Więcej, 218 stopni.
Witam... schemat do bisa...prosze bardzo to jest to...polecam tez stronke http://republika.pl/stachmax Pozdrawiam
Ciężko określić gdzie dokładnie on może być. Wg schematu ten przewód zasilający idzie od alternatora do stacyjki ale ja bym szukał tego przekaźnika pod kierownicą za bezpiecznikami.
Tak, napewno ktoś odciął kostkę i zostawil filetowy przewód luzem
To jak masz czas to rozbierz od środka cinquecento i szukaj gdzie idzie kabel. A może bezpiecznik nie łączy?
ja przewijam, seicento ma ten sam silnik i bezpiecznik jest 40A
Który dokładniej, tam chyba są dwa bezpieczniki.
Niezłe zwarcie musiało być że upaliło kabel na długości metra...dobrze że ci sie nie zjarało auto.Zakładam że bezpieczników do radia jednak nie ma.
Wiatrak wentylatora - czy napewno sprawdzony ogromny bezpiecznik obok akumulatora Wycieraczka - moze byc zatarty mechanizm.
Jak chcesz dać osobny kabel prosto z akumulatora, to koniecznie musisz dać odpowiedni bezpiecznik zaraz przy + akumulatora.
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
A Moge sie wpiąć poprostu do skrzynki bezpieczników? Jak tak to który najlepiej? Oczywiście zastosuje mocniejszy bezpiecznik
Sprawdź "na krótko" wyłącznik termiczny wentylatora chłodnicy i bezpiecznik. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Radio wisi na tym bezpieczniku , pewnie wpiete bez 15 po zapłonie.
jak to zrobić?
120km to trochę jest. Co to jest, znajomy robi codziennie 90 km do pracy i z powrotem. No to wymień termostat, skoro czujnik jest 100% pewny.Więcej nic tam nie ma prucz bezpiecznika. W Cinko mają być 2 wentylatory?
Brak zasilania. Bezpieczniki sprawdzone?
Zobacz w bezpiecznikach.
A sprawdziłeś pozostałe bezpieczniki?
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Na stacyjkę nie dochodzi prąd! Znalazłeś powód bólu głowy. Jak myślisz skąd on "dochodzi"? Od tablicy z bezpiecznikami?
Brak zasilania na elektrozawór dyszy biegu jalowego, sprawdź dokładnie bezpieczniki.
bezpiecznik jest ok, może ten przekaźnik... jak to sprawdzić?
W cc 700 ucinasz nanoplexa i masz pomarańczowy po kluczyku Masa ->wiadomo Stały plus z aku przez bezpiecznik Reszta łopatologicznie Jak dla mnie do ogarnięcia za sobotę pod warunkiem że zdejmiesz immo
Cinquecento 700 Gdy nacisnę klakson (który nie działa), słyszę tylko pyknięcię i pali się bezpiecznik (awaryjne, radio, zegar) Co robić? Prosze o jakieś instrukcję w miare proste, poniewaz jestem początkujący.
Nic nie pisałeś na początku o tym pinie 26 że nie jest podpięty . Tak - na niego podawane jest zasilanie ze stacyjki . Powinien być zabezpieczony bezpiecznikiem (7.5A)
Lucek wróć do miejsca od którego zacząłeś grzebać w tym wozie.A więc do akumulatora i bezpieczników w jego okolicy.
Ten sam bezpiecznik odpowiada za klakson i awaryjne, miałem przypadek ze luźne były te styki w które wsuwa się bezpiecznik, tzn wciskanie bezpiecznika wypychalo ten styk i w efekcie nie było klaksonu. Pomoglo doraźnie przytrzymanie styku od tylu skrzynki bezpiecznikow przy wsuwaniu bezpiecznika
tak,powinny iść 3 przewody + i - i rezerwa,bezpiecznik 7,5 max
W tym silniczku jest przerywacz czasówki, pod plastikową pokrywą.
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc.
Po stacyjce masz z czujnika stopu ale lepiej wpiąc sie w skrzynkę bezpieczników.
Bezpiecznik ok.A kto sprawdzał silnik.
Sprawdzić bezpieczniki i czujnik połozenia wału.
nie zapomnij o bezpieczniku na +
Nie wykręcaj go tylko sprawdź najpierw.Odepnij kabel i połącz styki /w kablu nie w czujniku!/ Spuścisz płyn i się okaże że bezpiecznik był spalony.
Witam! Sprawdź bezpiecznik numer 1 (15A). Pozdrawiam
EDIT: Przypomniało mi się, że jak podłączałem akumulator to pomyliłem się i podłączyłem jedną klemę odwrotnie i dostrzegłem błąd dopiero po spięciu jak chciałem założyć drugą klemę. Może to coś mieć z tym wspólnego? Wydaje mi się że brak odpalania auta teraz jest to rezultat właśnie tych manipulacji - o ile obie klemy naraz były zamienione jednocześnie...
Witam mam taki problem, w fiacie Cinquecento siadly mi awaryjne swiatla. Przerywacz est nowy bezpieczniki cale i kostka ( wlacznik) tez nowy. Moze mi ktos pomoc o co tam chodzi ??
i właśnie na tym małym kablu nie pojawia mi się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wydaje mi się że może to być przekaźnik lub bezpiecznik ale gdzie on się znajduje
To jak jest możliwość, aby stwierdzić to połączenie? A tak teoretycznie to gdzie to odcięcie zapłonu może następować tzn. do czego te kabelki mogą być podłączone do stacyjki, puszki z bezpiecznikami czy modułu?
Wychodzą dwa kable. A co to za różnica, czy wepnę się w kable idące w progu, czy te idące do skrzynki bezpieczników (z tyłu przerywacza)?
Aku nie masz?(nie zapomnij o bezpieczniku obok aku).
Nie powinno. Nie ma przekaźnika, bezpieczniki i styki stacyjki są różne. Czy na bezpiecznikach 4, 7 i 14 jest napięcie?
Te odbiorniki mają zasilanie niezależnie od stacyjki. Sprawdź, czy jest napięcie na bezpiecznikach od nich i pomyślimy dalej.
To normalne, bo wyłącznik awaryjnych je przepina i kierunkowskazy nie będą działać wtedy, kiedy awaryjne. Przede wszystkim sprawdź bezpiecznik, a później sam wyłącznik awaryjnych.
jesli masz katalizator to wykrec bezpiecznik (srube przed katem) i zobacz reakcje
Z bezpiecznikiem można
bezpiecznik termiczny wymieniony, wszystko dziala. dziekuje i pozdrawiam
I sprawdź bezpieczniki i te pod kierownicą, i te pod maską.
Mam cc700 z gaźnikiem aisan rok 1996 po przebiegu 200.000 tys km bez problemu jednak od kilku dni po włączeniu zapłonu brak jest sygnału 1-2 sekundowego (brzęczek). Po osiągnięciu temp. automatycznie powinien przejść się na wolne obroty. W temp. około 50 st.C jednak silnik gaśnie nie utrzymując wolnych obrotów. Bezpiecznik elektronicznego urządzenia...
Możesz wykożystać tą zapalniczkę ale zwróć uwagę na bezpiecznik, nie mniejszy jak 20A
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
a jaki bezpiecznik musi byc na kablu ?? bedzie to podlaczone w cinquecento
Miernik w reke i szukaj gdzies napiecia,jezeli z tylu nie znajdziesz to podepnij sie pod jakis bezpiecznik i sprawa zalatwiona. Pozdrawiam
tak jest dodane 12 na 26pin, ale na schemacie z książki WKł Cinquecento jest. i jakoś odpala, świeci się cały czas kontrolka wtrysku. Dodano po 33 A i mam pytanie gdzie może się znajdować bezpiecznik 5A(teoretycznie między przekaźnikami), ale ja go nie mogę zlokalizować.
moze przetarl sie kabel pod autem, bezpiecznik wymien bo czesto bywa ze jest caly a nie laczy z czasem
Zaczął bym od sprawdzenia punktów masy . Co do upływności prądu to miernik w rękę i wyciągaj po kolei bezpieczniki . W twoim przypadku upływność nie powinna być większa jak 0,02 A .
Mam instalację Elpigazu ale na monowtrysku nie na gaźniku lecz może to podobnie masz. U mnie są dwa bezpieczniki na kablach do LPG jeden na przewodzie bezpośrednio z akumulatora a drugi na przewodzie po kluczyku w poz MAR. Masz jakąś centralkę do gazu? Przepalenie się bezpiecznika to skutek i miało jakąś przyczynę.
Witam serdecznie. Tam nie ma żadnej filozofii. Prąd dochodzi do przełącznika. Stamtąd w zalezności od wybranej pozycji do opornika. Najpewniej przy ciężko pracującej dmuchawie padł bezpiecznik termiczny( takie metalowe cudo przy opornikach) i stąd te pajęczyny. Pozdrawiam.
Na wyłączniku powinieneś mieć oznaczone piny: V I U ? H T V - silnik I - silnik U - zasilanie przez bezpiecznik 25A ? (nie ma oznaczenia) - masa H - masa T - zasilanie ? i H są połączone, także U i T są połączone. To po prostu zasilanie przełącznika i zasilanie podświetlenia. W tym aucie na wspólnym zasilaniu. Tu masz schematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam Z mojego doświadczenia wiem ze np w cinquecento czy w seicento wszyscy monyja centralke alarmowa tam gdzie bezpieczniki pod kierownica. Mysle ze zlodziej kradnacy samochod najpierw rozwali bezpieczniki i zobaczy od razu centralke ktora w prosty sposob moze rozbroic. Pozdrawiam
Witam. Można. 1.czarny-masa.2.brązowy-pojawijąca się masa do zasilania czujników(ultradżwiękowy,mikrofalowy,,ud... do sterowania C.Z. za posrednictwem interfejsu np.tej samej firmy lub innych sterowników dostępnych na rynku np. ST-1. 3.zielony- +LED. 4.Biały-wejście wyzwalające z czujników wymienionych w pozycji (2).5.-biało-czarny-wyłączniki drzwi,6.pomarańczowy-stacyjka(+12V),7......
Wycieraczki, sprawdzić wszystkie bezpieczniki. Alarm, sprawdzić podłączenie i krańcówki w drzwiach. Lampka oświetlenia wnętrza działa prawidłowo? Zapala się po otwarciu drzwi?
witam. Dwa najwygodniejsze punkty bezpośredniego zasilania jakie w tej chwili przychodzą mi do głowy jest to zapalniczka i radio ale mogą być jeszcze dodatkowe wyjścia najlepiej sprawdzić kontrolką i nie zapominać o bezpieczniku na zasilaniu do alarmu
tam powinny być przekaźniki takie dwa kwadratowe ustrojstwa i bezpieczniki jak dotkniesz ręką jednego z nich po przekręceniu kluczyka pompa zabuczy i powinieneś wyczuć cyknięcie :)
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Panowie,nie badzcie tacy...Skoro gosc prosi o porade na tym forum,to pewnie chodzi mu o to,na co ma zwrocic uwage pod katem elektryki.A wiec: -posprawdzaj czy swieca wszystkie swiatelka zewnetrzne(pozycyjne z przodu i z tylu,mijania,drogowe,oswietlenie tablicy rejestracyjnej,stop,kierunkowskazy przednie,tylne i boczne,swiatla cofania.Posprawdzaj tez...
mialem ten sam problem brak swiatel mijania zmienialem przelaczniki , bezpieczniki .okazalo sie to samo nadpalony styk o przelacznika pod kierownica przecyscilem zrobilem dodatkowe obejscie chulaja az milo
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
Ja mam inny problem. Po wyjęciu tej czarnej zaślepki (półeczki) w miejscu na radio jest tam kostka z przewodami. Niesety nie ma na nich napięcia. Nie miałem wcześniej do czynienia z CC i nie wiem co i jak. Bezpieczniki sprawdzałem i sa wszystkie na miejscu. Help
Być może po tak długim postoju zaoksydowały bezpieczniki odpowiedzialne za przepływ prądu do kluczowych podzespołów. Nie wiem jak jest CC ale w SC 899 ccm są bezpieczniki za akumulatorem, koło górnego mocowania kolumny resorującej pod czarną przykrywką. Sprawdź je wszystkie.
Wszystkie plastiki zdejmuje sie bezproblemowo :) zakłada tak samo :) a kabla to najlepiej 5 metrów, mozna 4,5m tez nie powinno być problemu. Dodano po 54 mam nadzieje ze pamietasz o bezpieczniku blisko aku :) jak nie to przypominam.
ta instalacja to jest zrobiona bez możliwości podłączenia do kompa, za bardzo się na tym nie znam ale wydaje mi się, że niema tam żadnego silnika krokowego. a te bezpieczniki to gdzie mniej więcej się znajdują? czyli wyłączyć całą instalacje gazową i wtedy sprawdzić?
Raczej radio ciężko uszkodzić.... sprawdź bezpieczniki te kable co wychodzą z auta sprawdź miernikiem lub probówką. Może po prostu nie są gdzieś podpięte.
"Nie spalisz radia" Masz na myśli tylko przepalenia bezpiecznika... ? czy poprostu "Radio kaput na amen" ? plaanuje kupić te kolumienki i wsadzić do cinquecento na półke lub tylne siedzenia.
Witajcie!!: Jestem świeżym kierowca, kupiłem fiata cinquecento 700 z 95 roku.spisuje się bardzo dobrze.Tylko....mam problem z kontrolka wyznaczająca temperaturę płynu chłodzącego (świeci się na czerwono i wygląda jak termometr na fali),kontrolka nie świeci od razu, zapala się po jakimś czasie jazdy. Bylem u dwóch mechaników, powiedzieli ze to wina czujnika,...
mam nie mały problem, otóż po wyłaczeniu stacyjki i przełaczenuu ją w pozycję 'OFF" swiatła mijania nadal sie palą, wyłaczanie swiateł z przycisku też nic nie daje i muszę wyjmować bezpieczniki. Nie mam pojęcia jak zlokalisować i naprawić tą usterkę. Za pomoc z góry dziękuję ;0
Według schematu szyby idą w pierwotnym obwodzie, czyli bezpośrednio z wyłączników. Zasilanie z bezpiecznika 25A poprzez przekaźnik załączający zasilanie na obwód. Sterowanie przekaźnika ze stacyjki, równolegle do przekaźnika ogrzewania tylnej szyby.
http://i35.tinypic.com/2moqzx5.jpg Płyn wycieka tam gdzie jest ta strzałka na obrazku tyle że na dole, a wentylator sam w sobie działa, bezpiecznik jest nie spalony, Czy to że nie działa wentylator chłodnicy może powodować te wycieki płynu chłodniczego?
Witam. Pytanie dotyczy Cinquecento 704. 1. Gdzie wpiąć się w "+" po włączeniu zapłonu? 2. Gdzie wpiąć się w kierunkowskazy? Chodzi mi o kolory przewodów i jak się do nich najwygodniej dostać. Od razu dodam, że przy puszce z bezpiecznikami jest strasznie ciasno i nie będę miał się jak tam wpiąć. Z góry dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam. hercules
A gdzie ten układ może być? Silniczek rozebrałem, bo i tak musiałem przeczyścić, ale nie widzę tam nic prócz mechanizmu i samego silnika. Pod kierownicą nie ma nic prócz bezpieczników i przekaźników do świateł, wentylatora, ogrzewania tylnej szyby, sygnału dźwiękowego, przerywacza kierunkowskazów. Nie wiem gdzie tego szukać...:-(
Ale z kad ja mam wiedziec czy ten alarm jest zepsuty. NIe ma pilota i nie wiem jak sprawdzic. Gdzie moze byc ta centralka alarmu i centralnego ?? Po lewej stronie pod koluna kierowniczą zaraz obok bezpieczników jest pudełko ale wyglada jakby było mocowane orginalnie. gdzie wiec szukac tego pudełeczka
Witam :) Mam mały problem.... po załączeniu świateł pozycyjnych lub mijania automatycznie załączają się światła stopu, i świecą "cały czas". I jeszcze jeden problem nie działają mi światła awaryjne ( bezpiecznik na pewno dobry) W samochodzie nic nie było grzebane oprócz wymiany zmiany radia. Pozdrowienia:)
w niektórych samochodach jest zamontowany w szereg bezpiecznik termiczny i to on ulega uszkodzeniu zaraz przy tym oponiku , zanim zabierzesz się za wymiane sprawdź czy czasem niema zbyt dużych oporów przy obracaniu wentylatora
potpinam sie pod temat moje sejko tez objawy podobne z tym ze pompka i iskry po sprawdzeniu brak, raz spalil bezpiecznik efi 20a za akumulatorem po jakims czasie temat powrocil z tym ze bezpiecznik palil nonstop wymienilem pompke paliwa lecz bez rezultatow grozila wizyta u elektryka lecz przeczyscilem masy prawa lewa strona i cud nad wisla auto jezdzi
Ja bym przyjął inną taktykę, napięcie ładowania o niczym nie świadczy, sprawdż po wyączeniu wszyskich odbiorników w aucie pobór prądu przez odłaczenie klemy + i podłaczeniu w szereg amperomierza przysłowiowej UM-ki na zakres conajmniej >1 A, upływność nie powinna być duża w granicach 100 - 200 mA, jeśli jest większa wyciągaj bezpieczniki i tak zlokalizujesz...
Witam Mimo, że temetów o braku iskry w fiacie cinquecento 1.1 w internecie jest dużo to żaden mi nie pomógł. Mianowicie wymieniłem czujnik położenia wału bo miernik nic nie pokazywał w czasie mierzenia oporu. Nowy ma 1.1kOhm. Cewki, bezpieczniki, przewody wysokiego napęcia i świece sprawne. Do cewki nie dochodzi napięcie. Nie mam rówież napęcia na wtyczce...
Witam!! Mój problem polega na tym ze w moim cinkusie jest alarm wraz z centralka i przy wlaczaniu z pilota mrugaja kierunki... no i wlasnie od jakiegos czasu lewa strona nie swieci8/ i to tak troche bez skapy z ta jedna strona... dowiedzialem sie ze moze to byc przekaznik lecz gdzie go moge znalezc?? czy to jest ktorys w tej kostce z bezpiecznikami??...
Witam. Ostatnio miałem problemy z centralnym od strony kierowcy. Raz się zamykał raz nie. Teraz nie zamyka drzwi w ogóle. Wyciągnąłem więc siłownik i kupiłem identyczny. http://obrazki.elektroda.pl/7135484900_1... czarno siłownik to ten stary. Szary siłownik to nowy Po zlutowaniu kabli zgodnie z kolorami objawy były następujące: 1. Gdy...
Witam. Posiadam CC700.Nagle przestały mi mrugać oba kierunkowskazy boczne (czyli te w nadkolu, zarówno lewy jak i prawy). Tył i przód działają bez problemu. Przejrzałem bezpieczniki ok,żarówki ok, napięcia na zaciskach owej żarówki brak. Posprawdzałem wszystkie kostki związane ze światłami i nadal brak rozwiązania. Czy miał ktoś podobny problem? Gdzie...
Tak, to jest inferno. Dzięki! Alarm uruchomiłem. Wygląda na to że działa wszystko oprócz syrenki. Poprzedniemu właścicielowi szwankował i w jakimś zakładzie go wypięli jak i wyciągnęli bezpieczniki. obok top ma 66/1 Są jakieś możliwości naprawy syrenki? Chyba miała własne zasilanie. Wyciągnę ją, zobaczę czy coś jeszcze się da zrobić.
mam problem nie działają mi 2 zarówki w zegarach w cinquecento ( lampka sygnalizujaca właczane swiatła i lampka sygnalizujaca akumulator ( brak ładowania akumulatora) zmieniłem zarówki 3 razy nie wiem co sie dzieje ale na dal sie nie swieca, nie wiem co jest przyczyna i dlaczego nie moge sie z tym uporac, moze ktos pomoże, patrzylem tez na bezpieczniki...
Bez rozebrania plastikow nie sprawdzisz. Dobierz sie do silnika, wez miernik (multimetr) alno chociaz zarowke na 12V, (postojowka) podepnij sie pod kable wchodzace do silnika, wlacz wycieraczke i sprawdz czy jest napiecie. Jesli nie ma to albo bezpiecznik, albo kabel gdzies nie styka, ewentualnie przekaznik od wycieraczek. Jesli jest to silnik uszkodzony...
Mam pytanie czy ktoś z was wie na czym polega problem w moim cienkim od pewnego czasu wentylator ogrzewania raz sie zalącza raz nie. Dzisiaj mialem problem bo zlapal delikatny mroz i chcialem wlaczyc nawiew cieplego powietrza ale wentylator milczal . Czasem ma tak ze jak przy szybkiej jezdzie wpadnie sie w dziure samoczynnie sie zalącza. Niech ktos...
Witam. Mam Fiata CC poj. 899cm3. Mój problem polega na niedziałających przednich wycieraczkach. Po przekręceniu stacyjki, przy próbie uruchomienia wycieraczek, wycieraczki drgają (nie wiem jak to nazwać) tzn. ruszą się z pół cm i wracają na swoje miejsce, tak jakby coś je blokowało? Spryskiwacz działa, bezpieczniki są ok. Nie wiem co może powodować...
W CC tak jest, czyli w normie, a postojowe włączasz wciskając przy stacyjce cypelek i kluczyk do siebie (w lewo) w tym momencie możesz kluczyk wyjąć, a postojowe świecą, większość fiatów tak ma. Dzięki.A juz myślałem,że bez elektryka się nie obejdzie.Jest tez problem ze światłami awaryjnymi,po prostu nie można ich załączyc (nie działają) bezpiecznik...
Gaźnik z malucha też można założyć, ale dużo roboty przy tym, a jeżeli już masz od Bisa to ten pasuje na kolektor pod Aisana bez większych przeróbek. Musisz dorobić tylko uchwyt pod pancerz linki gazu, a reszta do usunięcia, tak jak kolega napisał powyżej. Nie musisz usuwa bezpieczników i innych rzeczy od centralki, wszystko może pozostać na swoim miejscy...
Witam. Otóż mam problem szukałem na innych forach i nic takiego nie znalazłem wiec postanowiłem zamieścić ten temat. Kilka dni temu postanowiłem pomalować deskę rozdzielczą w moim Fiaciku wszystko ładnie pięknie rozkręciłem ją i wyciągnełem tak by można zasłonić przednią szybę tak jak na ponizszym zdjęciu.. http://obrazki.elektroda.pl/6569428100_1...
Witam Podczas jazdy nagle zabłysnęła mi kontrolka Code oraz kontrolka wtrysku. Po zatrzymaniu się zauważyłem że przewód masy od akumulatora do nadwozia i silnika przy silniku sie przerwał(zaśniedział) i była przerwa w obwodzie. Niestety przy ponownej próbie rozruchu silnika kontrolka CODE świeci się na stałe a po chwili zaświeca się wtrysk i nie ma...
bezpiecznik cinquecento cinquecento bezpiecznik akumulator półoś cinquecento cinquecento
plazma panasonic naprawa mediabox audio dioda ograniczenie prądowy
multiroom canal kleopatra przestrojenie
Ustawienia parametru P3 w piecu Termet Silver Pro 20 kW Nagrzewnica nie grzeje: ciepły i zimny wąż - przyczyny