jest za mało paliwa do zainicjowania zapłonu ,pompa na wejściu pod śrubą od strony ssania ma sito musisz odkręcić 17 kluczem ,a potem wyjąć siteczko delikatnie np ,wiertłem 5mm możesz zadzwonić może przez telefon będzie prościej 502027772
A ma grzanie świec?
Można zrobic ,ale sprawdz czy nie jest winny rozrusznik bo czesto ma luz na głowiczce i sie klinuje,wtedy ma za małe obroty do rozruchu
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
w tych pompach padała elektryka a nie mechanika zdarzały się przypadki w czasie trwania gwarancji pompy praktycznie bez przebiegu
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
A zmierz napięcie między B+ a obudową alternatora. Jeśli wyniesie 14V ale na klemach aku jest 12 V to winowajcą jest masa silnika/kable/styki.
Brak wolnych obrotów ewidentnie wskazuje na winę pompy. W tym silniku nic więcej za to nie odpowiada. Kolejne wymienione objawy są prawdopodobnie także winą uszkodzenia pompy, a jeśli nie, to należy się nimi zająć w drugiej kolejności.
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Witam wszystkich po dłuższej przerwie wracam do tematu palenie tego wehikulu prawdopodobnie utrudnia zbyt duza dawka rozruchowa która zalewa cylindry doszedłem do tego ustawiając gaz na minimalne obroty tak ze tylko tylko zadusilem go w tym ze ustawieniu. Postal tak dwa dni i nawet fajnie zapali oczywiście bez ruszania dziwignia gazu. Teraz pytanie...
Mam ten sam problem. Gdzie szukać przyczyny?
Jeśli jest jak na filmie to jest kostka. MUSI być oryginalna. Jeśli kręci normalnie i nie odpala silnik to inna przyczyna.
jeszcze jakbys powiedzial mi dokladnie jak to zrobic poprosze o roztlumaczenie U peugeota to bardzo proste: wkladasz trzy kolki, zakladasz pasek i OK. Nie podales, jaki silnik, wiec rysunki do obu: DW8 http://obrazki.elektroda.net/98_12680387... http://obrazki.elektroda.net/70_12680387... XUD http://obrazki.elektroda.net/81_12680387...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Dziś problem został ostatecznie rozwiązany :D . Problem wywodził sie z wałka rozrządu. Ale aby go zdiagnozować trzeba było wykluczyć wiele innych możliwości. Komputer nie wykazywał żadnych błędów.
a rozrusznik sprawdzałeś ?
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Ale teraz powietrze nie jest filtrowane. Sprubój założyc gabkę a odłączyć (usunąć) rurkę przed filtrem
Przyczyn może być wiele, np paliwo może się cofać. Co już sam sprawdziłeś?
https://obrazki.elektroda.pl/8679957700_... Wiele razy przeczytałem na tych stronach pomocne/przydatne informacje dla tego też chciałem się podzielić swoim doświadczenie, może komuś pomoże :) Moje auto: Seat Ibiza, 2008 r., 1,4 benzyna, 63kW (6j), silnik BXW - kręci, nie odpala; Auto nie odpaliło po ok. 24 h od ostatniej jazdy, wcześniej...
Wszystko zgodne z logiką-światła również są obciążeniem dla akumulatora, co w połączeniu z rozrusznikiem daje niskie napięcie. Przy starszym akumulatorze wróżę szybką wymianę...
wymieniłem wszystkie filtry Tutaj szukaj odpowiedzi, a filtr powietrza sobie wymień na nowy (nawet jeśli go zmieniałeś - to nie jest śmieciołap, tylko filtr powietrza - i już jest sklejony! To, że wizualnie czyst, nie znaczy, że dobry!). Przyczyna jednak nie tkwi w filtrze powietrza - podpowiedź w cytacie ;).
n ie rozumiem dokładnie tego wkrętaka w tłumiku? A co z tym paliwem w wale korbowym, ze aż taka ilość tam się znajdowała?
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Corsa c 1.3 tdi 133 tys przebieg 2004 rok Problem polega na tym że autko ciezko kreci Ale po którymś razie po 10 załapie Druga sprawa przy szybszym dodaniu gazu w czasie jazdy silnik jak by się dławił rozłączał brak reakcji musze od nowa przekręcić kluczykiem od nowa auto zapalić Paliwo dochodzi do wtrysków Filtr Paliwa wymieniony wczoraj Alternator...
Tak. Czysta jest.
zobacz zaworki podcisnienia
Witam. Auto to Honda Civic 5 gen. rok 92, silnik 1.5 16V (d15b2). Co może być przyczyną tego że auto czasami nie chce odpalić? Ale tylko wtedy gdy jest już rozgrzane i np zgasze i tak po pół godzinie ciężko odpala (dopiero po kilku próbach odpala). Jak zgasze na rozgrzanym i odrazu odpale albo np tak po 5 minutach to odpala normalnie, na zimnym silniku...
Rozrusznik rozrusznikowi nie równy.
Świece do golfa nie są drogie, dla świętego spokoju możesz wymienić, koszt jednej to ok 20-30zł, tylko świece powinno się wymienić wszystkie,żeby równo grzały.
Witam! Pacjent audi a3 1.6 tdi 2012r. 170 tys przebiegu. Jak w temacie długo kręci żeby odpalić, po czym jak się silnik uruchomi to falują obroty. Bład jaki od czasu do czasu występuje to P00C6. Jakies sugestie????? wtryski i czujnik ciśnienia na listwie wymienione. Ciśnienie na listwie na biegu jałowym OK.
tutaj gubił sygnal jak był zimny tak jak opisywałem wczejsniej z logów podczas odpalania raz widział obroty raz nie widział, jak był nagrzany wszystko było ok, poz zmianie czujnika zimny pali po kilku obrotach rozrusznika, ecu niestety nie pokazał żadnego błedu.
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam lagune l 1.8 benzyna/gaz . Problem mój polega na tym ze nie mogę odpalić , a jeżeli się uda odpalić to za 7 , 8 razem . Po zgaszeniu silnika odpala jak należy , jest problem z pierwszym odpaleniem. Samochód jak postoi kilka godzin to problem się powtarza . Wymieniłem pompę paliwa i nie ma rezultatów. Pozdrawiam...
Gaznik do czyszczenia wedlug mnie
to jest voyager 3 ten piewszy z ladniejsza buda
Jak odepniesz czujnik temperatury to odpala normalnie czy lepiej ale dalej ciężko? Sprawdź ile czasu grzeją świece przy tej temperaturze.
Witam Problem z audi jak w temacie, rano odpala powiedzmy ok chociaż tez po dość długim kręceniu rozrusznikiem.... Po zgaszeniu gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany kreci bardzo długo...kilka sekund zanim odpali. Na cieplym nie ma problemu... Nie ,,przytyka'' rozrusznika jak często bywa przy tych wtryskach oraz nie kopci na biala jak ,,lejace...
Na początek zmień ten czujnik. Jak długotrwałe kręcisz to jest jego wina. Silnik normalnie wkręca się na obroty?
Na wielopunktcie powinno być przeważnie coś koło 3 bary.Sprawdź filtr paliwa.Na regulatorze ciśnienia nie ma napisane przy jkim się ciśnieniu otwiera?
Witam posiadam auto Renault Laguna2 1.8 2001rok (gaz),od jakiegoś czasu mam pewien problem z nim mianowicie. Gdy rano wstaje do pracy idę odpalić auto (na dotkniecie przycisku bez dodawania gazu)ma problem odpalić przebiera,przebiera no i po dluższej chwili odpali;>,nieraz robi mi się tak ze wcisnę start a on nawet nie zakręci tylko kontorlki się od...
3. czy jest jakas prosta metoda sprawdzenia czy ta pompa jest do wymiany lub jej sterownik (jesli jeszcze odpala i jezdzi). Tak na stole pobierczym.
mimo to gdy auto jest rozgrzane to nie chce odpalic na dotyk tylko tak mulowato kreci jakby byl rozladowany aku i probowal na ostatkach pradu zapalic Po pierwsze pomiar napięcia NA ROZRUSZNIKU podczas kręcenia, jeśli będzie ok 10V to rozrusznik out i wymiana tego co trzeba. Po drugie czy wkręca ci się na obroty powyżej 4000obr.min?
W parametrach co widać - prędkość silnika w trakcie rozruchu i ciśnienie paliwa na szynie?
Wstaw zawór zwrotny na początek.
Świece są ok zresztą wyżej o tym pisałem A napisałeś tak Świece sprawdzone pod kątem oporności. To znaczy co zrobiłeś i jak i jakie wyniki i czym.....
Wygląda to na świece, mimo że działają to słabo grzeją. Jak masz opalarkę to wsadź ją w kolektor ssący i spróbuj odpalić jeżeli będzie poprawa to napewno świece. Dawniej na tzw. kopcia odpalano w największe mrozy
w poniedzialek zamierzam jechac na komputer, z tego co wiem uszkodzona lambde wykryje a jak jest z wtryskiwaczami? gdyby wyszlo, ze wtryskiwacze to idzie je jakos naprawic/zregenerowac ?
przy odpalaniu golf jakby się dławi, dławi i dopiero za 3-5 sekund zaskoczy, jak zgaszę auto i odpalę jeszcze raz to pali na dotyk, po postoju minimum półgodzinnym znowu jest to samo. Taki urok monowtrysku. Jest lpg ? (stara benzyna w baku)
czujnik temperatury jest ok , zero błędów na kompie , parametry pompo wtrysków w normie , paliwo tankowane na stacji Orlen !!
Pompę paliwa wymień na początek.
Możesz sprawdzić vagiem ciśnienie w garach. Robiłeś mu w ogóle diagnostykę nic vag nie mówi? Może Ci pompowtryski już siadają, zazwyczaj zaczyna się właśnie od ciężkiego palenia. Dziwne że przy jeździe traci moc a przy jeździe masz siwy dym z wydechu?
Witam serdecznie! Od nie dawna jestem posiadaczem Focusa 1.8 tdci 115km 2002r [180k przebiegu], zawiozlem auto, jak dotychczas myslalem, ”mechanika” aby wymienil mi rozrzad pasek + rolka, filtr oleju paliwa kabinowy i powietrza oraz olej. Dzis pojechalem po odbior auta i niestety auto ciezko odpala. Jezeli odpali to juz chodzi bez zarzutu,...
A komputer też został zmieniony czy został z wersji 1.8 ?
Witam. Mam problem z odpaleniem. Bardzo długo musze kręcic zeby odpalił. Jak juz odpali to musze mu dac w gaz zeby wszedł na swoje obroty bo nie równio chodzi. Poza tym kopci białym (siwym) dymem. Kopci nawet jak niegazuje go zeby wzedł na te obroty. Prosze o pomoc bo niewime co robic. Swiece wyminiłem a problem pozostał.
Kolego, oznaczenie TDI dotyczy aut z grupy VAG. W Volvo S40 lub V40 z tego rocznika masz 1.9D 102kM lub 116kM, tutaj masz info o silnikach diesla w S40 i V40. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=7317 Co do Twojego problemu to tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=8918&h...
witam mam podobny problem w 2005 a4 2.0 tdi ciezko odpala i trzesie na wolnych obrotach diagnostyka nic nie pokazuje wymieniona wiazka do wtryskow nowy rozrzad nic nie zmienil przejechane 160tys km jakis pomysl?
A moze to byc przyczyna czujnika halla ?
Ok sprawdzę to. A ma ktos jeszcze jakies pomysly?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Filtry powietrza i paliwa to podstawa.
problem sie pogorszyl , teraz ciezko odpala gdy jest 3/4 baku
Witam moze ktos wie jak ustawic wysokosc pomp jednostkowych wzglem wałka w silniku BF6M 1013E . Silnik ciezko odpala,na zimnym silniku dymi na niebiesko na duzych obrotach przydymia na czarno. Dziekuje za zainteresowanie tematem.
Ok jak sprawdze czy to instalacja to co bede musial zrobic zeby to naprawic ;) Reg. 3.1.17. Nie wysyłaj pytań bardzo podstawowych, na które odpowiedzi można znaleźć w instrukcji obsługi lub ogólnie dostępnych źródłach. Nie prezentuj postawy, że mi się należy. Dbaj o poziom pytań i dyskusji. Dziękujemy.
Walki wymienione i silnik odpala... Teraz ustwienie zaplonu ale przed tym czeka mnie wymiana wtrysku sterujacego przynajmniej tak pokazuje VAG po odczytaniu bledow Po nocy ciezko odpala...Trzeba z 2 razy zakrecic zanim przemowi
Witam wymieniono kilka czujników położenia wału i dalej cieżko odpala nowa wiązka do czujnika tez odpala jak mu się chce po nocy od razu po kilku uruchomieniach już nie.
Jeździłem teraz z 3 dni zakręconym gazem..dalej ciezko odpala na letnim silniku ;/ czasem jest tak że jak by odpalił zaraz zgaśnie i już nie odpalisz dopiero gdzieś za godzinę.. Zamówiłem wtryski i termostat poniewaz przy jezdzie okolo 100 km/h zaczela mi malec temperatura i nagrzewnica slabiej grzać ;/będą w środę jak założę dam znać co i jak
No akurat opcji kontrolki nie ma, ciezko odpala jak jest zimno, swiece sprawne.
Witam zwalił mi się pasek od pompy wtryskowej i niewiem jak go załozyc pod jakie ustawienia bo załozyłem i ciezko odpala i zaraz gasnie prosze was o jakies dobre ustawienie do pompy i tylnego kola od rozrzadu POMOCY
Jak akumulator.sprawdz masę i zasilanie rozrusznika.
mondeo 1.8 td ciezko odpala i stuki w silniku ale nie zawsze ciezko odpala tylkoo rano a co do tych stuków to czasem jest ok zle jak zacznie stukac to traci moc czy to wtryski??
Witam, skoro z wiertarki odpala - to by znaczylo, ze nie trzeba 'odkrecac manetki gazu' w ogole przy zapalaniu - bo sie wtedy zalewa swieca... Jak z rozrusznika ciezko odpala lub nie chce zakrecic w ogole - to ma bardzo duza kompresje i tez trzeba sprobowac odpalic bez 'gazu', calkowicie nie dotykac, nie odkrecac manetki 'gazu' przy odpalaniu - zeby...
auto ciezko odpala na ciepłym . to nie problem wałka,standardowo poprawia sie dawkę rozruchowa dla ciepłego silnika i pali od ''obrotu wału''.
tak było podpinane i mechanik powiedział ze wtryskiwacze i zostały wymienione i dalej ciezko odpala
Na zasilaczu pokazuje napięcie 19.55V. ok ale jak podłączysz zasilacz wciśniesz power on poczekasz 3-5 sekund odłączysz zasilacz i zmierzysz na wtyku napięcie to masz nadal 19 czy 0?
Witam. Mam problem z moja ibizą ciezko odpala na zimnym i cieplym silniku. Komp nie pokazuje zadnych błędów, pompa chodzi, czujnik temp. wymienilem, ale jak czujnik jest wypiety pali od strzala, to gdzie problem?
Moja skoda mimo wymiany akumulatora, rozrusznika dalej ciezko odpala. Podczas odpalania słyszę dzwiek jakby szorowania niewiem jak to opisac. Filtr paliwa wymieniony. Świece żarowe sprawdzone.
No i nie napisał a mam dokładnie to samo. Auto tez stało tyle żę kreciło kręciło (bo strasznie ciezko odpala) i przestało. Teraz słykac aby jedno "cyknięcie" i koniec
Witam jak ustawia się zapłon w Renault Megane Classic (diesel) samochód cieżko odpala a jak już odpali to z wydechu leci niebieski dym. :|
Udało się naprawić ? Co było przyczyną ? Bo znam drugi taki sam przypadek z identycznymi objawami. Jestem ciekaw co u Ciebie pomogło.
Jesli to 2-suw to normalne ze ciezko odpala. Mieszanka musi przejsc przez korbowód. 4-suwy zwykle odpalają za pierwszym lub drugim szarpnieciem. Jezeli swieca jest osmolona to za duzo oleju dajesz do paliwa.
Witam nie wiem czy byl ten temat czy nie ale nie mogłem znaleźć albo słabo szukałem mam problem typu ciezko odpala na ciepłym silniku na zimnym pali na strzala a na cieplym musze pokręcić żeby zapalił co może być przyczyną??
problem powrocil ciezko odpala i jak na 1 i 2 biegu dam pedal do spodu przy 3 tys obr jest tak jak by nagle silnik gana ulamek sekundy i ful moc takie mocne szarpniecie
po wymianie auto dalej ciezko odpalało na gazie lub po jezdzie na gazie :( Na benzynie juz jezdze przeszło tydzien i jest wszystko OK Niestety kolejna wizyta u mechanika w przyszłym tygodniu tym razem zlece tą regulacje zaworów.
Witam, mam taki problem z fiatem Coupe 2.0 16v. Jak w temacie, na zimno ciezko odpala, odpala i odrazu gasnie, strzela w filtr jak juz odpali ciezko się wkreca , jesli przekroczy 3 tys to juz wkreca się do konca. Jak auto sie rozgrzeje to problem znika..po pewnym czasie jak sie pojezdzi chodzi normalnie... Problem jest jak mysle z ubogą mieszanką ,...
Witam jestem posiadaczem audi a4 i jest taki problem gdy odpalam samochod bardzo cieżko odpala musze długo kręcić zeby odpalił i tak jest na ciepłym i na zimnym pewnego dnia gdy gaz mi sie skonczyl samochod odpalił na strzała a gdy zatankowałem gaz znowu to samo co moze byc nie tak ? Bardzo prosze o pomoc
To ze kopci to ustawienie kata wtrysku z a ze ciezko odpala moze byc zapowietrzony.
Witam, mam Renault Clio 1.2 rocznik 95 z centralnym wtryskiem. Problem tkwi w tym, że cieżko odpala na zimnym silniku a po rozgrzaniu odpala bezproblemowo. Jakie może być rozwiązanie tego problemu? Wszystko jest wyczyszczone (świece, rozdzielacz) i sprawdzone (biezpieczniki). Problem zaczął się kilka dni temu.
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. Smile zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala..
Witam. Kiedy robi sie chłodniej mój Peugeot cieżko odpala. Dzis sprawdzilem ze napięcie ktore wychodzi na świece żarowe to tylko 8V. Czy to wina sterownika/przekaźnika świec?
No mam lpg.Błedy nie wyskakują w Vagu jedynie ciezko odpala. Probowałem zakrecać butle i wyjezdzic gaz z rurek ale nic nie dało.
Nie wykluczone też że jakiś filtr może być już zapchany. Czasem też cieżko odpala jak jest walnięty czujnik temperatury powietrza. Zapalasz go na benzynie a potem przełącza na gaz czy od razu zapala na gazie?
A jaka wada silnika? Chodzi niby o to, ze auto dymi na biało, ciezko odpala na zimnie i coś jest z silnikiem, ale nie napisał dokładnie co Jeździł długo tym samochodem gdy chciał go kupic i słyszał wszystko oraz widział
Problem rozwiązałem sam..trzeba było ustawić kąt wtrysku i auto pali od strzała..mam nadzieje że teraz nie zrobiłem błędów..pozdrawiam serdecznie..
Czy to ze sie dlawi nie bedzie zwiazane cos z palcem oraz kopulka? Poniewaz od razu po wymianie zaczal sie problem. Zauwaazylem ze przy mrozach ciezko odpala po nocy :-(
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
A tak ogólnie to świece grzeją czy masz błąd w sterowniku silnika bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Nie patrz na to że zapala się spiralka jakby świece grzały bo to nic nie znaczy. Ja mam uszkodzony sterownik od świec i jak jest zimny to napewno ciężej odpala niż jak stoi w garażu i temperatura jest 18 stopni.
Zanim zaczniesz regulować dysze napisz tu nam jakie sa objawy, bo np. moze byc zatarty tłok. A wtedy krecenie dyszami nic nie pomoże. Na tym forum jest przynajmniej kilka postów o kalibracji dysz. Wystarczy poszukać. Silnik nie jest zatarty. Objawy teraz ciezko odpala jak juz odpali to chodzi elegancko i pozniej nie mam problemu jej z odpaleniem a...
Auto na początku ciezko odpalało, nie trzymało obrotów. Po resecie ecu zaczął odpalać, trzyma o obroty. Odlaczyłem i zaślepiłem przewód zasilający listwe lpg. Zero poprawy. Nie mierzyłem ciśnienia paliwa, silnik ciężko ale wkręca sie na 6000 obr. Wiec uznałem że jest zapas paliwa na wtryski. Czy to może byc spowodowane ciśnieniem paliwa ale zbyt dużym?
Witam. Jestem od roku posiadaczem BMW 730ld z 2007 roku i od kilku miesięcy zauważyłem ze bierze olej(podczas jazdy w mieście ok 2ltr na 5tkm a na autostradzie ok 4ltr na 3-4tkm) w dodatku jak silnik jest gorący to bardzo cieżko odpala albo trzeba odczekać jakieś 40-60minut żeby zapaliła ( dodam ze kręci dobrze). Ktoś cos na ten temat?
Jest napisane engine speed G28 pod spodem czyli czujnik wału , a camshaft speed to czujnik G40 czyli czujnik wałka rozrzadu . Chyba że masz inna teorie na sprawdzenie czujnika wałka rozrzadu G40 ?? Auto ciezko odpala na ciepłym więc winny jest czujnik wałka rozrzadu który pokazuje tyle samo obrotów co czujnik wału a tak nie powinno być. Pokazane https://youtu.be/F2hs3GRemyw...
cieżko kręci termet odpala gaśnie odpala odpala plaku
rezystor hamowania falownika hasło kamera pomiar prędkości indukcyjnym
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Panasonic KX-TGC420 dzwoni tylko raz - przyczyny i rozwiązania Brak ładowania w Volkswagen Caddy SDI - przyczyny i diagnostyka