnik
Nissan Murano Z51 – pinout 24-pin ekranu, funkcje kabli, AV/NAVI, CAN, RGB Separator antenowy do radia TS10 – podłączenie, zasilanie, adaptery Fakra/ISO